2009.05.06
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
2009.05.06
Poc. 401 - #556+557
Poc. 403 - #364+392
Poc. 404 - #379+415
Poc. 406 - #260+261
Co to ma znaczyć Same składy w reklamach, a na T3 tylko 1 skład
Edycja 18.38 - Dopisałem komentarz oraz obsady na poc. 401 i 406.
Poc. 403 - #364+392
Poc. 404 - #379+415
Poc. 406 - #260+261
Co to ma znaczyć Same składy w reklamach, a na T3 tylko 1 skład
Edycja 18.38 - Dopisałem komentarz oraz obsady na poc. 401 i 406.
Ostatnio zmieniony 06 maja 2009, 18:38 przez rafalurbino18, łącznie zmieniany 1 raz.
111# 772+771 (nadal ma otk2)
112# 370+371
113# 637+638
114# 748+747
115# 746+745
116# 574+573
117# ?
118# 313+314
1902# 579+610
1904# 773
1905# 719+720
1906# 645+646
1907# 471+478
1908# 278
1909# 456+457
1910# 354+355 lub 548+488
1912# 362
203# 702+701
204# 685+686
205# 262+282
391# 688
392# 769
604# 812
605# 806
606# 725+736
608# 805
609# 810
610# 814
611# 801
612# 268+269
165# 693+694 lub 783+784
381# 954 ( wagon miał problemy z jazdą , nie umiał ruszyc ze skrzyżowania)
171# 684
174# 491
175# 682
701# 492? ( do końca nie jestem pewny, wagon cofał na trójkącie i mogłem się pomylic)
112# 370+371
113# 637+638
114# 748+747
115# 746+745
116# 574+573
117# ?
118# 313+314
1902# 579+610
1904# 773
1905# 719+720
1906# 645+646
1907# 471+478
1908# 278
1909# 456+457
1910# 354+355 lub 548+488
1912# 362
203# 702+701
204# 685+686
205# 262+282
391# 688
392# 769
604# 812
605# 806
606# 725+736
608# 805
609# 810
610# 814
611# 801
612# 268+269
165# 693+694 lub 783+784
381# 954 ( wagon miał problemy z jazdą , nie umiał ruszyc ze skrzyżowania)
171# 684
174# 491
175# 682
701# 492? ( do końca nie jestem pewny, wagon cofał na trójkącie i mogłem się pomylic)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez hanys76, łącznie zmieniany 7 razy.
Pisałem o tym pantografie wczoraj.hanys76 pisze:111# 772+771 (nadal ma otk2)
Na poc. 117 był skład 680+679, ale zdefektował. Po 7:00 kursów z Chebzia nie wykonały pociagi 117 i 118, a poc. 111 jechał kilka minut opóźniony. Tuż przed 772+771 jechał czteroskład 313+314+680+679, czyli poc. 118+117. Bez pasażerów, do zajezdni. Po jego przejeździe strasznie śmierdziało.hanys76 pisze:117# ?
118# 313+314
W składzie 748+747 (poc. 114) jadą w kabinie dwie kobiety. Ta nadprogramowa wygląda na instruktorkę.
poc. 607 - 813
548+488hanys76 pisze:1910# 354+355 lub 548+488
poc. 1911 - 354+355
Skład 471+478 jechał przed 7:00 do Katowic za poc. 114, a powinien być przed nim.
poc. 91 - 704
poc. 94 - 254+255
poc. 176 - 678
poc. 207 - 726+727
Zabrze:
poc. 13 - 639
poc. 14 - 614
poc. 15 - 733
poc. 16 - 722
poc. 17 - tradycyjna stopiątka
poc. 405 - 401+402
poc. 506 - 506
poc. 507 - 503
poc. 508 - 742
poc. 509 - 744
poc. 510 - 460
poc. 351 - 653
poc. 353/507 - jw.
Musiało byc zatrzymanie na trasie z Chorzowa bo po 8.40 przyjechały do ronda: 579+610 na 1902, 801 na 611, 370+371 oraz 637+638 na 11 oraz skład na 1903.
Pociąg 1902 miał 15 minut opóznienia, 611 tylko 6 minut, a najgorzej na 11.
112 miała 26 minut opóznienia, jadąca za nią 113 z 12 minut, a 114 jechał w swoim planie.
Pociąg 1902 jedzie teraz w kierunku Bytomia za pociągiem 608. Pociągi 112 oraz 113 jadą razem , tuż za nimi zmierza planowo 114. Możliwe że któryś zawróci po drodze.
Pociąg 1902 miał 15 minut opóznienia, 611 tylko 6 minut, a najgorzej na 11.
112 miała 26 minut opóznienia, jadąca za nią 113 z 12 minut, a 114 jechał w swoim planie.
Pociąg 1902 jedzie teraz w kierunku Bytomia za pociągiem 608. Pociągi 112 oraz 113 jadą razem , tuż za nimi zmierza planowo 114. Możliwe że któryś zawróci po drodze.
1502-#571+618
1509-#756K
Jakieś zamieszanie panuje na linii 15.
O 8:36 wagon #756K skręcał od dworca PKP w kierunku Ostrogórskiej, o 8:38 skład #571+618 jechał z Milowic w kierunku Zagórza, widziany był na przystanku Sosnowiec os.Piastów.Przed jednotorem na ul.Sobieskiego stoi wagon #625 z tablicą "Próba Hamowania" przypuszczam że to jest przyczyną tego zamieszania.
1509-#756K
Jakieś zamieszanie panuje na linii 15.
O 8:36 wagon #756K skręcał od dworca PKP w kierunku Ostrogórskiej, o 8:38 skład #571+618 jechał z Milowic w kierunku Zagórza, widziany był na przystanku Sosnowiec os.Piastów.Przed jednotorem na ul.Sobieskiego stoi wagon #625 z tablicą "Próba Hamowania" przypuszczam że to jest przyczyną tego zamieszania.
Udałem się w okolice stadionu Śląskiego i oto co tam zastałem. O 9.40 na pętli stały: 313+314 z opuszczonym pantografem na żeberku wyjazdowym do Chorzowa, na samej pętli 680+679 oraz za nim pociąg 392#769 . O 10.20 jak wracałem to składu 680+679 już tam niebyło, stały 313+314 w asyscie nadzoru ruchu oraz 769 na żeberku wyjazdowym do Katowic. Z Katowic nadjechał skład 467+489 który przyjechał głównym torem i zapewne wycofa po 313+314.
Skład 772+771 wrócił na pociąg 111. Po 10.20 z Chebzia koło stadionu do Katowic ,nadal razem jechały pociągi 112 oraz 113.
Skład 772+771 wrócił na pociąg 111. Po 10.20 z Chebzia koło stadionu do Katowic ,nadal razem jechały pociągi 112 oraz 113.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez hanys76, łącznie zmieniany 1 raz.
705 R - #743hanys76 pisze:701# 492?
706 R - #707
708 - #705
131 lub 1407 -(R)- #598 (tablice zapewne były ale nie udało mi się zobaczyć - ale najbardziej pasowało by na 1407 )
161 R - #675+676Peter pisze:poc. 164 #583+584
poc. 165 #783+784
Ostatnio zmieniony 06 maja 2009, 17:46 przez luki, łącznie zmieniany 1 raz.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Wyaśniła się przyczyna porannego zamieszania w Sosnowcu, powodem było zerwanie sieci . Na forum wpk Suchy napisał
Na trasie na Szopienice również był burdel. Gdy rano o 8 przyjechałem do Katowic, linie 14 i 15 jeździły z tablicami "Zmiana trasy" tylko do zajezdni Zawodzie. Jak ogłosiły szczekaczki "z powodu awarii brak przejazdu przez Szopienice". Przyczyną tego okazał się #767 na poc.1401, który jadąc w stronę Katowic połamał patyk zaraz za przystankiem na Burowcu i przy okazji uszkodził sieć, dlatego też wyłączono napięcie i panowie sieciowcy zabrali się za naprawę. Na trasie z tego co udało mi się zauważyć, zostały zatrzymane:
#599+600 poc.1502 do Sosnowca na przystanku Roździeńska,
#329 poc.1506 do Katowic przed Burowcem,
#??? poc.1402 do Katowic za Szopienice Poczta,
#625 na Sobieskiego w kierunku Katowic - wagon miał tabliczki "próba hamowania".
Pozostałe pociągi na trasie z Mysłowic zawracały na pętli na Szopienicach, te z Zagórza robiły kółeczko przez Wspólną.
Nadmienić należy, iż TŚ zapewniły zatramwaje w postaci JEDNEGO!!! autobusu, którym był Jełoplan #226 z PKM Katowice, kursujący z Zawodzia do dworca PKP w Sosnowcu. Tak duża ilość zatramwajów skutkowała tym, że Jełoplan jechał AŻ raz na godzinę. Bluzgów i stanu wkur...nia pasażerów z tego powodu lepiej nie komentować, jak to skwitował jeden pan w centrum Sosnowca, jadąc w stronę Zawodzia "Ile kur..a można czekać? Tą linię to powinni zamknąć w pisdu i puścić tam autobus".
Przejazd udrożniono około 9.40, bo gdy zatramwaj skręcał w Sobieskiego jadąc na Zawodzie, to #625 akurat ruszał z przystanku.
hanys76 pisze:604# 812
605# 806
606# 725+736
608# 805
609# 810
610# 814
611# 801
612# 268+269
patryksobieszek pisze:poc.603- 809/815
poc. 601 - 815ff rano pisze:poc. 607 - 813
poc. 602 - 695+593
poc. 603 - 809
poc. 607 - obecnie zakarlik - solówka 661
poc. 610 - 800 (obecnie)
hanys76 pisze:111# 772+771
112# 370+371
113# 637+638
114# 748+747
115# 746+745
116# 574+573
118# 313+314
poc. 111 - 574+573 (obecnie)ff rano pisze:poc. 117 - 680+679 (defekt)
poc. 112 - 505+504 (obecnie, obie tablice boczne włożone koralikami do zewnątrz)
poc. 116 - 370+371 (obecnie)
poc. 117 - 284+285 (obecnie)*
poc. 118 - 726+727 (obecnie, rano był na 207)*
* Skład 284+285 jechał do Chebzia przed 17:00 w planie poc. 118. Na poc. 118 nic nie jechało. Później zaraz za poc. 604 a przed poc. 114 w stronę Chebzia jechał pusty skład w zakładowym. Był to najprawdopodobniej 726+727, bo pozostałe były obsadzone, a potem poc. 118 już planowo na tym składzie jechał do Katowic. Musiał zawrócić na Metalowców.
hanys76 pisze:1902# 579+610
1904# 773
1905# 719+720
1906# 645+646
1907# 471+478
1908# 278
1909# 456+457
1912# 362
poc. 191 - 252+253ff rano pisze:poc. 1910 - 548+488
poc. 1911 - 354+355
poc. 193 - 272+273
poc. 196 - 647+648 (obecnie)
Skład 548+488 na poc. 1910 kursował do Bytomia około 17:00 bez przednich świateł (tylnych i pozycyjnych także). Motornicza ich prawdopodobnie zapomniała je włączyć.
Wagon 769 nadal kursuje na poc. 392.hanys76 pisze:O 9.40 na pętli stały: 313+314 z opuszczonym pantografem na żeberku wyjazdowym do Chorzowa, na samej pętli 680+679 oraz za nim pociąg 392#769
ff rano pisze:poc. 91 - 704
poc. 94 - 254+255
poc. 95 - 776luksus pisze:93 - #708
97 - #721
98 - #683+642
hanys76 pisze:701# 492?
Domyślam, że na poc. 705 chodzi o 743.luki pisze:705 R - #742
706 R - #707
708 - #705
poc. 703 - 276
hanys76 pisze:203# 702+701
204# 685+686
205# 262+282
poc. 209 - 659+660ff rano pisze:poc. 207 - 726+727
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 9 razy.
To wagon 266.ff rano pisze:poc. 17 - tradycyjna stopiątka
poc. 511 - 425ff rano pisze:poc. 506 - 506
poc. 507 - 503
poc. 508 - 742
poc. 509 - 744
poc. 510 - 460
Wagon 653 oczywiście potem jeździł na poc. 413.ff rano pisze:poc. 351 - 653
poc. 353/507 - jw.
Nie widziałem dziś zjazdu poc. 302 (pewnie był opóźniony). W czasie kiedy powinien jechać, jechał do zajezdni wagon 654 bez pasażerów otablicowany na linię 35 (zapewne z poc. 352).
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Re: 2009.05.06
Na poc. 402 był skład w zakładowym, bo widziałem z daleka zakładowy tyłek No chyba, że to był 649+650rafalurbino18 pisze:Co to ma znaczyć Same składy w reklamach, a na T3 tylko 1 skład
Wagon 767 już jeździ z pantografem OTK-1.hanys76 pisze:Wyaśniła się przyczyna porannego zamieszania w Sosnowcu, powodem było zerwanie sieci . Na forum wpk Suchy napisałNa trasie na Szopienice również był burdel. Gdy rano o 8 przyjechałem do Katowic, linie 14 i 15 jeździły z tablicami "Zmiana trasy" tylko do zajezdni Zawodzie. Jak ogłosiły szczekaczki "z powodu awarii brak przejazdu przez Szopienice". Przyczyną tego okazał się #767 na poc.1401, który jadąc w stronę Katowic połamał patyk zaraz za przystankiem na Burowcu i przy okazji uszkodził sieć, dlatego też wyłączono napięcie i panowie sieciowcy zabrali się za naprawę.
Dzisiaj ok. 17:30 pod mostem na Żeromskiego ponoć jakiś przegubowy Ikarus wylądował na torowisku w str. Będzina (które jest odgrodzone krawężnikiem, a po przeciwległym torze przebiega droga). Nie wiadomo jak on to zrobił, że zamiast jechać po drodze to wjechał na tory, ale tym sposobem zablokował parę wagonów z obu stron. Na miejsce przybyły jakieś służby techniczne i autobus w miarę szybko (od momentu jego zobaczenia) został usunięty spod wiaduktu.
274 - #530+540
2711 - #754
2607 - #513R_G pisze:2601 - #450
2602 - #601
2603 - #508
274 - #530+540
2711 - #754
Dokładniej od niedzieli (3.05), a nie kursował jakieś 2,5 miesiącaR_G pisze:Kursuje już od zeszłego tygodniaKuba pisze:Po półtoramiesięcznej przerwie na trasę powrócił wagon #518 kursuje na poc. 2203.
poc. 1111 - 767
poc. 1112 - 768
poc. 1113 - 688 (żarówka w tylnej kasetce zasłonięta przez źle włożony kwadrat)
poc. 1114 - 590
W jeszcze z jednym wagonów na 11 jest podobnie włożona kasetka jak w 688, ale zapomniałem już w którym.
poc. 1915 - skład 548+488 (w dzień na poc. 1910)
poc. 1919 - skład 354+355 (w dzień na poc. 1911)
poc. 1921 - skład 272+273 (w dzień na poc. 193)
poc. 1112 - 768
poc. 1113 - 688 (żarówka w tylnej kasetce zasłonięta przez źle włożony kwadrat)
poc. 1114 - 590
W jeszcze z jednym wagonów na 11 jest podobnie włożona kasetka jak w 688, ale zapomniałem już w którym.
poc. 1915 - skład 548+488 (w dzień na poc. 1910)
poc. 1919 - skład 354+355 (w dzień na poc. 1911)
poc. 1921 - skład 272+273 (w dzień na poc. 193)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
O 7.27 z Dworca do Zawodzia poc.702 #709 jechał po poc.204 #685+686. Według rozkładu najpierw powinien jechać poc.702. Natomiast poc.203 w kursie o 7.17 z Dworca, nie jechał do Zawodzia.
O 16.35 z zajezdni Zawodzie wyjechał skład #726+727, który bez pasażerów pojechał do Katowic. Skład ten miał wsadzony numer pociągu 08.
163 zakarlik #734+735
1407 #598
1408 #340
1502 #599+600 - cały dzień
1503 #700
1504 #495+496
206 #264+265
702 #709 - rano
709 #487
710 #681
131 #782
133 #277
134 #281
O 16.35 z zajezdni Zawodzie wyjechał skład #726+727, który bez pasażerów pojechał do Katowic. Skład ten miał wsadzony numer pociągu 08.
162 #693+694luki pisze:161 R - #675+676Peter pisze:poc. 164 #583+584
poc. 165 #783+784
163 zakarlik #734+735
1405 #283R_G pisze:1402 - #672
1403 - #416
1404 - #607
1407 #598
1408 #340
1501 #591Marcin pisze:1506-#590 (tak mi się przynajmniej wydaje)Marcin rano pisze:1502-#571+618
1509-#756K
1502 #599+600 - cały dzień
1503 #700
1504 #495+496
ff pisze:hanys76 pisze:203# 702+701
204# 685+686
205# 262+282poc. 209 - 659+660ff rano pisze:poc. 207 - 726+727
201 #731+730 - ranohanys76 pisze:201# 772+771 ( obecnie )
202# 250+251
208# 578+577
206 #264+265
ff pisze:hanys76 pisze:701# 492?Domyślam, że na poc. 705 chodzi o 743.luki pisze: 705 R - #742
706 R - #707
708 - #705
poc. 703 - 276
701 solo #482Penny pisze:702 #678
707 #470
711 #706
702 #709 - rano
709 #487
710 #681
131 #782
133 #277
134 #281
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 23 gości