2008.12.16
2008.12.16
161# zakarlik 781
163# 578+577
164# zakarlik 590
165# 693+694
204# 659+660
207# 262+282
209# 370+371 ?
601# 808
602# zakarlik 598
603# 813
604# 816
605# skład 702+701
606# zakarlik-solówka w zakładowym
607# 810
608# 691+689
609# 806
610# 812
612# 815
Na 6 burdel nieziemski od rana. O 6.15 na Brynowie stały : 607# 810, 612#815, 608# 691+689 oraz 601# 808.
810 odjechał o 6.20 a więc w swoim planie. Zaraz za nim odjechał wagon 815 z numerem pociągu 12, ale na wyświetlaczu 16 słoneczna pętla. Zapewne to 612 wstawiający się w swój plan.
O 6.25 na Brynów przyjechał solówka 598 ,oznakowana jako pociąg 602 Ten pociąg powinien w tym czasie, z Bytomia wyruszac.
O 6.40 przyjechał pociąg 603# 813, natomiast 608# 691+689 miał za szybą zmiana trasy a na wyświetlaczu stadion śląski. Nie zawrócił jednak na stadionie, gdy tam dojechał miał już normalnie napisane Bytom i pojechał prosto. Trasa musiała zostac udrożniona.
Na pociągu 609 jest 806 , z pociągiem 608 minął się na wysokości Ceglanej.
O 7.00 w kierunku Brynowa gnał 604# 816.
Na 11 też bałagan ale w kolejności kursują: skład w zakładowym, 670+669 , 685+686, 725+736, 746+745, skład w zakładowym . Pociągi kursują po dwa naraz.
Po 7.00 na pętli przy stadionie było pusto, a tramwaje widac już normalnie zaczęły kursowac.
EDIT 9.30
O 8.20 do Placu Miarki jechały razem : skład weka oraz 354+355 lub 548+488.
O 8.30 weka pojechała na Słoneczną , 10 minut pózniej znowu jechała na Plac Miarki.
163# 578+577
164# zakarlik 590
165# 693+694
204# 659+660
207# 262+282
209# 370+371 ?
601# 808
602# zakarlik 598
603# 813
604# 816
605# skład 702+701
606# zakarlik-solówka w zakładowym
607# 810
608# 691+689
609# 806
610# 812
612# 815
Na 6 burdel nieziemski od rana. O 6.15 na Brynowie stały : 607# 810, 612#815, 608# 691+689 oraz 601# 808.
810 odjechał o 6.20 a więc w swoim planie. Zaraz za nim odjechał wagon 815 z numerem pociągu 12, ale na wyświetlaczu 16 słoneczna pętla. Zapewne to 612 wstawiający się w swój plan.
O 6.25 na Brynów przyjechał solówka 598 ,oznakowana jako pociąg 602 Ten pociąg powinien w tym czasie, z Bytomia wyruszac.
O 6.40 przyjechał pociąg 603# 813, natomiast 608# 691+689 miał za szybą zmiana trasy a na wyświetlaczu stadion śląski. Nie zawrócił jednak na stadionie, gdy tam dojechał miał już normalnie napisane Bytom i pojechał prosto. Trasa musiała zostac udrożniona.
Na pociągu 609 jest 806 , z pociągiem 608 minął się na wysokości Ceglanej.
O 7.00 w kierunku Brynowa gnał 604# 816.
Na 11 też bałagan ale w kolejności kursują: skład w zakładowym, 670+669 , 685+686, 725+736, 746+745, skład w zakładowym . Pociągi kursują po dwa naraz.
Po 7.00 na pętli przy stadionie było pusto, a tramwaje widac już normalnie zaczęły kursowac.
EDIT 9.30
O 8.20 do Placu Miarki jechały razem : skład weka oraz 354+355 lub 548+488.
O 8.30 weka pojechała na Słoneczną , 10 minut pózniej znowu jechała na Plac Miarki.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez hanys76, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Poc. 31 - #401+402
Poc. 32 - #260+261
Poc. 33 - #558+559
Poc. 34 - #364+392
Poc. 35 - #561+382
Edycja 19.27 - Dopisałem pozostałe 4 obsady (poc. 31, 33, 34 i 35).
Poc. 32 - #260+261
Poc. 33 - #558+559
Poc. 34 - #364+392
Poc. 35 - #561+382
Edycja 19.27 - Dopisałem pozostałe 4 obsady (poc. 31, 33, 34 i 35).
Ostatnio zmieniony 16 gru 2008, 19:27 przez rafalurbino18, łącznie zmieniany 1 raz.
Zdjęcia są tutaj http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... stcount=56Gall pisze:A gdzie zdjęcie/zdjęcia?memphis pisze:Na Rynku w Chorzowie ("pod beczką") stoi Citadis X04, który się w nocy wykoleił i czeka na ściągnięcie na Konstal (nie wiadomo dlaczego go w nocy nie sholowano).
-
- Posty: 274
- Rejestracja: 14 lis 2006, 15:22
hanys76 pisze:601# 808
602# zakarlik 598
603# 813
604# 816
605# skład 702+701
606# zakarlik-solówka w zakładowym
607# 810
608# 691+689
609# 806
610# 812
612# 815
Na poc. 604 jest obecnie jakaś solówka bez wyświetlaczy.bumbus pisze:606-#277
Na poc. 605 kursuje obecnie karlik 809.
Na poc. 611 kursuje nowy wagon po RK - 674 Może tu będzie jego stałe miejsce?
hanys76 pisze:Na 11 też bałagan ale w kolejności kursują: skład w zakładowym, 670+669 , 685+686, 725+736, 746+745, skład w zakładowym . Pociągi kursują po dwa naraz.
poc. 111 - 726+727Peter pisze:poc. 115 #746+745
poc. 116 #250+251
poc. 117 #772+771
poc. 112 - 670+669
poc. 113 - 685+686
poc. 114 - 725+736
poc. 118 - 504 (rano), teraz chyba BRAK OBSADY
poc. 191 - 644+344
poc. 192 - 456+457
poc. 193 - 548+488
poc. 194 - 257+258
poc. 195 - 272+273
poc. 197 - 647+648
poc. 198 - skład w zakładowym
poc. 199 - 354+355
poc. 1910 - 464+465
poc. 1911 - 711+712
poc. 1912 - 254+255
Ja dziś też rano zauważyłem dziwne kursowanie tramwajów, objawiające się dosłownie stadem 19-tek z Bytomia, kompletnym brakiem szóstek, brakiem lub przyspieszeniem 11-tek.hanys76 pisze:Na 6 burdel nieziemski od rana. (...) Na 11 też bałagan ale w kolejności kursują: (...) Pociągi kursują po dwa naraz.
Po 7.00 na pętli przy stadionie było pusto, a tramwaje widac już normalnie zaczęły kursowac.
EDIT 9.30
O 8.20 do Placu Miarki jechały razem : skład weka oraz 354+355 lub 548+488.
O 8.30 weka pojechała na Słoneczną , 10 minut pózniej znowu jechała na Plac Miarki
O 7:00 z Bytomia do Katowic koło Stadionu blisko siebie (w odstępach 1-2 minutowych) jechało aż pięć 19-tek (co najmniej) w kolejności:
1) skład w zakładowym (tablice podświetlane żarówkami)
2) poc. 199 - 354+355
3) poc. 194 - 257+258
4) skład w zakładowym z kremowymi listwami
5) poc. 195 - 272+273
W tym czasie powinien do Katowic jechać poc. 195 (który był opóźniony). Nr 3 był opóźniony 10 minut, a poc. 199 musiał zawrócić na pl. Sikorskiego. Najprawdopodobniej nr 1 to był poc. 193 lub poc. 198, a nr 4 to był poc. 1910…
Między nr 3 a 4 tylko jechał kilka minut przyspieszony poc. 118 - 504. Nie jechał do Katowic o czasie poc. 117 (może też był przyspieszony) oraz poc. 602. Natomiast od Katowic do Bytomia nie jechał planowo poc. 191 (w ogóle go nie widziałem, a nim z reguły jadę).
Wyglądało to na brak przejazdu z Sikoraka do Urzędu Miejskiego.
Wagon ten nadal tam stoi. Za nim stoi również nauka jazdy nr 3.memphis pisze:Na Rynku w Chorzowie ("pod beczką") stoi Citadis X04, który się w nocy wykoleił i czeka na ściągnięcie na Konstal (nie wiadomo dlaczego go w nocy nie sholowano).
Na trasie jest również nauka jazdy nr 2. O godzinie 16:45 była na Chebziu i oczekiwała na wjazd na odcinek linii 9 na Godulę. Przyjechała też linią 9 z Nowego Bytomia.
poc. 206 - chyba 675+676hanys76 pisze:204# 659+660
207# 262+282
209# 370+371 ?
poc. 701 - solówka z tablicami reklamowymi
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 11 razy.
211 - #436
212 - #535
214 - #737
215 - #622
216 - #753
217 - najprawdop. #666
243 - #751
245 - #513
2605 - #625
2606 - #539
273 - #623+624
275 - skład w mal. zakł.
2712 - #501
AKT. (21:00):
Dopisałem obsady poc.: 214, 215, 216, 217, 2605, 2606 i 2712
212 - #535
214 - #737
215 - #622
216 - #753
217 - najprawdop. #666
242 - #532TŚ-ZKT1 pisze:2406# 790
243 - #751
245 - #513
2605 - #625
2606 - #539
272 - #633+634R_G, TŚ-ZKT1 pisze:2701# 631+632
274 - #440+446
276 - #755+756
Jest też #530+540
273 - #623+624
275 - skład w mal. zakł.
2712 - #501
A co to znaczy "świeży"? Bo świeżo spięty jest #530+540 lub też #755+756, a świeżo malowanego raczej nie ma żadnego...TŚ-ZKT1 pisze:Na 27 jakiś świeży skład.
AKT. (21:00):
Dopisałem obsady poc.: 214, 215, 216, 217, 2605, 2606 i 2712
Ostatnio zmieniony 16 gru 2008, 21:01 przez DW, łącznie zmieniany 1 raz.
Potwierdzam że na 206 kursuje skład 675+676.
1115# 748
Rano 11 przyjedzały następująco do Katowic:
7.55 - 111( 10 minut opóznienia) , oraz 112( 5 minut przed czasem)
8.05- 113 ( 10 minut przed czasem )
8.15- 114 ( 14 minut przed czasem)
Potem przez 30 minut nic i o 8.45 planowo pojawił się pociąg 115. Kolejny 116 też już jechał normalnie, zatem sytuacja wracała do normy.
1115# 748
Rano 11 przyjedzały następująco do Katowic:
7.55 - 111( 10 minut opóznienia) , oraz 112( 5 minut przed czasem)
8.05- 113 ( 10 minut przed czasem )
8.15- 114 ( 14 minut przed czasem)
Potem przez 30 minut nic i o 8.45 planowo pojawił się pociąg 115. Kolejny 116 też już jechał normalnie, zatem sytuacja wracała do normy.
Ostatnio zmieniony 16 gru 2008, 19:24 przez hanys76, łącznie zmieniany 1 raz.
O 7.20 od Placu Wolności do Zawodzia jechała stodwójka 138R.
164 #699 - obecnie
202 #574+573
203 #695+593
207 #662+617 - po godzinie 17, w kursie do Zawodzia drugi wagon był odłączony.
209 potwierdzam
1403 #329 -> #661
1404 #769
705 #361
706 #743
709 #490
- o 7.07 na Brynów przyjechał poc.605 #702+701, po chwili zjawił się planowy poc.612 #815. Na pętli stał już poc.611 #674
- o 7.19 od Ronda na Rynek przyjechał poc.192 #456+457 oraz 601 #808. W tym samym czasie do Bytomia w planie poc.610 odjechał poc.603 #813
162 #680+679hanys76 pisze:161# zakarlik 781
163# 578+577
164# zakarlik 590
165# 693+694
164 #699 - obecnie
ff pisze:poc. 206 - chyba 675+676hanys76 pisze:204# 659+660
207# 262+282
209# 370+371 ?
201 #637+638hanys76 pisze:Potwierdzam że na 206 kursuje skład 675+676.
202 #574+573
203 #695+593
207 #662+617 - po godzinie 17, w kursie do Zawodzia drugi wagon był odłączony.
209 potwierdzam
1402 #505luki pisze:1408 - #768bumbus pisze:1402 albo 1403-#329
1403 #329 -> #661
1404 #769
701 #779 - ranoff pisze:poc. 701 - solówka z tablicami reklamowymi
705 #361
706 #743
709 #490
W doczepie cały czas świeci lampka nad czwartymi drzwiami, więc to #713+714ff pisze:poc. 198 - skład w zakładowym
No ja też coś dopiszę:ff pisze:O 7:00 z Bytomia do Katowic koło Stadionu blisko siebie (w odstępach 1-2 minutowych) jechało aż pięć 19-tek (co najmniej) w kolejności:hanys76 pisze:Na 6 burdel nieziemski od rana. (...) Na 11 też bałagan ale w kolejności kursują: (...) Pociągi kursują po dwa naraz.
Po 7.00 na pętli przy stadionie było pusto, a tramwaje widac już normalnie zaczęły kursowac.
EDIT 9.30
O 8.20 do Placu Miarki jechały razem : skład weka oraz 354+355 lub 548+488.
O 8.30 weka pojechała na Słoneczną , 10 minut pózniej znowu jechała na Plac Miarki
Ja dziś też rano zauważyłem dziwne kursowanie tramwajów, objawiające się dosłownie stadem 19-tek z Bytomia, kompletnym brakiem szóstek, brakiem lub przyspieszeniem 11-tek.
1) skład w zakładowym (tablice podświetlane żarówkami)
2) poc. 199 - 354+355
3) poc. 194 - 257+258
4) skład w zakładowym z kremowymi listwami
5) poc. 195 - 272+273
W tym czasie powinien do Katowic jechać poc. 195 (który był opóźniony). Nr 3 był opóźniony 10 minut, a poc. 199 musiał zawrócić na pl. Sikorskiego. Najprawdopodobniej nr 1 to był poc. 193 lub poc. 198, a nr 4 to był poc. 1910…
Między nr 3 a 4 tylko jechał kilka minut przyspieszony poc. 118 - 504. Nie jechał do Katowic o czasie poc. 117 (może też był przyspieszony) oraz poc. 602. Natomiast od Katowic do Bytomia nie jechał planowo poc. 191 (w ogóle go nie widziałem, a nim z reguły jadę).
Wyglądało to na brak przejazdu z Sikoraka do Urzędu Miejskiego.
- o 7.07 na Brynów przyjechał poc.605 #702+701, po chwili zjawił się planowy poc.612 #815. Na pętli stał już poc.611 #674
- o 7.19 od Ronda na Rynek przyjechał poc.192 #456+457 oraz 601 #808. W tym samym czasie do Bytomia w planie poc.610 odjechał poc.603 #813
Ostatnio zmieniony 18 gru 2008, 21:04 przez Boguś, łącznie zmieniany 1 raz.
Aj, przepraszam. To czasowo poc. 702. Tylko, że kiedyś o tej samej godzinie widziałem tu żelazko i wziąłem je za planowy poc. 702, ale mnie skorygowałeś, że to był jednk opóźniony poc. 701. Zatem dziś pewnie nie było opóźnienia i widziałem poc. 702.Boguś pisze:701 #779 - ranoff pisze:poc. 701 - solówka z tablicami reklamowymi
poc. 92 - 708 (rano, opóźniony 10 minut), 645+646 (po południu)
poc. 96 - 252+253
Kolejny dzień z rzędu na Chebziu nie stała rezerwa.
poc. 173 - 773
Ja podałem, że jeździł na poc. 92. I widziałem go przed 8:00. Widocznie się pomyliłem, ale dwukrotnie spojrzałem na nr pocigu, bo mnie bardzo to zdziwiło. Wydani mi się, że miał w kieszonce 02, ale czasowo faktycznie to była już pora na 03.hanys76 pisze:93# 708
O godzinie 20:40 Chorzowską z Katowic do Chorzowa jechało żelazko (chyba z pasażerami). Przypuszczałem, że to poc. 1117, bo o tej porze miał jechać. Jednak po chwili jechał opóźniony ten pociąg w obsadzie zwykłej solówki. Najwidoczniej żelazko z linii 7 wybrało sobie zjazd ta trasą.
EDIT 21:35
O godzinie 21:30 z Katowic jechał Chorzowską skład 111N - 342+341 (o podanej godzinie był przy Stadionie Śląskim). Skład ten był otablicowany na linię 10. W wagonie 342 po stronie lewej tablicy nie było. Był to więc poc. 102, który mniej więcej o tej porze kończy kursowanie, ale z powodu braku przejazdu w Chorzowie Rynku z powodu testowego wykolejonego Citadisa, stojedenstki musiały zjechać przez Katowice. Pojawienie się godzinę wcześniej w tym miejscu bytomskego żelazka też było z pewnością z tym związane.
poc. 13 - 682Przemo pisze:p.14- #506
p.15- #472
p.16- #256
p.17- #419
p.18- #788
poc. 15 - 608 (widziany rano)
Na poc. 17 w wagonie 419 w kabinie po południu koleżanka do klachania.
Na poc. 404 był skład 655+393. Wagon 393 miał rozłożony tylny sprzęg.Przemo pisze:p.401- skład M1
p.402- #651+652
p.403- #588+589
p.404- skład M1
p.413- #786
p.415- #461
poc. 506 - 639 (na 95%)
poc. 507 - 765 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 508 - 653
poc. 512 - 267
poc. 181 - 460
poc. 182 - 259 lub 266 (nie przypomnę sobie )
poc. 351 - 786
poc. 353 - 765
Pisałem popołudniu, że na poc. 118 prawdopodobnie nie było obsady. Nie wiem jaka prawda, w każdym razie późnym wieczorem nie było wagonu 504, który kursował tu rano. Jeździł 416.
poc. 1115 - 747 (widziany na drugim kółku)hanys76 pisze:1115# 748
poc. 1117 - 329
poc. 1113 - 661
poc. 1111 - 328
poc. 1919 - skład 354+355 z poc. 199
poc. 1913 - 362
poc. 1915 - skład 272+273 z poc. 195
poc. 1917 - skład 647+648 z poc. 197
O godzinie 22:13 koło Stadionu pojawiło się kolejne żelazko od strony Katowic. Był to wagon linii 7 jadący do Stroszka. Zabierał pasażerów.
- observator
- Posty: 405
- Rejestracja: 20 wrz 2007, 18:50
- Lokalizacja: punkt_observacyjny
- Kontakt:
Ok. godz. 17 w Chebziu przy skrzyżowaniu ulic Asfaltowa/Chorzowska spawano torowisko, dojażdżające pociągi załapywały się na kilkuminutowe postoje.
Gdy oglądałem X04 ten 111N przejeżdżał przez rynek, próbowałem go sfocić :santa:ff pisze:O godzinie 21:30 z Katowic jechał Chorzowską skład 111N - 342+341 (o podanej godzinie był przy Stadionie Śląskim). Skład ten był otablicowany na linię 10. W wagonie 342 po stronie lewej tablicy nie było. Był to więc poc. 102, który mniej więcej o tej porze kończy kursowanie, ale z powodu braku przejazdu w Chorzowie Rynku z powodu testowego wykolejonego Citadisa, stojedenstki musiały zjechać przez Katowice. Pojawienie się godzinę wcześniej w tym miejscu bytomskego żelazka też było z pewnością z tym związane.
tramwaj najlepszym środkiem transportu na zakorkowane miasta
[1] pomiędzy przystankami 'Zawodzie Akademia Ekonomiczna-Zawodzie Ośrodek Sportowy' w kierunku pętli/zajezdni
[2] j.w. w kierunku Rynku
[1] pomiędzy przystankami 'Zawodzie Akademia Ekonomiczna-Zawodzie Ośrodek Sportowy' w kierunku pętli/zajezdni
[2] j.w. w kierunku Rynku
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości