2009.01.27
2009.01.27
poc. 606 - 659+660 (przed 7:00 opóźniony 10 minut)
poc. 608 - 810
poc. 612 - 571+618
poc. 113 - 467+489
poc. 116 - 505+504 (przed 7:00 do Katowic opóźniony 15 minut )
poc. 117 - 495+496
poc. 197 - 456+457
poc. 608 - 810
poc. 612 - 571+618
poc. 113 - 467+489
poc. 116 - 505+504 (przed 7:00 do Katowic opóźniony 15 minut )
poc. 117 - 495+496
poc. 197 - 456+457
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
2009.01.27
Poc. 31 - #260+261
Poc. 32 - #564+565
Poc. 33 - #558+559?
Poc. 35 - #588+589 (niestety...)
Edycja 10.59 - Poprawiłem obsadę na poc. 35.
Edycja 18.00 - Dopisałem obsadę na poc. 33 oraz wykreśliłem "?" przy poc. 32 (potwierdzam obsadę).
Poc. 32 - #564+565
Poc. 33 - #558+559?
Poc. 35 - #588+589 (niestety...)
Edycja 10.59 - Poprawiłem obsadę na poc. 35.
Edycja 18.00 - Dopisałem obsadę na poc. 33 oraz wykreśliłem "?" przy poc. 32 (potwierdzam obsadę).
Ostatnio zmieniony 27 sty 2009, 18:01 przez rafalurbino18, łącznie zmieniany 2 razy.
poc. 601 #370+371 (jechał tuż przed poc. 603)
poc. 603 #800
poc. 604 #805
poc. 605 #688
poc. 111 #250+251
poc. 118 #749
poc. 132 #768
poc. 133 #340
poc. 1409 #281
poc. 162 #726+727
poc. 163 #693+694
poc. 1901 #719+720
poc. 1902 #254+255
poc. 1910 #492+493 (zjeżdzał na pętlę zachodnią około 8:40, przyjechał z Chorzowa)
poc. 1911 #548+488
poc. 1912 #464+465
poc. 603 #800
poc. 604 #805
poc. 605 #688
poc. 111 #250+251
poc. 118 #749
poc. 132 #768
poc. 133 #340
poc. 1409 #281
poc. 162 #726+727
poc. 163 #693+694
poc. 1901 #719+720
poc. 1902 #254+255
poc. 1910 #492+493 (zjeżdzał na pętlę zachodnią około 8:40, przyjechał z Chorzowa)
poc. 1911 #548+488
poc. 1912 #464+465
*SDIP (U.N.O.)
Punktualnie o godzinie 7:00 z pętli zachodniej Stadionu Śląskiego odjechał w stronę Chorzowa skład 252+253 ze składem... 2x111N na haku (ciemnym, zdefektowanym, pantografy opuszczone). Był to albo 360+406 albo 373+613.
poc. 171 - 362
poc. 13 - zwykła stopiątka
poc. 15 - 653 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 404 - 420 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 405 - 470
poc. 506 - 460
poc. 507 - krakus (grzybek z przodu, OTK-2, rozłożony tylny sprzęg)
poc. 508 - 744
poc. 509 - 316 (rozłożony tylny sprzęg)
W Zabrzu o godzinie 8:00 z zajezdni Gliwice jechał wagon 684 z tablicą kierunkową w kasetce "POCIĄG SPECJALNY" (był to jedyny element otablicowania). Być może go odsyłają na Stroszek...? Za nim jechał planowy poc. 405, a kolejnym za nim był wagon 681 otablicowany na linię 5, ale z odwróconym kwadratem i bez numeru pociągu. Pewnie się włączał.
poc. 171 - 362
poc. 13 - zwykła stopiątka
poc. 15 - 653 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 404 - 420 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 405 - 470
poc. 506 - 460
poc. 507 - krakus (grzybek z przodu, OTK-2, rozłożony tylny sprzęg)
poc. 508 - 744
poc. 509 - 316 (rozłożony tylny sprzęg)
W Zabrzu o godzinie 8:00 z zajezdni Gliwice jechał wagon 684 z tablicą kierunkową w kasetce "POCIĄG SPECJALNY" (był to jedyny element otablicowania). Być może go odsyłają na Stroszek...? Za nim jechał planowy poc. 405, a kolejnym za nim był wagon 681 otablicowany na linię 5, ale z odwróconym kwadratem i bez numeru pociągu. Pewnie się włączał.
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
211 - #760
214 - #737
217 - #761
2203 - #524
2204 - #517
2205 - #526
242 - #424
244 - #509
246 - #790
2601 - #667
2602 - #501
2603 - #532->#575
2604 - #448
2605 - #511
2606 - #537->#595
2607 - #539
2608 - #451
2609 - #534
2610 - #627
271 - #631+632
272 - #274+275
273 - #623+624
274 - #530+540
275 - #757+758
276 - #755+756
277 - #440+446
281 - #498
Po 17 wagon #537 jadąc z Mysłowic zdefektował, ale samodzielnie "doczołgał" się na Dańdówkę i podpiął się do poc. 277 jadącego do Zajezdni.
EDYCJA 270120092206
Wpisałem podmiany dla pociągów linii 26 oraz dopisałem poc. 211
214 - #737
217 - #761
2203 - #524
2204 - #517
2205 - #526
242 - #424
244 - #509
246 - #790
2601 - #667
2602 - #501
2603 - #532->#575
2604 - #448
2605 - #511
2606 - #537->#595
2607 - #539
2608 - #451
2609 - #534
2610 - #627
271 - #631+632
272 - #274+275
273 - #623+624
274 - #530+540
275 - #757+758
276 - #755+756
277 - #440+446
281 - #498
Po 17 wagon #537 jadąc z Mysłowic zdefektował, ale samodzielnie "doczołgał" się na Dańdówkę i podpiął się do poc. 277 jadącego do Zajezdni.
EDYCJA 270120092206
Wpisałem podmiany dla pociągów linii 26 oraz dopisałem poc. 211
Ostatnio zmieniony 27 sty 2009, 22:07 przez R_G, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam R1 :santa:
601# teraz 814
605# 808
607# 812
609# 806
134# 338
202# 685+686
O 19.40 od ronda przyjechał, ciemny skład 505+504 . Zatrzymał się na łuku koło teatru i stał chwilę. Po 2 minutach skład się oświecił ,w środku i odjechał do Zawodzia.
Możliwe że na 116 jest teraz solówka, lub brak obsady.
EDIT 19.55
Z Zawodzia do ronda jedzie właśnie pusty 370+371.
EDIT 20.01
Skład 370+371 jest teraz na 163, zawrócił na Słonecznej i jedzie na Brynów.
605# 808
607# 812
609# 806
134# 338
202# 685+686
O 19.40 od ronda przyjechał, ciemny skład 505+504 . Zatrzymał się na łuku koło teatru i stał chwilę. Po 2 minutach skład się oświecił ,w środku i odjechał do Zawodzia.
Możliwe że na 116 jest teraz solówka, lub brak obsady.
EDIT 19.55
Z Zawodzia do ronda jedzie właśnie pusty 370+371.
EDIT 20.01
Skład 370+371 jest teraz na 163, zawrócił na Słonecznej i jedzie na Brynów.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez hanys76, łącznie zmieniany 4 razy.
O 20.40 od ronda do zajezdni toczył się, ciemny i pusty skład w zakładowym. Drugi wagon miał, pootwierane wszystkie drzwi.
Na 1503 śmiga obecnie skład 725+736 , zamiast planowej solówki
W planie 114 z Chebzia nic nie przyjechało, możliwe że był tam skład który zjezdzał o 20.40 do zajezdni.
Brak obsady na ostatnim kursie, na pociągu 116 po zjezdzie 505+504.
Skład 495+496 wykonał, kurs na pociągu 207 . Możliwe że po zakończeniu kursowania, na 11 wskoczył na 20.
Na 1503 śmiga obecnie skład 725+736 , zamiast planowej solówki
W planie 114 z Chebzia nic nie przyjechało, możliwe że był tam skład który zjezdzał o 20.40 do zajezdni.
Brak obsady na ostatnim kursie, na pociągu 116 po zjezdzie 505+504.
Skład 495+496 wykonał, kurs na pociągu 207 . Możliwe że po zakończeniu kursowania, na 11 wskoczył na 20.
hanys76 pisze: Na 1503 śmiga obecnie skład 725+736 , zamiast planowej solówki
Zgadza się właśnie pojechał do Zagórza:)
Może zacznij używać znaku "->" jako podmiana niż cytować i pisać bez podmiany....
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
Re: 2009.01.27
ff rano pisze:poc. 606 - 659+660 (przed 7:00 opóźniony 10 minut)
poc. 608 - 810
poc. 612 - 571+618
Peter pisze:poc. 601 #370+371 (jechał tuż przed poc. 603)
poc. 603 #800
poc. 604 #805
poc. 605 #688
poc. 611 - szarak 813 lub 815hanys76 pisze:601# teraz 814
605# 808
607# 812
609# 806
ff rano pisze:poc. 113 - 467+489
poc. 116 - 505+504 (przed 7:00 do Katowic opóźniony 15 minut )
poc. 117 - 495+496
poc. 1111 - 416Peter pisze:poc. 111 #250+251
poc. 118 #749
poc. 1112 - 591
poc. 1113 - 283
ff rano pisze:poc. 197 - 456+457
poc. 193 - 276+278Peter pisze:poc. 1901 #719+720
poc. 1902 #254+255
poc. 1910 #492+493 (zjeżdzał na pętlę zachodnią około 8:40, przyjechał z Chorzowa)
poc. 1911 #548+488
poc. 1912 #464+465
poc. 195 - 644+344
poc. 199 - chyba 711+712
poc. 1921 - skład 719+720 z poc. 191
poc. 1923 - skład 276+278 z poc. 193
Poc. 197 (skład 456+457) w Ericssonie miał wybity numer pociągu 41_07. Być może więcej lub wszystkie tak jeżdżą, zwróciłem na to uwagę już drugi raz.
Hmm, to ciekawe. Wydaje mi się, że tak było (tak zapisałem). Jadąc do Zabrza widzę w kolejności poc. 506, 507, 508, 404 i 509. Czyli te, na których jest zmiana są obok siebie. Poza tym dziś najpierw zapisałem poc. 509, a potem 404, czyli wynika, że dziś jechałyby na odwrót, co mnie dodatkowo zastanawia. Nie wykluczam jednak swojej pomyłki, choć wydaje mi się mało prawdopodobna.rafalurbino18 pisze:Poc. 402 - #506ff pisze:poc. 404 - 420 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 405 - 470
poc. 509 - 316 (rozłożony tylny sprzęg)
Poc. 403 - #419
Poc. 404 - #316 <- tak więc #420 zjechał, a na poc. 509 jeździ coś innego.
Wagon 419 na poc. 403 miał rozłożony tylny sprzęg.
poc. 13 - 654 (rozłożony tylny sprzęg)ff rano pisze:poc. 13 - zwykła stopiątka
poc. 15 - 653 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 14 - 458
poc. 17 - 256
poc. 18 - 788
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: 2009.01.27
Wszystkie 19 jeżdżą na paśmie 41, żeby słyszeć RK-2 bo 19 jeździła po Bytomiu to miała tylko ZK_3, puki co nikt nie wpadł na pomysł żeby przeprogramować...ff pisze:
Poc. 197 (skład 456+457) w Ericssonie miał wybity numer pociągu 41_07. Być może więcej lub wszystkie tak jeżdżą, zwróciłem na to uwagę już drugi raz.
Re: 2009.01.27
Około 21:00 motorowy rozmawiał przez tego Ericssona z dyspozytorką. Nie wiem o czym, bo generalnie nie słychać, ale dostał odpowiedź "Dobra, zamówię Ci tę policję". Potem jeszcze coś tam dalej mówił. Nie wiem po co mu była policja, bo w tramwaju był spokój. Być może w celu usunięcia z wagonu śpiącego pijanego menela, który z pewnością budził odrazę. Siedział po prawej stronie przed drugimi drzwiami, więc był na widoku motorowego. Jeżeli tak, to muszę pochwalić, że dostrzegł ten śmierdzący problem, choć w kabinie na pewno mu nie śmierdziało.105Na pisze:Wszystkie 19 jeżdżą na paśmie 41, żeby słyszeć RK-2 bo 19 jeździła po Bytomiu to miała tylko ZK_3, puki co nikt nie wpadł na pomysł żeby przeprogramować...ff pisze:Poc. 197 (skład 456+457) w Ericssonie miał wybity numer pociągu 41_07. Być może więcej lub wszystkie tak jeżdżą, zwróciłem na to uwagę już drugi raz.
Tego dnia pociąg 172# 710 miał kolizję z samochodem osobowym, na Piaśnikach na skrzyżowaniu Bytomskiej ze Stawową. Jak widac na filmie straty w tramwaju niewielkie, gorzej z samochodem.
http://www.tvstm.pl/index2.php?sp=oglad ... k_tram.flv
http://www.tvstm.pl/index2.php?sp=oglad ... k_tram.flv
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 26 gości