2009.04.06
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
2009.04.06
Poc. 31 - #649+650
Poc. 32 - #384+345
Poc. 33 - #588+589
Poc. 34 - #skład w zakładowym -> #j.n. (na temat podmiany niżej)
Edycja 13.32 - Dopisałem obsady na poc. 32 i 33.
Edycja 19.19 - Dopisałem podmianę na poc. 32 oraz to co było na poc. 34
Poc. 32 - #384+345
Poc. 33 - #588+589
Poc. 34 - #skład w zakładowym -> #j.n. (na temat podmiany niżej)
Edycja 13.32 - Dopisałem obsady na poc. 32 i 33.
Edycja 19.19 - Dopisałem podmianę na poc. 32 oraz to co było na poc. 34
Ostatnio zmieniony 06 kwie 2009, 19:13 przez rafalurbino18, łącznie zmieniany 2 razy.
701# 704
601# 809 lub 815
602# 691+689
603# 816
604# 801
605# 810
607# 805
609# 813 w nowej reklamie oferta
610# zakarlik 768 ( info od Ikalusa)
612# 262+282
111# 662+617 ?
116# 746+745
118# 702+701
162# 695+593
163# 806
164# 313+314
391# 781
601# 809 lub 815
602# 691+689
603# 816
604# 801
605# 810
607# 805
609# 813 w nowej reklamie oferta
610# zakarlik 768 ( info od Ikalusa)
612# 262+282
111# 662+617 ?
116# 746+745
118# 702+701
162# 695+593
163# 806
164# 313+314
391# 781
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez hanys76, łącznie zmieniany 1 raz.
poc. 111 #662+617 (potwierdzam)
poc. 117 #599+600
poc. 131 #281
poc. 1409 #416
poc. 1909 #456+457
poc. 1910 #471+478
poc. 1911 #482+483
poc. 1912 #487
poc. 117 #599+600
poc. 131 #281
poc. 1409 #416
poc. 1909 #456+457
poc. 1910 #471+478
poc. 1911 #482+483
poc. 1912 #487
Ostatnio zmieniony 06 kwie 2009, 08:33 przez Peter, łącznie zmieniany 3 razy.
*SDIP (U.N.O.)
poc. 606 - 734+735
poc. 112 - 604+603
poc. 113 - 264+265
poc. 114 - 685+686
poc. 115 - 495+496
poc. 116 - widziałem tu skład w zakładowym, a nie 746+745
poc. 117 - 599+600
poc. 194 - 612
poc. 195 - 683+642
poc. 196 - 711+712
poc. 197 - 272+273
poc. 198 - 777
poc. 392 - 598
Wagon 781 na poc. 391 w kursie do Chorzowa Metalowców jechał z tablicą ZMIANA TRASY, jednak przejechał Stadion Śląski. Wynika z tego, że jechał dalej np. do Łagiewnik lub tablica była już nieaktualna.
poc. 171 - 773
Zabrze:
poc. 13 - 775
poc. 15 - 614
poc. 16 - 732 (jechał za poc. 351, a powinien przed)
poc. 35 - 561+382 (rozłożony przedni i tylny sprzęg)
poc. 404 - 564+565 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 506 - 461
poc. 508 - 765
poc. 509 - 425 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 510 - 785
poc. 351 - 786
poc. 353 - 506 (rozłożony tylny sprzęg)
Na poc. 507 jest teraz prawdopodobnie wagon 472, czyli poc. 353 się wtedy by nie przedysponował. Przyjechał na Zaborze otablicowany jako linia 5 przed poc. 353, a za poc. 506.
poc. 112 - 604+603
poc. 113 - 264+265
poc. 114 - 685+686
poc. 115 - 495+496
poc. 116 - widziałem tu skład w zakładowym, a nie 746+745
poc. 117 - 599+600
poc. 194 - 612
poc. 195 - 683+642
poc. 196 - 711+712
poc. 197 - 272+273
poc. 198 - 777
poc. 392 - 598
Wagon 781 na poc. 391 w kursie do Chorzowa Metalowców jechał z tablicą ZMIANA TRASY, jednak przejechał Stadion Śląski. Wynika z tego, że jechał dalej np. do Łagiewnik lub tablica była już nieaktualna.
poc. 171 - 773
Zabrze:
poc. 13 - 775
poc. 15 - 614
poc. 16 - 732 (jechał za poc. 351, a powinien przed)
poc. 35 - 561+382 (rozłożony przedni i tylny sprzęg)
poc. 404 - 564+565 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 506 - 461
poc. 508 - 765
poc. 509 - 425 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 510 - 785
poc. 351 - 786
poc. 353 - 506 (rozłożony tylny sprzęg)
Na poc. 507 jest teraz prawdopodobnie wagon 472, czyli poc. 353 się wtedy by nie przedysponował. Przyjechał na Zaborze otablicowany jako linia 5 przed poc. 353, a za poc. 506.
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Poc. 404 - #401+402 (obecnie czyli o 13.38 - post edytowany)ff pisze:poc. 404 - 564+565 (rozłożony tylny sprzęg)
Poc. 405 - #260+261
Poc. 406 - #556+557 (Edycja - 13.44)
Ostatnio zmieniony 06 kwie 2009, 13:44 przez rafalurbino18, łącznie zmieniany 2 razy.
212 - #535
2203 - #334
2204 - #450
2205 - #621
2203 - #334
2204 - #450
2205 - #621
Ostatnio zmieniony 06 kwie 2009, 15:32 przez Kuba, łącznie zmieniany 1 raz.
1505 #759
1508 #370+371
2104 #508
2402 #740
2406 #790
2705? #670+669
1508 #370+371
2104 #508
2402 #740
2406 #790
2705? #670+669
Może zacznij używać znaku "->" jako podmiana niż cytować i pisać bez podmiany....
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
Awarie itp.:
- o 15:05 z przyst. S-c Dworzec PKP do Zagórza jechał opóźniony 30 min. poc. 1501 (#672). Zaraz za nim jechał poc. 1502 (#637+638) opóźniony 15 min.
26 (jeżdżące dziś parami):
- o 15:19 z przyst. S-c Sąd do Milowic odjechał poc. 2602 (opóźniony 10 min), a minutę po nim poc. 2603.
- o 15:32 z przyst. Dębowa Góra Tabelna do Milowic odjechał poc. 2604 (opóźniony 10 min.), a 2 min. po nim poc. 2605.
- o 15:37 na przyst. Dańdówka Skrzyżowanie z Milowic przyjechał wagon #515 (otablicowany jako zjazd) i po wysadzeniu pasażerów zjechał na trójkąt torowy odstawiając się po chwili na torze nieużywanym liniowo. Po paru minutach motorowy oznaczył tramwaj jako poc. 2607 i stał tam co najmniej do 15:53.
- chwilę po odjeździe #515 z przyst. Skrzyżowanie z Centrum [ok. 15:39] przyjechał poc. 2608 (opóźniony ponad 20 minut), do którego zapakowało się z kilkadziesiąt osób wcześniej wysadzonych (raczej nie wszyscy się zmieścili)
- o 15:45 ze Skrzyżowania do Mysłowic odjechał poc. 2609 (opóźniony 20 min.), a 2 min. po nim poc. 2610.
- do 15:53 z Mysłowic nie nadjechał poc. 2606, więc łącząc to z opóźnieniem poc. 2607 można przypuszczać, że wcześniej uległ on awarii. Poc. 2607 zapewne włączył się do ruchu dopiero po przyjeździe z Mysłowic poc. 2608, gdyż najprawdop. potrzebował pomocnika do
wycofania (w czym mogli mu już wcześniej pomóc inni motorowi, ale wiadomo jak to jest w TŚ...)
Obsady:
1502 - #637+638
213 - #553
215 - #762
216 - #552
243 - #754
244 - #509
2604 - #527
2605 - #511
2607 - #515
2608 - #524
2609 - #436 (rozłożony tylny sprzęg:P)
2610 - #498
272 - #670+669
273 - #623+624
274 - #757+758 (jechał bez włączonych świateł)
275 - #279+280
276 - #440+446
- o 15:05 z przyst. S-c Dworzec PKP do Zagórza jechał opóźniony 30 min. poc. 1501 (#672). Zaraz za nim jechał poc. 1502 (#637+638) opóźniony 15 min.
26 (jeżdżące dziś parami):
- o 15:19 z przyst. S-c Sąd do Milowic odjechał poc. 2602 (opóźniony 10 min), a minutę po nim poc. 2603.
- o 15:32 z przyst. Dębowa Góra Tabelna do Milowic odjechał poc. 2604 (opóźniony 10 min.), a 2 min. po nim poc. 2605.
- o 15:37 na przyst. Dańdówka Skrzyżowanie z Milowic przyjechał wagon #515 (otablicowany jako zjazd) i po wysadzeniu pasażerów zjechał na trójkąt torowy odstawiając się po chwili na torze nieużywanym liniowo. Po paru minutach motorowy oznaczył tramwaj jako poc. 2607 i stał tam co najmniej do 15:53.
- chwilę po odjeździe #515 z przyst. Skrzyżowanie z Centrum [ok. 15:39] przyjechał poc. 2608 (opóźniony ponad 20 minut), do którego zapakowało się z kilkadziesiąt osób wcześniej wysadzonych (raczej nie wszyscy się zmieścili)
- o 15:45 ze Skrzyżowania do Mysłowic odjechał poc. 2609 (opóźniony 20 min.), a 2 min. po nim poc. 2610.
- do 15:53 z Mysłowic nie nadjechał poc. 2606, więc łącząc to z opóźnieniem poc. 2607 można przypuszczać, że wcześniej uległ on awarii. Poc. 2607 zapewne włączył się do ruchu dopiero po przyjeździe z Mysłowic poc. 2608, gdyż najprawdop. potrzebował pomocnika do
wycofania (w czym mogli mu już wcześniej pomóc inni motorowi, ale wiadomo jak to jest w TŚ...)
Obsady:
1501 - #672TŚ-ZKT1 pisze:1505 #759
1508 #370+371
1502 - #637+638
211 - #760Kuba, TŚ-ZKT1 pisze:212 - #535
2104 #508
213 - #553
215 - #762
216 - #552
241 - #575 (jechał bez włączonych świateł)TŚ-ZKT1 pisze:2402 #740
2406 #790
243 - #754
244 - #509
2603 - #566radko_90 pisze:2602 - #534
2604 - #527
2605 - #511
2607 - #515
2608 - #524
2609 - #436 (rozłożony tylny sprzęg:P)
2610 - #498
271 - #631+632TŚ-ZKT1 pisze:2705? #670+669
272 - #670+669
273 - #623+624
274 - #757+758 (jechał bez włączonych świateł)
275 - #279+280
276 - #440+446
hanys76 pisze:601# 809 lub 815
602# 691+689
603# 816
604# 801
605# 810
607# 805
609# 813 w nowej reklamie oferta
610# zakarlik 768 ( info od Ikalusa)
612# 262+282
poc. 601 - 815ff rano pisze:poc. 606 - 734+735
poc. 608 - zakarlik 673
poc. 611 - 809
poc. 612 - 680+679 (obecnie)
hanys76 pisze:111# 662+617 ?
116# 746+745
118# 702+701
Peter pisze:poc. 111 #662+617 (potwierdzam)
poc. 117 #599+600
Na 11 sporo podmian:ff rano pisze:poc. 112 - 604+603
poc. 113 - 264+265
poc. 114 - 685+686
poc. 115 - 495+496
poc. 116 - widziałem tu skład w zakładowym, a nie 746+745
poc. 117 - 599+600
poc. 114 - 314+314 (obecnie)
poc. 115 - 262+282 (obecnie; rano był na poc. 612)
poc. 116 - jednak 746+745, ja tu skład w zakładowym widziałem przed 7:00
poc. 117 - 578+577 (obecnie)
Motorowego z poc. 117 widziałem na pętli Chebzie z fajką (drewnianą) w ustach w trakcie ugniatania tytoniu. Znając zachowanie wielu motoniczych, żeby nie kusić losu usiadłem w głębi wagonu, chociaż moje ulubione miejsce było wolne. Prawdopodobnie fajka nie została zapalona, bo nie śmierdziało. Była widocznie przygotowywana na następny postój
W wagonie +603 (poc. 112) strasznie wyje przetwornica.
Peter pisze:poc. 1909 #456+457
poc. 1910 #471+478
poc. 1911 #482+483
poc. 1912 #487
poc. 191 - 254+255ff rano pisze:poc. 194 - 612
poc. 195 - 683+642
poc. 196 - 711+712
poc. 197 - 272+273
poc. 198 - 777
poc. 192 - 644+344
poc. 193 - 713+714
poc. 1912 - obecnie inny wagon, z grzybkiem z przodu
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 6 razy.
Awaria usunięta bo Pkt widział przed chwilą ,w Sosnowcu żelazko 700 jadące do Zagórza.luki pisze:Boguś właśnie dzwonił, że blokada na 1-go Maja. Żelazko #700 utknęło przed rozjazdem... bo coś się stało z krzyżakiem (pękł, zapadł się).
Skład 685+686 jeśli dobrze widziałem, jest teraz na pociągu 165.
Natomiast 495+496 ,śmiga teraz na 161. Niewiem co tu rano było, nie widziałem tego pociągu.
Re: 2009.04.06
poc. 14 - solówka po ZURff rano pisze:poc. 13 - 775
poc. 15 - 614
poc. 16 - 732 (jechał za poc. 351, a powinien przed)
poc. 17 - 733
W jednym z żelazek po południu pasażer w kabinie Gdy z przeciwka najeżdzał samochód nadzoru ruchu, pasażer wylazł i stanął na schodach za kabiną, jednocześnie cały czas mając wsadzoną głowę do kabiny. Później dłuższy cały czas tak jechali, gdyż Panda jechała przed nimi. Po oddaleniu się nadzoru na większą odległość, pasażer ponownie wszedł do kabiny i zasłaniał już tak prawą stronę motorniczego oraz zajmował rozmową od pl. Wolności aż do pętli Lompy.
rafalurbino18 pisze:Poc. 31 - #649+650
Poc. 32 - #384+345
Poc. 33 - #588+589
poc. 34 - 379+415ff rano pisze:poc. 35 - 561+382 (rozłożony przedni i tylny sprzęg)
ff rano pisze:poc. 404 - 564+565 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 402 - 651+652 (po 16:00 opóźniony 20 minut, jechał razem z poc. 403)rafalurbino18 pisze:Poc. 404 - #401+402 (obecnie)
Poc. 405 - #260+261
Poc. 406 - #556+557
poc. 403 - 364+392 (w nowej reklamie)
poc. 413 - 639 (wagon miał w kursie czwórki numer pociągu "1", możliwe, że był wcześniej na poc. 351; wagon 786, który był na poc. 351 rano, po 16:30 chwilę przed poc. 413 wykonywał z Zaborza zjazd do zajezdni)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 6 razy.
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Re: 2009.04.06
Poc. 12 - #420ff pisze:poc. 14 - solówka po ZURff rano pisze:poc. 13 - 775
poc. 15 - 614
poc. 16 - 732 (jechał za poc. 351, a powinien przed)
poc. 17 - 733
Poc. 14 - #419
Na poc. 32 jeździ już inny skład. Co do poc. 34 to wcześniej kursował tam inny skład (jakiś w zakładowym), gdyż :ff pisze:rafalurbino18 pisze:Poc. 31 - #649+650
Poc. 32 - #384+345
Poc. 33 - #588+589poc. 34 - 379+415ff rano pisze:poc. 35 - 561+382 (rozłożony przedni i tylny sprzęg)
- O godzinie 15.55 na jednotorze między przystankami Zabrze Sienkiewicza, a Zabrze Skansen Luiza w stronę Zaborza jechał skład #379+415 oznaczony jako poc. 34. Z przodu miał tablicę 'Zmiana Trasy'. Musiał zawrócić na pętli w Zaborzu i wstawić się do planu po 16 na pl. Wolności w kursie do Mikulczyc.
- Kurs pociągu 34 z Makoszów o 15.50 wypadł.
Poc. 401 - #558+559ff pisze:ff rano pisze:poc. 404 - 564+565 (rozłożony tylny sprzęg)poc.402 - 651+652 (po 16:00 opóźniony 20 minut, jechał razem z poc. 403)rafalurbino18 pisze:Poc. 404 - #401+402 (obecnie)
Poc. 405 - #260+261
Poc. 406 - #556+557
poc. 403 - 364+392 (w nowej reklamie)
poc. 413 - 639 (wagon miał w kursie czwórki numer pociągu "1", możliwe, że był wcześniej na poc. 351; wagon 786, który był na poc. 351 rano, po 16:30 chwilę przed poc. 413 wykonywał z Zaborza zjazd do zajezdni)
poc. 351 - 786
poc. 353 - 506 (rozłożony tylny sprzęg)
Poc. 351 - #639 (tak więc miałeś ff rację, widziałem go na 35 krótko przed 16)
Poc. 352 - #677 SPR/T
Poc. 503 - #476ff pisze:poc. 506 - 461
poc. 508 - 765
poc. 509 - 425 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 510 - 785
Na poc. 507 jest teraz prawdopodobnie wagon 472, czyli poc. 353 się wtedy by nie przedysponował. Przyjechał na Zaborze otablicowany jako linia 5 przed poc. 353, a za poc. 506.
Poc. 504 - #658
Poc. 505 - #259
Poc. 507 - #506
Poc. 508 - #472 (tak więc tutaj po południu był wagon #472 )
Poc. 512 - #374
- Po godzinie 15.55 w stronę Zaborza ulicą Wolności koło Filharmonii w Zabrzu jechała solówka #654 bez nr pociągu. Z przodu były tablice: z linii 5 oraz 'Zjazd do Zajezdni'.
Re: 2009.04.06
Pytanie w takim razie z czego zjeżdzał wagon 786, skoro 351/413 był już wcześniej podmieniony i obsadzony przez 639. Może był potem na poc. 302, bo nie widziałem zjazdu tego pociągu o czasie. Gdyby tak było to miałby wtedy 30 minut opóźnienia.rafalurbino18 pisze:Poc. 351 - #639 (tak więc miałeś ff rację, widziałem go na 35 krótko przed 16)ff pisze:poc. 413 - 639 (wagon miał w kursie czwórki numer pociągu "1", możliwe, że był wcześniej na poc. 351; wagon 786, który był na poc. 351 rano, po 16:30 chwilę przed poc. 413 wykonywał z Zaborza zjazd do zajezdni)
poc. 351 - 786
poc. 353 - 506 (rozłożony tylny sprzęg)
Zatem wagon 472 podmieniał rankiem wagon 765 z poc. 508, a wagon 506 z poc. 353 planowo przedysponował się na poc. 507.rafalurbino18 pisze:Poc. 503 - #476ff pisze:poc. 506 - 461
poc. 508 - 765
poc. 509 - 425 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 510 - 785
Na poc. 507 jest teraz prawdopodobnie wagon 472, czyli poc. 353 się wtedy by nie przedysponował. Przyjechał na Zaborze otablicowany jako linia 5 przed poc. 353, a za poc. 506.
Poc. 504 - #658
Poc. 505 - #259
Poc. 507 - #506
Poc. 508 - #472 (tak więc tutaj po południu był wagon #472 )
Poc. 512 - #374
Wagon 654 jechał z Zaborza po 16 normalnie otablicowany jako linia 5 (poc. 508). Za nim jechał wagon 472 jako zjazd do zajezdni. Czyli 654 podmieniał 472.rafalurbino18 pisze:- Po godzinie 15.55 w stronę Zaborza ulicą Wolności koło Filharmonii w Zabrzu jechała solówka #654 bez nr pociągu. Z przodu były tablice: z linii 5 oraz 'Zjazd do Zajezdni'.
Na poc. 511 była solówka w ładnym malowaniu.
poc. 181 - 408
poc. 182 - 256 (rozłożony tylny sprzęg)
Około godziny 16.20 nastąpiły zakłócenia ruchu na jednotorze Bogucicka - Boh. Monte Casinio. Przy wjeździe na jednotor w kierunku Centrum, czekały: 1503 #700, 206 #659+660 (około 16.50 zawrócił na Placu Wolności) i 202 #725+736. Po dwóch minutach pociągi te ruszyły. Natomiast po drugiej stronie zrobił korek tramwajowy. W kolejce czekały: 204 #731+730, 1501 #672, 1403 #661, zjazdowy #268+269, 709 #490, 1502 #637+638, 205 #250+251 i 1404 #687.
164 #578+577 - rano, od godziny 7.12 na drugim pantografie (wygięty pierwszy ślizgacz) => #674
165 #268+269 - do godziny 16 -> #685+686
134 #338
710 #278
206 #659+660 - po południu
1404 #687
1405 #728
1407 #284
1408 #329
1409? #749 - po południu
1507? #772+771 - na drugim pantografie
O 7.40 z Zawodzia do Centrum jechała Nauka Jazdy #3. W tylnej kasetce był kwadrat S.
161 #726+727 - ranohanys76 pisze:162# 695+593
163# 806
164# 313+314
164 #578+577 - rano, od godziny 7.12 na drugim pantografie (wygięty pierwszy ślizgacz) => #674
165 #268+269 - do godziny 16 -> #685+686
132 #692Peter pisze:poc. 131 #281
134 #338
hanys76 pisze:701# 704
702 #705 - ranoPenny pisze:702 #276
703 #587
704 #491
705 #579
706 #684
707 #721
708 #768
709 #490
710 #278
Na lewym łuku od zwrotnicy wyjazdowej, przy przystanku "Zawodzie Ośrodek Sportowy" pękł spaw. Szyny zostały ze sobą zespawane pod pewnym kątem , a zatem mamy kwadratowy łuk. Wykolejenie jest kwestią czasu. Na jednotorze stały pociągi: 1503 #700, 206 #659+660 i 202 #725+736. Po przeciwnej stronie stał poc.708 #678. Ruch wznowiono o 16.40.luki pisze:Boguś właśnie dzwonił, że blokada na 1-go Maja. Żelazko #700 utknęło przed rozjazdem... bo coś się stało z krzyżakiem (pękł, zapadł się).
To był #680+679. Podmiana nastąpiła około 7.25 na Placu Wolności.ff pisze:poc. 116 - jednak 746+745, ja tu skład w zakładowym widziałem przed 7:00
#710ff pisze:poc. 1912 - obecnie inny wagon, z grzybkiem z przodu
203 #659+660 - ranoPenny pisze:2001 #270-271
2002 #725-736
2003 #583-584
2004 #731-730
2005 #250-251
2007 #675-676
2009 #574-573
206 #659+660 - po południu
1403 #661Peter pisze:poc. 1409 #416
1404 #687
1405 #728
1407 #284
1408 #329
1409? #749 - po południu
1503 #700Marcin pisze:1504-#748+747DW pisze:1501 - #672TŚ-ZKT1 pisze:1505 759
1508 #370+371
1502 - #637+638
1507? #772+771 - na drugim pantografie
To jest #695+593hanys76 pisze:Przed chwilą przez rondo przemknął skład w zakładowym, bez pasażerów i przedniego kwadrata. To mi wygląda na 695+593, z pociągu 162. Za przednią szybą jest coś włożone na wskos.
O 7.40 z Zawodzia do Centrum jechała Nauka Jazdy #3. W tylnej kasetce był kwadrat S.
poc. 1111 - 591
poc. 1112 - 329
poc. 1113 - 340
poc. 1114 - 674 (a więc na poc. 194 znowu była podmiana)
poc. 1915 - skład 272+273 (w dzień był na poc. 197)
poc. 1919 - skład 492+493
poc. 1921 - skład 471+478 (w dzień był na poc. 1910)
poc. 1112 - 329
poc. 1113 - 340
poc. 1114 - 674 (a więc na poc. 194 znowu była podmiana)
poc. 1915 - skład 272+273 (w dzień był na poc. 197)
poc. 1919 - skład 492+493
poc. 1921 - skład 471+478 (w dzień był na poc. 1910)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 1 raz.
O godzinie 23:15 od strony Katowic na Stadion Śląski wjechało żelazko nr 700. Na wyświetlaczu była linia 15 i przewijał się chyba napis o Pl. Wolności. Po 10 minutach o 23:25 żelazko wyjechało w stronę Katowic. Ty razem już jestem pewien, że miało kierunek na PL. WOLNOŚCI. Żadne inne wagony 15-tki czy z innych linii (np. 7, 20) już się w ten sposób nie pojawiały, był to rodzynek.
EDIT 1:07
Uwaga Na poc. 621, czyli na nocnej szóstce zamiast solówki kursuje karlik 809 , który był wcześniej na poc. 611. Wydaje mi się, że możliwe są dwa powody takiej nietypowej obsady. Albo jest blokada szlaku do Zawodzia i właściwa nocna szóstka nie mogła wyjechać, więc poc. 611 zamiast zjechać po północy ze Słonecznej do zajezdni, wykonuje teraz kursy poc. 621. Drugi scenariusz to że się zepsuł poc. 603, który robi wieczorne kółka na trasie Politechnika - pl. Sikorskiego i trzeba go stamtąd odholować. Wysyłając karlika na poc. 621 upiecze się dwie pieczenie na jednym ogniu, bo nie trzeba już będzie posyłać specjalnie holownika, a kursy zostaną zrealizowane.
EDIT 1:07
Uwaga Na poc. 621, czyli na nocnej szóstce zamiast solówki kursuje karlik 809 , który był wcześniej na poc. 611. Wydaje mi się, że możliwe są dwa powody takiej nietypowej obsady. Albo jest blokada szlaku do Zawodzia i właściwa nocna szóstka nie mogła wyjechać, więc poc. 611 zamiast zjechać po północy ze Słonecznej do zajezdni, wykonuje teraz kursy poc. 621. Drugi scenariusz to że się zepsuł poc. 603, który robi wieczorne kółka na trasie Politechnika - pl. Sikorskiego i trzeba go stamtąd odholować. Wysyłając karlika na poc. 621 upiecze się dwie pieczenie na jednym ogniu, bo nie trzeba już będzie posyłać specjalnie holownika, a kursy zostaną zrealizowane.
ff pisze:O godzinie 23:15 od strony Katowic na Stadion Śląski wjechało żelazko nr 700. Na wyświetlaczu była linia 15 i przewijał się chyba napis o Pl. Wolności. Po 10 minutach o 23:25 żelazko wyjechało w stronę Katowic. Ty razem już jestem pewien, że miało kierunek na PL. WOLNOŚCI. Żadne inne wagony 15-tki czy z innych linii (np. 7, 20) już się w ten sposób nie pojawiały, był to rodzynek.
EDIT 1:07
Uwaga Na poc. 621, czyli na nocnej szóstce zamiast solówki kursuje karlik 809 , który był wcześniej na poc. 611. Wydaje mi się, że możliwe są dwa powody takiej nietypowej obsady. Albo jest blokada szlaku do Zawodzia i właściwa nocna szóstka nie mogła wyjechać, więc poc. 611 zamiast zjechać po północy ze Słonecznej do zajezdni, wykonuje teraz kursy poc. 621. Drugi scenariusz to że się zepsuł poc. 603, który robi wieczorne kółka na trasie Politechnika - pl. Sikorskiego i trzeba go stamtąd odholować. Wysyłając karlika na poc. 621 upiecze się dwie pieczenie na jednym ogniu, bo nie trzeba już będzie posyłać specjalnie holownika, a kursy zostaną zrealizowane.
Prawdopodobnie była jakaś blokada Rynek-Zawodzie. Około 22:30 tramwajarze szukali busów na zatramwaje. Około 2:10 zaczeły zjeżdżać w stadzie tramwaje do zajezdnii ( kilkanaście solówek i około 7 Karlików). Ostatni jaki przyjechał to właśnie 809 około 2:45.
genz
Chyba się pomyliłeś. Przecież to wóz z ZawodziaPenny pisze:708 #768
133 - #328Boguś pisze:132 #692Peter pisze:poc. 131 #281
134 #338
1406 - #769Boguś pisze:1403 #661Peter pisze:poc. 1409 #416
1404 #687
1405 #728
1407 #284
1408 #329
1409? #749 - po południu
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
- observator
- Posty: 405
- Rejestracja: 20 wrz 2007, 18:50
- Lokalizacja: punkt_observacyjny
- Kontakt:
Godz. 10.50 skład w zakładowym jadący w kierunku Rynku zatrzymał się prawie na szczycie wiaduktu na ul. 1go Maja, motorowy wyszedł przed wagon, przyjrzał się sytuacji, wrócił do kabiny, opuścił pantograf, przeszedł do drugiego wagonu, podniósł pantograf. Z okazji skorzystało trzech pasażerów opuszczając drugi wagon. Motorowy po powrocie otworzył drzwi w pierwszym wagonie (pewnie sprawdzenie działania zasilania z drugiego wagonu, nikt nie wysiadał) po czym je zamknął i ruszył dalej.
Godz. 14.25 trójskład do zajezdni - skład ... spycha solówkę ... z uszkodzonym pantografem.
Zdjecia w galerii tramspotting.
Godz. 14.25 trójskład do zajezdni - skład ... spycha solówkę ... z uszkodzonym pantografem.
Zdjecia w galerii tramspotting.
tramwaj najlepszym środkiem transportu na zakorkowane miasta
[1] pomiędzy przystankami 'Zawodzie Akademia Ekonomiczna-Zawodzie Ośrodek Sportowy' w kierunku pętli/zajezdni
[2] j.w. w kierunku Rynku
[1] pomiędzy przystankami 'Zawodzie Akademia Ekonomiczna-Zawodzie Ośrodek Sportowy' w kierunku pętli/zajezdni
[2] j.w. w kierunku Rynku
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 69 gości