2009.06.12
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
2009.06.12
Poc. 601 - #809/815
Poc. 602 - #814
Poc. 603 - #808
Poc. 605 - #800
Poc. 606 - #810
Poc. 111 - #495+496
Poc. 131 - #338
Poc. 132 - #782
Poc. 163 - #812
Poc. 1905 - #719+720
Poc. 602 - #814
Poc. 603 - #808
Poc. 605 - #800
Poc. 606 - #810
Poc. 111 - #495+496
Poc. 131 - #338
Poc. 132 - #782
Poc. 163 - #812
Poc. 1905 - #719+720
Ostatnio zmieniony 12 cze 2009, 21:54 przez rafalurbino18, łącznie zmieniany 7 razy.
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
peter pisze:poc. 1902 #464+465
poc. 1903 #272+273
1901# 548+488rafalurbino18 pisze:Poc. 1905 - #719+720
01# 270+271
02# 691+689
604# 816Poc. 601 - #809/815
Poc. 602 - #814
Poc. 603 - #808
Poc. 605 - #813
Poc. 606 - #810
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez hanys76, łącznie zmieniany 3 razy.
Re: 2009.06.12
809rafalurbino18 pisze:Poc. 601 - #809/815
Tu jest wagon 800rafalurbino18 pisze:Poc. 605 - #813
rafalurbino18 pisze:Poc. 111 - #495+496
poc. 112 - 578+577 (na wyświetlaczach jest tylko numer linii bez kierunku)Peter pisze:poc. 114 #685+686
poc. 113 - 746+745
rafalurbino18 pisze:Poc. 1905 - #719+720
Peter pisze:poc. 1902 #464+465
poc. 1903 #272+273
poc. 194 - 257+258hanys76 pisze:1901# 548+488
poc. 196 - 471+478 (do Katowic po 16:00 10 minut opóźniony)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 6 razy.
Info od Lukiego : Enka 1100 ,utknęła w Biskupicach przed mijanką na wysokości wiaduktu kolejowego. . Zapadła się szyna i wystają płyty, z tego powodu ruch w stronę Bytomia został wstrzymany. Za enką utknął, pociąg 501# 425. Reszte zapewne ,dopisze jak wróci.
EDIT 15.05
Do zatrzymania dojechał ,już też pociąg 502# 259. Wszyscy czekają, na pogotowie torowe.
EDIT 15.15
Na miejscu zjawił się nadzór ruchu, który pomógł zatrzymanym wagonom pokonac przeszkodę.
EDIT 15.05
Do zatrzymania dojechał ,już też pociąg 502# 259. Wszyscy czekają, na pogotowie torowe.
EDIT 15.15
Na miejscu zjawił się nadzór ruchu, który pomógł zatrzymanym wagonom pokonac przeszkodę.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez hanys76, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
O godzinie 15:45 na Stadion Śląski od strony Katowic wjechał pusty karlik nr 806.
Po chwili od strony Chorzowa nadjechały dwa karliki, które teraz jadą do Katowic - 816 i 808. Wagon 816 z poc. 604 jedzie bardzo powoli. To defekt, na wyświetlaczach ma napis "AWARIA". Wagon 808 na poc. 603 jedzie planowo, ale na pewno przez powoli jadącego 816 się trochę teraz opóźni.
Zatem 806 jest już przygotowany na włączenie się na poc. 604 od Stadionu do Katowic, czyli za pół godziny. 816 musiał zawrócić na pl. Sikorskiego.
Po chwili od strony Chorzowa nadjechały dwa karliki, które teraz jadą do Katowic - 816 i 808. Wagon 816 z poc. 604 jedzie bardzo powoli. To defekt, na wyświetlaczach ma napis "AWARIA". Wagon 808 na poc. 603 jedzie planowo, ale na pewno przez powoli jadącego 816 się trochę teraz opóźni.
Zatem 806 jest już przygotowany na włączenie się na poc. 604 od Stadionu do Katowic, czyli za pół godziny. 816 musiał zawrócić na pl. Sikorskiego.
Awarie i inne zdarzenia:
- przed godz. 9-tą prawdop. w Chorzowie zepsuł się wagon #491 (poc. linii 7). Wagon miał bodajże problemy z silnikami. Odstawiony został na placu postojowym w zajezdni Chorzów Batory, gdzie stał najpóźniej od 9:15. Stamtąd miał go ściągnąć do Stroszka inny wagon.
- O 10:47 w Rudzie Śląskiej na skrzyż. ul. Zabrzańskiej z 1 Maja jadąca do Gliwic eNka #1100 (poc. S1) stanęła na przerywaczu
Stało się to, gdyż na skrzyżowaniu pojawiły się problemy z przejazdem i konieczne było ograniczenie prędkości do minimum.
Jednak dzięki sprawnej akcji obsługi pojazdu już po chwili enka została przepchnięta pod przewód zasilający i po chwili jazda był kontynuowana
- ok. 11:35 z zaj. Gliwice wyjechał wagon #503 (z tablicami linii 3), który pojechał do Zabrza włączyć się na poc. 33.
O 14:45 na miejsce zatrzymania przyjechał poc. 501 (#425), który po chwili wysadził pasażerów. Tuż po 15-stej przyjechała kolejna "piątka" - poc. 502 (#259).
Ok. 15:07 na miejsce zatrzymania przyjechała kontrola ruchu. Pani z nadzoru zarządziła, aby spróbować jednak przejechać dalej. O 15:10 rozpoczęto powolny przejazd, w czasie którego najpierw pierwszy, a potem drugi resor trochę porysował podkłady.
O 15:13 poc. S1, 501 oraz 502 ruszyły wreszcie do Bytomia.
Zaraz za nim stał citek w reklamie "Oferta" (zapewne #800 na poc. 605), a za nim po chwili ustawił się skład w mal. zakładowym.
Wyd. taborowe:
Odmalowano wagon #625 Wcześniej miał tylko świeży przód, a teraz cały może się pochwalić świeżą farbą (zarówno czerwoną, jak i kremową).
Obsady RK-1, RK-2 & RK-3:
16 - #677 (niesprawny tylny wyświetlacz)
17 - #742
403 - #732
501 - #425
502 - #259
503 - #620
504 - #791
505 - #785
506 - #614
701 - #276
705 - #490
707 - #715
709? - #491 (rano)
92 - #743
94 - #361
95 - #684
97 - #707
1501 - #674
1502 - #700
1505 - #688
a #524, skoro jest na 15-stce, to musi być na 1503
181 - #476
183 - #639
203 - #695+593
214 - #737
2602 - #501
2605 - #667
276 - #625
311 - #779
351 - #503
S-1 - #1100
O 11:30 na placu postojowym w zaj. Gliwice w rezerwie stały m.in.:
- #765
- #419
- #417+418
- #651+652
- #649+650
O 15:40 na placu Sikorskiego w Bytomiu w rezerwie stały:
- #347
- #579+610
EDYCJA (13.06, 10:40):
Dopisałem:
- obsady na poc.: 311 i 351
- inf. o awariach itp.: awaria #491, wyjazd #506 na poc. 33
- rezerwach: w zajezdni Gliwice oraz na placu Sikorskiego w Bytomiu
Poprawiłem numery pociągów
Boguś
- przed godz. 9-tą prawdop. w Chorzowie zepsuł się wagon #491 (poc. linii 7). Wagon miał bodajże problemy z silnikami. Odstawiony został na placu postojowym w zajezdni Chorzów Batory, gdzie stał najpóźniej od 9:15. Stamtąd miał go ściągnąć do Stroszka inny wagon.
- O 10:47 w Rudzie Śląskiej na skrzyż. ul. Zabrzańskiej z 1 Maja jadąca do Gliwic eNka #1100 (poc. S1) stanęła na przerywaczu
Stało się to, gdyż na skrzyżowaniu pojawiły się problemy z przejazdem i konieczne było ograniczenie prędkości do minimum.
Jednak dzięki sprawnej akcji obsługi pojazdu już po chwili enka została przepchnięta pod przewód zasilający i po chwili jazda był kontynuowana
- ok. 11:35 z zaj. Gliwice wyjechał wagon #503 (z tablicami linii 3), który pojechał do Zabrza włączyć się na poc. 33.
- Do zatrzymania doszło o 14:41 na wysokości posesji przy ul. Bytomskiej 82 w Zabrzu w kierunku Bytomia. "Enka" już wcześniej kilkakrotnie miała problemy z przejechaniem przez szyny zapadnięte w betonowych podkładach, jednak jakoś udawało się powoli przejeżdżać. Natomiast w tym przypadku przejazd okazał się niemożliwy, gdyż resor zaczął już trzeć o podkład i przy dalszej jeździe możliwe było jego uszkodzenie. Z tego powodu przerwano jazdę.hanys76 pisze:Info od Lukiego : Enka 1100 ,utknęła w Biskupicach przed mijanką na wysokości wiaduktu kolejowego. . Zapadła się szyna i wystają płyty, z tego powodu ruch w stronę Bytomia został wstrzymany. Za enką utknął, pociąg 501# 425. Reszte zapewne ,dopisze jak wróci.
EDIT 15.05
Do zatrzymania dojechał ,już też pociąg 502# 259. Wszyscy czekają, na pogotowie torowe.
EDIT 15.15
Na miejscu zjawił się nadzór ruchu, który pomógł zatrzymanym wagonom pokonac przeszkodę.
O 14:45 na miejsce zatrzymania przyjechał poc. 501 (#425), który po chwili wysadził pasażerów. Tuż po 15-stej przyjechała kolejna "piątka" - poc. 502 (#259).
Ok. 15:07 na miejsce zatrzymania przyjechała kontrola ruchu. Pani z nadzoru zarządziła, aby spróbować jednak przejechać dalej. O 15:10 rozpoczęto powolny przejazd, w czasie którego najpierw pierwszy, a potem drugi resor trochę porysował podkłady.
O 15:13 poc. S1, 501 oraz 502 ruszyły wreszcie do Bytomia.
- O 17:10 citadis #806 stał przy katowickim Rondzie na łączniku od str. Chorzowa str. Słonecznej z opuszczonym pantografem, czyli zapewne on również zdefektowałff pisze:O godzinie 15:45 na Stadion Śląski od strony Katowic wjechał pusty karlik nr 806.
Po chwili od strony Chorzowa nadjechały dwa karliki, które teraz jadą do Katowic - 816 i 808. Wagon 816 z poc. 604 jedzie bardzo powoli. To defekt, na wyświetlaczach ma napis "AWARIA". Wagon 808 na poc. 603 jedzie planowo, ale na pewno przez powoli jadącego 816 się trochę teraz opóźni.
Zatem 806 jest już przygotowany na włączenie się na poc. 604 od Stadionu do Katowic, czyli za pół godziny. 816 musiał zawrócić na pl. Sikorskiego.
Zaraz za nim stał citek w reklamie "Oferta" (zapewne #800 na poc. 605), a za nim po chwili ustawił się skład w mal. zakładowym.
Wyd. taborowe:
Odmalowano wagon #625 Wcześniej miał tylko świeży przód, a teraz cały może się pochwalić świeżą farbą (zarówno czerwoną, jak i kremową).
Obsady RK-1, RK-2 & RK-3:
11 - #420Przemo, rafalurbino18 pisze:p.12-733
poc. 13 - #722
p.14-786
p.15-775
p.18-766
16 - #677 (niesprawny tylny wyświetlacz)
17 - #742
33 - ? -> #506 (podmiana ok. 12-stej)rafalurbino18 pisze:Poc. 31 - #256
Poc. 32 - #654
Poc. 33 - #506
Poc. 34 - #374
402 - #266 (przynajmniej był tam o 11:30; poza tym rafalurbino widział go na 3-ce) [ ]Przemo, rafalurbino18 pisze:p.401-267
p.402-256
p.404-744
poc. 405 - #458
p.406-472
403 - #732
501 - #425
502 - #259
503 - #620
504 - #791
505 - #785
506 - #614
A jesteś pewien, że #800 był na tym poc. już też przed 6-stą??ff pisze:Tu jest wagon 800rafalurbino18 pisze:Poc. 605 - #813
701 - #276
705 - #490
707 - #715
709? - #491 (rano)
91 - #773luksus pisze:93 - #708
96 - #706
92 - #743
94 - #361
95 - #684
97 - #707
1401 - #416Peter pisze:poc. 1402 #661
poc. 1403 #277
Poc. 1503 jest obsługiwany przez Będzin, a 1504 przez Zawodzie, a wypisane wagony należą akurat do odwrotnych zajezdniRK1 pisze:1503-#700
1504-#524
1501 - #674
1502 - #700
1505 - #688
a #524, skoro jest na 15-stce, to musi być na 1503
181 - #476
183 - #639
202 - #467+489luksus pisze:201 - #574+573
205 - #262+282
203 - #695+593
214 - #737
244 - #790RK1 pisze:241-#532(?)
242-#595
243-#602
245-#511
246-#509
2602 - #501
2605 - #667
275 - #450RK1 pisze:272-#601
276 - #625
311 - #779
351 - #503
S-1 - #1100
O 11:30 na placu postojowym w zaj. Gliwice w rezerwie stały m.in.:
- #765
- #419
- #417+418
- #651+652
- #649+650
O 15:40 na placu Sikorskiego w Bytomiu w rezerwie stały:
- #347
- #579+610
EDYCJA (13.06, 10:40):
Dopisałem:
- obsady na poc.: 311 i 351
- inf. o awariach itp.: awaria #491, wyjazd #506 na poc. 33
- rezerwach: w zajezdni Gliwice oraz na placu Sikorskiego w Bytomiu
Poprawiłem numery pociągów
Boguś
Ostatnio zmieniony 14 cze 2009, 11:01 przez DW, łącznie zmieniany 2 razy.
Od 15 minut nic nie przyjezdza ze Słonecznej , nie jechały w ogóle pociągi 162 oraz 132.
EDIT 20.10
Nie przyjechał także pociąg 1405, a w kierunku Wełnowca nie jechał 1402.
EDIT 20.15
O 20.12 na rondo przyjechał ,od strony Chorzowa wagon 814
Nie pojawił się wagon 800 , który był na 605.
Od Chorzowa przyjechał także skład 662+617, pasuje na pociąg 111.
Przed momentem w kierunku Słonecznej, pojechało pogotowie sieciowe. Zablokowane są pociągu 131, 132, 1405, 1401, 162 oraz 163. Pociąg 161 już nie jechał ,w tamtym kierunku.
EDIT 20.40
Na pociągu 604 obecnie brak obsady ,
o tym czasie w kierunku Chorzowa pojechała solówka , zapewne 1111 opózniony.
EDIT 20.10
Nie przyjechał także pociąg 1405, a w kierunku Wełnowca nie jechał 1402.
EDIT 20.15
O 20.12 na rondo przyjechał ,od strony Chorzowa wagon 814
Nie pojawił się wagon 800 , który był na 605.
Od Chorzowa przyjechał także skład 662+617, pasuje na pociąg 111.
Przed momentem w kierunku Słonecznej, pojechało pogotowie sieciowe. Zablokowane są pociągu 131, 132, 1405, 1401, 162 oraz 163. Pociąg 161 już nie jechał ,w tamtym kierunku.
EDIT 20.40
Na pociągu 604 obecnie brak obsady ,
o tym czasie w kierunku Chorzowa pojechała solówka , zapewne 1111 opózniony.
Wagon 814 zawrócił na Placu Wolności i o 20.46 ,pojawił się spowrotem na rondzie. Nie wiem na jakim, pociągu teraz kursuje.
Nie przyjechał z Chebzia, pociąg 112 o 20.44 .
O 20.56 w kierunku Chorzowa pojechały razem, solówka w zakładowym, zapewne 1112 oraz skład w zakładowym
EDIT 21.05
O 21.05 na rondo przyjechało żelazko 782 ,zaraz za nim solówka na 1405 . Nadal niema 16.
O 21.08 do ronda dotarł ze Słonecznej pociąg 1402# 661.
Nie przyjechał z Chebzia, pociąg 112 o 20.44 .
O 20.56 w kierunku Chorzowa pojechały razem, solówka w zakładowym, zapewne 1112 oraz skład w zakładowym
EDIT 21.05
O 21.05 na rondo przyjechało żelazko 782 ,zaraz za nim solówka na 1405 . Nadal niema 16.
O 21.08 do ronda dotarł ze Słonecznej pociąg 1402# 661.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez hanys76, łącznie zmieniany 2 razy.
Wagon #812 na poc. 163 stał między Rondem a Misjonarzy Oblatów, Na Słonecznej stał jeszcze jeden karlik (na stanowisku do odjazdu 16), dwie 13-tki i dwie 14-tki (odpowiednio #782 ; #338, #??? ; #???), na Alfredzie pozostał jeden wagon linii 14 (#277). Komunikacji zastępczej oczywiście nie ma.hanys 76 pisze:Przed momentem w kierunku Słonecznej, pojechało pogotowie sieciowe. Zablokowane są pociągu 131, 132, 1405, 1401, 162 oraz 163. Pociąg 161 już nie jechał ,w tamtym kierunku.
Zdjęcie poc. 163: http://phototrans.eu/14,332751,0.html
Znowu pomieszałeś. Zapewne cały czas na poc. 605 był 800.rafalurbino18 pisze:Ja akurat zapomniałem o tym, że też #800 ma Ofertę. Tak więc zapewne #813 kursował tam od wyjazduDW pisze:A jesteś pewien, że #800 był na tym poc. już też przed 6-stą??ff pisze:Tu jest wagon 800rafalurbino18 pisze:Poc. 605 - #813
Tak, to był poc. 1112, a jadący za nim skład to przyspieszony 20 minut poc. 193, czyli 272+273. Chyba, że przeszedł na poc. 192 i był opóźniony 10 minut...hanys76 pisze:O 20.56 w kierunku Chorzowa pojechały razem, solówka w zakładowym, zapewne 1112 oraz skład w zakładowym
Potwierdzam, że tak byłohanys76 pisze:Wagon 814 jedzie już w swoim planie na Brynów, zatem musiał zawrócic na Stadionie Śląskim.
poc. 1111 - 340
poc. 1112 - 328
poc. 1113 - 590
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 1 raz.
Wagon ten jechał z Katowic do Bytomia w swoim planie. Może za rzadko odświeżałeś kamerkę.hanys76 pisze:Kurs pociągu 601 po 22.00 z Katowic wypadł. Możliwe że wcześniej w czasie zatrzymania 809 zawrócił ,z powrotem do Bytomia i nie dojechał do Katowic.
Na poc. 604 kursuje zakarlik 673 Kursy wcześniejsze musiały też być wykonywane, bo wraca teraz planowo z Bytomia i fakt, że jest tam solówka musiał Cię zmylić, że niby nie ma tam żadnej obsady.hanys76 pisze:Na pociągu 604 obecnie brak obsady
Była podmiana na poc. 196. Jest tam teraz skład 683+642 (był 471+478).
O 20.40 na rondzie zjawiła się faktycznie solówka, która pojechała w kierunku Chorzowa . Wziąłem ją wtedy za spóznioną 1111, a to musiał byc zakarlik na 604. Możliwe że 673 wyjechał wtedy, z zajezdni dopiero, bo był opózniony kilka minut. Chyba że kursuje tu już ,od momentu zdefektowania się 806.ff pisze:Na poc. 604 kursuje zakarlik 673 Kursy wcześniejsze musiały też być wykonywane, bo wraca teraz planowo z Bytomia i fakt, że jest tam solówka musiał Cię zmylić, że niby nie ma tam żadnej obsady.
Widocznie zawrócili go na Placu Wolności i niemiał przerwy. Od razu odjechał do Bytomia. O 19.00 podobno tramwaje stały od scc aż do rynku, zasilanie było tylko na odcinku Zawodzie-Plac Wolności. Po 19.30 musieli włączyc prąd , poza odcinkiem na Słoneczną i na Brynów.ff pisze:Zatem skład 272+273 po 21:00 faktycznie jechał z Katowic 20 minut przed czasem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości