2009.11.24
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
2009.11.24
Poc. 31 - #260+261
Poc. 34 - #342+341
Poc. 35 - #649+650
- Rano, koło siódmej, wyleciał kurs poc. 33 do/z Makoszów. Nie wiem też czy poc. 32 jechał, bo o czasie na pewno go nie było. Tak więc musiał być gdzieś ponad 2minut przed czasem co raczej mało prawdopodobne, albo też nie jechał. Dopiero po 7.30 do Makoszów przyjechał opóźniony 5minut poc. 34 na którym był skład stojedenastek. Widocznie komuś się nie podobało to, że jeździły na 4, gdzie sobie dobrze radziły. Mam nadzieję, że jutro już ominą trójką, bo to nie jest dobra linia dla wagonów 3-drzwiowych.
Edycja 14.27 - Dopisałem obsady na poc. 31 i 34 oraz info.
Poc. 34 - #342+341
Poc. 35 - #649+650
- Rano, koło siódmej, wyleciał kurs poc. 33 do/z Makoszów. Nie wiem też czy poc. 32 jechał, bo o czasie na pewno go nie było. Tak więc musiał być gdzieś ponad 2minut przed czasem co raczej mało prawdopodobne, albo też nie jechał. Dopiero po 7.30 do Makoszów przyjechał opóźniony 5minut poc. 34 na którym był skład stojedenastek. Widocznie komuś się nie podobało to, że jeździły na 4, gdzie sobie dobrze radziły. Mam nadzieję, że jutro już ominą trójką, bo to nie jest dobra linia dla wagonów 3-drzwiowych.
Edycja 14.27 - Dopisałem obsady na poc. 31 i 34 oraz info.
Ostatnio zmieniony 24 lis 2009, 14:27 przez rafalurbino18, łącznie zmieniany 2 razy.
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Linia 18:
Poc. 181 #256
Poc. 182 #419
Poc. 183 #461
Poc. 184 #259
Poc. 185 #406
Około godz. 7:05 na zakręcie (na wysokości przedszkola nr 7 w Rudzie) pomiędzy przystankami "Ruda Wieniawskiego" i "Ruda Wolności" wagon #259 miał kłopoty z jazdą. Wyglądało to tak, jakby był zanik napięcia, gdyż co jakiś czas kilka świateł wewnątrz wagonu zapalało się i za chwilę gasło. Motorniczy dzwonił gdzieś, a przed wykonaniem telefonu robił coś przy wózkach i sprawdzał je. Wagon #419 podpięto do przodu wagonu #259 i zaczęło się spychanie w kierunku Bytomia. Co było dalej - nie wiem. Pasażerowie wysiadali z wagonu przez kabinę motorniczego, a po chwili motorniczy opuścił pantograf.
! - pierwszy wagon składu 105N/105Na/105N-2K, który kursuje jako solówka.
! - drugi wagon składu 105N/105Na/105N-2K, który kursuje jako solówka.
Poc. 181 #256
Poc. 182 #419
Poc. 183 #461
Poc. 184 #259
Poc. 185 #406
Około godz. 7:05 na zakręcie (na wysokości przedszkola nr 7 w Rudzie) pomiędzy przystankami "Ruda Wieniawskiego" i "Ruda Wolności" wagon #259 miał kłopoty z jazdą. Wyglądało to tak, jakby był zanik napięcia, gdyż co jakiś czas kilka świateł wewnątrz wagonu zapalało się i za chwilę gasło. Motorniczy dzwonił gdzieś, a przed wykonaniem telefonu robił coś przy wózkach i sprawdzał je. Wagon #419 podpięto do przodu wagonu #259 i zaczęło się spychanie w kierunku Bytomia. Co było dalej - nie wiem. Pasażerowie wysiadali z wagonu przez kabinę motorniczego, a po chwili motorniczy opuścił pantograf.
! - pierwszy wagon składu 105N/105Na/105N-2K, który kursuje jako solówka.
! - drugi wagon składu 105N/105Na/105N-2K, który kursuje jako solówka.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
poc. 601 - 598Peter pisze:poc. 609 #673
poc. 610 #272+273
poc. 611 #680+679
poc. 602 - 707+708
poc. 603 - 731+730
poc. 604 - 578+577 (stara boczna tablica)
poc. 605 - 661
poc. 606 - 571+618
poc. 607 - 772+771
poc. 608 - 734+735
poc. 612 - 717+721
Poc. 609 jechał po 9:00 z Katowic opóźniony 10 minut (za poc. 115).
poc. 113 - 728 (obecnie)Peter pisze:poc. 111 #604+603
poc. 112 #675+676
poc. 113 #781
poc. 114 - 637+638 (brak kwadratu w przedniej kasetce liniowej, stara boczna tablica w 637+)
poc. 115 - 313+314
poc. 116 - 250+251
poc. 117 - 591
poc. 118 - 691+689 (stara boczna tablica)
O godzinie 9:00 koło Stadionu do Katowic zaraz za poc. 116 jechał skład 695+593 jako "11 Ruda Śląska Chebzie" bez tablicy w drugim wagonie i bez pasażerów. Musiał wcześniej zdefektować jadąc do Chebzia.
poc. 191 - 482+483Peter pisze:poc. 1905 #719+720
poc. 1907 #492+493
poc. 192 - 482+483 *
poc. 193 - 587+612
poc. 194 - 490
poc. 196 - 456+457
poc. 198 - 716
poc. 199 - 647+648
poc. 1910 - 471+478 (opóźniony po 10:00 jechał do Katowic za poc. 113)
poc. 1911 - 467+489
poc. 1912 - 362
* - Teraz poc. 191 nie kursuje (ma przerwę). Skład 482+483 jeździ teraz na poc. 192, nie wiem co na poc. 192 było wcześniej.
Peter pisze:poc. 201 #702+701
poc. 208 #574+573(?)
poc. 209 #268+269
poc. 202 - 725+736hanys76 pisze:203# 685+686
204# 270+271
poc. 205 - 746+745
poc. 206 - 726+727
poc. 207 - 659+660
poc. 208 - potwierdzam
Peter pisze:poc. 703 #683+642
poc. 707 #775
poc. 710 - 774hanys76 pisze:701# 464+465
704# 254+255
poc. 135 - 607
poc. 163 - 264+265Peter pisze:poc. 161 #693+694
poc. 164 #599+600
O godzinie 9:35 z Katowic na Stadion Śląski przyjechał nieotablicowany skład 583+584 (czarne wyświetlacze, brak kwadratu) z zamiarem zawrócenia na pętli wschodniej. Motorowa miała jednak problemy z przejazdem, kilka razy po kilkunastu centymetrach wycofywała i czyściła rowki koło zwrotnicy. W końcu zrezygnowała i pojechała na pętlę zachodnią. Miała małą tabliczkę za pulpitem "xxx (?) Zajezdnia". Na zachodniej przepuściły ją pociągi 202 i 203 i przed poc. 202 skład 583+584 pojechał do Katowic.
O godzinie 9:45 tuż przed składem 583+584 jechał jeszcze do Katowic nieotablicowany bytomski wagon 682.
O godzinie 9:52 z Katowic za poc. 204 przyjechał na Stadion Śląski (i pojechał do pętli zachodniej) nieotablicowany skład 370+371.
KZKGaPowicz pisze:Około godz. 7:05 na zakręcie (na wysokości przedszkola nr 7 w Rudzie) pomiędzy przystankami "Ruda Wieniawskiego" i "Ruda Wolności" wagon #259 miał kłopoty z jazdą. Wyglądało to tak, jakby był zanik napięcia, gdyż co jakiś czas kilka świateł wewnątrz wagonu zapalało się i za chwilę gasło. Motorniczy dzwonił gdzieś, a przed wykonaniem telefonu robił coś przy wózkach i sprawdzał je. Wagon #419 podpięto do przodu wagonu #259 i zaczęło się spychanie w kierunku Bytomia. Co było dalej - nie wiem. Pasażerowie wysiadali z wagonu przez kabinę motorniczego, a po chwili motorniczy opuścił pantograf.
W tym miejscu jest sieć za wysoko i ten wagony, których pantograf ma słaby docisk do sieci mają tam kłopoty z napięciem.
Puschel
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Poc. 12 - #788
Poc. 13 - #425
Poc. 15 - #733
Poc. 16 - #677
Edycja 17.03 - Dopisałem obsady na poc. 12 i 15 oraz wykreśliłem "?" z poc. 13.
Poc. 13 - #425
Poc. 15 - #733
Poc. 16 - #677
Edycja 17.03 - Dopisałem obsady na poc. 12 i 15 oraz wykreśliłem "?" z poc. 13.
Ostatnio zmieniony 24 lis 2009, 17:04 przez rafalurbino18, łącznie zmieniany 1 raz.
Dnia 24.11.2009 około godziny 15.15 w Sosnowcu za przystankiem Pogoń Kościół, zdefektował się wagon #636.
Nie wiadomo co się w nim stało.
Pchał go skład #530+540 obsługujący linię 27. Wagon #636 był na tego dnia jak zwykle kursował na linii 24 i jechał ze złożonym pantografem.
Trójskład jechał z prędkością nie większą niż 15 km/h.
http://matib.wrzuta.pl/obraz/aRUm2mFV66 ... wagonu_636
Tekst z:
http://www.kazetka.fora.pl/awarie-i-wyp ... .html#6636
Nie wiadomo co się w nim stało.
Pchał go skład #530+540 obsługujący linię 27. Wagon #636 był na tego dnia jak zwykle kursował na linii 24 i jechał ze złożonym pantografem.
Trójskład jechał z prędkością nie większą niż 15 km/h.
http://matib.wrzuta.pl/obraz/aRUm2mFV66 ... wagonu_636
Tekst z:
http://www.kazetka.fora.pl/awarie-i-wyp ... .html#6636
"Jestem niczym zbłąkany pasażer.
Uciekam, wysiadam. Nie jadę dalej." ~Ja
Uciekam, wysiadam. Nie jadę dalej." ~Ja
Awarie itp.:
- o 14:09 ul. Mariacką w Sosnowcu w str. Będzina jechała solówka wyglądająca na #760. Najprawdp. wagon zjeżdżał do zajezdni.
Do awarii doszło ok. 14:50-55. Wagon #636 (poc. 244) jadący do Konstantynowa zepsuł się na ul. Mariackiej tuż za skrzyżowaniem z Nowopogońską.
Do defekta podpięto skład #530+540 (poc. 276) i o 15:14 trójskład ruszył w stronę Centrum. Zaraz za nim ruszyły też przyblokowane poc. 217 i 245 (ten drugi tylko chwilowo).
Najprawdopodobniej w #636 zablokowała się pierwsza oś, gdyż podczas spychania przednie prawe koło pierwszego wózka w ogóle się nie ruszało i słychać było, że coś mocno trze.
Obsady:
1506 - #450 *
211 - #666
212 - #535
214 - najprawdop. #737
215 - #762
217 - #761
241 - #595
242 - #635
243 - #602
244 - #636 -> ?
245 - #740
246 - #790
2607* - #511 (był tam o 7:40) (inf. okazała się jednak nieprawdziwa, #511 najprawdop. zawrócił w Centrum z powodu wstrzymania ruchu do Milowic i stąd jechał w planie innego poc.)
2611 - #532
* - nr poc. z rozkładu
271 - #664+663
272 - #633+634
273 - #623+624
274 - #274+275
275 - #440+446
276 - #530+540
EDYCJA (19:03):
Dopisałem obsadę na poc. 1506 (oznaczona znakiem "*").
EDYCJA (21:50):
Usunąłem obsadę na poc. 213, w której musiałem się pomylić.
EDYCJA (28.11, 11:36):
Dodałem dopisek przy obsadzie poc. 2607, która okazała się jednak nieprawdziwa.
- o 14:09 ul. Mariacką w Sosnowcu w str. Będzina jechała solówka wyglądająca na #760. Najprawdp. wagon zjeżdżał do zajezdni.
I znowu piszesz godzinę, o której widziałeś już spychanie, a nie awarięBig0s93 pisze:Dnia 24.11.2009 około godziny 15.15 w Sosnowcu za przystankiem Pogoń Kościół, zdefektował się wagon #636.
Nie wiadomo co się w nim stało.
Pchał go skład #530+540 obsługujący linię 27. Wagon #636 był na tego dnia jak zwykle kursował na linii 24 i jechał ze złożonym pantografem.
Trójskład jechał z prędkością nie większą niż 15 km/h.
http://matib.wrzuta.pl/obraz/aRUm2mFV66 ... wagonu_636
Do awarii doszło ok. 14:50-55. Wagon #636 (poc. 244) jadący do Konstantynowa zepsuł się na ul. Mariackiej tuż za skrzyżowaniem z Nowopogońską.
Do defekta podpięto skład #530+540 (poc. 276) i o 15:14 trójskład ruszył w stronę Centrum. Zaraz za nim ruszyły też przyblokowane poc. 217 i 245 (ten drugi tylko chwilowo).
Najprawdopodobniej w #636 zablokowała się pierwsza oś, gdyż podczas spychania przednie prawe koło pierwszego wózka w ogóle się nie ruszało i słychać było, że coś mocno trze.
Obsady:
1505 - #436Marcin, DW pisze:poc.1501-#749
poc.1504-#515
1506 - #450 *
211 - #666
212 - #535
214 - najprawdop. #737
215 - #762
217 - #761
241 - #595
242 - #635
243 - #602
244 - #636 -> ?
245 - #740
246 - #790
2601 - #509R_G pisze:2602 - #625
2603 - #760
2605 - #754
2606 - #627
2607 - #527
2610 - #534
2607* - #511 (był tam o 7:40) (inf. okazała się jednak nieprawdziwa, #511 najprawdop. zawrócił w Centrum z powodu wstrzymania ruchu do Milowic i stąd jechał w planie innego poc.)
2611 - #532
* - nr poc. z rozkładu
271 - #664+663
272 - #633+634
273 - #623+624
274 - #274+275
275 - #440+446
276 - #530+540
EDYCJA (19:03):
Dopisałem obsadę na poc. 1506 (oznaczona znakiem "*").
EDYCJA (21:50):
Usunąłem obsadę na poc. 213, w której musiałem się pomylić.
EDYCJA (28.11, 11:36):
Dodałem dopisek przy obsadzie poc. 2607, która okazała się jednak nieprawdziwa.
Ostatnio zmieniony 28 lis 2009, 11:36 przez DW, łącznie zmieniany 6 razy.
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
- O godzinie 15.40 na łuku wjazdowym od strony Chebzia na pętli w Zaborzu stał wagon #420 oznakowany na linię 5. Pantograf miał opuszczony.
- O godzinie 15.30 przed poc. 15 do Chebzia jechał przez Zabrze skład #417+418, który włączał się na 17kę.luksus pisze:173 - #401+402
Skład ten przed 16 miał zawracać na pętli przy Stadionie Śląskim. Niestety nie znam szczegółów, bo wiadomość usłyszałem z radia w jedyncepoc. 604 - 578+577
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Linia 1:
Poc. 11 #732 --> #786
Poc. 12 #788
Poc. 13 #425 rafalurbino18
Poc. 14 #733
Poc. 15 #742
Poc. 16 #677 rafalurbino18
Linia 3:
Poc. 31 #260+261 rafalurbino18
Poc. 32 #379+415
Poc. 34 #342+341 rafalurbino18
Poc. 35 #649+650 rafalurbino18
Linia 4:
Poc. 401 #384+345
Poc. 402 #556+557
Poc. 403 #561+382
Poc. 404 #651+652
Około godz. 9:00 na Rudzie Południowej trasą linii nr 1 w kierunku Zaborza jechała Nauka Jazdy L #2. Po przyjeździe na pętlę na Zaborzu, zatrzymał się na torze wjazdowym od strony Chebzia.
Poc. 11 #732 --> #786
Poc. 12 #788
Poc. 13 #425 rafalurbino18
Poc. 14 #733
Poc. 15 #742
Poc. 16 #677 rafalurbino18
Linia 3:
Poc. 31 #260+261 rafalurbino18
Poc. 32 #379+415
Poc. 34 #342+341 rafalurbino18
Poc. 35 #649+650 rafalurbino18
Linia 4:
Poc. 401 #384+345
Poc. 402 #556+557
Poc. 403 #561+382
Poc. 404 #651+652
Około godz. 9:00 na Rudzie Południowej trasą linii nr 1 w kierunku Zaborza jechała Nauka Jazdy L #2. Po przyjeździe na pętlę na Zaborzu, zatrzymał się na torze wjazdowym od strony Chebzia.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Około godz. 16:25 skład #401+402 jechał przez Porembę w kierunku Zabrza zaraz za poc. 15.rafalurbino18 pisze:- O godzinie 15.30 przed poc. 15 do Chebzia jechał przez Zabrze skład #417+418, który włączał się na 17kę.luksus pisze:173 - #401+402
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
Teraz sobie dokładnie przypomniałem kiedy widziałem #511. O 7:38 jechał z Ronda Ludwik do Mysłowic w planie poc. 2607. Numerka poc. nie widziałem, ale jechał jakieś 5 min. po poc. 2606.R_G pisze:#527 na pociągu 2607 widziałem o 10, #511 widziałem po 13 na pociągu 2609DW pisze:2607 - #511 (był tam o 7:40)R_G pisze:2607 - #527
Jest jeszcze możliwość, że nie było przejazdu do Milowic i poc. 2609 od Dworca pojechał w str. Mysłowic, a poc. 2607 został przyblokowany.
O 18:34 z Ronda Ludwik do Milowic jechały zaraz za sobą poc. 2610 i 2611. Pierwszy był opóźniony prawie 20 min.
Do mojego poprzedniego postu dopisałem następującą obsadę:
1506 - #450
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Między godz. 13:30 a 14:00 ulicą Wolności w Zabrzu (obok przystanku "Zabrze Karola Miarki") w kierunku zajezdni Gliwice jechał nieotablicowany wagon #476. Miał on otwartą tylną kasetkę kierunkową.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
Peter pisze:poc. 703 #683+642 (Obecnie skład 579+610)
poc. 707 #775
hanys76 pisze:701# 464+465
704# 254+255
702 #645+646ff pisze:poc. 710 - 774
705 #470 wieczorem, może rano był skład
706 #644+344
708 #710
ff pisze:poc. 135 - 607
131 #674 *hanys76 pisze:136# 768
132 #672
133 #416
134 #590
137 #692
Ostatnio zmieniony 24 lis 2009, 23:33 przez Penny, łącznie zmieniany 3 razy.
poc. 1111 - 699
poc. 1113 - 673
Na linii 11 pojawił się skład 370+371. Jest albo na poc. 114 (wtedy 11 minut opóźniony), albo na poc. 115 (wtedy 4 minuty przed czasem). Przy Stadionie Śląskim był o godzinie 20:39. W wagonie +371 ma starą boczną tablicę. Dop. Skład 370+371 jest na pewno na poc. 115. Kolejny, czyli poc. 116 na którym jest nadal 250+251, również jechał przed czasem, ale tylko 2 minuty.
poc. 1113 - 673
Na linii 11 pojawił się skład 370+371. Jest albo na poc. 114 (wtedy 11 minut opóźniony), albo na poc. 115 (wtedy 4 minuty przed czasem). Przy Stadionie Śląskim był o godzinie 20:39. W wagonie +371 ma starą boczną tablicę. Dop. Skład 370+371 jest na pewno na poc. 115. Kolejny, czyli poc. 116 na którym jest nadal 250+251, również jechał przed czasem, ale tylko 2 minuty.
Obecnie skład 505+504 jest na poc. 201.hanys76 pisze:O 19.18 przez rondo w kierunku rynku, jechał ciemny i pusty skład 505+504.
Ostatnio zmieniony 24 lis 2009, 21:43 przez ff, łącznie zmieniany 2 razy.
1403 - #329
1404 - #338
Dziś już poc. 1506 zgodnie z rozkładem zjechał do Zajezdni Zawodzie.
218 - #529
2601 - #509
2602 - #448
2603 - #539
2604 - #760
2605 - #754
2606 - #627
2608 - #753
2610 - #534
2611 - #532
Około 18:07 przez Niwkę w stronę Dańdówki jechał #534 (2610) i na Pawiaku minął się z #509 (2601) i #448 (2602). Po około 10 minutach na Pawiaku minęły się jadące w stronę Dańdówki #753 (2608) i #532 (2611). Później już kolejno jechały za sobą poc. 2603-2606.
Pociągów 2607 i 2609 jak na złość nie widziałem wieczorem.
1404 - #338
1503 - #328DW/Marcin pisze:poc.1501-#749
poc.1504-#515
1505 - #436
1506 - #450 *
Dziś już poc. 1506 zgodnie z rozkładem zjechał do Zajezdni Zawodzie.
213 - #513 [wieczorem]DW pisze:211 - #666
212 - #535
213 - #553
214 - najprawdop. #737
215 - #762
217 - #761
218 - #529
DW/R&G pisze:2601 - #509
2602 - #625
2603 - #760
2605 - #754
2606 - #627
2607 - #527
2610 - #534
2611 - #532
DW pisze:2607 - #511 (był tam o 7:40)
Po 18-tejR&G pisze:#527 na pociągu 2607 widziałem o 10, #511 widziałem po 13 na pociągu 2609
2601 - #509
2602 - #448
2603 - #539
2604 - #760
2605 - #754
2606 - #627
2608 - #753
2610 - #534
2611 - #532
Około 18:07 przez Niwkę w stronę Dańdówki jechał #534 (2610) i na Pawiaku minął się z #509 (2601) i #448 (2602). Po około 10 minutach na Pawiaku minęły się jadące w stronę Dańdówki #753 (2608) i #532 (2611). Później już kolejno jechały za sobą poc. 2603-2606.
Pociągów 2607 i 2609 jak na złość nie widziałem wieczorem.
Raczej liniowąKZKGaPowicz pisze: Miał on otwartą tylną kasetkę kierunkową.
Pozdrawiam R1 :santa:
Jak tak teraz patrzę, to zdaje mi się, że pomyliłem się z tą obsadą. Chyba rzeczywiście widziałem tam #513R_G pisze:213 - #513 [wieczorem]DW pisze:213 - #553
Czyli chyba rzeczywiście wagonem, który widziałem jak zjeżdżał po 14-stej był #760 (skoro później nie było go już na 2603).R_G pisze: Po 18-tej
2603 - #539
2604 - #760
Skład 482+483 pojawił się na kolejnym pociągu (trzecim już dzisiaj). Teraz jeździ na poc. 1911 (zastąpił 467+489).
poc. 1921 - 682 solo
poc. 1922 - 716
poc. 2011 - 277
poc. 2017 - 591
Skład 637+638 jeździ obecnie bez bocznej tablicy w drugim wagonie. Jeszcze ma 1,5 kółka do wykonania, więc pewnie została skradziona.
poc. 1921 - 682 solo
poc. 1922 - 716
poc. 2011 - 277
poc. 2017 - 591
Skład 637+638 jeździ obecnie bez bocznej tablicy w drugim wagonie. Jeszcze ma 1,5 kółka do wykonania, więc pewnie została skradziona.
Na Niwce zdefektował się jeden tramwaj i się podczepiali, ponieważ jest tam jednotor zrobiło się małe zamieszanieR_G pisze:
Około 18:07 przez Niwkę w stronę Dańdówki jechał #534 (2610) i na Pawiaku minął się z #509 (2601) i #448 (2602). Po około 10 minutach na Pawiaku minęły się jadące w stronę Dańdówki #753 (2608) i #532 (2611). Później już kolejno jechały za sobą poc. 2603-2606.
Pociągów 2607 i 2609 jak na złość nie widziałem wieczorem.
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
O 17.10 na żeberku pętli brynowskiej stał #783+784 z poc.165. Natomiast przy przystanku autobusowym stał Radiowóz.
1912 #321 - po południu
165 #783+784
Po południu #629+630ff pisze:poc. 604 - 578+577 (stara boczna tablica)
1910 #252+253 - ranoff pisze:poc. 1910 - 471+478 (opóźniony po 10:00 jechał do Katowic za poc. 113)
poc. 1912 - 362
1912 #321 - po południu
162 #583+584 -> #695+593ff pisze:poc. 163 - 264+265Peter pisze:poc. 161 #693+694
poc. 164 #599+600
165 #783+784
Rzeczywiście najprawdop. masz rację. We wtorek po 7:00 najprawdop. miało miejsce wstrzymanie ruchu do Milowic:R_G pisze:#527 na pociągu 2607 widziałem o 10, #511 widziałem po 13 na pociągu 2609DW pisze:2607 - #511 (był tam o 7:40)R_G pisze:2607 - #527
http://www.sosnowiec.slaska.policja.gov ... torek.htmlKMP w Sosnowcu pisze:Niebezpieczny wtorek
(...)
O godznie 7.00 na ulicy Piłsudskiego kierujący autobusem ikarus podczas zmiany pasa ruchu nie udzielił pierwszeństwa przejazdu pojazdowi renault clio, zmuszając kierującą do zjechania na torowisko, gdzie pojazd przwrócił się na dach. Kierująca renaultem doznała obrażeń ciała i została przewieziona do szpitala. Kierowcy byli trzeźwi.
(...)
Zatem #511, który jechał w planie poc. 2607 najprawdop. był na poc. 2609 i zawrócił w Centrum z pominięciem Milowic.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości