2008.12.23
2008.12.23
163# 268+269
164# skład 685+686
165# 675+676
607# zakarlik -skład 270+271
608# 734+735
609# 809
164# skład 685+686
165# 675+676
607# zakarlik -skład 270+271
608# 734+735
609# 809
poc. 603 - 816
poc. 604 - szarak
poc. 610 - 806
O godzinie 7:25 z Chorzowa (być może tylko ze Stadionu) skład 725+736 ciągnął zdechłego szaraka do zajezdni. Szarak kompletnie ciemny, w składzie ciemne wyświetlacze, ale tablica w drugim wagonie świeciła. Drugi szarak jest na poc. 604.
poc. 31 - 260+261
poc. 604 - szarak
poc. 610 - 806
O godzinie 7:25 z Chorzowa (być może tylko ze Stadionu) skład 725+736 ciągnął zdechłego szaraka do zajezdni. Szarak kompletnie ciemny, w składzie ciemne wyświetlacze, ale tablica w drugim wagonie świeciła. Drugi szarak jest na poc. 604.
poc. 31 - 260+261
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Poc. 32 - #417+418ff pisze:poc. 31 - 260+261
Poc. 33 - #379+415
Poc. 34 - #655+393
Poc. 35 - #401+402
Edycja 17.30 - Dopisałem obsady na poc. 32 i 33.
Ostatnio zmieniony 23 gru 2008, 17:30 przez rafalurbino18, łącznie zmieniany 1 raz.
O 11:30 przez Rondo do Zajezdni Będzin zjeżdżał skład #530+540 po Próbie Hamowania
#530+540
#+540
1502 - #274+275
211 - #760 ( na dziurę wykonaną przez zagłębiowskich kibiców została przyklejona Taryfa Przewozowa-ot szybkie łatanie dziur przez RK-1)
213 - #553
214 - #515
216 - #753
217 - #666
2201 - #595
2203 - #566
2204 - #517
2207 - #334
2208 - #518
2210 - #527
242 - #521
243 - #511
2601 - #552
2602 - #508
2603 - #451
2604 - #424
2605 - #501
2607 - #452
2609 - #436
272 - #279+280 (DW podesłał info że kursuje na drugim pantografie - fotka po 18)
273 - #440+446
275 - #757+758
276 - #537+529
277 - #636+635
281 - #625
283 - #633+634
Na placu po koło 12 stały między innymi Douglas i Orbit
EDYCJA 15:20
272 - #279+280=>#530+540
Dopisałem obsady dla poc. 2605 i 2607
#530+540
#+540
1502 - #274+275
211 - #760 ( na dziurę wykonaną przez zagłębiowskich kibiców została przyklejona Taryfa Przewozowa-ot szybkie łatanie dziur przez RK-1)
213 - #553
214 - #515
216 - #753
217 - #666
2201 - #595
2203 - #566
2204 - #517
2207 - #334
2208 - #518
2210 - #527
242 - #521
243 - #511
2601 - #552
2602 - #508
2603 - #451
2604 - #424
2605 - #501
2607 - #452
2609 - #436
272 - #279+280 (DW podesłał info że kursuje na drugim pantografie - fotka po 18)
273 - #440+446
275 - #757+758
276 - #537+529
277 - #636+635
281 - #625
283 - #633+634
Na placu po koło 12 stały między innymi Douglas i Orbit
EDYCJA 15:20
Niestety to dziś ja mam pecha. Chcąc sfocić krakusa na drugim biglu uświadczyłem #530+540 który rano miał Próbę Hamowania.R&G pisze:272 - #279+280 (DW podesłał info że kursuje na drugim pantografie - fotka po 18)
272 - #279+280=>#530+540
Dopisałem obsady dla poc. 2605 i 2607
Ostatnio zmieniony 23 gru 2008, 15:25 przez R_G, łącznie zmieniany 3 razy.
Pozdrawiam R1 :santa:
2607 #452
Może zacznij używać znaku "->" jako podmiana niż cytować i pisać bez podmiany....
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
hanys76 pisze:607# zakarlik -skład 270+271
608# 734+735
609# 809
Peter pisze:poc. 611 #674
poc. 612 #262+282
606 - #812ff pisze:poc. 603 - 816
poc. 604 - szarak
poc. 610 - 806
607 - teraz #590
608 - podmiana -> #725+736*
* - o 13:50 jechał on za 112 z Katowic do Stadionu Śląskiego jako "awaria"
kilkanaście minut później jadąc do Chorzowa mijałem #734+735. Na wyświetlaczach nadal miał 6, ale zaraz za nim jechał nowy 608 (czytając numerek można powiedzieć "680" )
w pełni oznakowany #725+736 na ten poc.
112 - #607Peter pisze:poc. 117 #250+251
poc. 118 #329
113 - #659+660
114 - #768
121 - #277
122 - #283
123 - #281*
124 - #728
* - motorniczy dziwnie się zachowywał. Jak szedłem na Kościuszki to zrobiłem sobie kilka fotek tego poc. na pl. Hutników. Motorniczy od razu wysiadł i poszedł gdzieś za wiatę. Myślałem że może zapalić albo coś, ale teraz myślę że poszedł się schować przed okiem wielkiego brata
- później poszedłem dalej Kościuszki by sobie sfocić ten wagonik na jak jedzie, to z tego co zobaczyłem na fotkach to ten motorniczy drapał się lub pukał po czole środkowym palcem. (chyba się to nadaje do tematu: cechy charakterystyczne motorniczych...)
132 - #371**
133 - #338
134 - #416
1404 - #769
1406 - #781
1407 - #591
1408 - #504
1409 - #328**
** - 15:16 wsiadłem do 134 na Alfredzie. Po dojechaniu do Gnieźnieńskiej mineliśmy się z 1408 (15:20), pociag ten był już chyba z 5 minut opóźniony. Motorniczy z niego wysiał i podzedł do 134. Zamienili kilka słów. Następnie 1408 pojechał na Alfred, a my podjechaliśmy do sygnalizacji. Z tego co widziałem motorniczy sięgnął na chwile za radiotelefon. No i stoimy przed pierwszym sygnalizatorem. Wskazywał, że coś stoi po stronie Słonecznej, jednak odcinek cały czas był wolny i stalismy tak 5-7 minut. Przyjechał już a Alfreda 1407. Wtedy sygnał zgasł, a odcinek został zajęty, 134 podjechał pod drugi sygnalizator. Po jakichś kolejnych 5 minutach zjawił się skład. Pierwszy wóz to ciemny #371 z poc. 132, z złożonym pantografem, kwadrat dolny na zjazd, górnego brak, został tylko odpowiedni kierunek na tablicy. Pchał go wagon #328 na poc. 1409. Wtedy 134 ruszył z jakimiś 10 minutami spóźnienia. Wagon #591 na 1407 grzecznie zaczekał ze swoją 5-tką na liczniku
Dodam, że po 12:30 miał czarne wyświetlacze.hanys76 pisze:165# 675+676
1902 - #464+465Peter pisze:poc. 1903 #482+483
poc. 1904 #644+344
poc. 1907 #548+488
1909 - #492+493
1910 - #471+478
1911 - #713+714
Ostatnio zmieniony 23 gru 2008, 15:57 przez luki, łącznie zmieniany 2 razy.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
1501 - #692R_G pisze:1502 - #274+275
1505 - #661
212 - solówka w zakładowym (czyli dziś na 21 nie ma ani moderusa, ani żelazka)R_G pisze:211 - #760
213 - #553
214 - #515
216 - #753
217 - #666
215 - #622
242 - #509 (przyuważony o 15-stej, ale był tam już najprawdop. o 13-stej)R_G pisze:242 - #521
243 - #511
246 - #790
271, 274 - składy w mal. zakładowymR_G pisze:272 - #279+280
273 - #440+446
275 - #757+758
276 - #537+529
277 - #636+635
O 13:30 na 272 jeździł jeszcze skład na drugim patyku (pewnie #279+280), więc podmianę zrobiono w zajezdni ok. 14-stej.R_G pisze:Niestety to dziś ja mam pecha. Chcąc sfocić krakusa na drugim biglu uświadczyłem #530+540 który rano miał Próbę Hamowania.
272 - #279+280=>#530+540
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Poc. 601 - #808luki pisze:hanys76 pisze:607# zakarlik -skład 270+271
608# 734+735
609# 809Peter pisze:poc. 611 #674
poc. 612 #262+282606 - #812ff pisze:poc. 603 - 816
poc. 604 - szarak
poc. 610 - 806
607 - teraz #590
608 - podmiana -> #725+736*
Poc. 115 - #691+689luki pisze:112 - #607Peter pisze:poc. 117 #250+251
poc. 118 #329
113 - #659+660
114 - #768
Poc. 174 - #721
Poc. 175 - #708
Poc. 1904 - #252+253 (po 15)luki pisze:1902 - #464+465Peter pisze:poc. 1903 #482+483
poc. 1904 #644+344
poc. 1907 #548+488
1909 - #492+493
1910 - #471+478
1911 - #713+714
Poc. 205 - #695+593
S1 - #1100
PS. W Chorzowie spotkałem eNkę #1100. Stała sobie na 1 torze licząc od estakady. Odjechała około 15.07 czyli wcześniej niż miała (planowo 15.10). Zaraz za nią na torze stał poc. 205, który również ruszył. Aha, wystawę można było zwiedzać.
Ostatnio zmieniony 23 gru 2008, 16:24 przez rafalurbino18, łącznie zmieniany 5 razy.
hanys76 pisze:607# zakarlik -skład 270+271
608# 734+735
609# 809
Peter pisze:poc. 611 #674
poc. 612 #262+282
ff rano pisze:poc. 603 - 816
poc. 604 - szarak
poc. 610 - 806
luki pisze:606 - #812
607 - teraz #590
608 - podmiana -> #725+736*
poc. 602 - 810rafalurbino18 pisze:Poc. 601 - #808
poc. 605 - 805
Na poc. 604 szarakiem jest cały czas wagon 813.
Na poc. 607 obecnie kursuje wagon 815 (trochę kłapie podczas jazdy).
Na poc. 612 kursuje obecnie skład 313+314
Ponieważ na poc. 604 jest od rana wagon 813, więc ściągany musiał być wagon 815. Wagon jest już sprawny, bo pojawił się na poc. 607.ff rano pisze:O godzinie 7:25 z Chorzowa (być może tylko ze Stadionu) skład 725+736 ciągnął zdechłego szaraka do zajezdni. Szarak kompletnie ciemny, w składzie ciemne wyświetlacze, ale tablica w drugim wagonie świeciła. Drugi szarak jest na poc. 604.
Peter pisze:poc. 117 #250+251
poc. 118 #329
luki pisze:112 - #607
113 - #659+660
114 - #768
poc. 111 - 680+679 (rano inny, chyba 599+600)rafalurbino18 pisze:Poc. 115 - #691+689
poc. 116 - 688
Skład 691+689 na poc. 115 znowu nie na oświeconych wyświetlaczy pierwszego wagonu.
Na poc. 117 obecnie kursuje skład 637+638.
Peter pisze:poc. 1903 #482+483
poc. 1904 #644+344
poc. 1907 #548+488
luki pisze:1902 - #464+465
1909 - #492+493
1910 - #471+478
1911 - #713+714
poc. 191 - 272+273rafalurbino18 pisze:Poc. 1904 - #252+253 (po 15)
poc. 195 - 254+255
poc. 198 - skład 276+278
poc. 1912 - skład 711+712
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 6 razy.
poc. 172 - 717rafalurbino18 pisze:Poc. 174 - #721
Poc. 175 - #708
poc. 13 - 744
poc. 14 - 408
poc. 15 - 266
poc. 17 - 460 lub 608
Wagon 408 na poc. 14 przed 8:00 jechał pusty do Zaborza z Gliwic z odróconym kwadratem. W tym czasie powinien mieć już postój na Chebziu. Prawdopodobnie był opóźniony i jechał niby jako zjazd, aby zawrócić na Zaborzu i włączyć się w plan. Wagon ten jeździł na tym samym zadaniu także po południu.
W tym czasie z Gliwic nie jechały żadne inne jedynki i czwórki. Dopiero po 8:00 (czyli jakieś 15 minut później) widziałem kilka solówek 1/4 jadących jedna za drugą z Gliwic do centrum Zabrza. Jedna z pierwszych miała rozłożony przedni sprzęg.
poc. 402 - 614
poc. 403 - 654
poc. 404 - 684
poc. 507 - 259
poc. 508 - 620
poc. 509 - 658 (rano, rozłożony tylny sprzęg), 316 (po południu)
poc. 510 - 477, po południu chyba 374
Po 16:00 wagon 658, który rano jeździł na poc. 509, stał na łączniku z Chebzia na pętli w Zaborzu. Ciemny, nieotablicowany, z opuszczonym pantografem.
Przed 16:00 z Zabrza do Gliwic jechała solówka mająca na haku solówkę z linii 18 odwróconą tyłem do kieruku jazdy. Nie wiem czy ta solówka obsługiwała pasażerów.
Na linii 9 składy jak w każdy inny dzień roboczy na pociągach parzystych, więc Stroszek nie wprowadził świąteznych podmian.
poc. 96 - chyba 252+253 (widziany w kamerce, poc. 194 już wtedy nie kursował)
poc. 98 - 719+720
Tak, tym o 13 jeszcze jechałem (baterie znowu nawaliły) ale już po 14:20 był #530+540DW pisze:O 13:30 na 272 jeździł jeszcze skład na drugim patyku (pewnie #279+280), więc podmianę zrobiono w zajezdni ok. 14-stej.
217 - #666=>#667R&G pisze:211 - #760
213 - #553
214 - #515
216 - #753
217 - #666DW pisze: 212 - solówka w zakładowym (czyli dziś na 21 nie ma ani moderusa, ani żelazka)
215 - #622
2601 - #552=>#513R&G pisze:2601 - #552
2602 - #508
2603 - #451
2604 - #424
2605 - #501
2607 - #452
2609 - #436
2606 - #621
2608 - #532
2610 - #627
271 - #631+632DW pisze:271, 274 - składy w mal. zakładowymR&G pisze:272 - #279+280
273 - #440+446
275 - #757+758
276 - #537+529
277 - #636+635
Pozdrawiam R1 :santa:
** - 15:16 wsiadłem do 134 na Alfredzie. Po dojechaniu do Gnieźnieńskiej mineliśmy się z 1408 (15:20), pociag ten był już chyba z 5 minut opóźniony. Motorniczy z niego wysiał i podzedł do 134. Zamienili kilka słów. Następnie 1408 pojechał na Alfred, a my podjechaliśmy do sygnalizacji. Z tego co widziałem motorniczy sięgnął na chwile za radiotelefon. No i stoimy przed pierwszym sygnalizatorem. Wskazywał, że coś stoi po stronie Słonecznej, jednak odcinek cały czas był wolny i stalismy tak 5-7 minut. Przyjechał już a Alfreda 1407. Wtedy sygnał zgasł, a odcinek został zajęty, 134 podjechał pod drugi sygnalizator. Po jakichś kolejnych 5 minutach zjawił się skład. Pierwszy wóz to ciemny #371 z poc. 132, z złożonym pantografem, kwadrat dolny na zjazd, górnego brak, został tylko odpowiedni kierunek na tablicy. Pchał go wagon #328 na poc. 1409. Wtedy 134 ruszył z jakimiś 10 minutami spóźnienia. Wagon #591 na 1407 grzecznie zaczekał ze swoją 5-tką na liczniku
Defekt poc.132 #371 nastąpił ok.15:18.Było to w ten sposób że poc.1408 #504 stał na przystanku za pętlą słoneczną i czekał na mijankę z poc.1406,w tym czasie dojechał do niego poc.132.Po przejeździe 14 w stronę pętli poc.1408 pojechał do Siemianowic a poc.132 chciał jechać zaraz na nim lecz po przejechaniu pierwszym wózkiem za zwrotnicę tramwaj zgasł.Motorniczy wysiadł i zaczął zmieniać bezpieczniki.Po tej operacji poszedł znów załączyć pojazd lecz nic to nie dało.Jak później zgłosił przez radiotelefon powodem defektu była awaria przetwornicy.Następnie dojechał do niego poc.1409 #328 i popchał defekta do Alfreda gdzie został on następnie podpięty do poc.1408 który pojechał w swój następny kurs do Mysłowic zabierając defekta do zajezdni.Później na poc.132 jeździła solówka #590.
Ciekawostką jak dla mnie było wczoraj to że ok.17:00 w stronę ronda na linii 14 jechał skład #702+701 chyba że źle widziałem.
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Poc. 11 - #420ff pisze:poc. 13 - 744
poc. 14 - 408
poc. 15 - 266
poc. 17 - 460 lub 608
Poc. 17 - #608
Poc. 18 - #788
Poc. 403 i 404 jechały z Zaborza po 14.00 w odstępie minuty.ff pisze: poc. 402 - 614
poc. 403 - 654
poc. 404 - 684
Poc. 504 - #458ff pisze:poc. 507 - 259
poc. 508 - 620
poc. 509 - 658 (rano, rozłożony tylny sprzęg), 316 (po południu)
poc. 510 - 477, po południu chyba 374
Poc. 505 - #472
Poc. 510 - #425
Ja ją widziałem na pętli w Zaborzu (na torze obsługiwanym tylko przez 1-kę w kursie nocnym - tym od strony Zabrza) po 14.25. Ta solówka to #419. Około 15.30 widziałem jak wagon #477 kursujący na 5tce podczepiał defekta. Na pętli stał wtedy jeszcze wagon #588 solo (w 60%, bo widziałem z daleka), który nie wiem na jakim był pociągu (chyba poc. 506).ff pisze:Przed 16:00 z Zabrza do Gliwic jechała solówka mająca na haku solówkę z linii 18 odwróconą tyłem do kieruku jazdy. Nie wiem czy ta solówka obsługiwała pasażerów.
Poc. 181 - #653
Poc. 185 - #681
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Wagon #658 widziałem około 14.20 jak jechał na 5tce w stronę Bytomia, więc żeby być tam około 15.30 musiał zawracać w Biskupicach, bo nie miał szans tak szybko pojechać do Bytomia i wrócić. Dlatego sądzę, że był to wagon #588, bo widząc przedni nr taborowy oraz tylny najbardziej pasował mi #588 - samego numeru nie miałem szans widzieć, ale np. tylny nr w wagonie #588 jest wyżej niż u pozostałych gliwickich wagonów, zaś przedni jest dość charakterystyczną czcionką napisany. Te cechy przemawiają do mnie, że był to właśnie wagon #588, jednak nie jestem pewny.A nie byłby to 658, którego ja widziałem na Zaborzu po 16:00?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości