2009.04.20
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
2009.04.20
Poc. 31 - #364+392 -> #379+415 (podmiana po 15)
Poc. 32 - #395+386
Poc. 33 - #384+345
Poc. 34 - #558+559
Poc. 35 - #561+382
Edycja 18.13 - Dopisałem obsady na poc. 32, 33, 34 oraz podmianę na poc. 31.
Poc. 32 - #395+386
Poc. 33 - #384+345
Poc. 34 - #558+559
Poc. 35 - #561+382
Edycja 18.13 - Dopisałem obsady na poc. 32, 33, 34 oraz podmianę na poc. 31.
Ostatnio zmieniony 20 kwie 2009, 18:13 przez rafalurbino18, łącznie zmieniany 1 raz.
601# 812
602# 772+771
604# 800 lub 813
606# 467+489
607# 809 lub 815
608# 801
610# 809 lub 815
611# 808
612# 748+747
706# 704
710# 487
113# 680+679
116# 725+736( z przodu za szybą włożona tablica , pomimo że wyświetlacz jest sprawny)
118# skład w reklamie rmf max
161# 734+735
162# 693+694
163# 816
1906# 482+483
1909# 647+648
1911# 645+646
201# 574+573
202# 726+727
203# 659+660 ?
204# 702+701
205# skład w zakładowym
206# 495+496
208# 250+251
602# 772+771
604# 800 lub 813
606# 467+489
607# 809 lub 815
608# 801
610# 809 lub 815
611# 808
612# 748+747
706# 704
710# 487
113# 680+679
116# 725+736( z przodu za szybą włożona tablica , pomimo że wyświetlacz jest sprawny)
118# skład w reklamie rmf max
161# 734+735
162# 693+694
163# 816
1906# 482+483
1909# 647+648
1911# 645+646
201# 574+573
202# 726+727
203# 659+660 ?
204# 702+701
205# skład w zakładowym
206# 495+496
208# 250+251
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez hanys76, łącznie zmieniany 2 razy.
poc. 607 - 815hanys76 pisze:607# 809 lub 815
610# 809 lub 815
poc. 610 - 809
poc. 609 - 805
Skład 748+747 na poc. 612 śmierdzi spalenizną. Możliwe, że zjedzie.
poc. 111 - 571+618
poc. 112 - 264+265
poc. 114 - 731+730 (chyba działa wewnętrzny wyświetlacz, ale było to wrażenie z autobusu)
poc. 117 - 578+577
685+686hanys76 pisze:118# skład w reklamie rmf max
poc. 197 - 711+712
poc. 1910 - 252+253 (strasznie wyje przetwornica w 252)
poc. 391 - 688
poc. 207 - 262+282
poc. 91 - 681 (chyba, na pewno wagon z OTK-2)
poc. 98 - 548+488
poc. 176 - 709
Zabrze:
poc. 13 - 733
poc. 14 - 425
poc. 15 - 766
poc. 16 - 775
poc. 17 - 791
poc. 404 - 260+261
poc. 405 - 564+565
poc. 406 - 556+557
poc. 506 - 503
poc. 353/507 - 408
poc. 508 - 620
poc. 509 - 458 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 510 - 506 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 184 - 472
poc. 351 - 374
poc. 353/507 - jw.
Ostatnio zmieniony 20 kwie 2009, 18:27 przez ff, łącznie zmieniany 1 raz.
701 #490
702 #773
703 #721
704 #710
705 #705
706 #704 hanys76
707 #470
708 #491
709 #776
710 #487 hanys76
203 #659+660 (potwierdzam)
204 574+573 (podmiana za 702+701)
205 #270+271
209 #583+584
172 #276
173 #707
94 #713-714
1406 #781
1407 #281
1408 #590
1409 #277
1501 #674
1504 #370+371
1508 #599+600
Dopisałem zera przy pociągach linii 14 i 15.
Boguś
702 #773
703 #721
704 #710
705 #705
706 #704 hanys76
707 #470
708 #491
709 #776
710 #487 hanys76
hanys76 pisze:201# 574+573
202# 726+727
203# 659+660 ?
204# 702+701
205# skład w zakładowym
206# 495+496
208# 250+251
201 #637+638 (podmiana za 574+573)ff pisze:poc. 207 - 262+282
203 #659+660 (potwierdzam)
204 574+573 (podmiana za 702+701)
205 #270+271
209 #583+584
171 #715ff pisze:poc. 176 - 709
172 #276
173 #707
92 #492ff pisze:poc. 91 - 681 (chyba, na pewno wagon z OTK-2)
poc. 98 - 548+488
94 #713-714
1401 #673patryksobieszek pisze:poc.1404- 768
1406 #781
1407 #281
1408 #590
1409 #277
o 12:25 na Słowianie w stronę Zawodzia zjeżdżał awaryjnie pod eskortą kontrolera ruchupatryksobieszek pisze:poc.1502- 675+676
1501 #674
1504 #370+371
1508 #599+600
Dopisałem zera przy pociągach linii 14 i 15.
Boguś
Ostatnio zmieniony 20 kwie 2009, 19:10 przez Penny, łącznie zmieniany 3 razy.
- o 15:05 z Dworca PKP w Sosnowcu do Milowic odjechał poc. 215 (#762) opóźniony 35 minut
- ok. 15:12 z Dworca w tym samym kierunku odjechały poc. 216 i 217.
1509 - #756K
215 - #762
216 - #527
217 - #621
241 - #334 (rano zdawało mi się, że było tam coś w świeżym malowaniu)
243 - #448
244 - #509
245 - #537
246 - #790
2601 - #501
2603 - #508
2604 - #666
2609 - #511
2610 - #534 (ostatnio w robocze pojawia się chyba tylko na 2610)
271 - #274+275
272 - #757+758
273 - #751+752
274 - #440+446
275 - #631+632
276 - #755+756
- ok. 15:12 z Dworca w tym samym kierunku odjechały poc. 216 i 217.
1503 - #700patryksobieszek, Penny pisze:poc.1502- 675+676
1504 #370+371
1509 - #756K
214 - #737Kuba pisze:212 - #535
215 - #762
216 - #527
217 - #621
241 - #334 (rano zdawało mi się, że było tam coś w świeżym malowaniu)
243 - #448
244 - #509
245 - #537
246 - #790
2601 - #501
2603 - #508
2604 - #666
2609 - #511
2610 - #534 (ostatnio w robocze pojawia się chyba tylko na 2610)
271 - #274+275
272 - #757+758
273 - #751+752
274 - #440+446
275 - #631+632
276 - #755+756
Tam jeździ 721. 709 jest na poc. 176 (pisałem ).Penny pisze:703 #709 (na 80% - jeszcze potwierdzę)
Po 17:00 z Katowic do Chorzowa jechały co prawda nie jeden na drugim, ale w zaledwie 1-2 minutowych odstępach pociągi 603, 113, 1911, 604, 114, 392, 1912 i 605. Kolejność rozkładowa, ale w ciągu niecałego kwadransa przejechało aż 8 pociągów. Powinno być połowę mniej.
hanys76 pisze:601# 812
602# 772+771
604# 800 lub 813
606# 467+489
608# 801
611# 808
612# 748+747
poc. 603 - 813ff rano pisze:poc. 607 - 815
poc. 609 - 805
poc. 610 - 809
poc. 604 - 800
poc. 605 - zakarlik 340
Wyjeździł dniówkę do końca.ff rano pisze:Skład 748+747 na poc. 612 śmierdzi spalenizną. Możliwe, że zjedzie.
hanys76 pisze:113# 680+679
116# 725+736( z przodu za szybą włożona tablica , pomimo że wyświetlacz jest sprawny)
118# skład w reklamie rmf max
poc. 115 - 313+314ff rano pisze:poc. 111 - 571+618
poc. 112 - 264+265
poc. 114 - 731+730 (chyba działa wewnętrzny wyświetlacz, ale było to wrażenie z autobusu)
poc. 117 - 578+577
poc. 118 - 685+686
poc. 116 - 662+617 (obecnie)
hanys76 pisze:1906# 482+483
1909# 647+648
1911# 645+646
ff rano pisze:poc. 197 - 711+712
poc. 1910 - 252+253 (strasznie wyje przetwornica w 252)
poc. 191 - 683+642patryksobieszek pisze:poc.193- 254+255
poc.194- 347
poc.198- 361
poc. 192 - 719+720
poc. 1912 - 706
poc. 392 - 283ff rano pisze:poc. 391 - 688
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
PIĘKNIE Wcięło moje posty po 12, zaś wszystko co już czytałem po zalogowaniu po 18 na nowo pokazane było jako nieprzeczytane. Pierwszy raz się tak zdarzyło. Poza tym chyba post ff wyglądał po 12 inaczej, gdyż widziałem poc. 406, a teraz go tam nie ma.
Ostatnio zmieniony 20 kwie 2009, 18:34 przez rafalurbino18, łącznie zmieniany 1 raz.
Coś się musiało stać ponad godzinę temu na szlaku ze Stroszka do Bytomia. Po godzinie 17:00 w ogóle do Katowic nie dojechały pociągi 193, 194 i 195, co oznacza dla tej linii godzinną dziurę. Ostatnim był rzecz jasna poc. 192, a kolejnym był dopiero poc. 196, który jechał punktualnie. Normalnie kursowały też pozostałe linie z wyjątkiem opisywanego wyżej stadka, ale to było od strony Katowic.
DOPISANE (o 18:30): Jednak nie było aż takiej dużej przerwy. Zawrócił w Bytomiu skład 711+712 na poc. 197 i chociaż powinien już kończyć kursowanie to wykonał dodatkowe kółko do Katowic w planie poc. 194.
***
DOPISANE (o 18:30): Jednak nie było aż takiej dużej przerwy. Zawrócił w Bytomiu skład 711+712 na poc. 197 i chociaż powinien już kończyć kursowanie to wykonał dodatkowe kółko do Katowic w planie poc. 194.
***
Tak, była jakaś awaria i coś tam się potraciło, a faktycznie poc. 406 jeszcze później dopisywałem.rafalurbino18 pisze:PIĘKNIE Wcięło moje posty po 12, zaś wszystko co już czytałem po zalogowaniu po 18 na nowo pokazane było jako nieprzeczytane. Pierwszy raz się tak zdarzyło. Poza tym chyba post ff wyglądał po 12 inaczej, gdyż widziałem poc. 406, a teraz go tam nie ma.ff pisze:poc. 404 - 260+261
poc. 405 - 564+565
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 3 razy.
Była awaria i posty napisane pomiędzy 9-tą, a 13-stą się straciłyrafalurbino18 pisze:PIĘKNIE Wcięło moje posty po 12, zaś wszystko co już czytałem po zalogowaniu po 18 na nowo pokazane było jako nieprzeczytane. Pierwszy raz się tak zdarzyło. Poza tym chyba post ff wyglądał po 12 inaczej, gdyż widziałem poc. 406, a teraz go tam nie ma.ff pisze:poc. 404 - 260+261
poc. 405 - 564+565
Wiem, że to trochę denerwujące pisać wszystko od nowa, ale jak pamiętasz co wtedy pisałeś, to wypisz to jeszcze raz.
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Nie, nie. Akurat tego było mało, ale co do np. ff to bardziej denerwujące, bo trzeba dopisać to co się dopisywało po tej 9. Co do mojej edycji na T3 to wszystko już na nowo dopisaneDW pisze:Była awaria i posty napisane pomiędzy 9-tą, a 13-stą się straciłyrafalurbino18 pisze:PIĘKNIE Wcięło moje posty po 12, zaś wszystko co już czytałem po zalogowaniu po 18 na nowo pokazane było jako nieprzeczytane. Pierwszy raz się tak zdarzyło. Poza tym chyba post ff wyglądał po 12 inaczej, gdyż widziałem poc. 406, a teraz go tam nie ma.ff pisze:poc. 404 - 260+261
poc. 405 - 564+565
Wiem, że to trochę denerwujące pisać wszystko od nowa, ale jak pamiętasz co wtedy pisałeś, to wypisz to jeszcze raz.
Obsady + wydarzenia:
Poc. 11 - #677poc. 13 - 733
poc. 14 - 425
poc. 15 - 766
poc. 16 - 775
poc. 17 - 791
Poc. 12 - #732
Poc. 401 - #655+393poc. 404 - 260+261
poc. 405 - 564+565
poc. 406 - 556+557
Poc. 402 - #417+418
Poc. 403 - #649+650
Poc. 406 - #j.w. -> #651+652
- O godzinie 15.15 w stronę Gliwic z Zaborza ulicą Wolności koło Filharmonii jechał trójskład #651+652+742. Skład #651+652 był na poc. 406, zaś defekt pochodził z jakieś innej linii. Niestety nie miał on żadnych tablic z nr linii, tylko same informujące o zjeździe do zajezdni.
Poc. 502 - #588 solo Nareszcie (SPR/T)poc. 506 - 503
poc. 353/507 - 408
poc. 508 - 620
poc. 509 - 458 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 510 - 506 (rozłożony tylny sprzęg)
Poc. 503 - #259
Poc. 504 - #614
Poc. 505 - #654
Poc. 508 - #j.w. SPR/T
Poc. 511 - #744
- O godzinie 15.30 koło ulicy Sienkiewicza w stronę centrum Zabrza z Zaborza jechała solówka 744 oznaczona jako poc. 511. Z przodu miała tablicę 'Zjazd do Zajezdni'. W środku byli pasażerowie.
- O godzinie 15.35 koło skansenu Królowa Luiza w Zabrzu w stronę Zaborza jechała solówka #476 oznaczona jako linia nr 5. Z przodu nie było nr pociągu tylko tablica 'Zjazd do Zajezdni'. Jak sie później okazało solówka ta pojechała włączyć się na poc. 506.
- O godzinie 15.50 z poc. 506 do zajezdni ulicą Wolności koło ulicy Sienkiewicza zjeżdżała solówka 503.
Poc. 302 - #765
Poc. 352 - #785poc. 351 - 374
poc. 353/507 - jw.
Edycja 18.47 - Poprawiłem literówkę z #744 na #742 w informacji o trójskładzie.
Edycja 18.56 - Dopisałem obsady z linii 1, o których zapomniałem
Ostatnio zmieniony 20 kwie 2009, 18:56 przez rafalurbino18, łącznie zmieniany 3 razy.
Skład ten po 16:00 z Zaborza wykonywał zjazd awaryjny bez pasażerów do zajezdni. Był opóźniony i to sporo, nawet 10 minut do swojego teoretycznego planu.rafalurbino18 pisze:Poc. 403 - #649+650
Na pewno 744?rafalurbino18 pisze:- O godzinie 15.15 w stronę Gliwic z Zaborza ulicą Wolności koło Filharmonii jechał trójskład #651+652+744. Skład #651+652 był na poc. 406, zaś defekt pochodził z jakieś innej linii. Niestety nie miał onżadnych tablic z nr linii, tylko same informujące o zjeździe do zajezdni.
Planowo kursował potem na poc. 413.ff rano pisze:poc. 351 - 374
Po 16:00 normalnie stała w kolejce na Zaborzu za poc. 510 i czekała na planowy odjazd.rafalurbino18 pisze:- O godzinie 15.30 koło ulicy Sienkiewicza w stronę centrum Zabrza z Zaborza jechała solówka 744 oznaczona jako poc. 511. Z przodu miała tablicę 'Zjazd do Zajezdni'. W środku byli pasażerowie.
ff rano pisze:poc. 506 - 503
poc. 353/507 - 408
poc. 508 - 620
poc. 509 - 458 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 510 - 506 (rozłożony tylny sprzęg)
620 rano miał na pewno jeszcze złożony sprzęg. Jednocześnie potwierdzam Twoją informację, bo sam widziałem po południu rozłożony.rafalurbino18 pisze:Poc. 502 - #588 solo Nareszcie (SPR/T)
Poc. 503 - #259
Poc. 504 - #614
Poc. 505 - #654
Poc. 508 - #j.w. SPR/T
Poc. 511 - #744
poc. 512 - 461
Widziałem ją na Damrota tuż po 16:00. Jechała tuż przed poc. 13.rafalurbino18 pisze:- O godzinie 15.50 z poc. 506 do zajezdni ulicą Wolności koło ulicy Sienkiewicza zjeżdżała solówka 503.
Pierwszy wagon ze składu #354+355 połamał pantograf przy wyjeździe z zajezdni na poc. 918. Została zerwana sieć i zablokowana została cała pętla oraz zajezdnia.ff pisze:Coś się musiało stać ponad godzinę temu na szlaku ze Stroszka do Bytomia. Po godzinie 17:00 w ogóle do Katowic nie dojechały pociągi 193, 194 i 195, co oznacza dla tej linii godzinną dziurę. Ostatnim był rzecz jasna poc. 192, a kolejnym był dopiero poc. 196, który jechał punktualnie. Normalnie kursowały też pozostałe linie z wyjątkiem opisywanego wyżej stadka, ale to było od strony Katowic.
Obsada linii nr 31:
żelazka #774, #777 oraz #779
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Dzięki za czujność, poprawione na #742.ff pisze:Na pewno 744?rafalurbino18 pisze:- O godzinie 15.15 w stronę Gliwic z Zaborza ulicą Wolności koło Filharmonii jechał trójskład #651+652+744. Skład #651+652 był na poc. 406, zaś defekt pochodził z jakieś innej linii. Niestety nie miał onżadnych tablic z nr linii, tylko same informujące o zjeździe do zajezdni.
Tak więc musiała jechać albo do zajezdni skąd zawróciła i pojechała do Zaborza, albo uczyniła to w Biskupicach o czym świadczy obecność pasażerów.ff pisze:Po 16:00 normalnie stała w kolejce na Zaborzu za poc. 510 i czekała na planowy odjazd.rafalurbino18 pisze:- O godzinie 15.30 koło ulicy Sienkiewicza w stronę centrum Zabrza z Zaborza jechała solówka 744 oznaczona jako poc. 511. Z przodu miała tablicę 'Zjazd do Zajezdni'. W środku byli pasażerowie.
Pomiędzy godziną 7.45 a 7.50 na Zawodzie jechały pociągi: 703 #678 i 704 #710.
132 #749
1405 #673Penny pisze:1406 #781patryksobieszek pisze:poc.1404- 768
1407 #281
1408 #590
1409 #277
1502 #691+689 - obecnieDW pisze:1503 - #700patryksobieszek, Penny pisze:poc.1502- 675+676
1501 #674
1504 #370+371
1508 #599+600
1509 - #756K
Znowu na drugim pantografiepatryksobieszek pisze:poc.165- 268+269
Rano jeździł #678ff pisze:Tam jeździ 721. 709 jest na poc. 176 (pisałem ).Penny pisze:703 #709 (na 80% - jeszcze potwierdzę)
132 #749
Ostatnio zmieniony 20 kwie 2009, 19:12 przez Boguś, łącznie zmieniany 2 razy.
#774??rzelfix pisze:Obsada linii nr 31:
żelazka #774, #777 oraz #779
Czyżby kolejne żelazka wreszcie zaczęły wyjeżdżać?
Poc. 918? :chytry:rzelfix pisze:Pierwszy wagon ze składu #354+355 połamał pantograf przy wyjeździe z zajezdni na poc. 918. Została zerwana sieć i zablokowana została cała pętla oraz zajezdnia.
213 - #553Kuba/DW pisze:212 - #535
214 - #737
215 - #762
216 - #527
217 - #621
218 - #753
2202 - #523Kuba pisze:2203 - #754
2204 - #517
2205 - #575
2602 - #539Kamil pisze:2606-#627DW pisze: 2601 - #501
2603 - #508
2604 - #666
2609 - #511
2610 - #534 (ostatnio w robocze pojawia się chyba tylko na 2610)
2605 - #566
2607 - #436
2608 - #622
2611 - #524
2715 - #521DW pisze: 271 - #274+275
272 - #757+758
273 - #751+752
274 - #440+446
275 - #631+632
276 - #755+756
281 - #532
282 - #451
285 - #424
Pozdrawiam R1 :santa:
Zgadza się , w tylnej kasetce nie było tablicy, a przedni kwadrat był obrócony na zjazdowy. Przedni wyświetlacz, z tego co widziałem był ciemny. Był to ostatni kurs z Chorzowa.luki pisze:Hanys donosił, że zjeżdżał bez tablic, z pasażerami i kwadratem zjazdowymff pisze:poc. 391 - 688
Od co najmniej 17.00 do godziny 20.00 ekipa techniczna, grzebała znowu przy zwrotnicy na rondzie. Rozgrzebana była zwrotnica wyjazdowa z ronda, za przystankiem kierunek Chorzów.
Po 17.30 dwóch majstrów w kamizelkach , modliło się nad tą zwrotnicą paląc papierosy. Przed 20.00 na miejscu były już, dwa wozy techniczne.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez hanys76, łącznie zmieniany 1 raz.
Cóż jest dziwnego w poc. 918 i tym, że kursują tam składy ?DW pisze:Poc. 918? :chytry:rzelfix pisze:Pierwszy wagon ze składu #354+355 połamał pantograf przy wyjeździe z zajezdni na poc. 918. Została zerwana sieć i zablokowana została cała pętla oraz zajezdnia.
Gdzie go widziałeś? Ja go również widziałem w ostatnim kursie z Chorzowa, przy Stadionie. Miał na wyświetlaczu kierunek "Zawodzie Zajezdnia" jednakże zamiast numeru linii była u dołu kropka. W środku byli pasażerowie.hanys76 pisze:Zgadza się , w tylnej kasetce nie było tablicy, a przedni kwadrat był obrócony na zjazdowy. Przedni wyświetlacz, z tego co widziałem był ciemny. Był to ostatni kurs z Chorzowa.luki pisze:Hanys donosił, że zjeżdżał bez tablic, z pasażerami i kwadratem zjazdowymff pisze:poc. 391 - 688
Wagon ma w chwili obecnej przepalony prawy przedni reflektor.Penny pisze:701 #490
Ten kurs wykonywał w pełni otablicowany jako linia 20.Penny pisze:708 #491
Kurs zjazdowy z Chorzowa do zajezdni po 19:00 wykonywany bez numeru pociągu.hanys76 pisze:208# 250+251
poc. 1505 - 759Boguś pisze:1502 #691+689 - obecnieDW pisze:1503 - #700patryksobieszek, Penny pisze:poc.1502- 675+676
1501 #674
1504 #370+371
1508 #599+600
1509 - #756K
poc. 134 - 338Boguś pisze:132 #749
No może planowo to składy tam nie kursująff pisze:Cóż jest dziwnego w poc. 918 i tym, że kursują tam składy ?DW pisze:Poc. 918? :chytry:rzelfix pisze:Pierwszy wagon ze składu #354+355 połamał pantograf przy wyjeździe z zajezdni na poc. 918. Została zerwana sieć i zablokowana została cała pętla oraz zajezdnia.
Zgadza się. Żelazko dzisiaj wyjechało poraz pierwszy.DW pisze: #774??
Czyżby kolejne żelazka wreszcie zaczęły wyjeżdżać?
Planowo nie, ale dość regularnierzelfix pisze:No może planowo to składy tam nie kursują
poc. 1111 - 768 (kwadrat w tylnej kasetce zasłania żarówkę )
poc. 1112 - 416
poc. 1113 - 598
poc. 1114 - 283
poc. 1915 - skład 252+253 (w dzień był na poc. 1910)
poc. 1919 - skład 645+646 (w dzień był na poc. 1911)
poc. 1921 - skład 719+720 (w dzień był na poc. 192)
A na linii 6 pojawił się zakarlik - wagon 277 na poc. 611. Oznacza to, że zjechał wagon 808.
Ta podmiana miała miejsce jeszcze przed 15:00. Skład ten widziałem jak jechał z zajezdni do Zabrza po 14:30. Czyli na Placu Wolności był gdzieś około 14:40 - jakieś 10 minut po planowym odjeździe poc. 31 do Makoszów. Warto też dodać, że skład został połączony po kilkunastodniowej jeździe solo w wykonaniu wagonu 379.rafalurbino18 pisze:Poc. 31 - #364+392 -> #379+415 (podmiana po 15)
Zapomniałem rano napisać, że wagon ten kursował wtedy z przepalonym jednym przednim reflektorem, ale już nie pamiętam czy prawym, czy lewymff rano pisze:poc. 510 - 506 (rozłożony tylny sprzęg)
Jeśli chodzi o ten wagon 742 (hol. przez 651-652) to miał awarię przetwornicy
O godzinie 22:30 zaczął się młyn. Z tego co wiem to coś wysiadło na podstacji przy ulicy Klary w Rudzie Śląskiej i prądu nie miała linia 1,18(rudzka część), a także linia 5. Prądu nie było także na pętli Lompy, dlatego piątki z Biskupic jechały na Makoszowy.
22:38 - z placu Wolności jedzie planowo do Makoszów poc. 37
22:46 - z placu Wolności jedzie do Makoszów poc. 504
23:08 - z placu Wolności odjeżdżają do Makoszów poc. 506 i 38, które o 23:13 mają mijankę z poc. 37 na Lutra, a z poc. 504 na Parku Świerczewskiego.
W tym czasie jak 38 i 506 są na Makoszowach z pod browaru zostaje wycofany poc. 502 i jedzie do Makoszów, mijając się po drodze z 38 i 506.
O godz 23:40 z placu Wolności poc. 38 holuje wagon ze 181 do zajezdni, a poc. 506 jedzie do Bytomia.
Poc. 37 wag. 461
Poc. 38 wag. 259
Poc. 181 wag. 608
Poc. 502 wag. 588 (już go chyba w składzie nie zobaczymy).
O godz 00:00 ruch jeszcze nie został wznowiony
"Utopione" pociągi to: 1/7...1/8...182..184?
O godzinie 22:30 zaczął się młyn. Z tego co wiem to coś wysiadło na podstacji przy ulicy Klary w Rudzie Śląskiej i prądu nie miała linia 1,18(rudzka część), a także linia 5. Prądu nie było także na pętli Lompy, dlatego piątki z Biskupic jechały na Makoszowy.
22:38 - z placu Wolności jedzie planowo do Makoszów poc. 37
22:46 - z placu Wolności jedzie do Makoszów poc. 504
23:08 - z placu Wolności odjeżdżają do Makoszów poc. 506 i 38, które o 23:13 mają mijankę z poc. 37 na Lutra, a z poc. 504 na Parku Świerczewskiego.
W tym czasie jak 38 i 506 są na Makoszowach z pod browaru zostaje wycofany poc. 502 i jedzie do Makoszów, mijając się po drodze z 38 i 506.
O godz 23:40 z placu Wolności poc. 38 holuje wagon ze 181 do zajezdni, a poc. 506 jedzie do Bytomia.
Poc. 37 wag. 461
Poc. 38 wag. 259
Poc. 181 wag. 608
Poc. 502 wag. 588 (już go chyba w składzie nie zobaczymy).
O godz 00:00 ruch jeszcze nie został wznowiony
"Utopione" pociągi to: 1/7...1/8...182..184?
Puschel
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości