2009.10.20
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
2009.10.20
Poc. 31 - #655+393
Poc. 32 - #384+345
Poc. 33 - #556+557
Poc. 34 - #558+559 -> #364+392
Poc. 35 - #364+392 -> #417+418
- Wagon +345 ma wybitą dziurę w górnej, lewej szybce 4-tych drzwi.
Edycja 15.51 - Dopisałem obsady na poc. 32, 34 i 35.
Edycja 17.23 - Dopisałem obsadę na poc. 31 i podmianę na poc. 35 oraz info.
Poc. 32 - #384+345
Poc. 33 - #556+557
Poc. 34 - #558+559 -> #364+392
Poc. 35 - #364+392 -> #417+418
- Wagon +345 ma wybitą dziurę w górnej, lewej szybce 4-tych drzwi.
Edycja 15.51 - Dopisałem obsady na poc. 32, 34 i 35.
Edycja 17.23 - Dopisałem obsadę na poc. 31 i podmianę na poc. 35 oraz info.
Ostatnio zmieniony 20 paź 2009, 17:24 przez rafalurbino18, łącznie zmieniany 2 razy.
Wielkie zamieszanie na liniach 6, oraz 16. O 6.00 na Brynowie nie było żadnej 6.
O 6.15 z Brynowa odjechał pociąg 165 za nim stała, tylko solówka z 169.
Od centrum nic nie przyjezdzało,po paru minutach, zjawił się pociąg 161.
Po 6.30 na pętlę dotarła pierwsza 6 i był to pociąg 606 Szybko zawrócił i odjechał z napisem ,Brynów pętla do Stadionu Śląskiego. Pomiędzy 6.50 a 7.00 na Brynów jechały : 167, 168, za nimi 165 oraz 166. Co do 6 to oprócz pociągu 606 żadna nie dojechała przez ten czas do pętli. W ogóle nie pojawiły się , tam pociągi 162 oraz 164.
Pociąg 606 wstawił się w swój plan i po 7.15, odjechał ze stadionu w kierunku Katowic.
Krótko po 7.00 koło scc, jechał do Katowic pociąg 601.
Obsady:
601# zakarlik 746+745
602# 806
603# 812
604# 815
605# 813
606# 810
607# 804
608# 808
609# 805
610# 814
611# 800
612# 802 ( jechał po 7.10 koło stadionu w kierunku Bytomia, musiał od Zawodzia przyjechac.)
Na brakujących pociągach 604 oraz 609 są zapewne wagony, 805 oraz 815 które krąża bez planu.
131# 782
134# 338 ( po 7.00 w jego planie jechał wagon 674, albo było coś pomieszane albo podmiana)
137# 768
161# 607
163# 749
165# 700
166# 725+736
167# 816
168# 283
169# 591
1909# 645+646
701 lub 1901# 629+630 ( obydwa jadą o tym samym czasie wiec niemam pojęcia na czym kursuje)
704 lub 1912# 707+708 ( j.w)
EDIT 8.38
w planie pociągu 607 jadą teraz razem, wagony 806 oraz 804.
EDIT 8.55
Razem z pociągiem 612 # 802, jedzie w kierunku Brynowa wagon 805.
EDIT 9.20
Wagon 806 musiał zawrócic na stadionie i teraz, jedzie w planie pociągu 602.
W planie pociągu 610 jadą razem wagony 814 oraz 812 , jeden z nich zapewne znowu zawróci przy stadionie.
O 6.15 z Brynowa odjechał pociąg 165 za nim stała, tylko solówka z 169.
Od centrum nic nie przyjezdzało,po paru minutach, zjawił się pociąg 161.
Po 6.30 na pętlę dotarła pierwsza 6 i był to pociąg 606 Szybko zawrócił i odjechał z napisem ,Brynów pętla do Stadionu Śląskiego. Pomiędzy 6.50 a 7.00 na Brynów jechały : 167, 168, za nimi 165 oraz 166. Co do 6 to oprócz pociągu 606 żadna nie dojechała przez ten czas do pętli. W ogóle nie pojawiły się , tam pociągi 162 oraz 164.
Pociąg 606 wstawił się w swój plan i po 7.15, odjechał ze stadionu w kierunku Katowic.
Krótko po 7.00 koło scc, jechał do Katowic pociąg 601.
Obsady:
601# zakarlik 746+745
602# 806
603# 812
604# 815
605# 813
606# 810
607# 804
608# 808
609# 805
610# 814
611# 800
612# 802 ( jechał po 7.10 koło stadionu w kierunku Bytomia, musiał od Zawodzia przyjechac.)
Na brakujących pociągach 604 oraz 609 są zapewne wagony, 805 oraz 815 które krąża bez planu.
131# 782
134# 338 ( po 7.00 w jego planie jechał wagon 674, albo było coś pomieszane albo podmiana)
137# 768
161# 607
163# 749
165# 700
166# 725+736
167# 816
168# 283
169# 591
1909# 645+646
701 lub 1901# 629+630 ( obydwa jadą o tym samym czasie wiec niemam pojęcia na czym kursuje)
704 lub 1912# 707+708 ( j.w)
EDIT 8.38
w planie pociągu 607 jadą teraz razem, wagony 806 oraz 804.
EDIT 8.55
Razem z pociągiem 612 # 802, jedzie w kierunku Brynowa wagon 805.
EDIT 9.20
Wagon 806 musiał zawrócic na stadionie i teraz, jedzie w planie pociągu 602.
W planie pociągu 610 jadą razem wagony 814 oraz 812 , jeden z nich zapewne znowu zawróci przy stadionie.
Ostatnio zmieniony 20 paź 2009, 10:53 przez hanys76, łącznie zmieniany 13 razy.
poc. 705 #579+610
poc. 111 #604+603 ("Zmiana trasy". Jechał za poc. 116)
poc. 114 #268+269 (Jechał za poc. 115)
poc. 115 #691+689
poc. 116 #734+735
Przed 8:00 jechał przez Rondo w kierunku Rynku pusty skład #370+371 (Z tyłu kwadrat "11").
poc. 1911 #713+714
poc. 111 #604+603 ("Zmiana trasy". Jechał za poc. 116)
poc. 114 #268+269 (Jechał za poc. 115)
poc. 115 #691+689
poc. 116 #734+735
Przed 8:00 jechał przez Rondo w kierunku Rynku pusty skład #370+371 (Z tyłu kwadrat "11").
poc. 1908 #587+612hanys76 pisze:1909# 645+646
poc. 1911 #713+714
*SDIP (U.N.O.)
Za nim jechały z Bytomia dość blisko siebie wagony 806 i 804. 804 najprawdopodobniej na poc. 607, bo to był jego czas. 806 może na poc. 605?hanys76 pisze:Pociąg 606 wstawił się w swój plan i po 7.15, odjechał ze stadionu w kierunku Katowic.
Jechał opóźniony do Bytomia ok. 10 minut.hanys76 pisze:612# 802 ( jechał po 7.10 koło stadionu w kierunku Bytomia, musiał od Zawodzia przyjechac.)
Zamieszanie.Peter pisze:poc. 111 #604+603 ("Zmiana trasy". Jechał za poc. 116)
poc. 114 #268+269 (Jechał za poc. 115)
poc. 115 #691+689
poc. 116 #734+735
Przed 8:00 jechał przez Rondo w kierunku Rynku pusty skład #370+371 (Z tyłu kwadrat "11").
Sytuacja po 7:00:
W planie poc. 116 do Katowic jechał pusty skład z oświetleniem jarzeniowym. Przed nim w jego planie jechał też skład 746+745, ale hanys76 pisze, że to zakarlik.
W planie poc. 117 do Katowic nie jechało nic.
W planie poc. 118 do Katowic jechał pusty nieoświetlony skład 370+371.
W planie poc. 111 do Katowic jechał załadowany po sufit 574+573.
W planie poc. 112 do Katowic jechał skład w zakładowym - 772+771?
W planie poc. 113 na Chebziu nie stało nic.
W planie poc. 114 do Chebzia nie jechało nic. 10 minut po jego czasie za poc. 197 jechał skład 262+282.
poc. 196 - 456+457Peter pisze:poc. 1908 #587+612hanys76 pisze:1909# 645+646
poc. 1911 #713+714
poc. 197 - 252+253
poc. 1910 - 703+704
***
Na 7 jest 711+712. Prawdopodobnie na poc. 701. Jechał do Chebzia wtedy kiedy powinien tam jechać poc. 171.Peter pisze:poc. 705 #579+610
poc. 91 - 743
poc. 173 - 561+382
O 8:25 w Zabrzu widziałem skład 342+341, otablicowany na linię 17 bez nr. pociągu. Jechał na włączenie. Pasowałoby na poc. 175.
***
poc. 11 - 765
poc. 12 - 742
poc. 14 - 786
poc. 15 - 788
poc. 16 - 733
poc. 402 - 316+472 (nr. pociągu tak jak wczoraj przerobiony z dwucyfrowego "2x", w wagonie +472 jest zimno jak w psiarni, już kolejny raz to doświadczyłem )
poc. 403 - 649+650
poc. 501 - 785
poc. 502 - 613 (defekt ok. 8:00)
poc. 503 - stopiątka
poc. 504 - 266
poc. 505 - 373
poc. 512 - 677
Wagon 613 na poc. 502 zdefektował i był pchany z Zabrza do Zaborza po 8:00 przez poc. 503. W związku z tym obie piątki były opóźnione, ale linie 1 i 4 jeździły prawidłowo - zdefektowanie i defekt musiały nastąpić gdzieś na trasie z Biskupic.
poc. 352 - 620
W Zabrzu wyjątkowy dziś korek na ul. Wolności od strony Rudy Śląskiej, sięgający granicy miasta.
Ostatnio zmieniony 20 paź 2009, 11:57 przez ff, łącznie zmieniany 2 razy.
162# skład żelazek ( zatem rano musiał gdzieś stac w zatrzymaniu, dlatego nie przyjechał na Brynów)161# 607
163# 749
165# 700
166# 725+736
167# 816
168# 283
169# 591
EDIT 9.40
Wagon 812 zawrócił na Słonecznej i jedzie teraz w planie pociągu 603 w kierunku Brynowa. Przed nim od Bytomia przyjechał 815 którego nie widziałem wcześniej.
EDIT 10.25
Podmiana na pociągu 601 skład 746+745 został ,na rondzie podmieniony przez wagon 803.
Jedzie opózniony prawie 15 minut do Bytomia , tuż przed pociągiem 602.
Obecnie ten skład kursuje, pomiędzy planami 113 a 114.ff pisze:W planie poc. 114 do Chebzia nie jechało nic. 10 minut po jego czasie za poc. 197 jechał skład 262+282.
Ja go widziałem na Rynku w Chorzowie ok. 13:00. Albo był to jeszcze 171 (odjazd 12:58), albo 173.ff pisze:poc. 173 - 561+382
O 8:25 w Zabrzu widziałem skład 342+341, otablicowany na linię 17 bez nr. pociągu. Jechał na włączenie. Pasowałoby na poc. 175.
- po 13:00 z Chorzowską w Katowicach do Ronda jechał bez oznakowania skład #731+730. Zapewne jakiś defekt.
703 - #471+478Peter pisze:poc. 705 #579+610
710 - #722
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
-
- Posty: 410
- Rejestracja: 27 sty 2009, 13:31
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Linia 7, 13 i 20
Być może kursują na 19. Pociągi 701 i 704 widziałem o 9:45 i 15:45.hanys76 pisze:701 lub 1901# 629+630 ( obydwa jadą o tym samym czasie wiec niemam pojęcia na czym kursuje)
704 lub 1912# 707+708 ( j.w)
701 #711-712 ff
702 #719-720
703 #471-478 luki
704 #257-258
705 #579-610 Peter
706 #467-489
707 #774
708 #791
709 #361
710 #722 luki
131 #782 hanys76 > #781 podmiana
132 #674
133 #673
134 #338 hanys76 potwierdzam
135 #692
136 #281
137 #768 hanys76
201 #637-638
202 #505-504
203 #571-618
204 #675-676
205 #685-686
206 #772-771
207 #746-745
Ostatnio zmieniony 20 paź 2009, 15:48 przez Penny, łącznie zmieniany 1 raz.
241 - #334
245?- #521
246 - #790
2607 - #526
2608 - #621
2609 - #539
2610 - #534
272 - #279+280
275 - #274+275
276 - #530+540
245?- #521
246 - #790
2607 - #526
2608 - #621
2609 - #539
2610 - #534
272 - #279+280
275 - #274+275
276 - #530+540
Ostatnio zmieniony 20 paź 2009, 16:53 przez R_G, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam R1 :santa:
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
1501 - #370+371Marcin pisze:poc.1503-#757+758
212 - #535
213 - #553
215 - #762
217 - #761
243 - #602R_G pisze:241 - #334
245?- #521
246 - #790
244 - #636
245 - #521 (potwierdzam)
2601 - #532R_G pisze:2607 - #526
2608 - #621
2609 - #539
2610 - #534
2603 - #760
2604 - #498
2611 - #622
271 - #631+632R_G pisze:272 - #279+280
275 - #274+275
276 - #530+540
273 - #751+752
274 - #623+624
DOPISANE (17:05):
Świeże info od R&G:
Z powodu wykolejenia pociągu* w Sosnowcu Dańdówce w rejonie skrzyżowania z torami tramwajowymi na ul. Wojska Polskiego tramwaje linii 26 nie kursują na odcinku Dańdówka - Mysłowice.
Wykoleił się pociąg, nie tramwaj
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Na forum wpkDW pisze:Świeże info od R&G:
Z powodu wykolejenia pociągu* w Sosnowcu Dańdówce w rejonie skrzyżowania z torami tramwajowymi na ul. Wojska Polskiego tramwaje linii 26 nie kursują na odcinku Dańdówka - Mysłowice.
Wykoleił się pociąg, nie tramwaj
martinek pisze:Z szyn wypadł jeden z wagonów i ciągnięty rozwalił kołami krzyżownice. Tramwaje jadące w kierunku Sosnowca wycofano do Mysłowic i zjadą do zajezdni przez Katowice. Ma być komunikacja zastępcza.
poc. 13 - 732ff rano pisze:poc. 11 - 765
poc. 12 - 742
poc. 14 - 786
poc. 15 - 788
poc. 16 - 733
Rozłożony tylny sprzęg.ff rano pisze:poc. 403 - 649+650
poc. 502 - 460 (obecnie)ff rano pisze:poc. 501 - 785
poc. 502 - 613 (defekt ok. 8:00)
poc. 503 - stopiątka
poc. 504 - 266
poc. 505 - 373
poc. 512 - 677
Wagon 613 na poc. 502 zdefektował i był pchany z Zabrza do Zaborza po 8:00 przez poc. 503. W związku z tym obie piątki były opóźnione, ale linie 1 i 4 jeździły prawidłowo - zdefektowanie i defekt musiały nastąpić gdzieś na trasie z Biskupic.
poc. 503 - 374
poc. 506 - 259 (stara boczna tablica, wagon ten jechał po 16:00 do Zaborza w kompletnym otablicowaniu, lecz bez pasażerów w części pasażerskiej)
poc. 182 - 267
poc. 183 - 256
Zapomniałem dopisać, że wagon 620 miał starą boczną tablicęff rano pisze:poc. 352 - 620
***
ff pisze:poc. 91 - 743
luksus pisze:93 - #321
poc. 92 - teraz coś innego, bo 254+255 widzę na linii 19Dawid71552 pisze:Poc. 92 - #254+255
Poc. 94 - #495+496
Poc. 96 - #681+682
Poc. 98 - #683+642
poc. 97 - solówka po ZUR (773?)
Skład 342+341 jest na poc. 173.luki pisze:Ja go widziałem na Rynku w Chorzowie ok. 13:00. Albo był to jeszcze 171 (odjazd 12:58), albo 173.ff pisze:poc. 173 - 561+382
O 8:25 w Zabrzu widziałem skład 342+341, otablicowany na linię 17 bez nr. pociągu. Jechał na włączenie. Pasowałoby na poc. 175.
***
Powyższe składy nadal tam kursują. Na linii nadal też są składy 262+282 (poc. 113) i 574+573 (poc. 118). Poza tym teraz jeszcze są:Peter pisze:poc. 111 #604+603
poc. 114 #268+269
poc. 115 #691+689
poc. 116 #734+735
poc. 112 - 578+577
poc. 117 - 702+701
Dokładnie tak jest:Penny pisze:Być może kursują na 19. Pociągi 701 i 704 widziałem o 9:45 i 15:45.hanys76 pisze:701 lub 1901# 629+630 ( obydwa jadą o tym samym czasie wiec niemam pojęcia na czym kursuje)
704 lub 1912# 707+708 ( j.w)
poc. 191 - 629+630
poc. 1912 - 707+708
hanys76 pisze:1909# 645+646
Peter pisze:poc. 1908 #587+612
poc. 1911 #713+714
poc. 192 - 276+278ff rano pisze:poc. 196 - 456+457
poc. 197 - 252+253
poc. 1910 - 703+704
poc. 193 - 717+721
poc. 194 - 709+710
poc. 195 - 254+255 (obecnie)
poc. 197 - 482+483 (obecnie)
Ostatnio zmieniony 20 paź 2009, 18:44 przez ff, łącznie zmieniany 2 razy.
O 17:04 pociąg 92 dociera w ostatnim kursie z Chorzowa na Plac Sikorski (i zjeżdża do Stroszka), a o 17:13 jest planowy odjazd pociągu 1905 z Sikorskiego do Katowic. Być może w tym momencie nastąpiła podmiana na skład #254-255 z 92.ff pisze:poc. 92 - teraz coś innego, bo 254+255 widzę na linii 19Dawid71552 pisze:Poc. 92 - #254+255
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Linia 18:
Poc. 181 #506
Poc. 182 #267 ff
Poc. 183 #256 ff
Poc. 184 #425
Poc. 185 #419
! - pierwszy wagon składu 105N/105Na/105N-2K, który kursuje jako solówka.
! - drugi wagon składu 105N/105Na/105N-2K, który kursuje jako solówka.
Poc. 181 #506
Poc. 182 #267 ff
Poc. 183 #256 ff
Poc. 184 #425
Poc. 185 #419
! - pierwszy wagon składu 105N/105Na/105N-2K, który kursuje jako solówka.
! - drugi wagon składu 105N/105Na/105N-2K, który kursuje jako solówka.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
Za tramwajem na linii 26 był niebieski bus mercedes nie wiadomo od jakiego przewoźnika Pogotowie techniczne już zespawało krzyżownicę.O 18:50 pierwszym tramwajem do Mysłowic był 2607 - #526 (tablica Dańdówka Skrzyżowanie),następny jechał 2601 - #334 (tablica Mysłowice)3 minuty później.Tramwaje przez kilka minut przejeżdżały z niewielką prędkością przez zespawany tor na kontrolę,następnie pogotowie poprawiało spawarką resztę.W tej chwili tramwaje stopniowo zaczynają jeździć według rozkładu
Pozdrawiam
Podmiana na poc. 601. Wagon 802, który dopiero co zjechał z kończącego kursowanie poc. 612, podmienił już wagon 803, który był dotąd na poc. 601. Nie wiem tylko czy poc. 612 faktycznie zjechał do zajezdni czy może gdzieś odczekał kwadrans w Katowicach, by włączyć się na poc. 601, na którym z Bytomia jeszcze jechał 803.
DW pisze:Świeże info od R&G:
Z powodu wykolejenia pociągu* w Sosnowcu Dańdówce w rejonie skrzyżowania z torami tramwajowymi na ul. Wojska Polskiego tramwaje linii 26 nie kursują na odcinku Dańdówka - Mysłowice.
Wykoleił się pociąg, nie tramwaj
Do zdarzenia doszło najprawdop. ok. 15:50, gdyż zatrzymane zostały poc. 2608 i 2609 jadące do Milowic. Ok. 17-stej zostały one wycofane najprawdop. aż do Mysłowic (zatem zgadzałoby się z tym co napisał Martinek).Martinek na forum WPK pisze:Około godziny 16 (po 16?) wykolejenie pociągu na skrzyżowaniu kolejowym w Niwce. Z szyn wypadł jeden z wagonów i ciągnięty rozwalił kołami krzyżownice. Tramwaje jadące w kierunku Sosnowca wycofano do Mysłowic i zjadą do zajezdni przez Katowice. Ma być komunikacja zastępcza.
Sprawcą zatrzymania był jeden z wagonów pociągu towarowego (prawdop. ostatni) jadącego w str. Katowic, który wypadł z torów ponoć już kilkaset metrów wcześniej (na jakimś mostku). Pociąg przejechał przez przejazd, uszkadzając przy okazji torowisko i zatrzymał się parę metrów za przejazdem, gdzie już pozostał.
Najpóźniej od 17:20 ekipa pogotowia torowego prowadziła prace przy uszkodzonych szynach. Do 18:00 prace nadal trwały.
Komunikacji zastępczej nie zauważyłem (a na Wojska Polskiego byłem prawie godzinę).
Poc. linii '26' (2601 - 2607), przy pomocy nadzoru ruchu, zawracały na trójkącie w Dańdówce. Wagony wyposażone były w tablice "ZMIANA TRASY". Wagony nie kursowały w swoich planach (ale, przynajmniej w większości, w prawidłowej kolejności). Ich odjazdy najprawdop. ustalał dyspozytor.
241 - #334 -> ? (na ostatnie kółko musiał wyjechać inny wagon)
2601 - #532 -> #334 (podmiana prawdop. ok. 16-stej)R_G, DW pisze:2601 - #532
2603 - #760
2604 - #498
2607 - #526
2608 - #621
2609 - #539
2610 - #534
2611 - #622
2605 - #625
2606 - #627
ff pisze:poc. 91 - 743
luksus pisze:93 - #321
Dawid71552 pisze:Poc. 92 - #254+255
Poc. 94 - #495+496
Poc. 96 - #681+682
Poc. 98 - #683+642
95 #487ff pisze:poc. 97 - solówka po ZUR (773?)
97 #773 potwierdzam
W godzinach 19:00 - 20:00 obsady na linii 17 wyglądają jak niżej:ff pisze:Skład 342+341 jest na poc. 173.luki pisze:Ja go widziałem na Rynku w Chorzowie ok. 13:00. Albo był to jeszcze 171 (odjazd 12:58), albo 173.ff pisze:poc. 173 - 561+382
O 8:25 w Zabrzu widziałem skład 342+341, otablicowany na linię 17 bez nr. pociągu. Jechał na włączenie. Pasowałoby na poc. 175.
171 #561-382
173 #342-341
175 #395-386
177 #564-565
Ostatnio zmieniony 20 paź 2009, 23:38 przez Penny, łącznie zmieniany 1 raz.
Dla uściślenia Sprawcą zatrzymania był czwarty wagon pociągu towarowego jadącego w stronę Huty Cedler. Wypadł pierwszy wózek na łuku około 400 metrów wcześniej. Nie był to ostatni wagon, było jeszcze kilka i na końcu druga lokomotywa na popychu która po zdarzeniu odciągnęła wagony jadące za wykolejonym wagonem w stronę stacji Bór.DW pisze:Sprawcą zatrzymania był jeden z wagonów pociągu towarowego (prawdop. ostatni) jadącego w str. Katowic, który wypadł z torów ponoć już kilkaset metrów wcześniej (na jakimś mostku). Pociąg przejechał przez przejazd, uszkadzając przy okazji torowisko i zatrzymał się parę metrów za przejazdem, gdzie już pozostał.
Pozdrawiam R1 :santa:
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Poc. 507 - #653ff pisze:poc. 502 - 460 (obecnie)ff rano pisze:poc. 501 - 785
poc. 502 - 613 (defekt ok. 8:00)
poc. 503 - stopiątka
poc. 504 - 266
poc. 505 - 373
poc. 512 - 677
Wagon 613 na poc. 502 zdefektował i był pchany z Zabrza do Zaborza po 8:00 przez poc. 503. W związku z tym obie piątki były opóźnione, ale linie 1 i 4 jeździły prawidłowo - zdefektowanie i defekt musiały nastąpić gdzieś na trasie z Biskupic.
poc. 503 - 374
poc. 506 - 259 (stara boczna tablica, wagon ten jechał po 16:00 do Zaborza w kompletnym otablicowaniu, lecz bez pasażerów w części pasażerskiej)
O 7.55 z Zawodzia jechał poc.605 #813 oraz #340 jako rezerwa na 11.
Zamieszanie również na trasie Chorzów Batory - Zawodzie:
- o 7.30 z Dworca do Zawodzia jechały: poc.1410 #590 (opóźniony 25minut), 1503 #757+758 (opóźniony 13 minut) i 204 #675+676 (opóźniony 18 minut)
- o 7.33 z Rynku do Chorzowa Batorego jechały razem poc. 201 #637+638 i 202 #505+504.
Powodem tych opóźnień była awaria sygnalizacji mijankowej na odcinku Rynek - Szpital Elżbietanek. O 7.30 na Rynku czekał jakiś skład w zakładowym. Za nim ustawił się poc.1410 #590. Po przejeździe poc.201 i 202, skład i poc.1410 ruszyły do Zawodzia. Jadący za poc.1410, 1503 i 204 nie zdążyły wjechać na jednotor, więc stanęły. Motorniczy z poc.204 stanął przed skrzyżowaniem na Rynku i zablokował poc.705 #579+610 i jakąś 13stkę. W tym samym czasie jadący od Ronda poc.166 #725+736 skręcił w kierunku Zawodzia. Motornicza z tego składu pobiegła do Regulatora. Prawdopodobnie potem wycofała i pojechała na Brynów. O 7.45 poc.1503 i 204 ruszyły do Zawodzia. Przy Szpitalu Elżbietanek w towarzystwie Nadzoru Ruchu stały: 1504 #264+265, 1408 #767 i 203 #571+618.
1504 #264+265
164 ? -> #590
1402 #659+660
1408 #767
1410 #590
Zamieszanie również na trasie Chorzów Batory - Zawodzie:
- o 7.30 z Dworca do Zawodzia jechały: poc.1410 #590 (opóźniony 25minut), 1503 #757+758 (opóźniony 13 minut) i 204 #675+676 (opóźniony 18 minut)
- o 7.33 z Rynku do Chorzowa Batorego jechały razem poc. 201 #637+638 i 202 #505+504.
Powodem tych opóźnień była awaria sygnalizacji mijankowej na odcinku Rynek - Szpital Elżbietanek. O 7.30 na Rynku czekał jakiś skład w zakładowym. Za nim ustawił się poc.1410 #590. Po przejeździe poc.201 i 202, skład i poc.1410 ruszyły do Zawodzia. Jadący za poc.1410, 1503 i 204 nie zdążyły wjechać na jednotor, więc stanęły. Motorniczy z poc.204 stanął przed skrzyżowaniem na Rynku i zablokował poc.705 #579+610 i jakąś 13stkę. W tym samym czasie jadący od Ronda poc.166 #725+736 skręcił w kierunku Zawodzia. Motornicza z tego składu pobiegła do Regulatora. Prawdopodobnie potem wycofała i pojechała na Brynów. O 7.45 poc.1503 i 204 ruszyły do Zawodzia. Przy Szpitalu Elżbietanek w towarzystwie Nadzoru Ruchu stały: 1504 #264+265, 1408 #767 i 203 #571+618.
#806 był na poc.602 i w takiej kolejności jechały na Brynów.ff pisze:Za nim jechały z Bytomia dość blisko siebie wagony 806 i 804. 804 najprawdopodobniej na poc. 607, bo to był jego czas. 806 może na poc. 605?hanys76 pisze:Pociąg 606 wstawił się w swój plan i po 7.15, odjechał ze stadionu w kierunku Katowic.
O godzinie 7 na Brynowie nie było pociągów: 603, 604 i 605. 16stki jakieś były, tylko nie wiem które pociągi.hanys76 pisze:Po 6.30 na pętlę dotarła pierwsza 6 i był to pociąg 606 Szybko zawrócił i odjechał z napisem ,Brynów pętla do Stadionu Śląskiego. Pomiędzy 6.50 a 7.00 na Brynów jechały : 167, 168, za nimi 165 oraz 166. Co do 6 to oprócz pociągu 606 żadna nie dojechała przez ten czas do pętli. W ogóle nie pojawiły się , tam pociągi 162 oraz 164.
1502 #748+747DW pisze:1501 - #370+371Marcin pisze:poc.1503-#757+758
1504 #264+265
162 #693+694hanys76 pisze:162# skład żelazek ( zatem rano musiał gdzieś stac w zatrzymaniu, dlatego nie przyjechał na Brynów)hanys76 pisze:161# 607
163# 749
165# 700
166# 725+736
167# 816
168# 283
169# 591
164 ? -> #590
1401 #250+251Peter pisze:poc. 1404 #583+584
1402 #659+660
1408 #767
1410 #590
Na YouTube znalazłem filmik z wykolejenia tego dnia pociągu towarowego na przejeździe kolejowym przy ul. ul. Wojska Polskiego
http://www.youtube.com/watch?v=0taI3NNX1Jo
http://www.youtube.com/watch?v=0taI3NNX1Jo
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości