2008.12.27
2008.12.27
1902# 471+478
1904# skład w zakładowym, wygląda na krakusa.
1913# skład weka
1915# 252+253
601# zakarlik-solówka w zakładowym
602# 806
603# 808
604# 813 lub 815
605# zakarlik- solówka z czerwoną listwą, albo 340 albo 699
606# 812
161# 809
162# 340 lub 699
163# 810
131# 338
133# 370
701# 706
112# 691+689
EDIT 11.10
Od 10.45 zablokowana była trasa, z rynku w kierunku Placu Miarki. Zablokowany na tym odcinku, został pociąg 1904.
Pociąg 603# 808, został skierowany na Zawodzie.
O 11.05 ruch wznowiono, pociąg 163 pojechał już na Brynów.
Skład na 1904 jedzie teraz, do Bytomia opózniony ponad 20 minut.
1904# skład w zakładowym, wygląda na krakusa.
1913# skład weka
1915# 252+253
601# zakarlik-solówka w zakładowym
602# 806
603# 808
604# 813 lub 815
605# zakarlik- solówka z czerwoną listwą, albo 340 albo 699
606# 812
161# 809
162# 340 lub 699
163# 810
131# 338
133# 370
701# 706
112# 691+689
EDIT 11.10
Od 10.45 zablokowana była trasa, z rynku w kierunku Placu Miarki. Zablokowany na tym odcinku, został pociąg 1904.
Pociąg 603# 808, został skierowany na Zawodzie.
O 11.05 ruch wznowiono, pociąg 163 pojechał już na Brynów.
Skład na 1904 jedzie teraz, do Bytomia opózniony ponad 20 minut.
2702 #511
2705 #625
2705 #625
Może zacznij używać znaku "->" jako podmiana niż cytować i pisać bez podmiany....
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
Na podstawie zdjęć stwierdzam, że holował 406+360, defektem był 373+613hanys76 pisze:Właśnie przed chwilą ,wtoczyły się na Plac Sikorskiego. Zapewne defekt zostanie na Placu, a drugi skład wróci na linię.
poc. 605 - 699hanys76 pisze:605# zakarlik- solówka z czerwoną listwą, albo 340 albo 699
poc. 111 - 659+660hanys76 pisze:112# 691+689
poc. 113 - 250+251
poc. 114 - 685+686
poc. 191 - 711+712hanys76 pisze:1902# 471+478
1904# skład w zakładowym, wygląda na krakusa.
1913# skład weka
1915# 252+253
poc. 193 - 464+465
poc. 194 - 254+255
poc. 1915 poc. 195
poc. 196 - 482+483
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 4 razy.
601 - #672hanys76 pisze:601# zakarlik-solówka w zakładowym
602# 806
603# 808
604# 813 lub 815
605# zakarlik- solówka z czerwoną listwą, albo 340 albo 699
606# 812
605 - #699 (na 99% ) (ff chyba edytował posta bo zjawiła się u niego ta obsada )
Do Silesii straszne tłumy jeżdżą, a 6-tki jadą chwilę przed składami na 19. W efekcie w 6 panują straszne tłumy a w składach pustawo. Widziałem takie coś chwilę temu w przypadku obu zakarlików w obie strony.ff pisze:poc. 605 - 699
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
A ja przed chwilą widziałem coś innego. Razem jechały do Chorzowa składy na 11 i 19 (ta pierwsza trochę opóźniona - ok. 6 minut). W 11 tłum, w 19 tłumluki pisze:Do Silesii straszne tłumy jeżdżą, a 6-tki jadą chwilę przed składami na 19. W efekcie w 6 panują straszne tłumy a w składach pustawo. Widziałem takie coś chwilę temu w przypadku obu zakarlików w obie strony.
Skład 406+360 przemknął właśnie przez Chorzów, w kierunku Łagiewnik.
Zatem defekta zabierze ,do zajezdni coś innego.
EDIT 13.45
Do Placu Sikorskiego ,przykulała się właśnie enka 1100. Dziś chyba wystawa w Bytomiu
Zatem defekta zabierze ,do zajezdni coś innego.
EDIT 13.45
Do Placu Sikorskiego ,przykulała się właśnie enka 1100. Dziś chyba wystawa w Bytomiu
Ostatnio zmieniony 27 gru 2008, 13:43 przez hanys76, łącznie zmieniany 1 raz.
Widać musi dużo ludu jechać też do AKS i Chorzowa, albo wracają z Silesii. Na przystanku SCC widziałem dość spore tłumy (ok. 12:50), a później cisnął #699 na 605 w rejonie Sokolskiej. Jedyne co w środku było widać to setki kurtek i rąk. Ludzie normalnie wisieli. Następny był skład w zakładowym. Wyglądał właśnie na 1902 - #471+478. Ale dziwne bo to było ok. 13:00, a on powinien jechać o 12:45 jakoś. Więc musiał się spóźnić i wskoczyć za 6. Wyglądał ponadto na pustawy.ff pisze:A ja przed chwilą widziałem coś innego. Razem jechały do Chorzowa składy na 11 i 19 (ta pierwsza trochę opóźniona - ok 6 minut). W 11 tłum, w 19 tłum
W tym samym czasie na Rondo od Chorzowa wjechał 601 - #672 oraz skład weka. Zatem 1903 #464+465. W tym przypadku wychodzi, że 601 był spóźniony. W składzie weka pusto, w solówce takie średnie zapełnienie.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
1504 - #759
213 - #553
215 - #622
216 - #753
2202 - #517
2205 - solówka w zakładowym z pant. OTK-1 i najprawdop. z wyświetlaczami
242 - #521
244 - #509
246 - #790
277 - #513
Dzisiaj pełno ludzi najeżdża na sklepy. M.in. M1 w Czeladzi jest nieźle zapchane. Dużo osób jechało prawdop. też tam tramwajem, bo po 11-stej widziałem na rondzie w Będzinie zapchany 22 do Czeladzi, a na przystankach czekało jeszcze sporo osób...
213 - #553
215 - #622
216 - #753
2202 - #517
2205 - solówka w zakładowym z pant. OTK-1 i najprawdop. z wyświetlaczami
242 - #521
244 - #509
246 - #790
274 - #451TŚ-ZKT1 pisze:2702 #511
2705 #625
277 - #513
Dzisiaj pełno ludzi najeżdża na sklepy. M.in. M1 w Czeladzi jest nieźle zapchane. Dużo osób jechało prawdop. też tam tramwajem, bo po 11-stej widziałem na rondzie w Będzinie zapchany 22 do Czeladzi, a na przystankach czekało jeszcze sporo osób...
Zablokowane były poc.162 #340 oraz 194 #254+255 a powodem zatrzymania był jak zwykle źle zaparkowany samochód.Hanys76 pisze:Od 10.45 zablokowana była trasa, z rynku w kierunku Placu Miarki. Zablokowany na tym odcinku, został pociąg 1904.
Techiniczne poprawki. ff
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez luk23, łącznie zmieniany 1 raz.
W godzinach od co najmniej 13:15 do 14:45 nie był obsadzony poc. 606 (dotychczas wagon 812). Nie został zrealizowany kurs do i z Bytomia. Zajezdnia Zawodzie na rezerwę na szczęście wystawiła tym razem karlika, inaczej zostałyby na linii 6 już tylko dwa. Ze Stadionu Śląskiego w kurs do Katowic pociągu 606 o 14:45 włączył się wagon 816.
EDIT 15:15
Na poc. 192 do podmiany doszło. Pewnie wzięto skład z rezerwy, bo 456+457 jedzie punktualnie do Katowic. Skład ma rozłozony przedni sprzęg.
Skład 685+686 zjechał do Zawodzia, a nowego składu nie ma. Pasażerowie odcinka Chebzie - Metalowców znowu mają zapewnioną lukę 56-minutową. Zajezdnia Chorzów, gdyby istniała, kurs do Chebzia by z pewnością zrealizowała...
EDIT 2 15:45
Z 20-minutowym opóźnieniem jedzie z Katowic do Chorzowa nowy skład na poc. 114. Skład jest w zakładowym malowaniu oraz ma dwa pantografy połówkowe - na wagonie prowadzącym i na doczepie DOPISANE: 16:44 Patrząc na spis pantografów połówkowych na Zawodziu tylko jedna konfiguracja pasowała, by powstał taki skład bez montowania niczego nowego. I się zgadza, mamy nowy stary skład 748+747 Jedzie z Chebzia z powiększonym opóźnieniem do 25 minut.
EDIT 15:15
Na poc. 192 do podmiany doszło. Pewnie wzięto skład z rezerwy, bo 456+457 jedzie punktualnie do Katowic. Skład ma rozłozony przedni sprzęg.
Skład 685+686 zjechał do Zawodzia, a nowego składu nie ma. Pasażerowie odcinka Chebzie - Metalowców znowu mają zapewnioną lukę 56-minutową. Zajezdnia Chorzów, gdyby istniała, kurs do Chebzia by z pewnością zrealizowała...
EDIT 2 15:45
Z 20-minutowym opóźnieniem jedzie z Katowic do Chorzowa nowy skład na poc. 114. Skład jest w zakładowym malowaniu oraz ma dwa pantografy połówkowe - na wagonie prowadzącym i na doczepie DOPISANE: 16:44 Patrząc na spis pantografów połówkowych na Zawodziu tylko jedna konfiguracja pasowała, by powstał taki skład bez montowania niczego nowego. I się zgadza, mamy nowy stary skład 748+747 Jedzie z Chebzia z powiększonym opóźnieniem do 25 minut.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 1 raz.
212 - #539 (ostatnio zadomowił się na tym poc., trzeba przyznać jednak że moderusa nie przypomina )DW pisze:213 - #553
215 - #622
216 - #753
214 - #667 (brak żelazka)
2201 - #526DW pisze:2202 - #517
2205 - solówka w zakładowym z pant. OTK-1 i najprawdop. z wyświetlaczami
2203 - #518
2205 - #334
241 - #515DW pisze:
242 - #521
244 - #509
246 - #790
243 - #498
245 - #448
2601 - #436Radko_90 pisze:2609 - #627
2611 - #534
2605 - #508
2607 - #566
Tś-ZKT1 pisze:2702 #511
2705 #625
DW pisze:274 - #451
277 - #513
Tu (poc.273) żeś się kolego rypnąłRadko+90 pisze:273 - #450
276 - #532
271 - #450
273 - #552 (jeździł bez tabliczki '03')
276 - #532 (jeździł z tabliczką '60')
282 - #424
283 - #524
284 - #452
Pozdrawiam R1 :santa:
Re: 2008.12.27
705 #683hanys76 pisze:701# 706
O godzinie 18 w Milowicach doszło do podmiany wagonów na pociągu 2609.
Wagon #534 który kursował na pociągu 2611 zmienił się z #627 do tej pory kursującym na 2609 - wraz z tym zmienili się motorniczy. Powodem były niesprawne trzecie drzwi wagonu #534. Wagon #627 (jako 2609) po zmianie motorniczych i numeru służby szybko zawinął się do Mysłowic a #534 (jako 2611) rozpoczął planowy zjazd do zajezdni.
Wagon #534 który kursował na pociągu 2611 zmienił się z #627 do tej pory kursującym na 2609 - wraz z tym zmienili się motorniczy. Powodem były niesprawne trzecie drzwi wagonu #534. Wagon #627 (jako 2609) po zmianie motorniczych i numeru służby szybko zawinął się do Mysłowic a #534 (jako 2611) rozpoczął planowy zjazd do zajezdni.
Pozdrawiam R1 :santa:
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
-
- Posty: 283
- Rejestracja: 27 lut 2008, 18:21
- Lokalizacja: Zabrze
No to się nie najeździłff pisze:Na ten sam pociąg, z którego zjechał, czyli 114, wrócił skład 685+686 i kursuje już na pierwszym pantografie.
22:51 - #685+686 na drugim biglu jechał pusty i ciemny do Ronda. Zaraz za nim 1905 - #252+253, 604 - #328, #695+660 na 111, 1906 - #482+483, 605 - #699.
Wszystko to widziałem między Sokolską a Silesią. Musiało być wcześniej zatrzymanie.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Ja widziałem 685+686 normalnie jadącego na pierwszym pantografie do Katowic koło Stadionu o 21:55, a kolejne pociągi jechały do Katowic o właściwym czasie. Musiał w tym kursie, który widziałem połamać pantograf lub mieć jego usterkę gdzieś między wejściem do parku WPKiW a SCC. Z Chorzowa nie jechało jeszcze żadne stado.luki pisze:No to się nie najeździłff pisze:Na ten sam pociąg, z którego zjechał, czyli 114, wrócił skład 685+686 i kursuje już na pierwszym pantografie.
22:51 - #685+686 na drugim biglu jechał pusty i ciemny do Ronda. Zaraz za nim 1905 - #252+253, 604 - #328, #695+660 na 111, 1906 - #482+483, 605 - #699.
Wszystko to widziałem między Sokolską a Silesią. Musiało być wcześniej zatrzymanie.
-
- Posty: 283
- Rejestracja: 27 lut 2008, 18:21
- Lokalizacja: Zabrze
No bo właśnie się zdziwiłem, że nic o tym nie wspomniałeś więc zapewne stało się to w rejonie Wesołego Miasteczka lub dalej.ff pisze:Ja widziałem 685+686 normalnie jadącego na pierwszym pantografie do Katowic koło Stadionu o 21:55, a kolejne pociągi jechały do Katowic o właściwym czasie. Musiał w tym kursie, który widziałem połamać pantograf lub mieć jego usterkę gdzieś między wejściem do parku WPKiW a SCC. Z Chorzowa nie jechało jeszcze żadne stado.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Poc. 114 na ostatnie kółko po zjeżdzie 685+686 nie został obsadzony. Nie został obsadzony także poc. 1111, bo z Chebzia nic nie przyjechało. Chyba, że jest jakaś awaria i zatrzymanie...
EDIT 0:25
Jakieś zatrzymanie chyba było, może brak napięcia, bo wagony miały spory odstęp między sobą.
poc. 1111 - 505 (z Chebzia do Katowic opóźniony 30 minut)
poc. 1112 - 504 (jw. opóźniony 10 minut)
poc. 611 - 672
EDIT 0:25
Jakieś zatrzymanie chyba było, może brak napięcia, bo wagony miały spory odstęp między sobą.
poc. 1111 - 505 (z Chebzia do Katowic opóźniony 30 minut)
poc. 1112 - 504 (jw. opóźniony 10 minut)
poc. 611 - 672
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Teraz w dni robocze na T4 obowiązuje rozkład jazdy ważny w okresie ferii i wakacji, więc zamiast składów jeżdżą solówki. Wyjeżdża tylko 5 składów na T3, więc dużo stoi wolnych na zajezdni. Dlatego też może #395 nie spięli z #386 tylko zostawili jako solówkę. Po 4 stycznia powinni ten skład już spiąć.Rafał z Helenki pisze:Skoro #395 już drugi tydzień solo śmiga, to ciekawe, co się dzieje z #386?
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Linia 1:
Poc. 14 #256
Poc. 15 #470
Poc. 17 #477
Poc. 18 #266
Linia 9:
#490 (ma zwykłe czarne, plastikowe atrapy na reflektory zamiast atrap ryflowanych)
Linia 11:
#571+618 (ok. godz. 13:00 wysadził wszystkich pasażerów na przystanku Katowice Dworzec PKP w kierunku Placu Wolności i zjechał do zajezdni Zawodzie bez pasażerów. Podczas hamowania strasznie szarpało.)
Linia 18:
Poc. 181 #653
Poc. 182 #744
Poc. 183 #681
Linia 19:
#252+253, #464+465, #471+478, #711+712.
Nie piszemy wszystkiego co się widziało jak leci. Regulamin stanowi:
6 - przed napisaniem postu należy przejrzeć wcześniejsze z tego dnia wypowiedzi, by niektóre informacje nie dublowały się, dopuszcza się wyjątki w sytuacji gdy na danym pociągu zaobserwowało się inny wóz niż wypisany został przez inną osobę. Należy wtedy zacytować osobę która wcześniej podawała taką obsadę, a następnie wpisać swoje spostrzeżenia pamiętając o możliwości podmiany i spowodowanej tym różnicy. ff
Poc. 14 #256
Poc. 15 #470
Poc. 17 #477
Poc. 18 #266
Linia 9:
#490 (ma zwykłe czarne, plastikowe atrapy na reflektory zamiast atrap ryflowanych)
Linia 11:
#571+618 (ok. godz. 13:00 wysadził wszystkich pasażerów na przystanku Katowice Dworzec PKP w kierunku Placu Wolności i zjechał do zajezdni Zawodzie bez pasażerów. Podczas hamowania strasznie szarpało.)
Linia 18:
Poc. 181 #653
Poc. 182 #744
Poc. 183 #681
Linia 19:
#252+253, #464+465, #471+478, #711+712.
Nie piszemy wszystkiego co się widziało jak leci. Regulamin stanowi:
6 - przed napisaniem postu należy przejrzeć wcześniejsze z tego dnia wypowiedzi, by niektóre informacje nie dublowały się, dopuszcza się wyjątki w sytuacji gdy na danym pociągu zaobserwowało się inny wóz niż wypisany został przez inną osobę. Należy wtedy zacytować osobę która wcześniej podawała taką obsadę, a następnie wpisać swoje spostrzeżenia pamiętając o możliwości podmiany i spowodowanej tym różnicy. ff
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez KZKGaPowicz, łącznie zmieniany 1 raz.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
Mogliby w tym moderusie zamontować numerek pociągu tak jak w moderusie z Będzina. Tam na kancie pulpitu za bardzo go nie widać, kiedy się jedzie autobusem na Wolności czy nawet tramwajem z przeciwka. Jak będzie wędrować po różnych pociągach to ustalenie jego służby może być utrudnione - albo po sąsiednich pociągach, albo po rozkładzie, co nie zawsze jest oczywiste.rafalurbino18 pisze:Widać Moderus nareszcie zaczyna "podróże". Co do T3 widziałem jeszcze #460 na poc. 32.Przemo pisze:p.405- 788
Coś pomieszałeś, bo opisałeś następujące podmiany: 2609 - #627 -> #627, 2611 - #534 -> #534R_G pisze:O godzinie 18 w Milowicach doszło do podmiany wagonów na pociągu 2609.
Wagon #534 który kursował na pociągu 2611 zmienił się z #627 do tej pory kursującym na 2609 - wraz z tym zmienili się motorniczy. Powodem były niesprawne trzecie drzwi wagonu #534. Wagon #627 (jako 2609) po zmianie motorniczych i numeru służby szybko zawinął się do Mysłowic a #534 (jako 2611) rozpoczął planowy zjazd do zajezdni.
Jeśli była podmiana to #627 musiał zjechać wcześniej (jako 2611), więc to pewnie on miał jakąś awarię.
W "czerwonym" tekście powinno być #627 na odwrót wagon #534(jako 2609) oraz #627(jako 2611) i wszystko się zgadza.R&G pisze:O godzinie 18 w Milowicach doszło do podmiany wagonów na pociągu 2609.
Wagon #534 który kursował na pociągu 2611 zmienił się z #627 do tej pory kursującym na 2609 - wraz z tym zmienili się motorniczy. Powodem były niesprawne trzecie drzwi wagonu #534. Wagon #627 (jako 2609) po zmianie motorniczych i numeru służby szybko zawinął się do Mysłowic a #534 (jako 2611) rozpoczął planowy zjazd do zajezdni.
Nie do końca tak jak mówisz. Podmiana była ale #627 który miał awarię nie zjechał wcześniej.DW pisze:Coś pomieszałeś, bo opisałeś następujące podmiany: 2609 - #627 -> #627, 2611 - #534 -> #534
Jeśli była podmiana to #627 musiał zjechać wcześniej (jako 2611), więc to pewnie on miał jakąś awarię.
Graficznie tłumacząc:
2609 - #627=>534
2611 - #534=>627Z
Pozdrawiam R1 :santa:
Potwierdzam mijałem go na Damrota jak się wstawiał moją uwagę zwróciły lusterka w drugim wozie i faktycznie dwie solówki spięte drugi wóz #747ff pisze: Z 20-minutowym opóźnieniem jedzie z Katowic do Chorzowa nowy skład na poc. 114. Skład jest w zakładowym malowaniu oraz ma dwa pantografy połówkowe - na wagonie prowadzącym i na doczepie DOPISANE: 16:44 Patrząc na spis pantografów połówkowych na Zawodziu tylko jedna konfiguracja pasowała, by powstał taki skład bez montowania niczego nowego. I się zgadza, mamy nowy stary skład 748+747 Jedzie z Chebzia z powiększonym opóźnieniem do 25 minut.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 38 gości