2009.09.05
2009.09.05
601# wygląda na to że wyjechał 810
602# 802
603# 808
604# 804
605# 806
606# 801
131# 338
132# 782
161# 700
162# 815
163# 805
1906# 272+273
EDIT 12.35 Na pociągu 606 jest 801, zatem potwierdzam że na 601 kursuje 810 .
602# 802
603# 808
604# 804
605# 806
606# 801
131# 338
132# 782
161# 700
162# 815
163# 805
1906# 272+273
EDIT 12.35 Na pociągu 606 jest 801, zatem potwierdzam że na 601 kursuje 810 .
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez hanys76, łącznie zmieniany 7 razy.
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
803 obecnie163# 805
01# 814
702# 708
703# solówka po zurze , wygląda na 773
704# 490( info od Ikalusa)
204# 783+784( info od Ikalusa)
edycja 16.25
Przed pociągiem 111 a za 1905, w kierunku Chorzowa jedzie skład w zakładowym. Według planu eski ,dopiero przed 18.00 zaczynają kursowac.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez hanys76, łącznie zmieniany 4 razy.
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Re: 2009.09.05
poc. 02 - 809hanys76 pisze:01# 814
poc. 111 - 731+730
poc. 112 - 599+600
poc. 113 - 680+679
poc. 114 - 725+736
poc. 191 - 467+489hanys76 pisze:1906# 272+273
poc. 192 - 644+344
poc. 193 - 257+258
poc. 194 - 719+720
poc. 195 - 548+488 (przez cały tydzień 548+ jeździ ze starą tablicą z boku)
W wagonie 272+ jest stara boczna tablica.
Ostatnio zmieniony 05 wrz 2009, 14:10 przez ff, łącznie zmieniany 6 razy.
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
O 17.38 z ronda do stadionu ruszyła pierwsza ESKA ,jest to skład 268+269
Kolejne S to: skład Będziński z białymi końcówkami zderzaków oraz 772+771 , te dwa jechały razem o 18.00.
Skład 725+736 już drugi kurs wykonuje, z uszkodzonymi ostatnimi drzwiami w wagonie 736.
Drzwi w czasie, jazdy są uchylone.
O 18.05 w kierunku Chorzowa pojechały ,3 składy w zakładowym jeden za drugim.
Z Będzina na S wysłano także skład 757+758. Jedzie z ronda o 18.18 ,zatem to jego pierwszy kurs.
Kolejne S to: skład Będziński z białymi końcówkami zderzaków oraz 772+771 , te dwa jechały razem o 18.00.
Skład 725+736 już drugi kurs wykonuje, z uszkodzonymi ostatnimi drzwiami w wagonie 736.
Drzwi w czasie, jazdy są uchylone.
O 18.05 w kierunku Chorzowa pojechały ,3 składy w zakładowym jeden za drugim.
Z Będzina na S wysłano także skład 757+758. Jedzie z ronda o 18.18 ,zatem to jego pierwszy kurs.
poc. 706 - 587Penny pisze:701 #717hanys76 pisze:702# 708
703# solówka po zurze, wygląda na 773
704# 490 (info od Ikalusa)
703 #773 (potwierdzam)
705 #361
Wagon 708 na poc. 702 kursuje z przepalonym prawym przednim reflektorem.
poc. 1404 - 277
S1 - 268+269 (0 na wyświetlaczach, kwadrat przedni S, do Katowic jedzie na napisem "0 KATOWICE RYNEK")hanys76 pisze:O 17.38 z ronda do stadionu ruszyła pierwsza ESKA ,jest to skład 268+269
Kolejne S to: skład Będziński z białymi końcówkami zderzaków oraz 772+771 , te dwa jechały razem o 18.00.
S2 - 571+618 (otablicowany w całości jako 0, z boku stare tablice)
S3 - 734+735 (S na wyświetlaczach)
S4 - 746+745 (0 na wyświetlaczach i na bocznej tablicy w +745, która jest stara i włożona do góry nogami)
S5 - 675+676 (S na wyświetlaczach, 0 na bocznej nowej tablicy w +676)
S6 - 583+584 (S na wyświetlaczach)
S7 - 695+593 (S na wyświetlaczach, 0 na bocznej starej tablicy w +593)
S8 - podany niżej przez DW
S9 - 264+265 (otablicowany w całości jako 0, z boku stare tablice)
S10 - podany niżej przez DW
Nie ma zatem wśród nich składu 772+771, a będzińskiego, o którym pisałeś, pomyliłeś z 571+618.
Wyjechały także dodatkowe składy na 11, które uzupełniają do taktu 15-minutowego:
poc. 115 - 662+617 (jeździ między poc. 112 a 113)
poc. 116 - 578+577 (jeździ między poc. 113 a 114)
poc. 117 - 505+504 (jeździ między poc. 114 a 111)
poc. 118 - 313+314 (jeździ między poc. 111 a 112)
Skład 680+679 był na poc. 113. Teraz na poc. 113 kursuje skład 284+285.hanys76 pisze:O 17.10 przed pociągiem 113 przez rondo ,w kierunku rynku jechał pusty skład w zakładowym.
Na przednim wyświetlaczu pisało awaria, za szybę była włożona tablica. Skład wygląda na 680+679.
Dodatkowe składy są także na linii 19. Jest ich 4.
- 579+610 (jeździ między poc. 195 a 196),
- 647+648 (jeździ między poc. 196 a 191),
- 456+457 (jeździ między poc. 191 a 192),
- 464+465 (jeździ między poc. 192 a 193).
Te dodatkowe składy przed meczem wykonują kursy z rozkładu stałego, składy 191-196 kursują obecnie na kursach dodatkowych - 15 minut przed swoim teoretycznym kursem w zwykłym rozkładzie.
Po meczu dodatkowe składy będą wykonywały kursy dodatkowe, kursy stałe będą wykonywały pociągi 191-196 przesunięte o 1 do przodu (np. kurs o 21:06 ze Stadionu do Katowic wykona poc. 195 zamiast poc. 194 itd.)
Ostatnio zmieniony 05 wrz 2009, 20:47 przez ff, łącznie zmieniany 20 razy.
212 - #535
213 - #553
214 - #737
215 - #762
216 - #525
217 - #761
242 - #635
243 - #759
244 - #602
246 - #790
271 - #508
272 - #450
273 - #523 (wyjechał po miesięcznej przerwie w kursowaniu)
274 - #636
276 - #756K
S08 - #631+632
S10 - #755+756
213 - #553
214 - #737
215 - #762
216 - #525
217 - #761
242 - #635
243 - #759
244 - #602
246 - #790
271 - #508
272 - #450
273 - #523 (wyjechał po miesięcznej przerwie w kursowaniu)
274 - #636
276 - #756K
S08 - #631+632
S10 - #755+756
To wygląda na to, że tym razem z Będzina wyjechały aż 3 składy oraz, że "eSki" nie wyjechały po kolei, bo poc. S8 i S10 jechały przez Pogoń do Katowic (w odstępie ok. 5 min.) o 17:30 (czyli tak jakby miały to być dwa ostatnie składy, które z Placu Wolności powinny odjechać odpowiednio o 18:12 i 18:17.hanys76 pisze:Kolejne S to: skład Będziński z białymi końcówkami zderzaków oraz 772+771 , te dwa jechały razem o 18.00.
Jesteś pewien? Bo godzinę temu z Będzina na "S" wyjechał #631+632 (w tej samej reklamie)hanys76 pisze:Z Będzina na S wysłano także skład 757+758. Jedzie z ronda o 18.18 ,zatem to jego pierwszy kurs.
Nie ma to jak kryptoreklama...hanys76 pisze:O 17.38 z ronda do stadionu ruszyła pierwsza ESKA (...)
Wszystkie eSki kursują po kolei. Między będzińskimi S8 i S10 kursuje skład S9 z Zawodzia. Tylko te dwa składy wysłała będzińska zajezdnia przed meczem.DW pisze:To wygląda na to, że tym razem z Będzina wyjechały aż 3 składy oraz, że "eSki" nie wyjechały po kolei, bo poc. S8 i S10 jechały przez Pogoń do Katowic (w odstępie ok. 5 min.) o 17:30 (czyli tak jakby miały to być dwa ostatnie składy, które z Placu Wolności powinny odjechać odpowiednio o 18:12 i 18:17.hanys76 pisze:Kolejne S to: skład Będziński z białymi końcówkami zderzaków oraz 772+771 , te dwa jechały razem o 18.00.
Nie ma wśród eSek składu 757+758.DW pisze:Jesteś pewien? Bo godzinę temu z Będzina na "S" wyjechał #631+632 (w tej samej reklamie)hanys76 pisze:Z Będzina na S wysłano także skład 757+758. Jedzie z ronda o 18.18 ,zatem to jego pierwszy kurs.
EDIT 18:58
Skład 755+756 chyba zjeżdża do zajezdni, bo nie ma żadnego bocznego i tylnego oznakowania podczas jazdy ze Stadionu.
EDIT 19:05
Coś się stało dziwnego. Po zrealizowaniu kursów przez eSki od S1 do S10 żaden skład nie przyjechał z Katowic na drugą kolejkę. Po S10 został specjalnie wysłany na Stadion skład 685+686, który wykonywał od zajezdni w Chorzowie kurs zjazdowy poc. 207. Jako 0 na wyświetlaczu i bez tablicy z boku w +686 przywiózł kibiców na Stadion.
Zachowanie kibiców jest różne. Wielu jest pijanych, wielu skacze w tramwajach (w podstawionych dla Irlanczyków ikarusach PKM Katowice jest podobnie). Może ktoś się wkurzył i wysłano wszystko nazod do zajezdni. Składy liniowe 6, 11, 19 z Katowic kursują normalnie.
EDIT 19:10
Eski jednak kursują, ale po S10 jest około 20-minutowa dziura. Z trasy prawdopodobnie zjechał S1. Pewnie 685+686 jest na S1 zamiast 268+269.
Ostatnio zmieniony 05 wrz 2009, 20:30 przez ff, łącznie zmieniany 3 razy.
Jednak nie, bo przed chwilą (19:22) odjechał z Ronda do Chorzowa (prawdop. powinien odjechać o 19:13, więc jest trochę opóźniony).ff pisze:Skład 755+756 chyba zjeżdża do zajezdni, bo nie ma żadnego bocznego i tylnego oznakowania podczas jazdy ze Stadionu.
Nie jestem pewien, ale bocznych tablic nie miał już chyba podczas wyjazdu. Wtedy tylna jeszcze była, ale jakiś kibic mógł ją sobie wziąć "na pamiątkę", tudzież do innego celu...
Na to musieliby mieć raczej zgodę z KZK, bo inaczej zapłaciliby kary...ff pisze:Zachowanie kibiców jest różne. Wielu jest pijanych, wielu skacze w tramwajach (i podstawionych ikarusach PKM Katowice również). Może ktoś się wkurzył i wysłano wszystko nazod do zajezdni. Składy liniowe 6, 11, 19 z Katowic kursują normalnie.
Hanys mnie zmylił tym "będzińskim składem"ff pisze:Wszystkie eSki kursują po kolei. Między będzińskimi S8 i S10 kursuje skład S9 z Zawodzia. Tylko te dwa składy wysłała będzińska zajezdnia przed meczem.
Możliwe, że tylna jednak była, bo tak już dość ciemnawo jest i mogłem źle widzieć. Ale boczne były puste. 631+632 obie boczne ma.DW pisze:Nie jestem pewien, ale bocznych tablic nie miał już chyba podczas wyjazdu. Wtedy tylna jeszcze była, ale jakiś kibic mógł ją sobie wziąć "na pamiątkę", tudzież do innego celu...
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
p.11-742
p.12-765
p.13-266
p.14-786
p.15-732
p.16-419
p.502-425
p.503-654
p.504-744
p.401-373
p.402-341
p.3502-608
p.177-276+
p.17?- 495+
PS. dobra ff doczytałem po chwili
p.12-765
p.13-266
p.14-786
p.15-732
p.16-419
p.502-425
p.503-654
p.504-744
p.401-373
p.402-341
p.3502-608
p.177-276+
p.17?- 495+
PS. dobra ff doczytałem po chwili
Ostatnio zmieniony 05 wrz 2009, 20:50 przez Przemo, łącznie zmieniany 2 razy.
Zaczynają się podstawiać kolejne, tym razem pomeczowe eSki. I na samym początku falstart. Motorowy będzińskiego S11 (279+280) prawdopodobnie pierwszy raz jest w tych rejonach. Przejechał pętlę wschodnią i trzeci tor - pojechał głównym torem prosto do pętli zachodniej. Prawdopodobnie wyczuł, że coś nie tak, bo ostatni odcinek jechał już bardzo powoli. Do pierwszego wagonu wszedł pracownik nadzoru ruchu i dawał sygnały motorowemu stojąc z tyłu, że droga wolna i można cofać. Skład został wycofywany spod pętli zachodniej aż do WPKiW, po czym wjechał na wschodnią i zaparkował na trzecim torze. Wstrzymano w tym celu przy WPKiW poc. 113.
S11 - 279+280
S12 - 623+624
(poc. 01 - 814 - ostatni kurs zostanie wykonany dopiero po meczu i po odjeździe całej reszty eSek przed nim)
S14 - 713+714
Składy S15-S18 przyjechały już po zakończeniu meczu. Przyjeżdżając od strony Chorzowa, jechały od razu do Katowic.
S15 - 354+355
S16 - 645+646
S17 - 252+253
S18 - 471+478
Składy S14 i S15 tablice boczne posiadały takie same jak podczas koncertu U2, składy S16, S17 i S18 nie miały żadnych. Tablice boczne zostały schowane też we wszystkich pozostałych wagonach kursujących przed meczem na eSkach, które wysłano do Katowic (tylko te widzę z prawej strony), a które wcześniej je posiadały. Chodzi o wagony 631+632, 571+618, +745, +676. Bez tablic jechały też 279+280 i 623+624. Skład 713+714 przed odjazdem także pozbawiono tablic, choć wjeżdzał na 3. tor z tablicami. Widocznie jakaś odgórna decyzja. Dopisane: Wagony 264+265, +686 i +593 (skierowane po meczu do Bytomia) także już jeździły bez bocznych tablic.
Pierwszy dodatkowy skład na 19 (579+610) nie wykonywał już kolejnych kursów. Został podmieniony przez skład 709+710.
Na trzecim torze stały zgodnie z założeniami rozkładu składy w kolejności od S8 do S7 i dalej jak wyżej.
Do Katowic pojechały S8, S10, S15, S2, S16, S3, S17, S4, S5, S18, S6, S11, S12, 01, S14.
Do Bytomia: S9, S1, S13*, S7.
* - pociąg S13 prawdopodobnie po przyjeździe z Bytomia wjechał na wolne żeberko pętli zachodniej i potem pojechał do Bytomia. Nie wiem w związku z tym co to był za skład.
Na drugą kolejkę wróciły z Katowic składy S8, S10, S2, S3, S4, S5, S6 i pojechały kolejny raz (już prawie puste) do Katowic. Wróciły też oczywiście bytomskie S15, S16, S17, S18 i S14, ale one już jechały prosto (bez wjeżdżania na Stadion) do Bytomia. A z Bytomia do Katowic wróciły S9, S1 i S7.
S11 - 279+280
S12 - 623+624
(poc. 01 - 814 - ostatni kurs zostanie wykonany dopiero po meczu i po odjeździe całej reszty eSek przed nim)
S14 - 713+714
Składy S15-S18 przyjechały już po zakończeniu meczu. Przyjeżdżając od strony Chorzowa, jechały od razu do Katowic.
S15 - 354+355
S16 - 645+646
S17 - 252+253
S18 - 471+478
Składy S14 i S15 tablice boczne posiadały takie same jak podczas koncertu U2, składy S16, S17 i S18 nie miały żadnych. Tablice boczne zostały schowane też we wszystkich pozostałych wagonach kursujących przed meczem na eSkach, które wysłano do Katowic (tylko te widzę z prawej strony), a które wcześniej je posiadały. Chodzi o wagony 631+632, 571+618, +745, +676. Bez tablic jechały też 279+280 i 623+624. Skład 713+714 przed odjazdem także pozbawiono tablic, choć wjeżdzał na 3. tor z tablicami. Widocznie jakaś odgórna decyzja. Dopisane: Wagony 264+265, +686 i +593 (skierowane po meczu do Bytomia) także już jeździły bez bocznych tablic.
Pierwszy dodatkowy skład na 19 (579+610) nie wykonywał już kolejnych kursów. Został podmieniony przez skład 709+710.
Na trzecim torze stały zgodnie z założeniami rozkładu składy w kolejności od S8 do S7 i dalej jak wyżej.
Do Katowic pojechały S8, S10, S15, S2, S16, S3, S17, S4, S5, S18, S6, S11, S12, 01, S14.
Do Bytomia: S9, S1, S13*, S7.
* - pociąg S13 prawdopodobnie po przyjeździe z Bytomia wjechał na wolne żeberko pętli zachodniej i potem pojechał do Bytomia. Nie wiem w związku z tym co to był za skład.
Na drugą kolejkę wróciły z Katowic składy S8, S10, S2, S3, S4, S5, S6 i pojechały kolejny raz (już prawie puste) do Katowic. Wróciły też oczywiście bytomskie S15, S16, S17, S18 i S14, ale one już jechały prosto (bez wjeżdżania na Stadion) do Bytomia. A z Bytomia do Katowic wróciły S9, S1 i S7.
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 185 gości