2009.02.20
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
2009.02.20
Poc. 31 - #395+386
Poc. 32 - #260+261
Poc. 33 - #561+382
Poc. 34 - #588+589
Poc. 35 - #651+652
Edycja 15.55 - Dopisałem obsady na poc. 31, 33, 34 i 35.
Poc. 32 - #260+261
Poc. 33 - #561+382
Poc. 34 - #588+589
Poc. 35 - #651+652
Edycja 15.55 - Dopisałem obsady na poc. 31, 33, 34 i 35.
Ostatnio zmieniony 20 lut 2009, 15:55 przez rafalurbino18, łącznie zmieniany 1 raz.
2101 #760
Ostatnio zmieniony 20 lut 2009, 19:10 przez Lohner, łącznie zmieniany 1 raz.
Może zacznij używać znaku "->" jako podmiana niż cytować i pisać bez podmiany....
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
601# 816
602# 685+686
603# 808
608# 814
609# 806
111# 731+730
118# 699
163# 693+694
202# 637+638
info od Ikalusa: Na Metalowców zdefektował ,wagon 806 na 609. Z powodu zasypanych rozjazdów podjęto decyzję ,żeby go spychac aż do Placu Sikorskiego. Z tyłu podpięto do niego, skład 731+730 zdjęty z pociągu 111. O 6.50 wyruszyli do Bytomia. Z informacji wynika że wagon 806 ma uszkodzony lub połamany pantograf.
602# 685+686
603# 808
608# 814
609# 806
111# 731+730
118# 699
163# 693+694
202# 637+638
info od Ikalusa: Na Metalowców zdefektował ,wagon 806 na 609. Z powodu zasypanych rozjazdów podjęto decyzję ,żeby go spychac aż do Placu Sikorskiego. Z tyłu podpięto do niego, skład 731+730 zdjęty z pociągu 111. O 6.50 wyruszyli do Bytomia. Z informacji wynika że wagon 806 ma uszkodzony lub połamany pantograf.
Info od DW
2403 #665
2403 #665
Może zacznij używać znaku "->" jako podmiana niż cytować i pisać bez podmiany....
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
Nie ma obu żelazek na linii 1
poc. 13 - 786
poc. 15 - 374 (rozłozony przedni sprzęg, tylny złożony)
poc. 17 - 614
poc. 404 - 649+650 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 405 - 564+565
poc. 507 (z poc. 353) - 472
poc. 508 - 267 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 351 - 658
poc. 353 (na poc. 507) - 472
O godzinie 7:55 pętla Lompy była pusta. Nie było poc. 508, nie dojechał planowo poc. 509. Następnie w drodze do Zabrza mijałem:
- poc. 404 (jw.)
- solówkę (nie wiem jaka linia, nie wiem jaki wagon) - poc. 16?
- solówkę 744 (linia 5, ale nie poc. 508)
- poc. 508 (jw.)
- wagon 266 (z tyłu nie był otablicowany, nie wiem jak z przodu) - jakiś defekt albo włączenie
- poc. 351 (jw.)
- chyba wagon 653 (nie wiem jaka linia, nie wiem jaki pociąg - prawdopodobnie poc. 510)
Ogólnie w Zabrzu od strony Rudy jest dziś masakra. Korek ciągnie się od Klary i porusza się w żółwim tempie. Jadąc autem lub autobusem strata czasowa ok. 45 minut. Pozostaje ino tramwaj
poc. 13 - 786
poc. 15 - 374 (rozłozony przedni sprzęg, tylny złożony)
poc. 17 - 614
poc. 404 - 649+650 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 405 - 564+565
poc. 507 (z poc. 353) - 472
poc. 508 - 267 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 351 - 658
poc. 353 (na poc. 507) - 472
O godzinie 7:55 pętla Lompy była pusta. Nie było poc. 508, nie dojechał planowo poc. 509. Następnie w drodze do Zabrza mijałem:
- poc. 404 (jw.)
- solówkę (nie wiem jaka linia, nie wiem jaki wagon) - poc. 16?
- solówkę 744 (linia 5, ale nie poc. 508)
- poc. 508 (jw.)
- wagon 266 (z tyłu nie był otablicowany, nie wiem jak z przodu) - jakiś defekt albo włączenie
- poc. 351 (jw.)
- chyba wagon 653 (nie wiem jaka linia, nie wiem jaki pociąg - prawdopodobnie poc. 510)
Ogólnie w Zabrzu od strony Rudy jest dziś masakra. Korek ciągnie się od Klary i porusza się w żółwim tempie. Jadąc autem lub autobusem strata czasowa ok. 45 minut. Pozostaje ino tramwaj
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff_niezalogowany, łącznie zmieniany 2 razy.
To ja tu tez dopisze, bo faktycznie niema szans się zalogowac.
O 8.15 z Bytomia przez rynek do zajezdni, jechał skład 731+730. Z tyłu podpięty był zdefektowany wagon 806.
116# 495+496
117# 262+282
Obydwa mają po 14 minut w plecy .
131# 338
604# 809
605# 805
606# 505+504
607# 801
1908# 252+253
1911# 709+710
161# 578+577
Przepraszam że tak pisze jedno za drugim, ale niema nawet jak edytowac.
Scalone i uporządkowane :> ff
O 8.15 z Bytomia przez rynek do zajezdni, jechał skład 731+730. Z tyłu podpięty był zdefektowany wagon 806.
116# 495+496
117# 262+282
Obydwa mają po 14 minut w plecy .
131# 338
604# 809
605# 805
606# 505+504
607# 801
1908# 252+253
1911# 709+710
161# 578+577
Przepraszam że tak pisze jedno za drugim, ale niema nawet jak edytowac.
Scalone i uporządkowane :> ff
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez hanys76- niezalogowany, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Poc. 18 - #788ff pisze:poc. 13 - 786
poc. 15 - 374 (rozłozony przedni sprzęg, tylny złożony)
poc. 17 - 614
Poc. 402 - #401+402ff pisze: poc. 404 - 649+650 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 405 - 564+565
Poc. 406 - #556+557
Pociąg 405 w kursie do Wójtowej Wsi w tej chwili (16.00) musi dopiero dojeżdżać do pętli, więc ma prawie 30minut opóźnienia. Za nim jedzie z prawie 20minutowym opóźnieniem poc. 406.
EDYCJA Pociągi 401 i 402 mają "tylko" 5 minut opóźnienia.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez rafalurbino18, łącznie zmieniany 1 raz.
- ok. 17:00 citadis ten pognał na Słoneczną, zawrócił i gnał w stronę Rynku. Brak numerka, na wyświetlaczu linia 6.hanys76 pisze:O 8.15 z Bytomia przez rynek do zajezdni, jechał skład 731+730. Z tyłu podpięty był zdefektowany wagon 806.
13? - #277hanys76 pisze:131# 338
1406 - #416
1409 - #728
172 - #717
- po 17:00 od Wełnowca przyjechał #41, on ma z prozdu lemiesz ? Bo z tyłu (patrząc na kierunek jazdy) miał wirnik. Zatrzymał się przy pętli i stał sobie.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Peter pisze:poc. 610 #813
poc. 611 #812
poc. 612 #599+600
hanys76 pisze:601# 816
602# 685+686
603# 808
608# 814
609# 806
Na poc. 612 obecnie kursuje solówka 688hanys76 pisze:604# 809
605# 805
606# 505+504
607# 801
peter pisze:poc. 112 #370+371
poc. 113 #250+251 (tak mi się wydaje)
poc. 114 #748+747
poc. 115 #725+736
poc. 113 - 250+251 (potwierdzam)hanys76 pisze:111# 731+730
poc. 115 - 691+689 (obecnie)
poc. 116 - 662+617
Mimo porannych przygód skład 731+730 jest nadal na poc. 111.
Jest to nieprawda z tymi opóźnieniami, gdyż 495+496 jest na poc. 117, a na poc. 118 jest skład 262+282 Oba składy kursowały pewnie wtedy punktualnie. Ale wtedy nie wiem co z tym 699 tzn. gdzie mogłeś go widzieć.hanys76 pisze:116# 495+496
117# 262+282
Obydwa mają po 14 minut w plecy.
118# 699
Obecnie poc. 112 (370+371) jest opóźniony 15 minut i kursuje w planie poc. 113. Poc. 113 (250+251) również jest opóźniony 15 minut i kursuje w planie poc. 114. Poc. 114 (748+747) jest opóźniony około 6-7 minut.
Gówniarze z Lipin nadal rzucają śnieżkami w tramwaje.
Oprócz 11-tek były też opóźnione 19-tki. Poc. 1910 jechał w planie 1911, a poc. 1911 był opóźniony jakieś 7 minut. Zatem musiało coś tamować ruch w drodze tych pociągów do Katowic. Szóstki kursują punktualnie, ale pewnie dlatego, że startują z Brynowa.
Peter pisze:poc. 1906 #254+255
poc. 1907 #711+712
poc. 1909 #492+493
hanys76 pisze:1908# 252+253
1911# 709+710
poc. 191 - 647+648patryksobieszek pisze:poc.1904 - 482+483
poc. 192 - 645+646
poc. 193 - 579+610
poc. 194 - 276+278 (obecnie)
poc. 195 - 464+465
poc. 1910 - 713+714
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 5 razy.
Rano padła solówka 699 z poc. 118, o własnych siłach zjeżdżała do zajezdni (widziana koło 9:20 przy wesołym miasteczku). Info z forum WPK , to już wiemy co się stało z 699.
209# 680+679
708# 361
209# 680+679
708# 361
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez hanys76, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: 2009.02.20
Na tym pociągu nastapiła podmiana. O godzinie 16:00 z Gliwic do Zabrza jechał skład 379+415 otablicowany na poc. 31. Nie zabierał oczywiście jeszcze pasażerów. Skład miał rozłożony tylny sprzęg i zasypaną śniegiem całą tylną szybę.rafalurbino18 pisze:Poc. 31 - #395+386
Jakiś pług (pewnie ten sam) wjechał o 17:53 na pętlę Stadion Śląski od strony Katowic i zrobił na niej pełne kólko odśniezając oba łączniki. Zajęło mu to 8 minut. O 18:01 udał się na pętlę zachodnią.luki pisze:- po 17:00 od Wełnowca przyjechał #41, on ma z prozdu lemiesz ? Bo z tyłu (patrząc na kierunek jazdy) miał wirnik. Zatrzymał się przy pętli i stał sobie.
Nastąpiła podmiana na poc. 118 i już tam jest planowa solówka. Ma ona czerwoną listwę. Dopiszę tu potem co to za wagon. DOPISANE: 340.
Wrócił na swój poranny poc. 609 Nie wiem co jeździło w międzyczasie, pewnie zakarlik. DOPISANE: Lkalus19 podejrzewa, że tu jeździł skład 746+745.luki pisze:- ok. 17:00 citadis ten pognał na Słoneczną, zawrócił i gnał w stronę Rynku. Brak numerka, na wyświetlaczu linia 6.hanys76 pisze:O 8.15 z Bytomia przez rynek do zajezdni, jechał skład 731+730. Z tyłu podpięty był zdefektowany wagon 806.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 1 raz.
Z Chorzowa do Katowic około 18:20 powinny jechać poc. 603 i poc. 114. Nie przyjechały. Ale jechały już pociągi jadące po nich, czyli poc. 604 (opóźniony 5 minut) oraz poc. 199 i poc. 115. Wygląda więc na to, że zepsuł się karlik 808 (poc. 603), a skład 748+747 (poc. 114) był spychającym. Gdyby tak było to powinny stać teraz na pętli zachodniej. Jest to tylko przypuszczenie, gdyż nie widziałem wagonu 808 jadącego wcześniej do Bytomia. Ale 748+747 jechał do Chebzia na pewno, a nie wrócił...
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Około godziny 15:20 nie kursowały tramwaje linii 1 w kierunku Chebzia Pętli.
Linia 1:
Poc. 13 #681
Poc. 14 #506
Linia 9:
#683+642, #743.
Linia 11:
#662+617, #691+689.
Linia 18:
Poc. 181 #608
Poc. 182 #612
Poc. 183 #639
Poc. 184 #259 --> 682
Informacje o tych składach na 11 są przez Ciebie zdublolowane ff
A to przepraszam, myślałem, że nie było ich jeszcze wypisanych, kiedy pisałem tego posta.
Linia 1:
Poc. 13 #681
Poc. 14 #506
Linia 9:
#683+642, #743.
Linia 11:
#662+617, #691+689.
Linia 18:
Poc. 181 #608
Poc. 182 #612
Poc. 183 #639
Poc. 184 #259 --> 682
Informacje o tych składach na 11 są przez Ciebie zdublolowane ff
A to przepraszam, myślałem, że nie było ich jeszcze wypisanych, kiedy pisałem tego posta.
Ostatnio zmieniony 20 lut 2009, 20:38 przez KZKGaPowicz, łącznie zmieniany 5 razy.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
2102 #552Marcin pisze:
Resztę obsad niech wypiszą inni towarzysze fotek ; ).
2103 #532
2404 #509
2406 #790
2702 #755+756
2703 #670+669
2801 #665
Jazda Próbna #762
Ostatnio zmieniony 20 lut 2009, 21:33 przez Lohner, łącznie zmieniany 1 raz.
Może zacznij używać znaku "->" jako podmiana niż cytować i pisać bez podmiany....
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
Wagon 808 nadal na 603, planowo jedzie do Bytomia.
O 19.17 I 19.24 od Placu Wolności ,do ronda jechały składy w zakładowym.
Pomiędzy pociągami 1909 a 1603 z Brynowa na Słoneczną ,jechała solówka w zakładowym.
Nie pasuje na żaden pociąg o tej porze.
EDYCJA 19.50
Od 19.35 na rynku stoi pociąg 607# 801. Od strony Placu Miarki nie pojawił się pociąg 1911.
Żelazka na 163 pojechały na Plac Wolności.
Do Placu Wolności jedzie także 1901, wysadzając pasażerów koło skarbka.
Z Brynowa nie przyjechał pociąg 165.
EDYCJA 20.05
O 20.00 wagon 801 został ,w końcu wycofany i skierowany do Zawodzia.
Z Brynowa normalnie ,przyjechał 605 . Nadal zablokowany jest pociąg 1911.
EDYCJA 20.10
Na rynek wjechał ,pociąg 609# 806 i utknął. Nie wiem czemu nie pojechał do Zawodzia, tak jak 607.
O 19.17 I 19.24 od Placu Wolności ,do ronda jechały składy w zakładowym.
Pomiędzy pociągami 1909 a 1603 z Brynowa na Słoneczną ,jechała solówka w zakładowym.
Nie pasuje na żaden pociąg o tej porze.
EDYCJA 19.50
Od 19.35 na rynku stoi pociąg 607# 801. Od strony Placu Miarki nie pojawił się pociąg 1911.
Żelazka na 163 pojechały na Plac Wolności.
Do Placu Wolności jedzie także 1901, wysadzając pasażerów koło skarbka.
Z Brynowa nie przyjechał pociąg 165.
EDYCJA 20.05
O 20.00 wagon 801 został ,w końcu wycofany i skierowany do Zawodzia.
Z Brynowa normalnie ,przyjechał 605 . Nadal zablokowany jest pociąg 1911.
EDYCJA 20.10
Na rynek wjechał ,pociąg 609# 806 i utknął. Nie wiem czemu nie pojechał do Zawodzia, tak jak 607.
Ostatnio zmieniony 20 lut 2009, 20:13 przez hanys76, łącznie zmieniany 4 razy.
Zagłębiowska d*** :mruga:Marcin pisze:282-#665
215 - #621
2203 - #566
2208 - #518
2209 - #754
2210 - #526
Ostatnio zmieniony 20 lut 2009, 19:48 przez Kuba, łącznie zmieniany 1 raz.
ff pisze:poc. 13 - 786
poc. 15 - 374 (rozłozony przedni sprzęg, tylny złożony)
poc. 17 - 614
rafalurbino18 pisze:Poc. 18 - #788
poc. 16 - 460KZKGaPowicz pisze:Poc. 13 #681
Poc. 14 #506
Poc. 17 po 16:00 w stronę Chebzia jechał z pasażerką w kabinie, ale inną niż wczoraj. Motorowy za to ten sam co wczoraj. Wjechał tak jak wczoraj na odcinek jednotorwy Klary - Ruda bez wyłączania oświeconego sygnału Naprawdę byłem nerwowy, gdyż nie minęliśmy się dotąd z poc. 15. Tego pociągu jak się potem okazało nie było w ogóle na trasie i motorniczy być może o tym wiedział. Kolejne jednotory były zabezpieczane prawidłowo, gdyż jechaliśmy przed 18-tką, której motorowy obsługiwał lampki.
Nie było w ogóle poc. 15, być może też poc. 13, poc. 16 i kolejne jechały prawidłowo, nie wiem jak poc. 14, który kurs w Zabrzu teoretycznie z Chebzia wykonywał.KZKGaPowicz pisze:Około godziny 15:20 nie kursowały tramwaje linii 1 w kierunku Chebzia Pętli.
ff pisze:poc. 404 - 649+650 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 405 - 564+565
poc. 403 - 384+345rafalurbino18 pisze:Poc. 402 - #401+402
Poc. 406 - #556+557
poc. 413 - 477 (rano na poc. 351, z którego następuje przedysponowanie był wagon 658)
Ja natomiast mogę powiedzieć tyle, że nie widziałem pociągów 402, 13 i 302, które około 16:00 powinny jechać z Zabrza do Gliwic. Co ciekawe przez ponad 20 minut nie jechało nic tą trasą w tym kierunku z wyjątkiem jednej nieotablicowanej solówki 744 rozłożonym tylnym sprzęgiem. Gdy mój poc. 17 jadący do Chebzia minął plac Wolności, to jak gdyby nic jechały planowo w przeciwnym kierunku pociągi 403, 14, 413... (oczywiście we właściwych dla siebie odstępach). Wyglądało to więc tak jakby jedynki i czwórki z placu Wolności kierowano na Biskupice, ale nie zauważyłem żadnych zmian w otablicowaniu ww. widzianych pociągów.rafalurbino18 pisze:Pociąg 405 w kursie do Wójtowej Wsi w tej chwili (16.00) musi dopiero dojeżdżać do pętli, więc ma prawie 30minut opóźnienia. Za nim jedzie z prawie 20minutowym opóźnieniem poc. 406. EDYCJA Pociągi 401 i 402 mają "tylko" 5 minut opóźnienia.
Po południu widziane znowu te dwa wyżej oraz:ff pisze:poc. 507 (z poc. 353) - 472
poc. 508 - 267 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 509 - 476
poc. 510 - 503
poc. 511 - 425 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 512 - 742 (rozłożony tylny sprzęg)
Wagon 612 miał rozłożony przedni i tylny sprzęg.KZKGaPowicz pisze:Poc. 182 #612
Nie jestem pewien, ale chyba go widziałem na poc. 96.KZKGaPowicz pisze:#683+642
poc. 705 - 703
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 6 razy.
O 20.20 pociąg 609 ruszył na Brynów.
O 20.25 od strony Placu Miarki przyjechał skład w zakładowym, prawdopodobnie pociąg 1911.
Jeśli to faktycznie on, a wszystko na to wskazuje to ma 40 minut opóznienia.
Na 1903 kursuje teraz 645+646, który wcześniej był na 1902.
EDYCJA 20.40
Skład żelazek na 163 robi właśnie 3 rundkę ,pomiędzy Słoneczną a Placem Wolności.
Po zawróceniu teraz ,powinien już byc w swoim planie.
O 20.25 od strony Placu Miarki przyjechał skład w zakładowym, prawdopodobnie pociąg 1911.
Jeśli to faktycznie on, a wszystko na to wskazuje to ma 40 minut opóznienia.
Na 1903 kursuje teraz 645+646, który wcześniej był na 1902.
EDYCJA 20.40
Skład żelazek na 163 robi właśnie 3 rundkę ,pomiędzy Słoneczną a Placem Wolności.
Po zawróceniu teraz ,powinien już byc w swoim planie.
Ostatnio zmieniony 20 lut 2009, 20:43 przez hanys76, łącznie zmieniany 1 raz.
Awarie:
- ok. 7:40 z zaj. Będzin wyjechał wagon #334, który pojechał z pasażerami do Dańdówki włączyć się na poc. 2606 w kursie do Milowic.
- o 16:30 poc. 2606 (#451) jechał ul. 1 Maja w S-cu do Mysłowic opóźniony 10 min. Możliwe, że wcześniej dokonano podmiany, gdyż już o 16:00 mówiono coś o tym poc., a wcześniej był tam inny wagon.
- po 16-stej w Sosnowcu na odcinku Milowice - Centrum zepsuł się poc. 2607 (na którym rano był #508). Wagon został zepchnięty na ul. Ostrogórską [ok. 16:30] i podpięty do poc. 275 (#664+663), który ściągnął go do zajezdni.
Rezerwa wyjechała przed 17-stą (w postaci wozu #575) i parę min. przed pełną godziną proszono motorowego z 2607 o przygotowanie autokomputera oraz radiotelefonu, więc chwilę później musiano dokonać podmiany.
Przyspieszenia:
- o 8:20 poc. 1503 (#700) jechał ul. Piłsudskiego do Zagórza przyspieszony 3 minuty
- o 16:06 poc. 277 (#670+669) odjechał z Dworca PKP w S-cu do Kazimierza przyspieszony 2 min.
- o 18:37 poc. 2605 (#436) jechał ul. Piłsudskiego do Mysłowic przyspieszony 3 min.
- o 18:42 poc. 213 (#553) jechał ul. Piłsudskiego w S-cu do Dąbrowy Górn. przyspieszony 3 min.
Braki autokomputerów:
Dzisiaj komputerów pokładowych nie posiadało co najmniej 5 z 7-miu składów na linii 27 oraz co najmniej 1 na linii 24.
Brak autokomp. zaobserwowałem w:
- #539 (poc. 242)
- #633+634 (poc. 271)
- #530+540 (poc. 272)
- #274+275 (poc. 274)
- #279+280 (poc. 276)
- #670+669 (poc. 277)
Nie wiem, czy teraz mamy jakiś "miesiąc gapowicza" czy co, ale przez to KZK straci na pewno dużo więcej kasy niż kosztują nowe autokomputery...
A swoją drogą ciekawi mnie jak to się stało, że nagle ich tyle siadło...
Poza tym w #436 nie działa pierwszy kasownik (ale na prawej ścianie jest dodatkowy, więc nie sprawia to problemu), a w #790 trzeci..
Wyd. taborowe:
- wyjechał wagon #450, który nie kursował kilkanaście dni
- żelazko #665 ma pomazaną markerem półkę nad tylną szafką bezpiecznikową oraz pokrywę nad IV drzwiami.
Obsady:
1507 - #467+489
1508 - #604+603
212 - #532 (nie ma moderusa)
213 - #553
214 - #737
217 - #625
242 - #539
243 - #665 -> #424
245 - #515
2601 - #552
2602 - #450
2603 - #667
2604 - #601
2605 - #436
2606 - ? -> #334 -> #451
2607 - #508 -> #575
2608 - #511
2609 - #534
2610 - #627
271 - #633+634
272 - #530+540
273 - skład w zakładowym
274 - #629+630 -> #274+275
275 - #664+663 (niesprawne iV drzwi w drugim wozie)
276 - #755+756 -> #279+280
277 - #670+669
EDYCJA (22:10):
Dopisałem obsadę na poc. 1508 oraz inf. o przyspieszeniu poc. 1503.
- ok. 7:40 z zaj. Będzin wyjechał wagon #334, który pojechał z pasażerami do Dańdówki włączyć się na poc. 2606 w kursie do Milowic.
- o 16:30 poc. 2606 (#451) jechał ul. 1 Maja w S-cu do Mysłowic opóźniony 10 min. Możliwe, że wcześniej dokonano podmiany, gdyż już o 16:00 mówiono coś o tym poc., a wcześniej był tam inny wagon.
- po 16-stej w Sosnowcu na odcinku Milowice - Centrum zepsuł się poc. 2607 (na którym rano był #508). Wagon został zepchnięty na ul. Ostrogórską [ok. 16:30] i podpięty do poc. 275 (#664+663), który ściągnął go do zajezdni.
Rezerwa wyjechała przed 17-stą (w postaci wozu #575) i parę min. przed pełną godziną proszono motorowego z 2607 o przygotowanie autokomputera oraz radiotelefonu, więc chwilę później musiano dokonać podmiany.
Przyspieszenia:
- o 8:20 poc. 1503 (#700) jechał ul. Piłsudskiego do Zagórza przyspieszony 3 minuty
- o 16:06 poc. 277 (#670+669) odjechał z Dworca PKP w S-cu do Kazimierza przyspieszony 2 min.
- o 18:37 poc. 2605 (#436) jechał ul. Piłsudskiego do Mysłowic przyspieszony 3 min.
- o 18:42 poc. 213 (#553) jechał ul. Piłsudskiego w S-cu do Dąbrowy Górn. przyspieszony 3 min.
Braki autokomputerów:
Dzisiaj komputerów pokładowych nie posiadało co najmniej 5 z 7-miu składów na linii 27 oraz co najmniej 1 na linii 24.
Brak autokomp. zaobserwowałem w:
- #539 (poc. 242)
- #633+634 (poc. 271)
- #530+540 (poc. 272)
- #274+275 (poc. 274)
- #279+280 (poc. 276)
- #670+669 (poc. 277)
Nie wiem, czy teraz mamy jakiś "miesiąc gapowicza" czy co, ale przez to KZK straci na pewno dużo więcej kasy niż kosztują nowe autokomputery...
A swoją drogą ciekawi mnie jak to się stało, że nagle ich tyle siadło...
Poza tym w #436 nie działa pierwszy kasownik (ale na prawej ścianie jest dodatkowy, więc nie sprawia to problemu), a w #790 trzeci..
Wyd. taborowe:
- wyjechał wagon #450, który nie kursował kilkanaście dni
- żelazko #665 ma pomazaną markerem półkę nad tylną szafką bezpiecznikową oraz pokrywę nad IV drzwiami.
Obsady:
Niby się do tej dzisiejszej grupy nie zaliczam, ale dorzucę dwie obsadyMarcin pisze:1501-#674
1502-#583+584
1503-#700
1504-#734+735
1505-#759
1506-#687
Resztę obsad niech wypiszą inni towarzysze fotek ; ).
1507 - #467+489
1508 - #604+603
211 - #760Kuba, Kamil pisze:215 - #621
216-#753
212 - #532 (nie ma moderusa)
213 - #553
214 - #737
217 - #625
241 - #537TŚ-ZKT1 pisze:2404 #509
2406 #790
242 - #539
243 - #665 -> #424
245 - #515
2601 - #552
2602 - #450
2603 - #667
2604 - #601
2605 - #436
2606 - ? -> #334 -> #451
2607 - #508 -> #575
2608 - #511
2609 - #534
2610 - #627
O której Ty je tam widziałeś?? Dzisiaj kursowały na zupełnie innych poc. (przynajmniej do 16-stej)2702 #755+756
2703 #670+669
271 - #633+634
272 - #530+540
273 - skład w zakładowym
274 - #629+630 -> #274+275
275 - #664+663 (niesprawne iV drzwi w drugim wozie)
276 - #755+756 -> #279+280
277 - #670+669
Rano musiało tam być coś innego, bo o 8-mej był na 243.Marcin pisze:282-#665
A o której i gdzie ją przechodził?TŚ-ZKT1 pisze:Jazda Próbna #762
Jesteś pewien co do godziny? Bo ja słyszałem już o tym przed 14-stą i że był to #629+630. Z własych obserwacji wiem tylko, że o 16-stej wszystko było tam już w porządku.około 14:30 skład na linii 27 jadący w stronę Kazimierza rozjechał się na Dańdówce na trójkacie, drugi wagon wyleciał na ulicę. Był dźwig i takie tam, ogólnie poblokowane tory i ulica.
EDYCJA (22:10):
Dopisałem obsadę na poc. 1508 oraz inf. o przyspieszeniu poc. 1503.
Ostatnio zmieniony 20 lut 2009, 22:09 przez DW, łącznie zmieniany 6 razy.
Moderus manewrował sobie po zajezdni .DW pisze:212 - #532 (nie ma moderusa)
Nie ma też w #513 którym powoził menel xd.DW pisze:Braki autokomputerów:
Dzisiaj komputerów pokładowych nie posiadało co najmniej 5 z 7-miu składów na linii 27 oraz co najmniej 1 na linii 24.
Brak autokomp. zaobserwowałem w:
- #539 (poc. 242)
- #633+634 (poc. 271)
- #530+540 (poc. 272)
- #274+275 (poc. 274)
- #279+280 (poc. 276)
- #670+669 (poc. 277)
Nie wiem, czy teraz mamy jakiś "miesiąc gapowicza" czy co, ale przez to KZK straci na pewno dużo więcej kasy niż kosztują nowe autokomputery...
A swoją drogą ciekawi mnie jak to się stało, że nagle ich tyle siadło...
Poza tym w #436 nie działa pierwszy kasownik (ale na prawej ścianie jest dodatkowy, więc nie sprawia to problemu), a w #790 trzeci..
W wagonie #669 nie działa pierwszy od przodu kasownik.
Pan Menel popijał sobie piwko w czasie jazdy, oraz coś tam wódą waliłoMarcin pisze: Nie ma też w #513 którym powoził menel xd.
Może zacznij używać znaku "->" jako podmiana niż cytować i pisać bez podmiany....
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
Stało się to chyba wcześniej, bo już po 13:00 z zajezdni ruszyły jednostki które brały udział w akcji.Fevon pisze:około 14:30 skład na linii 27 jadący w stronę Kazimierza rozjechał się na Dańdówce na trójkacie, drugi wagon wyleciał na ulicę. Był dźwig i takie tam, ogólnie poblokowane tory i ulica.DW pisze:Jesteś pewien co do godziny? Bo ja słyszałem już o tym przed 14-stą i że był to #629+630. Z własych obserwacji wiem tylko, że o 16-stej wszystko było tam już w porządku.
- ok. 13:30 poc. 277 odjechał normalnie oznakowany z Będzina
- ok. 13:50 poc. 271 miał już kwadrat zjazdowy i jeszcze kierunek "Będzin Zajezdnia" na tablicy.
- ok. 14:30 poc. 272 jechał do Sosnowca z Będzina (tablica zmiana trasy i spóźniony 20 minut), zaraz za nim bez obsługi przystanków gnał #670+669 z 277.
- ok. 13:00 widzieliśmy go na Rondzie w Będzinie, wyglądało jakby jechał do Sosnowca, ale zrobił kółko i za 277 pojechał prosto na Zajezdnię Będzin http://www.forum.tramwaje.slask.pl/albu ... pic_id=417DW pisze:Rezerwa wyjechała przed 17-stą (w postaci wozu #575) i parę min. przed pełną godziną proszono motorowego z 2607 o przygotowanie autokomputera oraz radiotelefonu, więc chwilę później musiano dokonać podmiany.
2607 - #508 -> #575
- poc. 212 jechał spóźniony 20 minut spóźniony przez Będzin. Zaraz za nim był już 213.DW pisze:212 - #532 (nie ma moderusa)
213 - #553
Wyjechał o 13:30 i wrócił za jakieś 30 minut może... Na pewno nie dalej jak 40 minut. Nie wiemy gdzie pojechał.DW pisze:A o której i gdzie ją przechodził?TŚ-ZKT1 pisze:Jazda Próbna #762
http://www.forum.tramwaje.slask.pl/albu ... pic_id=418
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Tylko wydawało mi się, że jak jechaliśmy na D.G. to Pętla KWK była przysypana - brak oznak przejazdu.Marcin pisze:Myślę że na KWK Paryż bo dosyć szybko wrócił ale nie tak szybko by mógł objechać tylko nerkę.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Możliwe, że było to wcześniej, siostra mi później to zrelacjonowałaDW pisze:Jesteś pewien co do godziny? Bo ja słyszałem już o tym przed 14-stą i że był to #629+630. Z własych obserwacji wiem tylko, że o 16-stej wszystko było tam już w porządku.około 14:30 skład na linii 27 jadący w stronę Kazimierza rozjechał się na Dańdówce na trójkacie, drugi wagon wyleciał na ulicę. Był dźwig i takie tam, ogólnie poblokowane tory i ulica.
To #629+630 wykoleił się na Dańdówce.Wszystkie 26 i 27 które były na trasach do Mysłowic i Kazimierza,jeździły na trasie Mysłowice Dw.PKP - Kazimierz Pętla,tramwaje które jechały do Dańdówki stały na ulicy Andersa,zaś te znajdujące się w centrum kierowano:
27 Ostrogórska-Będzin Zajezdnia
26 Milowice-Okrzei
2606 #451 był ostatnim tramwajem jadącym do Okrzei,z tablicą "zmiana trasy" i tabliczką 24 nad kabiną
2607 #508 był ostatnim tramwajem jadącym z Kazimierza do Mysłowic zaś
pierwsze planowe tramwaje z Milowic do Mysłowic to kolejno 2608 #511 i 2609 #534
Tak zaobserwowałem przebieg tego zdarzenia :D:D
27 Ostrogórska-Będzin Zajezdnia
26 Milowice-Okrzei
2606 #451 był ostatnim tramwajem jadącym do Okrzei,z tablicą "zmiana trasy" i tabliczką 24 nad kabiną
2607 #508 był ostatnim tramwajem jadącym z Kazimierza do Mysłowic zaś
pierwsze planowe tramwaje z Milowic do Mysłowic to kolejno 2608 #511 i 2609 #534
Tak zaobserwowałem przebieg tego zdarzenia :D:D
Pozdrawiam
Na forum wpk są linki do zdjęc z wykolejenia składu na 27 .
http://s597.photobucket.com/albums/tt59 ... mwaj%2027/
http://s597.photobucket.com/albums/tt59 ... mwaj%2027/
2711 #756K
Post przeniesiony z tematu dnia 21 na 20, gdyż odnosi się do wydarzenia z dnia 20 lutego. //luki
Post przeniesiony z tematu dnia 21 na 20, gdyż odnosi się do wydarzenia z dnia 20 lutego. //luki
Może zacznij używać znaku "->" jako podmiana niż cytować i pisać bez podmiany....
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
Około godziny 18.45 na skrzyżowaniu 3 Maja i Słowackiego stał jakiś Ikarus 280, który zablokował ruch tramwajów z Placu Wolności do Rynku. Autobus był kompletnie ciemny w środku, podejrzewam, że się zepsuł. Za Ikarusem stał poc.131 #338, 114 #748+747. Na Placu Wolności utknęły jeszcze: prawd. poc.709 #773, jakiś skład na 1504 oraz kilka innych wagonów.hanys76 pisze:O 19.17 I 19.24 od Placu Wolności ,do ronda jechały składy w zakładowym.
Pomiędzy pociągami 1909 a 1603 z Brynowa na Słoneczną ,jechała solówka w zakładowym.
Nie pasuje na żaden pociąg o tej porze.
#41R jest pługiem wirnikowymluki pisze:- po 17:00 od Wełnowca przyjechał #41, on ma z prozdu lemiesz ? Bo z tyłu (patrząc na kierunek jazdy) miał wirnik. Zatrzymał się przy pętli i stał sobie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 21 gości