2009.04.29
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
2009.04.29
Poc. 31 - #? -> #556+557
Poc. 32 - #384+345
Poc. 33 - #649+650
Poc. 34 - #395+386 (niestety nie wiem czy jeździ tu cały czas)
Poc. 35 - #? -> #651+652
- Z tego co ff pisał poniżej wnioskuję, że na poc. 32 i 33 napewno nie było składów #417+418 i #655+393. Bardzo możliwe, że były na poc. 31 i 35, bo tam nastąpiły podmiany.
Edycja 13.37 - Napisałem info oraz obsady na poc. 31, 32, 33, i 35.
Edycja 17.55 - Dopisałem teraz obsadę na poc. 34 (wcześniej zapomniałem usunąć "34" z tego powyższego wersu)
Poc. 32 - #384+345
Poc. 33 - #649+650
Poc. 34 - #395+386 (niestety nie wiem czy jeździ tu cały czas)
Poc. 35 - #? -> #651+652
- Z tego co ff pisał poniżej wnioskuję, że na poc. 32 i 33 napewno nie było składów #417+418 i #655+393. Bardzo możliwe, że były na poc. 31 i 35, bo tam nastąpiły podmiany.
Edycja 13.37 - Napisałem info oraz obsady na poc. 31, 32, 33, i 35.
Edycja 17.55 - Dopisałem teraz obsadę na poc. 34 (wcześniej zapomniałem usunąć "34" z tego powyższego wersu)
Ostatnio zmieniony 29 kwie 2009, 18:09 przez rafalurbino18, łącznie zmieniany 4 razy.
701 #715
702 #491
703 #276
704 #
705 #710
706 #703
707 #362
708 #721
709 #490 (będzie podmiana ze względu na brak świateł) > #?
710 #678
201 #662+617
202 #495+496 > #264+265
203 #268+269
204 #
205 #467+489
206 #659+660
207 #505+504 > 695+593
208 #772+771
209 #313+314
702 #491
703 #276
704 #
705 #710
706 #703
707 #362
708 #721
709 #490 (będzie podmiana ze względu na brak świateł) > #?
710 #678
201 #662+617
202 #495+496 > #264+265
203 #268+269
204 #
205 #467+489
206 #659+660
207 #505+504 > 695+593
208 #772+771
209 #313+314
Ostatnio zmieniony 29 kwie 2009, 17:03 przez Penny, łącznie zmieniany 2 razy.
poc. 603 - 813
poc. 604 - BRAK OBSADY
poc. 605 - 806
poc. 606 - 746+745
poc. 607 - 815
poc. 609 - 814
poc. 610 - 805 (bez przedniej osłony)
poc. 611 - 812
poc. 612 - 574+573
poc. 111 - 250+251 (na 2. pantografie )
poc. 112 - 734+735
poc. 113 - 578+577
poc. 114 - 748+747
poc. 115 - 270+271
poc. 116 - 583+584
poc. 117 - 370+371
poc. 118 - 284+285
poc. 194 - 704
poc. 195 - chyba 254+255
poc. 197 - 252+253
poc. 199 - 272+273
poc. 1910 - 456+457
poc. 1911 - 719+720
O godzine 7:00 z Chorzowa przed poc. 606 jechała solówka 776 otablicowana na 19. Wjechała na pętlę zachodnią i tam oczekiwała. Logicznie rzecz borąc powinna włączyć się na 198, bo tylko ten solowkowy pociąg był w tamtej w Katowicach, a pozostałe na składach na pewno były obsadzone. Jednak wcześniej w planie 198 jakaś solówka do Katowic jechała, ale nie widziałem z bliska. Możliwe, że to był jednak wyjazd na 7.
poc. 391 - 749
poc. 392 - 329
poc. 91 - 278
poc. 98 - 713+714
poc. 176 - 709
Zabrze:
poc. 13 - 267
poc. 14 - 639
poc. 15 - 775
poc. 16 - 266
poc. 17 - 791
poc. 404 - 651+652
poc. 405 - 364+392
Były rano jakieś zakłócenia na linii 1 i 4. Poc. 13 nie miał mijanki z poc. 15 na Klary. Poc. 15 był ok. 15 minut opóźnony w kursie przed 8:00 do Chebzia. Kolejny, czyli poc. 404 też był opóźniony - ok. 10 minut i jechał do Zaborza razem z poc. 16.
poc. 506 - 458
poc. 353/507 - 588
poc. 508 - 620
poc. 509 - 460
poc. 510 - 654
poc. 351 - 608
poc. 353/507 - jw.
O godzinie 7:50 na Zaborzu stał czteroskład 417+418+393+655. Drugi skład oczywiście obrócony tyłem, dlatego tak zapisałem. 655+393 to defekt z linii 3 (był otablicowany na linię 3, ale nie było już numeru pociągu), 417+418 to zapewne jeden ze sprawnych pociągów z trójki, który go zabrał. Czterosład stał za poc. 353/507, więc musiał przyjechać niedawno.
poc. 181 - OTK-2
poc. 184 - 256
poc. 185 - OTK-1
poc. 604 - BRAK OBSADY
poc. 605 - 806
poc. 606 - 746+745
poc. 607 - 815
poc. 609 - 814
poc. 610 - 805 (bez przedniej osłony)
poc. 611 - 812
poc. 612 - 574+573
poc. 111 - 250+251 (na 2. pantografie )
poc. 112 - 734+735
poc. 113 - 578+577
poc. 114 - 748+747
poc. 115 - 270+271
poc. 116 - 583+584
poc. 117 - 370+371
poc. 118 - 284+285
poc. 194 - 704
poc. 195 - chyba 254+255
poc. 197 - 252+253
poc. 199 - 272+273
poc. 1910 - 456+457
poc. 1911 - 719+720
O godzine 7:00 z Chorzowa przed poc. 606 jechała solówka 776 otablicowana na 19. Wjechała na pętlę zachodnią i tam oczekiwała. Logicznie rzecz borąc powinna włączyć się na 198, bo tylko ten solowkowy pociąg był w tamtej w Katowicach, a pozostałe na składach na pewno były obsadzone. Jednak wcześniej w planie 198 jakaś solówka do Katowic jechała, ale nie widziałem z bliska. Możliwe, że to był jednak wyjazd na 7.
Wagon 490 koło 7:00 jechał z Katowic do Chorzowa zaraz za poc. 113 jako zjazd awaryjny.Penny pisze:709 #490 (będzie podmiana ze względu na brak świateł)
poc. 391 - 749
poc. 392 - 329
poc. 91 - 278
poc. 98 - 713+714
poc. 176 - 709
Zabrze:
poc. 13 - 267
poc. 14 - 639
poc. 15 - 775
poc. 16 - 266
poc. 17 - 791
poc. 404 - 651+652
poc. 405 - 364+392
Były rano jakieś zakłócenia na linii 1 i 4. Poc. 13 nie miał mijanki z poc. 15 na Klary. Poc. 15 był ok. 15 minut opóźnony w kursie przed 8:00 do Chebzia. Kolejny, czyli poc. 404 też był opóźniony - ok. 10 minut i jechał do Zaborza razem z poc. 16.
poc. 506 - 458
poc. 353/507 - 588
poc. 508 - 620
poc. 509 - 460
poc. 510 - 654
poc. 351 - 608
poc. 353/507 - jw.
O godzinie 7:50 na Zaborzu stał czteroskład 417+418+393+655. Drugi skład oczywiście obrócony tyłem, dlatego tak zapisałem. 655+393 to defekt z linii 3 (był otablicowany na linię 3, ale nie było już numeru pociągu), 417+418 to zapewne jeden ze sprawnych pociągów z trójki, który go zabrał. Czterosład stał za poc. 353/507, więc musiał przyjechać niedawno.
poc. 181 - OTK-2
poc. 184 - 256
poc. 185 - OTK-1
604 #673 (widziany ok. 5:00 na Granicznej, podczas wyjazdu na trasę)ff pisze:poc. 603 - 813
poc. 604 - BRAK OBSADY
poc. 605 - 806
poc. 606 - 746+745
poc. 607 - 815
poc. 609 - 814
poc. 610 - 805 (bez przedniej osłony)
poc. 611 - 812
poc. 612 - 574+573
608 #801
131 #769
132 #604
1403 #768
1405 #767
1406 #283
1407 #672
1501 #674
1507 #702+701
1509 #759
Jakieś spore zamieszanie w Katowicach, o 9.25 przez rondo przejechał 801 z przypiętym z tyłu składem w zakładowym. Prawdopodobnie pojechali na Słoneczną. Zaraz za nim pojawił się wagon 684, po po nim kilka solówek i składów. O 9.30 od rynku nadjechały ,jeden za drugim wagony: 814, 805, 810 oraz 812. Jedynie 812, jedzie w swoim planie. Wygląda jakby gdzieś nie było przejazdu , na rondzie za dużo wagonów naraz się pojawia.
Za solówką 684 jechał jeszcze różowy skład w reklamie m1 , zapewne Bytomski 645+646.
EDYCJA 9.50
Zaraz za pociągiem 163 od Słonecznej, jedzie pusty i bez otablicowania skład w zakładowym.
Tuż za nimi w kierunku rynku przemknął ,nie zatrzymując się wagon 800 .
EDYCJA 10.10
Wagon 800 zawrócił na Placu Miarki i już planowo, jedzie jako 601 do Bytomia.
Na pociągu 602 z tego co widzę jest 571+618, jedzie w jego planie w stronę Chorzowa.
162# 693+694 lub 783+784
163# 810
164# 685+686
165# 693+694 lub 783+784
133# 338
134# 782
Za solówką 684 jechał jeszcze różowy skład w reklamie m1 , zapewne Bytomski 645+646.
EDYCJA 9.50
Zaraz za pociągiem 163 od Słonecznej, jedzie pusty i bez otablicowania skład w zakładowym.
Tuż za nimi w kierunku rynku przemknął ,nie zatrzymując się wagon 800 .
EDYCJA 10.10
Wagon 800 zawrócił na Placu Miarki i już planowo, jedzie jako 601 do Bytomia.
Na pociągu 602 z tego co widzę jest 571+618, jedzie w jego planie w stronę Chorzowa.
162# 693+694 lub 783+784
163# 810
164# 685+686
165# 693+694 lub 783+784
133# 338
134# 782
Około godz.9:00 przed rondem w stronę rynku zdefektował karlik #800 poc.601.Został on przepchnięty przez skład #254+255 poc.195 na tor w kierunku koszutki (ex.33) co ciekawe skład ten pchając defekta miał podniesione obydwa pantografy.W blokadzie tej uczestniczył także skład #583+584 poc.116.Za około godzinę karlik #800 jechał zawrócić na Placu Wolności po drodze zabierając pasażerów na wyświetlaczach miał napis "BYTOM POLITECHNIKA ŚLĄSKA".Warto też odnotować że ok.10:30 z zajezdni Zawodzie jechała solówka #661 jak się później okazało jest ona teraz na poc.131 , ponadto o 11:30 w stronę Placu Wolności jechała solówka #688 na linii 14
165 jest #783+784hanys76 pisze:162# 693+694 lub 783+784
163# 810
164# 685+686
165# 693+694 lub 783+784
więc na 162 musi być #693+694
Penny pisze:131 #769
132 #604
hanys76 pisze:133# 338
134# 782
Na którejś 13 jest teraz też #277. Podejrzewam, że na 132.luk23 pisze:poc. 131 - #661
1404 - #591Penny pisze:1403 #768
1405 #767
1406 #283
1407 #672
Ostatnio zmieniony 29 kwie 2009, 14:06 przez luki, łącznie zmieniany 2 razy.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Aha, to już wiem co się stało. Niektórzy moi koledzy mówili, że tramwaj nie jechał ale nie zdążyłem spytać kiedy i gdzie dokładnie. Jak ja jechałem do szkoły przed 7 to wszystko grało, ale był to tylko 1 przystanek W 1 poście będą obsady oraz info na ich temat.ff pisze:O godzinie 7:50 na Zaborzu stał czteroskład 417+418+393+655. Drugi skład oczywiście obrócony tyłem, dlatego tak zapisałem. 655+393 to defekt z linii 3 (był otablicowany na linię 3, ale nie było już numeru pociągu), 417+418 to zapewne jeden ze sprawnych pociągów z trójki, który go zabrał. Czterosład stał za poc. 353/507, więc musiał przyjechać niedawno.
Teraz również jeździ tam skład w zakładowym ale już inny, bo #651+652 jeździ na poc. 35.poc. 404 - 651+652
Kiedy 651+652 na poc. 404 dojeżdzał do Zaborza to czteroskład tam jeszcze stał. Podejrzewam, że od razu 651+652 przetablicowano tam na trójkę, a na 404 wystawiono nowy skład od zajezdni, ewentualnie jako 404 od Zaborza w celu niewypadnięcia kursu pojechał 417+418 z defektem na haku.rafalurbino18 pisze:Teraz również jeździ tam skład w zakładowym ale już inny, bo #651+652 jeździ na poc. 35.poc. 404 - 651+652
Obsady 34 nie ma dopisanej A co z 558+559, który był u Ciebie wypisany rano na 31?rafalurbino18 pisze:Edycja 13.37 - Napisałem info oraz obsady na poc. 31, 32, 33, 34 i 35.
Pewnie był to #525, bo wczoraj był widziany jak przechodził jazdy próbne w Katowicach. Chyba, że to #602 już skończony (choć do Bytomia nie przyjechał jeszcze #716, który miesiąc temu był już na ukończeniu, więc pewnie to jeszcze trochę potrwa...)Kuba pisze:Ok. 13:40 wzdłuż ulicy Małobądzkiej w Będzinie do zajezdni zjeżdżał jakiś wagon po RK bez kwadratów z przodu oraz z jakąś tablicą kierunkową. Wagon posiada kwadratowe światła
1505 - #424 (nadal nie ma żelazka)Penny pisze:1501 #674
1507 #702+701
1509 #759
1508 - #262+282
212 - #535
213 - #553
214 - #737
215 - #601
216 - #666
241 - #448
242 - #539
243 - #633
244 - #509
245 - #527
246 - #790
2601 - #501Radko_90 pisze:2603 - #508
2608 - #521
2609 - #667
2604 - #534
2605 - #513
2606 - #627
2607 - #622
2610 - #552
2611 - #436
271 - #670+669 -> #757+758
272 - #274+275
273 - #755+756
274 - #631+632
275 - #530+540
276 - #440+446
19:00 - poprawiłem cytowanie
Ostatnio zmieniony 29 kwie 2009, 18:58 przez DW, łącznie zmieniany 1 raz.
Teraz jest 328 ( Stan godzina 15:25 )hanys76 pisze:Na pociągu 602 z tego co widzę jest 571+618, jedzie w jego planie w stronę Chorzowa.
poc.192- 471+478ff pisze: poc. 194 - 704
poc. 195 - chyba 254+255
poc. 197 - 252+253
poc. 199 - 272+273
poc. 1910 - 456+457
poc. 1911 - 719+720
poc.195- POTWIERDZAM
Bardzo duże perturbacje na liniach 5/30/35. Może po kolei.
O godzinie 16:00 z zajezdni Gliwice do Zaborza jechał poc. 507 (obsada zatem taka sama co rano), który zabierał normalnie pasażerów.
Poc. 508 i 509 jechały z Zaborza po 16:00 prawidłowo, na Zaborzu stały również poc. 510 i 511. Jednak do Zaborza jechał o 16:30 poc. 503 - 742, co wskazuje, że zawrócił z Biskupisach. Poc. 351, który jako poc. 413 miał odjechać o 16:21 z Zaborza o tej godzinie jechał do Zaborza jeszcze jako poc. 351 (jechał zaraz za poc. 503). Miał zatem 30 minut opóźnienia.
Nie jechał planowo zjazdowy poc. 302. Jechał dopiero 30 minut później za poc. 508, w dodatku z defektem na holu (wagonem 765 z linii 30 odwrócony tyłem). 374 był otablicowany na zjazd i miał numer pociągu 02, nie widziałem tablicy z 30-tką, ale naprawdopodobniej był to poc. 302, choć nie można wykluczyć innych z 02. Natomiast 765 miał kwadrat na krzyżaku z 30, ale nie miał numeru pociągu. Najprawdopodobniej był to jednak poc. 301.
O godzinie 16:30 na pętli Lompy stały w kolejności:
- poc. 510 - 654
- wagon 420 (prawdopodobnie poc. 511)
- poc. 507 - 588
- wagon 506 (linia 5)
- poc. 503 - 742
- poc. 351 - 608.
Nie było obsady na poc. 404, jednocześnie z Chebzia nie jechał poc. 15 (też wszystko wskazuje na brak obsady lub opóźnienie ponad 15 minut). Nie sądzę jednak w takie opóźnienia - do Chebzia musiałby mieć prawie 40 minut w plecy i z pewnością zawróciłby na Zaborzu.
poc. 17 - 788 (obecnie)
poc. 413 - 608 z poc. 351, ale kurs niewykonywany
poc. 509 - 503 (obecnie)
poc. 511? - 420
poc. 512?, poc. 502? - 506
Wagon 588 nadal ma cały tylny sprzęg. To że nie jest wymieniany na łamany może świadczy, że 589 jeszcze może wróci na linię.
poc. 301? - 765
poc. 302? - 374
O godzinie 16:00 z zajezdni Gliwice do Zaborza jechał poc. 507 (obsada zatem taka sama co rano), który zabierał normalnie pasażerów.
Poc. 508 i 509 jechały z Zaborza po 16:00 prawidłowo, na Zaborzu stały również poc. 510 i 511. Jednak do Zaborza jechał o 16:30 poc. 503 - 742, co wskazuje, że zawrócił z Biskupisach. Poc. 351, który jako poc. 413 miał odjechać o 16:21 z Zaborza o tej godzinie jechał do Zaborza jeszcze jako poc. 351 (jechał zaraz za poc. 503). Miał zatem 30 minut opóźnienia.
Nie jechał planowo zjazdowy poc. 302. Jechał dopiero 30 minut później za poc. 508, w dodatku z defektem na holu (wagonem 765 z linii 30 odwrócony tyłem). 374 był otablicowany na zjazd i miał numer pociągu 02, nie widziałem tablicy z 30-tką, ale naprawdopodobniej był to poc. 302, choć nie można wykluczyć innych z 02. Natomiast 765 miał kwadrat na krzyżaku z 30, ale nie miał numeru pociągu. Najprawdopodobniej był to jednak poc. 301.
O godzinie 16:30 na pętli Lompy stały w kolejności:
- poc. 510 - 654
- wagon 420 (prawdopodobnie poc. 511)
- poc. 507 - 588
- wagon 506 (linia 5)
- poc. 503 - 742
- poc. 351 - 608.
Nie było obsady na poc. 404, jednocześnie z Chebzia nie jechał poc. 15 (też wszystko wskazuje na brak obsady lub opóźnienie ponad 15 minut). Nie sądzę jednak w takie opóźnienia - do Chebzia musiałby mieć prawie 40 minut w plecy i z pewnością zawróciłby na Zaborzu.
poc. 15 - BRAK OBSADYff rano pisze:poc. 13 - 267
poc. 14 - 639
poc. 15 - 775
poc. 16 - 266
poc. 17 - 791
poc. 17 - 788 (obecnie)
ff rano pisze:poc. 404 - 651+652
poc. 405 - 364+392
poc. 404 - BRAK OBSADYrafalurbino18 pisze:Teraz również jeździ tam [poc. 404] skład w zakładowym ale już inny, bo #651+652 jeździ na poc. 35.
poc. 413 - 608 z poc. 351, ale kurs niewykonywany
poc. 503 - 742ff rano pisze:poc. 506 - 458
poc. 353/507 - 588
poc. 508 - 620
poc. 509 - 460
poc. 510 - 654
poc. 509 - 503 (obecnie)
poc. 511? - 420
poc. 512?, poc. 502? - 506
Wagon 588 nadal ma cały tylny sprzęg. To że nie jest wymieniany na łamany może świadczy, że 589 jeszcze może wróci na linię.
poc. 301? - 765
poc. 302? - 374
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 4 razy.
W kursie zjazdowym bez nr. linii na wyświetlaczu.patryksobieszek pisze:Teraz jest 328 ( Stan godzina 15:25 )hanys76 pisze:Na pociągu 602 z tego co widzę jest 571+618, jedzie w jego planie w stronę Chorzowa.
W kursie zjazdowym z Bytomia jechał bez pasażerów z napisem "Awaria" na wyświetlaczach.ff rano pisze:poc. 612 - 574+573
poc. 111 - BRAK OBSADYff rano pisze:poc. 111 - 250+251 (na 2. pantografie )
poc. 112 - 734+735
poc. 113 - 578+577
poc. 114 - 748+747
poc. 115 - 270+271
poc. 116 - 583+584
poc. 117 - 370+371
poc. 118 - 284+285
poc. 117 - 725+736 (obecnie)
poc. 118 - 599+600 (obecnie)
Istotnie na poc. 117 go już nie ma, ale za poc. 115 do Chorzowa nie jechał. Na Słoneczną musiał pojechać.hanys76 pisze:O godzinie 17.15 przez rondo, za pociągiem 115 jechał skład 370+371 . Nie pasuje na nic, rano był na 117 . Wszystkie inne linie jadą z tą samą obsadą co rano. Mam wrażenie jakby nic od Chorzowa nie przyjezdzało.
ff rano pisze:poc. 194 - 704
poc. 195 - chyba 254+255
poc. 197 - 252+253
[poc. 198 - 776]
poc. 199 - 272+273
poc. 1910 - 456+457
poc. 1911 - 719+720
poc. 191 - 579+610patryksobieszek pisze:poc.192- 471+478
poc.195- POTWIERDZAM
poc. 193 - 645+646
poc. 195 - 492+493 (obecnie)
poc. 196 - 683+642
poc. 1911 - 548+488 (obecnie)
poc. 1912 - 482 solo
Obecnie 283.ff rano pisze:poc. 392 - 329
ff rano pisze:poc. 91 - 278
poc. 98 - 713+714
poc. 96 - 354+355luksus pisze:93 - #347
94 - #711+712
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 7 razy.
Od 17.30 nic nie przyjedzało z Chorzowa do ronda. O 17.55 na horyzoncie pojawił się skład 645+646, pchający zdefektowany wagon 805 z pociągu 610. Defekt został odstawiony na łączniku i skład 645+646 pojechał dalej. Za nimi jechały : 725+736 ,812 oraz 704 na 1904 .
Skład 370+371 jest prawdopodobnie teraz na 16. Przed chwilą jechał od Słonecznej, razem z 495+496.
Skład 370+371 jest prawdopodobnie teraz na 16. Przed chwilą jechał od Słonecznej, razem z 495+496.
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Poc. 406 - #260+261ff pisze:ff rano pisze:poc. 404 - 651+652
poc. 405 - 364+392poc. 404 - BRAK OBSADYrafalurbino18 pisze:Teraz również jeździ tam [poc. 404] skład w zakładowym ale już inny, bo #651+652 jeździ na poc. 35.
poc. 413 - 608 z poc. 351, ale kurs niewykonywany
Możliwe, że tam był. Jednak po tym jak przeczytałem o czteroskładzie coś zaczęło mi nie pasować. Albo mi się pomyliło, albo te składy, które widziałeś były na innych pociągach. Do tego słysząc od kolegi, że tramwaj nie przyjechał i po sprawdzeniu, który to był pociąg okazało się, że prawdopodobnie poc. 31.ff pisze:A co z 558+559, który był u Ciebie wypisany rano na 31?
Jadąc do Katowic rowerem sprawdzic sytuację od wesołego jechały kolejno jeden za drugim: 645+646 z rozłozonym przednim sprzęgiem , zaraz za nim 814 , potem 704. Na wysokości Debu jechał 725+736 bez przedniego kwadratu , a na wyświetlaczu Chorzów Metalowców. Zaraz za nim jechały razem 599+600 na 118 ,oraz 370+371 na 111. Pomiędzy nimi śmignął jeszcze 39. Na rondzie wagonu 805 już niebyło, albo pojechał sam albo został zabrany.ff pisze:Skład 370+371 kursuje na poc. 111, na którym dotychczas nie było obsady.hanys76 pisze:Skład 370+371 jest prawdopodobnie teraz na 16. Przed chwilą jechał od Słonecznej, razem z 495+496.
W związku z awarią wagonu 805 na poc. 610 nie ma w tej chwili obsady.
O 18.30 od ronda na Słoneczną jechały razem: 685+686 na 16( przedni kwadrat obrócony na zjazd) oraz 662+617 także na 16. W obydwóch składach, byli pasażerowie.
O 18.30 widziałem go na rondzie, jako linia 14. Jechał od Słonecznej do ronda.Penny pisze: 132 #604
Czasowo by pasował pod 1403. Raczej się nie pomyliłem, bo 132 o tej porze jest w Siemianowicach , a wagon miał tablice z 14.
EDIT 19.25
Skład 725+736 w kursie zjazdowym, ma znowu włożony kwadrat z przodu. Możliwe że chodziło oto żeby nie mylic pasażerów jadących dalej jak Metalowców, dlatego kwadrat był ściągnięty.
Na poc. 610 pojawił się, ale już tylko na kurs zjazdowy, rezerwowy wagon. Jest to karlik 809. Jedzie do Katowic z napisem na wyświetlaczu "Do zajezdni" bez numeru linii. Włączył się chyba ze Stadionu.
poc. 1111 - 329 (na drugim kółku, na pierwszym było chyba coś z wyświetlaczami)
poc. 1112 - 688
poc. 1113 - 591
poc. 1114 - 692
poc. 1915 - 470
poc. 1919 - 709
poc. 1921 - 707
poc. 1111 - 329 (na drugim kółku, na pierwszym było chyba coś z wyświetlaczami)
poc. 1112 - 688
poc. 1113 - 591
poc. 1114 - 692
poc. 1915 - 470
poc. 1919 - 709
poc. 1921 - 707
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 3 razy.
- ok. 18:00 ruszył o własnych siłach do Słonecznej Pętlihanys76 pisze:Na rondzie wagonu 805 już niebyło, albo pojechał sam albo został zabrany.
#662+617 do Słonecznej jechał chwilę przed #805, był on po żelazkach z 162, natomiast sam skład #662+617 miał tablice zjazdową oraz numer poc. "05"hanys76 pisze:O 18.30 od ronda na Słoneczną jechały razem: 685+686 na 16( przedni kwadrat obrócony na zjazd) oraz 662+617 także na 16. W obydwóch składach, byli pasażerowie.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Linia 1:
Poc. 11 #677
Linia 18:
Poc. 181 #259
Poc. 182 #786
Poc. 183 #472
Poc. 184 #256 (obserwator ff)
Poc. 185 #476
Około godziny 15:10 wypadł kurs tramwaju linii nr 18 (poc. 181) w kierunku Bytomia, a w kierunku Chebzia jechały dwie "18" (opóźniony ponad 20 min. poc. 182 i trochę opóźniony poc. 183).
Poc. 11 #677
Linia 18:
Poc. 181 #259
Poc. 182 #786
Poc. 183 #472
Poc. 184 #256 (obserwator ff)
Poc. 185 #476
Około godziny 15:10 wypadł kurs tramwaju linii nr 18 (poc. 181) w kierunku Bytomia, a w kierunku Chebzia jechały dwie "18" (opóźniony ponad 20 min. poc. 182 i trochę opóźniony poc. 183).
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
Na forum wpk Suchy napisał:
Czyli kolejna platforma dziś uszkodzona, rano 813 a potem 805.Gdzieś najprawdopodobniej na trasie Chorzów-Katowice około godziny 17 (nie wiem gdzie, bo stałem o 17.30 na przystanku przy Silesii) zdefektował Karlik 805 na poc.610, prawdopodobnie jakaś awaria drzwi albo podjazdu dla wózków, bo jechał z otwartymi 2 drzwiami i lekko wysuniętą platformą. Wagon został zepchnięty przez pusty skład #645+646 z poc.1903 na łącznik przy Rondzie, gdzie motorniczy oraz regulator z Nadzoru Ruchu pogrzebali przy tych drzwiach, dzięki czemu w końcu jakoś się zamknęły, po czym wagon pojechał w kierunku Słonecznej(godz 18), gdzie jak sądzę zawrócił i zjechał do zajezdni. Z powodu tegoż defektu na trasie zrobił się zastój i pociągi kursowały potem co 1-2 minuty jeden za drugim w kierunku centrum.
1501 #674 -> 768 kurs do Zagorza z Estakdy o godz. 19;07Marcin pisze:1506-#687DW pisze:1505 - #424 (nadal nie ma żelazka)Penny pisze:1501 #674
1507 #702+701
1509 #759
1508 - #262+282
Ogólnie na 15stce po godzinie 14stej był niezły bajzel, na pętli stało około pięć pociągów.
2715 #515
Może zacznij używać znaku "->" jako podmiana niż cytować i pisać bez podmiany....
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
Z opisu wynika, że było cos z ostatnimi drzwiami, więc platforma odpada. Pewno był brak jazdy z powodu awarii tych drzwi i dlatego trzeba było go taszczyć, potem jak pisałem, ruszył do Słonecznej o własnych siłach.hanys76 pisze:Czyli kolejna platforma dziś uszkodzona, rano 813 a potem 805.
Dla jasności #805 jechał za #662+617, a ten zaś za żelazkami na 162 i było to wszystko ok. 18:00.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Czyli wychodzi że 662+617 nie pojechał po 18.00 na Brynów, tylko gdzieś zawrócił skoro po 30 minutach znowu jechał na Słoneczną. Możliwe że na Kościuszki było brak przejazdu i został zawrócony.luki pisze:Z opisu wynika, że było cos z ostatnimi drzwiami, więc platforma odpada. Pewno był brak jazdy z powodu awarii tych drzwi i dlatego trzeba było go taszczyć, potem jak pisałem, ruszył do Słonecznej o własnych siłach.hanys76 pisze:Czyli kolejna platforma dziś uszkodzona, rano 813 a potem 805.
Dla jasności #805 jechał za #662+617, a ten zaś za żelazkami na 162 i było to wszystko ok. 18:00.
O 7.50 w rezerwie na Zawodziu stały: #264+265, 2 składy w zakładowym, #598 i 5 solówek.
O 16.20 do zajezdni Zawodzie zjeżdżał pusty i na drugim pantografie skład #250+251.
O 16.20 do zajezdni Zawodzie zjeżdżał pusty i na drugim pantografie skład #250+251.
Rano na tym pociągu kursował wagon #681Penny pisze:703 #276
#675+676Penny pisze:204 #
161 #731+730luki pisze:165 jest #783+784hanys76 pisze:162# 693+694 lub 783+784
163# 810
164# 685+686
165# 693+694 lub 783+784
więc na 162 musi być #693+694
1504 #680+679TS-ZKT-1 pisze:1501 #674 -> 768 kurs do Zagorza z Estakdy o godz. 19;07Marcin pisze:1506-#687DW pisze:1505 - #424 (nadal nie ma żelazka)Penny pisze:1501 #674
1507 #702+701
1509 #759
1508 - #262+282
Ogólnie na 15stce po godzinie 14stej był niezły bajzel, na pętli stało około pięć pociągów.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości