2009.03.09
2009.03.09
601# zakarlik 591 ( obecnie kursuje tu 687 , zatem była podmiana) *
602# 675+676
603# 809
604# zakarlik- solówka 728 *
606# 746+745
607# 801 lub 810
608# 815
610# 814
611# zakarlik-solówka w zakładowym
612# 702+701 ( zjechał z Brynowa po 6.30 do zajezdni pusty, z napisem awaria i kwadratem zjazdowym) .Obecnie brak obsady .
161# 731+730
162# 748+747
163# zakarlik
1901# 354+355*
1905# 254+255*
1906# 645+646
701# 721
111# 313+314
112# 467+489
113# 599+600
114# 264+265
116# 680+679
Czyli nadal 5 citadisów w ruchu, nic nowego nie wyjechało.
* -edycja 8.40
602# 675+676
603# 809
604# zakarlik- solówka 728 *
606# 746+745
607# 801 lub 810
608# 815
610# 814
611# zakarlik-solówka w zakładowym
612# 702+701 ( zjechał z Brynowa po 6.30 do zajezdni pusty, z napisem awaria i kwadratem zjazdowym) .Obecnie brak obsady .
161# 731+730
162# 748+747
163# zakarlik
1901# 354+355*
1905# 254+255*
1906# 645+646
701# 721
111# 313+314
112# 467+489
113# 599+600
114# 264+265
116# 680+679
Czyli nadal 5 citadisów w ruchu, nic nowego nie wyjechało.
* -edycja 8.40
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez hanys76, łącznie zmieniany 4 razy.
Re: 2009.03.09
poc. 01 - 591 lub 598
poc. 605 - zakarlik 583+584
poc. 609 - 806
Skład 746+745 na poc. 606 ma kwadrat z linii 16 z zaklejoną jedynką.
poc. 117 - 772+771
poc. 193 - 257+258
poc. 1910 - 252+253
poc. 171 - 684
poc. 92 - skład w zakładowym
poc. 97 - solówka w zakładowym
poc. 13 - 766
poc. 15 - 775
poc. 16 - 733 (debiut żelazka na tym pociągu)
poc. 404 - 564+565
poc. 405 - 556+557 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 506 - 614 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 507 (z poc. 353) - 765 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 508 - 785
poc. 509 - 658 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 510 - 460 (cały tylny sprzęg - w zeszłym tygodniu był łamany i złożony)
poc. 351 - 256 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 353 - jw.
Pozostałe wymienione gliwickie wagony, niebędące żelazkami, czyli +565 i 785, posiadają złożone tylne sprzęgi.
EDIT 10:25
Około 9:30 w Zabrzu z kierunku Gliwic jechały jeden po drugim co najmniej trzy składy - w zakładowym, 379+415 i 260+261. Ten ostatni nie miał przedniego kwadratu. Teraz 260+261 widzę, że już jedzie z powrotem do Gliwic. Pasuje na poc. 403.
poc. 605 - zakarlik 583+584
poc. 609 - 806
Skład 746+745 na poc. 606 ma kwadrat z linii 16 z zaklejoną jedynką.
poc. 117 - 772+771
poc. 193 - 257+258
poc. 1910 - 252+253
poc. 171 - 684
poc. 92 - skład w zakładowym
poc. 97 - solówka w zakładowym
poc. 13 - 766
poc. 15 - 775
poc. 16 - 733 (debiut żelazka na tym pociągu)
poc. 404 - 564+565
poc. 405 - 556+557 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 506 - 614 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 507 (z poc. 353) - 765 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 508 - 785
poc. 509 - 658 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 510 - 460 (cały tylny sprzęg - w zeszłym tygodniu był łamany i złożony)
poc. 351 - 256 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 353 - jw.
Pozostałe wymienione gliwickie wagony, niebędące żelazkami, czyli +565 i 785, posiadają złożone tylne sprzęgi.
EDIT 10:25
Około 9:30 w Zabrzu z kierunku Gliwic jechały jeden po drugim co najmniej trzy składy - w zakładowym, 379+415 i 260+261. Ten ostatni nie miał przedniego kwadratu. Teraz 260+261 widzę, że już jedzie z powrotem do Gliwic. Pasuje na poc. 403.
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
14-639ff pisze:poc. 13 - 766
poc. 15 - 775
poc. 16 - 733 (debiut żelazka na tym pociągu)
1?-420
Dziś na 1ce pojawiły się dwa nowe żelazka (766 i 775) one chyba są z Bytomia a jeszcze dwa nowe stoją na zajezdni w Gliwicach i czekają na wyjazd. Z tego co słyszałam to 1ka ma być obsługiwana przez 6 żelazek , 788 i prawdopodobnie 620. To wszystko ma ponoć zapobiedz likwidacji tramwaju w Gliwicach , żeby Frankiewicz widział , że coś się robi i pieniądze nie idą na marne.
Ostatnio zmieniony 09 mar 2009, 16:31 przez Basia, łącznie zmieniany 1 raz.
09.03.2009r o 7:30 miałam egzamin na prawo jazdy i zdałam na pierwszym razem:-) za dwa tygodnie do odbioru.
O 13;30 jadący skład 2702 #279+280 ciągnął 27/03 #631+632 na którym nastąpiła podmiana na #751+752. Skład 279+280+631+632 nie zatrymywał się na przystankach.
Może zacznij używać znaku "->" jako podmiana niż cytować i pisać bez podmiany....
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
212 - #535
218 - #436
243 - #575
246 - #790
2601 - #501
2602 - #526
2603 - #595
2606 - #552
2607 - #625
2608 - #450
2611 - #627
275 - #633+634
EDYCJA
2606->2602
218 - #436
243 - #575
246 - #790
2601 - #501
2602 - #526
2603 - #595
2606 - #552
2607 - #625
2608 - #450
2611 - #627
274 - #440+446Kamil pisze:271-#631+632
273-#530+540
276-#755+756
275 - #633+634
EDYCJA
2606->2602
Ostatnio zmieniony 09 mar 2009, 22:55 przez R_G, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam R1 :santa:
Jesteś pewnien numerów poc.? Bo Kamil napisał, że #631+632 widział na 271, gdzie zresztą ma przydział (a na 273 inny skład, choć jak wtedy #631+632 był jednak na 273 to możliwe, że po podmianie).TŚ-ZKT1 pisze:O 13;30 jadący skład 2702 #279+280 ciągnął 27/03 #631+632 na którym nastąpiła podmiana na #751+752. Skład 279+280+631+632 nie zatrymywał się na przystankach.
Przy okazji prośba do innych - gdy widzicie wypisaną inną obsadę niż Wy widzieliście to napiszcie o której widzieliście dany wagon na danym poc., bo niekoniecznie poprzednik musi się mylić, tylko mogło np. dojść do podmiany.
#733 jest w Gliwicach już od początku roku (a nawet od końca poprzedniego) Ten drugi wóz to #775 (o czym pisał już "ff").Basia pisze:Dziś na 1ce pojawiły się dwa nowe żelazka (766 i 733)
Sam pomysł z "jedynką" ciekawy, choć nie sądzę, aby miał zbytnio pomóc...
Widziałem tą podmiane dokładnie o 13;26 pod moim blokiem na 3-go Maja w Sosnowcu przed światłamiDW pisze:Jesteś pewnien numerów poc.? Bo Kamil napisał, że #631+632 widział na 271, gdzie zresztą ma przydział (a na 273 inny skład, choć jak wtedy #631+632 był jednak na 273 to możliwe, że po podmianie).TŚ-ZKT1 pisze:O 13;30 jadący skład 2702 #279+280 ciągnął 27/03 #631+632 na którym nastąpiła podmiana na #751+752. Skład 279+280+631+632 nie zatrymywał się na przystankach.
Przy okazji prośba do innych - gdy widzicie wypisaną inną obsadę niż Wy widzieliście to napiszcie o której widzieliście dany wagon na danym poc., bo niekoniecznie poprzednik musi się mylić, tylko mogło np. dojść do podmiany.
Może zacznij używać znaku "->" jako podmiana niż cytować i pisać bez podmiany....
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
poc. 1909 #456+457
poc. 1910 #252+253
poc. 1912 #715
Tuż po 16:00 widziałem skład #693+694 jadący na dwóch biglach (kabel WN jednak wyglądał na połączony, widocznie #693 miał obwód odłączony od sieci mimo podniesionego pantografu). Wagon #694 był prowadzony przez motorniczego i pchał #693. Skład kierował się w stronę Zawodzia.
poc. 1910 #252+253
poc. 1912 #715
Tuż po 16:00 widziałem skład #693+694 jadący na dwóch biglach (kabel WN jednak wyglądał na połączony, widocznie #693 miał obwód odłączony od sieci mimo podniesionego pantografu). Wagon #694 był prowadzony przez motorniczego i pchał #693. Skład kierował się w stronę Zawodzia.
*SDIP (U.N.O.)
Pewno pierwszy wagon padł i motorniczy znalazł zastosowanie w pulpicie doczepyPeter pisze:Tuż po 16:00 widziałem skład #693+694 jadący na dwóch biglach (kabel WN jednak wyglądał na połączony, widocznie #693 miał obwód odłączony od sieci mimo podniesionego pantografu). Wagon #694 był prowadzony przez motorniczego i pchał #693. Skład kierował się w stronę Zawodzia.
Lepsze to niż pchać cały skład...
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Re: 2009.03.09
Sytuacja taborowa na Zawodziu chyba powoli sięga dna. Na poc. 604 jako zakarlik kursuje teraz wagon 338hanys76 pisze:604# zakarlik- solówka 728
Oczywiście to 801.hanys76 pisze:607# 801 lub 810
661hanys76 pisze:611# zakarlik-solówka w zakładowym
Nie przypuszczam, żeby tu nie było obsady od rana, ale faktem jest, że około 17:00 obsady tu nie było. Poc. 612 miał jechać około 17:30 koło Stadionu w stronę Katowic. O godzinie 17:40 od Katowic, czyli z przeciwnej strony, na Stadion Śląski wjechał skład 637+638 oznaczony jako poc. 612. Pojechał na pętlę zachodnią. Wyjechał dopiero po 10 minutach o 17:50 tuż przed poc. 601. Nie wykonywał chyba liniowego kursu poc. 612, gdyż w środku był cały ciemny, a jedyne co się świeciło to boczna tablica w drugim wagonie. Możliwe, że wszystko później oświecił, ale fakt, że nie wyjechał od razu sugeruje defekt.hanys76 pisze:612# 702+701 ( zjechał z Brynowa po 6.30 do zajezdni pusty, z napisem awaria i kwadratem zjazdowym) .Obecnie brak obsady .
hanys76 pisze:111# 313+314
112# 467+489
113# 599+600
114# 264+265
116# 680+679
poc. 113 - 268+269 (obecnie)ff rano pisze:poc. 117 - 772+771
poc. 114 - BRAK OBSADY *
poc. 115 - 734+735
poc. 118 - 749 (od 17:30)**
* - w planie poc. 114 do Chebzia po 17:00 nie jechało nic. Jednak na planie poc. 116 do Chebzia jechały dwa pociągi - 264+265 i 680+679. Pewnie 264+265 wracał na linię na ten sam pociąg, na którym był wcześniej, ale jeszcze to potwierdzę.
** - wagon 749 po 17:00 oczekiwał na pętli zachodniej Stadionu Śląskiego na włączenie się w kurs do Katowic poc. 118, na którym nie było obsady
poc. 01 - 591ff rano pisze:poc. 01 - 591 lub 598
poc. 02 - 598
poc. 03 - 728
Wagon 591 na poc. 01 widziałem już o godzinie 7:00 (upewniłem się widząc teraz pewien szczegół, a rano zwątpiłem widząc zapis hanysa), więc mam wątpliwości, czy był on wczesniej na poc. 601, co napisał hanys76.
Jeden z pociągów (chyba poc. 03) ma kwadrat z linii 20 z zaklejoną dwójką.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 10 razy.
Możliwe, że jednak mimo tego że kabel WN zwisał normalnie, nie "mostkował" on wagonów, bo taka jazda mogłaby się na przejeździe przez dwie sąsiednie sekcje trakcyjne niezbyt dobrze skończyć na dwóch podniesionych patykach. :eye:luki pisze:Pewno pierwszy wagon padł i motorniczy znalazł zastosowanie w pulpicie doczepy
Lepsze to niż pchać cały skład...
*SDIP (U.N.O.)
A #751+752 (bo rozumiem, że piszesz o podmianie #631+632 -> #751+752) jechał w którą stronę? Od Będzina do Dworca? Bo jeśli tak to za bardzo nie pasuje na 273, bo ten poc. powinien odjeżdżać z Estakady w kier. Pogoni o 13:19, więc zanim by zawrócił na Ostrogórskiej to by już jechał opóźniony ponad 20 min. za poc.274. Za to o 13:25 z Estakady do Kazimierza powinien odjeżdżać poc. 271...TŚ-ZKT1 pisze:Widziałem tą podmiane dokładnie o 13;26 pod moim blokiem na 3-go Maja w Sosnowcu przed światłamiDW pisze:Jesteś pewnien numerów poc.? Bo Kamil napisał, że #631+632 widział na 271, gdzie zresztą ma przydział (a na 273 inny skład, choć jak wtedy #631+632 był jednak na 273 to możliwe, że po podmianie).TŚ-ZKT1 pisze:O 13;30 jadący skład 2702 #279+280 ciągnął 27/03 #631+632 na którym nastąpiła podmiana na #751+752. Skład 279+280+631+632 nie zatrymywał się na przystankach.
-
- Posty: 274
- Rejestracja: 14 lis 2006, 15:22
693+694 na całego przeprasował się i zdechł pod Wesołym Miasteczkiem na 40 minut, zrobił za sobą sznurek prawie do diabelskiego koła, 252+253 biało czerwony, zawodziański selgros się też stracił z 262+282, przed 16 na Stadionie Śl były dwie 11 i 0. T0 potem jedna za drugom jeździły.
poprawiłem treść //luki
poprawiłem treść //luki
poc. 31 - 395+386 (miał złożony sprzęg z tyłu)rafalurbino18 pisze:Poc. 32 - #651+652
Poc. 33 - #401+402
poc. 34 - 588+589
ff pisze:poc. 13 - 766
poc. 15 - 775
poc. 16 - 733 (debiut żelazka na tym pociągu)
Wagon 420 widziałem na poc. 14, więc możliwe, że coś pomieszałaś...Basia pisze:14-639
1?-420
poc. 17 - 266
Oba wagony miały złożone sprzęgi.
Potwierdzam, że skład 260+261 był na poc. 403.ff rano pisze:poc. 404 - 564+565
poc. 405 - 556+557 (rozłożony tylny sprzęg)
EDIT 10:25
Około 9:30 w Zabrzu z kierunku Gliwic jechały jeden po drugim co najmniej trzy składy - w zakładowym, 379+415 i 260+261. Ten ostatni nie miał przedniego kwadratu. Teraz 260+261 widzę, że już jedzie z powrotem do Gliwic. Pasuje na poc. 403.
Zgodnie z planem wagon 256 po południu był na poc. 413.ff rano pisze:poc. 351 - 256 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 353 - jw.
poc. 512 - 419 (tylny sprzęg złożony)ff rano pisze:poc. 506 - 614 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 507 (z poc. 353) - 765 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 508 - 785
poc. 509 - 658 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 510 - 460 (cały tylny sprzęg - w zeszłym tygodniu był łamany i złożony)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 3 razy.
707 #703hanys76 pisze:701# 721
7 ? - #706
#693+694, a po za tym co on tam robił ?as chorzów pisze:694+693 na całego przeprasował sie i zdechł pod wesolym miasteczkiem
Nadal jeździ na drugim patyku, a przedtem kiedy patrzyłem była 12:30, teraz 17:30.165 - #578+577 na drugim pantografie,
Widać nie mają niczego na podmianę :/
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Przed 18..00 przez Dąb w kierunku zapewne zajezdni ,jechał ciemny i pusty skład w zakładowym. Możliwe że to 637+638 ,które widział ff przy stadionie.
Dopisane 19.00
Stwierdzam że linia 0 wozi powietrze, szczególnie póznym popołudniem. Niewiem ,jak sytuacja wygląda rano. Po 17.00 widziałem jadący w kierunku Katowic wagon 591 na 0 , bez pasażerów.
Dopisane 19.00
Stwierdzam że linia 0 wozi powietrze, szczególnie póznym popołudniem. Niewiem ,jak sytuacja wygląda rano. Po 17.00 widziałem jadący w kierunku Katowic wagon 591 na 0 , bez pasażerów.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez hanys76, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: 2009.03.09
hanys76 pisze:1901# 354+355*
1905# 254+255*
1906# 645+646
ff rano pisze:poc. 193 - 257+258
poc. 1910 - 252+253
poc. 192 - 644+344Peter pisze:poc. 1909 #456+457
poc. 1910 #252+253
poc. 1912 #715
poc. 194 - 776
poc. 198 - 773
poc. 1911 - 683+642
(poc. 1910 - zapis powtórzony )
poc. 94 - 464+465ff rano pisze:poc. 92 - skład w zakładowym
poc. 97 - solówka w zakładowym
hanys76 pisze:701# 721
poc. 703 - 612 (powrót z Gliwic)luki pisze:707 #703
7 ? - #706
To na pewno on. Jak pisałem, wyjechał ze Stadionu do Katowic o 17:50.hanys76 pisze:Przed 18..00 przez Dąb w kierunku zapewne zajezdni ,jechał ciemny i pusty skład w zakładowym. Możliwe że to 637+638 ,które widział ff przy stadionie.
Info od IkalusaR_G pisze:212 - #535
218 - #436
243 - #575
246 - #790
2601 - #501
2606 - #526
2603 - #595
2606 - #552
2607 - #625
2608 - #450
2611 - #627
2609 #534
Może zacznij używać znaku "->" jako podmiana niż cytować i pisać bez podmiany....
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
O 7.15 poc.165 nie wyjechał z zajezdni Zawodzie.
O 7.24 z Dworca do Zawodzia jechały razem poc.702 #solo #492 i 204 #604+603.
O 16.40 na przystanku "Akademia Ekonomiczna" w kierunku zajezdni stał skład #680+679, który holował #691+689.
1404 #340
1405 #590
1407 #277
1408 #768
709 #487
710 #706
201 #571+618
202 #495+496
204 #604+603
205 #505+504
206 #370+371
Rano skład #662+617 kursował na drugim pantografie. Po południu już na pierwszym.
O 7.24 z Dworca do Zawodzia jechały razem poc.702 #solo #492 i 204 #604+603.
O 16.40 na przystanku "Akademia Ekonomiczna" w kierunku zajezdni stał skład #680+679, który holował #691+689.
1403 #607luki pisze:1406 - #767
1404 #340
1405 #590
1407 #277
1408 #768
164 #574+573luki pisze:165 - #578+577 na drugim pantografie, pierwszy wóz w zakładowymhanys76 pisze:161# 731+730
162# 748+747
163# zakarlik
Skład ten zjechał do zajezdni około godziny 16.50Peter pisze:Tuż po 16:00 widziałem skład #693+694 jadący na dwóch biglach (kabel WN jednak wyglądał na połączony, widocznie #693 miał obwód odłączony od sieci mimo podniesionego pantografu). Wagon #694 był prowadzony przez motorniczego i pchał #693. Skład kierował się w stronę Zawodzia.
702 solo #492luki pisze:707 #703hanys76 pisze:701# 721
7 ? - #706
709 #487
710 #706
1501 #578+577 - ranoMarcin pisze:1505-#759Marcin po południu pisze:1501-#688
1502-#662+617
1503-#700
1504-#695+593
1509-#756K
1507-#725+736
1508-#270+271
201 #571+618
202 #495+496
204 #604+603
205 #505+504
206 #370+371
Rano skład #662+617 kursował na drugim pantografie. Po południu już na pierwszym.
Skład obecnie jest rozpięty i solówka 604 kursuje na poc. 2011.Boguś pisze:204 #604+603
O godzinie 18:45 z Chorzowa w stronę Katowic koło Stadionu Śląskiego jechał skład nauki jazdy 111+112. Po jednym kwadracie na wagon było włożonych między boczne przesuwne szyby.
hanys76 pisze:114# 264+265
116# 680+679
Sytuacja wyglądała tak, że skład 680+679 cały czas kursował na poc. 116, a skład 264+265 najprawdopodobniej jechał cały czas przed nim aż do Chebzia i z powrotem do Stadionu Śląskiego. W związku z tym nie został zrealizowany kurs z Katowic do Chebzia (bo miał 30 minut spóźnienia), a także niewykonał kursu z Chezbia do Katowic i następnie z Katowic do Stadionu. Dopiero od Stadionu włączył się w kolejny ostatni już kurs do Chebzia. Nie wiem czemu wcześniej nie wykonał trójkątowania na Metalowców. Byłoby to najrozsądniejsze.ff pisze:poc. 114 - BRAK OBSADY *
* - w planie poc. 114 do Chebzia po 17:00 nie jechało nic. Jednak na planie poc. 116 do Chebzia jechały dwa pociągi - 264+265 i 680+679. Pewnie 264+265 wracał na linię na ten sam pociąg, na którym był wcześniej, ale jeszcze to potwierdzę.
W ostatnim kursie składu 772+771 (poc. 117) z Chebzia do Katowic, który nie był kursem zjazdowym, wagon 771 był już pozbawiony otablicowania (bez tylnego kwadratu i bocznej tablicy). Wagon 772 był jeszcze otablicowany.
- observator
- Posty: 405
- Rejestracja: 20 wrz 2007, 18:50
- Lokalizacja: punkt_observacyjny
- Kontakt:
Jak już ktoś wspomniał niektóre 11stki kursowały do Stadionu Śląskiego.
Peter pisze:Tuż po 16:00 widziałem skład #693+694 jadący na dwóch biglach (kabel WN jednak wyglądał na połączony, widocznie #693 miał obwód odłączony od sieci mimo podniesionego pantografu). Wagon #694 był prowadzony przez motorniczego i pchał #693. Skład kierował się w stronę Zawodzia.
Boguś pisze:O 16.40 na przystanku "Akademia Ekonomiczna" w kierunku zajezdni stał skład #680+679, który holował #691+689.
tramwaj najlepszym środkiem transportu na zakorkowane miasta
[1] pomiędzy przystankami 'Zawodzie Akademia Ekonomiczna-Zawodzie Ośrodek Sportowy' w kierunku pętli/zajezdni
[2] j.w. w kierunku Rynku
[1] pomiędzy przystankami 'Zawodzie Akademia Ekonomiczna-Zawodzie Ośrodek Sportowy' w kierunku pętli/zajezdni
[2] j.w. w kierunku Rynku
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Poc. 34 - #655+393 -> #j.w.ff pisze:poc. 31 - 395+386 (miał złożony sprzęg z tyłu)rafalurbino18 pisze:Poc. 32 - #651+652
Poc. 33 - #401+402
poc. 34 - 588+589
Poc. 35 - #561+382
- Skład #655+393 w kursie po 14 z Makoszów po zatrzymaniu na przystanku Zabrze Jagiełły i wymianie pasażerów miał kłopoty z ruszeniem. Przez ponad 15 minut nie udało mu się ruszyć. Motorniczy chodził między 2 wagonami, patrzył co się dzieje. Zaglądał też do skrzynek WN. Później rozpoczął rozmowy telefoniczne. Niektórzy ludzie wyszli na przystanek. Około 14.40 motorniczemu udało się ruszyć, wysadził pozostałych pasażerów, wstawił z przodu tablicę 'Zjazd do Zajezdni' i zjechał po chwili dość wolno do zajezdni. Wcześniej zrobił się korek na 3 Maja, gdyż dość dużo aut zatrzymywało się przed przystankiem, gdzie stał skład i czekało, choć nikt nie wchodził/wychodził ale drzwi niektóre były pootwierane.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości