2008.12.05
2008.12.05
poc. 611 #661
poc. 111 #691+689
poc. 112 #702+701
poc. 117 #746+745
poc. 164 #591
poc. 165 #693+694
poc. 1904 #713+714
poc. 1905 #645+646
poc. 1907 #254+255
poc. 111 #691+689
poc. 112 #702+701
poc. 117 #746+745
poc. 164 #591
poc. 165 #693+694
poc. 1904 #713+714
poc. 1905 #645+646
poc. 1907 #254+255
*SDIP (U.N.O.)
162# 578+577
163# 268+269
601# 814
602# zakarlik 699
603# zakarlik 781
604# 810
605# 812
606# 808
607# 806
608# 734+735
609# 809
610# 816
612# 805
92# 354+355 lub 548+488
1902# 354+355 lub 548+488
1903# 471+478
1905# 645+646
1908# 711+712
1909# 579+610
1911# skład weka
115# 725+736
116# 262+282
202# 495+496
1504# 636+635
1506# 604+603
1507# 759
O 8.25 ze Stroszka do Placu Sikorskiego jechał skład 373+613 na linię 10. W tym czasie na Stroszek zjezdzał ,zdefektowany skład stojedenastek. ( po wnikliwej analizie screena stwierdzam że nie był to 341+342, poniewaz ma zielony pasek na przedniej szybie a 341+342 ma niebieski) * edytowane 18.55
Przed 8.00 w kierunku Zamłynia, pojechała robocza enka z lorką.
Niema na trasie wagonów 813 oraz 815, możliwe że wyjadą w ciągu dnia.
163# 268+269
601# 814
602# zakarlik 699
603# zakarlik 781
604# 810
605# 812
606# 808
607# 806
608# 734+735
609# 809
610# 816
612# 805
92# 354+355 lub 548+488
1902# 354+355 lub 548+488
1903# 471+478
1905# 645+646
1908# 711+712
1909# 579+610
1911# skład weka
115# 725+736
116# 262+282
202# 495+496
1504# 636+635
1506# 604+603
1507# 759
O 8.25 ze Stroszka do Placu Sikorskiego jechał skład 373+613 na linię 10. W tym czasie na Stroszek zjezdzał ,zdefektowany skład stojedenastek. ( po wnikliwej analizie screena stwierdzam że nie był to 341+342, poniewaz ma zielony pasek na przedniej szybie a 341+342 ma niebieski) * edytowane 18.55
Przed 8.00 w kierunku Zamłynia, pojechała robocza enka z lorką.
Niema na trasie wagonów 813 oraz 815, możliwe że wyjadą w ciągu dnia.
Ostatnio zmieniony 05 gru 2008, 18:55 przez hanys76, łącznie zmieniany 1 raz.
1504 #664+663
Może zacznij używać znaku "->" jako podmiana niż cytować i pisać bez podmiany....
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
1406 - #270
1409 - #505
Na '20' skład Antyradia
2605- #621 (czyli jednak nie pojechał do Łodzi :/ )
2606 - #625
Na '27' skład Douglasa
L-3 jechał przy Ośrodku Sportowym koło 10-tej w kierunku pętli w Zawodziu.
1409 - #505
1502 - #279+280TŚ-ZKT1/hanys76 pisze:1504 #664+663 / 636+635
1506# 604+603
1507# 759
Na '20' skład Antyradia
2605- #621 (czyli jednak nie pojechał do Łodzi :/ )
2606 - #625
Na '27' skład Douglasa
L-3 jechał przy Ośrodku Sportowym koło 10-tej w kierunku pętli w Zawodziu.
Ostatnio zmieniony 05 gru 2008, 20:33 przez R_G, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam R1 :santa:
Skład 734+735 przed 11:00 zjeżdzał z trasy z poc. 608. Był bez kwadratu, numeru pociągu. Na wyświetlaczu miał "6 Bytom Politechnika Ś". Jechał z Bytomia przed poc. 607 bez pasażerów, czyli musiał zawrócić na placu Sikorskiego. O 10:55 był na chorzowskim rynku.
Na poc. 113 pięknie odmalowany skład 637+638. Skład przeszedł kosmetyczne zmiany charakterystyczne dla Zawodzia wykonywane podczas rejestracji, np. nowe klosze kierunkowskazów przednych i tylnych.
Reszta informacji i obsad z mojej strony tradycyjnie koło 18:00
Na poc. 113 pięknie odmalowany skład 637+638. Skład przeszedł kosmetyczne zmiany charakterystyczne dla Zawodzia wykonywane podczas rejestracji, np. nowe klosze kierunkowskazów przednych i tylnych.
Reszta informacji i obsad z mojej strony tradycyjnie koło 18:00
503 - #681
708 - #705
93 - #683
- po 13:00 już obsada tych pociągów wygladała zupełnie inaczej:
117 - #746+745 -> #692
118 - #370 - >#328
102 - #373+613
134 - #329
171 - #709
172 - #717
181 - #477
707 - #491Fevon pisze:709 - #708
708 - #705
93 - #683
Peter pisze:poc. 111 #691+689
poc. 112 #702+701
poc. 117 #746+745
117 (jeszcze #746+745) oraz 118 #370 jechały razem o 12:00 do Chebziahanys76 pisze:115# 725+736
116# 262+282
- po 13:00 już obsada tych pociągów wygladała zupełnie inaczej:
117 - #746+745 -> #692
118 - #370 - >#328
102 - #373+613
134 - #329
171 - #709
172 - #717
181 - #477
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
1505 - najprawdop. #270+271R_G, TŚ-ZKT1/hanys76 pisze:1504 #664+663 / 636+635
1506# 604+603
1507# 759
1502 - #279+280
211 - #760Marcin, Kuba pisze:212 - #535
214 - #737
21? - #436
215 - #622
217 - #436
242 - #521Kuba pisze:241 - #755
244 - #513 (o 7:30; o 9:30 w jego planie przez Pogoń do Centrum jechał #666, jednak wcześniej nie jechał poc. 243, więc może wyjeżdżał on właśnie na ten poc.?)
245 - #451
246 - #790
2604 - #498 (widziany o 7:30)R_G,Fevon pisze:2603 - #524
2604/5- #621 (czyli jednak nie pojechał do Łodzi :/ )
2606 - #625
2607 - #532
2608/9- #755
2609 - #534
2605 - solówka z mysłowickim OTK-2, więc pasowałoby na #621
2608 - #511 (widziany o 14:00; a #755 widziałem o 9:30 jak jechał do D.G. dokładnie w planie 241, tak jak napisał Kuba)
271 - #631+632R_G pisze:Na '27' skład Douglasa
273 - #633+634
276 - #629+630
277 - #440+446
Był też #274+275, który po 9-tej jechał do Będzina w planie poc. 274 (chyba, że go pomyliłem z innym składem), a po 14-stej w planie 275.
Peter pisze:poc. 611 #661
Na poc. 602 kursuje teraz wagon 815.hanys76 pisze:601# 814
602# zakarlik 699
603# zakarlik 781
604# 810
605# 812
606# 808
607# 806
608# 734+735
609# 809
610# 816
612# 805
Niema na trasie wagonów 813 oraz 815, możliwe że wyjadą w ciągu dnia.
Na poc. 603 kursuje teraz wagon 813.
Tak jak pisałem wyżej skład 734+735 na poc. 608 kursował tylko do ok. 10:30. Obecnie kursuje skład 746+745.
Peter pisze:poc. 111 #691+689
poc. 112 #702+701
poc. 117 #746+745
hanys76 pisze:115# 725+736
116# 262+282
poc. 112 - obecnie skład 571+618luki pisze:117 (jeszcze #746+745) oraz 118 #370 jechały razem o 12:00 do Chebzia
- po 13:00 już obsada tych pociągów wygladała zupełnie inaczej:
117 - #746+745 -> #692
118 - #370 - >#328
poc. 113 - 637+638 (zgodnie z tym co już pisałem wyżej)
poc. 114 - 662+617
poc. 117 - obecnie solówka 598
Peter pisze:poc. 1904 #713+714
poc. 1905 #645+646
poc. 1907 #254+255
poc. 192 - 548+488hanys76 pisze:1902# 354+355 lub 548+488
1903# 471+478
1905# 645+646
1908# 711+712
1909# 579+610
1911# skład weka
poc. 196 - 482+483
poc. 1910 - 276+278
poc. 1911 - 464+465
poc. 1912 - 272+273 (po wczorajszym połamaniu teraz ma nowy srebrzysty pantograf OTK-1)
hanys76 pisze:202# 495+496
R_G pisze:Na '20' skład Antyradia
poc. 205 - 726+727Fevon pisze:2003 - #772+771
2007 - #680+679
poc. 206 - 574+573
hanys76 pisze:92# 354+355 lub 548+488
poc. 94 - 644+344luki pisze:93 - #683
poc. 98 - 647+648
poc. 173 - 721luki pisze:171 - #709
172 - #717
poc. 174 - solówka z OTK-2
poc. 175 - 715
Rezerwa na Chebziu - 706.
poc. 182 - 256 (rozłożony tylny sprzęg)luki pisze:181 - #477
I płynnie przechodzimy do Zabrza:
poc. 11 - 654
poc. 12 - 653
poc. 14 - 259
poc. 15 - 658
poc. 16 - 639
poc. 17 - 458 (o 12:00 pasażer w kabinie)
poc. 18 - 788 (z nowym pantografem, przypominam, że wczoraj nie jeździł, a przedwczoraj miał swój stary czarny)
Bardzo dużo dziś się działo na linii 3, na którą wprawdzie podglądu nie mam, ale widzę zjazdy awaryjne.
O godzinie 13:48 na plac Wolności z kierunku Gliwic włączył się na trójkę skład w ładnym zakładowym. Wszystko wskazuje na poc. 34, bo o tej porze ma odjazd do Makoszów.
O godzinie 13:50 w kierunku zajezdni Gliwice jechał z centrum Zabrza skład 401+402 z podpiętymi zdefektowanym składem w zakładowym ustawionym tyłem do kierunku jazdy. Oba składy z linii 3.
O godzinie 14:20 jechał z trójki do zajezdni kolejny skład – tym razem w reklamie M1. Nie obsługiwał przystanków.
Skład 401+402 wracał na trójkę podstawiając się na placu Wolności w plan poc. 35 (godz. 15:50).
poc. 401 - 364+392 (najprawdopodobniej)
poc. 402 - skład w zakładowym
poc. 403 - 384+345
poc. 404 - 417+418 (o 12:00 pasażer w kabinie)
poc. 405 - 260+261
poc. 406 - 556+557
poc. 413 - 684
poc. 501 - 620
poc. 502 - 420
poc. 503 - 785
poc. 506 - 608
poc. 507 - 419
poc. 508 - 786
poc. 509 - 742
poc. 510 - 425
poc. 351 - 684
poc. 352 - 460
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 1 raz.
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Linia 1:
Poc. 13 #461
Poc. 15 #658
Linia 9:
#644+344, #647+648.
Linia 11:
Poc. 111 #691+689
Poc. 112 #571+618
Poc. 113 #637+638
Poc. 117 #598
Linia 18:
Poc. 181 #477
Poc. 182 #256
Poc. 183 #267
Poc. 184 #612 (ma fajny dzwonek wewnętrzny, nieco podobny do Solarisa)
Poc. 185 #266
Rezerwa na Chebziu: #706.
Poc. 13 #461
Poc. 15 #658
Linia 9:
#644+344, #647+648.
Linia 11:
Poc. 111 #691+689
Poc. 112 #571+618
Poc. 113 #637+638
Poc. 117 #598
Linia 18:
Poc. 181 #477
Poc. 182 #256
Poc. 183 #267
Poc. 184 #612 (ma fajny dzwonek wewnętrzny, nieco podobny do Solarisa)
Poc. 185 #266
Rezerwa na Chebziu: #706.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
O 7.27 do Placu Wolności jechał skład Nauki Jazdy #131+132, który zawrócił i pojechał do ZawodziaFevon pisze:L - #coś+132 na zawodziu w kierunku rynku o 8:25
O 7.35 z Zawodzia jechał pusty skład #691+689 oznaczony jako poc.111.
O 16.40 z zajezdni Zawodzie wyjechał #813, który pojechał bez pasażerów na Rynek.
Peter pisze:poc. 164 #591
poc. 165 #693+694
161 zakarlik #673hanys76 pisze:162# 578+577
163# 268+269
Około 17.20 na Brynowie stał skład #578+577. Drugi wagon był odłączony.
R_G pisze:1406 - #270
1409 - #505
1402 #688Fevon pisze:1407 - #416
1403 #768
1404 #504
1405 #748
701 #779luki pisze:707 - #491Fevon pisze:709 - #708
708 - #705
702 #710
703 #704
704 #77
705 solówka z pantogratem OTK-2, gniazdami z tuły, na dwóch, lewych oknach przyklejone były jakieś folie
706 #678
132 #338luki pisze:134 - #329
133 #371
1501 #583+584DW pisze:1505 - najprawdop. #270+271R_G, TŚ-ZKT1/hanys76 pisze:1504 #664+663 / 636+635
1506# 604+603
1507# 759
1502 - #279+280
1508 #670+669
201 #264+265ff pisze:hanys76 pisze:202# 495+496R_G pisze: Na '20' skład Antyradiapoc. 205 - 726+727Fevon pisze:2003 - #772+771
2007 - #680+679
poc. 206 - 574+573
208 #695+593
209 #659+660
EDIT
Jak informuje Tatra T1 z WPK Katowice:ff pisze:O godzinie 13:50 w kierunku zajezdni Gliwice jechał z centrum Zabrza skład 401+402 z podpiętymi zdefektowanym składem w zakładowym ustawionym tyłem do kierunku jazdy. Oba składy z linii 3.
O godzinie 14:20 jechał z trójki do zajezdni kolejny skład – tym razem w reklamie M1. Nie obsługiwał przystanków.
Krótko przed 13 zdefektował na pętli w Makoszowach tramwaj linii 3, poc. 35. wagony #564+#565. Poc. 31, wagony #401+#402, dostał podjazd do Makoszów z Parku Świerczewskiego i z holował zdefektowany skład do zajezdni. Również poc. 34, wagony #655+#393, zjechał do zajezdni (w pierwszym wagonie wybijał stycznik liniowy).
Akurat wykluczenie 341+342 jest oczywiste. Wagony te mają grzybki i kable na dachu, a przede wszystkim nie mają kremowych listew.hanys76 pisze:O 8.25 ze Stroszka do Placu Sikorskiego jechał skład 373+613 na linię 10. W tym czasie na Stroszek zjezdzał ,zdefektowany skład stojedenastek. ( po wnikliwej analizie screena stwierdzam że nie był to 341+342, poniewaz ma zielony pasek na przedniej szybie a 341+342 ma niebieski) * edytowane 18.55
R_G pisze:L-3 jechał przy Ośrodku Sportowym koło 10-tej w kierunku pętli w Zawodziu.
A ja widziałem dwie pozostałe nauki jazdy, czyli nr 2 i skład 111+112. Nauka jazdy 111+112 jechała o 9:10 koło Stadionu do Katowic. Nauka jazdy nr 2 stała na Chebziu o 11:30 obok 662+617 (poc. 114) na 11. Po przyjeździe na pętlę poc. 115 razem poc. 114 i NJ-2 odjechały razem do Lipin.Boguś pisze:O 7.27 do Placu Wolności jechał skład Nauki Jazdy #131+132, który zawrócił i pojechał do ZawodziaFevon pisze:L - #coś+132 na zawodziu w kierunku rynku o 8:25
Ja oba pociągi widziałem przed 11 w kursie do Katowic i był między nimi prawidłowy odstęp. Zresztą w ogóle byłem zdziwiony, bo 11 kursowała tak jak powinna - mijanki z właściwymi pociągami we właściwych miejscach i ani chwili nie straciliśmy na np. oczekiwanie na skład z naprzeciwka.luki pisze:117 (jeszcze #746+745) oraz 118 #370 jechały razem o 12:00 do Chebzia
- po 13:00 już obsada tych pociągów wygladała zupełnie inaczej:
117 - #746+745 -> #692
118 - #370 - >#328
Co do wagonu 370, to miał tablicę z kierunkiem „Katowice Plac Wolności” umieszczaną na ukos przedniej szyby. Kasetka kierunkowa była pusta. Być może tablica była za duża, może motorowy(a) za niski(a) Poza tym zauważyłem jeszcze, że wagon nie ma kabla i grzybka, a niedawno jeszcze miał. To samo 371, choć tu pamiętam, że stracił je po rejestracji.
1503 - #756Kzespół FTŚ pisze:1501 #583+584
1502 - #279+280
1504 #664+663 / 636+635
1505 - #najpr. #270+271
1506# 604+603
1507# 759
1508 #670+669
1505 na pewno nie był obsługiwany przez #270+271 ponieważ:
-rano skład był rozpięty
-pierwszy wagon kursował na poc. 1406
213 - #553Kuba/DW/Marcin pisze:211 - #760
212 - #535
214 - #737
215 - #622
217 - #436
216 - #754 (wg Kuby wagon ten kursował wcześniej na poc.2209 więc musiało dojść do podmiany)
2201 - #527Kuba pisze:2205 - #526
2206 - #567
2208 - #518
2209 - #754
2210 - #450
2202 - #523
2203 - #566
2204 - #517
2207 - #334
2209 - #509 (po prawdopodobnej podmianie)
243 - #666Kuba/DW pisze:241 - #755
242 - #521
244 - #513 (o 7:30; o 9:30 w jego planie przez Pogoń do Centrum jechał #666, jednak wcześniej nie jechał poc. 243, więc może wyjeżdżał on właśnie na ten poc.?)
245 - #451
246 - #790
244 - #448 (czyli tu też była podmiana)
Ponadto potwierdzam przede wszystkim #755 na 241-sorry za poranną pomyłkę
2601 - #552Fevon/DW/R&G pisze:2603 - #524
2604 - #498
2605 - #621
2606 - #625
2607 - #532
2609 - #534
2608 - #511
2602 - #524
2610 - #627
Potwierdzam skład #274+275 na poc. 275DW pisze:271 - #631+632
273 - #633+634
276 - #629+630
277 - #440+446
Był też #274+275
281 - #452
282 - #667
283 - #515
284 - #skład w zakładowym ale obsługujący tylko przez I wagon
Ponadto L-3 jechała tuż za wagonem #517 po godzinie 17 z pętli w czeladzi w kierunku będzińskiego Ronda.
Pozdrawiam R1 :santa:
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
ff pisze:I płynnie przechodzimy do Zabrza:
Bardzo dużo dziś się działo na linii 3, na którą wprawdzie podglądu nie mam, ale widzę zjazdy awaryjne.
O godzinie 13:48 na plac Wolności z kierunku Gliwic włączył się na trójkę skład w ładnym zakładowym. Wszystko wskazuje na poc. 34, bo o tej porze ma odjazd do Makoszów.
O godzinie 13:50 w kierunku zajezdni Gliwice jechał z centrum Zabrza skład 401+402 z podpiętymi zdefektowanym składem w zakładowym ustawionym tyłem do kierunku jazdy. Oba składy z linii 3.
O godzinie 14:20 jechał z trójki do zajezdni kolejny skład – tym razem w reklamie M1. Nie obsługiwał przystanków.
Skład 401+402 wracał na trójkę podstawiając się na placu Wolności w plan poc. 35 (godz. 15:50).
No to zacznę od tego bałaganu na T3:Użytkownik Tatra T1 na forum WPK pisze:Krótko przed 13 zdefektował na pętli w Makoszowach tramwaj linii 3, poc. 35. wagony #564+#565. Poc. 31, wagony #401+#402, dostał podjazd do Makoszów z Parku Świerczewskiego i z holował zdefektowany skład do zajezdni. Również poc. 34, wagony #655+#393, zjechał do zajezdni (w pierwszym wagonie wybijał stycznik liniowy).
- Tak jak informuje użytkownik Tatra T1 z forum WPK potwierdzam, że zdefektował skład #564+565. Skład #401+402 zabrał defekta do zajezdni - to również potwierdzam
- Po 15.15 kolejne zatrzymanie gdzieś na trasie, gdyż skład w zakładowym (planowo - #561+382) stał bardzo długo na mijance Zabrze Park Świerczewskiego. Napewno do 15.35 nic z centrum nie przyjeżdżało. Tak więc skład ten napewno stał na mijance 15minut.
- Do pl. Wolności o 17.25 przyjechał skład #401+402 (poc. 35, 3min przed czasem). Po dojechaniu do pl. Krakowskiego zatrzymał się za. Przed nim zaś stał skład #558+559 (odmalowany w barwy zakładowe po reklamie 'Ardo' ). Motorniczy co chwilę otwierał i zamykał drzwi, choć skład stał kilkanaście metrów od przystanku Zabrze Lutra. Około 16.45 z Makoszów dopiero przyjechał skład #364+392. Skład ten z przodu miał tablicę 'Zjazd do Zajezdni'. Był ciemny, nie było w nim pasażerów. Nie miał również z przodu nr pociągu. Zaraz za nim jechał skład #561+382 (oznaczony jako poc. 32 ale "całkiem obok planu"). Po zwolnieniu jednotoru oba składy - #558+559 i #401+402 pojechały do Makoszów. Co ciekawe skład #558+559 jako pierwszy obsługiwał przystanki, zaś skład #401+402 nie obsłużył przystanków Zabrze Roosevelt'a i Zabrze Jagiełły, choć w wagonie #402 byli pasażerowie. Dopiero po tym jak pasażerowie wciskali wszystkie przyciski jakie się da, motorniczy otworzył drzwi na przystanku Zabrze Skansen Guido. Do Makoszów zaś drzwi otwierał już normalnie.
Hmm, pokuszę się o wypisanie obsad z trójki:
Poc. 31 - #401+402 -> #364+392?
Poc. 32 - #561+382
Poc. 33 - #651+652 - co się z nim działo po 17 to nie wiem
Poc. 34 - #655+393 -> #558+559
Poc. 35 - #564+565 -> #401+402
Na poc. 401 widziałem po południu skład #379+415.ff pisze:poc. 401 - 364+392 (najprawdopodobniej)
poc. 402 - skład w zakładowym
poc. 403 - 384+345
poc. 404 - 417+418 (o 12:00 pasażer w kabinie)
poc. 405 - 260+261
poc. 406 - 556+557
poc. 413 - 684
Poc. 402 - #395+386
Na poc. 502 widziałem #785. Jechał w planie tego pociągu po 17 i do tego napewno widziałem nr "02" z przodu. Skoro go widziałeś na poc. 503 to może przeszedł w ciągu dnia.ff pisze: poc. 501 - 620
poc. 502 - 420
poc. 503 - 785
poc. 506 - 608
poc. 507 - 419
poc. 508 - 786
poc. 509 - 742
poc. 510 - 425
Ostatnio zmieniony 05 gru 2008, 21:31 przez rafalurbino18, łącznie zmieniany 3 razy.
Wspominałem o tym 20 czerwca w temacie "Remonty bieżące, odświerzenia" :mryellow:ff pisze:Poza tym zauważyłem jeszcze, że wagon nie ma kabla i grzybka, a niedawno jeszcze miał. To samo 371, choć tu pamiętam, że stracił je po rejestracji.
Wychodzi na to, że #370 stracił kabel i grzybek w czerwcu lub jeszcze w maju.Odmalowana została solówka #371, która dostała nowe migacze z przodu i tylne światła. Niestety, tak jak w przypadku #370 została pozbawiona kabla zasilającego i grzybka.
Widziałem go jadąc tramwajem i jakoś tak mi przemknął, że nie zauważyłem przodu (czyli również numerka). Rzuciło mi się za to w oczy ciemniejsze malowanie i kremowe listwy, a tak wygląda #270+271, więc stąd to skojarzenie. Ale wynika z tego, że musiał tam być skład do niego podobny.R_G pisze:1505 na pewno nie był obsługiwany przez #270+271 ponieważ:DW pisze:1505 - #najpr. #270+271
-rano skład był rozpięty
-pierwszy wagon kursował na poc. 1406
Czyli ok. 9-tej dokonano następujących podmian na 24:R_G pisze:243 - #666DW pisze:244 - #513 (o 7:30; o 9:30 w jego planie przez Pogoń do Centrum jechał #666, jednak wcześniej nie jechał poc. 243, więc może wyjeżdżał on właśnie na ten poc.?)
244 - #448 (czyli tu też była podmiana)
243 - ? -> #666
244 - #513 -> #448
Poc. 243 wyjeżdżał zatem w kier. Okrzei opóźniony 20 min. i zapewne jechał tam bez pasażerów, bo tak mi się wcześniej zdawało.
Tu się chyba jednak mylisz, bo:R_G pisze:2602 - #524DW pisze:2603 - #524
- o 14:00 jechałem tym wagonem na 2603 w kier. Mysłowic
- ok. 18:00 widziałem na 2602 - #508
- ok. 19:40 widziałem #524 jak jechał do Milowic w planie 2603
Chyba, że rano było inaczej...
2711 - #513 (który rano zdefektował na 244)
2712 - #424
2713 - #633+634
2716 - #629+630
2717 - #440+446
Ja tym wagonem jechałem tym kursem-wagon jechał planowo i planowo miał mijankę m.in. z 2610 na PawiakuDW pisze:2603 - #524Tu się chyba jednak mylisz, bo:R&G pisze:2602 - #524
- o 14:00 jechałem tym wagonem na 2603 w kier. Mysłowic
- ok. 18:00 widziałem na 2602 - #508
- ok. 19:40 widziałem #524 jak jechał do Milowic w planie 2603
Chyba, że rano było inaczej...
Ostatnio zmieniony 05 gru 2008, 22:09 przez R_G, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam R1 :santa:
Tu się mogłem faktycznie pomylić, gdyż wziąłem go z czasówki. Wagon 785 stał na Zaborzu gotowy do odjazdu o 17:12. W takim razie moje poc. 501 i 502 też powinny być o jeden wcześniej - 620 byłby na 512, a 420 na 501. Pozostałe na pewno są dobrze.rafalurbino18 pisze:Na poc. 502 widziałem #785. Jechał w planie tego pociągu po 17 i do tego napewno widziałem nr "02" z przodu. Skoro go widziałeś na poc. 503 to może przeszedł w ciągu dnia.
A tak w ogóle to było jeszcze jedno zamieszanie w Zabrzu. Tym razem z linią 1 i 4. O godzinie 16:30 specjalnie czekałem na moderusa do Chebzia, aby przyjrzeć się nowemu pantografowi. Moderus nie przyjechał. Kilka minut później przyjechał skład 260+261 z poc. 405 (opóźniony 12 minut). I potem przez kolejne 20 minut nie przyjechało nic - ani 18, ani 406, ani 11. Na horyzoncie, z którego widać tramwaj na długo przed przyjazdem było ciagle ciemno. Chyba moderus nawalił lub miał wypadek, gdyż to on był pierwszym, który nie przyjechał. Do Gliwic kurs wcześniej jechał o czasie (no może kilka minut miał w plecy).
Wieczorne podmiany 11/19:
poc. 1115 - 699 solo (wagon jeździ z wyłączonym oświetleniem obu wyświetlaczy i tylnej kasetki)
poc. 1117 - 747
poc. 1113 - 590
poc. 1111 - 270 solo
poc. 1919 - skład 579+610 z poc. 199 (oba kółka)
poc. 1913 - 347 (do Katowic jechał 12 minut opóźniony)
poc. 1915 - skład 645+646 z poc. 195
poc. 1917 - skład 456+457 (na poc. 197 jeździł 254+255); skład jechał z Katowic całkiem pusty i opóźniony 15 minut.
Nikt dziś nie pisał co jeździło na poc. 191. Żeby było śmiesznie, to obecnie na nim kursuje solówka 487, choć do samego końca powinien być tu skład.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 5 razy.
To mogłoby się jednak zgadzać, bo teraz sobie skojarzyłem, że widziałem go o 19:40 w Dańdówce na skrzyżowniu, kiedy pownien jechać 2602, a jego przodu nie widziałem, więc mógł zjeżdżać planowo do zajezdni. W takim razie ok. 18:40 musiano dokonać podmiany w Milowicach:R_G pisze:Ja tym wagonem jechałem tym kursem-wagon jechał planowo i planowo miał mijankę m.in. z 2610 na PawiakuDW pisze:2603 - #524Tu się chyba jednak mylisz, bo:R&G pisze:2602 - #524
- o 14:00 jechałem tym wagonem na 2603 w kier. Mysłowic
- ok. 18:00 widziałem na 2602 - #508
- ok. 19:40 widziałem #524 jak jechał do Milowic w planie 2603
Chyba, że rano było inaczej...
2602 - #508 -> #524
2603 - #524 -> #508
Pamiętam, że gdy obserwowałem wcześniej wieczorne kursy 26 przed zjazdowymi to dość często miały miejsce takie podmiany
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości