2009.03.13
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
2009.03.13
Poc. 31 - #651+652
Poc. 32 - #588+589 -> #379+415
Poc. 34 - #skład w zakładowym -> #649+650
Poc. 35 - #561+382
Edycja 16.37 - Dopisałem obsady na poc. 31, 34 i 35.
Edycja 19.24 - Dopisałem podmianę na poc. 32
Poc. 32 - #588+589 -> #379+415
Poc. 34 - #skład w zakładowym -> #649+650
Poc. 35 - #561+382
Edycja 16.37 - Dopisałem obsady na poc. 31, 34 i 35.
Edycja 19.24 - Dopisałem podmianę na poc. 32
Ostatnio zmieniony 13 mar 2009, 19:24 przez rafalurbino18, łącznie zmieniany 2 razy.
161# 726+727
162# 685+686
163# zakarlik 781
601# 808
602# skład w zakładowym
603# 814
604# zakarlik-solówka w zakładowym
605# 806
606# 691+689
607, 608# 809 oraz 815
609# 801
610# 800 ( info od Ikalusa)
612# 574+573
203# 731+730
207# 264+265
133# 338
1902# 645+646
1903# 719+720
edit 8.40
Wygląda mi że wagon 800 jest na pociągu 611. Jedzie w jego planie na Brynów. Natomiast na 610 zakarlik- solówka w zakładowym.
162# 685+686
163# zakarlik 781
601# 808
602# skład w zakładowym
603# 814
604# zakarlik-solówka w zakładowym
605# 806
606# 691+689
607, 608# 809 oraz 815
609# 801
610# 800 ( info od Ikalusa)
612# 574+573
203# 731+730
207# 264+265
133# 338
1902# 645+646
1903# 719+720
edit 8.40
Wygląda mi że wagon 800 jest na pociągu 611. Jedzie w jego planie na Brynów. Natomiast na 610 zakarlik- solówka w zakładowym.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez hanys76, łącznie zmieniany 6 razy.
1503 #700
1505 #759
1505 #759
Może zacznij używać znaku "->" jako podmiana niż cytować i pisać bez podmiany....
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
poc. 01 - 590
poc. 607 - 809
poc. 608 - 815
poc. 112 - 637+638
poc. 113 - 695+593
poc. 114 - 571+618
poc. 115 - 583+584
poc. 118 - 591
poc. 197 - 579+610
poc. 198 - 779
poc. 1911 - 683+642
poc. 98 - 644+344
poc. 707 - 704
poc. 171 - 715
poc. 176 - 705
poc. 207 - 264+265
poc. 208 - 725+736
Zabrze:
Zamieszanie na liniach 1 i 4. W planie poc. 14 podczas postoju na Chebziu oraz w kursie w stronę Gliwic jechał wagon 791 (jednak był oznaczony jako poc. 16). Na przystanku Zaborze Poremba motorniczy wyszedł do pasażerów i powiedział, że jak ktoś chce do Gliwic to proszę się przesiąść na autobus, bo on zawraca na Zaborzu. Nie wszyscy to jednak usłyszeli. Wagon ku niezadowoleniu młodzieży z tylnej częsci wagonu zawrócił i pojechał na Chebzie w swoim planie 16.
Na poc. 15 (a przynajmniej czasowo by się zgadzało, choć wszystko jest możliwe skoro w planie 14 był 16) jechał do Chebzia wagon 732.
W planie poc. 17 (czasowo) z Zabrza jechała jednak planowo jedynka. Był to wagon 639. Potem długo nic jezeli chodzi o linie 1 i 4.
O 8:30 byłem już za placem Wolności wzdłuż torowiska 1/4. Pierwszym jechał po chwili skład 649+650 na poc. 405, kompletnie nie w swoim planie (ponad 30 minut opóźniony). Zaraz za nim moderus 788 (poc. 18), wagon 266 (poc. 351, który włączał się z Gliwic; planowy kurs z Biskupic do Zaborza nie był realizowany) oraz jeszcze jakaś stopiątka (możliwe, że również opóźniony skład z poc. 406).
poc. 15 - 732 (?)
poc. 16 - 791
poc. 17 - 639 (?)
poc. 18 - 788
poc. 405 - 649+650
Linia 5 kursowała prawidłowo, ale jak już pisałem, nie było jeszcze wtedy w planie pociągu poc. 351.
poc. 501 - 408 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 508 - 461 (sprzęg złozony)
poc. 509 - 476 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 510 - 653 (sprzęg złożony)
poc. 511 - solówka w jasnym malowaniu z wyprowadzeniem kabla do tyłu
poc. 512 - 460
poc. 351 - 266
poc. 33 - 655+393
Skład 691+689 jeździ z wetkniętym kwadratem na tylnym wyświetlaczu z linii 20.hanys76 pisze:606# 691+689
607, 608# 809 oraz 815
poc. 607 - 809
poc. 608 - 815
poc. 112 - 637+638
poc. 113 - 695+593
poc. 114 - 571+618
poc. 115 - 583+584
poc. 118 - 591
poc. 197 - 579+610
poc. 198 - 779
poc. 1911 - 683+642
Ma rozłożony tylny sprzęg.Peter pisze:poc. 1912 #272 solo
poc. 98 - 644+344
poc. 707 - 704
poc. 171 - 715
poc. 176 - 705
poc. 207 - 264+265
poc. 208 - 725+736
Zabrze:
Zamieszanie na liniach 1 i 4. W planie poc. 14 podczas postoju na Chebziu oraz w kursie w stronę Gliwic jechał wagon 791 (jednak był oznaczony jako poc. 16). Na przystanku Zaborze Poremba motorniczy wyszedł do pasażerów i powiedział, że jak ktoś chce do Gliwic to proszę się przesiąść na autobus, bo on zawraca na Zaborzu. Nie wszyscy to jednak usłyszeli. Wagon ku niezadowoleniu młodzieży z tylnej częsci wagonu zawrócił i pojechał na Chebzie w swoim planie 16.
Na poc. 15 (a przynajmniej czasowo by się zgadzało, choć wszystko jest możliwe skoro w planie 14 był 16) jechał do Chebzia wagon 732.
W planie poc. 17 (czasowo) z Zabrza jechała jednak planowo jedynka. Był to wagon 639. Potem długo nic jezeli chodzi o linie 1 i 4.
O 8:30 byłem już za placem Wolności wzdłuż torowiska 1/4. Pierwszym jechał po chwili skład 649+650 na poc. 405, kompletnie nie w swoim planie (ponad 30 minut opóźniony). Zaraz za nim moderus 788 (poc. 18), wagon 266 (poc. 351, który włączał się z Gliwic; planowy kurs z Biskupic do Zaborza nie był realizowany) oraz jeszcze jakaś stopiątka (możliwe, że również opóźniony skład z poc. 406).
poc. 15 - 732 (?)
poc. 16 - 791
poc. 17 - 639 (?)
poc. 18 - 788
poc. 405 - 649+650
Linia 5 kursowała prawidłowo, ale jak już pisałem, nie było jeszcze wtedy w planie pociągu poc. 351.
poc. 501 - 408 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 508 - 461 (sprzęg złozony)
poc. 509 - 476 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 510 - 653 (sprzęg złożony)
poc. 511 - solówka w jasnym malowaniu z wyprowadzeniem kabla do tyłu
poc. 512 - 460
poc. 351 - 266
poc. 33 - 655+393
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 1 raz.
Ok.godziny 8:40 na trójkącie na Dańdówce na torach nieużywanych liniowo stał 2601 #450 na tablicy miał wyświetlone '26 Mysłowice Dworzec PKP' wcześniej po przyjeździe z Milowic tramwaj ten manewrował.Nie wiadomo z jakiej przyczyny.Zapewne zaczekał do 9:20 i włączył się w planowy kurs do Milowic.
Pechowy piątek 13-tego dla tramwaju #513 (2602).O godz.8:40 tramwaj ten dosłownie na środku Ronda Ludwik połamał pantograf.Zrobiło się zamieszanie.Tramwaje 26,27 jadące z centrum kierowane były na Okrzei lub zawracane na Ostrogórskiej.Tramwaje będące niedaleko Dańdówki kierowane były różnie,niektóre na centrum,niektóre trasą Kazimierz-Mysłowice.Tramwaje 24 jeździły normalnie ponieważ defekt zatrzymał się dużo dalej za zwrotnicą.Obecnie tramwaje jeżdżą planowo.
2601 - #450
2602 - #513 -> (?)
2608 - #436
215 - #762
Pechowy piątek 13-tego dla tramwaju #513 (2602).O godz.8:40 tramwaj ten dosłownie na środku Ronda Ludwik połamał pantograf.Zrobiło się zamieszanie.Tramwaje 26,27 jadące z centrum kierowane były na Okrzei lub zawracane na Ostrogórskiej.Tramwaje będące niedaleko Dańdówki kierowane były różnie,niektóre na centrum,niektóre trasą Kazimierz-Mysłowice.Tramwaje 24 jeździły normalnie ponieważ defekt zatrzymał się dużo dalej za zwrotnicą.Obecnie tramwaje jeżdżą planowo.
2601 - #450
2602 - #513 -> (?)
2608 - #436
215 - #762
Pozdrawiam
1507 #270+271
2104 #737
2701 #755+756 Miał być o 9;25 a był 9;20 czyli 5 minut przed czasem przyjechał na przystanek Estakada w strone Kazimierza. Za nim jechał kolejny 27 bez numeru poc. #633+634 <- pojechał na Kazimierz.
2704 #530+540
2104 #737
2701 #755+756 Miał być o 9;25 a był 9;20 czyli 5 minut przed czasem przyjechał na przystanek Estakada w strone Kazimierza. Za nim jechał kolejny 27 bez numeru poc. #633+634 <- pojechał na Kazimierz.
2704 #530+540
Może zacznij używać znaku "->" jako podmiana niż cytować i pisać bez podmiany....
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Jechałem obok ok 16 i na miejscu były 2 pogotowia techniczne i dźwig który już stawiał tramwaj na tory. Kilkanaście metrów wcześniej coś robili z torami, więc to mogło być przyczyną wykolejenia. A tramwaj zarył w ziemie całkiem porządnie. Niestety nie dałem rady zrobić żadnych fotek z autobusu.hanys76 pisze:Info od ZKT 1 i Marcina : Na Piłsudskiego wykoleił się niedawno, wagon 450 na linii 26. Kto jest w stanie , niech się uda na miejsce.
Już go nie ma, jest zakarlik - skład 505+504hanys76 pisze:601# 808
Skład 662+617.hanys76 pisze:602# skład w zakładowym
Jest to wagon 768.hanys76 pisze:604# zakarlik-solówka w zakładowym
Zapomniałem dodać, że rano o 7:00 był spóźniony w kursie do Katowic. Jechał za poc. 1910, a powinien jechać 5 minut przed nim. A obecnie tabliczki z linii 20 już nie ma.ff rano pisze:Skład 691+689 jeździ z wetkniętym kwadratem na tylnym wyświetlaczu z linii 20.hanys76 pisze:606# 691+689
Obecnie kursuje na drugim pantografiePeter pisze:poc. 111 #467+489
Obecnie skład 370+371ff rano pisze:poc. 118 - 591
Linia 11 kursuje trochę dziwnie. Mój poc. 117 odjechał z Chebzia planowo, jednak nie przyjechał z Lipin poc. 118. Mieliśmy z nim mijankę na Lipinach (chociaż wtedy powinien tam stać już poc. 111). Z poc. 111 była mijanka na Szarlocińcu. Poc. 112 za nim nie było, dopiero minęliśmy się z nim w połowie 3 Maja. Zatem pociągi 118 i 111 miały 15 minut opóźnienia, poc. 112 około 7. Natomiast na poc. 113 - BRAK OBSADY , chociaż wcale mnie to nie dziwi, bo tam jeździł 695+593. Rzadko coś ostatnio jeździ, a jak go już widzę rano, to nigdy go już nie ma po południu BRAK OBSADY także na poc. 114, czyli zdechł 571+618.
hanys76 pisze:1902# 645+646
1903# 719+720
Peter pisze:poc. 1909 #482+483
poc. 1910 #548+488
poc. 1912 #272 solo
poc. 191 - 711+712ff rano pisze:poc. 197 - 579+610
poc. 198 - 779
poc. 1911 - 683+642
poc. 194 - 490
poc. 195 - 276+278
poc. 196 - 354+355
poc. 1912 - 773 (obecnie)
Peter pisze:poc. 03 #673
poc. 02 - 728ff rano pisze:poc. 01 - 590
poc. 03 - 277 (obecnie)
Na przystanku Metalowców na torze 6 i 19 w kierunku centrum Chorzowa trwa spawanko szyny. Rozłożone jest pogotowie techniczne.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 3 razy.
13 ? - #329hanys76 pisze:133# 338
1408 - #749 (rozłożony tylny sprzęg)
165 - #268+269hanys76 pisze:161# 726+727
162# 685+686
163# zakarlik 781
174 - #708ff pisze:poc. 171 - 715
poc. 176 - 705
#268+267 . Poprawiłem
Boguś
Dzięki, coś mi się źle wstukało
luki
Ostatnio zmieniony 14 mar 2009, 01:11 przez luki, łącznie zmieniany 2 razy.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Dodam, że na tym 34 jeździł z rozłożonym przednim sprzęgiem. Czyli coś holował lub był holowany z czwórki.rafalurbino18 pisze:Teraz kursuje na poc. 34.ff pisze:poc. 405 - 649+650
Poc. 402 - #588+589
Poc. 406 - #556+557
poc. 403 - 379+415 (widziany przed południem) => 260+261 (po południu)
poc. 404 - 395+386
poc. 405 - 364+392 (po południu)
Na poc. 413 była solówka, jednak nie był to wagon 266, który kursował na poc. 351. Wagon ten był jednak po 16:00 na Zaborzu, ale wracał już otablicowany na zjazd do zajezdni zaraz za poc. 509 (za poc. 509 normalnie zwykle kursuje ten poc. 413). Kiedy zapisywałem tę informację, po chwili śmignął podstawiony widocznie z zajezdni właściwy poc. 413 i nie wiem jaki to wagon :/
Skład ten kursował tam dopiero po południu. Po 14:00 wyjechał z gliwickiej zajezdni w kierunku Zabrza i jechał otablicowany na 3 bez pasażerów zaraz za poc. 405. Z rozkładu wynika, że od pl. Wolności włączył się w kurs do Makoszów właśnie na poc. 31rafalurbino18 pisze:Poc. 31 - #651+652
588+589 kursował na 4 z rozłożonym tylnym sprzęgiem, więc wczesniej zapewne był pchany. Ostatnimi dniami miał sprzęg złożony i pewnie rano na 3 jeszcze taki był.rafalurbino18 pisze:Poc. 32 - #588+589 -> #?
(...)
Poc. 402 - #588+589
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 3 razy.
2108 #525
2704 #440+446 -> #623+624 Podmiana na Estakadzie
2704 #440+446 -> #623+624 Podmiana na Estakadzie
Może zacznij używać znaku "->" jako podmiana niż cytować i pisać bez podmiany....
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
Na poc. 610 kursuje obecnie wagon 812hanys76 pisze:Wygląda mi że wagon 800 jest na pociągu 611. Jedzie w jego planie na Brynów. Natomiast na 610 zakarlik- solówka w zakładowym.
O godzinie 18:33 z bardzo dużą prędkością wjechał od Katowic na Stadion Śląski skład 578+577. Tak samo niespotykanie szybko jechał trzecim torem. Po chwili (18:35) wyjechał w kurs do Katowic jako 11 (tak głosiły wyświetlacze), jednak w drugim wagonie była tablica linii 6. Prędkość była jednak uzasadniona, bo zapewne włączał się na poc. 113 lub 114, a na tych nie było obsady. Jeżeli na 113 to miał na starcie 22 minuty opóźnienia, a jeżeli na 114 to 7 minut. DOPISANE: Jest na poc. 114. Nadal goni plan, ale teraz w kursie do Chebzia ma już tylko 2 minuty w plecy
poc. 91 - 254 soloff rano pisze:poc. 98 - 644+344
Tylny sprzęg był rozłożony. Nie wiedziałem tyłu z bliska, ale bardzo możliwe, że to był cały sprzęg (niełamany).
poc. 173 - solówka z burtami reklanowymi (najprawdopodobniej 721) DOPISANE: Nie był to na pewno 721, może 709...luki pisze:174 - #708ff pisze:poc. 171 - 715
poc. 176 - 705
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Skład #379+415 kursował później na poc. 32. Coś dzisiaj wiele tych wędrówek składów z T3 na T4 i odwrotnie.ff pisze:poc. 403 - 379+415 (widziany przed południem) => 260+261 (po południu)
Dzisiaj podobno koło południa jakiś skład zderzył się z Seicento, gdzieś koło mijanki Zabrze Park Świerczewskiego. Później z daleka widziałem, że tramwaje jakoś dziwnie kursują, więc jest to bardzo prawdopodobne. Jednak nie piszę nic więcej, bo to tylko wieści z dość słabego źródła.
Oj, tu był mętlik. Wagon 732 był na poc. 17, a wagon 639 na poc. 14. Czyli wygląda na to, że poc. 14-17 były uwięzione. Poc. 14 i 15 musiały pojechać z pl. Wolności na Biskupice, a 16 i 17 robiły kółka na odcinku Zaborze - Chebzie. Jeżeli to prawda, to blokada trasy do Gliwic musiała nastąpić już o 5:30ff pisze:Zamieszanie na liniach 1 i 4. W planie poc. 14 podczas postoju na Chebziu oraz w kursie w stronę Gliwic jechał wagon 791 (jednak był oznaczony jako poc. 16). Na przystanku Zaborze Poremba motorniczy wyszedł do pasażerów i powiedział, że jak ktoś chce do Gliwic to proszę się przesiąść na autobus, bo on zawraca na Zaborzu. Nie wszyscy to jednak usłyszeli. Wagon ku niezadowoleniu młodzieży z tylnej częsci wagonu zawrócił i pojechał na Chebzie w swoim planie 16.
Na poc. 15 (a przynajmniej czasowo by się zgadzało, choć wszystko jest możliwe skoro w planie 14 był 16) jechał do Chebzia wagon 732.
W planie poc. 17 (czasowo) z Zabrza jechała jednak planowo jedynka. Był to wagon 639. Potem długo nic jezeli chodzi o linie 1 i 4.
O 8:30 byłem już za placem Wolności wzdłuż torowiska 1/4. Pierwszym jechał po chwili skład 649+650 na poc. 405, kompletnie nie w swoim planie (ponad 30 minut opóźniony). Zaraz za nim moderus 788 (poc. 18), wagon 266 (poc. 351, który włączał się z Gliwic; planowy kurs z Biskupic do Zaborza nie był realizowany) oraz jeszcze jakaś stopiątka (możliwe, że również opóźniony skład z poc. 406).
poc. 15 - 732 (?)
poc. 16 - 791
poc. 17 - 639 (?)
poc. 18 - 788
poc. 13 - 775
poc. 15 - 733
poc. 181 - 608 (rozłożony tylny sprzęg)lkalus19 pisze:a 185 jest 256
poc. 182 - 742
poc. 302 - 267 (złożony tylny sprzęg )
Awarie itp.:
- ok. 12-stej Mariacką w str. Centrum przemknęło szybko pogotowie techniczne #137A.
- o 14:08 ul. Mariacką w Sosnowcu w str. Centrum jechał wagon #625 oznaczony jako 26 (później widziałem go na 2611). Kurs odbywał się z pasażerami.
Sądzę, że gdyby rzeczywiście były prowadzone jakieś prace przed wykolejeniem to tramwaj nie zaryłby aż tak w ziemię, bo jechałby o wiele wolniej, a z tego co widziałem po śladach to tramwaj zarył w pobocze tuż przy jezdni na długości kilku metrów.
O 16:20 wagonu #450 nie było już na miejscu, a o 16:23 powoli przepuszczono zablokowane poc. 211, 2607 i 212, które zostały parę minut wcześniej puszczone w kier. Milowic z Centrum.
#450 rzeczywiście o 16:40 jechał do Centrum bez pasażerów, ale już jakieś pół godziny później widziałem go jak jechał normalnie do Milowic, a o 19-stej ponownie widziałem go oznaczonego jako poc. 2603.
- o 16:20 w radiu TŚ mówiono coś o rezerwie dla poc. 2601. Zatem #450 musiano zmienić na inny wagon, a on sam przeszedł na 2603.
Obsady:
212 - #535
216 - #753
217 - #424
O 12-stej w planie 213 do Będzina jechało też jakieś żelazko (ze starszej serii) w planie poc. 213.
241 - #532
242 - #521
243 - #621? (o 13:35 jechał w jego planie do Będzina)
244 - solówka w zakładowym (wyglądała mi na #524)
246* - #790 (lub na innym poc. linii 24)
2605* - #508 (o 19:15 jechał Andersa w jego planie do Milowic)
2607 - #515
2610 - #523
2611 - ? -> #625
Na 26* [pomiędzy 16-stą a 19-stą] widziałem też #501 i #595 (któryś z nich mógł być równie dobrze na linii 21).
273 - #670+669
275 - #633+634
276 - #440+446
2716* - #666 (o 19:15 jechał ul.Andersa do Kazimierza w jego planie)
--------------
Kolejna prośba do wszystkich użytkowników - używajcie cytowania obsad poprzedników bo później jak się chce dopisać swoje obsady to trzeba przelatywać przez wszystkie posty i kopiować po jednej, czy dwóch obsadach, co jest nieco denerwujące, a jak obsady są zacytowane to o wiele łatwiej to jakoś poustawiać i łatwiej jest się połapać w obsadach.
- ok. 12-stej Mariacką w str. Centrum przemknęło szybko pogotowie techniczne #137A.
- o 14:08 ul. Mariacką w Sosnowcu w str. Centrum jechał wagon #625 oznaczony jako 26 (później widziałem go na 2611). Kurs odbywał się z pasażerami.
Matrix pisze:Jechałem obok ok 16 i na miejscu były 2 pogotowia techniczne i dźwig który już stawiał tramwaj na tory. Kilkanaście metrów wcześniej coś robili z torami, więc to mogło być przyczyną wykolejenia. A tramwaj zarył w ziemie całkiem porządnie. Niestety nie dałem rady zrobić żadnych fotek z autobusu.hanys76 pisze:Info od ZKT 1 i Marcina : Na Piłsudskiego wykoleił się niedawno, wagon 450 na linii 26.
Do wykolejenia doszło prawie dokładnie w połowie odcinka pomiędzy Wysoką a Egzotarium w str. Milowic (mniej, więcej w tym miejscu -> http://www.phototrans.eu/14,71576,0.html ).R_G pisze:Do wykolejenia wagonu #450 doszło około 100 metrów przed przystankiem Sosnowiec Egzotarium.
Wagon ten zjeżdżał awaryjnie bez pasażerów do zajezdni o 16:40 przez Osiedle Piastów.
Sądzę, że gdyby rzeczywiście były prowadzone jakieś prace przed wykolejeniem to tramwaj nie zaryłby aż tak w ziemię, bo jechałby o wiele wolniej, a z tego co widziałem po śladach to tramwaj zarył w pobocze tuż przy jezdni na długości kilku metrów.
O 16:20 wagonu #450 nie było już na miejscu, a o 16:23 powoli przepuszczono zablokowane poc. 211, 2607 i 212, które zostały parę minut wcześniej puszczone w kier. Milowic z Centrum.
#450 rzeczywiście o 16:40 jechał do Centrum bez pasażerów, ale już jakieś pół godziny później widziałem go jak jechał normalnie do Milowic, a o 19-stej ponownie widziałem go oznaczonego jako poc. 2603.
- o 16:20 w radiu TŚ mówiono coś o rezerwie dla poc. 2601. Zatem #450 musiano zmienić na inny wagon, a on sam przeszedł na 2603.
Obsady:
211 - #537Radko_90, TŚ-ZKT1 pisze:2104 #737
215 - #762
2108 #525
212 - #535
216 - #753
217 - #424
O 12-stej w planie 213 do Będzina jechało też jakieś żelazko (ze starszej serii) w planie poc. 213.
241 - #532
242 - #521
243 - #621? (o 13:35 jechał w jego planie do Będzina)
244 - solówka w zakładowym (wyglądała mi na #524)
246* - #790 (lub na innym poc. linii 24)
2603 - ? -> #450Radko_90, R_G pisze:2601 - #450
2602 - #513 -> (?)
2608 - #436
Na '26' między innymi #534, #627, #575.
2605* - #508 (o 19:15 jechał Andersa w jego planie do Milowic)
2607 - #515
2610 - #523
2611 - ? -> #625
Na 26* [pomiędzy 16-stą a 19-stą] widziałem też #501 i #595 (któryś z nich mógł być równie dobrze na linii 21).
272 - #757+758TŚ-ZKT1 pisze:2701 #755+756
2704 #530+540
273 - #670+669
275 - #633+634
276 - #440+446
2716* - #666 (o 19:15 jechał ul.Andersa do Kazimierza w jego planie)
Pomiędzy 11-stą a 14-stą #440+446 widywałem na 276. Zresztą sam widziałeś tam wcześniej #530+540 O której była ta podmiana i w którym kierunku jechały składy? A tak w ogóle to dziwne, że podmieniają tramwaje w tamtym miejscu (i nie chodzi mi o to, że estakadą tramwaje nie jeżdżą )TŚ-ZKT1 pisze:2704 #440+446 -> #623+624 Podmiana na Estakadzie
O 13:35 jechał Mariacką w S-cu do Będzina w planie poc. 243, a na 217, który powinien jechać 10 min. wcześniej był inny wagon.R_G pisze:Na linii '21' można dziś uświadczyć wagon #621
--------------
Obsady 1503 i 1505 wypisał już wcześniej TŚ-ZKT1, a później dopisał też obsadę 1507.Marcin pisze:1501-#674
1502-#250+251
1503-#700
1504-#746+745 -> #283
1505-#759
Kolejna prośba do wszystkich użytkowników - używajcie cytowania obsad poprzedników bo później jak się chce dopisać swoje obsady to trzeba przelatywać przez wszystkie posty i kopiować po jednej, czy dwóch obsadach, co jest nieco denerwujące, a jak obsady są zacytowane to o wiele łatwiej to jakoś poustawiać i łatwiej jest się połapać w obsadach.
Ostatnio zmieniony 13 mar 2009, 20:52 przez DW, łącznie zmieniany 1 raz.
O 7.29 z Dworca do Zawodzia jechały razem pociągi: 702 #710 i 204 #370+371.
Po południu nie działała sygnalizacja na odcinku jednotorowym Bogucicka - Monte Casino. Ruchem tramwajów kierował kontroler z Nadzoru Ruchu.
O 16.40 z Centrum do zajezdni Zawodzie zjeżdżał pusty #250+251
O 16.45 od Ronda do zajezdni Zawodzie zjeżdzał pusty #695+593.
O 16.50 od Ronda jechał poc.114 #495+496, który holował zdefektowany wagon #591. Trójskład zatrzymał przed zwrotnicą w kierunku Placu Wolności. Motorniczy ze składu i solówki (siedział w defekcie) odpieli #591 od #495+496. Po chwili skład pojechał do Placu Wolności, a #591 o własnych siłach pojechał do zajezdni.
202 #746+745 -> #659+660
204 #370+371 -> #571+618
205 #313+314
206 #748+747
134 #692
702 #710
709 #681
710 #721
Po południu nie działała sygnalizacja na odcinku jednotorowym Bogucicka - Monte Casino. Ruchem tramwajów kierował kontroler z Nadzoru Ruchu.
O 16.40 z Centrum do zajezdni Zawodzie zjeżdżał pusty #250+251
O 16.45 od Ronda do zajezdni Zawodzie zjeżdzał pusty #695+593.
O 16.50 od Ronda jechał poc.114 #495+496, który holował zdefektowany wagon #591. Trójskład zatrzymał przed zwrotnicą w kierunku Placu Wolności. Motorniczy ze składu i solówki (siedział w defekcie) odpieli #591 od #495+496. Po chwili skład pojechał do Placu Wolności, a #591 o własnych siłach pojechał do zajezdni.
hanys76 pisze:203# 731+730
207# 264+265
201 #680+679ff pisze:poc. 208 - 725+736
202 #746+745 -> #659+660
204 #370+371 -> #571+618
205 #313+314
206 #748+747
131 #329luki pisze:13 ? - #329hanys76 pisze:133# 338
134 #692
701 #470ff pisze:poc. 707 - 704
702 #710
709 #681
710 #721
O 16.50 widziałem już #495+496ff pisze:poc. 114 - 571+618
164 #734+735luki pisze:165 - #268+269hanys76 pisze:161# 726+727
162# 685+686
163# zakarlik 781
1408 #283 - ranoR_G pisze:1403 - #328luki pisze:1408 - #749
1404 - #340
1405 - #769
1504 #505+504 - rano. O której widziałeś #746+745 i #283 na poc.1504?Marcin pisze:1501-#674
1502-#250+251
1503-#700
1504-#746+745 -> #283
1505-#759
Ostatnio zmieniony 13 mar 2009, 21:38 przez Boguś, łącznie zmieniany 1 raz.
To musiałeś go widzieć w ostatnim momencie, ponieważ tuż po 17:00 nie było tam już żadnej obsady.Boguś pisze:O 16.50 widziałem już #495+496ff pisze:poc. 114 - 571+618
O godzinie 20:00 na pętli zchodniej Stadionu Śląskiego na łączniku wyjazdowym na Chorzów stał jakiś oświetlony wewnątrz skład. Stał tam jakieś 15 minut, o 20:00 wyruszył na Chorzów.
Na poc. 511 prawie na pewno wagon 425.ff rano pisze:poc. 501 - 408 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 508 - 461 (sprzęg złozony)
poc. 509 - 476 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 510 - 653 (sprzęg złożony)
poc. 511 - solówka w jasnym malowaniu z wyprowadzeniem kabla do tyłu
poc. 512 - 460
Na poc. 507 był wagon z lampką na 4. drzwiami i dość jasnym odcieniem kremowego malowania. Wydaje mi się, że mógł tam być wagon 503, który ostatnio tam bywał.
#746+745 i #283 musiały być na różnych pociągach bo skład widziałem jeszcze po 19:30 jadący do Katowic a krakusa po 20:30 w tym samym miejscu co skład. Skład rozkładowo pasuje na 1502 natomiast solówka na 1504.
244 - #524 (zgadza się)
246 - też się zgadza
Najprawdopodobniej po wykolejeniu doszło do zamian wagonów na pociągach,
ale:
2603 - #595
2604 - #511
2606 - #575
2608 - #436
2609 - #534 (rano, później go w ogóle nie widziałem-najpr. w ciągu dnia zdefektował)
Widziałem też #627 i #501 któryś z nich pasuje na 2602 a drugi na podmianę za #534 na 2609.
#627 #509-(wydaje mi się że to jest podmiana na 2601) jechał za #627 po tym zamieszaniu.
Piątek trzynastego był pechowym dla linii '26', ale swoją drogą wagon #513 nie mógł dziś dojeździć do końca
2711 - #756K
2713 - #334
Z powrotem przez torowców przyblokowane zostały 211 (tabliczkę miał 07), 2607 i 2608. Moderus na 212 już opóźnienia nie miał.DW pisze: O 16:20 wagonu #450 nie było już na miejscu, a o 16:23 powoli przepuszczono zablokowane poc. 211, 2607 i 212, które zostały parę minut wcześniej puszczone w kier. Milowic z Centrum.
Po wykolejeniu #450 na poc. 214 jechał #553.2104 #737
215 - #762
2108 #525
211 - #537
212 - #535
216 - #753
217 - #424
242 - #622 (po g. 20)DW pisze:241 - #532
242 - #521
243 - #621? (o 13:35 jechał w jego planie do Będzina)
244 - solówka w zakładowym (wyglądała mi na #524)
246* - #790 (lub na innym poc. linii 24)
244 - #524 (zgadza się)
246 - też się zgadza
I #501 i #595 były na linii 262603 - ? -> #450
2605* - #508 (o 19:15 jechał Andersa w jego planie do Milowic)
2607 - #515
2610 - #523
2611 - ? -> #625
Na 26* [pomiędzy 16-stą a 19-stą] widziałem też #501 i #595 (któryś z nich mógł być równie dobrze na linii 21).
Najprawdopodobniej po wykolejeniu doszło do zamian wagonów na pociągach,
ale:
2603 - #595
2604 - #511
2606 - #575
2608 - #436
2609 - #534 (rano, później go w ogóle nie widziałem-najpr. w ciągu dnia zdefektował)
Widziałem też #627 i #501 któryś z nich pasuje na 2602 a drugi na podmianę za #534 na 2609.
#627 #509-(wydaje mi się że to jest podmiana na 2601) jechał za #627 po tym zamieszaniu.
Piątek trzynastego był pechowym dla linii '26', ale swoją drogą wagon #513 nie mógł dziś dojeździć do końca
Żadnej podmiany na 274 nie było.DW pisze:O której była ta podmiana i w którym kierunku jechały składy? A tak w ogóle to dziwne, że podmieniają tramwaje w tamtym miejscu (i nie chodzi mi o to, że estakadą tramwaje nie jeżdżą )Tś-ZKT1 pisze:Pomiędzy 11-stą a 14-stą #440+446 widywałem na 276. Zresztą sam widziałeś tam wcześniej #530+540
2711 - #756K
2713 - #334
Ostatnio zmieniony 13 mar 2009, 22:12 przez R_G, łącznie zmieniany 3 razy.
Pozdrawiam R1 :santa:
Podmiana była około godziny 15;30. Nie to żebym się czepiał ale przystanek nazywa się Estakada. Najpierw jechał skład #440+446 w strone Kazimierza, zawrócił na Ostrogórskiej i po 15- minutach wracał w strone zajezdni w tym czasie w kierunku przeciwnym czyli do Kazimierza jechał #623+624 by podmienić #440+446.DW pisze:Pomiędzy 11-stą a 14-stą #440+446 widywałem na 276. Zresztą sam widziałeś tam wcześniej #530+540 O której była ta podmiana i w którym kierunku jechały składy? A tak w ogóle to dziwne, że podmieniają tramwaje w tamtym miejscu (i nie chodzi mi o to, że estakadą tramwaje nie jeżdżą )TŚ-ZKT1 pisze:2704 #440+446 -> #623+624 Podmiana na Estakadzie
Może zacznij używać znaku "->" jako podmiana niż cytować i pisać bez podmiany....
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
O 15:05 do Kazimierza powinien jechać poc. 276, więc pasuje, że to nim dokonano podmiany. A co nazwy przystanku to wiem i to ja się zacząłem czepiaćTŚ-ZKT1 pisze:Podmiana była około godziny 15;30. Nie to żebym się czepiał ale przystanek nazywa się Estakada. Najpierw jechał skład #440+446 w strone Kazimierza, zawrócił na Ostrogórskiej i po 15- minutach wracał w strone zajezdni w tym czasie w kierunku przeciwnym czyli do Kazimierza jechał #623+624 by podmienić #440+446.DW pisze:Pomiędzy 11-stą a 14-stą #440+446 widywałem na 276. Zresztą sam widziałeś tam wcześniej #530+540 O której była ta podmiana i w którym kierunku jechały składy? A tak w ogóle to dziwne, że podmieniają tramwaje w tamtym miejscu (i nie chodzi mi o to, że estakadą tramwaje nie jeżdżą )TŚ-ZKT1 pisze:2704 #440+446 -> #623+624 Podmiana na Estakadzie
Jesteś pewien? Bo ok. 17-stej widziałem jak do Milowic jechało jakieś zasyfione (z zaciekami z dachu na zewnętrznych ścianach) żelazko z poprzedniej dostawy (więc #737 lub #759) i czasowo pasowało mniej, więcej na poc. 214 (lub ew. 215). Może #553 był na 213, na którym ma przydział, a którego nie widziałem.R_G pisze:Po wykolejeniu #450 na poc. 214 jechał #553.
O 19:10 na 2603 był #450 (jechał w jego planie do Milowic i miał tabliczkę "03"; chyba, że mi się coś przewidziało...)R_G pisze:Najprawdopodobniej po wykolejeniu doszło do zamian wagonów na pociągach,
ale:
2603 - #595
Coś pomieszałeś z cytatami, bo wszystko to napisałem ja, a TŚ-ZKT1 napisał jeszcze co innegoR_G pisze:Żadnej podmiany na 274 nie było.DW pisze:O której była ta podmiana i w którym kierunku jechały składy? A tak w ogóle to dziwne, że podmieniają tramwaje w tamtym miejscu (i nie chodzi mi o to, że estakadą tramwaje nie jeżdżą )Tś-ZKT1 pisze:Pomiędzy 11-stą a 14-stą #440+446 widywałem na 276. Zresztą sam widziałeś tam wcześniej #530+540
Jestem pewien, Moderus jadąc planowo, planowo mijał się w okolicach Wysokiej z #553 który jechał w planie, oraz miał tabliczkę poc. 214DW pisze:Jesteś pewien? Bo ok. 17-stej widziałem jak do Milowic jechało jakieś zasyfione (z zaciekami z dachu na zewnętrznych ścianach) żelazko z poprzedniej dostawy (więc #737 lub #759) i czasowo pasowało mniej, więcej na poc. 214 (lub ew. 215). Może #553 był na 213, na którym ma przydział, a którego nie widziałem.R_G pisze:Po wykolejeniu #450 na poc. 214 jechał #553.
#595 na 2603 był na mleczarni po 16, możliwe że później jeszcze się coś poprzenosiło.DW pisze:O 19:10 na 2603 był #450 (jechał w jego planie do Milowic i miał tabliczkę "03"; chyba, że mi się coś przewidziało...)R_G pisze:Najprawdopodobniej po wykolejeniu doszło do zamian wagonów na pociągach,
ale:
2603 - #595
Faktycznie się coś porypałoDW pisze:Coś pomieszałeś z cytatami, bo wszystko to napisałem ja, a TŚ-ZKT1 napisał jeszcze co innegoR_G pisze:Żadnej podmiany na 274 nie było.DW pisze:O której była ta podmiana i w którym kierunku jechały składy? A tak w ogóle to dziwne, że podmieniają tramwaje w tamtym miejscu (i nie chodzi mi o to, że estakadą tramwaje nie jeżdżą )Tś-ZKT1 pisze:Pomiędzy 11-stą a 14-stą #440+446 widywałem na 276. Zresztą sam widziałeś tam wcześniej #530+540
Pozdrawiam R1 :santa:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 78 gości