2009.08.14
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
2009.08.14
Poc. 31 - #556+557
Poc. 32 - #558+559 -> #379+415
Poc. 33 - #417+418
Poc. 34 - #364+392
Poc. 35 - #384+345
Edycja 11.33 - Dopisałem obsady na poc. 31, 34 i 35 oraz zmieniłem nr poc. z 3x na 32? i 33.
Edycja 18.56 - Wykreśliłem "?" z składu #558+559 oraz dodałem podmianę na poc. 32.
Poc. 32 - #558+559 -> #379+415
Poc. 33 - #417+418
Poc. 34 - #364+392
Poc. 35 - #384+345
Edycja 11.33 - Dopisałem obsady na poc. 31, 34 i 35 oraz zmieniłem nr poc. z 3x na 32? i 33.
Edycja 18.56 - Wykreśliłem "?" z składu #558+559 oraz dodałem podmianę na poc. 32.
Ostatnio zmieniony 14 sie 2009, 18:55 przez rafalurbino18, łącznie zmieniany 2 razy.
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Linia 18:
Poc. 181 #458
Poc. 182 #419
Poc. 183 #614
Poc. 184 #620
Poc. 185 #477
Poc. 181 #458
Poc. 182 #419
Poc. 183 #614
Poc. 184 #620
Poc. 185 #477
Ostatnio zmieniony 15 sie 2009, 09:24 przez KZKGaPowicz, łącznie zmieniany 2 razy.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
601# brak obsady ( kolejny raz nie dojechał na Brynów po 6.00)
602# 693+694
610# 803
611# 804
612# 262+282
702# 490
704# 487
161# 808
162# 674
163# 728
168# 672
169# 590
1910# 579+610 ( za przednią szybą tablica zmiana trasy )
204# 467+489 ? ( widziany z daleka ,ale wydaje mi się że ten skład)
207# 748+747
209# 731+730
602# 693+694
610# 803
611# 804
612# 262+282
702# 490
704# 487
161# 808
162# 674
163# 728
168# 672
169# 590
1910# 579+610 ( za przednią szybą tablica zmiana trasy )
204# 467+489 ? ( widziany z daleka ,ale wydaje mi się że ten skład)
207# 748+747
209# 731+730
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez hanys76, łącznie zmieniany 1 raz.
poc. 604 - 814hanys76 pisze:601# brak obsady ( kolejny raz nie dojechał na Brynów po 6.00)
602# 693+694
611# 804
612# 262+282
poc. 605 - 800
poc. 607 - 812
poc. 705 - BRAK OBSADYhanys76 pisze:702# 490
704# 487
poc. 111 - 637+638
poc. 112 - 284+285 (jechał z Chebzia ze "ZMIANĄ TRASY")
poc. 114 - 691+689 (na wyświetlaczach tylko numer, w zamian duże tablice - jedna u dołu przedniej szyby, druga nad bocznym wyświetlaczem, w środku 691+ śpi śmierdziel)
poc. 115 - 270+271
poc. 116 - 680+679
poc. 117 - 673
poc. 118 - 571+618
poc. 194 - 777hanys76 pisze:1910# 579+610 ( za przednią szybą tablica zmiana trasy )
poc. 195 - 548+488
poc. 196 - 252+253
poc. 197 - 257+258
poc. 198 - 766
poc. 1911 - 709+710
Skład 579+610 jadąc do Katowic zatrzymał się przy pętli zachodniej przed zwrotnicą. Motorniczy poleciał do kontenerów, miał klucz. Nie było go z 2-3 minuty. Wrócił i pojechał dalej.
***
poc. 13 - 733
poc. 14 - 608
poc. 15 - 742
poc. 16 - 732
poc. 17 - 267 (stara tablica z boku, rozłożony tylny sprzęg)
poc. 404 - 744 (jechał przed 8:00 do Zaborza za poc. 509, a powinien przed)
poc. 405 - solówka w zakładowym (654?)
poc. 506 - 256
poc. 507 - 460
poc. 508 - 373
poc. 509 - 420
poc. 510 - 259
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Linia 9 i 17
91 #716
92 #743
93 brak obsady (w kursie o 16:15 z Chorzowa)
94 #587
95 #347
96 #715
97 #470
98 #773
171 #464-465
173 #272-273
175 #647-648
177 brak obsady (~15:00) > #721
92 #743
93 brak obsady (w kursie o 16:15 z Chorzowa)
94 #587
95 #347
96 #715
97 #470
98 #773
171 #464-465
173 #272-273
175 #647-648
177 brak obsady (~15:00) > #721
Ostatnio zmieniony 14 sie 2009, 16:52 przez Penny, łącznie zmieniany 1 raz.
Około 14:40 przed pętlą na ul. Wrocławskiej #802 stał sobie zaraz za składem żelazek. Kawałek dalej stał sobie jeszcze jeden karlik, nie zwróciłem uwagi, który. Skład żelazek miał opuszczony pantograf.Marcin pisze: Dokładniej rzecz biorąc to wagon #802 wyjechał z Zawodzia, objechał Słoneczną i przy zwrotce do łuku ex.33 zaczekał sobie na wagon #803.
45 5F E1 04 22 CA 29 C4 93 3F 95 05 2B 79 2A B2
poc. 511 - 425ff rano pisze:poc. 506 - 256
poc. 507 - 460
poc. 508 - 373
poc. 509 - 420
poc. 510 - 259
poc. 512 - 316 (stara boczna tablica, rozłożony tylny sprzęg)
Na tym pociągu jest wagon 362. O 17:00 stał przed wiaduktem między Zgodą a Mijanką, bo pogotowie sieciowe grzebało coś przy słupie trakcyjnym tuż przy wiadukcie (belka poprzeczna była opadnięta). O tym czasie powinien tam stać poc. 96, zatem zatrzymanie trwało już godzinę. Możliwe, że we wcześniejszej fazie prac była zerwana sieć. Innych pociągów 9-tki nie widziałem, zatem 92 z przeciwka pojechał pewnie do Chebzia przez Świętochłowice, 91 i 94 pewnie są utknięte na trasie, bo chyba nie ma napięcia, a reszta musi zawracać na Chebziu.Penny pisze:93 brak obsady (w kursie o 16:15 z Chorzowa)
hanys76 pisze:601# brak obsady ( kolejny raz nie dojechał na Brynów po 6.00)
602# 693+694
610# 803611# 804hanys76 pisze:Podmieniony po 12.20 na wagon 802 na rondzie( info od Marcina)
612# 262+282
poc. 601 - 805 (obecnie)ff rano pisze:poc. 604 - 814
poc. 605 - 800
poc. 607 - 812
poc. 603 - 802 (obecnie, brak informacji co było wcześniej)
poc. 604 - 813 (obecnie)
poc. 606 - 505+504
poc. 608 - 801
poc. 609 - 815
poc. 610 - 809 (obecnie)
poc. 112 - 467+489 (obecnie, rano na poc. 204)ff rano pisze:poc. 111 - 637+638
poc. 112 - 284+285 (jechał z Chebzia ze "ZMIANĄ TRASY")
poc. 114 - 691+689 (na wyświetlaczach tylko numer, w zamian duże tablice - jedna u dołu przedniej szyby, druga nad bocznym wyświetlaczem, w środku 691+ śpi śmierdziel)
poc. 115 - 270+271
poc. 116 - 680+679
poc. 117 - 673
poc. 118 - 571+618
poc. 113 - 281 (tablica boczna koralikami do zewnątrz)
poc. 114 - 495+496 (obecnie)
poc. 118 - 662+617 (obecnie)
Skład 467+489 jechał o 17:00 do Chorzowa przed poc. 604, czyli między 113 a 114. Odczekał na odjazd na Metalowców.
hanys76 pisze:1910# 579+610 ( za przednią szybą tablica zmiana trasy )
poc. 191 - 713+714ff rano pisze:poc. 194 - 777
poc. 195 - 548+488
poc. 196 - 252+253
poc. 197 - 257+258
poc. 198 - 766
poc. 1911 - 709+710
poc. 192 - 719+720
poc. 193 - 683+642
poc. 199 - 456+457 (dopisane)
W wagonach +253 i +488 są stare boczne tablice.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 4 razy.
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Skład żelazek #693+694 o 15.45 stał na placu Sikorskiego pusty na torze postojowym linii 9. Fachowcy z TŚ próbowali go uruchomić, aż o 15.53 się udało i skład ruszył. Musiał zrobić kółko i za wagonem #722 na 19tce pojechał do Katowic. To, że jechał za tym wagonem zauważyłem już w Chorzowie na Rynku i się domyśliłem, że zrobił kółko na pl. Sikorskiego.Gall pisze:Około 14:40 przed pętlą na ul. Wrocławskiej #802 stał sobie zaraz za składem żelazek. Kawałek dalej stał sobie jeszcze jeden karlik, nie zwróciłem uwagi, który. Skład żelazek miał opuszczony pantograf.Marcin pisze: Dokładniej rzecz biorąc to wagon #802 wyjechał z Zawodzia, objechał Słoneczną i przy zwrotce do łuku ex.33 zaczekał sobie na wagon #803.
Aha. To już wiem czemu zaraz za peŁnym poc. 95 jechał pusty poc. 96 w kursie do Chorzowa. Nie jestem teraz pewny tych pociągów czy 95 i 96, czy 94 i 95, bo po obsadach widzę cos innego, ale to zapewne z powodu tego zatrzymania.ff pisze:Na tym pociągu jest wagon 362. O 17:00 stał przed wiaduktem między Zgodą a Mijanką, bo pogotowie sieciowe grzebało coś przy słupie trakcyjnym tuż przy wiadukcie (belka poprzeczna była opadnięta). O tym czasie powinien tam stać poc. 96, zatem zatrzymanie trwało już godzinę. Możliwe, że we wcześniejszej fazie prac była zerwana sieć. Innych pociągów 9-tki nie widziałem, zatem 92 z przeciwka pojechał pewnie do Chebzia przez Świętochłowice, 91 i 94 pewnie są utknięte na trasie, bo chyba nie ma napięcia, a reszta musi zawracać na Chebziu.Penny pisze:93 brak obsady (w kursie o 16:15 z Chorzowa)
***
Poc. 1912 - #722ff pisze:hanys76 pisze:1910# 579+610 ( za przednią szybą tablica zmiana trasy )poc. 191 - 713+714ff rano pisze:poc. 194 - 777
poc. 195 - 548+488
poc. 196 - 252+253
poc. 197 - 257+258
poc. 198 - 766
poc. 1911 - 709+710
poc. 192 - 719+720
poc. 193 - 683+642
Poc. 312 - #775
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez rafalurbino18, łącznie zmieniany 1 raz.
poc. 1111 - 749
poc. 1112 - 672
poc. 1113 - 590
poc. 1114 - 416
poc. 1916 - 776 (opóźniony do Katowic 7 minut )
poc. 1920 - 684
poc. 1921 - 612 (a więc da się tu podmieniać )
poc. 1922 - 717
poc. 1112 - 672
poc. 1113 - 590
poc. 1114 - 416
poc. 1916 - 776 (opóźniony do Katowic 7 minut )
poc. 1920 - 684
poc. 1921 - 612 (a więc da się tu podmieniać )
poc. 1922 - 717
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 5 razy.
Oba mają nadal OTK-2? Bo jeśli tak to w #599 najprawdop. zamontowali nowy patyk, gdyż poprzedniego chyba nie zdołaliby tak szybko naprawić (chyba, że nabrali już doświadczenia z połówkowcami i robią to ekspresowo ).Marcin pisze:1501-#599+600 - patyk naprawiony
1505-#783+784 - patyk naprawiony
241 - #529Marcin pisze:Na 24 jeźdzą: #602 i #635 który jak widać wrócił z reklamacji w ZUR
242 - najprawdop. #635 (na 100% wagon po RK w ZUR)
244 - #636
246 - #424
2601* - #552 (nr poc. wyglądał na "04", ale jechał dokładnie w planie poc. 2601, a pozostałe poc. planowo)Marcin pisze:2607-#534
2602 - #436
2605** - #450
2608** - #759
** - nr poc. z rozkładu
272 - #751+752
273 - #629+630
274 - #274+275
276 - #631+632
Naturalnie, oba mają OTK-2 i to wydaje mi się te same co połamały więc może faktycznie przez noc je naprawili.DW pisze:Oba mają nadal OTK-2? Bo jeśli tak to w #599 najprawdop. zamontowali nowy patyk, gdyż poprzedniego chyba nie zdołaliby tak szybko naprawić (chyba, że nabrali już doświadczenia z połówkowcami i robią to ekspresowo ).
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
ff pisze:poc. 13 - 733
poc. 14 - 608
poc. 15 - 742
poc. 16 - 732
poc. 17 - 267 (stara tablica z boku, rozłożony tylny sprzęg)
Poc 11 - #639Przemo pisze:p.18-788
Poc. 501 - #476ff pisze:poc. 511 - 425ff rano pisze:poc. 506 - 256
poc. 507 - 460
poc. 508 - 373
poc. 509 - 420
poc. 510 - 259
poc. 512 - 316 (stara boczna tablica, rozłożony tylny sprzęg)
Poc. 502 - #472
Poc. 503 - #785
Poc. 504 - #461
Poc. 505 - #374
Edycja 15 sierpnia - 12.35 :
Jeszcze mi się przypomniało, że przed 16 na placu Sikorskiego stała rezerwa w postaci solówki #361.
Ostatnio zmieniony 15 sie 2009, 12:36 przez rafalurbino18, łącznie zmieniany 2 razy.
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Między przystankami "Ruda Urząd Skarbowy" a "Ruda Południowa" w kierunku Bytomia tramwaj jechał dość szybko. Na motorniczego krzyczała kobieta, która wyglądała na pijaną, a w dodatku jechała również z pijanym mężczyzną i małym dzieckiem w wózku Oczywiście używała także wulgarnych słów, co skutkuje, że publicznie obrażała motorniczego. Kobieta zarzucała motorniczemu, że jest stary i na niczym mu już nie zależy, a w tramwaju jadą małe dzieci (nie tylko jej). Kobiecie przeszkadzało nawet to, że tramwaj trochę szarpał i za to też oberwało się motorniczemu. Motorniczy zgłosił chyba zaistniałą sytuację do dyspozytora lub na Policję, lecz kobieta na przystanku "Ruda Południowa" wysiadła z tramwaju i nadal krzyczała na motorniczego. Gdy przyjechał poc. 184, tramwaj z poc. 182 odjechał.KZKGaPowicz pisze:Poc. 182 #419
Zgadza się. Pociąg 95 (#347) oczekiwał na Chebziu Pętli na łuku (gdzie kiedyś stały rezerwy ze Stroszka) na planowy odjazd do Chorzowa o godz. 18:38.ff pisze:Na tym pociągu jest wagon 362. O 17:00 stał przed wiaduktem między Zgodą a Mijanką, bo pogotowie sieciowe grzebało coś przy słupie trakcyjnym tuż przy wiadukcie (belka poprzeczna była opadnięta). O tym czasie powinien tam stać poc. 96, zatem zatrzymanie trwało już godzinę. Możliwe, że we wcześniejszej fazie prac była zerwana sieć. Innych pociągów 9-tki nie widziałem, zatem 92 z przeciwka pojechał pewnie do Chebzia przez Świętochłowice, 91 i 94 pewnie są utknięte na trasie, bo chyba nie ma napięcia, a reszta musi zawracać na Chebziu.Penny pisze:93 brak obsady (w kursie o 16:15 z Chorzowa)
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości