2009.03.24
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
2009.03.24
Poc. 31 - #564+565
Poc. 32 - #655+393
Poc. 33 - #364+392
Poc. 34 - #588+589
Poc. 35 - #379+415
Edycja 16.40 - Dopisałem obsady na poc. 31, 33, 34 i 35.
Poc. 32 - #655+393
Poc. 33 - #364+392
Poc. 34 - #588+589
Poc. 35 - #379+415
Edycja 16.40 - Dopisałem obsady na poc. 31, 33, 34 i 35.
Ostatnio zmieniony 24 mar 2009, 16:40 przez rafalurbino18, łącznie zmieniany 1 raz.
poc. 605 - zakarlik 725+736
poc. 606 - 583+584
poc. 611 - 812
poc. 612 - 702+701 (kwadrat z linii 16 z zaklejoną jedynką)
poc. 112 - 659+660
poc. 114 - 748+747
poc. 115 - 599+600
poc. 116 - 250+251
poc. 195 - 456+457
poc. 196 - 645+646
poc. 198 - 779
poc. 92 - 719+720
Zabrze:
poc. 13 - 775
poc. 15 - 733
poc. 16 - 766
poc. 17 - 620
poc. 404 - 417+418
poc. 405 - 558+559
poc. 506 - 503 => 374
poc. 353/507 - 267
poc. 508 - 460
poc. 509 - 461
poc. 510 - 608
Poc. 506 stał planowo o 7:45 na Zaborzu. Za poc. 353/507 przyjechał z Zabrza do Zaborza przed 8:00 wagon 374 otablicowany na linię 5 bez numeru pociągu. Okazało się potem, że podmenił poc. 506. Poc. 509 jechał za poc. 510, poza tym wydawało mi się, że przyjechał od strony Gliwic, ale może to tylko złudzenie. Zdjęty z poc. 506 wagon 503 jechał do zajezdni otablicowany na zjazd za pociągiem 13.
poc. 351 - 408
poc. 353 - jw.
Nie widziałem żadnego wagonu z rozłożonym tylnym sprzęgiem, ale też nie wszystkie widziałem od tyłu. Złożone miały na pewno 503, 374, 267, 460, 461.
poc. 606 - 583+584
poc. 611 - 812
poc. 612 - 702+701 (kwadrat z linii 16 z zaklejoną jedynką)
poc. 112 - 659+660
poc. 114 - 748+747
poc. 115 - 599+600
poc. 116 - 250+251
poc. 195 - 456+457
poc. 196 - 645+646
poc. 198 - 779
poc. 92 - 719+720
Zabrze:
poc. 13 - 775
poc. 15 - 733
poc. 16 - 766
poc. 17 - 620
poc. 404 - 417+418
poc. 405 - 558+559
poc. 506 - 503 => 374
poc. 353/507 - 267
poc. 508 - 460
poc. 509 - 461
poc. 510 - 608
Poc. 506 stał planowo o 7:45 na Zaborzu. Za poc. 353/507 przyjechał z Zabrza do Zaborza przed 8:00 wagon 374 otablicowany na linię 5 bez numeru pociągu. Okazało się potem, że podmenił poc. 506. Poc. 509 jechał za poc. 510, poza tym wydawało mi się, że przyjechał od strony Gliwic, ale może to tylko złudzenie. Zdjęty z poc. 506 wagon 503 jechał do zajezdni otablicowany na zjazd za pociągiem 13.
poc. 351 - 408
poc. 353 - jw.
Nie widziałem żadnego wagonu z rozłożonym tylnym sprzęgiem, ale też nie wszystkie widziałem od tyłu. Złożone miały na pewno 503, 374, 267, 460, 461.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 1 raz.
peter pisze:poc. 604 #801
601# 800ff pisze:poc. 605 - zakarlik 725+736
poc. 606 - 583+584
poc. 611 - 812
poc. 612 - 702+701 (kwadrat z linii 16 z zaklejoną jedynką)
602# skład w zakładowym
603# 805
607# 816
608# prawdopodobnie zakarlik 505+504 ( do końca nie jestem pewny, ale tak mi to w kamerce wyglądało że miał tablice 6 a jechał w planie 608)
609# 808
610# zakarlik 746+745 ( dopisane- 17.20)
163# 814poc. 162 #693+694
Obecnie 257+258, opózniony 8 minut.Peter pisze:poc. 1910 #482+483 (zjazd do zajezdni)
1911# 354+355
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez hanys76, łącznie zmieniany 2 razy.
131 - #338
132 - #329
1401 - #283
1408 - #687
172 - #705
- przed 13:00 widziałem blokadę do Ronda. Stały przed trójkątem 1908 - #779, 114 - #748+747 oraz zerówka, jakby jakiś krakus, może #284 ?
Na torze w kierunku Słonecznej Pętli (łącznik ex. 33) stał 116Nd #805 z poc. 603, z zdjętymi osłonami z przodu i z tyłu - zapewne sprawca zatrzymania.
- ok. 13:00 #262+282 ciągnął od Słonecznej Pętli do zajezdni, defekta #578+577. Brak tablic wiec nie wiem z czego były wozy, a dziś o nich nie wspomniano.
132 - #329
1401 - #283
1408 - #687
161 - #340hanys76 pisze:163# 814Peter pisze:poc. 162 #693+694
172 - #705
- przed 13:00 widziałem blokadę do Ronda. Stały przed trójkątem 1908 - #779, 114 - #748+747 oraz zerówka, jakby jakiś krakus, może #284 ?
Na torze w kierunku Słonecznej Pętli (łącznik ex. 33) stał 116Nd #805 z poc. 603, z zdjętymi osłonami z przodu i z tyłu - zapewne sprawca zatrzymania.
- ok. 13:00 #262+282 ciągnął od Słonecznej Pętli do zajezdni, defekta #578+577. Brak tablic wiec nie wiem z czego były wozy, a dziś o nich nie wspomniano.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Linia 5:
#425, #476, #677 (brak numeru linii na wyświetlaczu z tyłu).
Linia 6:
#746+745.
Linia 9:
#776.
Linia 18:
Poc. 181 #506
Poc. 182 #256
Poc. 185 #316
Linia 30:
#654.
Linia 31:
#777.
Linia 38:
Poc. 381 #954.
#425, #476, #677 (brak numeru linii na wyświetlaczu z tyłu).
Linia 6:
#746+745.
Linia 9:
#776.
Linia 18:
Poc. 181 #506
Poc. 182 #256
Poc. 185 #316
Linia 30:
#654.
Linia 31:
#777.
Linia 38:
Poc. 381 #954.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Dzisiaj po 9 rano mieliśmy zatrzymanie na Kościuszki w kierunku Brynowa.
Najpierw padł zepsuł się skład 467+489: http://www.phototrans.eu/14,311858,0.html
Miał go spychać skład 702+701 na poc. 612: http://www.phototrans.eu/14,311859,0.html
Później zmieniono decyzję i uznano, że zepsuty skład sam zjedzie do zajezdni.
Niestety za zakrętem czekała kolejna niespodzianka - samochód na torach: http://www.phototrans.eu/14,311860,0.html
Uznano więc, że jednak składy zostaną spięte. Mniej więcej po pół godziny od defektu składu 467+489 znalazł się właściciel samochodu, który przestawił wóz i o 9:30 tramwaje dalej pojechały do Brynowa. Kierowca samochodu, który zablokował ruch nie dostał nawet mandatu, jeszcze się awanturował z pracownikiem nadzoru ruchu TŚ, czemu on nie może wyjechać przed tramwajami...
Najpierw padł zepsuł się skład 467+489: http://www.phototrans.eu/14,311858,0.html
Miał go spychać skład 702+701 na poc. 612: http://www.phototrans.eu/14,311859,0.html
Później zmieniono decyzję i uznano, że zepsuty skład sam zjedzie do zajezdni.
Niestety za zakrętem czekała kolejna niespodzianka - samochód na torach: http://www.phototrans.eu/14,311860,0.html
Uznano więc, że jednak składy zostaną spięte. Mniej więcej po pół godziny od defektu składu 467+489 znalazł się właściciel samochodu, który przestawił wóz i o 9:30 tramwaje dalej pojechały do Brynowa. Kierowca samochodu, który zablokował ruch nie dostał nawet mandatu, jeszcze się awanturował z pracownikiem nadzoru ruchu TŚ, czemu on nie może wyjechać przed tramwajami...
poc. 02 - 284 (cały sprzęg)Peter pisze:poc. 01 #607
poc. 03 - 598
Peter pisze:poc. 1909 #711+712
poc. 1910 #482+483 (zjazd do zajezdni)
ff rano pisze:poc. 195 - 456+457
poc. 196 - 645+646
poc. 198 - 779
poc. 191 - 252+253hanys76 pisze:1910# - obecnie 257+258, opózniony 8 minut.
1911# 354+355
poc. 192 - 644+344
poc. 193 - 254+255
poc. 194 - skład 492+493
poc. 1912 - 470
Skład 456+457 kursuje obecnie na drugim pantografie
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 2 razy.
- chwilę po 14-stej, pomiędzy poc. 273 a 21 ul. Mariacką w Sosnowcu w str. Centrum, bez pasażerów jechała solówka z pant. OTK-2, wyświetlaczami i lampą nad 4. drzwiami. Prawdop. wyjeżdżała na 26 lub na poc. 241.
1503 - #672
1506 - #591
213 - #553
214 - #737
215 - #334
217 - #532
218 - #524
242 - #740
243 - #424
244 - #501 -> #667
245 - #509 -> #790
246 - #790 -> #537
Podmian dokonano pomiędzy 12-stą a 14:30.
2601 - #754
2603 - #621
2608 - #625
271 - #633+634
272 - #530+540
273 - #623+624
274 - #274+275
275 - #631+632
276 - #751+752
1503 - #672
1506 - #591
212 - #535TŚ-ZKT1 pisze:216-#525
213 - #553
214 - #737
215 - #334
217 - #532
218 - #524
241 - #537 -> #523TŚ-ZKT1 pisze:246-#790
242 - #740
243 - #424
244 - #501 -> #667
245 - #509 -> #790
246 - #790 -> #537
Podmian dokonano pomiędzy 12-stą a 14:30.
2601 - #754
2603 - #621
2608 - #625
271 - #633+634
272 - #530+540
273 - #623+624
274 - #274+275
275 - #631+632
276 - #751+752
poc.701- 361
poc.702- 715
poc.703- 708
poc.706- 487
poc.707- 710
poc.708- 703
poc.709- 773
poc.710- 704
poc.1304- 692
poc.1404- 590
poc.1406- 781
poc.1508- 370+371
poc.1509- 756K
poc.202- 571+618
poc.203- 264+265
poc.204- 691+689
poc.205- 495+496
poc.206- 313+314
poc.207- 662+617
poc.208- 695+593
poc.209- 731+730
poc.1901- 252+253
poc.1902- 548+488
poc.1904- SKŁAD !! 254+255 podmiana na 492+493
poc.702- 715
poc.703- 708
poc.706- 487
poc.707- 710
poc.708- 703
poc.709- 773
poc.710- 704
poc.1304- 692
poc.1404- 590
poc.1406- 781
poc.1508- 370+371
poc.1509- 756K
poc.202- 571+618
poc.203- 264+265
poc.204- 691+689
poc.205- 495+496
poc.206- 313+314
poc.207- 662+617
poc.208- 695+593
poc.209- 731+730
poc.1901- 252+253
poc.1902- 548+488
poc.1904- SKŁAD !! 254+255 podmiana na 492+493
Ostatnio zmieniony 24 mar 2009, 18:22 przez Patryk180, łącznie zmieniany 1 raz.
262+282 ( obecnie)161 - #340
Do Patryka Sobieszka: po pierwsze cytuj obsady a po drugie nie pisz tego co już jest napisane. Zdublowałeś obsady : 609, oraz 1901, 1902 i 1904. Przed napisaniem posta nalezy przeczytac co już zostało wypisane, ponieważ potem jest bałagan.
No tu muszę Patryka usprawiedliwić. 191, 192 i 194 napisaliśmy obaj jednocześnie - ja edytowałem posta (miałem opis, że trwa uzupełnianie), a on napisał nowego. Obie akcje miały miejsce dokładnie o 17:47. ff
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez hanys76, łącznie zmieniany 3 razy.
Jesteś pewien, że tak było? 254+255 i 492+493 kursują obecnie na sąsiednich pociągach - 193 i 194.patryksobieszek pisze:poc.1904- SKŁAD !! 254+255 podmiana na 492+493
Peter pisze:poc. 111 #574+573
poc. 117 #604+603
poc. 118 #768
poc. 113 - 675+676ff rano pisze:poc. 112 - 659+660
poc. 114 - 748+747
poc. 115 - 599+600
poc. 116 - 250+251
Wszystkie pozostałe pociągi nadal kursują w niezmienionej obsadzie
Skład 604+603 ma tablicę z numerem i trasą (czyli boczną) u dołu przedniej szyby.
680+679hanys76 pisze:602# skład w zakładowym
Faktycznie jest tam zakarlikowy skład , ale to co tam obecnie wydziałem wygląda mi bardziej na krakusa 264+265 lub 270+271. Jeszcze to potwierdzę. DOPISANE: Jednak jest to faktycznie skład 505+504.hanys76 pisze:608# prawdopodobnie zakarlik 505+504 ( do końca nie jestem pewny, ale tak mi to w kamerce wyglądało że miał tablice 6 a jechał w planie 608)
Wagon 805 nadal kursuje na poc. 603. A 284 faktycznie jest dziś na zerówce.luki pisze:- przed 13:00 widziałem blokadę do Ronda. Stały przed trójkątem 1908 - #779, 114 - #748+747 oraz zerówka, jakby jakiś krakus, może #284 ?
Na torze w kierunku Słonecznej Pętli (łącznik ex. 33) stał 116Nd #805 z poc. 603, z zdjętymi osłonami z przodu i z tyłu - zapewne sprawca zatrzymania.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 1 raz.
Napewno widziałem go rano . Na 1903 rano był brak obsady.ff pisze:Jesteś pewien, że tak było? 254+255 i 492+493 kursują obecnie na sąsiednich pociągach - 193 i 194.
Raczej 270+271 bo 264+265 jest na 20.ff pisze:Faktycznie jest tam zakarlikowy skład , ale to co tam obecnie wydziałem wygląda mi bardziej na krakusa 264+265 lub 270+271. Jeszcze to potwierdzę.
O 16:30 na przystanku C.Batory. Piekarska zdefektował się #703 z linii 7 i został pchany do Rynku przez 695+593 z linni 20
A jednak to jest 505+504, o którym pisał hanys76 już rano.patryksobieszek pisze:Raczej 270+271 bo 264+265 jest na 20.ff pisze:Faktycznie jest tam zakarlikowy skład , ale to co tam obecnie wydziałem wygląda mi bardziej na krakusa 264+265 lub 270+271. Jeszcze to potwierdzę.
ff rano pisze:poc. 92 - 719+720
poc. 95 - 681KZKGaPowicz pisze:Linia 9:
#776.
EDIT 20:00
Kolejny bytomski wagon jechał bez otablicowania z Chorzowa do Katowic. Tym razem to wagon 721. Na wysokości pętli wschodniej spotkał się z jadącym już z Katowic wagonem 684, który jechał do Katowic godzinę wcześniej. Na holu miał zdefektowany wagon 361 z poc. 701. Motorowi stali tam z 5 minut. Prawdopodobnie się zamienili, to znaczy ten z 721 zabrał motorniczy z 361, a z 721 wróci do zajezdni oraz przekazali sobie tablice. Po wymianie nastąpiło pełne otablicowywanie wagonu 721 na linię 7. I 721 wyruszył do Katowic, a 684+361 do zajezdni.
Skład 659+660 zjeżdzał w ostatnim kursie z Chebzia do pl. Wolności już bez tablicy w drugim wagonie.
poc. 1915 - skład 257+258 (w dzień był na poc. 1910)
poc. 1919 - skład 471+478
poc. 1921 - skład 548+488
poc. 1111 - 281
poc. 1112 - 328
poc. 1113 - 728
Przed 22:00 do Katowic za poc. 1919 jechał skład w zakładowym z żółtymi poręczami bez wyświetlaczy. Planowo nie powinno coś takiego jechać. Był to albo 711+712, albo 772+771 i był raczej nieotablicowany. Kasetka kierunkowa była niepodświetlona.
EDIT 22:35
Już się wyjaśniło. Był to skład 711+712, który jechał do Katowic po zdefektowany skład z 19-tki (najprawdopodobniej 257+258 z poc. 1915). 711+712+257+258 jechał z Katowic na zajezdnię Stroszek tuż przed poc. 1919, czyli po 22:00. Drugi skład był całkiem ciemny.
poc. 1919 - skład 471+478
poc. 1921 - skład 548+488
poc. 1111 - 281
poc. 1112 - 328
poc. 1113 - 728
Przed 22:00 do Katowic za poc. 1919 jechał skład w zakładowym z żółtymi poręczami bez wyświetlaczy. Planowo nie powinno coś takiego jechać. Był to albo 711+712, albo 772+771 i był raczej nieotablicowany. Kasetka kierunkowa była niepodświetlona.
EDIT 22:35
Już się wyjaśniło. Był to skład 711+712, który jechał do Katowic po zdefektowany skład z 19-tki (najprawdopodobniej 257+258 z poc. 1915). 711+712+257+258 jechał z Katowic na zajezdnię Stroszek tuż przed poc. 1919, czyli po 22:00. Drugi skład był całkiem ciemny.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 3 razy.
Około godziny 17 do zajezdni Zawodzie zjechał wagon #340 z poc.161.
164 #505+504 - rano
165 #734+735
1409 #673
1502 #270+271
1504 #772+771
1505 #759
205 #680+679 - rano. W składzie nie działały wyświetlacze.
Na trasie skład Nauki Jazdy #111+112, który o 7.40 jechał z Zawodzia do Katowic.
Peter pisze:poc. 162 #693+694
161 #695+593 - ranohanys76 pisze:262+282 ( obecnie)luki pisze:161 - #340
164 #505+504 - rano
165 #734+735
luki pisze:131 - #338
132 - #329
134 #728 - ranopatryksobieszek pisze:poc.1304- 692
luki pisze:1401 - #283
1408 - #687
1405 #749patryksobieszek pisze:poc.1404- 590
poc.1406- 781
1409 #673
DW pisze:1503 - #672
1506 - #591
1501 #674patryksobieszek pisze:poc.1508- 370+371
poc.1509- 756K
1502 #270+271
1504 #772+771
1505 #759
201 #685+686patryksobieszek pisze:poc.202- 571+618
poc.203- 264+265
poc.204- 691+689
poc.205- 495+496
poc.206- 313+314
poc.207- 662+617
poc.208- 695+593
poc.209- 731+730
205 #680+679 - rano. W składzie nie działały wyświetlacze.
Na trasie skład Nauki Jazdy #111+112, który o 7.40 jechał z Zawodzia do Katowic.
Włączył sie tam dopiero po południu rano tam był 578+577ff pisze:A jednak to jest 505+504, o którym pisał hanys76 już rano.
Poprawienie cytowania. ff
Ostatnio zmieniony 24 mar 2009, 23:47 przez Patryk180, łącznie zmieniany 1 raz.
poc. 14 - solówka z grzybkiem z tyłu? - jeśli tak to jechała za poc. 508, a powinna po 16:00 z Zaborza jechać przedff rano pisze:poc. 13 - 775
poc. 15 - 733
poc. 16 - 766
poc. 17 - 620
poc. 17 - 419 (po południu)
Po 16:00 żelazko 733 w planowym kursie z Chebzia jechało ze zdefektowanym wagonem 639 na holu. Podejrzewam, że był to wagon z linii 18. A dlaczego to poniżej.
ff rano pisze:poc. 404 - 417+418
poc. 405 - 558+559
O godzinie 16:00 w planie poc. 402 widziałem skład, którego oba wagony były w zakładowym.rafalurbino18 pisze:Poc. 402 - #649+650
Poc. 403 - #260+261
Poc. 406 - #556+557
poc. 413 - 408 (z poc. 351)
Wagony +261 i +418 miały rozłożone tylne sprzęgi.
ff rano pisze:poc. 506 - 503 => 374
poc. 353/507 - 267
poc. 508 - 460
poc. 509 - 461
poc. 510 - 608
Tylny wyświetlacz bez numeru w 677 widziałem już w zeszłym tygodniu, podczas gdy na dużych było wszystko w porządku. Widocznie jest niesprawny lub niewłaściwie zaprogramowany.KZKGaPowicz pisze:Linia 5:
#425, #476, #677 (brak numeru linii na wyświetlaczu z tyłu).
poc. 511 - 425 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 512 - 259
Na poc. 508 mogła zajść podmiana i mógł kursować tu wagon z grzybkiem z tyłu (460 takiego nie ma), ale wydaje mi się, że to był raczej opóźniony poc. 14.
Po południu znowu widziałem wagony 503 i 374 w nietypowych sytuacjach, ale tym razem odwrotnie. Wagon 503 wyjeżdżał z zajezdni, a wagon 374 zjeżdzał. Wagon 503 jechał tuż po 16:00 z Gliwic do Chebzia bez pasażerów otablicowany na linię 18 bez numeru pociągu. W kasetce kierunkowej ' Bytom Plac Sikorskiego", u dołu dodatkowo nie wiedzieć czemu "Zajezdnia Gliwice". Czasowo włączać musiał się na poc. 182. I dlatego podejrzewam, że na poc. 182 był po południu wagon 639, holowany przez 733. Z kolei wagon 374 jechał z przeciwnej strony za planowym zjazdowym pociągiem 302 w Zabrzu o 16:10. Otablicowany na zjazdową 5, ale już bez numeru pociągu. Czasow pasowało, że nie skręcił na Bskupice, tylko z Zaborza prosto do zajezdni.ff rano pisze:Poc. 506 stał planowo o 7:45 na Zaborzu. Za poc. 353/507 przyjechał z Zabrza do Zaborza przed 8:00 wagon 374 otablicowany na linię 5 bez numeru pociągu. Okazało się potem, że podmenił poc. 506. Poc. 509 jechał za poc. 510, poza tym wydawało mi się, że przyjechał od strony Gliwic, ale może to tylko złudzenie. Zdjęty z poc. 506 wagon 503 jechał do zajezdni otablicowany na zjazd za pociągiem 13.
Wagon 316 widziałem w planie poc. 183.KZKGaPowicz pisze:Linia 18:
Poc. 181 #506
Poc. 182 #256
Poc. 185 #316
Po południu włączył się na 18 wagon 503 (najprawdopodobniej na poc. 182).
Prawdopodobnie kursował na tej linii też wagon 639, wydaje mi się, że powinien być na poc. 182, zanim został podmieniony przez ww.
Wagon 408 zgodnie z rozkładem jeździł póżniej na poc. 413. Widziałem go tam zarówno w kursach międzyszczytowych, jak i po południu.ff rano pisze:poc. 351 - 408
poc. 353 - jw.
654 musiał być na poc. 301, na poc. 302 widziałem wagon 477.KZKGaPowicz pisze:Linia 30:
#654.
Pociąg 302 widziałem tradycyjnie w kursie zjazdowym. Ale gdybym nie wiedział, że wtedy jedzie, to bym się nie domyślił - wszystko było poobracane na "zjazd do zajezdni Gliwice", nie było nawet numeru pociągu w kieszonce. Ale zabierał planowo pasażerów.
Po południu ze złożonym tylnym sprzęgiem widziałem wagony 419, 259 i 477.ff rano pisze:Nie widziałem żadnego wagonu z rozłożonym tylnym sprzęgiem, ale też nie wszystkie widziałem od tyłu. Złożone miały na pewno 503, 374, 267, 460, 461.
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
luki pisze:- przed 13:00 widziałem blokadę do Ronda. Stały przed trójkątem 1908 - #779, 114 - #748+747 oraz zerówka, jakby jakiś krakus, może #284 ?
Na torze w kierunku Słonecznej Pętli (łącznik ex. 33) stał 116Nd #805 z poc. 603, z zdjętymi osłonami z przodu i z tyłu - zapewne sprawca zatrzymania.
- ok. 13:00 #262+282 ciągnął od Słonecznej Pętli do zajezdni, defekta #578+577. Brak tablic wiec nie wiem z czego były wozy, a dziś o nich nie wspomniano.
ff pisze:Wagon 805 nadal kursuje na poc. 603.
Teraz się główkuję nad tym co widziałem i co pisaliście. Skład #578+577 kursując na 608 mógł paść na Brynowie (odjazd 11:30) i po godzinie w końcu coś go stamtąd zabrało. To by był #262+282+#578+577 przed 13:00 na Słonecznej Pętli.patryksobieszek pisze:Włączył sie tam dopiero po południu rano tam był 578+577patryksobieszek pisze:A jednak to jest 505+504, o którym pisał hanys76 już rano.
Ale zastanawiałem się nad #805. Po co zdjęty miał z przodu osłonę. Później nadal jeździł na linii jak pisał ff. Przypuszczam zatem, że może #805 się nie zdefektował, tylko spychał defekta. Tak wiem, co by tu robiły 608 i 603 w jednym kierunku. A może #578+577 zdefektował się jadąc do Bytomia, o własnych siłach zawrócił na Stadionie, następnie padł. Wtedy 603 dopchał go do Ronda, a tam podpięto go do #262+282. Pojechali zrobić kółko, a #805 mógł wycofać i ruszyć na Brynów.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
- observator
- Posty: 405
- Rejestracja: 20 wrz 2007, 18:50
- Lokalizacja: punkt_observacyjny
- Kontakt:
Godz. 11.10 [1] czteroskład w postaci składu szkoleniowego holującego zdefektowany skład w zakładowym.
tramwaj najlepszym środkiem transportu na zakorkowane miasta
[1] pomiędzy przystankami 'Zawodzie Akademia Ekonomiczna-Zawodzie Ośrodek Sportowy' w kierunku pętli/zajezdni
[2] j.w. w kierunku Rynku
[1] pomiędzy przystankami 'Zawodzie Akademia Ekonomiczna-Zawodzie Ośrodek Sportowy' w kierunku pętli/zajezdni
[2] j.w. w kierunku Rynku
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości