2008.12.29
2008.12.29
1406 #598
1502 #274+275
1507 #759
2101 #760
2106 #753
2401 #448
2606 #621
1502 #274+275
1507 #759
2101 #760
2106 #753
2401 #448
2606 #621
Ostatnio zmieniony 29 gru 2008, 18:39 przez Lohner, łącznie zmieniany 4 razy.
Może zacznij używać znaku "->" jako podmiana niż cytować i pisać bez podmiany....
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
poc. 111 - chyba 599+600hanys76 pisze:113# 748+747
118# 672
poc. 116 - 769
poc. 117 - chyba 685+686
poc. 191 - 354+355 (tak jak wczoraj na 2. pantografie)hanys76 pisze:1903# weka
1907# 711+712
poc. 192 - 464+465
poc. 195 - 252+253 (nadal z porannym oznaczeniem poc. 1915)
poc. 199 - 257+258
poc. 1912 - 548+488 (zamiast solówki)
poc. 505 - 614hanys76 pisze:512# 506
poc. 508 - 259
poc. 509 - 744
poc. 601 - 806hanys76 pisze:603# 812
609# 810
611# jeśli dobrze zapamiętałem to 661
poc. 602 - zakarlik 340 (na tylnym wyświetlaczu pusto)
Wagon 810 bardziej mi pasował na poc. 610, chyba że był sakramencko opóźniony.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Chodzi o #810 ?ff pisze:Wagon 80 bardziej mi pasował na poc. 610, chyba że był sakramencko opóźniony.
Poc. 31 - #588+589
Poc. 32 - #417+418
Poc. 33 - #556+557
Poc. 34 - #649+650
Poc. 35 - #401+402
Ostatnio zmieniony 29 gru 2008, 17:04 przez rafalurbino18, łącznie zmieniany 1 raz.
Tak, poprawiłem.rafalurbino18 pisze:Chodzi o #810 ?ff pisze:Wagon 80 bardziej mi pasował na poc. 610, chyba że był sakramencko opóźniony.
poc. 15 - 785
poc. 403 - 460
poc. 404 - 266
O godzinie 12:15 z Gliwic do Zabrza jechał wagon 620, nieotablicowany z odwróconym przednim kwadratem. Pewnie na coś się włączy.
707 - #773
115 - #675+676
133 - #338
1405 - #767
163 - #270+271
209 - #637+638
114 - #781ff pisze:poc. 111 - chyba 599+600hanys76 pisze:113# 748+747
118# 672
poc. 116 - 769
poc. 117 - chyba 685+686
115 - #675+676
133 - #338
1405 - #767
163 - #270+271
1902 - teraz wygląda na to że jest #482+483.ff pisze:poc. 191 - 354+355 (tak jak wczoraj na 2. pantografie)hanys76 pisze:1903# weka
1907# 711+712
poc. 192 - 464+465
poc. 195 - 252+253 (nadal z porannym oznaczeniem poc. 1915)
poc. 199 - 257+258
poc. 1912 - 548+488 (zamiast solówki)
209 - #637+638
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
211 - #760
212 - #539
213 - #553
214 - #737
216 - #753
217 - #666
222201 - #595
2203 - #566
2204 - #517
2206 - #526
2207 - #334
2209 - #450
2210 - #527
242 - #601
243 - #498
244 - #509
2602 - #508
2603 - #552
2604 - #524
2608 - #625
274 - #757+758
275 - #537+529
281 - #424
283 - #515
Poprawiłem poc.275
212 - #539
213 - #553
214 - #737
216 - #753
217 - #666
222201 - #595
2203 - #566
2204 - #517
2206 - #526
2207 - #334
2209 - #450
2210 - #527
241 - #448Kamil pisze: 245-#513
246-#790
242 - #601
243 - #498
244 - #509
2601 - #501Kamil pisze: 2609-#534
2610-#627(przyśpieszony 5 min)
2602 - #508
2603 - #552
2604 - #524
2608 - #625
273 - #751+752Kamil pisze: 271-#631+632
272-#755+756
27?-#537+529
274 - #757+758
275 - #537+529
281 - #424
283 - #515
Poprawiłem poc.275
Ostatnio zmieniony 30 gru 2008, 08:13 przez R_G, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam R1 :santa:
Ok. 12:05 w Będzinie na al. Kołłątaja o mało co nie doszło do zderzenia tramwaju z osobówką. Gdy wagon #517 (poc. 2204) jechał do Czeladzi, mniej więcej pośrodku odcinka pomiędzy przyst. Koszelew a Sienkiewicza osobówka, która chciała zawrócić wyjechała tuż przed pędzący tramwaj. Na szczęście motorniczy, gdy tylko zauważył, że samochód przymierza się do skrętu zaczął hamować i dzwonić dzwonkiem. Kierowca zahamował tuż przed torowiskiem, ale samochód zatrzymał się dopiero na torach. Jednak, jakimś cudem udało mu się w ostatniej chwili cofnąć i do niczego nie doszło.
2202 - #532
Skoro #526 bł na 2206 to nie jest to jego przydział
276 - #633+634 (jechał w jego planie po 12-stej i ok. 14:40)
2201 - #754 (widziałem go tam o 11:30 i 12:10)R_G pisze:222201 - #595
2203 - #566
2204 - #517
2206 - #526
2207 - #334
2209 - #450
2210 - #527
2202 - #532
Skoro #526 bł na 2206 to nie jest to jego przydział
2605 - #436R_G, Kamil, TŚ-ZKT1 pisze:2601 - #501
2602 - #508
2603 - #552
2604 - #524
2606 - #621
2608 - #625
2609-#534
2610-#627
Kamil pisze:271-#631+632
272-#755+756
27?-#537+529
275 - #537+529 (jechał w jego planie o 12-stej)R_G pisze:273 - #751+752
274 - #757+758
276 - #537+529
276 - #633+634 (jechał w jego planie po 12-stej i ok. 14:40)
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
hanys76 pisze:113# 748+747
118# 672
ff rano pisze:poc. 111 - chyba 599+600
poc. 116 - 769
poc. 117 - chyba 685+686
poc. 111 - tu jest 574+573 (możliwe, że od rana)luki pisze:114 - #781
115 - #675+676
poc. 112 - 329
poc. 117 - tu jest teraz na pewno 599+600 (możliwe, że od rana)
hanys76 pisze:1903# weka
1907# 711+712
ff rano pisze:poc. 191 - 354+355 (tak jak wczoraj na 2. pantografie)
poc. 192 - 464+465
poc. 195 - 252+253 (nadal z porannym oznaczeniem poc. 1915)
poc. 199 - 257+258
poc. 1912 - 548+488 (zamiast solówki)
Na poc. 191 cały czas od rana (a właściwie od wczoraj ) kursuje 354+355 na drugim pantografie.luki pisze:1902 - teraz wygląda na to że jest #482+483.
Potwierdzam, że na poc. 192 jest 482+483 i jest tam raczej od rana, bo Veka 464+465 jest nadal na poc. 193, tak jak pisał hanys76. Z tym że jest na poc. 192 musiałem się pomylić.
poc. 198 - skład 254+255 (chyba)
poc. 199 - 647+648 (obecnie)
poc. 1910 - 456+457
poc. 1911 - 644+344
poc. 1912 - skład 272+273 (obecnie)
hanys76 pisze:603# 812
609# 810
611# jeśli dobrze zapamiętałem to 661
poc. 604 - 809ff rano pisze:poc. 601 - 806
poc. 602 - zakarlik 340 (na tylnym wyświetlaczu pusto)
Wagon 810 bardziej mi pasował na poc. 610, chyba że był sakramencko opóźniony.
poc. 605 - 815
poc. 606 - 808
poc. 607 - 816
poc. 608 - 313+314
poc. 609 - 813
poc. 610 - 661 (obecnie, po analizach na 100% rano tu był 810, opóźniony być nie mógł, gdyż 609 o tej porze - 6:20 z Bytomia - jeszcze nie kursował)
poc. 611 - 674
poc. 612 - 805
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 5 razy.
poc. 2206 #567 Nie był czasem #526 na poc. 2205 ?R_G pisze: 2201 - #595
2203 - #566
2204 - #517
2206 - #526
2207 - #334
2209 - #450
2210 - #527
poc. 2208 #518
Na 20 widziany zjazdowy #495+496.
Ostatnio zmieniony 30 gru 2008, 00:14 przez Peter, łącznie zmieniany 4 razy.
*SDIP (U.N.O.)
ff pisze:poc. 505 - 614hanys76 pisze:512# 506
poc. 508 - 259
poc. 509 - 744
Obsady od Ikalusa19:rafalurbino18 pisze:Info od Ikalusa19: #620 podmienił wagon #506 na poc. 512.
501 - #461
502 - #395
503 - #658
510 - #684
511 - #425
91 - #678
97 - #707
98 - #492+493
183 - #420
184 - #458
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Coś mi tu nie pasuje z tymi 6 . Jadąc o 7.20 Chorzowską wzdłuż parku, widziałem i 812 i 810.
Wagon 812 jechał jako 603 do Katowic, a 810 w planie 609 w kierunku Bytomia. Jestem pewny, że to nie był 813.
To samo z wagonem 661 którego po 7.50 ,widziałem przy AKS-ie jadącego do Bytomia. W tym czasie ,powinien tam byc pociąg 611. Chyba że rano coś było, nie tak i sie pomieszało.
Wagon 812 jechał jako 603 do Katowic, a 810 w planie 609 w kierunku Bytomia. Jestem pewny, że to nie był 813.
To samo z wagonem 661 którego po 7.50 ,widziałem przy AKS-ie jadącego do Bytomia. W tym czasie ,powinien tam byc pociąg 611. Chyba że rano coś było, nie tak i sie pomieszało.
Ok, coś tam wyżej pomieszałem. Więc jeszcze raz. W tym kursie widziałem wagon 810. Dokładnie o 6:20 na Stadionie z kierunku Bytomia do Katowic. Poc. 609 jednak jedzie przed nim z Bytomia, ale pół godziny wcześniej. Jeśli był na 609, to właśnie tyle musiał być opóźniony.hanys76 pisze:Coś mi tu nie pasuje z tymi 6 . Jadąc o 7.20 Chorzowską wzdłuż parku, widziałem i 812 i 810.
Wagon 812 jechał jako 603 do Katowic, a 810 w planie 609 w kierunku Bytomia. Jestem pewny, że to nie był 813.
To samo z wagonem 661 którego po 7.50 ,widziałem przy AKS-ie jadącego do Bytomia. W tym czasie ,powinien tam byc pociąg 611. Chyba że rano coś było, nie tak i sie pomieszało.
Co do poc. 611 to ja stały wagon 674 na tym pociągu widziałem dopiero wieczorem, wagon 661 na poc. 610 również widziany wieczorem, 813 na poc. 609 też.
***
W składzie 711+712 na poc. 199 brakuje bocznej tablicy w drugim wagonie.
poc. 13 - 765ff rano pisze:poc. 15 - 785
poc. 14 - solówka z OTK-2
poc. 17 - 612
poc. 94 - skład (chyba w zakładowym)luki pisze:91 - #678
97 - #707
98 - #492+493
poc. 96 - 490
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Posty: 283
- Rejestracja: 27 lut 2008, 18:21
- Lokalizacja: Zabrze
Szczytem głupoty wykazała się dzisiaj zajezdnia Zawodzie, w przypadku składu #268+269, kursującego dzisiaj na poc. 2006. W drugim wagonie otwarta była szafka z aparaturą elektryczną.
Oto pozostałe przeze mnie widziane plany:
Poc. 2001 - #695+593
Poc. 2006 - #268+269
Poc. 706 - #491
Poc. 1910 - #456+457
Poc. 1911 - #644+344
Poc. 13 - #765
Poc. 12 - #267
Poc. 16 - #477
Poc. 18 - #788
Poc. 182 - #472
Poc. 402 - #374
Poc. 906 - #490 - wagon wyjechał z zajezdni Stroszek o 9:30. Chwilę po nim, jako rezerwa, w kierunku bytomskiego Pl. Sikorskiego odjechał #582. Rezerwowe towarzystwo na Sikoraku uzupełniał #361.
Około godziny 10:30, obok SCC w Katowicach, w kierunku Stadionu Śląskiego przejeżdżały składy #599+600 oraz #659+660. Oba z odwróconymi kwadratami. Pierwszy skład na przednich wyświetlaczach miał zaprogramowaną linię nr 11, natomiast #659+660 jechał bez jakiegokolwiek oznaczenia liniowego (tylko odwrócone kwadraty).
Kolejna ciekawostka to zakarlik na 6-tce. Około 10:10-10:15 w okolicach przystanku Łągiewniki Zajezdnia, z jadącym na 1907 do Katowice składem #711+712 minął się, kursujący na 6-tce zakarlik, w postaci #313+314.
Tyle dzisiaj ode mnie.
Jak sobie coś przypomnę, to potem dopiszę:)
Nie piszemy wiernie tego co sami widzieliśmy. To nie jest osobisty pamiętnik (uwaga nie dotyczy powtórzonych obsad linii 1 i 9, bo napisaliśmy je równocześnie).
Z regulaminu:
6 - przed napisaniem postu należy przejrzeć wcześniejsze z tego dnia wypowiedzi, by niektóre informacje nie dublowały się, dopuszcza się wyjątki w sytuacji gdy na danym pociągu zaobserwowało się inny wóz niż wypisany został przez inną osobę. Należy wtedy zacytować osobę która wcześniej podawała taką obsadę, a następnie wpisać swoje spostrzeżenia pamiętając o możliwości podmiany i spowodowanej tym różnicy. ff
Oto pozostałe przeze mnie widziane plany:
Poc. 2001 - #695+593
Poc. 2006 - #268+269
Poc. 706 - #491
Poc. 1910 - #456+457
Poc. 1911 - #644+344
Poc. 13 - #765
Poc. 12 - #267
Poc. 16 - #477
Poc. 18 - #788
Poc. 182 - #472
Poc. 402 - #374
Poc. 906 - #490 - wagon wyjechał z zajezdni Stroszek o 9:30. Chwilę po nim, jako rezerwa, w kierunku bytomskiego Pl. Sikorskiego odjechał #582. Rezerwowe towarzystwo na Sikoraku uzupełniał #361.
Około godziny 10:30, obok SCC w Katowicach, w kierunku Stadionu Śląskiego przejeżdżały składy #599+600 oraz #659+660. Oba z odwróconymi kwadratami. Pierwszy skład na przednich wyświetlaczach miał zaprogramowaną linię nr 11, natomiast #659+660 jechał bez jakiegokolwiek oznaczenia liniowego (tylko odwrócone kwadraty).
Kolejna ciekawostka to zakarlik na 6-tce. Około 10:10-10:15 w okolicach przystanku Łągiewniki Zajezdnia, z jadącym na 1907 do Katowice składem #711+712 minął się, kursujący na 6-tce zakarlik, w postaci #313+314.
Tyle dzisiaj ode mnie.
Jak sobie coś przypomnę, to potem dopiszę:)
Nie piszemy wiernie tego co sami widzieliśmy. To nie jest osobisty pamiętnik (uwaga nie dotyczy powtórzonych obsad linii 1 i 9, bo napisaliśmy je równocześnie).
Z regulaminu:
6 - przed napisaniem postu należy przejrzeć wcześniejsze z tego dnia wypowiedzi, by niektóre informacje nie dublowały się, dopuszcza się wyjątki w sytuacji gdy na danym pociągu zaobserwowało się inny wóz niż wypisany został przez inną osobę. Należy wtedy zacytować osobę która wcześniej podawała taką obsadę, a następnie wpisać swoje spostrzeżenia pamiętając o możliwości podmiany i spowodowanej tym różnicy. ff
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Rafał z Helenki, łącznie zmieniany 3 razy.
p.11- 786
p.14- 256
p.402- #587 o 12:00 z dworca do zajezdni jechał bez ludzi i jedynka za nim jechała napakowana do maxa. Później jezdzil #460
p.403- #374 na bank
p.405- #654
Tramwaje jezdzily nie regularnie zdarzalo sie ze za 1-ką jechala 4-ka która miala jechać przed nią, po 16:30 w miare dobrze jezdzily bany.
p.14- 256
p.402- #587 o 12:00 z dworca do zajezdni jechał bez ludzi i jedynka za nim jechała napakowana do maxa. Później jezdzil #460
p.403- #374 na bank
p.405- #654
Tramwaje jezdzily nie regularnie zdarzalo sie ze za 1-ką jechala 4-ka która miala jechać przed nią, po 16:30 w miare dobrze jezdzily bany.
OK, ale po południu, bo rano z pewnością niePrzemo pisze:p.403- #374 na bank
Wieczorem:
poc. 1115 - 505
poc. 1117 - 504
poc. 1113 - 328
poc. 1111 - 416
poc. 1919 - skład 647+648 z poc. 199 (oba kółka)
poc. 1913 - 721
poc. 1915 - BRAK OBSADY
poc. 1917 - skład 711+712 z poc. 197
EDIT 23:40
Po całym dniu jeżdżenia na drugim pantografie skład 354+355 odpuścił już sobie ostatnie kółko. Ostatni kurs do Katowic i z powrotem wykonał skład 713+714. Mimo tego i tak należą się mu wielkie brawa :mryellow:
1501N-#607
611 - #768 W kursie o 2:11 z katowickiego Rynku przyspieszony o 6 min
213N-#553
276 - #629+630 (widziałem wieczorem)
277 - #636+635
Jakąś wieczorną obsadę na pociagu linii 27 stanowił wagon #450
#595 na 2201 widziałem z daleka (ale wizualnie wagon podobny do #595) po południu - koło 14
611 - #768 W kursie o 2:11 z katowickiego Rynku przyspieszony o 6 min
213N-#553
Kamil pisze:271-#631+632
272-#755+756
27?-#537+529
R&G pisze: 273 - #751+752
274 - #757+758
276 - #537+529
Jednak 275 - #537+529DW pisze:275 - #537+529 (jechał w jego planie o 12-stej)
276 - #633+634 (jechał w jego planie po 12-stej i ok. 14:40)
276 - #629+630 (widziałem wieczorem)
277 - #636+635
Jakąś wieczorną obsadę na pociagu linii 27 stanowił wagon #450
No stały przydział jest ale na 2205 CyfrówkaDW pisze:Skoro #526 bł na 2206 to nie jest to jego przydział
Tak 2205 to #526Peter pisze:poc. 2206 #567 Nie był czasem #526 na poc. 2205 ?
poc. 2208 #518
#595 na 2201 widziałem z daleka (ale wizualnie wagon podobny do #595) po południu - koło 14
Pozdrawiam R1 :santa:
-
- Posty: 283
- Rejestracja: 27 lut 2008, 18:21
- Lokalizacja: Zabrze
Nie pierwszy raz jeździ z otwartymi dźwiczkami od szafki. Kiedyś próbowałem je zamknać, bo mi przeszkadzały trzaski. Niestety nie udało mi się ich zamknąć. Podejrzewam, że jest z zamkiem coś nie tak.Rafał z Helenki pisze:Szczytem głupoty wykazała się dzisiaj zajezdnia Zawodzie, w przypadku składu #268+269, kursującego dzisiaj na poc. 2006. W drugim wagonie otwarta była szafka z aparaturą elektryczną.
Było tak już w pierwszy dzień eksploatacji, tylko już nie pamiętam czy pierwszy wagon czy drugi. Temat już się powtarza nie pierwszy raz, widać że jest jakiś problem z tym składem.Boguś pisze:Nie pierwszy raz jeździ z otwartymi dźwiczkami od szafki. Kiedyś próbowałem je zamknać, bo mi przeszkadzały trzaski. Niestety nie udało mi się ich zamknąć. Podejrzewam, że jest z zamkiem coś nie tak.Rafał z Helenki pisze:Szczytem głupoty wykazała się dzisiaj zajezdnia Zawodzie, w przypadku składu #268+269, kursującego dzisiaj na poc. 2006. W drugim wagonie otwarta była szafka z aparaturą elektryczną.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości