2009.11.30

Tutaj piszemy o wszystkim co się działo danego dnia.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

2009.11.30

#1 Post autor: Peter » 30 lis 2009, 06:32

poc. 608 #783+784

poc. 701 #548+488

poc. 111 #313+314
poc. 112 #772+771
poc. 118 #725+736

poc. 134 #591

poc. 1901 #647+648
poc. 1903 #711+712
poc. 1905 #252+253

poc. 205 #262+282
poc. 206 #680+679
poc. 208 #691+689
*SDIP (U.N.O.)

rafalurbino18
Posty: 6216
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#2 Post autor: rafalurbino18 » 30 lis 2009, 06:39

Poc. 31 - #260+261
Poc. 32 - #649+650 -> #564+565
Poc. 33 - #558+559
Poc. 34 - #342+341
Poc. 35 - #384+345

Edycja 17.12 - Dopisałem obsady na poc. 33, 34 i 35 oraz podmianę na poc. 32.
Ostatnio zmieniony 30 lis 2009, 17:12 przez rafalurbino18, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#3 Post autor: KZKGaPowicz » 30 lis 2009, 08:11

Linia 18:
Poc. 181 #266
Poc. 182 #259
Poc. 183 #256
Poc. 184 #677
Poc. 185 #406

Wagon #266 jeździ z dość dużą folią, która przyczepiła mu się z jego lewej strony na żaluzji przetwornicy.

! - pierwszy wagon składu 105N/105Na/105N-2K, który kursuje jako solówka.
! - drugi wagon składu 105N/105Na/105N-2K, który kursuje jako solówka.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

Re: 2009.11.30

#4 Post autor: ff » 30 lis 2009, 08:19

Peter pisze:poc. 608 #783+784
poc. 607 - 685+686
Peter pisze:poc. 111 #313+314
poc. 112 #772+771
poc. 118 #725+736
poc. 114 - 268+269
poc. 116 - 695+593
poc. 117 - 583 solo (rozłożony tylny sprzęg)
Peter pisze:poc. 1901 #647+648
poc. 1903 #711+712
poc. 1905 #252+253
poc. 196 - 482+483
poc. 197 - 257+258
poc. 199 - 579+610
poc. 1910 - 709+710
poc. 1911 - BRAK OBSADY :!: lub >10 min. opóźnienia

***
Peter pisze:poc. 701 #548+488
Skład ten nie wykonał kursu o 7:30 z Chebzia. Zjechał nieotablicowany trasą 9-tki do zajezdni.

poc. 91 - 743

poc. 171 - 556+557
poc. 173 - skład w zakładowym (nie podejmuję się typowania)
Peter pisze:poc. 205 #262+282
poc. 206 #680+679
poc. 208 #691+689
poc. 201 - 264+265
poc. 202 - 250+251
poc. 207 - 748+747
poc. 209 - 675+676

***

poc. 11 - 608
poc. 13 - 788
poc. 14 - 765
poc. 15 - 786
poc. 16 - 732

poc. 401 - 561+382
poc. 402 - solówka 742 :!:

poc. 501 - 785
poc. 502 - 420
poc. 510 - 425
poc. 511 - 653
poc. 512 - 658

poc. 352 - 373

luksus
Posty: 474
Rejestracja: 11 gru 2007, 16:40
Lokalizacja: Chorzów

#5 Post autor: luksus » 30 lis 2009, 11:08

ff pisze:poc. 91 - 743
96 - #456+457
97 - #490
ff pisze:poc. 171 - 556+557
poc. 173 - skład w zakładowym (nie podejmuję się typowania)
173 - #655+393

Awatar użytkownika
Kuba
Posty: 743
Rejestracja: 22 kwie 2008, 10:52
Lokalizacja: Będzin/Mierzęcice

#6 Post autor: Kuba » 30 lis 2009, 13:20

2201 - #665
2203 - #666
2204 - #517
2205 - #575
2206 - #567
"Idę do roboty na zajezdnię, będę zmieniał opony w tramwajach!"
http://mierzecice.myminicity.com/

rafalurbino18
Posty: 6216
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

Re: 2009.11.30

#7 Post autor: rafalurbino18 » 30 lis 2009, 14:47

ff pisze:poc. 501 - 785
poc. 502 - 420
poc. 510 - 425
poc. 511 - 653
poc. 512 - 658
Poc. 506 - #461
Poc. 509 - #744

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#8 Post autor: DW » 30 lis 2009, 15:38

Awarie itp.:
- ok. 12:40 z zaj. Będzin wyjechał wagon #529, który pojechał do Sosnowca (o 12:55 jechał przez Pogoń) w celu podmiany wagonu #334 na poc. 2611.
- o 13:19 #334 zjeżdżał samodzielnie ul. Mariacką w S-cu do zajezdni bez pasażerów.

Wyd. taborowe:
- częściowo odnowione zostało malowanie wagonu #553. Podobnie jak w przypadku #552, #666, czy #334 malowanie odnowione zostało jedynie od dołu do linii okien, jednak mimo to wagon prezentuje się bardzo ładnie :)

- Na prawej burcie pierwszego wozu składu #274+275 pomiędzy 1. a 2. drzwiami pojawił się baner reklamujący "Targi gastronomiczne". Prawdop. jest to naklejka (jak w przypadku "Ataxo" na #753 i #508). Reklamę otrzymały również wagony #509 i #534, którym zamontowano je w ramki w miejscu wcześniejszej reklamy "chwilówek".

Obsady:
1501 - #450
1504 - #539
1505 - #515

211 - #552 -> #754
212 - #535
213 - #553
(odnowiony :!: )
214 - #737
215 - żelazko z II przetargu
216 - #525

217 - #511
218 - #753

241 - #532
242 - #635
243 - #602

244 - #667
245 - #740
246 - #790


2601 - #526
2602 - #448
2603 - #760
2604 - #621
2605 - #527
2606 - #627
2607 - #595
2608 - #509
2609 - #625
2610 - #534
2611 - #334 -> #529 (podmiana ok. 13:05)

271 - #440+446 -> #530+540 (podmiana pomiędzy 9-tą a 13-stą)
272 - #664+663
273 - #623+624
274 - #274+275

275 - #757+758 -> #751+752 (podmiana pomiędzy 9-tą a 13-stą)
276 - #755+756 -> #440+446 (podmiana pomiędzy 9-tą a 13-stą)

R_G
Posty: 2720
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#9 Post autor: R_G » 30 lis 2009, 16:16

DW pisze:271 - #440+446 -> #530+540 (podmiana pomiędzy 9-tą a 13-stą)
276 - #755+756 -> #440+446 (podmiana pomiędzy 9-tą a 13-stą)
Te podmiany jeździły już przed 9 na tychże pociągach.
DW pisze: 275 - #757+758 -> #751+752 (podmiana pomiędzy 9-tą a 13-stą)
Motorniczy #757+758 majstrował coś w kabinie drugiego wozu na mijance na Porąbce jadąc w kierunku Kazimierza po 9, więc to zapewne jest przyczyną podmiany.

285 - #601
Kursował również najpr. #523.
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#10 Post autor: DW » 30 lis 2009, 16:39

R_G pisze:
DW pisze:271 - #440+446 -> #530+540 (podmiana pomiędzy 9-tą a 13-stą)
276 - #755+756 -> #440+446 (podmiana pomiędzy 9-tą a 13-stą)
Te podmiany jeździły już przed 9 na tychże pociągach.
O 8:25 w planie poc. 276 przez Pogoń na... Pogoń :P jechał #755+756, a 20 min. później w planie 271 jechał #440+446. W tym czasie poc. w drugą stronę jechały planowo.
Zatem albo podmieniono je zaraz po tym jak je widziałem, albo było jeszcze większe zamieszanie ;)

R_G
Posty: 2720
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#11 Post autor: R_G » 30 lis 2009, 16:50

No to moje obserwacje :P

O 8:25 na Dańdówce w kierunku Pogoni w swoim planie jechał poc. 271 #530+540, mijając się z poc. 273 na Klonowej.

Od tej pory na 27 widziałem kolejno:
271 - #530+540
272 - #664+663
273 - #623+624
274 - #274+275
275 - #757+758
276 - #440+446 [tego około 9:20 na Dańdówce]

Wszystkie jechały w swoich planach [nie biorąc pod uwagę mijanek na odcinku Dańdówka-Kolonia Pstrowski, bo jak wiadomo tam jeżdżą zgodnie z sygnalizacją]

Poc. 275 tak jak wcześniej opisałem gdzieś około 9:10 oczekując na mijance na Porąbce miał jakieś problemy, dlatego podmieniono go później.
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

rafalurbino18
Posty: 6216
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

Re: 2009.11.30

#12 Post autor: rafalurbino18 » 30 lis 2009, 17:11

ff pisze:poc. 11 - 608
poc. 13 - 788
poc. 14 - 765
poc. 15 - 786
poc. 16 - 732

poc. 352 - 373
Poc. 11 - #374 [po południu]

Poc. 353 - #613

- O godzinie 16.10 doszło do krótkiego przyblokowania ruchu na jednotorze w centrum Zabrza. Powodem było lekkie nieporozumienie między motorowymi z poc. 34 i 511. Poc. 34 jadąc do Mikulczyc nie wpuścił na jednotor poc. 11, gdyż uważał, że jedzie za nim poc. 511 [czyli miał ruszyć z przystanku Zabrze Filharmonia widząc w oddali na ulicy Brysza poc. 34].
Po zorientowaniu się motorniczy z poc. 511 włączył światełko w puszce, po czym je zgasił i ruszył do Bytomia [za nim poc. 352]. Od strony pl. Wolności przyblokowane były poc. 11 i 353.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

Re: 2009.11.30

#13 Post autor: ff » 30 lis 2009, 19:20

rafalurbino18 pisze:
ff pisze:poc. 11 - 608
poc. 13 - 788
poc. 14 - 765
poc. 15 - 786
poc. 16 - 732
Poc. 11 - #374 [po południu]
poc. 12 - 461 (widziany wieczorem, więc zjechał z poc. 506)
ff rano pisze:poc. 401 - 561+382
poc. 402 - solówka 742 :!:
poc. 402 - 649+650 (wieczorem)
poc. 404 - 417+418
rafalurbino18 pisze:
ff pisze:poc. 501 - 785
poc. 502 - 420
poc. 510 - 425
poc. 511 - 653
poc. 512 - 658
Poc. 506 - #461
Poc. 509 - #744
poc. 506 - wieczorem coś innego, bo był wtedy na linii 1
poc. 511 - 477 (wieczorem)
KZKGaPowicz pisze:Poc. 184 #677
Wagon ten o 18:00 stał ciemny, ale z podniesionym pantografem na Zaborzu, na łuku wjazdowym od Chebzia otablicowany z tyłu na zjazd. Z boku była tablica, ale nie wiem z jaką linią. Poc. 184 powinien jeszcze wtedy kursować, więc była albo podmiana, albo BRAK OBSADY :!:
rafalurbino18 pisze:
ff pisze:poc. 352 - 373
Poc. 353 - #613
poc. 351 - 460

***

poc 36 - 425 (planowo z poc. 510)
Ostatnio zmieniony 30 lis 2009, 20:03 przez ff, łącznie zmieniany 4 razy.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#14 Post autor: Boguś » 30 lis 2009, 19:31

O 16.50 od Rynku na Rondo podjechał pusty #313+314. Prawdopodobnie mogło dojść do podmiany na poc.604, gdyż tuż za #313+314 jechał #629+630 na poc.604.
ff pisze:
Peter pisze:poc. 608 #783+784
poc. 607 - 685+686
603 #270+271
604 #629+630
605 #728
606 #746+745
Peter pisze:poc. 134 #591
132 #661
ff pisze:
Peter pisze:poc. 1901 #647+648
poc. 1903 #711+712
poc. 1905 #252+253
poc. 196 - 482+483
poc. 197 - 257+258
poc. 199 - 579+610
poc. 1910 - 709+710
poc. 1911 - BRAK OBSADY lub >10 min. opóźnienia
1912 #716
ff pisze:poc. 202 - 250+251
Czy aby na pewno? Rano skład ten widziałem na poc.161.
Peter pisze:poc. 701 #548+488
703 #683+642

161 #250+251
162 #726+727
163 #604+603
164 #731+730
165 #693+694

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#15 Post autor: ff » 30 lis 2009, 20:14

ff rano pisze:
Peter pisze:poc. 701 #548+488
Skład ten nie wykonał kursu o 7:30 z Chebzia. Zjechał nieotablicowany trasą 9-tki do zajezdni.
Boguś pisze:703 #683+642
poc. 702 - 272+273
poc. 705 - 354+355
poc. 707 - 775
poc. 710 - 779

Skład 683+642 jechał ul. Chorzowską z Katowic bez pasażerów ok. 19:30 do zajezdni na Stroszku. Jednocześnie kilkanaście minut wcześniej planowy kurs zjazdowy nie wykonał poc. 704. Wydaje mi się, że zjazd tego składu (ale nie wiem jakiego) został wstrzymany z powodu defektu 683+642 i teraz kursuje zamiast niego na poc. 703.
luksus pisze:
ff pisze:poc. 91 - 743
96 - #456+457
97 - #490
poc. 914 - solówka z OTK-1 z białymi poręczami (487?, 491?)
luksus pisze:
ff rano pisze:poc. 171 - 556+557
poc. 173 - skład w zakładowym (nie podejmuję się typowania)
173 - #655+393
poc. 175 - 401+402
Boguś pisze:
ff pisze:poc. 202 - 250+251
Czy aby na pewno? Rano skład ten widziałem na poc.161.
To prawda, nie na pewno. Bez wyświetlaczy, z OTK-1, dość jasne malowanie, aluminiowe (niepomalowane) rurki. W takim razie był tu 505+504.
Peter pisze:poc. 205 #262+282
poc. 206 #680+679
poc. 208 #691+689
ff rano pisze:poc. 201 - 264+265
poc. 203 - 370+371
poc. 207 - 748+747
poc. 209 - 675+676
poc. 204 - 702+701

***
Boguś pisze:
ff pisze:
Peter pisze:poc. 608 #783+784
poc. 607 - 685+686
603 #270+271
604 #629+630
605 #728
606 #746+745
poc. 601 - 781
poc. 602 - 707+708
poc. 609 - 672
poc. 611 - 659+660

Skład żelazek 783+784 na poc. 608 w ostatnim kursie z Bytomia do pl. Wolności (i dalej do zajezdni w Batorym) jechał z napisem na wyświetlaczu "20 Chorzów Batory Zajezdnia". Ale była to ciągle linia 6, motorowy widocznie uznał, że ważniejsze żeby był prawidłowy kierunek niż numer linii. Dla 6-tki zjazd na Batory ciągle nie jest zaprogramowany.
Peter pisze:poc. 111 #313+314
poc. 112 #772+771
poc. 118 #725+736
ff rano pisze:poc. 114 - 268+269
poc. 116 - 695+593
poc. 117 - 583 solo (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 111 - 578+577 (wieczorem)
poc. 113 - 284 solo
poc. 115 - 734+735
poc. 117 - 277 (wieczorem, stara boczna tablica)

Przed 19:00 poc. 117 i 118 do Chebzia od Fabryki Wag jechały razem (poc. 117 opóxniony 15 minut), choć prawdopodobnie między nimi była większa odległość. Przez radiotelefon było słychać jak motorowi dogadywali się, że do Chebzia pojadą razem i że poc. 118 będzie "następny". Na Lipinach w oczekiwaniu na poc. 116 już stały razem.
Peter pisze:poc. 1901 #647+648
poc. 1903 #711+712
poc. 1905 #252+253
ff rano pisze:poc. 196 - 482+483
poc. 197 - 257+258
poc. 199 - 579+610
poc. 1910 - 709+710
poc. 1911 - BRAK OBSADY :!: lub >10 min. opóźnienia
Boguś pisze:1912 #716
poc. 193 - 464+465 (wieczorem)
poc. 1911 - 254+255 (wieczorem)

Skład 254+255, jadący planowo po 19:00 do Katowic, gdzieś po drodze zdefektował i nie wykonywał już swojego kursu z Katowic ok. 20:00. Następny skład 647+648 z poc. 191 również nie wykonywał swojego kursu ok. 20:30 do Bytomia, ponieważ zajął się zdefektowanym poprzednim składem. Bez pasażerów, otablicowany na zjazd, czteroskład 647+648+254+255 zjeżdżał z Katowic do Stroszka 20 minut po planowym kursie poc. 191, który się oczywiście nie odbył.
Ostatnio zmieniony 30 lis 2009, 23:33 przez ff, łącznie zmieniany 1 raz.

R_G
Posty: 2720
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#16 Post autor: R_G » 30 lis 2009, 22:20

DW pisze: 213 - #553[/color] (odnowiony :!: )
Wieczorem ładnie się prezentował ;)
DW pisze: 241 - #532
242 - #635
243 - #602

244 - #667
245 - #740
246 - #790
Wieczorem zamiast #790 kursował #513. #790 został wystawiony na podmianę na '27'
DW pisze: 2601 - #526
2602 - #448
2603 - #760
2604 - #621
2605 - #527
2606 - #627
2607 - #595
2608 - #509
2609 - #625
2610 - #534
2611 - #334 -> #529 (podmiana ok. 13:05)
W kursach zjazdowych poc. 2610 jechał przed poc. 2605. Prawidłowo powinny jechać na odwrót z różnicą 2 minut, jednakże fakt ten nie powinien dziwić ponieważ poc. 2610 zjeżdża z Mysłowic 2605 z Milowic. Wcześniej natomiast do zajezdni zjeżdżały wozy #760, #552 i #509, tj. poc. 2603, najpr. 2606 i 2608. Tak więc najprawdopodobniej podmieniono wagon #627. Ewentualnie mógł być to bardzo opóźniony poc. 2609 na którym jeździł #625 bo mi dziś jakoś umykał.
#552 wcześniej kursował na poc. 211 ale zdefektował.
DW pisze: 271 - #440+446 -> #530+540 (podmiana pomiędzy 9-tą a 13-stą)
272 - #664+663
273 - #623+624
274 - #274+275

275 - #757+758 -> #751+752 (podmiana pomiędzy 9-tą a 13-stą)
276 - #755+756 -> #440+446 (podmiana pomiędzy 9-tą a 13-stą)
2711 - #334 [wcześniej kursował na poc. 2611 jednak zdefektował]
2713 - #567 [do przystanku Będzin Szybowa w pierwszym kursie jechał z tekstem na wyświetlaczach "22 Będzin Zajezdnia" :shock: :mryellow: / jednak zjazdowi koledzy poinformowali przez radiotelefon dyspozytora, a ten motorniczego owego wagonu.]
2715 - #790 [wcześniej kursował na poc. 246]
2716 - #740 [wcześniej kursował na poc. 245]
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#17 Post autor: ff » 30 lis 2009, 22:58

poc. 1111 - 598
poc. 1113 - 416

poc. 1921 - 721 solo
poc. 1922 - 470

Na poc. 1911, gdzie zepsuł się skład 254+255, na ostatnie kółko wysłano skład 482+483, który zakończył kursowanie na poc. 196.

poc. 2011 - 661
poc. 2017 - 673
Ostatnio zmieniony 30 lis 2009, 23:08 przez ff, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#18 Post autor: luki » 30 lis 2009, 23:00

Boguś pisze:O 16.50 od Rynku na Rondo podjechał pusty #313+314. Prawdopodobnie mogło dojść do podmiany na poc.604, gdyż tuż za #313+314 jechał #629+630 na poc.604.
- ok. 17:30, skład #313+314 ciemny stał na Pętli Słonecznej odstawiony na łuku.
W tym samym czasie od Ronda do Słonecznej jechał skład #691+689 z napisem "Pojazd uszkodzony". Jechał zapewne po niego.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
boguslaw1972
Posty: 11
Rejestracja: 28 paź 2009, 10:11
Lokalizacja: Katowice

#19 Post autor: boguslaw1972 » 30 lis 2009, 23:08

poc.1611 - 284 ... :?: on przecież jeździł na 1103 (20:55 zjazd)... widać dobry sprzęt.. :)

rafalurbino18
Posty: 6216
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

Re: 2009.11.30

#20 Post autor: rafalurbino18 » 01 gru 2009, 06:45

ff pisze:
ff rano pisze:poc. 401 - 561+382
poc. 402 - solówka 742 :!:
poc. 402 - 649+650 (wieczorem)
poc. 404 - 417+418
Poc. 403 - #651+652
ff pisze:
rafalurbino18 pisze:
ff pisze:poc. 501 - 785
poc. 502 - 420
poc. 510 - 425
poc. 511 - 653
poc. 512 - 658
Poc. 506 - #461
Poc. 509 - #744
poc. 506 - wieczorem coś innego, bo był wtedy na linii 1
poc. 511 - 477 (wieczorem)
Poc. 503 - #620
Poc. 504 - #654

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#21 Post autor: DW » 01 gru 2009, 19:05

R_G pisze:No to moje obserwacje :P

O 8:25 na Dańdówce w kierunku Pogoni w swoim planie jechał poc. 271 #530+540, mijając się z poc. 273 na Klonowej.

Od tej pory na 27 widziałem kolejno:
271 - #530+540
272 - #664+663
273 - #623+624
274 - #274+275
275 - #757+758
276 - #440+446 [tego około 9:20 na Dańdówce]

Wszystkie jechały w swoich planach [nie biorąc pod uwagę mijanek na odcinku Dańdówka-Kolonia Pstrowski, bo jak wiadomo tam jeżdżą zgodnie z sygnalizacją]
No to ja już nie wiem. Może #755+756 w swoim planie zjeżdżał po 8-mej do zajezdni, a #440+446 pojechał go podmienić od Ostrogórskiej (na przykład).
#440+446 widziałem jak o 8:42-3 odjechał z przyst. Pogoń Kościół w str. Będzina chwilę przed czasem odjazdu poc. 271. Następnym wagonem jaki jechał po nim był #552 (poc. 211), który jechał planowo, ale później rzeczywiście mógł jechać #530+540 (czego już nie widziałem).
Zatem co do moich podmian, to na pewno był na 275 (bo sam widziałeś tam też wcześniej #757+758 :P ), a co do #755+756, to mógł być wcześniej na 276, ale pewności nie ma.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#22 Post autor: KZKGaPowicz » 01 gru 2009, 21:34

Ok. godz. 11:05 w kierunku Chebzia od strony Poremby tuż przed poc. 13 jechała Nauka Jazdy L #3. Motornicza poc. 11 zaświeciła światło dla jednotoru "Ruda Klary" - "Ruda Południowa", a z przeciwka jechała wsp. wcześniej Nauka Jazdy. Kursantka zgasiła światło dla w/w jednotoru.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

R_G
Posty: 2720
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#23 Post autor: R_G » 01 gru 2009, 22:48

Zatem co do moich podmian, to na pewno był na 275 (bo sam widziałeś tam też wcześniej #757+758 :P ), a co do #755+756, to mógł być wcześniej na 276, ale pewności nie ma.
Na 275 była podmiana jak udało nam się ustalić i jest to pewne, co do 276 to pewnie też była podmiana (m.in. ze względu na #755+756) tylko właśnie tak jak opisałeś musiały być dodatkowe kombinacje odnoście tego pociągu i wagonów.
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: 2009.11.30

#24 Post autor: KZKGaPowicz » 03 gru 2009, 16:43

rafalurbino18 pisze:Poc. 11 - #374 [po południu]
Ten wagon był już na linii nr 1 po godz. 11:00 (kurs z Chebzia do Gliwic). Na 80% jestem pewny, że był już tam wcześniej, gdyż musiał jeszcze dojechać z Gliwic na Chebzie.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 42 gości