2007.01.04

Tutaj piszemy o wszystkim co się działo danego dnia.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

2007.01.04

#1 Post autor: Peter » 04 sty 2007, 10:48

Na pętli zachodniej widziałem jakąś czerwoną stodwójkę i skład #694+693 (sądząc po reklamie LG na drugim wagonie). Znowu takie a nie inne obsady na 23/33. :D
*SDIP (U.N.O.)

hanys76
Posty: 9060
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#2 Post autor: hanys76 » 04 sty 2007, 10:55

Około 9.40 na pętli przy stadionie śląskim ,stał wagon 116nd 806. Prawdopodobnie czekał ,na włączenie się w plan.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#3 Post autor: ff » 04 sty 2007, 14:11

Peter pisze:Na pętli zachodniej widziałem jakąś czerwoną stodwójkę i skład #694+693 (sądząc po reklamie LG na drugim wagonie). Znowu takie a nie inne obsady na 23/33.
Od samego rana:

poc. 234 - 166
poc. 231 - 694+693
poc. 232 - 163

Na 33 jest 371, a poc. 233 687 :)
hanys76 pisze:Około 9.40 na pętli przy stadionie śląskim ,stał wagon 116nd 806. Prawdopodobnie czekał ,na włączenie się w plan.
No to rozwiązała mi się zagadka. Dziś w moich zapiskach pojawiło sie na 6/41 13 karlików, a więc była jedna podmiana. Wiem już na co, ale nie wiem czego :)

Jeżeli na 16 pojawiły się oba karliki, to musiałby to być 802 i 813 (chyba, że jest już 801/815).

807 jest nadal brudny, nie wiem co ja w takim razie wczoraj czystego widziałem. ;)

Chorzowską kursowały Nauki Jazdy 111+112 i 2.

Wyświetlacze w 609+610 i 582+580 - zaprogramowane (linia 11).

Na 11 464 (nadal solo).

Na poc. 4104 715+716 (ponownie w składzie).

Karol
Posty: 305
Rejestracja: 29 lis 2006, 00:03

#4 Post autor: Karol » 04 sty 2007, 14:20

ff pisze:poc. 232 - 163
Im późniejszy wyjazd, tym mniejszy wybór na placu ;-P
ff pisze:No to rozwiązała mi się zagadka. Dziś w moich zapiskach pojawiło sie na 6/41 13 karlików, a więc była jedna podmiana. Wiem już na co, ale nie wiem czego :)
Z pamięci:
601 - 800
602 - 814
603 - 807
605 - 812
607 - 810
608 - 816?
609 - 809
610 - 803
163 - 805
166 - 813?
4101 - 804
4103 - 808
4105 - 806
4107 - 811
806 na 4105 - od samego rana. Włączał się do planu, bo od ok. 5:30 do 6:30 nie było napięcia w centrum Chorzowa. Bajzel na 6-11-41 oraz na 12, a także na 13-36-37 i oczywiście 9-17.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#5 Post autor: ff » 04 sty 2007, 14:35

Karol pisze: Z pamięci:
608 - 816?
Tak.
Karol pisze: 806 na 4105 - od samego rana. Włączał się do planu, bo od ok. 5:30 do 6:30 nie było napięcia w centrum Chorzowa.
No to się zgadza. Jednak 13, a nie 12 karlików widziałem. Dwa razy zapisałem sobie 812, a o 805 zapomniałem i dlatego stwierdziłem, że na 16 muszą być 802 i 813.

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#6 Post autor: luki » 04 sty 2007, 16:50

ff pisze:No to rozwiązała mi się zagadka. Dziś w moich zapiskach pojawiło sie na 6/41 13 karlików, a więc była jedna podmiana. Wiem już na co, ale nie wiem czego :)

Jeżeli na 16 pojawiły się oba karliki, to musiałby to być 802 i 813 (chyba, że jest już 801/815).

807 jest nadal brudny, nie wiem co ja w takim razie wczoraj czystego widziałem. ;)
Na 16 był #805.
Ja też widziałem jakiegoś czyściocha.
ff pisze:Chorzowską kursowały Nauki Jazdy 111+112 i 2.
Ja jeszcze ok. południa widziałem #3
ff pisze:Wyświetlacze w 609+610 i 582+580 - zaprogramowane (linia 11).
Ja widziałem na 709 chyba, #578+577, z wyświetlaczami ok.
Co do #609+610 będę się kłócić. Cały czas jak go widziałem to gdzie by nie jechał to miał "Ruda Śl. / Chebzie Pętla".

Na 1408 był #637+638, więc nie dziwie się tym 102Na na 23.

Ok. 14:40 do Katowic przyjeżdżać przestały 6, 11 i 41 z Chorzowa.
23 i 33 normalnie się poruszały.
Jakaś blokada więc była w Chorzowie. Jednak nikt się chyba ttym nie przejął, bo wszystkie 6,11,41 jadące do Chebzia i Bytomia jechały. Niczego na Stadionie nie zawracano, bo by wtedy to wróciło, a od Chorzowa do Katowic nic nie jechało do 15:30 a może i dłużej.
Już w przeciwną stronę przestały 11 i 41 jechać, bo niby skąd, jedynie 6 jeszcze z Brynowa docierały, no i oczywiście do Bytomia.
Przynajmniej się 102Na i skład na 23 przydały, bo wszystkie ładnie co 28 minut zapełnione fajnie jechały...

Dodane:

Do albumu do galeri 102Na dałem fotki tych 102Na co były na 23 :) http://tramwaje.mojeforum.net/album_cat.php?cat_id=2
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#7 Post autor: ff » 04 sty 2007, 19:15

luki pisze: Ok. 14:40 do Katowic przyjeżdżać przestały 6, 11 i 41 z Chorzowa.
23 i 33 normalnie się poruszały.
Jakaś blokada więc była w Chorzowie. Jednak nikt się chyba ttym nie przejął, bo wszystkie 6,11,41 jadące do Chebzia i Bytomia jechały. Niczego na Stadionie nie zawracano, bo by wtedy to wróciło, a od Chorzowa do Katowic nic nie jechało do 15:30 a może i dłużej.
Już w przeciwną stronę przestały 11 i 41 jechać, bo niby skąd, jedynie 6 jeszcze z Brynowa docierały, no i oczywiście do Bytomia.
Ok. 15:20 wybrałem się na swój przystanek Stadion Śląski, bo chciałem pojechać do Bytomia. Uciekła mi szóstka 803, przyjechał poc. 112 - 609+610. Na przystanku do Katowic było trochę więcej ludzi niż zwykle, ale nie zwróciłem na to zbytnio uwagi. Czekałem 5 minut i nic z przeciwka wtedy nie przyjechało, ale w ogóle mnie to jeszcze nie zdziwiło.

Jadę tą 11 i mija nas przy AKS-ie zepsuty 492+493 na drugim pantografie (pierwszy w stanie złożenia wyglądał jednak normalnie). Wracałem tym składem dwie godziny godziny wcześniej z Katowic do domu i było wszystko OK. Za nim podążały również puste 721 (poc. 604) i 467+489 (poc. 113). Zastanawiam się co jest grane. I widzę pogotowie sieciowe na przystanku AKS oraz tłumy ludzi pakujące się do dwóch karlików - 812 (poc. 605) i 804 (poc. 4101). 804 stał na przystanku autobusowym. Za 804 kolejne tramwaje - 582+580 (poc. 114), 703 (poc. 606) i 718 (poc. 4102). Ostatni stał za przejściem przez torowisko z barierkami. Powoli zaczynało się to rozładowywać, ale do kolejki dołączyły jeszcze nadjeżdżające właśnie 682 (poc. 115) i 810 (poc. 607).

Miałem szczęście. Jechałem ostatnią 11-tką przed zatrzymaniem, a na chorzowskim rynku przesiadłem się w ostatnie 41 (587 - poc. 4108). Za nim jechał z odwróconym kwadratem na drugim pantografie oczywiście 492+493. 721 i 467+489 zapewne czekały na Śląskim na włączenie się do planu - po ilości tramwajów wynika, ze trwało ono ok. 35 minut.

587 ma przetwornicę statyczną. Kiedy nim jechałem na Siemianowickiej minąłem skład 317+321 (pusty, z wygaszonymi wyświetlaczami). Podejrzewam, że się włączał na plan zdefektowanego 4109, ale ja jechałem 4108, więc jeżeli włączałby się na Metalowców to już wtedy miałby jakieś minuty w plecy.

Od Arki Bożka do Siemianowickiej są już zainstalowane nowe stupy trakcyjne, ale sieć jeszcze na nich nie wisi. Przy kopalni Rozbark pracownicy wycierali (?) polerowali (?) dwa słupy. Brakuje jeszcze tylko dwóch pary słupów przed wiaduktem kolejowym jadąc do Bytomia. Wykopy w ziemi już są. Podejrzewam, że za jakieś dwa tygodnie będzie akcja wieszania na nich trakcji.

Na 38 jest 1118 a jego motorniczym jest znany chyba Wam wszystkim pan z siwą brodą.

Co tam jeszcze ciekawego...

Jak jechałem 830 ok 17:35 na Metalowców stały dwa karliki w stronę Bytomia. Jeden przed zwrotnicą, a drugi przed ulicą Melalowców. Być może coś się stało z tym pierwszym wozem, może problemy ze zwrotnicą, a może tylko pogawędka lub odbiór kawy z budki. Nie wiem, oglądałem się jeszcze potem z daleka i cały czas stały.

O 17:45 na Stadion Śląski Pętlę Zachodnią wjeżdżała jakaś solówka, która przyjechała z Bytomia.

Na Stadionie Śląskim na drodze przy przystanku stoi dźwig i montowana jest jakaś wysoka metalowa konstrukcja (powiedzmy, że słup, ale to nie jest słup, bo on jest taki taki poskładany, pospawany z listewek metalu). Dosyć to wysokie.

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#8 Post autor: luki » 05 sty 2007, 12:19

Więc może coś się stało z pierwszym patykiem #492+493, i potem sieciowcy sprawdzali czy wszystko z siecią ok...
Już tam kiedyś sobie #579+592 poatyk połamał, zaraz za łuczkiem w stronę Stadionu, może coś tam jest z siecią, ale to było dawno po półtora roku już chyba będzie...
http://www.tramwaje1.za.pl/lt6/23_03_05/01.jpg
http://www.tramwaje1.za.pl/lt6/23_03_05/02.jpg

A wczoraj wieczorem na 6 widziałem #252+253.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 71 gości