2009.03.16
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
2009.03.16
Poc. 31 - #651+652
Poc. 32 - #655+393
Poc. 33 - #649+650
Poc. 35 - #379+415
Edycja 12.14 - Dopisałem obsady na poc. 31, 32 i 33.
Poc. 32 - #655+393
Poc. 33 - #649+650
Poc. 35 - #379+415
Edycja 12.14 - Dopisałem obsady na poc. 31, 32 i 33.
Ostatnio zmieniony 16 mar 2009, 12:14 przez rafalurbino18, łącznie zmieniany 1 raz.
poc. 01 - 277
poc. 605 - 812
poc. 606 - 637+638
poc. 611 - 801
poc. 612 - 313+314
poc. 116 - 659+660
poc. 117 - 505+504
poc. 196 - 645+646
poc. 199 - skład w zakładowym (jakbym miał strzelać to stawiałbym na 254+255, ale widziałem go z bardzo daleka)
poc. 1910 - 276+278
poc. 171 - 773
Zabrze:
Były rano jakieś perturbacje. Poc. 14 przed 8:00 jechał do Chebzia z 15-minutowym opóźnieniem, natomiast wcześniejszy poc. 13 w ogóle do Chebzia nie dojechał tylko odczekiwał na odjazd do Gliwic na Zaborzu, na łączniku wyjazdowym w stronę Chebzia. Na Zaborzu na łączniku wjazdowym od strony Rudy stał także wagon 461 otablicowany na linię 35 (prawdopodobnie poc. 352 i prawdopodobnie zdefektowany). Oprócz tego stały planowe 505, 506 i 403.
poc. 13 - 733
poc. 14 - 639
poc. 15 - 775
poc. 16 - 791 (sprzęg złożony - jeszcze )
Poc. 13 o 7:50 włączył się z Zaborza w kurs do Gliwic, za nim jechała jakaś solówka z rozłożonym tylnym sprzęgiem do zajezdni. Być może to był 461, ale nie widziałem z bliska.
poc. 403 - 260+261 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 404 - 588+589 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 505 - 259 (sprzęg złożony)
poc. 507/353 - 658 (sprzęg złożony)
poc. 508 - 374 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 509 - 425 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 605 - 812
poc. 606 - 637+638
poc. 611 - 801
poc. 612 - 313+314
poc. 116 - 659+660
poc. 117 - 505+504
poc. 196 - 645+646
poc. 199 - skład w zakładowym (jakbym miał strzelać to stawiałbym na 254+255, ale widziałem go z bardzo daleka)
poc. 1910 - 276+278
poc. 171 - 773
Zabrze:
Były rano jakieś perturbacje. Poc. 14 przed 8:00 jechał do Chebzia z 15-minutowym opóźnieniem, natomiast wcześniejszy poc. 13 w ogóle do Chebzia nie dojechał tylko odczekiwał na odjazd do Gliwic na Zaborzu, na łączniku wyjazdowym w stronę Chebzia. Na Zaborzu na łączniku wjazdowym od strony Rudy stał także wagon 461 otablicowany na linię 35 (prawdopodobnie poc. 352 i prawdopodobnie zdefektowany). Oprócz tego stały planowe 505, 506 i 403.
poc. 13 - 733
poc. 14 - 639
poc. 15 - 775
poc. 16 - 791 (sprzęg złożony - jeszcze )
Poc. 13 o 7:50 włączył się z Zaborza w kurs do Gliwic, za nim jechała jakaś solówka z rozłożonym tylnym sprzęgiem do zajezdni. Być może to był 461, ale nie widziałem z bliska.
poc. 403 - 260+261 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 404 - 588+589 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 505 - 259 (sprzęg złożony)
poc. 507/353 - 658 (sprzęg złożony)
poc. 508 - 374 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 509 - 425 (rozłożony tylny sprzęg)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 3 razy.
2601 - #527
2602 - #621
2603 - #627
2607 - #498
2610 - #513
274 - #755+756
Dopisałem obsady dla linii 26
#513 (po ostatnim połamaniu poprzedniego pantografu) posiada pantograf OTK-1 ale cały szary.
2602 - #621
2603 - #627
2607 - #498
2610 - #513
274 - #755+756
Dopisałem obsady dla linii 26
#513 (po ostatnim połamaniu poprzedniego pantografu) posiada pantograf OTK-1 ale cały szary.
Ostatnio zmieniony 16 mar 2009, 17:29 przez R_G, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam R1 :santa:
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Poc. 402 - #558+559ff pisze:poc. 403 - 260+261 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 404 - 588+589 (rozłożony tylny sprzęg)
Poc. 406 - #556+557
Edycja 17.44 - Dopisałem obsadę na poc. 402.
Ostatnio zmieniony 16 mar 2009, 17:44 przez rafalurbino18, łącznie zmieniany 1 raz.
- ok. 12:30 skład #131+132 manewrował pod Spodkiem. Cofał z toru prowadzącego na Słoneczną i cofał w stronę ul. Chorzowskie, pewnie, żeby pojechać na Rondo.patryksobieszek pisze:O 12:10 na pętli Zachodniej w Chorzowie stały nauki jazdy 111+112 i 131+132 ?
Zablokowany został skład #725+736 (nie wiem na czym).
Info od hanysa:
705 - #491
Na 16 widziane #268+269 oraz #731+730 widziane o 12:30 na Brynowie. Więc mogą czasowo pasować 165 i 161, albo 161 i 162.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
1501 - #281
216 - #753
217 - #436
243 - prawdop. #622
244 - #575
2611 - #667
272 - skład w zakładowym
273 - #623+624
EDYCJA (18:25):
Dopisałem obsadę na poc. 217
211 - #760Marcin pisze:212-#535
214-#737
216 - #753
217 - #436
242 - #521Marcin pisze:241-#451
246-#790
243 - prawdop. #622
244 - #575
2606 - #508R_G pisze:2601 - #527
2602 - #621
2607 - #498
2610 - #513
2611 - #667
271 - #530+540274 - #755+756
275-#757+758
272 - skład w zakładowym
273 - #623+624
EDYCJA (18:25):
Dopisałem obsadę na poc. 217
Ostatnio zmieniony 16 mar 2009, 18:24 przez DW, łącznie zmieniany 1 raz.
2403 #622
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Lohner, łącznie zmieniany 1 raz.
Może zacznij używać znaku "->" jako podmiana niż cytować i pisać bez podmiany....
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
Na forum WPK kol.Luki1990 napisał:
Dzisiaj około godziny 9:30, w pobliżu AE spotkały się ze sobą na jednotorze wagony #515(linia 15;jadący w kierunku Zawodzia) oraz bodajże #672 (linia 14;jadący w kierunku centrum). W ostatnim momencie obydwa wagony zahamowały, przez co nie doszło do kolizji. Zawinił motorniczy z wagonu #515, który wjechał na jednotor nie zwracając uwagi na sygnalizację. Przez ok. 15 minut ruch tramwajów był na tym odcinku zablokowany, wiązało się to z wycofaniem oraz wjechaniem z powrotem na drugi tor wagonu #515.
INFO OD KUBY
1504 #571+618
1507 #583+584
1504 #571+618
1507 #583+584
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Lohner, łącznie zmieniany 2 razy.
Może zacznij używać znaku "->" jako podmiana niż cytować i pisać bez podmiany....
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
W D.G przy przystanku Huta Bankowa ekipa TŚ majstrowała coś przy torowisku (dokładnie pierwszy przejazd licząc od przystanku). Na wymianę torowiska to mi nie wyglądało. Po obu stronach każdej z szyn był zfrezowany asfalt. Wnęki torowcy smarowali jakąś czarną, mazistą substancją (powłoka bitumiczna czy co ??). Zablokowany był przejazd samochodów.
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Potwierdzam, to jest wagon 684. Długo zatem woził swoje odświeżone malowanko :/hanys76 pisze:Na 1912 około 11.30 przy wesołym, widziałem solówkę w nowej reklamie. Wagon bodajże 684, ale do końca nie jestem pewny. Wozi identyczną reklamę jaką posiadał 766 przed modernizacją.
ff rano pisze:poc. 01 - 277
poc. 02 - 674Peter pisze:poc. 03 #688
hanys76 pisze:601# 809 lub 815
602# 748+747
603# zakarlik 328
ff rano pisze:poc. 605 - 812
poc. 606 - 637+638
poc. 611 - 801
poc. 612 - 313+314
Peter pisze:poc. 604 #800
poc. 603 - 800 (obecnie, czyżby przeszedł płynnie z poc. 604?)patryksobieszek pisze:poc.601- 809
poc.608- 815
poc.610- 808
poc. 604 - zakarlik 607
poc. 607 - 806
poc. 609 - 814
ff rano pisze:poc. 116 - 659+660
poc. 117 - 505+504
Peter pisze:poc. 111 #734+735
poc. 118 #781
poc. 112 - 264+265Peter pisze:poc. 113 #725+736
poc. 114 - 467+489
poc. 115 - 702+701
poc. 117 - BRAK OBSADY (przed 17:00, obecnie 370+371)
ff rano pisze:poc. 196 - 645+646
poc. 199 - skład w zakładowym (jakbym miał strzelać to stawiałbym na 254+255, ale widziałem go z bardzo daleka)
poc. 1910 - 276+278
Peter pisze:poc. 1909 #254+255 (potwierdzam)
poc. 1901 #548+488 (widziałem z daleka) (...) No cóż Peter... Potwierdzam.
poc. 192 - 257+258Peter pisze:poc. 1911 #711+712
poc. 193 - 719+720
poc. 194 - skład 644+344
poc. 195 - 354+355
poc. 198 - żelazko 779
poc. 1912 - 684
poc. 706 - 678
poc. 918 - skład 713+714
poc. 174 - 708ff rano pisze:poc. 171 - 773
poc. 202 - 746+745hanys76 pisze:203# 695+593
208# 726+727
O 16.40 do zajezdni Zawodzie zjechał skład #505+504. W drugim wózku pierwszego wagonu zablokowało się koło.
O 16.45 z Zawodzia jechał poc.117 #370+371 z tablicą "Zmiana trasy". Skład ten najprawdopodobniej pojechał do Stadionu Śląkiego.
Coś jest nie tak z sygnalizatorem przy wjeździe na jednotor Monte Casino - Bogucicka w kierunku Centrum. Nie można przekręcić kluczyka, tym samym nie ma możliwości zajęcia toru.
1405 #591
1408 #749 - po południu
1503 #700
707 #470
708 #717
709 #361
710 #709
206 #313+314
207 #599+600
132 #769
O 16.45 z Zawodzia jechał poc.117 #370+371 z tablicą "Zmiana trasy". Skład ten najprawdopodobniej pojechał do Stadionu Śląkiego.
Coś jest nie tak z sygnalizatorem przy wjeździe na jednotor Monte Casino - Bogucicka w kierunku Centrum. Nie można przekręcić kluczyka, tym samym nie ma możliwości zajęcia toru.
hanys76 pisze:162# 693+694 ( czyli jednak jest nadal na Zawodziu)
163#zakarlik 662+617
164# 578+577
161 #731+730Peter pisze:poc. 165 #268+269
Peter pisze:poc. 1406 #590
poc. 1409 #672
1404 #340Peter pisze:poc. 1408 #768
1405 #591
1408 #749 - po południu
DW pisze:1501 - #281
1502 #270+271TŚ-ZKT1 pisze:INFO OD KUBY
1504 #571+618
1507 #583+584
1503 #700
701 #705ff pisze:poc. 706 - 678
707 #470
708 #717
709 #361
710 #709
205 #574+573ff pisze:poc. 202 - 746+745hanys76 pisze:203# 695+593
208# 726+727
206 #313+314
207 #599+600
132 #769
Ostatnio zmieniony 16 mar 2009, 19:48 przez Boguś, łącznie zmieniany 1 raz.
Niestety jako ofiara braku obsady na poc. 117 nie udało mi się sprawdzić co po południu jeździło na poc. 612. A przeczuwałem, że nie będzie tam już 313+314, bo ostatnio ten skład jest mocno awaryjny.Boguś pisze:206 #313+314
EDIT 19:05
O godzinie 19:00 pusty wagon 715 otablicowany na linię 7 jechał ul. Chorzowską z Chorzowa do Katowic.
- Sebastian22
- Posty: 202
- Rejestracja: 24 lis 2006, 13:09
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
ff pisze:poc. 13 - 733
poc. 14 - 639
poc. 15 - 775
poc. 16 - 791 (sprzęg złożony - jeszcze )
poc. 14 - 460 (po południu, sprzęg złożony)rafalurbino18 pisze:Poc. 12 - #766
poc. 17 - 732
poc. 18 - 788
W jednym żelazek po południu na odcinku Ruda Południowa - Chebzie zasłaniana była prawa strona motorniczego oraz odbywała się rozmowa w czasie jazdy, czyli jednym słowem kabiniarstwo. Jednak mogę dodać, że rozmowa dotyczyła wyłącznie techniki jazdy żelazkiem. Prowadził już nowy motorowy (chyba zmiennik), a stał poprzednik.
ff rano pisze:poc. 403 - 260+261 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 404 - 588+589 (rozłożony tylny sprzęg)
Na poc. 404 oczywiście po południu już nie było 588+589. Kursował skład 564+565.rafalurbino18 pisze:Poc. 402 - #558+559
Poc. 406 - #556+557
Na poc. 413 wagon 620, który pewnie wcześniej był na poc. 351.
Wagon 374 po południu jeździł z przepalonym lewym reflektorem.ff rano pisze:poc. 505 - 259 (sprzęg złożony)
poc. 507/353 - 658 (sprzęg złożony)
poc. 508 - 374 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 509 - 425 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 181 - 256 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 182 - 506 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 183 - 682 (sprzęg złożony)
poc. 302 - 653 (sprzęg złożony)
***
O godzinie 17:00 na Pawle w Rudzie Śląskiej młody człowiek zrobił fotkę wagonowi 781 na poc. 118 jadącemu w stronę Lipin.
Ok. 6:00 rano na odcinku jednotorowym "dziewiątki" (Szombierki Kosciół - Godula Inkubator) tuż przed przystankiem Szombierki Kościół w kierunku Bytomia z szyn wyskoczył #707 (brak numeru pociągu). Ruch wstrzymany byl do ok. 10:00. Wagon był wstawiany na tory, trwalo spawanie szyn. W Bytomiu był zablokowany tylko #579+610, który pojechał włączyć się do Chorzowa po trasie 6/19, jeden pociąg stanął na placu Niepodległosci na Goduli a reszta jeździła na trasie Chebzie Pętla - Chorzów Ratusz. Na odcinku Bytom Pl. Sikorskiego - Chebzie kursowały ZA TRAMWAJE podstawione jak zwykle przez Sochę w postaci dwóch Jelczy i Ikarusa O 17.00 trwało dalsze spawanie i wymiana kilku metrów szyn.
218 - #436 (Czyżby ofiara nowych rozkładów )DW/Marcin pisze: 211 - #760
212-#535
214-#737
216 - #753
217 - #436
W #760 niesprawne ostatnie drzwi.
2604 - #523DW/R&G pisze:2601 - #527
2602 - #621
2603 - #627
2606 - #508
2607 - #498
2610 - #513
2611 - #667
2711 - #532Tś-ZKT1/R&G/DW pisze:271 - #530+540
272 - skład w zakładowym
273 - #623+624
274 - #755+756
275-#757+758
2715 - #451
Pozdrawiam R1 :santa:
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Jak tak to zapewne gdzieś na Zaborzu, bo tam głównie "coś robią" w Zabrzu. Torowisko leży przecież dość blisko miejsca, gdzie budowana jest DTŚ, więc przy pracach koparka mogła zdemolować wagon :/Sebastian22 pisze:Dziś słyszałem że jakoby rano gdzieś w Zabrzu miał miejsce wypadek - koparka vs. tram ale szczegółów nie znam.....wiem to od kolegi z pracy. Mówił coś o dziurze w pudle tramwaju....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości