2009.11.30
2009.11.30
poc. 608 #783+784
poc. 701 #548+488
poc. 111 #313+314
poc. 112 #772+771
poc. 118 #725+736
poc. 134 #591
poc. 1901 #647+648
poc. 1903 #711+712
poc. 1905 #252+253
poc. 205 #262+282
poc. 206 #680+679
poc. 208 #691+689
poc. 701 #548+488
poc. 111 #313+314
poc. 112 #772+771
poc. 118 #725+736
poc. 134 #591
poc. 1901 #647+648
poc. 1903 #711+712
poc. 1905 #252+253
poc. 205 #262+282
poc. 206 #680+679
poc. 208 #691+689
*SDIP (U.N.O.)
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Poc. 31 - #260+261
Poc. 32 - #649+650 -> #564+565
Poc. 33 - #558+559
Poc. 34 - #342+341
Poc. 35 - #384+345
Edycja 17.12 - Dopisałem obsady na poc. 33, 34 i 35 oraz podmianę na poc. 32.
Poc. 32 - #649+650 -> #564+565
Poc. 33 - #558+559
Poc. 34 - #342+341
Poc. 35 - #384+345
Edycja 17.12 - Dopisałem obsady na poc. 33, 34 i 35 oraz podmianę na poc. 32.
Ostatnio zmieniony 30 lis 2009, 17:12 przez rafalurbino18, łącznie zmieniany 1 raz.
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Linia 18:
Poc. 181 #266
Poc. 182 #259
Poc. 183 #256
Poc. 184 #677
Poc. 185 #406
Wagon #266 jeździ z dość dużą folią, która przyczepiła mu się z jego lewej strony na żaluzji przetwornicy.
! - pierwszy wagon składu 105N/105Na/105N-2K, który kursuje jako solówka.
! - drugi wagon składu 105N/105Na/105N-2K, który kursuje jako solówka.
Poc. 181 #266
Poc. 182 #259
Poc. 183 #256
Poc. 184 #677
Poc. 185 #406
Wagon #266 jeździ z dość dużą folią, która przyczepiła mu się z jego lewej strony na żaluzji przetwornicy.
! - pierwszy wagon składu 105N/105Na/105N-2K, który kursuje jako solówka.
! - drugi wagon składu 105N/105Na/105N-2K, który kursuje jako solówka.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
Re: 2009.11.30
poc. 607 - 685+686Peter pisze:poc. 608 #783+784
poc. 114 - 268+269Peter pisze:poc. 111 #313+314
poc. 112 #772+771
poc. 118 #725+736
poc. 116 - 695+593
poc. 117 - 583 solo (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 196 - 482+483Peter pisze:poc. 1901 #647+648
poc. 1903 #711+712
poc. 1905 #252+253
poc. 197 - 257+258
poc. 199 - 579+610
poc. 1910 - 709+710
poc. 1911 - BRAK OBSADY lub >10 min. opóźnienia
***
Skład ten nie wykonał kursu o 7:30 z Chebzia. Zjechał nieotablicowany trasą 9-tki do zajezdni.Peter pisze:poc. 701 #548+488
poc. 91 - 743
poc. 171 - 556+557
poc. 173 - skład w zakładowym (nie podejmuję się typowania)
poc. 201 - 264+265Peter pisze:poc. 205 #262+282
poc. 206 #680+679
poc. 208 #691+689
poc. 202 - 250+251
poc. 207 - 748+747
poc. 209 - 675+676
***
poc. 11 - 608
poc. 13 - 788
poc. 14 - 765
poc. 15 - 786
poc. 16 - 732
poc. 401 - 561+382
poc. 402 - solówka 742
poc. 501 - 785
poc. 502 - 420
poc. 510 - 425
poc. 511 - 653
poc. 512 - 658
poc. 352 - 373
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Re: 2009.11.30
Poc. 506 - #461ff pisze:poc. 501 - 785
poc. 502 - 420
poc. 510 - 425
poc. 511 - 653
poc. 512 - 658
Poc. 509 - #744
Awarie itp.:
- ok. 12:40 z zaj. Będzin wyjechał wagon #529, który pojechał do Sosnowca (o 12:55 jechał przez Pogoń) w celu podmiany wagonu #334 na poc. 2611.
- o 13:19 #334 zjeżdżał samodzielnie ul. Mariacką w S-cu do zajezdni bez pasażerów.
Wyd. taborowe:
- częściowo odnowione zostało malowanie wagonu #553. Podobnie jak w przypadku #552, #666, czy #334 malowanie odnowione zostało jedynie od dołu do linii okien, jednak mimo to wagon prezentuje się bardzo ładnie
- Na prawej burcie pierwszego wozu składu #274+275 pomiędzy 1. a 2. drzwiami pojawił się baner reklamujący "Targi gastronomiczne". Prawdop. jest to naklejka (jak w przypadku "Ataxo" na #753 i #508). Reklamę otrzymały również wagony #509 i #534, którym zamontowano je w ramki w miejscu wcześniejszej reklamy "chwilówek".
Obsady:
1501 - #450
1504 - #539
1505 - #515
211 - #552 -> #754
212 - #535
213 - #553 (odnowiony )
214 - #737
215 - żelazko z II przetargu
216 - #525
217 - #511
218 - #753
241 - #532
242 - #635
243 - #602
244 - #667
245 - #740
246 - #790
2601 - #526
2602 - #448
2603 - #760
2604 - #621
2605 - #527
2606 - #627
2607 - #595
2608 - #509
2609 - #625
2610 - #534
2611 - #334 -> #529 (podmiana ok. 13:05)
271 - #440+446 -> #530+540 (podmiana pomiędzy 9-tą a 13-stą)
272 - #664+663
273 - #623+624
274 - #274+275
275 - #757+758 -> #751+752 (podmiana pomiędzy 9-tą a 13-stą)
276 - #755+756 -> #440+446 (podmiana pomiędzy 9-tą a 13-stą)
- ok. 12:40 z zaj. Będzin wyjechał wagon #529, który pojechał do Sosnowca (o 12:55 jechał przez Pogoń) w celu podmiany wagonu #334 na poc. 2611.
- o 13:19 #334 zjeżdżał samodzielnie ul. Mariacką w S-cu do zajezdni bez pasażerów.
Wyd. taborowe:
- częściowo odnowione zostało malowanie wagonu #553. Podobnie jak w przypadku #552, #666, czy #334 malowanie odnowione zostało jedynie od dołu do linii okien, jednak mimo to wagon prezentuje się bardzo ładnie
- Na prawej burcie pierwszego wozu składu #274+275 pomiędzy 1. a 2. drzwiami pojawił się baner reklamujący "Targi gastronomiczne". Prawdop. jest to naklejka (jak w przypadku "Ataxo" na #753 i #508). Reklamę otrzymały również wagony #509 i #534, którym zamontowano je w ramki w miejscu wcześniejszej reklamy "chwilówek".
Obsady:
1501 - #450
1504 - #539
1505 - #515
211 - #552 -> #754
212 - #535
213 - #553 (odnowiony )
214 - #737
215 - żelazko z II przetargu
216 - #525
217 - #511
218 - #753
241 - #532
242 - #635
243 - #602
244 - #667
245 - #740
246 - #790
2601 - #526
2602 - #448
2603 - #760
2604 - #621
2605 - #527
2606 - #627
2607 - #595
2608 - #509
2609 - #625
2610 - #534
2611 - #334 -> #529 (podmiana ok. 13:05)
271 - #440+446 -> #530+540 (podmiana pomiędzy 9-tą a 13-stą)
272 - #664+663
273 - #623+624
274 - #274+275
275 - #757+758 -> #751+752 (podmiana pomiędzy 9-tą a 13-stą)
276 - #755+756 -> #440+446 (podmiana pomiędzy 9-tą a 13-stą)
Te podmiany jeździły już przed 9 na tychże pociągach.DW pisze:271 - #440+446 -> #530+540 (podmiana pomiędzy 9-tą a 13-stą)
276 - #755+756 -> #440+446 (podmiana pomiędzy 9-tą a 13-stą)
Motorniczy #757+758 majstrował coś w kabinie drugiego wozu na mijance na Porąbce jadąc w kierunku Kazimierza po 9, więc to zapewne jest przyczyną podmiany.DW pisze: 275 - #757+758 -> #751+752 (podmiana pomiędzy 9-tą a 13-stą)
285 - #601
Kursował również najpr. #523.
Pozdrawiam R1 :santa:
O 8:25 w planie poc. 276 przez Pogoń na... Pogoń jechał #755+756, a 20 min. później w planie 271 jechał #440+446. W tym czasie poc. w drugą stronę jechały planowo.R_G pisze:Te podmiany jeździły już przed 9 na tychże pociągach.DW pisze:271 - #440+446 -> #530+540 (podmiana pomiędzy 9-tą a 13-stą)
276 - #755+756 -> #440+446 (podmiana pomiędzy 9-tą a 13-stą)
Zatem albo podmieniono je zaraz po tym jak je widziałem, albo było jeszcze większe zamieszanie
No to moje obserwacje
O 8:25 na Dańdówce w kierunku Pogoni w swoim planie jechał poc. 271 #530+540, mijając się z poc. 273 na Klonowej.
Od tej pory na 27 widziałem kolejno:
271 - #530+540
272 - #664+663
273 - #623+624
274 - #274+275
275 - #757+758
276 - #440+446 [tego około 9:20 na Dańdówce]
Wszystkie jechały w swoich planach [nie biorąc pod uwagę mijanek na odcinku Dańdówka-Kolonia Pstrowski, bo jak wiadomo tam jeżdżą zgodnie z sygnalizacją]
Poc. 275 tak jak wcześniej opisałem gdzieś około 9:10 oczekując na mijance na Porąbce miał jakieś problemy, dlatego podmieniono go później.
O 8:25 na Dańdówce w kierunku Pogoni w swoim planie jechał poc. 271 #530+540, mijając się z poc. 273 na Klonowej.
Od tej pory na 27 widziałem kolejno:
271 - #530+540
272 - #664+663
273 - #623+624
274 - #274+275
275 - #757+758
276 - #440+446 [tego około 9:20 na Dańdówce]
Wszystkie jechały w swoich planach [nie biorąc pod uwagę mijanek na odcinku Dańdówka-Kolonia Pstrowski, bo jak wiadomo tam jeżdżą zgodnie z sygnalizacją]
Poc. 275 tak jak wcześniej opisałem gdzieś około 9:10 oczekując na mijance na Porąbce miał jakieś problemy, dlatego podmieniono go później.
Pozdrawiam R1 :santa:
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Re: 2009.11.30
Poc. 11 - #374 [po południu]ff pisze:poc. 11 - 608
poc. 13 - 788
poc. 14 - 765
poc. 15 - 786
poc. 16 - 732
poc. 352 - 373
Poc. 353 - #613
- O godzinie 16.10 doszło do krótkiego przyblokowania ruchu na jednotorze w centrum Zabrza. Powodem było lekkie nieporozumienie między motorowymi z poc. 34 i 511. Poc. 34 jadąc do Mikulczyc nie wpuścił na jednotor poc. 11, gdyż uważał, że jedzie za nim poc. 511 [czyli miał ruszyć z przystanku Zabrze Filharmonia widząc w oddali na ulicy Brysza poc. 34].
Po zorientowaniu się motorniczy z poc. 511 włączył światełko w puszce, po czym je zgasił i ruszył do Bytomia [za nim poc. 352]. Od strony pl. Wolności przyblokowane były poc. 11 i 353.
Re: 2009.11.30
poc. 12 - 461 (widziany wieczorem, więc zjechał z poc. 506)rafalurbino18 pisze:Poc. 11 - #374 [po południu]ff pisze:poc. 11 - 608
poc. 13 - 788
poc. 14 - 765
poc. 15 - 786
poc. 16 - 732
poc. 402 - 649+650 (wieczorem)ff rano pisze:poc. 401 - 561+382
poc. 402 - solówka 742
poc. 404 - 417+418
poc. 506 - wieczorem coś innego, bo był wtedy na linii 1rafalurbino18 pisze:Poc. 506 - #461ff pisze:poc. 501 - 785
poc. 502 - 420
poc. 510 - 425
poc. 511 - 653
poc. 512 - 658
Poc. 509 - #744
poc. 511 - 477 (wieczorem)
Wagon ten o 18:00 stał ciemny, ale z podniesionym pantografem na Zaborzu, na łuku wjazdowym od Chebzia otablicowany z tyłu na zjazd. Z boku była tablica, ale nie wiem z jaką linią. Poc. 184 powinien jeszcze wtedy kursować, więc była albo podmiana, albo BRAK OBSADYKZKGaPowicz pisze:Poc. 184 #677
poc. 351 - 460rafalurbino18 pisze:Poc. 353 - #613ff pisze:poc. 352 - 373
***
poc 36 - 425 (planowo z poc. 510)
Ostatnio zmieniony 30 lis 2009, 20:03 przez ff, łącznie zmieniany 4 razy.
O 16.50 od Rynku na Rondo podjechał pusty #313+314. Prawdopodobnie mogło dojść do podmiany na poc.604, gdyż tuż za #313+314 jechał #629+630 na poc.604.
604 #629+630
605 #728
606 #746+745
161 #250+251
162 #726+727
163 #604+603
164 #731+730
165 #693+694
603 #270+271ff pisze:poc. 607 - 685+686Peter pisze:poc. 608 #783+784
604 #629+630
605 #728
606 #746+745
132 #661Peter pisze:poc. 134 #591
1912 #716ff pisze:poc. 196 - 482+483Peter pisze:poc. 1901 #647+648
poc. 1903 #711+712
poc. 1905 #252+253
poc. 197 - 257+258
poc. 199 - 579+610
poc. 1910 - 709+710
poc. 1911 - BRAK OBSADY lub >10 min. opóźnienia
Czy aby na pewno? Rano skład ten widziałem na poc.161.ff pisze:poc. 202 - 250+251
703 #683+642Peter pisze:poc. 701 #548+488
161 #250+251
162 #726+727
163 #604+603
164 #731+730
165 #693+694
ff rano pisze:Skład ten nie wykonał kursu o 7:30 z Chebzia. Zjechał nieotablicowany trasą 9-tki do zajezdni.Peter pisze:poc. 701 #548+488
poc. 702 - 272+273Boguś pisze:703 #683+642
poc. 705 - 354+355
poc. 707 - 775
poc. 710 - 779
Skład 683+642 jechał ul. Chorzowską z Katowic bez pasażerów ok. 19:30 do zajezdni na Stroszku. Jednocześnie kilkanaście minut wcześniej planowy kurs zjazdowy nie wykonał poc. 704. Wydaje mi się, że zjazd tego składu (ale nie wiem jakiego) został wstrzymany z powodu defektu 683+642 i teraz kursuje zamiast niego na poc. 703.
poc. 914 - solówka z OTK-1 z białymi poręczami (487?, 491?)luksus pisze:96 - #456+457ff pisze:poc. 91 - 743
97 - #490
poc. 175 - 401+402luksus pisze:173 - #655+393ff rano pisze:poc. 171 - 556+557
poc. 173 - skład w zakładowym (nie podejmuję się typowania)
To prawda, nie na pewno. Bez wyświetlaczy, z OTK-1, dość jasne malowanie, aluminiowe (niepomalowane) rurki. W takim razie był tu 505+504.Boguś pisze:Czy aby na pewno? Rano skład ten widziałem na poc.161.ff pisze:poc. 202 - 250+251
Peter pisze:poc. 205 #262+282
poc. 206 #680+679
poc. 208 #691+689
poc. 204 - 702+701ff rano pisze:poc. 201 - 264+265
poc. 203 - 370+371
poc. 207 - 748+747
poc. 209 - 675+676
***
poc. 601 - 781Boguś pisze:603 #270+271ff pisze:poc. 607 - 685+686Peter pisze:poc. 608 #783+784
604 #629+630
605 #728
606 #746+745
poc. 602 - 707+708
poc. 609 - 672
poc. 611 - 659+660
Skład żelazek 783+784 na poc. 608 w ostatnim kursie z Bytomia do pl. Wolności (i dalej do zajezdni w Batorym) jechał z napisem na wyświetlaczu "20 Chorzów Batory Zajezdnia". Ale była to ciągle linia 6, motorowy widocznie uznał, że ważniejsze żeby był prawidłowy kierunek niż numer linii. Dla 6-tki zjazd na Batory ciągle nie jest zaprogramowany.
Peter pisze:poc. 111 #313+314
poc. 112 #772+771
poc. 118 #725+736
poc. 111 - 578+577 (wieczorem)ff rano pisze:poc. 114 - 268+269
poc. 116 - 695+593
poc. 117 - 583 solo (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 113 - 284 solo
poc. 115 - 734+735
poc. 117 - 277 (wieczorem, stara boczna tablica)
Przed 19:00 poc. 117 i 118 do Chebzia od Fabryki Wag jechały razem (poc. 117 opóxniony 15 minut), choć prawdopodobnie między nimi była większa odległość. Przez radiotelefon było słychać jak motorowi dogadywali się, że do Chebzia pojadą razem i że poc. 118 będzie "następny". Na Lipinach w oczekiwaniu na poc. 116 już stały razem.
Peter pisze:poc. 1901 #647+648
poc. 1903 #711+712
poc. 1905 #252+253
ff rano pisze:poc. 196 - 482+483
poc. 197 - 257+258
poc. 199 - 579+610
poc. 1910 - 709+710
poc. 1911 - BRAK OBSADY lub >10 min. opóźnienia
poc. 193 - 464+465 (wieczorem)Boguś pisze:1912 #716
poc. 1911 - 254+255 (wieczorem)
Skład 254+255, jadący planowo po 19:00 do Katowic, gdzieś po drodze zdefektował i nie wykonywał już swojego kursu z Katowic ok. 20:00. Następny skład 647+648 z poc. 191 również nie wykonywał swojego kursu ok. 20:30 do Bytomia, ponieważ zajął się zdefektowanym poprzednim składem. Bez pasażerów, otablicowany na zjazd, czteroskład 647+648+254+255 zjeżdżał z Katowic do Stroszka 20 minut po planowym kursie poc. 191, który się oczywiście nie odbył.
Ostatnio zmieniony 30 lis 2009, 23:33 przez ff, łącznie zmieniany 1 raz.
Wieczorem ładnie się prezentowałDW pisze: 213 - #553[/color] (odnowiony )
Wieczorem zamiast #790 kursował #513. #790 został wystawiony na podmianę na '27'DW pisze: 241 - #532
242 - #635
243 - #602
244 - #667
245 - #740
246 - #790
W kursach zjazdowych poc. 2610 jechał przed poc. 2605. Prawidłowo powinny jechać na odwrót z różnicą 2 minut, jednakże fakt ten nie powinien dziwić ponieważ poc. 2610 zjeżdża z Mysłowic 2605 z Milowic. Wcześniej natomiast do zajezdni zjeżdżały wozy #760, #552 i #509, tj. poc. 2603, najpr. 2606 i 2608. Tak więc najprawdopodobniej podmieniono wagon #627. Ewentualnie mógł być to bardzo opóźniony poc. 2609 na którym jeździł #625 bo mi dziś jakoś umykał.DW pisze: 2601 - #526
2602 - #448
2603 - #760
2604 - #621
2605 - #527
2606 - #627
2607 - #595
2608 - #509
2609 - #625
2610 - #534
2611 - #334 -> #529 (podmiana ok. 13:05)
#552 wcześniej kursował na poc. 211 ale zdefektował.
2711 - #334 [wcześniej kursował na poc. 2611 jednak zdefektował]DW pisze: 271 - #440+446 -> #530+540 (podmiana pomiędzy 9-tą a 13-stą)
272 - #664+663
273 - #623+624
274 - #274+275
275 - #757+758 -> #751+752 (podmiana pomiędzy 9-tą a 13-stą)
276 - #755+756 -> #440+446 (podmiana pomiędzy 9-tą a 13-stą)
2713 - #567 [do przystanku Będzin Szybowa w pierwszym kursie jechał z tekstem na wyświetlaczach "22 Będzin Zajezdnia" :mryellow: / jednak zjazdowi koledzy poinformowali przez radiotelefon dyspozytora, a ten motorniczego owego wagonu.]
2715 - #790 [wcześniej kursował na poc. 246]
2716 - #740 [wcześniej kursował na poc. 245]
Pozdrawiam R1 :santa:
poc. 1111 - 598
poc. 1113 - 416
poc. 1921 - 721 solo
poc. 1922 - 470
Na poc. 1911, gdzie zepsuł się skład 254+255, na ostatnie kółko wysłano skład 482+483, który zakończył kursowanie na poc. 196.
poc. 2011 - 661
poc. 2017 - 673
poc. 1113 - 416
poc. 1921 - 721 solo
poc. 1922 - 470
Na poc. 1911, gdzie zepsuł się skład 254+255, na ostatnie kółko wysłano skład 482+483, który zakończył kursowanie na poc. 196.
poc. 2011 - 661
poc. 2017 - 673
Ostatnio zmieniony 30 lis 2009, 23:08 przez ff, łącznie zmieniany 1 raz.
- ok. 17:30, skład #313+314 ciemny stał na Pętli Słonecznej odstawiony na łuku.Boguś pisze:O 16.50 od Rynku na Rondo podjechał pusty #313+314. Prawdopodobnie mogło dojść do podmiany na poc.604, gdyż tuż za #313+314 jechał #629+630 na poc.604.
W tym samym czasie od Ronda do Słonecznej jechał skład #691+689 z napisem "Pojazd uszkodzony". Jechał zapewne po niego.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
- boguslaw1972
- Posty: 11
- Rejestracja: 28 paź 2009, 10:11
- Lokalizacja: Katowice
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Re: 2009.11.30
Poc. 403 - #651+652ff pisze:poc. 402 - 649+650 (wieczorem)ff rano pisze:poc. 401 - 561+382
poc. 402 - solówka 742
poc. 404 - 417+418
Poc. 503 - #620ff pisze:poc. 506 - wieczorem coś innego, bo był wtedy na linii 1rafalurbino18 pisze:Poc. 506 - #461ff pisze:poc. 501 - 785
poc. 502 - 420
poc. 510 - 425
poc. 511 - 653
poc. 512 - 658
Poc. 509 - #744
poc. 511 - 477 (wieczorem)
Poc. 504 - #654
No to ja już nie wiem. Może #755+756 w swoim planie zjeżdżał po 8-mej do zajezdni, a #440+446 pojechał go podmienić od Ostrogórskiej (na przykład).R_G pisze:No to moje obserwacje
O 8:25 na Dańdówce w kierunku Pogoni w swoim planie jechał poc. 271 #530+540, mijając się z poc. 273 na Klonowej.
Od tej pory na 27 widziałem kolejno:
271 - #530+540
272 - #664+663
273 - #623+624
274 - #274+275
275 - #757+758
276 - #440+446 [tego około 9:20 na Dańdówce]
Wszystkie jechały w swoich planach [nie biorąc pod uwagę mijanek na odcinku Dańdówka-Kolonia Pstrowski, bo jak wiadomo tam jeżdżą zgodnie z sygnalizacją]
#440+446 widziałem jak o 8:42-3 odjechał z przyst. Pogoń Kościół w str. Będzina chwilę przed czasem odjazdu poc. 271. Następnym wagonem jaki jechał po nim był #552 (poc. 211), który jechał planowo, ale później rzeczywiście mógł jechać #530+540 (czego już nie widziałem).
Zatem co do moich podmian, to na pewno był na 275 (bo sam widziałeś tam też wcześniej #757+758 ), a co do #755+756, to mógł być wcześniej na 276, ale pewności nie ma.
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Ok. godz. 11:05 w kierunku Chebzia od strony Poremby tuż przed poc. 13 jechała Nauka Jazdy L #3. Motornicza poc. 11 zaświeciła światło dla jednotoru "Ruda Klary" - "Ruda Południowa", a z przeciwka jechała wsp. wcześniej Nauka Jazdy. Kursantka zgasiła światło dla w/w jednotoru.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
Na 275 była podmiana jak udało nam się ustalić i jest to pewne, co do 276 to pewnie też była podmiana (m.in. ze względu na #755+756) tylko właśnie tak jak opisałeś musiały być dodatkowe kombinacje odnoście tego pociągu i wagonów.Zatem co do moich podmian, to na pewno był na 275 (bo sam widziałeś tam też wcześniej #757+758 ), a co do #755+756, to mógł być wcześniej na 276, ale pewności nie ma.
Pozdrawiam R1 :santa:
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Re: 2009.11.30
Ten wagon był już na linii nr 1 po godz. 11:00 (kurs z Chebzia do Gliwic). Na 80% jestem pewny, że był już tam wcześniej, gdyż musiał jeszcze dojechać z Gliwic na Chebzie.rafalurbino18 pisze:Poc. 11 - #374 [po południu]
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 42 gości