2008.12.05

Tutaj piszemy o wszystkim co się działo danego dnia.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

2008.12.05

#1 Post autor: Peter » 05 gru 2008, 08:13

poc. 611 #661

poc. 111 #691+689
poc. 112 #702+701
poc. 117 #746+745

poc. 164 #591
poc. 165 #693+694

poc. 1904 #713+714
poc. 1905 #645+646
poc. 1907 #254+255
*SDIP (U.N.O.)

hanys76
Posty: 9058
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#2 Post autor: hanys76 » 05 gru 2008, 08:24

162# 578+577
163# 268+269

601# 814
602# zakarlik 699 :!:
603# zakarlik 781 :!:
604# 810
605# 812
606# 808
607# 806
608# 734+735
609# 809
610# 816
612# 805

92# 354+355 lub 548+488

1902# 354+355 lub 548+488
1903# 471+478
1905# 645+646
1908# 711+712
1909# 579+610
1911# skład weka

115# 725+736
116# 262+282

202# 495+496

1504# 636+635
1506# 604+603
1507# 759

O 8.25 ze Stroszka do Placu Sikorskiego jechał skład 373+613 na linię 10. W tym czasie na Stroszek zjezdzał ,zdefektowany skład stojedenastek. ( po wnikliwej analizie screena stwierdzam że nie był to 341+342, poniewaz ma zielony pasek na przedniej szybie a 341+342 ma niebieski) * edytowane 18.55

Przed 8.00 w kierunku Zamłynia, pojechała robocza enka z lorką.

Niema na trasie wagonów 813 oraz 815, możliwe że wyjadą w ciągu dnia.
Załączniki
snap_c1.jpg
Ostatnio zmieniony 05 gru 2008, 18:55 przez hanys76, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Lohner
Posty: 3103
Rejestracja: 23 gru 2007, 13:00
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

#3 Post autor: Lohner » 05 gru 2008, 10:16

1504 #664+663
Może zacznij używać znaku "->" jako podmiana niż cytować i pisać bez podmiany....
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/

R_G
Posty: 2720
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#4 Post autor: R_G » 05 gru 2008, 11:58

1406 - #270
1409 - #505
TŚ-ZKT1/hanys76 pisze:1504 #664+663 / 636+635
1506# 604+603
1507# 759
1502 - #279+280

Na '20' skład Antyradia

2605- #621 (czyli jednak nie pojechał do Łodzi :/ )
2606 - #625

Na '27' skład Douglasa

L-3 jechał przy Ośrodku Sportowym koło 10-tej w kierunku pętli w Zawodziu.
Ostatnio zmieniony 05 gru 2008, 20:33 przez R_G, łącznie zmieniany 1 raz.
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#5 Post autor: ff » 05 gru 2008, 12:23

Skład 734+735 przed 11:00 zjeżdzał z trasy z poc. 608. Był bez kwadratu, numeru pociągu. Na wyświetlaczu miał "6 Bytom Politechnika Ś". Jechał z Bytomia przed poc. 607 bez pasażerów, czyli musiał zawrócić na placu Sikorskiego. O 10:55 był na chorzowskim rynku.

Na poc. 113 pięknie odmalowany skład 637+638. Skład przeszedł kosmetyczne zmiany charakterystyczne dla Zawodzia wykonywane podczas rejestracji, np. nowe klosze kierunkowskazów przednych i tylnych.

Reszta informacji i obsad z mojej strony tradycyjnie koło 18:00 :)

Awatar użytkownika
Fevon
Posty: 111
Rejestracja: 05 lut 2008, 13:58
Lokalizacja: Sosnowiec

#6 Post autor: Fevon » 05 gru 2008, 12:24

709 - #708

1407 - #416

2003 - #772+771
2007 - #680+679

2603 - #524
2607 - #532
2609 - #534

L - #coś+132 na zawodziu w kierunku rynku o 8:25

Awatar użytkownika
Kuba
Posty: 743
Rejestracja: 22 kwie 2008, 10:52
Lokalizacja: Będzin/Mierzęcice

#7 Post autor: Kuba » 05 gru 2008, 13:23

214 - #737

2205 - #526
2206 - #567
2208 - #518
2209 - #754

2210 - #450

241 - #755
"Idę do roboty na zajezdnię, będę zmieniał opony w tramwajach!"
http://mierzecice.myminicity.com/

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#8 Post autor: luki » 05 gru 2008, 13:56

503 - #681
Fevon pisze:709 - #708
707 - #491
708 - #705

93 - #683
Peter pisze:poc. 111 #691+689
poc. 112 #702+701
poc. 117 #746+745
hanys76 pisze:115# 725+736
116# 262+282
117 (jeszcze #746+745) oraz 118 #370 jechały razem o 12:00 do Chebzia
- po 13:00 już obsada tych pociągów wygladała zupełnie inaczej:
117 - #746+745 -> #692
118 - #370 - >#328

102 - #373+613

134 - #329

171 - #709
172 - #717

181 - #477
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Marcin
Posty: 1860
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze

#9 Post autor: Marcin » 05 gru 2008, 15:15

Kuba pisze:214 - #737
212-#535
21?-#436
Kuba pisze:2205 - #526
2206 - #567
2208 - #518
2209 - #754
2210 - #450
Jeździ jeszcze zdaje mi się #509

28?-#515

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#10 Post autor: DW » 05 gru 2008, 17:05

R_G, TŚ-ZKT1/hanys76 pisze:1504 #664+663 / 636+635
1506# 604+603
1507# 759
1502 - #279+280
1505 - najprawdop. #270+271
Marcin, Kuba pisze:212 - #535
214 - #737
21? - #436
211 - #760
215 - #622
217 - #436
Kuba pisze:241 - #755
242 - #521
244 - #513 (o 7:30; o 9:30 w jego planie przez Pogoń do Centrum jechał #666, jednak wcześniej nie jechał poc. 243, więc może wyjeżdżał on właśnie na ten poc.?)
245 - #451
246 - #790
R_G,Fevon pisze:2603 - #524
2604/5- #621 (czyli jednak nie pojechał do Łodzi :/ )
2606 - #625
2607 - #532
2608/9- #755
2609 - #534
2604 - #498 (widziany o 7:30)
2605 - solówka z mysłowickim OTK-2, więc pasowałoby na #621
2608 - #511 (widziany o 14:00; a #755 widziałem o 9:30 jak jechał do D.G. dokładnie w planie 241, tak jak napisał Kuba)
R_G pisze:Na '27' skład Douglasa
271 - #631+632
273 - #633+634
276 - #629+630
277 - #440+446
Był też #274+275, który po 9-tej jechał do Będzina w planie poc. 274 (chyba, że go pomyliłem z innym składem), a po 14-stej w planie 275.

Awatar użytkownika
Patryk105
Posty: 1690
Rejestracja: 01 paź 2007, 19:42
Lokalizacja: Chorzów

#11 Post autor: Patryk105 » 05 gru 2008, 17:05

Na poc.113 - 637+638 są odmalowane i odnowione. Wagon 637 ma pantograf OTK-2, proszę o dopisanie do listy.
Pozdrawiam ;)

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#12 Post autor: ff » 05 gru 2008, 18:28

Peter pisze:poc. 611 #661
hanys76 pisze:601# 814
602# zakarlik 699 :!:
603# zakarlik 781 :!:
604# 810
605# 812
606# 808
607# 806
608# 734+735
609# 809
610# 816
612# 805

Niema na trasie wagonów 813 oraz 815, możliwe że wyjadą w ciągu dnia.
Na poc. 602 kursuje teraz wagon 815.
Na poc. 603 kursuje teraz wagon 813.

Tak jak pisałem wyżej skład 734+735 na poc. 608 kursował tylko do ok. 10:30. Obecnie kursuje skład 746+745.
Peter pisze:poc. 111 #691+689
poc. 112 #702+701
poc. 117 #746+745
hanys76 pisze:115# 725+736
116# 262+282
luki pisze:117 (jeszcze #746+745) oraz 118 #370 jechały razem o 12:00 do Chebzia
- po 13:00 już obsada tych pociągów wygladała zupełnie inaczej:
117 - #746+745 -> #692
118 - #370 - >#328
poc. 112 - obecnie skład 571+618
poc. 113 - 637+638 (zgodnie z tym co już pisałem wyżej)
poc. 114 - 662+617
poc. 117 - obecnie solówka 598
Peter pisze:poc. 1904 #713+714
poc. 1905 #645+646
poc. 1907 #254+255
hanys76 pisze:1902# 354+355 lub 548+488
1903# 471+478
1905# 645+646
1908# 711+712
1909# 579+610
1911# skład weka
poc. 192 - 548+488
poc. 196 - 482+483
poc. 1910 - 276+278
poc. 1911 - 464+465
poc. 1912 - 272+273 (po wczorajszym połamaniu teraz ma nowy srebrzysty pantograf OTK-1)
hanys76 pisze:202# 495+496
R_G pisze:Na '20' skład Antyradia
Fevon pisze:2003 - #772+771
2007 - #680+679
poc. 205 - 726+727
poc. 206 - 574+573
hanys76 pisze:92# 354+355 lub 548+488
luki pisze:93 - #683
poc. 94 - 644+344
poc. 98 - 647+648
luki pisze:171 - #709
172 - #717
poc. 173 - 721
poc. 174 - solówka z OTK-2
poc. 175 - 715

Rezerwa na Chebziu - 706.
luki pisze:181 - #477
poc. 182 - 256 (rozłożony tylny sprzęg)

I płynnie przechodzimy do Zabrza:

poc. 11 - 654
poc. 12 - 653
poc. 14 - 259
poc. 15 - 658
poc. 16 - 639
poc. 17 - 458 (o 12:00 pasażer w kabinie)
poc. 18 - 788 (z nowym pantografem, przypominam, że wczoraj nie jeździł, a przedwczoraj miał swój stary czarny)

Bardzo dużo dziś się działo na linii 3, na którą wprawdzie podglądu nie mam, ale widzę zjazdy awaryjne.

O godzinie 13:48 na plac Wolności z kierunku Gliwic włączył się na trójkę skład w ładnym zakładowym. Wszystko wskazuje na poc. 34, bo o tej porze ma odjazd do Makoszów.

O godzinie 13:50 w kierunku zajezdni Gliwice jechał z centrum Zabrza skład 401+402 z podpiętymi zdefektowanym składem w zakładowym ustawionym tyłem do kierunku jazdy. Oba składy z linii 3.

O godzinie 14:20 jechał z trójki do zajezdni kolejny skład – tym razem w reklamie M1. Nie obsługiwał przystanków.

Skład 401+402 wracał na trójkę podstawiając się na placu Wolności w plan poc. 35 (godz. 15:50).

poc. 401 - 364+392 (najprawdopodobniej)
poc. 402 - skład w zakładowym
poc. 403 - 384+345
poc. 404 - 417+418 (o 12:00 pasażer w kabinie)
poc. 405 - 260+261
poc. 406 - 556+557

poc. 413 - 684

poc. 501 - 620
poc. 502 - 420
poc. 503 - 785
poc. 506 - 608
poc. 507 - 419
poc. 508 - 786
poc. 509 - 742
poc. 510 - 425

poc. 351 - 684
poc. 352 - 460
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#13 Post autor: KZKGaPowicz » 05 gru 2008, 19:22

Linia 1:
Poc. 13 #461
Poc. 15 #658
Linia 9:
#644+344, #647+648.
Linia 11:
Poc. 111 #691+689
Poc. 112 #571+618
Poc. 113 #637+638
Poc. 117 #598
Linia 18:
Poc. 181 #477
Poc. 182 #256
Poc. 183 #267
Poc. 184 #612 (ma fajny dzwonek wewnętrzny, nieco podobny do Solarisa)
Poc. 185 #266
Rezerwa na Chebziu: #706.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#14 Post autor: ff » 05 gru 2008, 19:25

Po raz kolejny proszę nie powtarzać wypisanych wcześniej obsad i informacji.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#15 Post autor: Boguś » 05 gru 2008, 19:59

Fevon pisze:L - #coś+132 na zawodziu w kierunku rynku o 8:25
O 7.27 do Placu Wolności jechał skład Nauki Jazdy #131+132, który zawrócił i pojechał do Zawodzia

O 7.35 z Zawodzia jechał pusty skład #691+689 oznaczony jako poc.111.

O 16.40 z zajezdni Zawodzie wyjechał #813, który pojechał bez pasażerów na Rynek.
Peter pisze:poc. 164 #591
poc. 165 #693+694
hanys76 pisze:162# 578+577
163# 268+269
161 zakarlik #673
Około 17.20 na Brynowie stał skład #578+577. Drugi wagon był odłączony.
R_G pisze:1406 - #270
1409 - #505
Fevon pisze:1407 - #416
1402 #688
1403 #768
1404 #504
1405 #748
luki pisze:
Fevon pisze:709 - #708
707 - #491
708 - #705
701 #779
702 #710
703 #704
704 #77
705 solówka z pantogratem OTK-2, gniazdami z tuły, na dwóch, lewych oknach przyklejone były jakieś folie
706 #678
luki pisze:134 - #329
132 #338
133 #371
DW pisze:
R_G, TŚ-ZKT1/hanys76 pisze:1504 #664+663 / 636+635
1506# 604+603
1507# 759
1502 - #279+280
1505 - najprawdop. #270+271
1501 #583+584
1508 #670+669
ff pisze:
hanys76 pisze:202# 495+496
R_G pisze: Na '20' skład Antyradia
Fevon pisze:2003 - #772+771
2007 - #680+679
poc. 205 - 726+727
poc. 206 - 574+573
201 #264+265
208 #695+593
209 #659+660

EDIT
ff pisze:O godzinie 13:50 w kierunku zajezdni Gliwice jechał z centrum Zabrza skład 401+402 z podpiętymi zdefektowanym składem w zakładowym ustawionym tyłem do kierunku jazdy. Oba składy z linii 3.

O godzinie 14:20 jechał z trójki do zajezdni kolejny skład – tym razem w reklamie M1. Nie obsługiwał przystanków.
Jak informuje Tatra T1 z WPK Katowice:
Krótko przed 13 zdefektował na pętli w Makoszowach tramwaj linii 3, poc. 35. wagony #564+#565. Poc. 31, wagony #401+#402, dostał podjazd do Makoszów z Parku Świerczewskiego i z holował zdefektowany skład do zajezdni. Również poc. 34, wagony #655+#393, zjechał do zajezdni (w pierwszym wagonie wybijał stycznik liniowy).

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#16 Post autor: ff » 05 gru 2008, 20:43

hanys76 pisze:O 8.25 ze Stroszka do Placu Sikorskiego jechał skład 373+613 na linię 10. W tym czasie na Stroszek zjezdzał ,zdefektowany skład stojedenastek. ( po wnikliwej analizie screena stwierdzam że nie był to 341+342, poniewaz ma zielony pasek na przedniej szybie a 341+342 ma niebieski) * edytowane 18.55
Akurat wykluczenie 341+342 jest oczywiste. Wagony te mają grzybki i kable na dachu, a przede wszystkim nie mają kremowych listew.
R_G pisze:L-3 jechał przy Ośrodku Sportowym koło 10-tej w kierunku pętli w Zawodziu.
Boguś pisze:
Fevon pisze:L - #coś+132 na zawodziu w kierunku rynku o 8:25
O 7.27 do Placu Wolności jechał skład Nauki Jazdy #131+132, który zawrócił i pojechał do Zawodzia
A ja widziałem dwie pozostałe nauki jazdy, czyli nr 2 i skład 111+112. Nauka jazdy 111+112 jechała o 9:10 koło Stadionu do Katowic. Nauka jazdy nr 2 stała na Chebziu o 11:30 obok 662+617 (poc. 114) na 11. Po przyjeździe na pętlę poc. 115 razem poc. 114 i NJ-2 odjechały razem do Lipin.
luki pisze:117 (jeszcze #746+745) oraz 118 #370 jechały razem o 12:00 do Chebzia
- po 13:00 już obsada tych pociągów wygladała zupełnie inaczej:
117 - #746+745 -> #692
118 - #370 - >#328
Ja oba pociągi widziałem przed 11 w kursie do Katowic i był między nimi prawidłowy odstęp. Zresztą w ogóle byłem zdziwiony, bo 11 kursowała tak jak powinna - mijanki z właściwymi pociągami we właściwych miejscach i ani chwili nie straciliśmy na np. oczekiwanie na skład z naprzeciwka.

Co do wagonu 370, to miał tablicę z kierunkiem „Katowice Plac Wolności” umieszczaną na ukos przedniej szyby. Kasetka kierunkowa była pusta. Być może tablica była za duża, może motorowy(a) za niski(a) :D Poza tym zauważyłem jeszcze, że wagon nie ma kabla i grzybka, a niedawno jeszcze miał. To samo 371, choć tu pamiętam, że stracił je po rejestracji.

R_G
Posty: 2720
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#17 Post autor: R_G » 05 gru 2008, 21:03

zespół FTŚ pisze:1501 #583+584
1502 - #279+280
1504 #664+663 / 636+635
1505 - #najpr. #270+271
1506# 604+603
1507# 759
1508 #670+669
1503 - #756K
1505 na pewno nie był obsługiwany przez #270+271 ponieważ:
-rano skład był rozpięty
-pierwszy wagon kursował na poc. 1406
Kuba/DW/Marcin pisze:211 - #760
212 - #535
214 - #737
215 - #622
217 - #436
213 - #553
216 - #754 (wg Kuby wagon ten kursował wcześniej na poc.2209 więc musiało dojść do podmiany)
Kuba pisze:2205 - #526
2206 - #567
2208 - #518
2209 - #754
2210 - #450
2201 - #527
2202 - #523
2203 - #566
2204 - #517
2207 - #334

2209 - #509 (po prawdopodobnej podmianie)
Kuba/DW pisze:241 - #755
242 - #521
244 - #513 (o 7:30; o 9:30 w jego planie przez Pogoń do Centrum jechał #666, jednak wcześniej nie jechał poc. 243, więc może wyjeżdżał on właśnie na ten poc.?)
245 - #451
246 - #790
243 - #666
244 - #448 (czyli tu też była podmiana)
Ponadto potwierdzam przede wszystkim #755 na 241-sorry za poranną pomyłkę
Fevon/DW/R&G pisze:2603 - #524
2604 - #498
2605 - #621
2606 - #625
2607 - #532
2609 - #534
2608 - #511
2601 - #552
2602 - #524
2610 - #627
DW pisze:271 - #631+632
273 - #633+634
276 - #629+630
277 - #440+446
Był też #274+275
Potwierdzam skład #274+275 na poc. 275

281 - #452
282 - #667
283 - #515
284 - #skład w zakładowym ale obsługujący tylko przez I wagon

Ponadto L-3 jechała tuż za wagonem #517 po godzinie 17 z pętli w czeladzi w kierunku będzińskiego Ronda.
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

rafalurbino18
Posty: 6216
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#18 Post autor: rafalurbino18 » 05 gru 2008, 21:20

ff pisze:I płynnie przechodzimy do Zabrza:

Bardzo dużo dziś się działo na linii 3, na którą wprawdzie podglądu nie mam, ale widzę zjazdy awaryjne.

O godzinie 13:48 na plac Wolności z kierunku Gliwic włączył się na trójkę skład w ładnym zakładowym. Wszystko wskazuje na poc. 34, bo o tej porze ma odjazd do Makoszów.

O godzinie 13:50 w kierunku zajezdni Gliwice jechał z centrum Zabrza skład 401+402 z podpiętymi zdefektowanym składem w zakładowym ustawionym tyłem do kierunku jazdy. Oba składy z linii 3.

O godzinie 14:20 jechał z trójki do zajezdni kolejny skład – tym razem w reklamie M1. Nie obsługiwał przystanków.

Skład 401+402 wracał na trójkę podstawiając się na placu Wolności w plan poc. 35 (godz. 15:50).
Użytkownik Tatra T1 na forum WPK pisze:Krótko przed 13 zdefektował na pętli w Makoszowach tramwaj linii 3, poc. 35. wagony #564+#565. Poc. 31, wagony #401+#402, dostał podjazd do Makoszów z Parku Świerczewskiego i z holował zdefektowany skład do zajezdni. Również poc. 34, wagony #655+#393, zjechał do zajezdni (w pierwszym wagonie wybijał stycznik liniowy).
No to zacznę od tego bałaganu na T3:
- Tak jak informuje użytkownik Tatra T1 z forum WPK potwierdzam, że zdefektował skład #564+565. Skład #401+402 zabrał defekta do zajezdni - to również potwierdzam
- Po 15.15 kolejne zatrzymanie gdzieś na trasie, gdyż skład w zakładowym (planowo - #561+382) stał bardzo długo na mijance Zabrze Park Świerczewskiego. Napewno do 15.35 nic z centrum nie przyjeżdżało. Tak więc skład ten napewno stał na mijance 15minut.
- Do pl. Wolności o 17.25 przyjechał skład #401+402 (poc. 35, 3min przed czasem). Po dojechaniu do pl. Krakowskiego zatrzymał się za. Przed nim zaś stał skład #558+559 (odmalowany w barwy zakładowe po reklamie 'Ardo' :!:). Motorniczy co chwilę otwierał i zamykał drzwi, choć skład stał kilkanaście metrów od przystanku Zabrze Lutra. Około 16.45 z Makoszów dopiero przyjechał skład #364+392. Skład ten z przodu miał tablicę 'Zjazd do Zajezdni'. Był ciemny, nie było w nim pasażerów. Nie miał również z przodu nr pociągu. Zaraz za nim jechał skład #561+382 (oznaczony jako poc. 32 ale "całkiem obok planu"). Po zwolnieniu jednotoru oba składy - #558+559 i #401+402 pojechały do Makoszów. Co ciekawe skład #558+559 jako pierwszy obsługiwał przystanki, zaś skład #401+402 nie obsłużył przystanków Zabrze Roosevelt'a i Zabrze Jagiełły, choć w wagonie #402 byli pasażerowie. Dopiero po tym jak pasażerowie wciskali wszystkie przyciski jakie się da, motorniczy otworzył drzwi na przystanku Zabrze Skansen Guido. Do Makoszów zaś drzwi otwierał już normalnie.

Hmm, pokuszę się o wypisanie obsad z trójki:
Poc. 31 - #401+402 -> #364+392?
Poc. 32 - #561+382
Poc. 33 - #651+652 - co się z nim działo po 17 to nie wiem
Poc. 34 - #655+393 -> #558+559
Poc. 35 - #564+565 -> #401+402
ff pisze:poc. 401 - 364+392 (najprawdopodobniej)
poc. 402 - skład w zakładowym
poc. 403 - 384+345
poc. 404 - 417+418 (o 12:00 pasażer w kabinie)
poc. 405 - 260+261
poc. 406 - 556+557

poc. 413 - 684
Na poc. 401 widziałem po południu skład #379+415.
Poc. 402 - #395+386
ff pisze: poc. 501 - 620
poc. 502 - 420
poc. 503 - 785
poc. 506 - 608
poc. 507 - 419
poc. 508 - 786
poc. 509 - 742
poc. 510 - 425
Na poc. 502 widziałem #785. Jechał w planie tego pociągu po 17 i do tego napewno widziałem nr "02" z przodu. Skoro go widziałeś na poc. 503 to może przeszedł w ciągu dnia.
Ostatnio zmieniony 05 gru 2008, 21:31 przez rafalurbino18, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#19 Post autor: Boguś » 05 gru 2008, 21:21

ff pisze:Poza tym zauważyłem jeszcze, że wagon nie ma kabla i grzybka, a niedawno jeszcze miał. To samo 371, choć tu pamiętam, że stracił je po rejestracji.
Wspominałem o tym 20 czerwca w temacie "Remonty bieżące, odświerzenia" :mryellow:
Odmalowana została solówka #371, która dostała nowe migacze z przodu i tylne światła. Niestety, tak jak w przypadku #370 została pozbawiona kabla zasilającego i grzybka.
Wychodzi na to, że #370 stracił kabel i grzybek w czerwcu lub jeszcze w maju.

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#20 Post autor: DW » 05 gru 2008, 21:47

R_G pisze:
DW pisze:1505 - #najpr. #270+271
1505 na pewno nie był obsługiwany przez #270+271 ponieważ:
-rano skład był rozpięty
-pierwszy wagon kursował na poc. 1406
Widziałem go jadąc tramwajem i jakoś tak mi przemknął, że nie zauważyłem przodu (czyli również numerka). Rzuciło mi się za to w oczy ciemniejsze malowanie i kremowe listwy, a tak wygląda #270+271, więc stąd to skojarzenie. Ale wynika z tego, że musiał tam być skład do niego podobny.
R_G pisze:
DW pisze:244 - #513 (o 7:30; o 9:30 w jego planie przez Pogoń do Centrum jechał #666, jednak wcześniej nie jechał poc. 243, więc może wyjeżdżał on właśnie na ten poc.?)
243 - #666
244 - #448 (czyli tu też była podmiana)
Czyli ok. 9-tej dokonano następujących podmian na 24:
243 - ? -> #666
244 - #513 -> #448
Poc. 243 wyjeżdżał zatem w kier. Okrzei opóźniony 20 min. i zapewne jechał tam bez pasażerów, bo tak mi się wcześniej zdawało.
R_G pisze:
DW pisze:2603 - #524
2602 - #524
Tu się chyba jednak mylisz, bo:
- o 14:00 jechałem tym wagonem na 2603 w kier. Mysłowic
- ok. 18:00 widziałem na 2602 - #508
- ok. 19:40 widziałem #524 jak jechał do Milowic w planie 2603 :P
Chyba, że rano było inaczej...

2711 - #513 (który rano zdefektował na 244)
2712 - #424
2713 - #633+634
2716 - #629+630
2717 - #440+446

R_G
Posty: 2720
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#21 Post autor: R_G » 05 gru 2008, 21:57

DW pisze:2603 - #524
R&G pisze:2602 - #524
Tu się chyba jednak mylisz, bo:
- o 14:00 jechałem tym wagonem na 2603 w kier. Mysłowic
- ok. 18:00 widziałem na 2602 - #508
- ok. 19:40 widziałem #524 jak jechał do Milowic w planie 2603 :P
Chyba, że rano było inaczej...
Ja tym wagonem jechałem tym kursem-wagon jechał planowo i planowo miał mijankę m.in. z 2610 na Pawiaku :P
Ostatnio zmieniony 05 gru 2008, 22:09 przez R_G, łącznie zmieniany 1 raz.
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#22 Post autor: ff » 05 gru 2008, 21:58

rafalurbino18 pisze:Na poc. 502 widziałem #785. Jechał w planie tego pociągu po 17 i do tego napewno widziałem nr "02" z przodu. Skoro go widziałeś na poc. 503 to może przeszedł w ciągu dnia.
Tu się mogłem faktycznie pomylić, gdyż wziąłem go z czasówki. Wagon 785 stał na Zaborzu gotowy do odjazdu o 17:12. W takim razie moje poc. 501 i 502 też powinny być o jeden wcześniej - 620 byłby na 512, a 420 na 501. Pozostałe na pewno są dobrze.

A tak w ogóle to było jeszcze jedno zamieszanie w Zabrzu. Tym razem z linią 1 i 4. O godzinie 16:30 specjalnie czekałem na moderusa do Chebzia, aby przyjrzeć się nowemu pantografowi. Moderus nie przyjechał. Kilka minut później przyjechał skład 260+261 z poc. 405 (opóźniony 12 minut). I potem przez kolejne 20 minut nie przyjechało nic - ani 18, ani 406, ani 11. Na horyzoncie, z którego widać tramwaj na długo przed przyjazdem było ciagle ciemno. Chyba moderus nawalił lub miał wypadek, gdyż to on był pierwszym, który nie przyjechał. Do Gliwic kurs wcześniej jechał o czasie (no może kilka minut miał w plecy).

Wieczorne podmiany 11/19:

poc. 1115 - 699 solo (wagon jeździ z wyłączonym oświetleniem obu wyświetlaczy i tylnej kasetki)
poc. 1117 - 747
poc. 1113 - 590
poc. 1111 - 270 solo

poc. 1919 - skład 579+610 :!: z poc. 199 (oba kółka)
poc. 1913 - 347 (do Katowic jechał 12 minut opóźniony)
poc. 1915 - skład 645+646 :!: z poc. 195
poc. 1917 - skład 456+457 :!: (na poc. 197 jeździł 254+255); skład jechał z Katowic całkiem pusty i opóźniony 15 minut.

Nikt dziś nie pisał co jeździło na poc. 191. Żeby było śmiesznie, to obecnie na nim kursuje solówka 487, choć do samego końca powinien być tu skład.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 5 razy.

Awatar użytkownika
Filip_777
Posty: 348
Rejestracja: 11 lis 2006, 11:50
Lokalizacja: Bytom

#23 Post autor: Filip_777 » 05 gru 2008, 22:00

Ja rano na 5 jechałem sobie #470 ;) Nie pamiętam, która brygada ale w każdym bądź razie o 7:31 z Szombierki Kościół na Plac Sikorskiego :)

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#24 Post autor: DW » 05 gru 2008, 22:19

R_G pisze:
DW pisze:2603 - #524
R&G pisze:2602 - #524
Tu się chyba jednak mylisz, bo:
- o 14:00 jechałem tym wagonem na 2603 w kier. Mysłowic
- ok. 18:00 widziałem na 2602 - #508
- ok. 19:40 widziałem #524 jak jechał do Milowic w planie 2603 :P
Chyba, że rano było inaczej...
Ja tym wagonem jechałem tym kursem-wagon jechał planowo i planowo miał mijankę m.in. z 2610 na Pawiaku :P
To mogłoby się jednak zgadzać, bo teraz sobie skojarzyłem, że widziałem go o 19:40 w Dańdówce na skrzyżowniu, kiedy pownien jechać 2602, a jego przodu nie widziałem, więc mógł zjeżdżać planowo do zajezdni. W takim razie ok. 18:40 musiano dokonać podmiany w Milowicach:
2602 - #508 -> #524
2603 - #524 -> #508
Pamiętam, że gdy obserwowałem wcześniej wieczorne kursy 26 przed zjazdowymi to dość często miały miejsce takie podmiany ;)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości