2009.03.05
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
2009.03.05
Poc. 31 - #651+652
Poc. 32 - #260+261
Poc. 33 - #561+382
Poc. 34 - #395+386
Poc. 35 - #655+393
Edycja 13.49 - Dopisałem obsady na poc. 31, 34 i 35.
Edycja 6.50 - Dopisałem obsadę na poc. 33.
Poc. 32 - #260+261
Poc. 33 - #561+382
Poc. 34 - #395+386
Poc. 35 - #655+393
Edycja 13.49 - Dopisałem obsady na poc. 31, 34 i 35.
Edycja 6.50 - Dopisałem obsadę na poc. 33.
Ostatnio zmieniony 06 mar 2009, 06:51 przez rafalurbino18, łącznie zmieniany 3 razy.
poc. 605 - 813
poc. 606 - 691+689
poc. 611 - 800
poc. 115 - 505+504
poc. 116 - 637+638
poc. 117 - 746+745
poc. 196 - 456+457
poc. 199 - 683+642
poc. 1910 - 354+355
Zauważyłem trochę opóźnień:
- poc. 605 i 115 jechały razem, a powinno być między nimi 5 minut przerwy, w ddoatku poc. 115 powinien jechać jako pierwszy
- poc. 199 był opóźniony ponad 5 minut i jechał za poc. 116, a powinien przed
- poc. 117 był z 2-3 minuty do tyłu
poc. 171 - 487
poc. 606 - 691+689
poc. 611 - 800
poc. 115 - 505+504
poc. 116 - 637+638
poc. 117 - 746+745
poc. 196 - 456+457
poc. 199 - 683+642
poc. 1910 - 354+355
Zauważyłem trochę opóźnień:
- poc. 605 i 115 jechały razem, a powinno być między nimi 5 minut przerwy, w ddoatku poc. 115 powinien jechać jako pierwszy
- poc. 199 był opóźniony ponad 5 minut i jechał za poc. 116, a powinien przed
- poc. 117 był z 2-3 minuty do tyłu
poc. 171 - 487
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 2 razy.
Skoro jest już wiadomośc pode mną to sprawy zabrzańskie napiszę w kolejnym poście.
poc. 13 - 732
poc. 15 - 733
poc. 16 - 742
poc. 404 - BRAK OBSADY
poc. 405 - 401+402
poc. 506 - 460
poc. 507 (z poc. 353) - 620 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 508 - 461
poc. 509 - BRAK OBSADY
poc. 510 - 506
poc. 351 - BRAK OBSADY
poc. 353 - 620 (i na poc. 507)
Zakładam, że poc. 507 i 508 stały na Lompy we właściwej kolejności.
Złożone sprzęgi zauważyłem w wagonach 460, 461, 742.
Pociągi 404, 509 i 351 widzę rano codziennie na odcinku Zabrze -> Zaborze, ale dziś ich nie było. Kolejne planowo jadące za nimi (16, 405, 510) jechały bez zakłoceń. Układ torowy w Zabrzu jest taki, że nie mogły zostać nigdzie indziej skierowane. Musiało ich nie być lub stały zdefektowane (w zajezdni i w Biskupicach).
poc. 13 - 732
poc. 15 - 733
poc. 16 - 742
poc. 404 - BRAK OBSADY
poc. 405 - 401+402
poc. 506 - 460
poc. 507 (z poc. 353) - 620 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 508 - 461
poc. 509 - BRAK OBSADY
poc. 510 - 506
poc. 351 - BRAK OBSADY
poc. 353 - 620 (i na poc. 507)
Zakładam, że poc. 507 i 508 stały na Lompy we właściwej kolejności.
Złożone sprzęgi zauważyłem w wagonach 460, 461, 742.
Pociągi 404, 509 i 351 widzę rano codziennie na odcinku Zabrze -> Zaborze, ale dziś ich nie było. Kolejne planowo jadące za nimi (16, 405, 510) jechały bez zakłoceń. Układ torowy w Zabrzu jest taki, że nie mogły zostać nigdzie indziej skierowane. Musiało ich nie być lub stały zdefektowane (w zajezdni i w Biskupicach).
2102 #535
2104 #737
2403 #451
2701 #631+632
2104 #737
2403 #451
2701 #631+632
Może zacznij używać znaku "->" jako podmiana niż cytować i pisać bez podmiany....
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
Na 0 widziałem #769 - na razie wnioskuje, że to 02.Peter pisze:poc. 01 #687
poc. 03 #277
708 R - #709
131 R - #338 - *
132 R - #749
134 - tutaj podejrzewam, że jest wagon jak #728. Patyk OTK-2 mysłowicki, wyświetlacze oraz zakładowe malowanie.
1401 R - #661
1405 R - wygląda na krakusa - *
161 - #268+269hanys76 pisze:162# 693+694
163# 809
175 R - #708ff pisze:poc. 171 - 487
- 12:45, do Rodna jechały, skład w zakładowym, na wyświetlaczu chyba linia 6, brak kwadratu. Za nią jechał skład w zakładowym na 6-tce. To zapewne podmiana na 612. Na Rondo wjechała 14-tka, a składy zatrzymały się jakiś odcinek przez Rondo. Motorowy z rezerwy wysiadł i zamontował kwadrat, zdaje się 6-tki. Tan pierwszy skład który wyglądało na to, że wchodzi na 6 miał OTK-2, co do tego drugiego to nie wiem.
Ostatnio zmieniony 05 mar 2009, 14:12 przez luki, łącznie zmieniany 1 raz.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Rano jakieś zatrzymanie było w Zabrzu, tylko nie wiadomo gdzie. 1ki i 4ki zawracały na zajezdni na zot do Gliwic. (a przynajmniej jedna 4ka) bo wycofywano ją z przrystanku pod zajezdnią w kierunku Zabrza wysadziła ludzi i pojechała do Gliwic. Ponoć jakieś wykolejenie lub potrącenie, ale nie wiadomo dokładnie, bo jedni mówią że wykolejenie a drudzy , że potrącenie , zależy co kto w radiu usłyszał.ff pisze:Pociągi 404, 509 i 351 widzę rano codziennie na odcinku Zabrze -> Zaborze, ale dziś ich nie było. Kolejne planowo jadące za nimi (16, 405, 510) jechały bez zakłoceń. Układ torowy w Zabrzu jest taki, że nie mogły zostać nigdzie indziej skierowane. Musiało ich nie być lub stały zdefektowane (w zajezdni i w Biskupicach).
1/7 - 612
i na jakimś 35 jechał 785 ale nie zwróciłam uwagi który to był.
09.03.2009r o 7:30 miałam egzamin na prawo jazdy i zdałam na pierwszym razem:-) za dwa tygodnie do odbioru.
1509#756KMarcin pisze:1506-#672
1507-#467+489
1508-#264+265
2406 #601
2602 #515
2609 #539
Może zacznij używać znaku "->" jako podmiana niż cytować i pisać bez podmiany....
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Na '15' jest też #571+618Marcin/Tś-ZKT1 pisze:1506-#672
1507-#467+489
1508-#264+265
1509#756K
217 - #621Tś-ZKT1 pisze:2102 #535
2104 #737
2601 - #595Tś-ZKT1 pisze: 2602 #515
2609 #539
2604 - #667
2605 - #627
2606 - #526
2607 - #534
2610 - #501
Ostatnio zmieniony 05 mar 2009, 20:18 przez R_G, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam R1 :santa:
Linia nr 19:
Linia nr 31:
poc. 311 - #779
poc. 313 - #775
ff pisze:poc. 196 - 456+457
poc. 199 - 683+642
poc. 1910 - 354+355
poc. 1901 - #252+253, o którym wspominam również w temacie "Reklamy na wagonach serii 105N"patryksobieszek pisze:poc.1906- 456+457
poc.1907- 254+255
poc.1908- 717
poc.1909- 683+642
poc.1911- 647+648
Linia nr 31:
poc. 311 - #779
poc. 313 - #775
Jakaś awaria jest w Bytomiu na trasie linii 5 i 18. Linia 18 kierowana jest z Chebzia od Rudy Południowej w stronę Zabrza, a stamtąd do Biskupic. Linia nr 5 z Zaborza jedzie również tylko do Biskupic. Tramwaje kursują z tablicami "ZMIANA TRASY".
Widziałem w ten sposób oznakowane na ul. Wolności w Zabrzu po 16:00 wagony na pociągach 508 i 509 oraz 184 i 185, czyli wszystkie 5 i 18 jadące w owym czasie do centrum. Poc. 184 (wagon 476) miał tablicę "ZMIANA TRASY" w górnej kasetce, pozostałe przed pulpitem.
poc. 607 - 806
poc. 609 - nadal ww. solówka
poc. 610 - 815
poc. 612 - 599+600 (obecnie)
poc. 113 - 313+314
poc. 114 - 675+676 (obecnie)
poc. 115 - 685+686 (obecnie)
poc. 118 - 277
poc. 193 - 713+714
poc. 194 - 703
poc. 195 - 482+483
poc. 1912 - 773
Patryksobieszek, przypominam, że nie piszemy ponownie obsad już wypisanych.
Widziałem w ten sposób oznakowane na ul. Wolności w Zabrzu po 16:00 wagony na pociągach 508 i 509 oraz 184 i 185, czyli wszystkie 5 i 18 jadące w owym czasie do centrum. Poc. 184 (wagon 476) miał tablicę "ZMIANA TRASY" w górnej kasetce, pozostałe przed pulpitem.
hanys76 pisze:601# 814
602# 734+735
612# 675+676
ff rano pisze:poc. 605 - 813
poc. 606 - 691+689
poc. 611 - 800
Peter pisze:poc. 603 #812
poc. 604 #680+679
poc. 604 - nadal ww. skład, nie podmienilipatryksobieszek pisze:poc.608- 801
poc.609- Zakarlik- 692
poc. 607 - 806
poc. 609 - nadal ww. solówka
poc. 610 - 815
poc. 612 - 599+600 (obecnie)
Wynika z tego, że zaobserwowałeś podmianę z 675+676 na 599+600. 675+676 jest teraz na 11.luki pisze:- 12:45, do Rodna jechały, skład w zakładowym, na wyświetlaczu chyba linia 6, brak kwadratu. Za nią jechał skład w zakładowym na 6-tce. To zapewne podmiana na 612. Na Rondo wjechała 14-tka, a składy zatrzymały się jakiś odcinek przez Rondo. Motorowy z rezerwy wysiadł i zamontował kwadrat, zdaje się 6-tki. Tan pierwszy skład który wyglądało na to, że wchodzi na 6 miał OTK-2, co do tego drugiego to nie wiem.
ff rano pisze:poc. 115 - 505+504
poc. 116 - 637+638
poc. 117 - 746+745
poc. 112 - 702+701Peter pisze:poc. 111 #270+271
poc. 118 #281
poc. 113 - 313+314
poc. 114 - 675+676 (obecnie)
poc. 115 - 685+686 (obecnie)
poc. 118 - 277
Potwierdzam. Na poc. 02 jest wagon 769. Na poc. 03 jeździ teraz wagon 329.luki pisze:Na 0 widziałem #769 - na razie wnioskuje, że to 02.Peter pisze:poc. 01 #687
poc. 03 #277
ff pisze:poc. 196 - 456+457
poc. 199 - 683+642
poc. 1910 - 354+355
patryksobieszek pisze:poc.1906- 456+457
poc.1907- 254+255
poc.1908- 717
poc.1909- 683+642
poc.1911- 647+648
poc. 192 - 492+493rzelfix pisze:poc. 1901 - #252+253
poc. 193 - 713+714
poc. 194 - 703
poc. 195 - 482+483
poc. 1912 - 773
Patryksobieszek, przypominam, że nie piszemy ponownie obsad już wypisanych.
poc. 94 - 548+488luksus pisze:93 - #587
97 - #743
Co, jak i dlaczego opisał 105Na w wątku wczorajszym. Z tych informacji i obsad wynika, że padły 810 (Woseba) i 816 (Big Star). Oba dziś już nie wyjechały.genz pisze:Tuż przed 4 rano na zajezdnie na Zawodzie przyjechały 2 składy Karlików w asyście pogotowia technicznego. O ile pamietam pierwszy był zakładowy+BIG STAR, natomiast drugi VEKA+zakładowy.
1502 - #604+603Kamil/Marcin/R&G pisze:1501-#674
1506-#672
1507-#467+489
1508-#264+265
1509 - #756K
1503 - #700
1504 - #571+618
1505 - #513
1508 - #250+251
21_ - #537Marcin/Tś-ZKT1/R&G pisze: 2102 #535
2104 #737
217 - #621
21_ - #508
21_ - #525
241 - #601
244 - #509
2603 - #622R&G/Marcin pisze:2601 - #595
2602 - #515
2604 - #667
2605 - #627
2606 - #526
2607 - #534
2609 - #539
2610 - #501
2608 - #527
2611 - #532
271 - #631+632
272 - #279+280
273 - #623+624
274 - #440+446 (kolejny dzień na tym poc.)
275 - #757+758 (kolejny dzień na tym poc.)
276 - #664+663
Pozdrawiam R1 :santa:
Coś drgnęło z Gliwicach w kwestii sprzegów. O ile jeszcze kilka dni temu cięzko było znaleźć wagon, który z tyłu miałby sprzęg złożony i właściwie na palcach jednej ręki można było je zliczyć, to dziś zupełnie inaczej. Na może nie na palcach jednej ręki, ale odnoszę wrażenie, że rozłożone są już w mniejszości. Już wczoraj była zauważalna różnica. Czyżby ktoś się wreszcie tym zainteresował?
poc. 403 - 558+559 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 404 - 564+565 (widziany po południu, tylny sprzęg złożony)
Na poc. 413 był wagon 744 (tylny sprzęg złożony).
poc. 509 - 425 (widziany po południu, tylny sprzęg złożony)
poc. 511 - 654 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 512 - 420 (tylny sprzęg złożony)
Wagon 506 miał złożony tylny sprzęg, jeszcze wczoraj miał rozłożony.
Poc. 508 i 509 widziałem z tabliczkami "ZMIANA TRASY", gdyż kursowały tylko do Biskupic.
poc. 184 - 476 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 185 - 653 (tylny sprzęg złożony)
Jak juz wyżej pisałem ww. pociągi 18-tki jechały po 16:00 do Zabrza w kursie z Chebzia. Poc. 184 jechał przed poc. 14, a poc. 185 jechał za poc. 15, czyli z Chebzia wyjechały o czasie.
poc. 302 - 608 (rozłożony tylny sprzęg)
ff pisze:poc. 13 - 732
poc. 15 - 733
poc. 16 - 742
poc. 14 - 470 (tylny sprzęg złożony)Basia pisze:1/7 - 612
ff rano pisze:poc. 404 - BRAK OBSADY
poc. 405 - 401+402
poc. 402 - 588+589 (tylny sprzęg złożony - wczoraj jeszcze rozłożony)rafalurbino18 pisze:Poc. 406 - #379+415
poc. 403 - 558+559 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 404 - 564+565 (widziany po południu, tylny sprzęg złożony)
Na poc. 413 był wagon 744 (tylny sprzęg złożony).
Potwierdzam, że poc. 507/353 to 620, a poc. 461 to poc. 508.ff rano pisze:poc. 506 - 460
poc. 507 (z poc. 353) - 620 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 508 - 461
poc. 509 - BRAK OBSADY
poc. 510 - 506
Zakładam, że poc. 507 i 508 stały na Lompy we właściwej kolejności.
Złożone sprzęgi zauważyłem w wagonach 460, 461, 742.
poc. 509 - 425 (widziany po południu, tylny sprzęg złożony)
poc. 511 - 654 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 512 - 420 (tylny sprzęg złożony)
Wagon 506 miał złożony tylny sprzęg, jeszcze wczoraj miał rozłożony.
Po południu na poc. 413 widziałem wagon 744. Wagon ten powinien być wcześniej na poc. 351.ff rano pisze:poc. 351 - BRAK OBSADY
poc. 353 - 620 (i na poc. 507)
Poc. 508 i 509 widziałem z tabliczkami "ZMIANA TRASY", gdyż kursowały tylko do Biskupic.
poc. 184 - 476 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 185 - 653 (tylny sprzęg złożony)
Jak juz wyżej pisałem ww. pociągi 18-tki jechały po 16:00 do Zabrza w kursie z Chebzia. Poc. 184 jechał przed poc. 14, a poc. 185 jechał za poc. 15, czyli z Chebzia wyjechały o czasie.
poc. 302 - 608 (rozłożony tylny sprzęg)
Zepsuł się zakarlik na poc. 609, czyli wagon 692. Po godzinie 21:00 nie przyjechał z Katowic, bo po drodze za rondem zdefktował. Przepchał go do pętli wschodniej poc. 1915, którym był skład 254+255. Wjechali tam dokładnie o 21:40. Zaraz za zwrotnicą nastąpiło odłączenie, 19-tka wycofała i opóźniony 15 minut poc. 1915, a za nim poc. 1113 i 611 pojechały do Chorzowa.
Wagon 692 stoi cały czas w miejscu odstawienia. Podczas holowania był cały czas oświetlony. Dopiero później motorniczy zgasił światło i kilkanaście razy gasło i zapalało się oświetlenie tablic. Potem to ustało. Następnie znowu zostało oświetlone wnętrze, prawdopodobnie wtedy zdjęte też zostało otablicowanie. I tak stoi do chwili obecnej.
poc. 1915 - skład 254+255 (w dzień był na poc. 197, na poc. 195 był 482+483)
poc. 1919 - skład 719+720 (na poc. 199 był 683+642)
poc. 1921 - 721
poc. 1111 - 591
poc. 1112 - 767 (brak bocznej tablicy )
poc. 1113 - 728
Poza tym nastapiła jeszcze na ostatnim kółku podmiana na poc. 112. Jeździł tu skład 495+496 (zamiast 702+701). Wydaje mi się, że włączył się dopiero o 20:00 od Stadionu w kurs do Katowic i wykonywał stamtąd ostatni kurs do placu Wolności. Podczas tego kursu był już otablicowany nieprawidłowo na kurs zjazdowy (zetki, odwrócone boczne tablice).
EDIT 23:15
Tuż przed 23:00 z Katowic w stronę Chorzowa przejechały dwie solówki - 607 i 672. 672 wycofał na pętlę zachodnią i pognał w wyczernionymi wyświetlaczami do Katowic. Był więc to nowy poc. 609, wyświetlacze pewnie ustawił przy parku. Tymczasem wagon 607 również wycofał na pętlę zachodnią, a potem ... no właśnie nie wiem. Albo pojechał tak jak 672 do pętli wschodniej i wycofywał tam łącznikiem, albo cały czas wycofywał trzecim torem. Wydaje mi się jednak, że raczej to pierwsze rozwiązanie. Wagon 607 cofał i spinał się z 692 na migających światłach awaryjnych. O 23:10 wagony były już spięte i przez pętlę zachodnią 607+692 zawrócił i pojechał do Katowic.
EDIT 06.03 godz. 8:33
Po przemyśleniach wydaje mi się, że wycofywanie odbywało się trzecim torem. Bo po co miałby wycofywać z głownej trasy na pętlę wschodnią skoro mógłby na nią wjechać?
Wagon 692 stoi cały czas w miejscu odstawienia. Podczas holowania był cały czas oświetlony. Dopiero później motorniczy zgasił światło i kilkanaście razy gasło i zapalało się oświetlenie tablic. Potem to ustało. Następnie znowu zostało oświetlone wnętrze, prawdopodobnie wtedy zdjęte też zostało otablicowanie. I tak stoi do chwili obecnej.
poc. 1915 - skład 254+255 (w dzień był na poc. 197, na poc. 195 był 482+483)
poc. 1919 - skład 719+720 (na poc. 199 był 683+642)
poc. 1921 - 721
poc. 1111 - 591
poc. 1112 - 767 (brak bocznej tablicy )
poc. 1113 - 728
Poza tym nastapiła jeszcze na ostatnim kółku podmiana na poc. 112. Jeździł tu skład 495+496 (zamiast 702+701). Wydaje mi się, że włączył się dopiero o 20:00 od Stadionu w kurs do Katowic i wykonywał stamtąd ostatni kurs do placu Wolności. Podczas tego kursu był już otablicowany nieprawidłowo na kurs zjazdowy (zetki, odwrócone boczne tablice).
EDIT 23:15
Tuż przed 23:00 z Katowic w stronę Chorzowa przejechały dwie solówki - 607 i 672. 672 wycofał na pętlę zachodnią i pognał w wyczernionymi wyświetlaczami do Katowic. Był więc to nowy poc. 609, wyświetlacze pewnie ustawił przy parku. Tymczasem wagon 607 również wycofał na pętlę zachodnią, a potem ... no właśnie nie wiem. Albo pojechał tak jak 672 do pętli wschodniej i wycofywał tam łącznikiem, albo cały czas wycofywał trzecim torem. Wydaje mi się jednak, że raczej to pierwsze rozwiązanie. Wagon 607 cofał i spinał się z 692 na migających światłach awaryjnych. O 23:10 wagony były już spięte i przez pętlę zachodnią 607+692 zawrócił i pojechał do Katowic.
EDIT 06.03 godz. 8:33
Po przemyśleniach wydaje mi się, że wycofywanie odbywało się trzecim torem. Bo po co miałby wycofywać z głownej trasy na pętlę wschodnią skoro mógłby na nią wjechać?
O 7.30 z Dworca do Zawodzia jechał poc. 204 #659+660. Trzy minuty później jechał poc.205 #583+584 (8 minut przed czasem ) Od przystanku "Zawodzie Ośrodek Sportowy" do pętli Zawodzie, pociągi te jechały już razem.
O 16.40 z Rynku do Brynowa jechały razem pociągi 161 #268+269 i 607 #806. Za poc.607 do Placu Miarki jechała solówka na 1912.
165 #781
204 #659+660 - rano jeździł z tabliczką 03, choć był na poc.204
205 #583+584
702 #704
709 #791
710 #710
1404 #767
1408 #673
O 16.40 z Rynku do Brynowa jechały razem pociągi 161 #268+269 i 607 #806. Za poc.607 do Placu Miarki jechała solówka na 1912.
164 #578+577luki pisze:161 - #268+269hanys76 pisze:162# 693+694
163# 809
165 #781
201 #574+573hanys76 pisze:202# 370+371
204 #659+660 - rano jeździł z tabliczką 03, choć był na poc.204
205 #583+584
701 #491 znowu nie ma żelazkaluki pisze:708 R - #709
702 #704
709 #791
710 #710
133 #590luki pisze:131 R - #338 - *
132 R - #749
To był #688luki pisze:134 - tutaj podejrzewam, że jest wagon jak #728. Patyk OTK-2 mysłowicki, wyświetlacze oraz zakładowe malowanie
1403 #607luki pisze:1401 R - #661
1405 R - wygląda na krakusa - *
1404 #767
1408 #673
Rano jeździł z rozłożonym tylnym sprzęgiemPeter pisze:poc. 604 #680+679
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości