2009.04.01
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
2009.04.01
Poc. 31 - #558+559
Poc. 32 - #588+589
Poc. 33 - #j.n. -> #649+650
Poc. 35 - #561+382
Edycja 14.33 - Dopisałem obsadę na poc. 35.
Edycja 19.29 - Dopisałem obsadę na poc. 31 oraz podmianę na poc. 33
Poc. 32 - #588+589
Poc. 33 - #j.n. -> #649+650
Poc. 35 - #561+382
Edycja 14.33 - Dopisałem obsadę na poc. 35.
Edycja 19.29 - Dopisałem obsadę na poc. 31 oraz podmianę na poc. 33
Ostatnio zmieniony 01 kwie 2009, 19:28 przez rafalurbino18, łącznie zmieniany 2 razy.
602# 571+618
604# 801
605# 809
606# 270+271
610# 813
611# 815
612# 313+314
91# 491
112# 685+686
113# 637+638
114# 662+617
115# 748+747
116# 250+251
118# 578+577
171# 362
174# 361
175# 347
176# 612
1904# 708
1905# 354+355
1906# 719+720
1908# 777
1909# 683+642
1910# 456+457
391# 277
392# 416
W kierunku Katowic pociąg 392 miał już trochę pasażerów, przy stadionie wsiadło kilka osób, zatem póki co rano pusty nie jezdzi.
604# 801
605# 809
606# 270+271
610# 813
611# 815
612# 313+314
91# 491
112# 685+686
113# 637+638
114# 662+617
115# 748+747
116# 250+251
118# 578+577
171# 362
174# 361
175# 347
176# 612
1904# 708
1905# 354+355
1906# 719+720
1908# 777
1909# 683+642
1910# 456+457
391# 277
392# 416
W kierunku Katowic pociąg 392 miał już trochę pasażerów, przy stadionie wsiadło kilka osób, zatem póki co rano pusty nie jezdzi.
Ostatnio zmieniony 01 kwie 2009, 07:39 przez hanys76, łącznie zmieniany 1 raz.
[center]PRIMA APRILIS [/center]
Moje dzisiejsze "obserwacje" z Sosnowca
1501 - #792
1502 - #697+698
1503 - #535
1504 - #783+784
1505 - #705
1506 - #425
1507 - #364+392
1508 - #607+613
1509 - #373
211 - #639
212 - #602
213 - #954
214 - #802
215 - #317
216 - #623+624+625
217 - #20
218 - #8
241 - #431
242 - #516
243 - #500
244 - #444
245 - #739
246 - #789
2601 - #331
2602 - #538
2603 - #668
2604 - #325
2605 - #452
2606 - #596
2607 - #536
2608 - #441
2609 - #430
2610 - #533
2611 - #512
271 - #436+435
272 - #637+638
273 - #576+575
274 - #636+635
275 - #666+667
276 - #761+762 -> #525+524
To był... PRIMA APRILIS
Moje dzisiejsze "obserwacje" z Sosnowca
1501 - #792
1502 - #697+698
1503 - #535
1504 - #783+784
1505 - #705
1506 - #425
1507 - #364+392
1508 - #607+613
1509 - #373
211 - #639
212 - #602
213 - #954
214 - #802
215 - #317
216 - #623+624+625
217 - #20
218 - #8
241 - #431
242 - #516
243 - #500
244 - #444
245 - #739
246 - #789
2601 - #331
2602 - #538
2603 - #668
2604 - #325
2605 - #452
2606 - #596
2607 - #536
2608 - #441
2609 - #430
2610 - #533
2611 - #512
271 - #436+435
272 - #637+638
273 - #576+575
274 - #636+635
275 - #666+667
276 - #761+762 -> #525+524
To był... PRIMA APRILIS
Ostatnio zmieniony 01 kwie 2009, 21:34 przez DW, łącznie zmieniany 2 razy.
poc. 607 - 812
poc. 608 - 806
poc. 609 - 814
poc. 111 - 695+593
poc. 117 - 726+727
poc. 197 - 471+478
poc. 1911 - 644+344
Skład na poc. 196 jechał za poc. 116, a powinien przed nim.
poc. 98 - 647+648
poc. 207 - 659+660 (tablica w drugim wagonie wykonana przez zajezdnię Bytom)
Zabrze:
poc. 13 - 419
poc. 14 - 614
poc. 15 - 791
poc. 16 - 733
poc. 17 - 620 (rozłożony tylny sprzęg)
Poc. 16 jechał przed 8:00 w stronę Chebzia za poc. 351, a powinien przed.
poc. 403 - 800
poc. 404 - 556+557 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 405 - 401+402
poc. 506 - 266
poc. 353/507 - 477 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 508 - 786
poc. 510 - 682 (rozłożony tylny sprzęg)
Solówkę na poc. 509 co prawda widziałem, ale nie wiem jaki to wagon. Nie jechała jak zwykle za poc. 404, ale dopiero za pociągami 351 i 16. Na holu miała odwrócony tyłem wagon 472 otablicowany na linię 18.
poc. 184 - 420
Przed 8:00 z Zabrza do Chebzia jechał wagon 256 otablicowany na linię 18 (rozłożony tylny sprzęg). Jechał za poc. 16. Włączał się zatem prawdopodobnie na poc. 182. Możliwe, że wcześniej był tam właśnie 472.
poc. 351 - 765
poc. 353/507 - 477 (jw.)
poc. 608 - 806
poc. 609 - 814
Nie wyświetla się z tyłu numer linii.ff pisze:612# 313+314
poc. 111 - 695+593
poc. 117 - 726+727
poc. 197 - 471+478
poc. 1911 - 644+344
Skład na poc. 196 jechał za poc. 116, a powinien przed nim.
poc. 98 - 647+648
poc. 207 - 659+660 (tablica w drugim wagonie wykonana przez zajezdnię Bytom)
Zabrze:
poc. 13 - 419
poc. 14 - 614
poc. 15 - 791
poc. 16 - 733
poc. 17 - 620 (rozłożony tylny sprzęg)
Poc. 16 jechał przed 8:00 w stronę Chebzia za poc. 351, a powinien przed.
poc. 403 - 800
poc. 404 - 556+557 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 405 - 401+402
poc. 506 - 266
poc. 353/507 - 477 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 508 - 786
poc. 510 - 682 (rozłożony tylny sprzęg)
Solówkę na poc. 509 co prawda widziałem, ale nie wiem jaki to wagon. Nie jechała jak zwykle za poc. 404, ale dopiero za pociągami 351 i 16. Na holu miała odwrócony tyłem wagon 472 otablicowany na linię 18.
poc. 184 - 420
Przed 8:00 z Zabrza do Chebzia jechał wagon 256 otablicowany na linię 18 (rozłożony tylny sprzęg). Jechał za poc. 16. Włączał się zatem prawdopodobnie na poc. 182. Możliwe, że wcześniej był tam właśnie 472.
poc. 351 - 765
poc. 353/507 - 477 (jw.)
-
- Posty: 283
- Rejestracja: 27 lut 2008, 18:21
- Lokalizacja: Zabrze
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Very funny :mryellow:DW pisze:Moje dzisiejsze obserwacje z Sosnowca
1501 - #792
1502 - #697+698
1503 - #535
1504 - #783+784
1505 - #705
1506 - #425
1507 - #364+392
1508 - #607+613
1509 - #373
211 - #639
212 - #602
213 - #954
214 - #802
215 - #317
216 - #623+624+625
217 - #20
218 - #8
241 - #431
242 - #516
243 - #500
244 - #444
245 - #739
246 - #789
2601 - #331
2602 - #538
2603 - #668
2604 - #325
2605 - #452
2606 - #596
2607 - #536
2608 - #441
2609 - #430
2610 - #533
2611 - #512
271 - #436+435
272 - #637+638
273 - #576+575
274 - #636+635
275 - #666+667
276 - #761+762 -> #525+524
Wątpię żeby takie obsady mogły się komuś pomylić. Większość już nie kursuje w ogóle, inne jeżdżą solo a część w ogóle nie jest z RK-1Marcin pisze:Proponuje założyć jakieś fikcyjne DPD coby się niektórym nie pomyliło z prawdziwymi obsadami .
2601 - #501
2602 - #527
273 - #530+540
274 - #274+275
275/6-#440+446
Pozdrawiam R1 :santa:
A teraz ja coś napiszę - ale na poważnie:
- przed 15:00 zaobserwowałem na Sikoraku, że jest problem z ruchem do Zabrza. Coś się stało w Szombierkach. Na rezerwie za #717 stały wagony z linii 5 i 30 (5 #266 oraz #301 - #654)
- przed 15:00 #458 bez oznakować jechał jako "zmiana trasy" po 9-tce. Był wcześniej oznakowany jako 183 gdy stał na Pl. Sikorskiego.
- na linii 6 jakieś zamieszanie. Wpierw po 13:00 przed 607 #812 do Ronda jechał #809 bez pasażerów jako "Awaria"
- po 15:00 #809 wjechał od Katowic na Pętlę Wschodnią i Zachodnia z pasażerami których wysypał przy stadionie. Nie wiem od kiedy to ale brak lewej osłony I wózka.
- po 15:00 na Rynku w Chorzowie na torze 20 za 20-tką, stały #678+tyłem prawdop. #721 z 173
- Chorzów i Bytom nawiedza dziś wystawa świąteczna. Jutro będzie na Zagłębiu a pojutrze w Katowicach.
118 - #578+577 teraz na drugim patyku - od ok. 13:00 i teraz zaś jechał tak do Chebzia.
Na linii 6 widziałem też #495+496 oraz jakąś solówkę.
701 ? - #490
95 - #703
131 - #781
132 - #688
133 - #277
134 - #338
1401 - #767
1404 - #687
1407 - #749
1408 - #591
1409 - #340
161 - #725+736
162 - #693+694
163 - citadis - nie pamiętam jaki :mryellow:
165 - #599+600
312 - #276
- przed 15:00 zaobserwowałem na Sikoraku, że jest problem z ruchem do Zabrza. Coś się stało w Szombierkach. Na rezerwie za #717 stały wagony z linii 5 i 30 (5 #266 oraz #301 - #654)
- przed 15:00 #458 bez oznakować jechał jako "zmiana trasy" po 9-tce. Był wcześniej oznakowany jako 183 gdy stał na Pl. Sikorskiego.
- na linii 6 jakieś zamieszanie. Wpierw po 13:00 przed 607 #812 do Ronda jechał #809 bez pasażerów jako "Awaria"
- po 15:00 #809 wjechał od Katowic na Pętlę Wschodnią i Zachodnia z pasażerami których wysypał przy stadionie. Nie wiem od kiedy to ale brak lewej osłony I wózka.
- po 15:00 na Rynku w Chorzowie na torze 20 za 20-tką, stały #678+tyłem prawdop. #721 z 173
- Chorzów i Bytom nawiedza dziś wystawa świąteczna. Jutro będzie na Zagłębiu a pojutrze w Katowicach.
ff pisze:poc. 111 - 695+593
poc. 117 - 726+727
111 - #769hanys76 pisze:112# 685+686
113# 637+638
114# 662+617
115# 748+747
116# 250+251
118# 578+577
118 - #578+577 teraz na drugim patyku - od ok. 13:00 i teraz zaś jechał tak do Chebzia.
Tylny sprzęg rozłożony.hanys76 pisze:602# 571+618
Na linii 6 widziałem też #495+496 oraz jakąś solówkę.
701 ? - #490
hanys76 pisze:91# 491
93 - #705ff pisze:poc. 98 - 647+648
95 - #703
131 - #781
132 - #688
133 - #277
134 - #338
1401 - #767
1404 - #687
1407 - #749
1408 - #591
1409 - #340
161 - #725+736
162 - #693+694
163 - citadis - nie pamiętam jaki :mryellow:
165 - #599+600
173 - #721hanys76 pisze:171# 362
174# 361
175# 347
176# 612
183 - #458ff pisze:poc. 184 - 420
207 - #659+660Penny pisze:2001 #772+771
2002 #370+371
2003 #583+584
2009 #673
312 - #276
Ostatnio zmieniony 03 kwie 2009, 19:59 przez luki, łącznie zmieniany 5 razy.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Awarie itp.:
- o 13:30 w ul. Żeromskiego z 3 Maja w Sosnowcu wjeżdżał skład #566+575 (poc. 26xx i 242) spięty po awarii wagonu #566 (czasowo pasuje, że był on na poc. 2611/2601). Wagony jechały do zajezdni bez pasażerów.
- o 14:58 w radiu TŚ (w Sosnowcu!) zasłyszałem inf., że poc. linii 5 i 18 mają już nie zawracać, bo ruch jest wznowiony. [komunikat nadawał "FLEET";) ]
Skład #279+280 (poc. 271) jeździ bez autokomputera, a ponadto odkryłem kolejny skład, w którym nie ma kabla do sterowania kasownikami w drugim wozie po #631+632 - #440+446. Zatem bardzie opłaca się jeździć drugimi wozami
Od dzisiaj motorowi jeżdżą z zamocowanymi przy pulpicie legitymacjami (w większości przypadków włożonymi do plastikowego mocowania na poręczy obok autokomp.). Oto parę przykładów wozów, w których widziałem je dokładnie:
- poc. 2606 (#627) po południu obsługuje dziś motorniczy o numerze służbowym 10785
- poc. 275 (#631+632) po południu - 10206
- poc. 276 (#440+446) rano - 10438
Zatem wszystkie (lub większość) numerów zaczyna się na "10xxx", a kolejne trzy cyfry są pewnie przydzielane alfabetycznie lub kolejnością przyjęć nowych motorowych i przyznawane przez TŚ, a nie zajezdnię (sądzę tak po liczbie 785, a tylu motorniczych raczej nie było w Będzinie).
Wagon #567 został pomazany sprayem na prawym boku za 3. drzwiami. Jest on podobny do tego jaki miał kilka lat temu (jeśli mi się wozy nie pomyliły).
Po porannych wygłupach teraz czas na obsady zaobserwowane "po trzeźwemu"
213 - #666
214 - #451
215 - #552
216 - #621
217 - #762
218 - #753
242 - #575
243 - #567
244 - #509
2604 - #524
2605 - #754
2606 - #627
2607 - #667
2608 - #450
2609 - #595
2610 - #625
2611 - #508
Do 13-stej kursował też #566 (możliwe, że na 2611 lub 2601)
272 - #751+752
275 - #631+632
276 - #440+446
----------------------------
Co do mojego porannego postu to właśnie myślałem o tym, żeby po południu go wydzielić do innego tematu albo odpowiednio oznaczyć. Proszę też innych, aby do jutra odpowiednio opatrzyli "prima aprilisowe" obsady i informacje, aby było wiadomo co jest prawdą a co nie
EDYCJA (19:15):
Dopisałem obsady na poc.: 211, 214, 216, 244 oraz na linii 26.
- o 13:30 w ul. Żeromskiego z 3 Maja w Sosnowcu wjeżdżał skład #566+575 (poc. 26xx i 242) spięty po awarii wagonu #566 (czasowo pasuje, że był on na poc. 2611/2601). Wagony jechały do zajezdni bez pasażerów.
- o 14:58 w radiu TŚ (w Sosnowcu!) zasłyszałem inf., że poc. linii 5 i 18 mają już nie zawracać, bo ruch jest wznowiony. [komunikat nadawał "FLEET";) ]
Skład #279+280 (poc. 271) jeździ bez autokomputera, a ponadto odkryłem kolejny skład, w którym nie ma kabla do sterowania kasownikami w drugim wozie po #631+632 - #440+446. Zatem bardzie opłaca się jeździć drugimi wozami
Od dzisiaj motorowi jeżdżą z zamocowanymi przy pulpicie legitymacjami (w większości przypadków włożonymi do plastikowego mocowania na poręczy obok autokomp.). Oto parę przykładów wozów, w których widziałem je dokładnie:
- poc. 2606 (#627) po południu obsługuje dziś motorniczy o numerze służbowym 10785
- poc. 275 (#631+632) po południu - 10206
- poc. 276 (#440+446) rano - 10438
Zatem wszystkie (lub większość) numerów zaczyna się na "10xxx", a kolejne trzy cyfry są pewnie przydzielane alfabetycznie lub kolejnością przyjęć nowych motorowych i przyznawane przez TŚ, a nie zajezdnię (sądzę tak po liczbie 785, a tylu motorniczych raczej nie było w Będzinie).
Wagon #567 został pomazany sprayem na prawym boku za 3. drzwiami. Jest on podobny do tego jaki miał kilka lat temu (jeśli mi się wozy nie pomyliły).
Po porannych wygłupach teraz czas na obsady zaobserwowane "po trzeźwemu"
211 - #760Kuba pisze:212 - #535
213 - #666
214 - #451
215 - #552
216 - #621
217 - #762
218 - #753
242 - #575
243 - #567
244 - #509
2603 - #622R_G pisze:2601 - #501
2602 - #527
2604 - #524
2605 - #754
2606 - #627
2607 - #667
2608 - #450
2609 - #595
2610 - #625
2611 - #508
Do 13-stej kursował też #566 (możliwe, że na 2611 lub 2601)
271 - #279+280R_G pisze:273 - #530+540
274 - #274+275
275/6-#440+446
272 - #751+752
275 - #631+632
276 - #440+446
----------------------------
Co do mojego porannego postu to właśnie myślałem o tym, żeby po południu go wydzielić do innego tematu albo odpowiednio oznaczyć. Proszę też innych, aby do jutra odpowiednio opatrzyli "prima aprilisowe" obsady i informacje, aby było wiadomo co jest prawdą a co nie
EDYCJA (19:15):
Dopisałem obsady na poc.: 211, 214, 216, 244 oraz na linii 26.
Ostatnio zmieniony 01 kwie 2009, 19:18 przez DW, łącznie zmieniany 4 razy.
Ale w drugim wagonie składu #440+446 działają kasowniki.DW pisze: Skład #279+280 (poc. 271) jeździ bez autokomputera, a ponadto odkryłem kolejny skład, w którym nie ma kabla do sterowania kasownikami w drugim wozie po #631+632 - #440+446. Zatem bardzie opłaca się jeździć drugimi wozami
Rano na 2607 (chyba) kursował #667 z motorową o numerze służbowym 10800Od dzisiaj motorowi jeżdżą z zamocowanymi przy pulpicie legitymacjami. Oto parę przykładów wozów, w których widziałem je dokładnie
Pozdrawiam R1 :santa:
Ja widziałem jak jechał 39, był prawie pusty. Ludzie nie wiedzieli co to za linia, byli zszokowani i myśleli że to prima aprilis i że to jest 19-tka. Po tym całym 39 jechała 16 z Brynowa i ludzie się przesiadali do solówki na 19. A 19-tka jak zwykle napełniona po brzegi. I jak tu nie kochać solówek...patryksobieszek pisze:W kursie od pl. miarki o 15:53 był nawet pełny do stadionu...
A znasz numer pociągu ?patryksobieszek pisze:To jest wagon #728
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Jo wyim. Jeździ zamiast składu na poc. 606. Z przodu nowy kwadrat, o którym pisałem już wczorajluki pisze:A znasz numer pociągu ?patryksobieszek pisze:To jest wagon #728
Obecnie tu jest skład 675+676.hanys76 pisze:602# 571+618
Pewnie był na poc. 612 jako podmiana 313+314.luki pisze:Na linii 6 widziałem też #495+496.
Poza tym i tym, co już wcześniej wypisane:
poc. 601 - 810
poc. 603 - 805
Nadal tak jeździ. O 18:00 jechał z Katowic na Chebzie. Ślizg na pierwszym pantografie jest troszeczkę przekrzywiony, ale prawie nie widać.luki pisze:118 - #578+577 teraz na drugim patyku - od ok. 13:00 i teraz zaś jechał tak do Chebzia.
hanys76 pisze:1904# 708
1905# 354+355
1906# 719+720
1908# 777
1909# 683+642
1910# 456+457
ff rano pisze:poc. 197 - 471+478
poc. 1911 - 644+344
hanys76 pisze:1912# 579 solo
Jesteś pewien tego poc. 191? Ja rano widziałem go na poc. 197, a na poc. 191 kursuje skład 713+714...luki pisze:1901 - #471+478
poc. 192 - 711+712
poc. 193 - 254+255
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
poc. 18 - 788ff rano pisze:poc. 13 - 419
poc. 14 - 614
poc. 15 - 791
poc. 16 - 733
poc. 17 - 620 (rozłożony tylny sprzęg)
W jednej z jedynek po południu motorowy jechał z pasażerem w kabinie
ff rano pisze:poc. 403 - 800
poc. 404 - 556+557 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 405 - 401+402
poc. 405 - 260+261 (po południu)rafalurbino18 pisze:Poc. 402 - #564+565
Poc. 415 - #425
poc. 413 - 765 (przedysponowany z poc. 351)
poc. 403 i 404 - bez zmian
poc. 510 - 374 (po południu)ff rano pisze:poc. 506 - 266
poc. 353/507 - 477 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 508 - 786
poc. 510 - 682 (rozłożony tylny sprzęg)
Solówkę na poc. 509 co prawda widziałem, ale nie wiem jaki to wagon. Nie jechała jak zwykle za poc. 404, ale dopiero za pociągami 351 i 16. Na holu miała odwrócony tyłem wagon 472 otablicowany na linię 18.
poc. 511 - 408
Między wagonem 374 a 408 jechał z Zaborza do Gliwic ok. 16:40 wagon 742 otablicowany na zjazd (numer pociągu 02) Czyżby opóźniony prawie godzinę zjazdowy poc. 302?
Potwierdzam, że wagon 256 kursował na poc. 182.ff rano pisze:poc. 184 - 420
Przed 8:00 z Zabrza do Chebzia jechał wagon 256 otablicowany na linię 18 (rozłożony tylny sprzęg). Jechał za poc. 16. Włączał się zatem prawdopodobnie na poc. 182. Możliwe, że wcześniej był tam właśnie 472.
poc. 183 - 458
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 3 razy.
|Linia nr 31:
|311 - #954
|312 - #317+321 - promocja
|313 - #703
|
|Poza tym na poc. 1915 kursuje obecnie skład 111-stek. Kto nie wierzy, niech sprawdzi...
|
|
Informacje prima-aprilisowe oczywiście
Na linii nr 31 kursowały wagony #703, #684 oraz #779
|311 - #954
|312 - #317+321 - promocja
|313 - #703
|
|Poza tym na poc. 1915 kursuje obecnie skład 111-stek. Kto nie wierzy, niech sprawdzi...
|
|
Informacje prima-aprilisowe oczywiście
Na linii nr 31 kursowały wagony #703, #684 oraz #779
Ostatnio zmieniony 02 kwie 2009, 13:58 przez rzelfix, łącznie zmieniany 2 razy.
Teraz widzę na fotce, że rzeczywiście jakiś jeszcze inny kabel wchodzi do drugiego wozu przez otwór na przodzie, więc możliwe, że zamiast do gniazda to wchodzi gdzie indziej.R_G pisze:Ale w drugim wagonie składu #440+446 działają kasowniki.DW pisze: Skład #279+280 (poc. 271) jeździ bez autokomputera, a ponadto odkryłem kolejny skład, w którym nie ma kabla do sterowania kasownikami w drugim wozie po #631+632 - #440+446. Zatem bardzie opłaca się jeździć drugimi wozami
Ale w #631+632 mimo, że obok gniazda kasowników wchodzi inny kabel to, jak nim jechałem ostatnio kasowniki nie działały (no chyba, że to z innego powodu).
1507 - #262+2821501-#674
1502-#467+489
1503-#700
1505-#759
1508-#268+269
To jakoś wcale nie jest śmieszne...Kamil pisze:Na prima aprilis:
272-#279+280 wykoleił się na klimontowie i drugim wagonem wyleciał na drogę i uderzył w samochód osobowy.
A co do tego fikcyjnego zdarzenia to ja słyszałem, że to był #633+634
Ale co? Pasażer mu się włamał do tej kabiny Bo przecież normalnie to zdarza się to nagminnie...ff pisze:W jednej z jedynek po południu motorowy jechał z pasażerem w kabinie
A no tak nie pomyliło mi się ale zawsze można napisać że dwa składy się wykoleiłyDW pisze:Kamil napisał/a:
Na prima aprilis:
272-#279+280 wykoleił się na klimontowie i drugim wagonem wyleciał na drogę i uderzył w samochód osobowy.
To jakoś wcale nie jest śmieszne...
A co do tego fikcyjnego zdarzenia to ja słyszałem, że to był #633+634
Sprawdziłem zapiski - jednak się pomyliłem, składy #713+714 i #471+478 były tam gdzie pisaliście.ff pisze:Jesteś pewien tego poc. 191? Ja rano widziałem go na poc. 197, a na poc. 191 kursuje skład 713+714...
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Odnośnie kasowników #631+632 to nie wiem czy działają, odnośnie tych wykolejeń .... Panowie najładniejsze składy wypieprzacie. Rozumiem wykoleić #629+630 czy #636+635 ale inne .... :santa:DW pisze:Teraz widzę na fotce, że rzeczywiście jakiś jeszcze inny kabel wchodzi do drugiego wozu przez otwór na przodzie, więc możliwe, że zamiast do gniazda to wchodzi gdzie indziej.R_G pisze:Ale w drugim wagonie składu #440+446 działają kasowniki.DW pisze: Skład #279+280 (poc. 271) jeździ bez autokomputera, a ponadto odkryłem kolejny skład, w którym nie ma kabla do sterowania kasownikami w drugim wozie po #631+632 - #440+446. Zatem bardzie opłaca się jeździć drugimi wozami
Ale w #631+632 mimo, że obok gniazda kasowników wchodzi inny kabel to, jak nim jechałem ostatnio kasowniki nie działały (no chyba, że to z innego powodu).
To jakoś wcale nie jest śmieszne...Kamil pisze:Na prima aprilis:
272-#279+280 wykoleił się na klimontowie i drugim wagonem wyleciał na drogę i uderzył w samochód osobowy.
A co do tego fikcyjnego zdarzenia to ja słyszałem, że to był #633+634
Pozdrawiam R1 :santa:
Ja (chociaż to nie ja wypisałem tą obsadę ) o 17:20 na 1508 widziałem skład w zakładowym z wyświetlaczami, numerkami po prawej stronie powyżej drzwi i ogólnie pasującego właśnie na #268+269, więc pewnie podmienił on inny skład z 15-stki.patryksobieszek pisze:O której go tam widziałeś ? O 15:50 widziałem go na rynku ale na 20....DW pisze:1508-#268+269
Ja nic nie wypieprzam tylko pisałem co na serio słyszałem [o wykolejeniu #633 na Klimontowie] . Nawet tam w końcu pojechałem (domyślając się już wcześniej, że to może być żart), ale po dojechaniu do Dańdówki nie zauważyłem żadnych trójkątujących 27, a chwilę później minęły mnie 2 jadące planowo do i z KazimierzaR_G pisze:(...) odnośnie tych wykolejeń .... Panowie najładniejsze składy wypieprzacie. Rozumiem wykoleić #629+630 czy #636+635 ale inne .... :santa:
Oj ten Kamil a do mnie dzwonił że sie wykoleił na Klimontowie .DW pisze:Ja nic nie wypieprzam tylko pisałem co na serio słyszałem [o wykolejeniu #633 na Klimontowie] . Nawet tam w końcu pojechałem (domyślając się już wcześniej, że to może być żart), ale po dojechaniu do Dańdówki nie zauważyłem żadnych trójkątujących 27, a chwilę później minęły mnie 2 jadące planowo do i z Kazimierza
Marcin pisze:Oj ten Kamil a do mnie dzwonił że sie wykoleił na Klimontowie .DW pisze:Ja nic nie wypieprzam tylko pisałem co na serio słyszałem [o wykolejeniu #633 na Klimontowie] . Nawet tam w końcu pojechałem (domyślając się już wcześniej, że to może być żart), ale po dojechaniu do Dańdówki nie zauważyłem żadnych trójkątujących 27, a chwilę później minęły mnie 2 jadące planowo do i z Kazimierza
DW (czyli ja ;) ) pisze:[o wykolejeniu #633 na Klimontowie]
A ja dziś miałam kolizję na poc. 4/5 o godz. 11:50 w Gliwicach na Daszyńskiego przy posesji 17 ,to jest miedzy przystankami Kościuszki a Kozielska w stronę lomp wagonem 401-402. Facet wyjechał z tej posesji tyłem prosto pod tramwaj :mryellow:
Uszkodzenia w aucie BMW 330roz : strzaskana lampa tylna lewa , wgnieciona tylna klapa i strzaskana szyba , uszkodzony zderzak.
Uszkodzenia tramwaju : stłuczony klosz świateł pozycyjnych i kierunkowskazu prawego , urwana listwa ozdobna i wgnieciona blacha przodu prawej strony.
Kierowca podpisał oświadczenie sprawcy.
Ruszyłam o godz. 12:04 w kierunku zajezdni , tam czekała na mnie wymiana wagonu bo z W.Wsi jechałam już z defektem a ta kolizja to tak przy okazji. Na zajezdni dostałam 260-261 i pozostał już tak do końca.
Ps. to nie jest żart
Oto 2 fotki z kolizji :
http://s2.zapodaj.net/25828710.jpg.html
http://s2.zapodaj.net/9043528.jpg.html
Uszkodzenia w aucie BMW 330roz : strzaskana lampa tylna lewa , wgnieciona tylna klapa i strzaskana szyba , uszkodzony zderzak.
Uszkodzenia tramwaju : stłuczony klosz świateł pozycyjnych i kierunkowskazu prawego , urwana listwa ozdobna i wgnieciona blacha przodu prawej strony.
Kierowca podpisał oświadczenie sprawcy.
Ruszyłam o godz. 12:04 w kierunku zajezdni , tam czekała na mnie wymiana wagonu bo z W.Wsi jechałam już z defektem a ta kolizja to tak przy okazji. Na zajezdni dostałam 260-261 i pozostał już tak do końca.
Ps. to nie jest żart
Oto 2 fotki z kolizji :
http://s2.zapodaj.net/25828710.jpg.html
http://s2.zapodaj.net/9043528.jpg.html
Ostatnio zmieniony 01 kwie 2009, 22:27 przez Basia, łącznie zmieniany 1 raz.
09.03.2009r o 7:30 miałam egzamin na prawo jazdy i zdałam na pierwszym razem:-) za dwa tygodnie do odbioru.
Po południu kursował #490Penny pisze:707 #470
1405 #661luki pisze:1401 - #767
1404 - #687
1407 - #749
1408 - #591
1409 - #340
Po godzinie 17 widziałem tam #264+265luki pisze:162 - #693+694
205 #691+689luki pisze:207 - #659+660Penny pisze:2001 #772+771
2002 #370+371
2003 #583+584
2009 #673
206 #604+603
1504 #574+573DW pisze:1507 - #262+282Marcin pisze:1501-#674
1502-#467+489
1503-#700
1505-#759
1508-#268+269
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości