2008.12.12
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
2008.12.12
Poc. 31 - #401+402
Poc. 32 - #588+589
Poc. 33 - #417+418
Poc. 34 - #558+559
Poc. 35 - #260+261
Edycja 19.12 - Dopisałem obsady na poc. 31, 32, 33 i 34.
Poc. 32 - #588+589
Poc. 33 - #417+418
Poc. 34 - #558+559
Poc. 35 - #260+261
Edycja 19.12 - Dopisałem obsady na poc. 31, 32, 33 i 34.
Ostatnio zmieniony 12 gru 2008, 19:11 przez rafalurbino18, łącznie zmieniany 1 raz.
EDYCJA - 13.12.2008 - 18:47 - *
604 - #809
605 - #816
606 - #812
609 - tu chyba #768
610 - #808
101 - #360+406
115 - #659+660
116 - #726+727
117 - #695+593
131 - #748
132 - #338
134 - #687
1401 - #728
1402 - #371
1403 - #661
1404 - #505
1405 - #591
1406 - #781
1407 - #504
1409 - #769 - *
(zabrakło do kompletu jednego pociągu :/ )
163 - #578+577
164 - #672
165 - #693+694 (wreszcie ze mną na pokładzie doczepy :cheers:)
171 - #704
1909 - #647+648
1910 - #464+465
1911 - #713+714
1912 - #354+355
604 - #809
605 - #816
606 - #812
609 - tu chyba #768
610 - #808
101 - #360+406
114 - #747Peter pisze:poc. 111 #746+745
poc. 112 #725+736
115 - #659+660
116 - #726+727
117 - #695+593
131 - #748
132 - #338
134 - #687
1401 - #728
1402 - #371
1403 - #661
1404 - #505
1405 - #591
1406 - #781
1407 - #504
1409 - #769 - *
(zabrakło do kompletu jednego pociągu :/ )
163 - #578+577
164 - #672
165 - #693+694 (wreszcie ze mną na pokładzie doczepy :cheers:)
171 - #704
1901 - #719+720Peter pisze:poc. 1904 #276+278
poc. 1907 #272+273
1909 - #647+648
1910 - #464+465
1911 - #713+714
1912 - #354+355
Ostatnio zmieniony 13 gru 2008, 18:49 przez luki, łącznie zmieniany 1 raz.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
-
- Posty: 274
- Rejestracja: 14 lis 2006, 15:22
#406+360 linia 10 zjeżdżało po 15 wolno do bytomskiej zajezdni. Dziś testowano nowego białego citadisa x04 za bramę też wyjeżdżał bo tory są wyjeżdżone ale dziś wykoleili go na zakładzie i wstawiali jakimś prywatnym dźwigiem w asyście sieciowców z montaksem.
- post poprawił luki
- post poprawił luki
Ostatnio zmieniony 12 gru 2008, 16:00 przez as chorzów, łącznie zmieniany 1 raz.
1502 - #757+758
1507 - #451
1508 - #604+603
211 - #760
212 - #535
213 - #513
214 - #737
215 - #511
216 - #753
2202 - #601
Numerków poc. pozostałych wozów nie widziałem, ale wypiszę w planie jakich poc. jechały:
2204 - #517
2208 - #334
2209 - #527
242 - #521
243 - #452
244 - #515
245 - #666
246 - #790
2605 - #621
2607 - #498
2609 - #534
2610 - #553
Obsady na 27 wypisał już Kamil, ale podkreślę, że na 277, po 5-cio miesięcznej nieobecności wyjechał skład #530+540 który na początku lipca wykoleił się w Sosnowcu Klimontowie i uszkodzony został lewy bok #540.
283 - #566
284 - skład w mal zakładowym (widziany po 12:30)
1507 - #451
1508 - #604+603
211 - #760
212 - #535
213 - #513
214 - #737
215 - #511
216 - #753
2202 - #601
Numerków poc. pozostałych wozów nie widziałem, ale wypiszę w planie jakich poc. jechały:
2204 - #517
2208 - #334
2209 - #527
242 - #521
243 - #452
244 - #515
245 - #666
246 - #790
2605 - #621
2607 - #498
2609 - #534
2610 - #553
Obsady na 27 wypisał już Kamil, ale podkreślę, że na 277, po 5-cio miesięcznej nieobecności wyjechał skład #530+540 który na początku lipca wykoleił się w Sosnowcu Klimontowie i uszkodzony został lewy bok #540.
283 - #566
284 - skład w mal zakładowym (widziany po 12:30)
1504 - #537+529DW pisze:1502 - #757+758
1507 - #451
1508 - #604+603
217 - #436DW pisze: 211 - #760
212 - #535
213 - #513
214 - #737
215 - #511
216 - #753
Ja #334 i #527 widziałem z numerkami o jeden dalej czyli odpowiednio poc. 2209, 2210.DW pisze: 2202 - #601
Numerków poc. pozostałych wozów nie widziałem, ale wypiszę w planie jakich poc. jechały:
2204 - #517
2208 - #334
2209 - #527
2201 - #595
2203 - #539
2205 - #754
2208 - #518
241 - #448DW pisze: 242 - #521
243 - #452
244 - #515
245 - #666
246 - #790
2601 - #552DW pisze: 2605 - #621
2607 - #498
2609 - #534
2610 - #553
2602 - #508
2604 - #524
2608 - #664 solo
Rano na 2610 jeździł #424
Na '28' widziałem też #625 oraz #567DW pisze: 283 - #566
284 - skład w mal zakładowym (widziany po 12:30)
Pozdrawiam R1 :santa:
poc. 201 #268+269
poc. 202 #574+573
poc. 203 #583+584
poc. 205 #264+265
poc. 206 #262+282
poc. 208 #680+679
poc. 202 #574+573
poc. 203 #583+584
poc. 205 #264+265
poc. 206 #262+282
poc. 208 #680+679
To chyba pierwsze pojawienie się tego składu od czasu wypadku. :o:Kamil pisze:277-#530+540
Ostatnio zmieniony 12 gru 2008, 19:11 przez Peter, łącznie zmieniany 1 raz.
*SDIP (U.N.O.)
601 #806luki pisze:604 - #809
605 - #816
606 - #812
609 - tu chyba #768
610 - #808
602 #810
607 #813
611 #688
612 #815
118 #607luki pisze:114 - #747Peter pisze:poc. 111 #746+745
poc. 112 #725+736
115 - #659+660
116 - #726+727
117 - #695+593
133 #590luki pisze:131 - #748
132 - #338
134 - #687
161 #370luki pisze:163 - #578+577
164 - #672
165 - #693+694 (wreszcie ze mną na pokładzie doczepy )
162 #670+669
1501 #685+686R_G pisze:1504 - #537+529DW pisze:1502 - #757+758
1507 - #451
1508 - #604+603
1506 #571+618
1507 obecnie #759
203 #313+314 - ranoPeter pisze:poc. 201 #268+269
poc. 202 #574+573
poc. 203 #583+584
poc. 205 #264+265
poc. 206 #262+282
poc. 209 #680+679
208 #680+679
209 #702+701 - jeśli był poza planem, to #680+679 faktycznie mógł być na poc.209
701 #779
703 #491
704 #490
705 #703
706 #776
Akurat specjalnie jechałem do Chorzowa 20, żeby się przejechać Gliwicką. Już się zresztą mnie pytał o to mój kolega będący jednym z projektantów tego odcinka torowiska. Sam też póki co tamtędy nie jechał. :eye: Wsiadłem sobie do #262+282 i widziałem od zadka #680+679 a pociągi 208 i 209 są akurat w niewielkiej odległości czasowej o tej porze
*SDIP (U.N.O.)
Powinni to zrobić nowe kwadraty na wzór tych starych. Tamte były podświetlane (może nie perfekt ale lepsze to niż to co teraz mamy) i od razu był numerek pociągu blisko numeru linii że było łatwiej odczytać. A teraz to trzeba wzrokiem właśnie zwłaszcza po ciemku wypatrywać tego numerka, a potem jeszcze szukać co to za wagon i linia.Boguś pisze:Powinni pod tabliczką numeru pociągu zamontować jakąś diodkę :mryellow:
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
luki pisze:604 - #809
605 - #816
606 - #812
609 - tu chyba #768
610 - #808
poc. 603 - 805Boguś pisze:601 #806
602 #810
607 #813
611 #688
612 #815
poc. 608 - 662+617
Na poc. 609 kursuje obecnie solówka 416. Wcześniej nie widziałem tego pociągu.
Peter pisze:poc. 111 #746+745
poc. 112 #725+736
luki pisze:114 - #747
115 - #659+660
116 - #726+727
117 - #695+593
poc. 113 - 675+676 (skład ten przyjechał o 16:45 na Chebzie razem z poc. 114 i od razu pojechał w kurs do Katowic)Boguś pisze:118 #607
Na poc. 111 obecnie kursuje skład 734+735.
Na poc. 114 rano kursował skład 691+689.
Peter pisze:poc. 1904 #276+278
poc. 1907 #272+273
poc. 195 - 644+344luki pisze:1901 - #719+720
1909 - #647+648
1910 - #464+465
1911 - #713+714
1912 - #354+355
poc. 198 - 257+258
Na poc. 704 rano kursowało żelazko 777.Boguś pisze:701 #779
703 #491
704 #490
705 #703
706 #776
poc. 92 - 645+646
poc. 96 - 252+253
poc. 97 - 683
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 2 razy.
Linia 1
poc. 13 - 476 (wagon wygląda na odmalowany)
poc. 15 - 587
poc. 16 - 658
poc. 17 - 256
Po południu na linii 1 była bardzo duże obsunięcie się kursów. W miare bliskiej odległości od siebie jechały poc. 15 (40 minut opóźnienia), poc. 16 (30 minut opóźnienia), poc. 17 (10 minut opóźnienia). Na Chebziu pętli czekali na jedynkę pasażerowie, dyspozytorka powiedziała, że jest opóźniona, ale przyjedzie. Poc. 182 został skierowany aż przed zwrotnicę dla trasy linii 9. Nie było jednak to potrzebne, bo pierwszą jedynką jaka przyjechała był opóźniony poc. 17. Po odczekaniu 10 minut razem z poc. 182 odjechały w stronę Rudy. Poc. 182 musiał chyba wycofać z powrotem na przystanek.
Linia 4
poc. 403 - 379+415 *
poc. 404 - 564+565
poc. 405 - 384+345
* Między poc. 15 a 16 (tymi opóźnionymi) jechał skład 379+415. Kolejność rozkładowa o tej porze kazałaby domniemywać, że był to pociąg 403 i byłby opóźniony około 30 minut. Nie wiem co takiego miało miejsce w Gliwicach, ale autobusy też były dziś bardziej opóźnione niż zwykle - z reguły opóźnienie 6/617/840/870 wynosi 5-10, dziś było to nawet 20 minut.
Linia 5/35
Na pętli Lompy stała rano przed 8:00 jedna solówka otablicowana na linię 5. Podejrzewam, że jak zwykle to był poc. 506. Był to wagon 608.
poc. 508 - 470 (rozłożony tylny sprzęg)
Nie jechał poc. 507. Za pociągiem 508 jechała z Zabrza pusta nieotablicowana solówka 639. Podejrzewam, że to zdefektowany poc. 353/507. Kolejnym jadącym wagonem był 472, który był otablicowany na 5, ale nie posiadał numeru pociągu (pasażerów chyba też nie zabierał). Myślę, że to był podsył z zajezdni na nowy pociag 507.
poc. 509 - 374
Wagon 639 zawrócił na Zaborzu i udał się w kierunku zajezdni. Miał rozłożony tylny sprzęg.
Bytomska kamerka dziś znowu zmieniła ustawienie, w sumie na to już nam znane, na przystanek po przeciwnej stronie. Na zdjęciu poc. 511 (wzięte z rozkładu), rozpoznaję w tej stopiące wagon 419
Linia 18
poc. 181 - 425
poc. 182 - 460
poc. 183 - 266 (wagon ten albo 256, ale raczej 266 ma odsłonięte gniazdo tylne lewe gniazdo – brak klapki, widać bolce)
EDIT
Uchwyciłem wagon 425 (poc. 181) w kamerce z gwiazdkami betlejemskimi. Takie zdjęcie tylko w grudniu
poc. 13 - 476 (wagon wygląda na odmalowany)
poc. 15 - 587
poc. 16 - 658
poc. 17 - 256
Po południu na linii 1 była bardzo duże obsunięcie się kursów. W miare bliskiej odległości od siebie jechały poc. 15 (40 minut opóźnienia), poc. 16 (30 minut opóźnienia), poc. 17 (10 minut opóźnienia). Na Chebziu pętli czekali na jedynkę pasażerowie, dyspozytorka powiedziała, że jest opóźniona, ale przyjedzie. Poc. 182 został skierowany aż przed zwrotnicę dla trasy linii 9. Nie było jednak to potrzebne, bo pierwszą jedynką jaka przyjechała był opóźniony poc. 17. Po odczekaniu 10 minut razem z poc. 182 odjechały w stronę Rudy. Poc. 182 musiał chyba wycofać z powrotem na przystanek.
Linia 4
poc. 403 - 379+415 *
poc. 404 - 564+565
poc. 405 - 384+345
* Między poc. 15 a 16 (tymi opóźnionymi) jechał skład 379+415. Kolejność rozkładowa o tej porze kazałaby domniemywać, że był to pociąg 403 i byłby opóźniony około 30 minut. Nie wiem co takiego miało miejsce w Gliwicach, ale autobusy też były dziś bardziej opóźnione niż zwykle - z reguły opóźnienie 6/617/840/870 wynosi 5-10, dziś było to nawet 20 minut.
Linia 5/35
Na pętli Lompy stała rano przed 8:00 jedna solówka otablicowana na linię 5. Podejrzewam, że jak zwykle to był poc. 506. Był to wagon 608.
poc. 508 - 470 (rozłożony tylny sprzęg)
Nie jechał poc. 507. Za pociągiem 508 jechała z Zabrza pusta nieotablicowana solówka 639. Podejrzewam, że to zdefektowany poc. 353/507. Kolejnym jadącym wagonem był 472, który był otablicowany na 5, ale nie posiadał numeru pociągu (pasażerów chyba też nie zabierał). Myślę, że to był podsył z zajezdni na nowy pociag 507.
poc. 509 - 374
Wagon 639 zawrócił na Zaborzu i udał się w kierunku zajezdni. Miał rozłożony tylny sprzęg.
Bytomska kamerka dziś znowu zmieniła ustawienie, w sumie na to już nam znane, na przystanek po przeciwnej stronie. Na zdjęciu poc. 511 (wzięte z rozkładu), rozpoznaję w tej stopiące wagon 419
Linia 18
poc. 181 - 425
poc. 182 - 460
poc. 183 - 266 (wagon ten albo 256, ale raczej 266 ma odsłonięte gniazdo tylne lewe gniazdo – brak klapki, widać bolce)
EDIT
Uchwyciłem wagon 425 (poc. 181) w kamerce z gwiazdkami betlejemskimi. Takie zdjęcie tylko w grudniu
Kamil pisze:271-#279+280
272-#440+446
274-#537+529?
273-#623+624
275-#274+275
276-#629+630
277-#530+540
#537+529 kursował na 1504, natomiast #664 (skład został czasowo rozczepiony) kursował na 2608. Na poc. 274 - #633+634Radko90 pisze:taka mała poprawka dla Kamila na 274 wczoraj widziałem #664+663.Skład #537+529 miał obsadę na 1504 jak już wcześniej kolega R_G napisał
Pozdrawiam R1 :santa:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 35 gości