2009.07.31
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
2009.07.31
Poc. 31 - #260+261
Poc. 32 - #558+559 [w wagonie 558+ stara tablica]
Poc. 33 - #556+557
Poc. 34 - #561+382 [w obu wagonach stare tablice]
Poc. 35 - #417+418
Edycja 10.22 - Dopisałem obsady na poc. 32, 33, 34 i 35.
Edycja 3 sierpnia - Dodałem statystki dot. lipca. [nudziło mi się, a byłem ciekawy ile razy i jaki skład się pojawia na T3, więc zrobiłem takie krótkie statystki]
Poc. 32 - #558+559 [w wagonie 558+ stara tablica]
Poc. 33 - #556+557
Poc. 34 - #561+382 [w obu wagonach stare tablice]
Poc. 35 - #417+418
Edycja 10.22 - Dopisałem obsady na poc. 32, 33, 34 i 35.
Edycja 3 sierpnia - Dodałem statystki dot. lipca. [nudziło mi się, a byłem ciekawy ile razy i jaki skład się pojawia na T3, więc zrobiłem takie krótkie statystki]
- Załączniki
-
- staty.txt
- (1.08 KiB) Pobrany 125 razy
Ostatnio zmieniony 03 sie 2009, 19:10 przez rafalurbino18, łącznie zmieniany 4 razy.
601# brak obsady ( nie dojechał na Brynów po 6.00)
602# 693+694
603# 801
604# 805
605# 802/804
607# 812
608# 809/815
609# 814
611# 802/804
612# 505+504
701# 719+720*
702# 490
706# 721
112# 370+371
116# 725+736
161# 803
162# 598
163# 590
164# 816
165# 607
167# 277
169# 416
1901# 579+610 *
203# 574+573
204# 691+689
209# 726+727
edycja 8.30 poprawiłem obsadę na pociągu 1901 i dopisałem obsadę na 701. Obydwa jechały o 8.10, z ronda i dlatego pomyliłem składy.
602# 693+694
603# 801
604# 805
605# 802/804
607# 812
608# 809/815
609# 814
611# 802/804
612# 505+504
701# 719+720*
702# 490
706# 721
112# 370+371
116# 725+736
161# 803
162# 598
163# 590
164# 816
165# 607
167# 277
169# 416
1901# 579+610 *
203# 574+573
204# 691+689
209# 726+727
edycja 8.30 poprawiłem obsadę na pociągu 1901 i dopisałem obsadę na 701. Obydwa jechały o 8.10, z ronda i dlatego pomyliłem składy.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez hanys76, łącznie zmieniany 5 razy.
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Linia 18:
Poc. 181 #420
Poc. 182 #458 --> #259 KZKGaPowicz --> ff
Poc. 183 #785
Poc. 184 #267
Poc. 185 #608
Edycja 1.08.2009, godz. 12:24: Dopisałem podmianę na poc. 182.
Poc. 181 #420
Poc. 182 #458 --> #259 KZKGaPowicz --> ff
Poc. 183 #785
Poc. 184 #267
Poc. 185 #608
Edycja 1.08.2009, godz. 12:24: Dopisałem podmianę na poc. 182.
Ostatnio zmieniony 01 sie 2009, 12:24 przez KZKGaPowicz, łącznie zmieniany 3 razy.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
poc. 601 - 815hanys76 pisze:601# brak obsady ( nie dojechał na Brynów po 6.00)
602# 693+694
603# 801
604# 805
605# 802/804
607# 812
608# 809/815
609# 814
611# 802/804
612# 505+504
poc. 606 - skład w zakładowym
poc. 608 - 809 (jak zwykle opóźniony w 1. kursie do Bytomia - jechał za poc. 111 a powinien 5 minut przed)
poc. 610 - 800
poc. 611 - 802
hanys76 pisze:112# 370+371
116# 725+736
poc. 113 - 749Peter pisze:poc. 111 #599+600
poc. 118 #748+747
poc. 114 - 695+593
poc. 115 - 262+282
poc. 117 - 659 solo
hanys76 pisze:1901# 579+610 *
poc. 194 - 774Peter pisze:poc. 1909 #482+483
poc. 1910 #456+457
poc. 1912 #766
poc. 195 - 252+253
poc. 196 - 464+465
poc. 197 - 645+646
poc. 198 - 715
poc. 1911 - BRAK OBSADY (w godz. 7-9)
***
poc. 91 - 709
poc. 171 - 683+642
poc. 207 - 680+679hanys76 pisze:203# 574+573
204# 691+689
209# 726+727
poc. 208 - 264+265
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 5 razy.
Linia 7 i 20
701 #548-488
702 #490 hanys76
703 #719-720 hanys76 > #341-342
704 #487
705 #644-344
706 #721 hanys76
707 #587 Peter
708 #707
709 #682
O 11:29 kurs z Katowic nie odbył się z ~15-minutowym opóźnieniem. Skład #719-720 nie przyjechał, a w jego miejsce przez Chorzów Ratusz do Batorego o 11:42 przyjechał fortepian #341-342 i po zawróceniu na trójkącie odjechał do Chebzia.
201 #685-686
202 #662-617 hanys76
203 #574-573 hanys76
204 #691-689
205 #637-638
206 #284-285
207 #680-679 ff
208 #264-265 ff
209 #726-727 hanys76
702 #490 hanys76
703 #719-720 hanys76 > #341-342
704 #487
705 #644-344
706 #721 hanys76
707 #587 Peter
708 #707
709 #682
O 11:29 kurs z Katowic nie odbył się z ~15-minutowym opóźnieniem. Skład #719-720 nie przyjechał, a w jego miejsce przez Chorzów Ratusz do Batorego o 11:42 przyjechał fortepian #341-342 i po zawróceniu na trójkącie odjechał do Chebzia.
201 #685-686
202 #662-617 hanys76
203 #574-573 hanys76
204 #691-689
205 #637-638
206 #284-285
207 #680-679 ff
208 #264-265 ff
209 #726-727 hanys76
Ostatnio zmieniony 31 lip 2009, 13:32 przez Penny, łącznie zmieniany 2 razy.
poc. 13 - 476 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 14 - 477
poc. 15 - 733
poc. 16 - 639
poc. 17 - 732
poc. 404 - 472
poc. 405 - 259
poc. 506 - 620
poc. 507 - 362
poc. 508 - 266
poc. 509 - 374
poc. 510 - 425
poc. 14 - 477
poc. 15 - 733
poc. 16 - 639
poc. 17 - 732
poc. 404 - 472
poc. 405 - 259
poc. 506 - 620
poc. 507 - 362
poc. 508 - 266
poc. 509 - 374
poc. 510 - 425
Stara boczna tablica.KZKGaPowicz pisze:Poc. 184 #267
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Poc. 401 - #654ff pisze:poc. 404 - 472
poc. 405 - 259
Poc. 402 - #506
Poc. 403 - #256
Poc. 406 - #408
- W Zabrzu na ulicy Wolności przed skrzynką z żarówką postawiono dwa znaki drogowe informujące o sygnalizacji tramwajowej. Przynajmniej teraz motorniczym będzie łatwiej chodzić do puszek, bo czasami trochę musieli czekać zanim jakiś kierowca raczył ich przepuścić.
-
- Posty: 410
- Rejestracja: 27 sty 2009, 13:31
- Lokalizacja: Ruda Śląska
ff jakim cudem #732 znalazł się na dwóch pociągach naraz? Poprawione ffff pisze:poc. 13 - 476 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 14 - 477
poc. 15 - 732
poc. 16 - 639
poc. 17 - 732
poc. 12 - #742
w poc. 14 kolo 9 widziana pasażerka w kabinie motorniczego (skoro ff to wypisuje to ja też )
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez adasiek, łącznie zmieniany 1 raz.
p.131-782Peter pisze:poc. 132 #782
poc. 133 #338
p.16-786 więc podmianaadasiek pisze:poc. 12 - #742ff pisze:poc. 13 - 476 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 14 - 477
poc. 15 - 732
poc. 16 - 639
poc. 17 - 732
p.405-361? jak dobrze widziałem bo te cyfry z przodu takie nie wyraźne były
Około 10:45 za przystankiem Zabrze Skargi stał #259 nie wiem co mu sie stało a za nim sznur 419(5),744(5),733(1),614(5).
Na 5 widziałem:
419,651(poc.04),614(01),460,470,612(05?) te strzały to z tego powodu bo na Wolności w oklicach pętli jechały kolejno jeden za drugim 460,651,612.
I jeszcze #688 na p.168 oraz #340 chyba na 166.hanys76 pisze:161# 803
162# 598
163# 590
164# 816
165# 607
167# 277
169# 416
p.9?- 791 jechał o 13:00 z Chebzia w str. LipinDawid71552 pisze:Poc. 95 - #706ff pisze:poc. 91 - 709
I jeszcze #769. U siebie na karteczce mam zapisane poc.1908 748+, ale czy to ten pociąg to nie wiem.ff pisze:hanys76 pisze:1901# 579+610 *poc. 194 - 774Peter pisze:poc. 1909 #482+483
poc. 1910 #456+457
poc. 1912 #766
poc. 195 - 252+253
poc. 196 - 464+465
poc. 197 - 645+646
poc. 198 - 715
poc. 1911 - BRAK OBSADY (w godz. 7-9)
p.1401- 583+584
Ostatnio zmieniony 31 lip 2009, 22:11 przez Przemo, łącznie zmieniany 3 razy.
Coś pokręciłeś, wagon 769 należał do Zawodzia obecnie kasowany.Skład 748+747 także należy do Zawodzia, więc ani jeden na 19 raczej nie był. Ewentualnie mogłeś widziec, żelazko 779 oraz skład 647+648.Przemo pisze: I jeszcze #769. U siebie na karteczce mam zapisane poc.1908 748+, ale czy to ten pociąg to nie wiem.
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
ff pisze:poc. 506 - 620
poc. 507 - 362
poc. 508 - 266
poc. 509 - 374
poc. 510 - 425
Poc. 504 - #470 -> #651 **Przemo pisze:Na 5 widziałem:
419,651(poc.04),614(01),460,470,612(05?) te strzały to z tego powodu bo na Wolności w oklicach pętli jechały kolejno jeden za drugim 460,651,612.
Poc. 505 - #612 -> #470 **
Poc. 511 - #419
Poc. 512 - #744
** - tu się najwyraźniej coś poprzemieniało między pociągami z powodu zatrzymania
Skład #647+648 był na poc. 192.hanys76 pisze:Coś pokręciłeś, wagon 769 należał do Zawodzia obecnie kasowany.Skład 748+747 także należy do Zawodzia, więc ani jeden na 19 raczej nie był. Ewentualnie mogłeś widziec, żelazko 779 oraz skład 647+648.Przemo pisze: I jeszcze #769. U siebie na karteczce mam zapisane poc.1908 748+, ale czy to ten pociąg to nie wiem.
hanys76 pisze:1901# 579+610 *
ff pisze:poc. 194 - 774
poc. 195 - 252+253
poc. 196 - 464+465
poc. 197 - 645+646
poc. 198 - 715
poc. 1911 - BRAK OBSADY (w godz. 7-9)
Poc. 193 - #713+714Peter pisze:poc. 1909 #482+483
poc. 1910 #456+457
poc. 1912 #766
Poc. 311 - #777
Poc. 312 - #775
Poc. 313 - #722
O godzinie 7.05 stał jeszcze na pętli, a powinien odjechać 4 minuty wcześniej.hanys76 pisze:602# 693+694
134 #767Peter pisze:poc. 132 #782
poc. 133 #338
#772+771ff pisze:poc. 606 - skład w zakładowym
Rano #571+618Marcin pisze:1504-#467+489
166 potwierdzamPrzemo pisze:I jeszcze #688 na p.168 oraz #340 chyba na 166hanys76 pisze:161# 803
162# 598
163# 590
164# 816
165# 607
167# 277
169# 416
1404 #731+730Przemo pisze:p.1401- 583+584
1408 #728
Coś tu pomieszałeśPrzemo pisze:p.131-782Peter pisze:poc. 132 #782
Na trasie Nauki Jazdy:
- o 7.25 z Zawodzia na Rynek przyjechała #3
- o 7.27 z Zawodzia do Katowic, odcinkiem jednotorowym Bogucicka - Damrota jechała #2
- o 7.30 przy AE stał #131+132, który czekał na wolny jednotor do Katowic
Ostatnio zmieniony 31 lip 2009, 22:14 przez Boguś, łącznie zmieniany 2 razy.
Około godziny 19:00 było dość duże zatrzymanie na przystanku Dąb Kościół w kierunku Chorzowa. Jechałem 840 do Katowic i zauważyłem już wcześniej (od Szarlocińca, gdzie brakowało poc. 112 na mijance z poc. 117), że nic nie jedzie z Katowic, a na przystanku przy Żyrafie w kierunku Chorzowa stało mnóstwo ludzi. Za skrzyżowaniem z Dębową stał skład 252+253 (poc. 195) i w momencie mojego przejezdu obok otwierały się drzwi, a z wagonów tych wychodzili ludzie. Na przystanku stał wagon 800 (poc. 610), a za nim jeszcze 5 tramwajów - pociągi 112, 196, 611, 113 i 198. Kolejne tramwaje już nie dojeżdżały - zawracały w Katowicach. Przed karlikiem 800 stał samochód policji (suka). Patrząc na rozkład, zatrzymanie musiało się zacząć o 18:24, a zakończyło się około 19:15 (przejeżdżałem o 19:10). Nie rozumiem tylko czemu ludzie z 252+253 wysiadali dopiero po 19:00 - a może to była jakaś wizja lokalna? Ruch do Katowic odbywał się bez przeszkód, na Stadionie Śląskim zawrócono do Chebzia chyba tylko skład na poc. 116, ale kolejne (zjazdowy poc. 606 oraz poc. 1912) już puszczono, chociaż zatrzymanie ciągle trwało, co dziwi w przypadku tego drugiego.
Przed godziną 20:00 na pętli zachodniej Stadionu Śląskiego stał na łuku wyjazdowym do Bytomia skład 252+253 (brak otablicowania z przodu, został tylko nr pociągu) oraz na przystanku wagon 800. Skład przyprowadził tu regulator, a karlik czekał ze swoim motorowym na godzinę odjazdu. Po chwili przyjechał samochód nadzoru ruchu, z którego wysiadł motorowy z poc. 195 (a regulator poszedł do pandy). Motorowy był wcześniej w radiowozie (osobówce), która stała na ul. Dębowej i był prawdopodobnie przesłuchiwany lub badany pod kątem trzeźwości. Skład 252+253 odjechał do Chorzowa i chyba obsługiwał przystanki. Wagon 800 czekał jeszcze kilkanaście minut na czas swojego kursu zjazdowego do Katowic (podjechał na łuk wyjazdowy i tam czekał ostatnie 10 minut).
Po puszczeniu ruchu przed 20:00 z Katowic karlik na poc. 601 jechał do Bytomia z ponad 30-minutowym opóźnieniem, zaraz za nim był poc. 603 z 5 minutowym opóźnieniem.
Pociągi 112 i 113, aby wstawić się w planowy kurs do Katowic, też musiały gdzieś zawrócić. Nie zrobiły tego na Stadionie, pozostaje tylko Metalowców.
Przed godziną 20:00 na pętli zachodniej Stadionu Śląskiego stał na łuku wyjazdowym do Bytomia skład 252+253 (brak otablicowania z przodu, został tylko nr pociągu) oraz na przystanku wagon 800. Skład przyprowadził tu regulator, a karlik czekał ze swoim motorowym na godzinę odjazdu. Po chwili przyjechał samochód nadzoru ruchu, z którego wysiadł motorowy z poc. 195 (a regulator poszedł do pandy). Motorowy był wcześniej w radiowozie (osobówce), która stała na ul. Dębowej i był prawdopodobnie przesłuchiwany lub badany pod kątem trzeźwości. Skład 252+253 odjechał do Chorzowa i chyba obsługiwał przystanki. Wagon 800 czekał jeszcze kilkanaście minut na czas swojego kursu zjazdowego do Katowic (podjechał na łuk wyjazdowy i tam czekał ostatnie 10 minut).
Po puszczeniu ruchu przed 20:00 z Katowic karlik na poc. 601 jechał do Bytomia z ponad 30-minutowym opóźnieniem, zaraz za nim był poc. 603 z 5 minutowym opóźnieniem.
Pociągi 112 i 113, aby wstawić się w planowy kurs do Katowic, też musiały gdzieś zawrócić. Nie zrobiły tego na Stadionie, pozostaje tylko Metalowców.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 5 razy.
poc. 1111 - 281
poc. 1112 - 416
poc. 1113 - 328
poc. 1114 - 340 (kłapie )
Na ostatni kółku nastąpiła podmiana na poc. 116. Nie było już 725+736, który z powodu zatrzymania w Katowicach jako jedyny zawrócił przed 19:00 z poworotem do Chorzowa. Poawił się tu 675+676.
poc. 1915 - 773
poc. 1919 - BRAK OBSADY
poc. 1921 - 707
poc. 1112 - 416
poc. 1113 - 328
poc. 1114 - 340 (kłapie )
Na ostatni kółku nastąpiła podmiana na poc. 116. Nie było już 725+736, który z powodu zatrzymania w Katowicach jako jedyny zawrócił przed 19:00 z poworotem do Chorzowa. Poawił się tu 675+676.
poc. 1915 - 773
poc. 1919 - BRAK OBSADY
poc. 1921 - 707
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 3 razy.
Po południu #677ff pisze:poc. 404 - 472
.
W tych K-ce trza być dobrze zorietowanym jak na tyle poc., na drugi postaram sie jakoś uważniej patrzećhanys76 pisze:Coś pokręciłeś, wagon 769 należał do Zawodzia obecnie kasowany.Skład 748+747 także należy do Zawodzia, więc ani jeden na 19 raczej nie był. Ewentualnie mogłeś widziec, żelazko 779 oraz skład 647+648.
Rano nie widziałem, ale obecnie jest 803.hanys76 pisze:605# 802/804
Wieczorem widziałem tu wagon 813.ff rano pisze:poc. 608 - 809
Przed 19:00 widziałem tu wagon 705.Penny pisze:708 #707
ff rano pisze:poc. 405 - 259
Potwierdzam - 361.Przemo pisze:p.405-361? jak dobrze widziałem bo te cyfry z przodu takie nie wyraźne były
KZKGaPowicz pisze:Poc. 182 #458
Wagon 259 jeździł wieczorem na poc. 182.Przemo pisze:Około 10:45 za przystankiem Zabrze Skargi stał #259 nie wiem co mu sie stało a za nim sznur 419(5),744(5),733(1),614(5).
Zgodnie z planem wieczorem na poc. 412.ff rano pisze:poc. 510 - 425
Rozłożony tylny sprzęg. Po 18:30 na Zaborzu otablicowany na linię 3 (planowe przedysponowanie na poc. 37).rafalurbino18 pisze:Poc. 512 - #744
poc. 501 - 460 albo 461rafalurbino18 pisze:ff pisze:poc. 506 - 620
poc. 507 - 362
poc. 508 - 266
poc. 509 - 374
poc. 510 - 425Poc. 504 - #470 -> #651 **Przemo pisze:Na 5 widziałem:
419,651(poc.04),614(01),460,470,612(05?) te strzały to z tego powodu bo na Wolności w oklicach pętli jechały kolejno jeden za drugim 460,651,612.
Poc. 505 - #612 -> #470 **
** - tu się najwyraźniej coś poprzemieniało między pociągami z powodu zatrzymania
poc. 503 - 614
Oba widziane po 17:00.
Coś tu za bardzo namieszane na 501-505 :/
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 8 razy.
1505 #783+784Marcin pisze:1502-#270+271DW pisze:1501 - #702+701
1503-#629+630
1504-#467+489
1511 #692? nie jestm pewien bo za szybko jechał :mryellow:
Może zacznij używać znaku "->" jako podmiana niż cytować i pisać bez podmiany....
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Nie widzę żadnej różnicy. Nadal jest bardzo niebezpiecznie, a kierowcy jeżdżą szybko mijając stojący tramwaj, z którego chce wyjść motorniczy. TŚ stosuje tak archaiczne rozwiązania, że nawet widząc na dwóch rodzajach znaków opis "sygnalizacja tramwajowa", pewnie niewielu z kierowców domyśla się, że wiąże się to z koniecznością przepuszczenia wychodzącego z tramwaju motorniczego, który ma zamiar gasić/oświecać żarówkę. Inna sprawa, że wprowadzono w związku z tym ograniczenie prędkości do 30 km/h, które jest nieprzestrzegane.rafalurbino18 pisze:- W Zabrzu na ulicy Wolności przed skrzynką z żarówką postawiono dwa znaki drogowe informujące o sygnalizacji tramwajowej. Przynajmniej teraz motorniczym będzie łatwiej chodzić do puszek, bo czasami trochę musieli czekać zanim jakiś kierowca raczył ich przepuścić.
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Ja zauważyłem różnicę, ale za szybko napisałem, że jest lepiej. Otóż pierwszego dnia dwukrotnie kierowcy zatrzymali się (raz nawet wtedy, gdy motorniczy czekał na tramwaj z naprzeciwka). W kolejnych dniach było już tylko gorzej. Co do dojścia do puszki przy torach do Zaborza/Makoszowa to nie jest jeszcze tak tragicznie. Gorzej jest po drugiej stronie, gdzie kierowcy jadą z góry i bardzo często mają gdzieś znaki typu "Sygnalizacja tramwajowa".ff pisze:Nie widzę żadnej różnicy. Nadal jest bardzo niebezpiecznie, a kierowcy jeżdżą szybko mijając stojący tramwaj, z którego chce wyjść motorniczy. TŚ stosuje tak archaiczne rozwiązania, że nawet widząc na dwóch rodzajach znaków opis "sygnalizacja tramwajowa", pewnie niewielu z kierowców domyśla się, że wiąże się to z koniecznością przepuszczenia wychodzącego z tramwaju motorniczego, który ma zamiar gasić/oświecać żarówkę. Inna sprawa, że wprowadzono w związku z tym ograniczenie prędkości do 30 km/h, które jest nieprzestrzegane.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 42 gości