2009.03.10
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
2009.03.10
Poc. 31 - #588+589 -> #395+386
Poc. 32 - #651+652
Poc. 33 - #401+402 -> #655+393
Poc. 34 - #558+559
Poc. 35 - #561+382? -> #401+402
Edycja 16.29 - Dopisałem obsady na poc. 31 (tylko podmianę), 32, 33 (obie obsady), 34 i 35 (obie obsady).
Poc. 32 - #651+652
Poc. 33 - #401+402 -> #655+393
Poc. 34 - #558+559
Poc. 35 - #561+382? -> #401+402
Edycja 16.29 - Dopisałem obsady na poc. 31 (tylko podmianę), 32, 33 (obie obsady), 34 i 35 (obie obsady).
Ostatnio zmieniony 10 mar 2009, 16:30 przez rafalurbino18, łącznie zmieniany 2 razy.
Na 21 widziałem #762
Może zacznij używać znaku "->" jako podmiana niż cytować i pisać bez podmiany....
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
poc. 01 - 687
poc. 605 - zakarlik 695+593
poc. 606 - 578+577
poc. 611 - nie jestem pewien, ale chyba zakarlik 772+771 (chyba, że był to spoźniony 8 minut poc. 112)
poc. 612 - 583+584
poc. 116 - 264+265
poc. 193 - 644+344
poc. 196 - 482+483
poc. 1910 - 252+253
poc. 92 - 719+720
poc. 97 - 776
poc. 171 - 684
Zabrze:
poc. 13 - 620 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 15 - 775
poc. 16 - 733
poc. 17 - 766
poc. 404 - 649+650
poc. 405 - 556+557 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 506 - 458
poc. 507 (z poc. 353) - 256 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 508 - 472
poc. 509 - 461
poc. 510 - 408 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 351 - 503 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 353 (na poc. 507) - jw.
Wszystkie ww. wagony bez napisane uwagi odnośnie sprzęgu, miały tylny sprzęg złożony.
poc. 605 - zakarlik 695+593
poc. 606 - 578+577
poc. 611 - nie jestem pewien, ale chyba zakarlik 772+771 (chyba, że był to spoźniony 8 minut poc. 112)
poc. 612 - 583+584
poc. 116 - 264+265
poc. 193 - 644+344
poc. 196 - 482+483
poc. 1910 - 252+253
poc. 92 - 719+720
poc. 97 - 776
poc. 171 - 684
Zabrze:
poc. 13 - 620 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 15 - 775
poc. 16 - 733
poc. 17 - 766
poc. 404 - 649+650
poc. 405 - 556+557 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 506 - 458
poc. 507 (z poc. 353) - 256 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 508 - 472
poc. 509 - 461
poc. 510 - 408 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 351 - 503 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 353 (na poc. 507) - jw.
Wszystkie ww. wagony bez napisane uwagi odnośnie sprzęgu, miały tylny sprzęg złożony.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 1 raz.
15_? - #728
24_ - #509
2602 - #532
2603 - #595
2604 - #537
2606 - #625
2607 - #511
2608 - #552
2610 - #498
2611 - #534
275 - #633+634
276 - #440+446
271 - #751+752
24_ - #509
2602 - #532
2603 - #595
2604 - #537
2606 - #625
2607 - #511
2608 - #552
2610 - #498
2611 - #534
275 - #633+634
276 - #440+446
271 - #751+752
Ostatnio zmieniony 10 mar 2009, 14:03 przez R_G, łącznie zmieniany 2 razy.
Pozdrawiam R1 :santa:
O godzinie 10:00 przez Zabrze przejechał skład w zakładowym ze składem 401+402 na holu odwróconym tyłem do kierunku jazdy. Skład 401+402 miał odwrócony przedni kwadrat, ale chyba był na linii 3. 20 minut później z zajezdni w kierunku centrum Zabrza jechał na włączenie pusty skład w zakładowym.
Ostatnio zmieniony 10 mar 2009, 12:37 przez ff, łącznie zmieniany 1 raz.
ff pisze:Skład 401+402 miał odwrócony przedni kwadrat, ale chyba był na linii 5.
skład na linii 5 hmm,coś mi się nie wydaje , może to był jakiś trup z 3ki lub 4ki.
Miało być 3, nie wiem czemu wklepało się 5 ff
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Basia, łącznie zmieniany 1 raz.
09.03.2009r o 7:30 miałam egzamin na prawo jazdy i zdałam na pierwszym razem:-) za dwa tygodnie do odbioru.
1404 - #281
1405 - #607
1406 - #328
1504 - #728 (zamiast składu)
1508 - #725+736 (z tyłu drugiego wagonu cała obręcz się rusza)[/b]
2601 - #450
1405 - #607
1406 - #328
Wagonu, ale już mogę potwierdzić że to #625.DW pisze:Ten znak zapytania się tyczy numeru poc. czy wagonu? :>2606 -?#625
Pierwszy raz padłem ofiarą nowych rozkładów Nawet w temacie o zmianach pisałem nt. poc. 277 :santa: Więc to pociąg 271.DW pisze:Mowa o tym poc., który zjeżdża do zajezdni o 5:40? (bo poza kursami nocnymi na 27 kursuje już tylko 6 poc. )277 - #751+752
1503 - #700Marcin pisze: 1501-#688(?)
1502-#659+660(?)
1504 - #728 (zamiast składu)
1508 - #725+736 (z tyłu drugiego wagonu cała obręcz się rusza)[/b]
Wydaje mi się że raczej coś ci się pomieszało odnośnie 241 i #509 bo po 12 widziałem na tym pociągu #575Radko_90 pisze:241 - #509 o 5:50 widziany był na Pogoni Rybnej
2601 - #450
273 - #755+756R&G pisze:275 - #633+634
276 - #440+446
271 - #751+752
Ostatnio zmieniony 10 mar 2009, 21:53 przez R_G, łącznie zmieniany 4 razy.
Pozdrawiam R1 :santa:
poc. 165 #726+727
Tuż po 15:00 wagon na linii 14 (widziałem z daleka) rozkraczył się na rozjeździe z jednotoru na odcinek dwutorowy jadąc w kierunku centrum Katowic tuż przed przystankiem Koszutka Słoneczna. Zatamował w ten sposób całkowicie ruch tramwajów linii 13 i 14.
Około 15:10 na Rondzie widziałem jadący czteroskład nauki jazdy #131+132+111+112. W składzie #111+112 były lekko otwarte niektóre drzwi. Czynny skład #131+132 miał wyraźne trudności z uciągnięciem #111+112, ponieważ sam nie był w 100% sprawny. Spod ostatniego wózka tego składu wydobywał się dym i iskry.
Owy czteroskład pojechał w kierunku Chorzowa. Nie zawinął na pętle przy Stadionie Śląskim.
Tymczasem na pętli zachodniej stał wagon #768 z linii 11 ustawiony na kierunek Katowice. Za nim stał solo wagon #604 bez oznaczeń (przed godziną 15:30).
Tuż po 15:00 wagon na linii 14 (widziałem z daleka) rozkraczył się na rozjeździe z jednotoru na odcinek dwutorowy jadąc w kierunku centrum Katowic tuż przed przystankiem Koszutka Słoneczna. Zatamował w ten sposób całkowicie ruch tramwajów linii 13 i 14.
Około 15:10 na Rondzie widziałem jadący czteroskład nauki jazdy #131+132+111+112. W składzie #111+112 były lekko otwarte niektóre drzwi. Czynny skład #131+132 miał wyraźne trudności z uciągnięciem #111+112, ponieważ sam nie był w 100% sprawny. Spod ostatniego wózka tego składu wydobywał się dym i iskry.
Owy czteroskład pojechał w kierunku Chorzowa. Nie zawinął na pętle przy Stadionie Śląskim.
Tymczasem na pętli zachodniej stał wagon #768 z linii 11 ustawiony na kierunek Katowice. Za nim stał solo wagon #604 bez oznaczeń (przed godziną 15:30).
*SDIP (U.N.O.)
EDYCJA: 18:00 -*
Na linii 9 jeździ #579+610.
134 - #338
1408 - #673 -*
Na 14 widziałem #749
- ok. 17:30 #283 oznakowany jako 14:00 stał na nieużywanym łuku Pętli Słonecznej. Podniesiony pantograf i rozłożony tylni sprzęg.-*
Z tego co widzę tramwaje już jeżdżą, przed chwilą przejechał 134 #338 od Pętli do przystanku w stronę Siemianowic, sądząc po rozkładzie spóźniony 15 minut.Peter pisze:Tuż po 15:00 wagon na linii 14 (widziałem z daleka) rozkraczył się na rozjeździe z jednotoru na odcinek dwutorowy jadąc w kierunku centrum Katowic tuż przed przystankiem Koszutka Słoneczna. Zatamował w ten sposób całkowicie ruch tramwajów linii 13 i 14.
Na linii 9 jeździ #579+610.
Peter pisze:poc. 112 #768
poc. 115 #467+489
117 - #772+771ff pisze:poc. 116 - 264+265
134 - #338
1402 - #767 - przedni sprzęg rozłożony -*R_G pisze:1404 - #277
1405 - #607
1406 - #328
1408 - #673 -*
Na 14 widziałem #749
- ok. 17:30 #283 oznakowany jako 14:00 stał na nieużywanym łuku Pętli Słonecznej. Podniesiony pantograf i rozłożony tylni sprzęg.-*
Ostatnio zmieniony 10 mar 2009, 18:02 przez luki, łącznie zmieniany 1 raz.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Zgadza się. Wcześniej kursował na pociągu 33. Ja opiszę co widziałem na T3, zaś obsady dopiszę do 1 postu by był jakiś porządek:ff pisze:O godzinie 10:00 przez Zabrze przejechał skład w zakładowym ze składem 401+402 na holu odwróconym tyłem do kierunku jazdy. Skład 401+402 miał odwrócony przedni kwadrat, ale chyba był na linii 3. 20 minut później z zajezdni w kierunku centrum Zabrza jechał na włączenie pusty skład w zakładowym.
- O godzinie 09.35 na mijankę Zabrze Park Świerczewskiego nadjechał czworoskład #558+559+402+401 Tak więc skład jeżdżący na poc. 34 ściągał tyłem do kierunku jazdy skład #401+402 jeżdżący na poc. 33, który padł w Makoszowach. Na mijance stał wtedy skład w zakładowym - #561+382?, który stał tam prawie 20minut, gdyż kursował na poc. 35. Skład ten po nadjechaniu na mijankę składu z defektem odjechał do Makoszów. Czworoskład stał tam jeszcze chwilę i nie odjeżdżał. Nie wiem co się później działo ale zapewne czekał on na poc. 31 przyjeżdżający z centrum.
- O godzinie 11.18 nie było mijanki tramwajów na mijance Zabrze Park Świerczewskiego. Kurs pociągu 35 musiał wypaść, gdyż na mijance znajdował się jedynie poc. 31, który za po przyjechaniu z centrum udał się do Makoszów.
Ponadto wiele podmian - szczegóły wyżej. Oczywiście skład #401+402, który zdefektował rano już jeździ na trójce - na poc. 35.
274 - #530+540 (numer poc. z rozkładu)R_G pisze:271 - #751+752
273 - #755+756
275 - #633+634
276 - #440+446
1503? Przecież to poc. katowicki, a wagon jeszcze niedawno będziński Czyżby wszystkie żelazka (albo przynajmniej większość) miały powędrować w kierunku Gliwic (Będzin -> Zawodzie -> Gliwice oraz Stroszek -> Gliwice). Skoro do Gliwic z Zawodzia ma jechać cały skład to można się spodziewać, że porwą nam też #762 (albo będą bardziej łaskawi i nieco starszy #759, który jeździ na 15-ste)...Marcin pisze:Na 1503 jeździ #665
poc. 02 - 340ff rano pisze:poc. 01 - 687
poc. 03 - skład 680+679
ff rano pisze:poc. 605 - zakarlik 695+593
poc. 606 - 578+577
poc. 611 - nie jestem pewien, ale chyba zakarlik 772+771 (chyba, że był to spoźniony 8 minut poc. 112)
poc. 612 - 583+584
poc. 602 - 731+730patryksobieszek pisze:poc.601- 815
poc.611- Potwierdzam
poc. 603 - 814
poc. 604 - 806
poc. 607 - 809
poc. 608 - 801
poc. 609 - zakarlik 772+771 (obecnie) - nie wiem co było wcześniej
poc. 610 - zakarlik 672
poc. 611 - zakarlik 674 (obecnie)
Na poc. 612 był najprawdopodobniej do samego końca skład 583+584, jednak w kursie zjazdowym z Bytomia jechał z napisem na wyświetlaczu "11 Zawodzie Zajezdnia". Czasowo na 11 nie pasował, żadna 11 wtedy planowo do zajezdni nie jedzie, a upewniam się, że to był jednak poc. 612, gdyż kursował w jego planie i nic innego w okolicy co by wskazywało na 6 nie jechało.
ff rano pisze:poc. 116 - 264+265
Peter pisze:poc. 112 #768
poc. 115 #467+489
luki pisze:117 - #772+771
poc. 111 - 675+676Peter pisze:Tymczasem na pętli zachodniej stał wagon #768 z linii 11 ustawiony na kierunek Katowice. Za nim stał solo wagon #604 bez oznaczeń (przed godziną 15:30)
poc. 112 - nadal 768
poc. 113 - 370+371
poc. 114 - 734+735
poc. 117 - 691+689 (obecnie)
poc. 118 - 598 (od 17:30), wcześniej BRAK OBSADY *
Ten 772+771 na poc. 117 na pewno nie był od rana (rano był na 6), zresztą teraz też go tam nie ma, bo jest znowu na 6
* - wagon 598 o godzinie 17:25 wjechał od strony Katowic na Stadion Śląski, praktycznie zaraz za poc. 02, na którym był wagon 340. Wagon 598 miał też kwadrat z linii 0 (właściwie z linii 20 z zaklejoną dwójką). Wagon 340 musiał go na pętli zaraz przepuscić, gdyż o 17:30 wagon 598 wyruszył w kurs poc. 118 do Katowic.
ff rano pisze:poc. 193 - 644+344
poc. 196 - 482+483
poc. 1910 - 252+253
Peter pisze:poc. 1907 #254+255
poc. 191 - 719+720 (obecnie, rano był na poc. 92)patryksobieszek pisze:poc.1908- 492
poc.1909- 354+355
poc.1912- 347
poc. 192 - 456+457 lub 711+712
poc. 193 - BRAK OBSADY (obecnie)
poc. 194 - 773
poc. 195 - 645+646
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: 2009.03.10
rafalurbino18 pisze:Poc. 33 - #401+402 -> #655+393
Poc. 34 - #558+559
Zgadza się. Skład 655+393 też zdefektował. Tuż po godzinie 16:00 jechał z Zabrza w stronę zajezdni. Wagon był kompletnie otablicowany, miał złożony tylny sprzęg, a prowadziła blondyna. Ze składu bardzo śmierdziało spalenizną.puschel pisze:Godz. 17:28 kier. Mikulczyce jechał poc. 33 po wymianie wagon 588-589
Tak, nadal ma tę reklamę, a w burtach nadal grunt uniwersalny Tytan.Przemo pisze:p.404 ffie widziales z pierwszym wagonem w reklamie Lerory Merlin ?
Wagon 598 na poc. 118 jeździ obecnie z wyłączonym podświetleniem wszystkich wyświetlaczy, przez co numer linii widać tylko z bliska. Gdy wyjeżdzał dwie godziny temu na linię był półmrok i wszystkie jeszcze świeciły. Widocznie motorniczy (starszy) uznał, że ze zgaszonymi będzie mu się lepiej prowadzić, mając pasażerów w d....
poc. 706 - 491
poc. 709 - 743
Na linii 20 widziałem skład 599+600. Około 17:00 widziałem go w Chorzowie o czasie pasującym dla poc. 209 (byłby to kurs zjazdowy do zajezdni). Natomiast o 19:00 w Katowicach widziałem go nadal. Nie pasował wtedy pod nic, ewentualnie pod opóźniony ponad 10 minut poc. 203.
poc. 1506 - 591R_G pisze:1503 - #700Marcin pisze:1501-#688(?)
1502-#659+660(?)
1504 - #728 (zamiast składu)
1508 - #725+736 (z tyłu drugiego wagonu cała obręcz się rusza)
Wieczorem wagon 277 jeździ na poc. 131.R_G pisze:1404 - #277
poc. 131 - 277luki pisze:134 - #338
Peter pisze:poc. 162 #268+269
poc. 163 - zakarlik 781Peter pisze:poc. 165 #726+727
O godzinie 19:50 z Zawodzia na Rynek przyjechała pusta nieotablicowana solówka. Wjechała na łuk pod Teatrem i po chwili postoju pojechała do Ronda.
Dodam jeszcze, że zakarlik 772+771 na poc. 609 kursuje z kwadratem z linii 16 z zalepioną "jedynką".
Około 7.30 na odcinku jednotorowym "Bogucicka" - "Monte Casino" nastąpiły jakieś zakłócenia ruchu. O tej godzinie przy wjeździe na jednotor od "Bogucickiej" stało 5 pociągów: solówka, skład, 1509 #756K, 702 #708 i 204 #662+617. Z przeciwnej strony nic nie jechało. O 7.35 pociągi ruszyły w kierunku zajezdni. Natomiast w kierunku Centrum, przy "Monte Casino" czekały już: 710 #704, 1502 #659+660, 1503 #700, 202 #748+747 i 1408 #673.
Ani razu u motorowych kursujących po jednotorze nie widziałem tablicy "Pociąg następny".
O 16.35 z zajezdni Zawodzie wyjechał skład #691+689, który bez pasażerów pojechał do Centrum włączyć się na linię 11.
O 16.45 do zajezdni Zawodzie jechała Nauka Jazdy #2, która ciągnęła zepsutą solówkę #416.
1502 potwierdzam
1509 #756K
1405 #329 - widziany o 17 na Zawodziu
1407 #416 -> ?
1409 #749
702 #708
707 #487
708 #612
710 #704
202 #748+747
203 wypadł kurs o 16.28 z Zawodzia
204 #662+617
205 #250+251
206 #574+573
207 #637+638
208 #270+271
Na trasie Nauka Jazdy #131+132, która o 17.15 jechała z Rynku do Zawodzia. Skład miał rozłożony tylny sprzęg.
Ani razu u motorowych kursujących po jednotorze nie widziałem tablicy "Pociąg następny".
O 16.35 z zajezdni Zawodzie wyjechał skład #691+689, który bez pasażerów pojechał do Centrum włączyć się na linię 11.
O 16.45 do zajezdni Zawodzie jechała Nauka Jazdy #2, która ciągnęła zepsutą solówkę #416.
164 #746+745ff pisze:Peter pisze:poc. 162 #268+269poc. 163 - zakarlik 781Peter pisze:poc. 165 #726+727
R_G pisze:1503 - #700Marcin pisze:1501-#688(?)
1502-#659+660(?)
1504 - #728 (zamiast składu)
1508 - #725+736 (z tyłu drugiego wagonu cała obręcz się rusza)[/b]
1501 potwierdzamff pisze:poc. 1506 - 591
1502 potwierdzam
1509 #756K
1404 #281 - widziany o 16.50 na Zawodziuluki pisze:1402 - #767 - przedni sprzęg rozłożony -*R_G pisze:1404 - #277
1405 - #607
1406 - #328
1408 - #673 -*
Na 14 widziałem #749
1405 #329 - widziany o 17 na Zawodziu
1407 #416 -> ?
1409 #749
133 #329 -> ?luki pisze:134 - #338
#665 był na 1505.DW pisze:1503? Przecież to poc. katowicki, a wagon jeszcze niedawno będziński Czyżby wszystkie żelazka (albo przynajmniej większość) miały powędrować w kierunku Gliwic (Będzin -> Zawodzie -> Gliwice oraz Stroszek -> Gliwice). Skoro do Gliwic z Zawodzia ma jechać cały skład to można się spodziewać, że porwą nam też #762 (albo będą bardziej łaskawi i nieco starszy #759, który jeździ na 15-ste)...Marcin pisze:Na 1503 jeździ #665
701 #721ff pisze:poc. 706 - 491
poc. 709 - 743
702 #708
707 #487
708 #612
710 #704
201 #680+679 -> ?ff pisze:Na linii 20 widziałem skład 599+600. Około 17:00 widziałem go w Chorzowie jakby na poc. 209 (byłby to kurs zjazdowy do zajezdni). Natomiast o 19:00 w Katowicach widziałem go nadal. Nie pasował wtedy pod nic, ewentualnie pod opóźniony ponad 10 minut poc. 203.
202 #748+747
203 wypadł kurs o 16.28 z Zawodzia
204 #662+617
205 #250+251
206 #574+573
207 #637+638
208 #270+271
Wagon ten wyjechał z zajezdni około godziny 16.50ff pisze:* - wagon 598 o godzinie 17:25 wjechał od strony Katowic na Stadion Śląski, praktycznie zaraz za poc. 02, na którym był wagon 340. Wagon 598 miał też kwadrat z linii 0 (właściwie z linii 20 z zaklejoną dwójką). Wagon 340 musiał go na pętli zaraz przepuscić, gdyż o 17:30 wagon 598 wyruszył w kurs poc. 118 do Katowic.
#711+712ff pisze:poc. 192 - 456+457 lub 711+712
Na trasie Nauka Jazdy #131+132, która o 17.15 jechała z Rynku do Zawodzia. Skład miał rozłożony tylny sprzęg.
ff rano pisze:poc. 13 - 620 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 15 - 775
poc. 16 - 733
poc. 17 - 766
Żelazko (pewnie 732) było też na jakimś niskim pociągu jedynki, chyba 12.Przemo pisze:p.14- #420
p.18- #788
Poc. 17 miał po 16:00 z Gliwic ponad 15 minut opóźnienia.
poc. 511 - 425ff rano pisze:poc. 506 - 458
poc. 507 (z poc. 353) - 256 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 508 - 472
poc. 509 - 461
poc. 510 - 408 (rozłożony tylny sprzęg)
Prawidłowo przedysponował się po południu na poc. 413.ff rano pisze:poc. 351 - 503 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 302 - 267 (rozłożony tylny sprzęg)
Wagon 487 otablicowany na 7 jedzie teraz (godz. 21:20) pusty z Chorzowa do Katowic.Boguś pisze:707 #487
Potwierdzam paraliż kursowania tramwajów na odcinku Dęblińska-Dańdówka Trójkąt. Linia 24 kursowała w relacji Zajezdnia-Milowice, 27 Będzińska-Milowice oraz Kazimierz-Mysłowice (utknęły składy) 26 również Mysłowice-Kazimierz oraz Milowice Będzińska/Zagórze (tego nie wiem), 15, 21 bez zmian. Powodem wg jednego motorniczego był brak prądu a według drugiej motorowej zanik napięcia. Przekaz jasny, pierdyknęła podstacja na Ludwiku. Trwało to co najmniej od 18:30 do 20:15, pierwszym wagonem który z Dworca pojechał w miarę normalnie czyli w swoim prawidłowym kierunku był #521 na 242, pewnie został bez prądu gdzieś na Małachowskiego i następnie pojechał na Okrzei.Matrix pisze:Ok 19 w Sosnowcu od Plazy aż do Niwki stały tramwaje. Niektóre miały opuszczone pantografy a inne z podniesionymi. O 19:05 widziałem na pawiaku 26 jadący w stronę trójkąta. Numerów pociągów niestety nie mam mam, bo jechałem samochodem.
#340 z tyłu wyświetlacz nie wskazywał nic, na szfce postawiony kwadrat. W składzie natomiast wyświetlacz nic nie pokazywał, ale kwadratu już nie było.ff pisze:poc. 02 - 340
poc. 03 - skład 680+679
704 - #710ff/Boguś pisze: poc. 706 - 491
poc. 709 - 743
701 #721
702 #708
707 #487
708 #612
710 #704
705 - #703
131 - #277134 - #338
133 #329 -> ?
132 - #672
Poc. 1404 poprawiłem, rzeczywiście od rana jest tam #281Boguś/luki/R&G pisze:1404 - #281
1405 - #607
1406 - #328
1402 - #767 - przedni sprzęg rozłożony -*
1408 - #673 -*
1405 #329 - widziany o 17 na Zawodziu
1407 #416 -> ?
1409 #749
I jadąc od strony Mysłowic zjechał do zajezdni około 19:15 z obsługą przystanków-przejechał nawet do przystanku Zaw.Zaj. po czym musiał wycofywać, wcześniej
o 19:10 w stronę Alfreda jechał #571+618 na '14'
1407 - #416->#590
Na 1405 była podmiana #607->#329
1505 - #665Boguś/ff/R&G pisze:1501-#688
1502-#659+660
1503 - #700
1504 - #728 (zamiast składu)
poc. 1506 - 591
1508 - #725+736 (z tyłu drugiego wagonu cała obręcz się rusza)[/b]
1509 #756K
1507 - #685+686
Moje przypuszczenia się potwierdziły, po godzinie 19 z Zagórza jedzie najpierw skład z 1507, później solówa z 1506.
161 - #313+314 (w ostatniej obudowie drzwi po ich otwarciu mechanizm dalej działa)Peter/ff/Boguś pisze:poc. 162 #268+269
poc. 165 #726+727
poc. 163 - zakarlik 781
164 #746+745
201 - #702+701 (po podmianie)Boguś pisze: 201 #680+679 -> ?
202 #748+747
203 wypadł kurs o 16.28 z Zawodzia
204 #662+617
205 #250+251
206 #574+573
207 #637+638
208 #270+271
209 - #599+600
Na '21' był również #666
242 - #521
243 - #451
244 - #509
246 - #790
Po "prądowym" zamieszaniu o 20:30 przez Ludwik do zajezdni zjeżdżał skład Pogorii więc na 272 (w radiotelefonie o n im mówili) był #631+ lub #757+.DW/R&G pisze: 271 - #751+752
273 - #755+756
274 - #530+540
275 - #633+634
276 - #440+446
Motorniczy za 272 przesiadł się na Ludwiku do solówki na 271 i kontynuował kurs wagonu #575 do Kazimierza.
271 - #575
27_ - #501
O 18:15 przez Rondo do zajezdni zjeżdżał skład L+#283 z '14'.
Ostatnio zmieniony 11 mar 2009, 21:30 przez R_G, łącznie zmieniany 14 razy.
Pozdrawiam R1 :santa:
Mój tata akurat jechał dziś z Katowic na Tysiąclecie tramwajem (a bardzo rzadko mu się to zdarza). Mówił, że jechał karlikiem (a to mu się trafił rodzynek) i miał takiego pecha, że akurat się zepsuł. Odcinek z Rynku na Rondo pokonał w 15 minut. Najpierw wagon nie mógł ruszyć z Rynku, potem z 5 minut stał na światłach, a potem kolejne tyle na Rondzie. Objaw był taki jakby w wagonie nie było prądu, jednak z naprzeciwka tramwaje kursowały. W końcu jednak coś zadziałało i dalsza podróż była już bez postojów. Z kodu kasownika wynika, że był to wagon 809, bilet skasowany o 11:33 Pasuje
- observator
- Posty: 405
- Rejestracja: 20 wrz 2007, 18:50
- Lokalizacja: punkt_observacyjny
- Kontakt:
Godz. 16.41 niebiesko-czerwony skład.
O godz. 18stej pomiędzy szczytem wiaduktu a przystankiem AE czołowo spotkały się pociągi Gdyby droga hamowania była dłuższa o kilka metrów to by było zderzenie czołowe. Jadący w kierunku zajezdni skład (gałęzie drzew zasłaniają mi widok więc nie jestem pewien) wycofał do Bogucickiej, pewnie dlatego że miał bliżej do rozjazdu, za nim było pusto no i pierwszeństwo w tej organizacji ruchu jest w strone centrum.
O godz. 18stej pomiędzy szczytem wiaduktu a przystankiem AE czołowo spotkały się pociągi Gdyby droga hamowania była dłuższa o kilka metrów to by było zderzenie czołowe. Jadący w kierunku zajezdni skład (gałęzie drzew zasłaniają mi widok więc nie jestem pewien) wycofał do Bogucickiej, pewnie dlatego że miał bliżej do rozjazdu, za nim było pusto no i pierwszeństwo w tej organizacji ruchu jest w strone centrum.
tramwaj najlepszym środkiem transportu na zakorkowane miasta
[1] pomiędzy przystankami 'Zawodzie Akademia Ekonomiczna-Zawodzie Ośrodek Sportowy' w kierunku pętli/zajezdni
[2] j.w. w kierunku Rynku
[1] pomiędzy przystankami 'Zawodzie Akademia Ekonomiczna-Zawodzie Ośrodek Sportowy' w kierunku pętli/zajezdni
[2] j.w. w kierunku Rynku
To jest właśnie #2, a na holu #416. Gdybyś drugą fotkę zrobił trochę niżej, to bym się na nią załapał.observator pisze:Godz. 16.41 niebiesko-czerwony skład.
[url=http://s1d2.turboimagehost.com/t/1521163_IMG_1257.JPG]Obrazek[/URL] [url=http://s1d2.turboimagehost.com/t/1521165_IMG_1258.JPG]Obrazek[/URL]
Ostatnio zmieniony 10 mar 2009, 22:28 przez Boguś, łącznie zmieniany 1 raz.
Nadal. Przed chwilą z Chorzowa do Katowic trasą 6/41 jechał wagon 678. Linia 7, w boczną ramkę na tablicę włożona jest mała tablica do przednich kasetek kierunkowych. Podobno coś na forum wpk jest o składzie na 20 z rozwalonym silnikiem, który na Warszawskiej blokuje przejazd.hanys76 pisze:Tramwaje z rynku w Chorzowie ,ulicą Wolności jadą normalnie widac. Wyglądało na to że zgodnie z rozkładem, pojechały 2013 oraz 175. Możliwe że udrożniono już przejazd.
Kolejną dwudziestką, która od Katowic zajrzała na Stadion i już pojechała z powrotem, jest wagon 328.
Na podmianach linii 19 wczoraj były solówki, dziś są same składy.
poc. 1915 - skład 254+255 (w dzień na poc. 197)
poc. 1919 - skład 252+253 (w dzień na poc. 1910)
poc. 1921 - skład 711+712 (w dzień na poc. 192)
poc. 1111 - 769
poc. 1112 - 749
poc. 1113 - 673 (przyspieszony 4 minuty)
Na podmianach linii 19 wczoraj były solówki, dziś są same składy.
poc. 1915 - skład 254+255 (w dzień na poc. 197)
poc. 1919 - skład 252+253 (w dzień na poc. 1910)
poc. 1921 - skład 711+712 (w dzień na poc. 192)
poc. 1111 - 769
poc. 1112 - 749
poc. 1113 - 673 (przyspieszony 4 minuty)
Widziałem go tylko rano. Po południu i wczesnym wieczorem nie miałem okazji widzieć pociągu 605. Obecnie jeździ tam wagon 661ff rano pisze:poc. 605 - zakarlik 695+593
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 3 razy.
- observator
- Posty: 405
- Rejestracja: 20 wrz 2007, 18:50
- Lokalizacja: punkt_observacyjny
- Kontakt:
Ups, nie zauważyłem że napisałeś, myślami byłem przy "inspekcji".Boguś pisze:To jest właśnie #2, a na holu #416. Gdybyś drugą fotkę zrobił trochę niżej, to bym się na nią załapał.observator pisze:Godz. 16.41 niebiesko-czerwony skład.
[url=http://s1d2.turboimagehost.com/t/1521163_IMG_1257.JPG]Obrazek[/URL] [url=http://s1d2.turboimagehost.com/t/1521165_IMG_1258.JPG]Obrazek[/URL]
Właśnie coś jest tak podejrzanie cicho.hanys76 pisze:Na forum wpk jest napisane że na skrzyżowaniu Francuskiej z Warszawską ,pociąg 205 stoi z urwanym silnikiem. Blokada trwa od 20.45.
tramwaj najlepszym środkiem transportu na zakorkowane miasta
[1] pomiędzy przystankami 'Zawodzie Akademia Ekonomiczna-Zawodzie Ośrodek Sportowy' w kierunku pętli/zajezdni
[2] j.w. w kierunku Rynku
[1] pomiędzy przystankami 'Zawodzie Akademia Ekonomiczna-Zawodzie Ośrodek Sportowy' w kierunku pętli/zajezdni
[2] j.w. w kierunku Rynku
Nadal linia 20 zagląda na Stadion. Ze Stadionu za poc. 118 jechał wagon 416 jako 20. Przy okazji przez przypadek mamy komplet podmian na 20: 767, 328 i 416observator pisze:Właśnie coś jest tak podejrzanie cicho.hanys76 pisze:Na forum wpk jest napisane że na skrzyżowaniu Francuskiej z Warszawską ,pociąg 205 stoi z urwanym silnikiem. Blokada trwa od 20.45.
- observator
- Posty: 405
- Rejestracja: 20 wrz 2007, 18:50
- Lokalizacja: punkt_observacyjny
- Kontakt:
Nadal brak tramwajów na Zawodziu. Przed chwilą jechała wzwyżka sieciowców do centrum.
edycja 23.56 - pojawiła się pusta solówka w kierunku do zajezdni ale nic poza nią.
edycja 00.01 - NR lewym wyłączonym pasem a do zajezdni skład w zakładowym: ciemna zdefektowana solówka z opuszczonym patykiem pchana przez solówkę, za nimi kilkanaście pociągów.
PS. forumowy zegar coś się spóźnia.
edycja 23.56 - pojawiła się pusta solówka w kierunku do zajezdni ale nic poza nią.
edycja 00.01 - NR lewym wyłączonym pasem a do zajezdni skład w zakładowym: ciemna zdefektowana solówka z opuszczonym patykiem pchana przez solówkę, za nimi kilkanaście pociągów.
PS. forumowy zegar coś się spóźnia.
Ostatnio zmieniony 11 mar 2009, 00:33 przez observator, łącznie zmieniany 1 raz.
tramwaj najlepszym środkiem transportu na zakorkowane miasta
[1] pomiędzy przystankami 'Zawodzie Akademia Ekonomiczna-Zawodzie Ośrodek Sportowy' w kierunku pętli/zajezdni
[2] j.w. w kierunku Rynku
[1] pomiędzy przystankami 'Zawodzie Akademia Ekonomiczna-Zawodzie Ośrodek Sportowy' w kierunku pętli/zajezdni
[2] j.w. w kierunku Rynku
- observator
- Posty: 405
- Rejestracja: 20 wrz 2007, 18:50
- Lokalizacja: punkt_observacyjny
- Kontakt:
Gdy napisałem poprzednią wypowiedź to było chwile przed pierwszą edycją czyli nie wcześniej niż 23.55, dla pewności ręcznie zsynchronizowałem zegar żeby upewnić się że u mnie nie spieszy/późni. No chyba że u każdego pokazuje inaczej (u mnie jest Wysłany: Wczoraj 23:52).
Już jadą poc. w kierunku centrum.
Już jadą poc. w kierunku centrum.
tramwaj najlepszym środkiem transportu na zakorkowane miasta
[1] pomiędzy przystankami 'Zawodzie Akademia Ekonomiczna-Zawodzie Ośrodek Sportowy' w kierunku pętli/zajezdni
[2] j.w. w kierunku Rynku
[1] pomiędzy przystankami 'Zawodzie Akademia Ekonomiczna-Zawodzie Ośrodek Sportowy' w kierunku pętli/zajezdni
[2] j.w. w kierunku Rynku
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 25 gości