2008.12.08
2008.12.08
poc. 611 #371
poc. 612 #810
poc. 112 #746+745
poc. 117 #662+617
poc. 118 #692
poc. 1402 #607
poc. 164 #699
poc. 165 #693+694
poc. 1904 #354+355
poc. 1905 #647+648
poc. 1906 #548+488
poc. 1907 #579+610
poc. 612 #810
poc. 112 #746+745
poc. 117 #662+617
poc. 118 #692
poc. 1402 #607
poc. 164 #699
poc. 165 #693+694
poc. 1904 #354+355
poc. 1905 #647+648
poc. 1906 #548+488
poc. 1907 #579+610
Ostatnio zmieniony 08 gru 2008, 18:20 przez Peter, łącznie zmieniany 1 raz.
*SDIP (U.N.O.)
601# zakarlik-solówka w zakładowym
602# wagon w nowej reklamie dziennika zachodniego 805?
603# 806
604# zakarlik-solówka w zakładowym
605# 816
606# 813
607# 814
608# solówka w zakładowym>> 604+603
609# 815
610# 812
612# 810
1905# 647+648
111# 725+736
162# 268+269
163# 578+577
132# 338
92# 252+253
94# skład weka
96# 257+258
97# 492+493 ( info od Ikalusa)
98# 645+646
Zjazdy i wyjazdy z zajezdni
9.04 z zajezdni do ronda jechał skład w zakładowym
9.09 wagon nauki jazdy sciąga do zajezdni, zdefektowaną solówkę w zakładowym.
9.35 z Zawodzia do rynku przyjechał skład 604+603. Odczekał koło teatru, po czym ruszył do ronda przed pociągiem 608. Tam dokonano podmiany , solówka zjechała do zajezdni a 604+603 jedzie jako 608 do Bytomia.
602# wagon w nowej reklamie dziennika zachodniego 805?
603# 806
604# zakarlik-solówka w zakładowym
605# 816
606# 813
607# 814
608# solówka w zakładowym>> 604+603
609# 815
610# 812
612# 810
1905# 647+648
111# 725+736
162# 268+269
163# 578+577
132# 338
92# 252+253
94# skład weka
96# 257+258
97# 492+493 ( info od Ikalusa)
98# 645+646
Zjazdy i wyjazdy z zajezdni
9.04 z zajezdni do ronda jechał skład w zakładowym
9.09 wagon nauki jazdy sciąga do zajezdni, zdefektowaną solówkę w zakładowym.
9.35 z Zawodzia do rynku przyjechał skład 604+603. Odczekał koło teatru, po czym ruszył do ronda przed pociągiem 608. Tam dokonano podmiany , solówka zjechała do zajezdni a 604+603 jedzie jako 608 do Bytomia.
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Poc. 32 - #364+392
Poc. 33 - #561+382
Poc. 34 - #401+402
Poc. 35 - #588+589
Edycja 9 grudnia:
- Przed 8.00 na pętli w Makoszowach zdefektował skład (bodajże z reklamą M1). Jak wiadomo był to pociąg 35. Później jak zauważyłem na tym pociągu jeździł skład #588+589. Zdefektowany skład pojechał ciemny do zajezdni Gliwice. Tak więc kurs poc. 35 z Makoszów wypadł.
Poc. 33 - #561+382
Poc. 34 - #401+402
Poc. 35 - #588+589
Edycja 9 grudnia:
- Przed 8.00 na pętli w Makoszowach zdefektował skład (bodajże z reklamą M1). Jak wiadomo był to pociąg 35. Później jak zauważyłem na tym pociągu jeździł skład #588+589. Zdefektowany skład pojechał ciemny do zajezdni Gliwice. Tak więc kurs poc. 35 z Makoszów wypadł.
Ostatnio zmieniony 09 gru 2008, 20:06 przez rafalurbino18, łącznie zmieniany 1 raz.
1504 - #757+758
1505 - #solówka zdaje się w malowaniu Ice Mastry
1508 - #571+618
211 - #760
213 - #553
2602 - #508
2604 - #755
2605 - #451
2607 - #515
2608 - #498
2609 - #534
2610 - #627
272 - #629+630
274/5-#440+446
276 - nie wykonał kursu o 13:28 spod Dworca w Sosnowcu
Zamiast niego przyjechał załadowany poc. 244 (#509)
277 - #279+280
1505 - #solówka zdaje się w malowaniu Ice Mastry
1508 - #571+618
211 - #760
213 - #553
2602 - #508
2604 - #755
2605 - #451
2607 - #515
2608 - #498
2609 - #534
2610 - #627
272 - #629+630
274/5-#440+446
276 - nie wykonał kursu o 13:28 spod Dworca w Sosnowcu
Zamiast niego przyjechał załadowany poc. 244 (#509)
277 - #279+280
Pozdrawiam R1 :santa:
26 kierowano na Będzińską. O 12:10 ul. Będzińską w stronę pętli jechał poc. 2609 (#534), a mniej, więcej o tej godzinie z pętli ruszył poc. 2607 (#515). Wtedy też na pętli stał już poc. 2608 (#498).Fevon pisze:Jakieś awarie na linii 26, nie jeździło nic po Niwce od 11:35 do 12:00, później przejechało 27 lub dwa zespolone 26 i znowu długo nic.
Najprawdop. zatrzymanie miało miejsce na trasie Ludwik - Dańdówka, bo 24 jeździło normalnie.
217 - #436R_G,Marcin pisze:211 - #760
212-#535
213 - #553
214-#737
2205/06 - #754 (o 12:58 odjechał z przyst. Będzin Zamek w str. Dąbrowy; na bocznym wyśw. nieco ucięte - "32 DĄBROWA GÓRNICZA KASPRZAKA")Marcin pisze:Na 22 jeździ #521
2207 - prawdop. #334
2210 - #527
242 - #448
243 - #621 (o 7:35 jechał ul. Narutowicza opóźniony 15 min.)
244 - #509
245 - #666
246 - #790
273 - #274+275272 - #629+630
274/5-#440+446
277 - #279+280
274? - #633+634 (o 13:58 jechał 1 Maja do Będzina)
275? - #440+446 (o 14:05 jechał przez Dańdówkę do Będzina)
276 - #629+630
O 9:45 w planie poc. 275 do Będzina przez Pogoń jechał #636+635.
Poc. 276 (#629+630) jechał wtedy do Będzina. O 13:40 widziałem go na skrzyż. 3 Maja z Żeromskiego.R_G pisze:276 - nie wykonał kursu o 13:28 spod Dworca w Sosnowcu
poc. 113 #680+679
poc. 1909 #464+465
poc. 1910 #456+457
poc. 1911 #276+278
poc. 1909 #464+465
poc. 1910 #456+457
poc. 1911 #276+278
Ostatnio zmieniony 08 gru 2008, 17:43 przez Peter, łącznie zmieniany 1 raz.
*SDIP (U.N.O.)
Właśnie też go widziałem koło 13:30 jak z Małachowskiego jechał do Będzina i wziąłem go za 272. Skład #440+446 widziałem w tym samym momencie co Ty i utkwiło mi coś że to poc. 275, ale trochę mnie to zdziwiło bo chwilę przed nim do Kazimierza pojechał 277 (#279+280). Niezłe zamieszanie :/DW pisze:Poc. 276 (#629+630) jechał wtedy do Będzina. O 13:40 widziałem go na skrzyż. 3 Maja z Żeromskiego.R_G pisze:276 - nie wykonał kursu o 13:28 spod Dworca w Sosnowcu
W takim razie 274 - #633+634DW pisze:273 - #274+275272 - #629+630
274/5-#440+446
277 - #279+280
274? - #633+634 (o 13:58 jechał 1 Maja do Będzina)
275? - #440+446 (o 14:05 jechał przez Dańdówkę do Będzina)
276 - #629+630
O 9:45 w planie poc. 275 do Będzina przez Pogoń jechał #636+635.
275 - #636+635=>#440+446
Ale pewnie to nie defekt tylko podmiana tabliczek
Pozdrawiam R1 :santa:
O 7.25 z Zawodzia do Ronda jechała Nauka Jazdy #2. Po chwili z Zawodzia na Rynek przyjechał skład #131+132.
O 7.25 z Zawodzia na Rynek przyjechał poc.162 #268+269, który pojechał na Słoneczną po poc.163 #578+577.
O 7.30 z Zawodzia do Centrum jechał pusty wagon #329 z oznakowaniem 12.
O 16.50 z Rynku do Zawodzia jechały razem 20stki: #313+314 (prawdopodobnie poc.208) i 209 #734+735. Po chwili do zajezdni Zawodzie jechał pusty #264+265 (prawdopodobnie z poc.201) oraz wagon #416 z linii 11.
1409 #504
703 #487
704 #777 z rozłożonym tylnym sprzęgiem
705 #776
706 #703
1502 #279+280
1505 jeśli widziałeś solówkę w reklamie Ice Mastry, to znaczy, że rozpięto skład #691+689
1506 #637+638
203 #726+727 - w malowaniu zakładowym
208? #313+314 - jechał bez numeru pociągu
209 #734+735
O 7.25 z Zawodzia na Rynek przyjechał poc.162 #268+269, który pojechał na Słoneczną po poc.163 #578+577.
O 7.30 z Zawodzia do Centrum jechał pusty wagon #329 z oznakowaniem 12.
O 16.50 z Rynku do Zawodzia jechały razem 20stki: #313+314 (prawdopodobnie poc.208) i 209 #734+735. Po chwili do zajezdni Zawodzie jechał pusty #264+265 (prawdopodobnie z poc.201) oraz wagon #416 z linii 11.
Peter pisze:poc. 611 #371
poc. 612 #810
604 zakarlik #688hanys76 pisze:601# zakarlik-solówka w zakładowym
602# wagon w nowej reklamie dziennika zachodniego 805?
603# 806
604# zakarlik-solówka w zakładowym
605# 816
606# 813
607# 814
608# solówka w zakładowym>> 604+603
609# 815
610# 812
612# 810
Peter pisze:poc. 164 #699
poc. 165 #693+694
161 zakarlik #591hanys76 pisze:162# 268+269
163# 578+577
Peter pisze:poc. 1402 #607
luki pisze:1403 - #747
1404 #781Fevon pisze:1401 - #505
1407 - #748
1409 #504
133 #328hanys76 pisze:132# 338
702 #709Fevon pisze:701 - #779
707 - #715
709 - #704
703 #487
704 #777 z rozłożonym tylnym sprzęgiem
705 #776
706 #703
Fevon pisze:1507 - #759
1501 #670+669R_G pisze:1504 - #757+758
1505 - #solówka zdaje się w malowaniu Ice Mastry
1508 - #571+618
1502 #279+280
1505 jeśli widziałeś solówkę w reklamie Ice Mastry, to znaczy, że rozpięto skład #691+689
1506 #637+638
202 #702+701Fevon pisze:2001(?) - #264-265
203 #726+727 - w malowaniu zakładowym
208? #313+314 - jechał bez numeru pociągu
209 #734+735
poc. 601 - 673hanys76 pisze:601# zakarlik-solówka w zakładowym
602# wagon w nowej reklamie dziennika zachodniego 805?
poc. 602 - zgadza się, to ten, o którym rano pisałem w temacie o karlikach
Tą poranną solówką na poc. 608 był wagon 590. Co do składu 604+603 - w ostatnim kursie do Katowic brakowało tablicy bocznej w drugim wagonie.hanys76 pisze:608# solówka w zakładowym>> 604+603
9.35 z Zawodzia do rynku przyjechał skład 604+603. Odczekał koło teatru, po czym ruszył do ronda przed pociągiem 608. Tam dokonano podmiany , solówka zjechała do zajezdni a 604+603 jedzie jako 608 do Bytomia.
Peter pisze:poc. 112 #746+745
poc. 117 #662+617
poc. 118 #692
hanys76 pisze:111# 725+736
Na 11 około 17:00 był bałagan. Jechałem tym razem od Chebzia poc. 112. Poc. 113 przyjechał opóźniony i kurs rozpoczęliśmy też opóźnieni. Na Lipinach nie było mijanki, nie było jej również na Szarlocińcu Dopiero na Styczyńskiego minęliśmy poc. 115 i 116 - 115 mocno spóźniony, 116 o czasie - nie mijaliśmy się z nim planowo na Metalowców, bo sam 112 był opóźniony.Peter pisze:poc. 113 #680+679
A więc tak:
poc. 111 - solówka 598 (obecnie)
poc. 114 - 262+282 (rano), po południu BRAK OBSADY , wieczorem wyjechał 670+669
poc. 115 - 583+584
poc. 116 - 574+573
poc. 117 - 725+736 (obecnie)
Peter pisze:poc. 1904 #354+355
poc. 1905 #647+648
poc. 1906 #548+488
poc. 1907 #579+610
poc. 191 - 467+489 (rano), 713+714 (obecnie, brak tablicy w drugim wagonie)Peter pisze:poc. 1909 #464+465
poc. 1910 #456+457
poc. 1911 #276+278
poc. 198 - 719+720
poc. 1911 - tu kursuje teraz skład 254+255
poc. 1912 - 272+273 (?) - sklad ten miał diodową tylną kasetkę, a jednocześnie podświetlane obie tablice świetlówkami. Jeździł zarówno rano jak i wieczorem. Są dwie możliwości - był to 272+273 a wtedy diodową kasetkę zamontowano w wagonie 273 lub był to 276+278, a wtedy wstawiono mu sprawną świetlówkę do bocznej tablicy w 278 - przepalona jest od ponad miesiąca. Tylko, że Peter informuje, że 276+278 był na 1911 więc wygląda na to, że raczej 272+273 ma diodową tylną kasetkę.
Po południu kursował tu skład 482+483hanys76 pisze:97# 492+493 ( info od Ikalusa)
poc. 173 - 361luki pisze:171 - #721
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 3 razy.
Wieści z Zabrza i Chebzia:
poc. 13 - 461
poc. 14 - 639
poc. 15 - 744
poc. 16 - 316
Bardzo duże opóźnienia były po południu na linii 1. Poc. 15 odjechał z Chebzia z 10-minutowym opóźnieniem, także pewnie przyjechał 30 minut po czasie. Poc. 16 jechał z Gliwic do Chebzia przez Zabrze opóźniony 20 minut, czyli w planie 16 (poc. 17 nie jechał w planie jak również przez kolejne 5 minut. Mimo opóźnienia motorowy z poc. 16 na mnie poczekał, a nawet sam otworzył pierwsze drzwi z góry informując, że mnie wpuści Poc. 16 po przyjeżdzie na Chebzie od razu bez przerwy jechał z powrotem za już bedącą w czasie okrążania pętli w kursie do Rudy 18-tką.
poc. 401 - 379+415 lub 655+393
poc. 402 - 260+261
poc. 403 - 558+559 (rano) *, 564+565 (po południu) **
poc. 404 - 556+557
poc. 405 - 395+386
poc. 406 - 379+415 lub 655+393
* - Skład 558+559 (poc. 403) planowo wyjechał z Zaborza o 7:41, ale na przystanku Skargi (2 przystanek za pętlą) pojawiły się problemy. Wagon chyba stracił zasilanie i nie mógł otworzyć drzwi pasażerom. Motorowy kopał w szafce. Po ok. 5 minutach wagon uruchomiono, ale już ciemny bez pasażerów zjeżdżał do zajezdni.
** - Skład 564+565 widziałem po południu teoretycznie w planie poc. 404, ale chyba był to poc. 403, gdyż jedynki były opóźnione 20-30 minut, więc czwórki pewnie też.
poc. 506 - 476 lub 506
poc. 507 (z poc. 353) - 786
poc. 508 - 620
poc. 509 - 256
O godzinie 16:10 na placu Wolności stał ciemny nieotablicowany i bez numeru pociągu wagon 506. Kwadrat odwrócony na zjazd. Motorowy w tym czasie przestawiał zwrotnicę na kierunek do zajezdni, gdyż chwilę wcześniej jechała piątka do Bytomia. Z tyłu kasetka z numerkiem linii 4 wymalowanym na stałe na jej dnie. Mozliwe, że to poc. 302, gdyż nie zaobserowałem tego pociągu zjazdowego, który powinien się pojawić w Zabrzu właśnie o tej godzinie.
poc. 181 - 259 (rozłożony tylny sprzęg, nadal)
poc. 182 - 267
poc. 353 - 786 (przed 8:00 jechał bez zapalonych przednich świateł)
Na Chebziu po południu nie było rezerwy.
poc. 13 - 461
poc. 14 - 639
poc. 15 - 744
poc. 16 - 316
Bardzo duże opóźnienia były po południu na linii 1. Poc. 15 odjechał z Chebzia z 10-minutowym opóźnieniem, także pewnie przyjechał 30 minut po czasie. Poc. 16 jechał z Gliwic do Chebzia przez Zabrze opóźniony 20 minut, czyli w planie 16 (poc. 17 nie jechał w planie jak również przez kolejne 5 minut. Mimo opóźnienia motorowy z poc. 16 na mnie poczekał, a nawet sam otworzył pierwsze drzwi z góry informując, że mnie wpuści Poc. 16 po przyjeżdzie na Chebzie od razu bez przerwy jechał z powrotem za już bedącą w czasie okrążania pętli w kursie do Rudy 18-tką.
poc. 401 - 379+415 lub 655+393
poc. 402 - 260+261
poc. 403 - 558+559 (rano) *, 564+565 (po południu) **
poc. 404 - 556+557
poc. 405 - 395+386
poc. 406 - 379+415 lub 655+393
* - Skład 558+559 (poc. 403) planowo wyjechał z Zaborza o 7:41, ale na przystanku Skargi (2 przystanek za pętlą) pojawiły się problemy. Wagon chyba stracił zasilanie i nie mógł otworzyć drzwi pasażerom. Motorowy kopał w szafce. Po ok. 5 minutach wagon uruchomiono, ale już ciemny bez pasażerów zjeżdżał do zajezdni.
** - Skład 564+565 widziałem po południu teoretycznie w planie poc. 404, ale chyba był to poc. 403, gdyż jedynki były opóźnione 20-30 minut, więc czwórki pewnie też.
poc. 506 - 476 lub 506
poc. 507 (z poc. 353) - 786
poc. 508 - 620
poc. 509 - 256
O godzinie 16:10 na placu Wolności stał ciemny nieotablicowany i bez numeru pociągu wagon 506. Kwadrat odwrócony na zjazd. Motorowy w tym czasie przestawiał zwrotnicę na kierunek do zajezdni, gdyż chwilę wcześniej jechała piątka do Bytomia. Z tyłu kasetka z numerkiem linii 4 wymalowanym na stałe na jej dnie. Mozliwe, że to poc. 302, gdyż nie zaobserowałem tego pociągu zjazdowego, który powinien się pojawić w Zabrzu właśnie o tej godzinie.
poc. 181 - 259 (rozłożony tylny sprzęg, nadal)
poc. 182 - 267
poc. 353 - 786 (przed 8:00 jechał bez zapalonych przednich świateł)
Na Chebziu po południu nie było rezerwy.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Poc. 11 - #259 (widziany na 1ce po 14.00)ff pisze:Wieści z Zabrza i Chebzia:
poc. 13 - 461
poc. 14 - 639
poc. 15 - 744
poc. 16 - 316
Bardzo duże opóźnienia były po południu na linii 1. Poc. 15 odjechał z Chebzia z 10-minutowym opóźnieniem, także pewnie przyjechał 30 minut po czasie. Poc. 16 jechał z Gliwic do Chebzia przez Zabrze opóźniony 20 minut, czyli w planie 16 (poc. 17 nie jechał w planie jak również przez kolejne 5 minut. Mimo opóźnienia motorowy z poc. 16 na mnie poczekał, a nawet sam otworzył pierwsze drzwi z góry informując, że mnie wpuści Poc. 16 po przyjeżdzie na Chebzie od razu bez przerwy jechał z powrotem za już bedącą w czasie okrążania pętli w kursie do Rudy 18-tką.
poc. 401 - 379+415 lub 655+393
poc. 402 - 260+261
poc. 403 - 558+559 (rano) *, 564+565 (po południu) **
poc. 404 - 556+557
poc. 405 - 395+386
poc. 406 - 379+415 lub 655+393
* - Skład 558+559 (poc. 403) planowo wyjechał z Zaborza o 7:41, ale na przystanku Skargi (2 przystanek za pętlą) pojawiły się problemy. Wagon chyba stracił zasilanie i nie mógł otworzyć drzwi pasażerom. Motorowy kopał w szafce. Po ok. 5 minutach wagon uruchomiono, ale już ciemny bez pasażerów zjeżdżał do zajezdni.
** - Skład 564+565 widziałem po południu teoretycznie w planie poc. 404, ale chyba był to poc. 403, gdyż jedynki były opóźnione 20-30 minut, więc czwórki pewnie też.
poc. 506 - 476
poc. 507 (z poc. 353) - 786
poc. 508 - 620
poc. 509 - 256
O godzinie 16:10 na placu Wolności stał ciemny nieotablicowany i bez numeru pociągu wagon 506. Kwadrat odwrócony na zjazd. Motorowy w tym czasie przestawiał zwrotnicę na kierunek do zajezdni, gdyż chwilę wcześniej jechała piątka do Bytomia. Z tyłu kasetka z numerkiem linii 4 wymalowanym na stałe na jej dnie. Mozliwe, że to poc. 302, gdyż nie zaobserowałem tego pociągu zjazdowego, który powinien się pojawić w Zabrzu właśnie o tej godzinie.
poc. 181 - 259 (rozłożony tylny sprzęg, nadal)
poc. 182 - 267
poc. 353 - 786 (przed 8:00 jechał bez zapalonych przednich świateł)
Na Chebziu po południu nie było rezerwy.
Poc. 12 - #420
Poc. 18 - #788
Poc. 401 - #384+345 (tego widziałem przed 16.00)
Poc. 405 - #417+418 (widziany po 14)
Potwierdzam, widziałem nr pociągu - 03.ff pisze:** - Skład 564+565 widziałem po południu teoretycznie w planie poc. 404, ale chyba był to poc. 403, gdyż jedynki były opóźnione 20-30 minut, więc czwórki pewnie też.
Z nieoficjalnych informacji:
W poniedziałek [8.12.2008] w Czeladzi koło Orlenu na torze w kierunku Będzina wykoleił się tramwaj około godziny 12:40. Pasuje to na poc. 2205. Wagon był przechylony dosyć sporo na lewo patrząc na czoło. Ludzie wychodzili bardzo wolno. Dokładnych informacji nie posiadam.
W poniedziałek [8.12.2008] w Czeladzi koło Orlenu na torze w kierunku Będzina wykoleił się tramwaj około godziny 12:40. Pasuje to na poc. 2205. Wagon był przechylony dosyć sporo na lewo patrząc na czoło. Ludzie wychodzili bardzo wolno. Dokładnych informacji nie posiadam.
- koło 18:00 tego dnia widziałem przy przystanku Huty Baildon podwójne zamieszanie.
Pierwsze zbytnio nie przykuło mojej uwagi gdyż był tam tłum ludzi i jakiś rozkraczony autobus. Na przystanku tramwajowym jednak też był tramwaj, ale w stronę Ronda. Chyba 11-tka #583+584 czyli poc. 115. Jeśli dobrze wyłapałem to w środku było jasno + pasażerowie, drzwi roztwarte, na haku natomiast był bez tablic ciemny skład #495+496. Może #495+496 był na 111 ?
Następnie za nimi jechał skład z 19 - nie pamiętam jaki.
Następny był skład jakby z 11, cechy charakterystyczne to komplet wyświetlaczy, czyli #574+573. Jednak był pusty i na wyświetlaczach było wszystko na czarno.
Nie wiem czy dalej to pojechało, czy też #583+584 miał jakiś kłopot.
Pierwsze zbytnio nie przykuło mojej uwagi gdyż był tam tłum ludzi i jakiś rozkraczony autobus. Na przystanku tramwajowym jednak też był tramwaj, ale w stronę Ronda. Chyba 11-tka #583+584 czyli poc. 115. Jeśli dobrze wyłapałem to w środku było jasno + pasażerowie, drzwi roztwarte, na haku natomiast był bez tablic ciemny skład #495+496. Może #495+496 był na 111 ?
Następnie za nimi jechał skład z 19 - nie pamiętam jaki.
Następny był skład jakby z 11, cechy charakterystyczne to komplet wyświetlaczy, czyli #574+573. Jednak był pusty i na wyświetlaczach było wszystko na czarno.
Nie wiem czy dalej to pojechało, czy też #583+584 miał jakiś kłopot.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Poc. 2205 ok. 12:45 wyjeżdża dopiero z zajezdni i jedzie do Dąbrowy, więc to raczej nie on.Kuba pisze:Z nieoficjalnych informacji:
W poniedziałek [8.12.2008] w Czeladzi koło Orlenu na torze w kierunku Będzina wykoleił się tramwaj około godziny 12:40. Pasuje to na poc. 2205. Wagon był przechylony dosyć sporo na lewo patrząc na czoło. Ludzie wychodzili bardzo wolno. Dokładnych informacji nie posiadam.
O 12:58 z Będzin Zamek do Dąbrowy odjechał #754 na 22.
Parę minut później poc. 2210 jadący do Czeladzi stał chwilę na tym przyst. (ok. 2 min.), po czym ruszył. Wydawało mi się, że pojechał do Czeladzi. A zaraz potem na przyst. od drugiej strony podjechała solówka wyglądająca na #334, ale może to #527 (2210) zawrócił na Rondzie...
O 12.40 z czeladzkiej pętli odjeżdża 2206 więc to może on...DW pisze:Poc. 2205 ok. 12:45 wyjeżdża dopiero z zajezdni i jedzie do Dąbrowy, więc to raczej nie on.Kuba pisze:Z nieoficjalnych informacji:
W poniedziałek [8.12.2008] w Czeladzi koło Orlenu na torze w kierunku Będzina wykoleił się tramwaj około godziny 12:40. Pasuje to na poc. 2205. Wagon był przechylony dosyć sporo na lewo patrząc na czoło. Ludzie wychodzili bardzo wolno. Dokładnych informacji nie posiadam.
O 12:58 z Będzin Zamek do Dąbrowy odjechał #754 na 22.
Parę minut później poc. 2210 jadący do Czeladzi stał chwilę na tym przyst. (ok. 2 min.), po czym ruszył. Wydawało mi się, że pojechał do Czeladzi. A zaraz potem na przyst. od drugiej strony podjechała solówka wyglądająca na #334, ale może to #527 (2210) zawrócił na Rondzie...
http://tram-silesia.pl/rozklady/kurs.ph ... =2&kurs=19
- observator
- Posty: 405
- Rejestracja: 20 wrz 2007, 18:50
- Lokalizacja: punkt_observacyjny
- Kontakt:
Godz. 12.30 [1] czteroskład w zakładowym - sprawny skład holował zdefektowanego.
tramwaj najlepszym środkiem transportu na zakorkowane miasta
[1] pomiędzy przystankami 'Zawodzie Akademia Ekonomiczna-Zawodzie Ośrodek Sportowy' w kierunku pętli/zajezdni
[2] j.w. w kierunku Rynku
[1] pomiędzy przystankami 'Zawodzie Akademia Ekonomiczna-Zawodzie Ośrodek Sportowy' w kierunku pętli/zajezdni
[2] j.w. w kierunku Rynku
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 37 gości