2009.02.18
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
2009.02.18
Poc. 31 - #651+652
Poc. 32 - #260+261
Poc. 33 - #skład w zakładowym
Poc. 34 - #556+557
Edycja 19 lut , 06.58 - Dopisałem obsady na poc. 31, 32 i 34.
Poc. 32 - #260+261
Poc. 33 - #skład w zakładowym
Poc. 34 - #556+557
Edycja 19 lut , 06.58 - Dopisałem obsady na poc. 31, 32 i 34.
Ostatnio zmieniony 19 lut 2009, 06:58 przez rafalurbino18, łącznie zmieniany 1 raz.
poc. 601 - 813
poc. 606 - 662+617
poc. 607 - 801 (numerek pociągu napisany odręcznie brązowym mazakiem)
poc. 608 - 814
poc. 610 - szarak
poc. 612 - 748+747
poc. 111 - 772+771
poc. 112 - 637+638
poc. 114 - 262+282
poc. 117 - 604+603
poc. 118 - 728
poc. 197 - skład w zakładowym
poc. 198 - 482+483
poc. 1911 - 548+488
poc. 1912 - 645+646
poc. 206 - 268+269
poc. 207 - 726+727
poc. 13 - 732
poc. 14 - solówka z OTK-2
poc. 15 - 733
poc. 16 - solówka (612?)
poc. 17 - solówka z kremowymi końcami zderzaka
poc. 35 - 649+650
poc. 404 - 384+345
poc. 405 - 588+589
poc. 507 - 472 (z poc. 353)
poc. 508 - 419 (chyba)
poc. 509 - 470
poc. 510 - 503
poc. 511 - 458
O godz. 8:15 z placu Wolności do Zaborza jechał wagon 267 z odwróconym kwadratem jako poc. 503. Wydaje mi się, że to był wagon zdefektowany, któy jadąc do Bytomia zawrócił w Biskupicach. Jechał za poc. 511 i miał rozłożony tylny sprzęg.
Na poc. 184 była rano podmiana. Z Chebzia o 7:34 wyjechały dwa wagony - 654 i 259. Pierwszy bez numeru pociągu, z odwróconym kwadratem, ale otablicowanym na linię 18, pojechał za jedynką (poc. 13) do Zabrza, drugi jako nowy poc. 184 odbił w prawo na Rudę. Wagon 654 miał rozłożony tylny sprzęg, a jeszcze wczoraj miał jako jeden z nielicznych złożony.
poc. 185 - solówka z OTK-1
poc. 351 - 476
Ps. W centrum Zabrza straszne korki.
poc. 606 - 662+617
poc. 607 - 801 (numerek pociągu napisany odręcznie brązowym mazakiem)
poc. 608 - 814
poc. 610 - szarak
poc. 612 - 748+747
poc. 111 - 772+771
poc. 112 - 637+638
poc. 114 - 262+282
poc. 117 - 604+603
poc. 118 - 728
poc. 197 - skład w zakładowym
poc. 198 - 482+483
poc. 1911 - 548+488
poc. 1912 - 645+646
poc. 206 - 268+269
poc. 207 - 726+727
poc. 13 - 732
poc. 14 - solówka z OTK-2
poc. 15 - 733
poc. 16 - solówka (612?)
poc. 17 - solówka z kremowymi końcami zderzaka
Ma rozłożony tylny sprzęg.rafalurbino18 pisze:Poc. 32 - #260+261
poc. 35 - 649+650
poc. 404 - 384+345
poc. 405 - 588+589
poc. 507 - 472 (z poc. 353)
poc. 508 - 419 (chyba)
poc. 509 - 470
poc. 510 - 503
poc. 511 - 458
O godz. 8:15 z placu Wolności do Zaborza jechał wagon 267 z odwróconym kwadratem jako poc. 503. Wydaje mi się, że to był wagon zdefektowany, któy jadąc do Bytomia zawrócił w Biskupicach. Jechał za poc. 511 i miał rozłożony tylny sprzęg.
Na poc. 184 była rano podmiana. Z Chebzia o 7:34 wyjechały dwa wagony - 654 i 259. Pierwszy bez numeru pociągu, z odwróconym kwadratem, ale otablicowanym na linię 18, pojechał za jedynką (poc. 13) do Zabrza, drugi jako nowy poc. 184 odbił w prawo na Rudę. Wagon 654 miał rozłożony tylny sprzęg, a jeszcze wczoraj miał jako jeden z nielicznych złożony.
poc. 185 - solówka z OTK-1
poc. 351 - 476
Ps. W centrum Zabrza straszne korki.
113# 250+251
115# 583+584
116# 370+371
605# 812
182# 266
Przed 9.00 koło stadionu Śląskiego do Bytomia, zjedzał pusty skład 456+457.
Brak było tablic liniowych, motorniczy na światłach wybiegał z kabiny i grzebał w bezpiecznikach.
O 9.20 na trójkącie na Łagiewnikach, panowało zamieszanie. Na torze w kierunku Chropaczowa stała solówka na 17. Za nią na łuku koło regulatora, stał wagon 490 z linii 9 . Za 9 stała kolejna 17 , która niemiała jak zawrócic bo wszytkie możliwe kierunku poblokowane, stała tam jeszcze 10. Na prostym odcinku stała jeszcze jedna solówka i też jako 17. Nie było żaden 7 na trójkącie.
Info od Ikalusa : Na Łagiewnikach zdefektował właśnie, pociąg 102# 373+613 . Z tego powodu ,znowu zrobił się niezły bałagan.
115# 583+584
116# 370+371
605# 812
182# 266
Przed 9.00 koło stadionu Śląskiego do Bytomia, zjedzał pusty skład 456+457.
Brak było tablic liniowych, motorniczy na światłach wybiegał z kabiny i grzebał w bezpiecznikach.
O 9.20 na trójkącie na Łagiewnikach, panowało zamieszanie. Na torze w kierunku Chropaczowa stała solówka na 17. Za nią na łuku koło regulatora, stał wagon 490 z linii 9 . Za 9 stała kolejna 17 , która niemiała jak zawrócic bo wszytkie możliwe kierunku poblokowane, stała tam jeszcze 10. Na prostym odcinku stała jeszcze jedna solówka i też jako 17. Nie było żaden 7 na trójkącie.
Info od Ikalusa : Na Łagiewnikach zdefektował właśnie, pociąg 102# 373+613 . Z tego powodu ,znowu zrobił się niezły bałagan.
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Awarie itp.:
- o 7:46 z przyst. Sosnowiec Estakada w str. Katowic odjechał wagon #759 (poc. 1505), który jechał za poc. 1506.
- o 11:36 ul. Mariacką w Sosnowcu do Będzina zjeżdżał skład #440+446 (poc. 277)
- o 11:41 w tą samą stronę jechał jakiś krakus. Albo był to opóźniony 35 min. poc. 272 (#279+280) albo przyspieszony 4 min. poc. 274 (#274+275).
Dzisiaj bez autokomputera jeżdżą (zapewne m. in.):
- #521 (poc. 242)
- #279+280 (poc. 272)
Chyba od marca przejdę na bilety jednorazowe, bo od dwóch tygodni jakaś połowa wozów, którymi jeżdżę/wracam ze szkoły nie ma neurokomputera...
Co ciekawe, w wozach, w których kasowniki nie działają akurat wyjątkowo dużo osób chce kasować bilety (np. dzisiaj w ciągu paru minut ponad 5 osób chciało skasować bilet w jednym kasowniku)
1509 - #756K
212 - #535
214 - #621
241 - żelazko #762 (drugi raz na 24 i ponownie na tym poc.)
242 - #521
243 - solówka bez lampy nad 4. drzwiami
244 - #509
245 - #451
246 - #515
2602 - #508
2605 - #511
2606 - #436
2607 - #601
2608 - #575
2609 - #534
2610 - #627
271 - #670+669 -> #631+632
272 - #279+280
273 - #623+624
274 - #274+275
275 - #629+630
276 - prawdop. #755+756
277 - #440+446 -> #664+663
EDYCJA (18:32):
Dopisałem inf. do awarii i przy braku autokompów.
- o 7:46 z przyst. Sosnowiec Estakada w str. Katowic odjechał wagon #759 (poc. 1505), który jechał za poc. 1506.
- o 11:36 ul. Mariacką w Sosnowcu do Będzina zjeżdżał skład #440+446 (poc. 277)
- o 11:41 w tą samą stronę jechał jakiś krakus. Albo był to opóźniony 35 min. poc. 272 (#279+280) albo przyspieszony 4 min. poc. 274 (#274+275).
Dzisiaj bez autokomputera jeżdżą (zapewne m. in.):
- #521 (poc. 242)
- #279+280 (poc. 272)
Chyba od marca przejdę na bilety jednorazowe, bo od dwóch tygodni jakaś połowa wozów, którymi jeżdżę/wracam ze szkoły nie ma neurokomputera...
Co ciekawe, w wozach, w których kasowniki nie działają akurat wyjątkowo dużo osób chce kasować bilety (np. dzisiaj w ciągu paru minut ponad 5 osób chciało skasować bilet w jednym kasowniku)
1506 - #607 (obecnie; rano był #749, #590 lub #591)Marcin pisze:1501-#674
1509 - #756K
212 - #535
214 - #621
241 - żelazko #762 (drugi raz na 24 i ponownie na tym poc.)
242 - #521
243 - solówka bez lampy nad 4. drzwiami
244 - #509
245 - #451
246 - #515
2602 - #508
2605 - #511
2606 - #436
2607 - #601
2608 - #575
2609 - #534
2610 - #627
271 - #670+669 -> #631+632
272 - #279+280
273 - #623+624
274 - #274+275
275 - #629+630
276 - prawdop. #755+756
277 - #440+446 -> #664+663
O której to było?Kamil pisze:Na 27 poc. 272-#279+280 zderzył się z samochodem osobowym na makuszyńskiegio i stoi zepsuty a poc.273-#623+624 wysadził pasażerów na dańdówce trójkąt z powodu uszkodzonych drzwi w pierwszym wozie bo nie chcą się otworzyć ani zamknąć.
EDYCJA (18:32):
Dopisałem inf. do awarii i przy braku autokompów.
Ostatnio zmieniony 18 lut 2009, 18:31 przez DW, łącznie zmieniany 1 raz.
Powodem skierowania linii 9 rano na Łagiewniki było wykolejenie o 8.00 rano.
Na forum wpk Misza napisał:
Na forum wpk Misza napisał:
Dzień bez wykolejenia na tlenowni w Chebziu to dzień stracony! Po godzinie 8:00 po raz kolejny w tym tygodniu.
Po zdarzeniu zamknięto mijankę. Ruch w obu kierunkach odbywa się, po torze przy ogrodzeniu huty.
EDYCJA 17:55 [Dodałem obsady oraz zdjęcia z linii 28]
281 - #751+752 [foto]
282 - #633+634 [foto]
283 - #513
284 - #754 [foto]
========================================================
216 - #753
2203 - #501 (z tyłu tablica '26')
2204 - #517
2205 - #526
2210 - #595
Po 15 od strony Czeladzi zdefektował któryś z pociągów linii '22' został dopchnięty przez inny poc. 22 do nerki skąd zabrał go #664+663. Jako podmiana wyjechał #532. Po pociągu 2201 jeździł przez dłuższy czas 2210.
[Poprawiłem wpis]
2603 - #667
2604 - #527
274 - #670+669
Natomiast tak jak pisał Kamil #279+280 oraz #623+624 są zdefektowane, więc można spodziewać się podmian.
Pociąg 273 zjechał awaryjnie około 16.
Pług odśnieżny buszował po 15 na pętli D.G Urząd Pracy
W załączniku poc. 241 i żelazko #762
281 - #751+752 [foto]
282 - #633+634 [foto]
283 - #513
284 - #754 [foto]
========================================================
1508 - #264+265DW pisze:1506 - #607 (obecnie; rano był #749, #590 lub #591)Marcin pisze:1501-#674
1509 - #756K
211 - #760DW pisze: 212 - #535
214 - #621
216 - #753
2203 - #501 (z tyłu tablica '26')
2204 - #517
2205 - #526
2210 - #595
Po 15 od strony Czeladzi zdefektował któryś z pociągów linii '22' został dopchnięty przez inny poc. 22 do nerki skąd zabrał go #664+663. Jako podmiana wyjechał #532. Po pociągu 2201 jeździł przez dłuższy czas 2210.
[Poprawiłem wpis]
243 - #537DW pisze: 241 - żelazko #762 (drugi raz na 24 i ponownie na tym poc.)
242 - #521
243 - solówka bez lampy nad 4. drzwiami
244 - #509
245 - #451
246 - #515
2601 - #552DW pisze: 2602 - #508
2605 - #511
2606 - #436
2607 - #601
2608 - #575
2609 - #534
2610 - #627
2603 - #667
2604 - #527
Po południu:DW pisze: 271 - #670+669 -> #631+632
272 - #279+280
273 - #623+624
274 - #274+275
275 - #629+630
276 - prawdop. #755+756
277 - #440+446 -> #664+663
274 - #670+669
Natomiast tak jak pisał Kamil #279+280 oraz #623+624 są zdefektowane, więc można spodziewać się podmian.
Pociąg 273 zjechał awaryjnie około 16.
Pług odśnieżny buszował po 15 na pętli D.G Urząd Pracy
W załączniku poc. 241 i żelazko #762
Ostatnio zmieniony 18 lut 2009, 18:03 przez R_G, łącznie zmieniany 4 razy.
Pozdrawiam R1 :santa:
Około godziny 15.00 poc. 2209 [#334] zjeżdżający w tym czasie z górki na Syberce gdzie doznał defektu. Godzina 15.05. Siedząc w poc. 2210 [#595] i oczekując na nadjeżdżający z naprzeciwka poc. 2202 usłyszałem z TŚ.fm że w/w poc. zdefektował, ma rozłożony tylni sprzęg. Godzina 15.08. <<5125 do 2210: możesz jechać>>. Ruszył z zabójczą prędkością wagon i czym prędzej podążył na przystanek Będzin Czeladzka. Godzina 15.12. Motorniczy zatrzymał tramwaj i wysiadł w celu rozłożenia przedniego sprzęgu. Po 3 minutach rozkładania metalowego drągu/a [?] wsiadł i zaczął powoli podjeżdżać do #334. Godzina 15.20. Defekt został podpięty do #595 i zaczęło się pchanie. W kolejce na wjazd pod górkę Syberszczaną ustawiły się: 2202, 2203, 2204. Godzina 15.22. TŚ.fm nadaje: <<2210, za rondem stoi 277, do którego podepniesz 2209, 27 zjedzie do zajezdni z defektem a ty wycofasz i pojedziesz dalej>>. Jak powiedziano tak zrobiono. Motorman wypuścił pasażerów z #595 dopiero w momencie zjechania z ronda w kierunku zajezdni, po uprzednim wkroczeniu młodocianego człowieka lat około 12, ażeby on jemu otworzył drzwi. Wkrótce większość pasażerów tramwaju opuściła go, w tym ja, i dreptała po śniegu w celu dotarcia na przystanek Będzin Zamek. Godzina 15.35. Defekt został podpięty do poc. 277, #595 wycofał na rondzie i pojechał w swoją stronę.
Obsadzono dzisiaj następujące pociągi w następujący sposób:
2201 - #567
2202 - #523
2207 - #665
2208 - #518
2209 - #334 -> #532
282 - #633+634
______________
Zostałem trochu wyprzedzony, pousuwam trochę...
Trochu Ci się pokićkało.R_G pisze:Po 15 od strony Czeladzi zdefektował któryś z pociągów linii '22' został dopchnięty przez 2201 do nerki skąd zabrał go #664+663. Jako podmiana wyjechał #532. Po pociągu 2201 jeździł przez dłuższy czas 2210.
Obsadzono dzisiaj następujące pociągi w następujący sposób:
2201 - #567
2202 - #523
2207 - #665
2208 - #518
2209 - #334 -> #532
282 - #633+634
______________
Zostałem trochu wyprzedzony, pousuwam trochę...
Ostatnio zmieniony 18 lut 2009, 19:11 przez Kuba, łącznie zmieniany 1 raz.
162# 578+577
163# 693+694
610# 809 ( obecnie)
Przed 18.00 od Brynowa przemknął przez rynek pusty wagon 805, a zanim pogotowie sieciowe. Prawdopodobnie zawróci, na Słonecznej i zjedzie do zajezdni.
EDYCJA 18.10
Wagon 805 prawdopodobnie był na pociągu 609, bo z Brynowa kurs tego pociągu po 18.00 wypadł. Zawodzie póki co ,nic w zamian nie wystawiło.
EDYCJA 18.40
Skład w zakładowym ściąga właśnie do zajezdni, zdefektowany wagon 806 z pociągu 607.
Za nimi jedzie na Brynów skład 725+736 oraz pociąg 162# 578+577.
Za 162 do Zawodzia, zjezdza 805. Na Słonecznej musiał byc zator, z powodu 806 oraz 805.
EDYCJA 18.45
Do kompletu na Brynów ,zasuwa jeszcze pociąg 163# 693+694.
Wygląda jakby na pociągu 603, był skład 725+736.
163# 693+694
610# 809 ( obecnie)
Przed 18.00 od Brynowa przemknął przez rynek pusty wagon 805, a zanim pogotowie sieciowe. Prawdopodobnie zawróci, na Słonecznej i zjedzie do zajezdni.
EDYCJA 18.10
Wagon 805 prawdopodobnie był na pociągu 609, bo z Brynowa kurs tego pociągu po 18.00 wypadł. Zawodzie póki co ,nic w zamian nie wystawiło.
EDYCJA 18.40
Skład w zakładowym ściąga właśnie do zajezdni, zdefektowany wagon 806 z pociągu 607.
Za nimi jedzie na Brynów skład 725+736 oraz pociąg 162# 578+577.
Za 162 do Zawodzia, zjezdza 805. Na Słonecznej musiał byc zator, z powodu 806 oraz 805.
EDYCJA 18.45
Do kompletu na Brynów ,zasuwa jeszcze pociąg 163# 693+694.
Wygląda jakby na pociągu 603, był skład 725+736.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez hanys76, łącznie zmieniany 4 razy.
ff rano pisze:poc. 601 - 813
poc. 606 - 662+617
poc. 607 - 801 (numerek pociągu napisany odręcznie brązowym mazakiem)
poc. 608 - 814
poc. 610 - szarak
poc. 612 - 748+747
hanys76 pisze:605# 812
Peter pisze:poc. 603 #725+736
poc. 607 #806 (podmienił #672 o 16:34 na Rondzie w kierunku Rynku)
poc. 602 - 734+735hanys76 pisze:610# 809 ( obecnie)
poc. 604 - 816
poc. 611 - 808
Co do poc. 607, to wagon 672 kursuje teraz na poc. 118.
Z Katowic ok. 18:00 nie przyjechał też poc. 607. BRAK OBSADY Zatem już drugi karlik tego dnia na tym pociągu nawalił.hanys76 pisze:Przed 18.00 od Brynowa przemknął przez rynek pusty wagon 805, a zanim pogotowie sieciowe. Prawdopodobnie zawróci, na Słonecznej i zjedzie do zajezdni.
EDYCJA 18.10
Wagon 805 prawdopodobnie był na pociągu 609, bo z Brynowa kurs tego pociągu po 18.00 wypadł. Zawodzie póki co ,nic w zamian nie wystawiło.
ff rano pisze:poc. 111 - 772+771
poc. 112 - 637+638
poc. 114 - 262+282
poc. 117 - 604+603
poc. 118 - 728
poc. 117 - skład z wyświetlaczami (boczny w 1. wagonie, w drugim podświetlenie świetlówkowe) i z pantografem OTK-2. Jechał jeszcze do Katowic o 17:30, nastąpiła jednak w Katowicach podmiana i teraz jest tu skład bez wyświetlaczy. DOPISANE o 19:30 Hmmm, widzę tu ponownie 604+603...hanys76 pisze:113# 250+251
115# 583+584
116# 370+371
poc. 118 - 672 (obecnie)
Reszta pociągów bez zmian.
poc. 191 - 252+253ff rano pisze:poc. 197 - skład w zakładowym
poc. 198 - 482+483
poc. 1911 - 548+488
poc. 1912 - 645+646
poc. 192 - 276+278
poc. 193 - 492+493
poc. 194 - 579+610
poc. 195 - 647+648
poc. 196 - 254+255
poc. 197 - 711+712
poc. 199 - 683+642
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 3 razy.
Po 17-stej zrobiłem rundkę od Dańdówki do Centrum i wszystko jeździ jak należy (nie licząc nieznacznych opóźnień). Zobaczymy czy jutro będzie podobnie...
1504 - #505+504
W #527 kursującym na poc. 2604 tylny wyświetlacz wskazuje "25" (to na potwierdzenie, że linia 25 jest wiecznie żywa ).
Rano na 242 jeździł menel. W kursie przed 8-mą jechał nawet przyspieszony, ale na przyst. S-c Małachowskiego wyskoczył na chwilę po "tanie fajki" (taki napis widnieje przy sklepie do którego wszedł:P ) i wyszedł z czymś wyglądającym właśnie na "tanie fajki"
Nie wiem czy to zbieg okoliczności, ale od dzisiaj w #521 (którym kierował) odłamał się kawałek koła z drugiego wózka, przez co podczas jazdy wagon "trochę" się trząsł.
1502 - #270+271Marcin, DW, R_G pisze:1501-#674
1506 - #607 (obecnie; rano był #749, #590 lub #591)
1508 - #264+265
1509 - #756K
1504 - #505+504
Po podmianie na 273 jest #440+446 (zaobserwowany ok. 17:30)R_G pisze:Natomiast tak jak pisał Kamil #279+280 oraz #623+624 są zdefektowane, więc można spodziewać się podmian.
Pociąg 273 zjechał awaryjnie około 16.
O 15:15 "roboczy 36" wywoływali przez radiotelefon, więc to pewnie on kursuje (zresztą w tym roku jeszcze nie widziałem innego będzińskiego pługu)R_G pisze:Pług odśnieżny buszował po 15 na pętli D.G Urząd Pracy
55xx to dyspozytorzy/regulatorzy z Zawodzia, a oni się raczej do 22 nie mieszają. Może było 5125?Kuba pisze:"5525 do 2210"
Kamil pisał, że uczestniczył w kolizji, a po nich czasem tramwaje kursują nadal...Marcin pisze:Kamil jesteś pewny że #279+280 stał zepsuty ?.Ja widziałem go o 18:15 jak jechał na Kazimierz.
W #527 kursującym na poc. 2604 tylny wyświetlacz wskazuje "25" (to na potwierdzenie, że linia 25 jest wiecznie żywa ).
Rano na 242 jeździł menel. W kursie przed 8-mą jechał nawet przyspieszony, ale na przyst. S-c Małachowskiego wyskoczył na chwilę po "tanie fajki" (taki napis widnieje przy sklepie do którego wszedł:P ) i wyszedł z czymś wyglądającym właśnie na "tanie fajki"
Nie wiem czy to zbieg okoliczności, ale od dzisiaj w #521 (którym kierował) odłamał się kawałek koła z drugiego wózka, przez co podczas jazdy wagon "trochę" się trząsł.
To prawda, pisał o tym Peter.hanys76 pisze:Wygląda jakby na pociągu 603, był skład 725+736.
Jakiś zator na trasie z Katowic. Od kilkunastu minut (od 18:30) nie przyjeżdżają stamtąd żadne tramwaje. Ostatnimi były 608, 118, 194 i 111. Nie pamiętam czy jechał już poc. 195. Jeżeli nie to on nawalił, a jeżeli tak to nawalił (lub jest pierwszy w jakimś zatrzymaniu) karlik 809.
EDIT 19:10
Wyjaśniło się. Zepsuł się skład 647+648 na poc. 195. Został przepchnięty na Stadion Śląski pętlę wschodnią przez karlika 809 na poc. 610 i pozostawiony tuż za zwrotnicą wjazdową. Trwa rozpinanie wagonów, aby 809 pojechał prosto do Bytomia. W międzyczasie ruch do Katowic odbywał się bez zakłóceń.
EDIT 2 19:16
O 19:11 nastąpiło rozłączenie i po chwili 809 jechał głównym torem do Chorzowa. Ma 35 minut opóźnienia. Za nim jadą w kolejności: 112, 196, 611, nowy zakarlik na 6, 197, 114 i 601.
Bardzo szybko pojawił się holownik. Skład 709+710 o 19:14 przyjechał ciemny z Bytomia i wjeżdża na pętlę wschodnią, aby podpiąć się do 647+648 i zabrać go do zajezdni.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 4 razy.
O 19.15 z Brynowa na Słoneczną ,jechały razem pociągi 162 oraz 163.
Pierwszy ma nadal, spore opóznienie -20 minut. Pociąg 163 jedzie planowo.
EDYCJA 19.20
Z Zawodzia do ronda pojechał właśnie szarak . Możliwe że pojedzie do Stadionu, włączyc się na jeden z brakujących pociągów na 6.
EDYCJA 19.35
Skład 709+710 zawrócił na Placu Wolności i jedzie już, z powrotem w kierunku Chorzowa.
EDYCJA 20.05
Szarak 800 lub 815 włączył się od ronda, w kierunku Brynowa na pociąg 609. Musiał faktycznie na Słonecznej odczekac.
Pierwszy ma nadal, spore opóznienie -20 minut. Pociąg 163 jedzie planowo.
EDYCJA 19.20
Z Zawodzia do ronda pojechał właśnie szarak . Możliwe że pojedzie do Stadionu, włączyc się na jeden z brakujących pociągów na 6.
EDYCJA 19.35
Skład 709+710 zawrócił na Placu Wolności i jedzie już, z powrotem w kierunku Chorzowa.
EDYCJA 20.05
Szarak 800 lub 815 włączył się od ronda, w kierunku Brynowa na pociąg 609. Musiał faktycznie na Słonecznej odczekac.
Ostatnio zmieniony 18 lut 2009, 20:07 przez hanys76, łącznie zmieniany 3 razy.
Skład 709+710 nie poradził sobie z wjazdem na pętlę wschodnią Prawdopodobnie nie udało się przełożyć zwrotnicy. Po kilku minutach blokowania liniowego poc. 117, skład 709+710 pojechał prosto do Katowic. Ciekawe co wymyślą...
Jak pisałem wyżej będzie nowy zakarlik. Solówka wyglądająca na wagon 329 pojechała do Chorzowa bez pasażerów i przedniego kwadratu, ale pozostałe otablicowanie na linię 6 było kompletne. Wagon włączy się zapewne na poc. 607 lub 609, na których nie ma obsad. Możliwe, że manerwuje na pętli zachodniej lub pojechał na Metalowców.
EDIT 19:26
Potwierdzam, że to wagon 329. Przemanewrowywał jednak na pętli zachodniej, gdyż przed chwilą się włączył na poc. 607. Jest w tej chwili opóźniony do planu 8 minut. Jedzie do Katowic.
EDIT 2 19:50
O 19:50 skład 709+710 pojawił się w polu widzenia. Jechał za poc. 603. Minął skład 647+648 i pojechał prosto na pętlę zachodnią. Kolejnym etapem pewnie będzie wycofywanie na zachodnią, przejazd tyłem całego odcinka trzeciego toru i potem pętlą aż do końca, gdzie stoi 647+648.
EDIT 3 20:00
Skład 709+710 bardzo żwawo i sprawnie wycofał do 647+648 i w tej chwili składy są złączane. Podczas cofania z tyłu wagonu 710 znajdował się pan w odblaskowej kamizelce, a motorniczy cofał z kabiny. W czasie tego cofania świecił się stale lewy migacz (nie migał wbrew nazwie) wagonu 710 i nie świecił się żaden inny.
EDIT 4 20:05
O 20:03 czteroskład 709+710+647+648 wyruszył w stronę pętli zachodniej. Skład 709+710 w końcu został oświetlony wewnętrznie (był już taki podczas cofania), ale do tego czasu pozostawał ciemny. Skład 647+618 po prostu się zepsuł. Patyk jest cały, a podczas oczekiwania na holowanie przylegał normalnie do sieci, ale nie pobierał prądu.
Jak pisałem wyżej będzie nowy zakarlik. Solówka wyglądająca na wagon 329 pojechała do Chorzowa bez pasażerów i przedniego kwadratu, ale pozostałe otablicowanie na linię 6 było kompletne. Wagon włączy się zapewne na poc. 607 lub 609, na których nie ma obsad. Możliwe, że manerwuje na pętli zachodniej lub pojechał na Metalowców.
EDIT 19:26
Potwierdzam, że to wagon 329. Przemanewrowywał jednak na pętli zachodniej, gdyż przed chwilą się włączył na poc. 607. Jest w tej chwili opóźniony do planu 8 minut. Jedzie do Katowic.
EDIT 2 19:50
O 19:50 skład 709+710 pojawił się w polu widzenia. Jechał za poc. 603. Minął skład 647+648 i pojechał prosto na pętlę zachodnią. Kolejnym etapem pewnie będzie wycofywanie na zachodnią, przejazd tyłem całego odcinka trzeciego toru i potem pętlą aż do końca, gdzie stoi 647+648.
Wagon ten nie pojawił sie przy Stadionie. Pewnie wiedzieli o zajętej pętli i skierowali go na Słoneczną, gdzie odczeka do planu 609.hanys76 pisze:Z Zawodzia do ronda pojechał właśnie szarak . Możliwe że pojedzie do Stadionu, włączyc się na jeden z brakujących pociągów na 6.
EDIT 3 20:00
Skład 709+710 bardzo żwawo i sprawnie wycofał do 647+648 i w tej chwili składy są złączane. Podczas cofania z tyłu wagonu 710 znajdował się pan w odblaskowej kamizelce, a motorniczy cofał z kabiny. W czasie tego cofania świecił się stale lewy migacz (nie migał wbrew nazwie) wagonu 710 i nie świecił się żaden inny.
EDIT 4 20:05
O 20:03 czteroskład 709+710+647+648 wyruszył w stronę pętli zachodniej. Skład 709+710 w końcu został oświetlony wewnętrznie (był już taki podczas cofania), ale do tego czasu pozostawał ciemny. Skład 647+618 po prostu się zepsuł. Patyk jest cały, a podczas oczekiwania na holowanie przylegał normalnie do sieci, ale nie pobierał prądu.
-
- Posty: 274
- Rejestracja: 14 lis 2006, 15:22
Oczywiście chodzi o 36RO 15:15 "roboczy 36" wywoływali przez radiotelefon, więc to pewnie on kursuje (zresztą w tym roku jeszcze nie widziałem innego będzińskiego pługu)Pług odśnieżny buszował po 15 na pętli D.G Urząd Pracy
Nie wiem czy rozkłady Tram Silesia są aktualne dla linii '15' (nie chodzi mi o poc. 1506 na którym jest planowa solówka) ale jeśli tak to o 19:09 z sosnowieckiego Dworca PKP w planie 1507 pojechał 1506, po kwadransie 1508 natomiast na Zawodziu zobaczyłem jak poc. 1507 zjeżdża od strony Placu Wolności do zajezdni między 1505 a 1506. (Wszystkie pociągi odpowiadają wypisanym obsadom).zespół FTŚ pisze: 1501-#674
1502 - #270+271
1503-#700
1504-#505+504
1505-#759
1506 - #607 (obecnie; rano był #749, #590 lub #591)
1507-#685+686
1508 - #264+265
1509 - #756K
1405 - #767
1407 - #687
Pozdrawiam R1 :santa:
Co do pługa to widziałem jednego o 17:20 jak jechał ul. Katowicką w Chorzowie koło AKS-u w stronę Rynku.as chorzów pisze:Po 20-stej z zaj Chorzów wyjeżdżał pług 41r do Katowic, tory dość odkopał nawet na metalowców.
Widziałem też jeden wagon nauki jazdy. O godzinie 17:25 wagon nr 3 odjechał z pętli zachodniej Stadionu Śląskiego w kierunku Katowic.
ff rano pisze:poc. 13 - 732
poc. 14 - solówka z OTK-2
poc. 15 - 733
poc. 16 - solówka (612?)
poc. 17 - solówka z kremowymi końcami zderzaka
Nie wiem kiedy widziałeś 476 na poc. 16, bo ja go rano widziałem na poc. 351, a po południu o 16:30 na planowym przedysponowaniu, czyli na poc. 413.Przemo pisze:p.11- 506
p.14- 460
p.16- 476
p.18- 788
Poza tym:
poc. 17 - 477 (rozłożony tylny sprzęg)
Bardzo możliwe, że pomyliłem i było na odwrót. Na 14 solówka z OTK-1, a na 185 solówka z OTK-2 co później dokładnie podaliście.KZKGaPowicz pisze:Poc. 185 #608 (posiada pantograf OTK-2)ff pisze:poc. 185 - solówka z OTK-1
Zapewne była podmiana na pociągu 185.
ff rano pisze:poc. 404 - 384+345
poc. 405 - 588+589
poc. 413 - 476 (wagon miał przepalony swój lewy żabi reflektor)Przemo pisze:p.401- 564+565
p.402- 558+559
p.403- 379+415
p.406- 401+402
p.415- 765
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 4 razy.
O 7.35 z Katowic do Zawodzia/Szopienic jechały razem pociągi:
- 205 #691+689 i 703 #678
- 1404 #607 i 1502 #270+271
- po 1502 jechał 704 #703
203 #599+600
205 #691+689
164 #675+676
165 #591
1408 #340
1409 #661
701 #775
702 #766
703 #678
704 #703
705 #704 - pojawił się o dopiero 16.35 na Zawodziu (planie poc.709)
707 #361
710 #721
134 #699
O 16.45 od Ronda do Zawodzia jechała Nauka Jazdy #2.
- 205 #691+689 i 703 #678
- 1404 #607 i 1502 #270+271
- po 1502 jechał 704 #703
Potwierdzamhanys76 pisze:Wagon 805 prawdopodobnie był na pociągu 609,
603 #815 - ranoff pisze:To prawda, pisał o tym Peter.hanys76 pisze:Wygląda jakby na pociągu 603, był skład 725+736.
202 #731+730ff pisze:poc. 206 - 268+269
poc. 207 - 726+727
203 #599+600
205 #691+689
161 #467+489hanys76 pisze:162# 578+577
163# 693+694
164 #675+676
165 #591
1404 #607 -> #673R_G pisze:1405 - #767
1407 - #687
1408 #340
1409 #661
O 16.45 od Ronda do Zawodzia jechała Nauka Jazdy #2.ff pisze:Widziałem też jeden wagon nauki jazdy. O godzinie 17:25 wagon nr 3 odjechał z pętli zachodniej Stadionu Śląskiego w kierunku Katowic.
701 #775
702 #766
703 #678
704 #703
705 #704 - pojawił się o dopiero 16.35 na Zawodziu (planie poc.709)
707 #361
710 #721
134 #699
O 16.45 od Ronda do Zawodzia jechała Nauka Jazdy #2.
A z tego wynika, że porannym szarakiem na poc. 610 był wagon 800.Boguś pisze:603 #815 - ranoff pisze:To prawda, pisał o tym Peter.hanys76 pisze:Wygląda jakby na pociągu 603, był skład 725+736.
Jest to wagon 800.hanys76 pisze:Szarak 800 lub 815 włączył się od ronda, w kierunku Brynowa na pociąg 609. Musiał faktycznie na Słonecznej odczekac.
Na pewno.ff rano pisze:poc. 508 - 419 (chyba)
O godzinie 16:30 na Zaborzu na pętli na łuku wjazdowym od strony Chebzia stał wagon 765 (nieotablicowany).
Skład na poc. 112 w ostatnim kursie z Chebzia do placu Wolności został pozbawiony w drugim wagonie bocznej tablicy i kasetki tylnej. Naprawdę nie wiem po co się tak spieszą z tym zwijaniem tablic. Aż tyle czasu to zajmuje, że nie można tego zrobić przy zajezdni?
Na poc. 1911 doszło do podmiany. Ostatnie kólko wykonuje skład 464+465. Na poprzednim kółku był jeszcze skład 548+488, który kursował od rana.
poc. 1111 - 673
poc. 1112 - 769
poc. 1113 - 283
poc. 1921 - skład 252+253 z poc. 191
poc. 1923 - skład 492+493 z poc. 193
Może chodzi o to że jest to kurs zjazdowy, a nie ma bocznych tablic zjazdowych więc żeby nie wprowadzać ludzi w błąd tablice te się zdejmuje. Nawiasem mówiąc 1507 - #685+686 również kurs zjazdowy wykonał bez bocznej tablicy w wagonie doczepnymff pisze:Skład na poc. 112 w ostatnim kursie z Chebzia do placu Wolności został pozbawiony w drugim wagonie bocznej tablicy i kasetki tylnej. Naprawdę nie wiem po co się tak spieszą z tym zwijaniem tablic. Aż tyle czasu to zajmuje, że nie można tego zrobić przy zajezdni?
Pozdrawiam R1 :santa:
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Poc. 11 - #612ff pisze:ff rano pisze:poc. 13 - 732
poc. 14 - solówka z OTK-2
poc. 15 - 733
poc. 16 - solówka (612?)
poc. 17 - solówka z kremowymi końcami zderzakaNie wiem kiedy widziałeś 476 na poc. 16, bo ja go rano widziałem na poc. 351, a po południu o 16:30 na planowym przedysponowaniu, czyli na poc. 413.Przemo pisze:p.11- 506
p.14- 460
p.16- 476
p.18- 788
Poza tym:
poc. 17 - 477 (rozłożony tylny sprzęg)
Poc. 16 - #653
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości