2009.04.14
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
2009.04.14
Poc. 31 - #260+261
Poc. 32 - #401+402
Poc. 33 - #655+393
Poc. 34 - #564+565
Poc. 35 - #556+557
Edycja 17.19 - Dopisałem obsady na poc. 33, 34 i 35.
Poc. 32 - #401+402
Poc. 33 - #655+393
Poc. 34 - #564+565
Poc. 35 - #556+557
Edycja 17.19 - Dopisałem obsady na poc. 33, 34 i 35.
Ostatnio zmieniony 14 kwie 2009, 17:19 przez rafalurbino18, łącznie zmieniany 2 razy.
poc. 603 - 806
poc. 604 - 816
poc. 605 - BRAK OBSADY
poc. 606 - 731+730
poc. 607 - 813
poc. 610 - 815
poc. 611 - 814
poc. 612 - 734+735
poc. 111 - 685+686
poc. 112 - 781
poc. 113 - 262+282
poc. 114 - 725+736
poc. 115 - 277
poc. 117 - 467+489
poc. 194 - 703
poc. 195 - 645+646
poc. 196 - 647+648
poc. 197 - 644+344
poc. 198 - 777
poc. 199 - 254+255
poc. 1910 - 354+355 (na 2. pantografie)
poc. 92 - 706
poc. 171 - 678
Zabrze:
poc. 13 - 653 (rozłożony tylny sprzęg, przepalony lewy przedni reflektor)
poc. 15 - 460
poc. 17 - 788
poc. 404 - 472
poc. 405 - 786
poc. 506 - 608
poc. 507 - 614
poc. 508 - 620
poc. 604 - 816
poc. 605 - BRAK OBSADY
poc. 606 - 731+730
poc. 607 - 813
poc. 610 - 815
poc. 611 - 814
poc. 612 - 734+735
poc. 111 - 685+686
poc. 112 - 781
poc. 113 - 262+282
poc. 114 - 725+736
poc. 115 - 277
poc. 117 - 467+489
poc. 194 - 703
poc. 195 - 645+646
poc. 196 - 647+648
poc. 197 - 644+344
poc. 198 - 777
poc. 199 - 254+255
poc. 1910 - 354+355 (na 2. pantografie)
poc. 92 - 706
poc. 171 - 678
Zabrze:
poc. 13 - 653 (rozłożony tylny sprzęg, przepalony lewy przedni reflektor)
poc. 15 - 460
poc. 17 - 788
poc. 404 - 472
poc. 405 - 786
poc. 506 - 608
poc. 507 - 614
poc. 508 - 620
601# 801ff pisze:poc. 603 - 806
poc. 604 - 816
poc. 605 - BRAK OBSADY
poc. 606 - 731+730
poc. 607 - 813
poc. 610 - 815
poc. 611 - 814
poc. 612 - 734+735
608# 810
1903# 719+720ff pisze: poc. 194 - 703
poc. 195 - 645+646
poc. 196 - 647+648
poc. 197 - 644+344
poc. 198 - 777
poc. 199 - 254+255
poc. 1910 - 354+355 (na 2. pantografie)
116# 691+689ff pisze:poc. 111 - 685+686
poc. 112 - 781
poc. 113 - 262+282
poc. 114 - 725+736
poc. 115 - 277
poc. 117 - 467+489
Ikalus donosi że skład 734+735 zjechał z trasy do zajezdni, został podmieniony na inny skład.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez hanys76, łącznie zmieniany 2 razy.
Awarie i inne zdarzenia:
- po 11-stej poc. 242 (#740) odcinek Ostrogórska -> Al. Zwycięstwa przejechał w 9 minut (rozkładowo przejeżdża się go 3 min.). Korek spowodowała śmieciara, która najpierw zablokowała samochody i pco. 2610 znajdujący się przed 242, a później (za skrzyż. z Mościckiego) wjechała tuż przed poc. 242 i jeszcze opróżniła po drodze parę koszów...
- po 14-stej poc. 2606 (#627) przyjechał do Milowic opóźniony 10 min. Następne poc. linii 26 również jechały z takim opóźnieniem (poprzednie punktualnie).
Wyd. taborowe:
- Wyjechał wagon #595, który w ubiegłym tygodniu połamał pantograf OTK-2 (starszego typu). Obecnie posiada już patyk OTK-1
- Rozpięto trzeci będziński skład po #537+529 i #623+624. Dzisiaj solo po zajezdni manewrował #633. Możliwe, że to tylko chwilowe rozpięcie, choć coś w tym musi być, bo #633+634 ostatni raz na trasie był 1.04.
Obsady:
213 - #553
214 - #737
215 - #762
216 - #621
218 - #753
245 - #537
2604 - #539 (rozłożony tylny sprzęg )
2607 - #622
2608 - #623
2609 - #534
271 - #530+540
272 - #629+630 -> #757+758
275 - #274+275
276 - #279+280
O 12-stej na placu postojowym w zajezdni Będzin stały m.in.:
- #511
- skład w reklamie "C.H. Pogoria"
- po 11-stej poc. 242 (#740) odcinek Ostrogórska -> Al. Zwycięstwa przejechał w 9 minut (rozkładowo przejeżdża się go 3 min.). Korek spowodowała śmieciara, która najpierw zablokowała samochody i pco. 2610 znajdujący się przed 242, a później (za skrzyż. z Mościckiego) wjechała tuż przed poc. 242 i jeszcze opróżniła po drodze parę koszów...
- po 14-stej poc. 2606 (#627) przyjechał do Milowic opóźniony 10 min. Następne poc. linii 26 również jechały z takim opóźnieniem (poprzednie punktualnie).
Wyd. taborowe:
- Wyjechał wagon #595, który w ubiegłym tygodniu połamał pantograf OTK-2 (starszego typu). Obecnie posiada już patyk OTK-1
- Rozpięto trzeci będziński skład po #537+529 i #623+624. Dzisiaj solo po zajezdni manewrował #633. Możliwe, że to tylko chwilowe rozpięcie, choć coś w tym musi być, bo #633+634 ostatni raz na trasie był 1.04.
Obsady:
211 - #523TŚ-ZKT1 pisze:212-#535
214-#737
213 - #553
214 - #737
215 - #762
216 - #621
218 - #753
244 - #509Kuba pisze:241 - #595
242 - #740
243 - #448
246 - #790
245 - #537
2603 - #436Radko_90 pisze:2601 - #501
2602 - #552
2605 - #524
2606 - #627
2610 - #575
2611 - #451
2604 - #539 (rozłożony tylny sprzęg )
2607 - #622
2608 - #623
2609 - #534
271 - #530+540
272 - #629+630 -> #757+758
275 - #274+275
276 - #279+280
O której go tam widziałeś? O 11:20 i 12:40 widziałem tam #530+540.Radko_90 pisze:271 - #664+663
O 12-stej na placu postojowym w zajezdni Będzin stały m.in.:
- #511
- skład w reklamie "C.H. Pogoria"
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Linia 1:
Poc. 13 #766
Poc. 14 #266
Linia 9:
Poc. 97 #717
Linia 10:
Poc. 101 #341+342
Poc. 102 #360+406
Linia 17:
#362, #464, #678.
Linia 18:
Poc. 183 #461
Poc. 184 #503
Poc. 185 #477
Linia 19:
#490.
Powtarzasz obsady, nie cytujesz poprzedników, zwłaszcza, że jest obsada rozbieżna. Tym razem ostrzeżenie. ff
Poc. 13 #766
Poc. 14 #266
Linia 9:
Poc. 97 #717
Linia 10:
Poc. 101 #341+342
Poc. 102 #360+406
Linia 17:
#362, #464, #678.
Linia 18:
Poc. 183 #461
Poc. 184 #503
Poc. 185 #477
Linia 19:
#490.
Powtarzasz obsady, nie cytujesz poprzedników, zwłaszcza, że jest obsada rozbieżna. Tym razem ostrzeżenie. ff
Ostatnio zmieniony 14 kwie 2009, 17:32 przez KZKGaPowicz, łącznie zmieniany 1 raz.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
131 - #268+269
132 - #687
133 - #590
1401 - #749
1402 - #591
1403 - #767 *
1405 - #673
1407 - #672
1408 - #328
1409 - #768
1504 - #598
1507 - #264+265
1508 - #769
A wagon 1509 - #515 miał jakby zaniki hamowania jak nim jechałem do Katowic
162 - #693+694 - on oraz #700 mają kwadraty za szybą *
164 - #604+603
132 - #687
133 - #590
1401 - #749
1402 - #591
1403 - #767 *
1405 - #673
1407 - #672
1408 - #328
1409 - #768
Miały być wszystkie a tu co i jeszcze niedokładnieMarcin pisze:1501-#674Marcin rano pisze: 1505-#759
150?-#769
1502-#726+727
1503-#700
1506-#264+265
1509-#515
1504 - #598
1507 - #264+265
1508 - #769
A wagon 1509 - #515 miał jakby zaniki hamowania jak nim jechałem do Katowic
161 - tu jest #662+617 *Peter pisze:Na linii 16 widziałem #662+617 i #772+771.
162 - #693+694 - on oraz #700 mają kwadraty za szybą *
164 - #604+603
Ostatnio zmieniony 14 kwie 2009, 18:54 przez luki, łącznie zmieniany 1 raz.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Gall pisze:609 - #800
ff rano pisze:poc. 603 - 806
poc. 604 - 816
poc. 605 - BRAK OBSADY
poc. 606 - 731+730
poc. 607 - 813
poc. 610 - 815
poc. 611 - 814
poc. 612 - 734+735
poc. 605 - 809 (obecnie)hanys76 pisze:601# 801
608# 810
poc. 606 - 495+496 (obecnie)
Obecnie na poc. 612 kursuje skład 583+584.hanys76 pisze:Ikalus donosi że skład 734+735 zjechał z trasy do zajezdni, został podmieniony na inny skład.
Potwierdzam.patryksobieszek pisze:poc.602- 574+573 ?
ff rano pisze:poc. 111 - 685+686
poc. 112 - 781
poc. 113 - 262+282
poc. 114 - 725+736
poc. 115 - 277
poc. 117 - 467+489
poc. 118 - 329hanys76 pisze:116# 691+689
ff rano pisze:poc. 194 - 703
poc. 195 - 645+646
poc. 196 - 647+648
poc. 197 - 644+344
poc. 198 - 777
poc. 199 - 254+255
poc. 1910 - 354+355 (na 2. pantografie)
hanys76 pisze:1903# 719+720
Peter pisze:poc. 1902 #257+258
poc. 191 - 711+712KZKGaPowicz pisze:Linia 19:
#490
poc. 1911 - 456+457
poc. 1912 - 490
Skład 647+648 na poc. 196 kursuje obecnie na 2. pantografie
ff rano pisze:poc. 92 - 706
KZKGaPowicz pisze:Linia 9:
Poc. 97 #717
najpr. poc. 93 - 681luksus pisze:91 - #361
98 - #587
poc. 94 - 773
najpr. poc. 95 - 276
O godzinie 16:50 w Świętochłowicach spod Mijanki w stronę kopalni Polska jechały właściwym torem dla tego kierunku dwie solówki z linii 9 spięte przodami. Wagonem pierwszym-cofającym był 276, natomiast drugim-pchającym był 681. Oba wagony miały podniesione pantografy i nie było w nich pasażerów. Zaraz za nimi jechał planowo do Chebzia wagon 773 na poc. 94. Wygląda na to, że zjechały się poc. 93 i 95, chociaż nie widziałem ich numerów pociągów, ale przemawia to czasowo. Przy kopalni Polska rozkładowo powinny się minąć o 16:28 poc. 93 i 95, 20 minut później mijają się tu 94 i 96. Na przodzie składu, czyli na tyle wagonu 276, stał facet, który dawał sygnały dla motorniczego wagonu 681.
Na to wygląda. 653 widziałem rano, 766 po południu po 16:00.Przemo pisze:p.13-677 Więc co 3 pociąg w ciągu jednego dnia? 13:47 z Dworca do W.W
Na jedynkach widziałem także przewozy ludzi w kabinach motorniczych. Było to w dwóch pociągach tej linii po godzinie 16:00 jadących w przeciwnych kierunkach. W obydwu przypadkach motorowymi byli mężczyźni, pasażerami kabinowymi kobiety w blond włosach.
Wagon miał rozłożony tylny sprzęg.KZKGaPowicz pisze:Poc. 14 #266
poc. 509 - 316 -> 765ff rano pisze:poc. 506 - 608
poc. 507 - 614
poc. 508 - 620
poc. 510 - 379 solo
poc. 511 - 425
Przed 16:30 z Zaborza jechał za pociągiem 508 wagon 316 otablicowany na zjazd z linii 5 (odwrócony kwadrat). Kilka minut za nim jechał planowo wagon 765 na poc. 509. Wydaje się, że nastąpiła na Zaborzu podmiana wagonów z 316 na 765.
Skład 467+489 w ostatnim kursie z Chebzia do pl. Wolności jechał bez bocznej tablicy w pierwszm wagonie. W drugim była.
Wagon 277 na poc. 115 wykonywał swój ostatni kurs z Chebzia do pl. Wolności 4 minuty przed czasem Jechał nawet przed poc. 1915, który z kolei był opóźniony 6 minut.
poc. 1111 - 688
poc. 1112 - 328
poc. 1113 - 340
Poza tym na poc. 118 nastąpiła podmiana. Wieczorem już nie kursował wagon 329, ale 416.
poc. 1915 - skład 272+273
poc. 1919 - skład 354+355 na 1. pantografie (w dzień na poc. 1910 na 2. pantografie)
poc. 1921 - 347
Wagon 277 na poc. 115 wykonywał swój ostatni kurs z Chebzia do pl. Wolności 4 minuty przed czasem Jechał nawet przed poc. 1915, który z kolei był opóźniony 6 minut.
poc. 1111 - 688
poc. 1112 - 328
poc. 1113 - 340
Poza tym na poc. 118 nastąpiła podmiana. Wieczorem już nie kursował wagon 329, ale 416.
poc. 1915 - skład 272+273
poc. 1919 - skład 354+355 na 1. pantografie (w dzień na poc. 1910 na 2. pantografie)
poc. 1921 - 347
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 1 raz.
2715 - #537 (za dnia na 245)Marcin pisze:2716-#667DW pisze: 271 - #530+540
272 - #629+630 -> #757+758
275 - #274+275
276 - #279+280
EDYCJA 150420090057
Przypomniałem sobie jeszcze że wieczorem na pociągu 246 kursował wagon #511 (w ciągu dnia stał na zajezdni), podmienił tym samym #790 który ostatnio coś defektuje
Ostatnio zmieniony 15 kwie 2009, 00:53 przez R_G, łącznie zmieniany 2 razy.
Pozdrawiam R1 :santa:
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
O godzinie 21:40 wagon #674 wyjechał od strony przystanku Aleja Zwycięstwa, Małachowskiego po czym skierował się do Katowic z tym że kierunkiem wstawiając się jednocześnie w swój plan. Tak więc na którymś odcinku trasy z Katowic do Zagórza było jakieś zatrzymanie.Marcin pisze:1501-#674
Pozdrawiam R1 :santa:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 50 gości