2008.12.01
2008.12.01
164# zakarlik 769
607# 814
609# 805
202# 695+593
203# 250+251
207# 583+584( w pierwszym wagonie podczas postoju, przetwornica bardzo huczy.)
208# 495+496
701# 777
702# 362
708# 711 solo
Przed 6.00 przez Załęże- dom kultury w kierunku Chorzowa ,jechały razem pociągi 203 oraz 702.
EDIT 10.40
Stwierdzam że komunikacja zastępcza ,na linii 9/17 funkcjonuje tragicznie.
W planach linii 9 i 17 nie odjezdza nic, autobus się pojawia ale rzadko i w dodatku bez rozkładu. Wygląda jakby tylko jeden znowu kursował, albo nie jadą przez Wolności.
Tak np było rano gdzie w planie 172 o 7.27 brak było zatramwaju, jechał dopiero o 7.33 za 9.
O 10.35 za 9 znowu nic nie jechało z Chorzowa, widac bałagan straszny. Chyba tego nikt nie nadzoruje, współczucia dla pasażerów.
607# 814
609# 805
202# 695+593
203# 250+251
207# 583+584( w pierwszym wagonie podczas postoju, przetwornica bardzo huczy.)
208# 495+496
701# 777
702# 362
708# 711 solo
Przed 6.00 przez Załęże- dom kultury w kierunku Chorzowa ,jechały razem pociągi 203 oraz 702.
EDIT 10.40
Stwierdzam że komunikacja zastępcza ,na linii 9/17 funkcjonuje tragicznie.
W planach linii 9 i 17 nie odjezdza nic, autobus się pojawia ale rzadko i w dodatku bez rozkładu. Wygląda jakby tylko jeden znowu kursował, albo nie jadą przez Wolności.
Tak np było rano gdzie w planie 172 o 7.27 brak było zatramwaju, jechał dopiero o 7.33 za 9.
O 10.35 za 9 znowu nic nie jechało z Chorzowa, widac bałagan straszny. Chyba tego nikt nie nadzoruje, współczucia dla pasażerów.
Ostatnio zmieniony 01 gru 2008, 10:46 przez hanys76, łącznie zmieniany 2 razy.
707 teraz był na pewno na #711. Zarówno w planie jak i z numerka.hanys76 pisze:701# 777
702# 362
708# 711 solo
Albo była podmiana albo widziałeś go spóźnionego stąd 708...
133 - #338
1402 - #768
1405 - #590
163 - #268+269hanys76 pisze:164# zakarlik 769
173 - #715
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Poc. 31 - #401+402
Poc. 32 - #364+392
Poc. 33 - #379+415 -> #? *
Poc. 34 - #564+565 *
Poc. 35 - #561+382 *
Dopisane - *
Poc. 32 - #364+392
Poc. 33 - #379+415 -> #? *
Poc. 34 - #564+565 *
Poc. 35 - #561+382 *
Dopisane - *
Ostatnio zmieniony 02 gru 2008, 07:53 przez rafalurbino18, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: 2008.12.01
Jak ja byłem to dwa autobusy jeździły w planie 9-tki w obie strony i nawet punktualnie.hanys76 pisze:Stwierdzam że komunikacja zastępcza ,na linii 9/17 funkcjonuje tragicznie.
W planach linii 9 i 17 nie odjezdza nic, autobus się pojawia ale rzadko i w dodatku bez rozkładu. Wygląda jakby tylko jeden znowu kursował, albo nie jadą przez Wolności.
Tak np było rano gdzie w planie 172 o 7.27 brak było zatramwaju, jechał dopiero o 7.33 za 9.
O 10.35 za 9 znowu nic nie jechało z Chorzowa, widac bałagan straszny.
Ano nikt, kontrolera z TŚ nie uświadczysz na miejscu, a kierowcy mają rozkład przystankowy z netu wydrukowany i wg niego jakoś tam mają jeździć.Chyba tego nikt nie nadzoruje, współczucia dla pasażerów.
- o 14:36 ul. 3 Maja w Sosnowcu (na wys. przyst. Sielec Park) do zajezdni zjeżdżał wagon #534 (poc. 2609). Kurs odbywał się bez pasażerów.
1501 - #687 (o 14:40 jechał ul. 3 Maja w S-cu w jego planie do Katowic)
216 - #448
244 - #509
245 - #451
2602 - #508
2607 - #532
2609 - #534 -> ?
275 - #636+635
276 - #629+630
277 - #440+446
EDYCJA - 06.12 19:25
Poprawiłem obsadę na poc. 1501, bo napisałem, że był tam #681, który jest bytomskim wozem
#527 o 14:40 był na 26.1501-#670+669
1502-#537+529
1503-#756K
1507-527
1501 - #687 (o 14:40 jechał ul. 3 Maja w S-cu w jego planie do Katowic)
214 - #737Marcin pisze:211-#760
216 - #448
244 - #509
245 - #451
2601 - #527Marcin pisze:Na 26:
#534 i #627
2602 - #508
2607 - #532
2609 - #534 -> ?
275 - #636+635
276 - #629+630
277 - #440+446
EDYCJA - 06.12 19:25
Poprawiłem obsadę na poc. 1501, bo napisałem, że był tam #681, który jest bytomskim wozem
Ostatnio zmieniony 06 gru 2008, 19:22 przez DW, łącznie zmieniany 1 raz.
Bardzo duże zamieszanie jest na linii 6 11 i 19. Ale może o tym później, bo...
Na głównym torze do Bytomia na wysokości pętli wschodniej Stadionu o 17:40 stał na światłach awaryjnych karlik 816. Do niego był podpięty (lub dopiero zamierzał się podpinać skład 578+577). 578+577 chciał wycofać 816 i chyba wjechać z nim na pętlę wschodnią i na trzeci tor, by nie blokował głównej trasy. Z tego co widzę trochę wycofali, ale karlik zgiął się jak rogal Wykoleił się prawdopodobnie środkowym wózkiem. Myślę, że przed nami co najmniej kilkadziesiąt minut braku jazdy w obie strony. Wszystko się stało przed chwilą.
Właśnie przyjechał nadzór ruchu i świeci kogutami. Ale być może to dźwig. Wszystko dzieje między zwrotnicami wjazdowymi na pętlę wschodnią.
Ps. Ruch do Katowic, z utrudnieniami, ale się odbywa.
Na głównym torze do Bytomia na wysokości pętli wschodniej Stadionu o 17:40 stał na światłach awaryjnych karlik 816. Do niego był podpięty (lub dopiero zamierzał się podpinać skład 578+577). 578+577 chciał wycofać 816 i chyba wjechać z nim na pętlę wschodnią i na trzeci tor, by nie blokował głównej trasy. Z tego co widzę trochę wycofali, ale karlik zgiął się jak rogal Wykoleił się prawdopodobnie środkowym wózkiem. Myślę, że przed nami co najmniej kilkadziesiąt minut braku jazdy w obie strony. Wszystko się stało przed chwilą.
Właśnie przyjechał nadzór ruchu i świeci kogutami. Ale być może to dźwig. Wszystko dzieje między zwrotnicami wjazdowymi na pętlę wschodnią.
Ps. Ruch do Katowic, z utrudnieniami, ale się odbywa.
1504 #279+280
Może zacznij używać znaku "->" jako podmiana niż cytować i pisać bez podmiany....
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
A ja sobie dzisiaj jechałem na 16 z pracy #693+694. Wsiadłem do drugiego wagonu. Faktycznie tak jak kiedyś zdaje się Boguś pisał kabel WN (gruby jest) biegnie po ukosie między wagonami. Kabel WS przypomina wąż od odkurzacza
W drugim wagonie nie widziałem tabliczki znamionowej, ale niestety w kabinie drugiego wagonu cała elektronika na pulpicie jest odkryta. Wyświetlacze oczywiście wszystkie działają, nawet przedni w drugim wagonie. Dalej chyba nie muszę opisywać, bo żelazka większość osób zna.
W drugim wagonie nie widziałem tabliczki znamionowej, ale niestety w kabinie drugiego wagonu cała elektronika na pulpicie jest odkryta. Wyświetlacze oczywiście wszystkie działają, nawet przedni w drugim wagonie. Dalej chyba nie muszę opisywać, bo żelazka większość osób zna.
*SDIP (U.N.O.)
Karlik 816 tak jak stał wykolejony tak stoi. Nic się przy nim nie dzieje, widocznie problem jest poważny. Przypominam, że on się tak skrzywił na prostym torze podczas powolnego cofania. Może szyna się rozleciała? Świecą mu się tylko przednie postojowe światła i wyświetlacz. Zgasły już światła awaryjne.
Wszystkie tramwaje od strony Chorzowa są obecnie zawracane na Stadionie Ślaskim Pętli Zachodniej.
Od momentu wykolejenia w stronę Katowic na wprost od pętli Zachodniej jeszcze pojechały w kolejności:
- 685+686 (poc. 114), 471+478 (poc. 192), 598 (poc. 611), 680+679 (poc. 115), 482+483 (poc. 193), 812 (poc. 612) i 746+745 (poc. 116).
Przejazd obok 816 odbywa się bardzo powoli. Czasami tramwaje muszą odczekać dłuższą przerwę by przejechać (tak było w przypadku 471+478, 680+679 i 812). 482+483 wycofał z miejsca wykolejenia i skręcił na pętlę wschodnią. 812 uparł się, żeby jechać do Katowic, ale miał największe problemy z przejazdem. Ostatecznie przyjechał 746+745 skręcił na wschodnią i tam sobie stoi na wysokości dawnego przystanku. Może odczekuje na planowy odjazd do Chebzia.
EDIT 18:25
Do Katowic jadą tylko poc. zjazdowe, które kończą kursowanie. Obecnie zjawiły się poc. 117 i poc. 602 (ale nie mogą póki co przejechać), a wcześniej się to udało pociągom 115 i 612. Wszystko pozostałe (19-tki, poc. 601, 118) zawraca do Chorzowa. 746+745 też już wyruszył do Chebzia.
W 816 zgasły wszystkie światła.
EDIT 18:35
Poc. 117 i 602 już przejechały. Z karlikiem się nadal nic nie dzieje. Blokuje zarówno główny tor na którym stoi jak tyłkiem wjazd na pętlę wschodnią. Ekipa kilku panów siłuje się w okolicy drugiego przeguba po lewej stronie. Nie ma na razie żadnych efektów. tramwaje w okolicy stoją i nie kursują. Podejrzewam, że od Katowic jest ich cały sznur. Możliwe, że przypadek wykolejenia jest beznadziejny.
EDIT 18:55
Do Katowic pojechał i zjechał poc. 604.
816 stoi w ciemnościach i w bezruchu. Co jakiś czas słychać pikanie "otwierania drzwi" czy jakieś walenie młotem o stal.
EDIT 19:00
Na tory został już wstawiony środkowy wózek i wagon stoi już prosto. Teraz jest podnoszony przez dźwig przód wagonu (nie wiem po co). Wagon wygląda na połamany w drugim przegubie, ale może to złudzenie. :/ Starają się go ciągnąć do tyłu. Idzie bardzo opornie.
EDIT 19:10
Nie da się go stamtąd wyciągnąć. Widzę jak ciągną na chama - maksymalnie pół metra i od razu się blokuje na dłużej.
EDIT 19:20
816 utknął na dobre. Ani do przodu, ani do tyłu Jak tak dalej pójdzie to potrzebna będzie laweta.
Z Chorzowa do Katowic pojechał ponownie 685+686 (poc. 114), który wcześniej do Katowic się przedostał w trakcie wykolejenia. Musiał jechać Gliwicką , BOWiD i Hajducką do Chebzia, a teraz jedzie już normalnie Chorzowską jako zjazd.
Wszystkie tramwaje od strony Chorzowa są obecnie zawracane na Stadionie Ślaskim Pętli Zachodniej.
Od momentu wykolejenia w stronę Katowic na wprost od pętli Zachodniej jeszcze pojechały w kolejności:
- 685+686 (poc. 114), 471+478 (poc. 192), 598 (poc. 611), 680+679 (poc. 115), 482+483 (poc. 193), 812 (poc. 612) i 746+745 (poc. 116).
Przejazd obok 816 odbywa się bardzo powoli. Czasami tramwaje muszą odczekać dłuższą przerwę by przejechać (tak było w przypadku 471+478, 680+679 i 812). 482+483 wycofał z miejsca wykolejenia i skręcił na pętlę wschodnią. 812 uparł się, żeby jechać do Katowic, ale miał największe problemy z przejazdem. Ostatecznie przyjechał 746+745 skręcił na wschodnią i tam sobie stoi na wysokości dawnego przystanku. Może odczekuje na planowy odjazd do Chebzia.
EDIT 18:25
Do Katowic jadą tylko poc. zjazdowe, które kończą kursowanie. Obecnie zjawiły się poc. 117 i poc. 602 (ale nie mogą póki co przejechać), a wcześniej się to udało pociągom 115 i 612. Wszystko pozostałe (19-tki, poc. 601, 118) zawraca do Chorzowa. 746+745 też już wyruszył do Chebzia.
W 816 zgasły wszystkie światła.
EDIT 18:35
Poc. 117 i 602 już przejechały. Z karlikiem się nadal nic nie dzieje. Blokuje zarówno główny tor na którym stoi jak tyłkiem wjazd na pętlę wschodnią. Ekipa kilku panów siłuje się w okolicy drugiego przeguba po lewej stronie. Nie ma na razie żadnych efektów. tramwaje w okolicy stoją i nie kursują. Podejrzewam, że od Katowic jest ich cały sznur. Możliwe, że przypadek wykolejenia jest beznadziejny.
EDIT 18:55
Do Katowic pojechał i zjechał poc. 604.
816 stoi w ciemnościach i w bezruchu. Co jakiś czas słychać pikanie "otwierania drzwi" czy jakieś walenie młotem o stal.
EDIT 19:00
Na tory został już wstawiony środkowy wózek i wagon stoi już prosto. Teraz jest podnoszony przez dźwig przód wagonu (nie wiem po co). Wagon wygląda na połamany w drugim przegubie, ale może to złudzenie. :/ Starają się go ciągnąć do tyłu. Idzie bardzo opornie.
EDIT 19:10
Nie da się go stamtąd wyciągnąć. Widzę jak ciągną na chama - maksymalnie pół metra i od razu się blokuje na dłużej.
EDIT 19:20
816 utknął na dobre. Ani do przodu, ani do tyłu Jak tak dalej pójdzie to potrzebna będzie laweta.
Z Chorzowa do Katowic pojechał ponownie 685+686 (poc. 114), który wcześniej do Katowic się przedostał w trakcie wykolejenia. Musiał jechać Gliwicką , BOWiD i Hajducką do Chebzia, a teraz jedzie już normalnie Chorzowską jako zjazd.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 6 razy.
1506-#604+603DW pisze:#527 o 14:40 był na 26.Marcin pisze:1501-#670+669
1502-#537+529
1503-#756K
1507-527
1501 - #681 (o 14:40 jechał ul. 3 Maja w S-cu w jego planie do Katowic)
Skład ten o 17:22 wyjeżdzał z ul.Małachowskiego w kierunku Katowic bez pasażerów,ludzie wsiedli dopiero koło Dworca po czym skład udał się do Katowic.
To pewnie te, które się jako ostatnie przedostały obok 816, a nie były zjazdowymi, czyli 471+478 i 685+686. Reszta pewnie posłana została na Chorzowską i stoi.hanys76 pisze:Linie 11 oraz 19 jadą z Katowic Gliwicką ,do rynku w Chorzowie, potem już normalnie swoją trasą. Podobno w Batorym przy dworcu ,niezły kocioł z tego powodu.
Teraz do Katowic jadą Chorzowską 579+610 (19) i 746+745 (poc. 116). Skład 579+610 był obok poc. 118, jedynym, który jadąc z katowic ominął wagon 816 poprzez objazd pętlami Stadionu. Było to o 17:30. Potem 578+577 (najprawdopodobniej poc. 111) zabierał się za jego wycofanie i skończyło się jak skończyło.
816 nadal zaklinowany. Nie ma na niego na razie recepty. Ale jaja :/
EDIT 19:50
Swoją dzisiejszą wiadomość zacząłem od tego, że panuje dziś straszny bajzel. Jadąc z Chebzia o 17:00 pociagiem 113 pierwsze co minąłem to był poc. 116 , a dopiero potem 114 i 115. Oznaczałoby to, że poc. 116 musiał zawrócić na Stadionie. Przed chwilą do domu wróciła moja mama, która powiedziała, że tramwaje na Stadionie od strony Chorzowa zawracały już o 16:00. Jadąc do domu zauważyłem, że bardzo dużo ludzi stoi na przystankach w kierunku Bytomia. Minąłem tylko poc. 603 - 808 (opóźniony 20 minut). Wagon 816 kursował rano na poc. 610. Podejrzewam, że on na tym poc. 610 był cały czas. Coś się musiało zaklinować i zablokował inne za nim tramwaje z Katowic. Jakoś z trudem dopchali go do Stadionu i porzucili na głównym torze, a wszystkie zablokowane pojechały objazdem do Chezbia/Bytomia m.in. od poc. 611 do 604 i od poc. 114, 115, 117, 118 oraz jakieś 19-tki m.in. ostatnia to 579+610. A kiedy w końcu postanowiono 816 stamtąd wyciągnąć poprzez poc. 111 (578+577), to się wykoleił i zaklinował na całego
Nadal nic nie ruszyło.
JA widziałem #571+618 jadący do Katowic z tabliczką zjazdową po godzinie 13:20 koło Dworca PKP w S-cu.Marcin pisze:1506-#604+603DW pisze:Marcin pisze:1501-#670+669
1502-#537+529
1503-#756KTś-ZKT1 pisze:1504 - #279+280#527 o 14:40 był na 26.Marcin pisze: 1507-527
1501 - #681 (o 14:40 jechał ul. 3 Maja w S-cu w jego planie do Katowic)
Skład ten o 17:22 wyjeżdzał z ul.Małachowskiego w kierunku Katowic bez pasażerów,ludzie wsiedli dopiero koło Dworca po czym skład udał się do Katowic.
2605 - #524Kamil/DW/Marcin pisze:2601 - #527
2602 - #508
2607 - #532
2609 - #534=>521
2610 - #627
2606 - #602
274 - #274+275DW pisze:275 - #636+635
276 - #629+630
277 - #440+446
Ostatnio zmieniony 01 gru 2008, 20:06 przez R_G, łącznie zmieniany 2 razy.
Pozdrawiam R1 :santa:
Na rondzie w Katowicach widziałem zatramwaj od Sochy, czyli uruchomiono komunikację zastępczą w takim razie.
Nadal nie kursują tramwaje, linii 9 i 17 do Chorzowa. Zatramwaje kursują teraz do Katowic , a w Chorzowie cisza na 9/17. Prawdopodobnie zostały przedysponowane , na trasę6/19 .
Nadal nie kursują tramwaje, linii 9 i 17 do Chorzowa. Zatramwaje kursują teraz do Katowic , a w Chorzowie cisza na 9/17. Prawdopodobnie zostały przedysponowane , na trasę6/19 .
Ostatnio zmieniony 01 gru 2008, 20:25 przez hanys76, łącznie zmieniany 1 raz.
Może w #816 się wózek rozleciał albo coś zaklinowało. Dziwne też że go podnoszono od przodu. Może szyna się wygięła i jest na niej zablokowany.
Sprawa jest chyba dość poważna skoro tak długo to wszystko stoi.
Sprawa jest chyba dość poważna skoro tak długo to wszystko stoi.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Właśnie wracam z miejsca akcji. Uwijała się kilkunastu pracowników TŚ. Jest dźwig, mają rozłozonego pełno sprzętu - deski, betonowe podkłady, jakieś blachy. Środkowy wózek wygląda bardzo nieciekawie - tak jakby pękły "piasty" i wszystko zawaliło się do środka. Jednak jakoś sobie z nim poradzono, bo 816 udało się wycofać. 578+577 dopchnął go na pętlę wschodnią, stoi tuż za wjazdem porzucony. A sam 578+577 się rozłączył i pojechał prosto. Wycofał na trójkącie przy stadionie pętli zachodniej i skierował się do Katowic. Wjechał na pętlę wschodnią, wycofał do 816 i trwa łączenie.luki pisze:Może w #816 się wózek rozleciał albo coś zaklinowało. Dziwne też że go podnoszono od przodu. Może szyna się wygięła i jest na niej zablokowany.
Sprawa jest chyba dość poważna skoro tak długo to wszystko stoi.
Potwierdzam, że 816 to tak jak rano poc. 610, zatem problem jest od ok. 16:00, z tym, że część pociągów została przepuszczona w pewnym momencie objazdem poprzez pętle Stadion, zgodnie z tym co pisałem wcześniej.
Potwierdzam, że 578+577 to poc. 111. Za nim stał na przystanku WPKiW tylko skład 467+489 na poc. 1910. Skład miał cały czas włączone przetwornice - gratuluję.
Przejazd już jest. Ale linie 11 i 19 miarę normalnie (choć okrojone) kursowały do Katowic, a wracały przez Chorzów. Jedynie karliki na linii 6 zawracały na Stadionie Śląskim - widziałem dwa - poc. 603 - 808, a drugi to z pewnością poc. 601.
Zatem akcja trwała 4,5 godziny, choć jeszcze sie nie skończyła, bo 816 stoi ciągle na pętli wschodniej i jeszcze nie dojechał szczęśliwie do zajezdni.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 2 razy.
Widziałem w ruchu tego kremowo-czerwonego jelcza.hanys76 pisze:Na rondzie w Katowicach widziałem zatramwaj od Sochy, czyli uruchomiono komunikację zastępczą w takim razie.
281 kursuje teraz na 11 jako jedna z wieczornych podmian.Patryk105 pisze:Na 12kursują wagony 281 i 781 reszta nieznana.
Nie przeszedł do Zawodzia, gdyż dziś kursuje na linii 1. Ktoś się powyżej pomylił i powinien poprawić.Patryk105 pisze:A tak przy okazji to mam pytanie czy 681 przeszedł do zawodzia ?
Skład 578+577+816 udało się połączyć i jedzie. Poprzez pętlę zachodnia kierują się do Katowic. Jadą bardzo powoli. Motorowy ze składu zdjął tablicę z 2. wagonu, a na wyświetlacz wbił napis "Awaria". 816 jest ciemny, nic nie świeci, pantograf opuszczony.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 1 raz.
memphis pisze:
Dwa autobusy jeżdżą na 9/17 i dwa jeżdżą ze Stadionu do Katowic.
Oznakowanie zatramwajów, jak widac na fotce wręcz idealne.
http://www.tvs.pl/informacje/6774/foto/9372/
EDIT 21.05
Skład 578+577+ 816 mineli właśnie rondo.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez hanys76, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: 2008.12.01
Niestety dziś z obsadami 6/11/19 mieliśmy ciężko z uwagi na skrajny bałagan. Ale coś tam mam. Usystematyzuję też to, co juź napisałem wcześniej.
poc. 602 - zakarlik 748
poc. 603 - 808
poc. 604 - 815
poc. 605 - 809
poc. 610 - 810
poc. 611 - 598
poc. 612 - 812
Poc. 601, 603 i 605 kursowały w czasie wykolejenia na trasie Stadion - Politechnika, poc. 607, 609 i 611 na odcinku Brynów - Słoneczna.
poc. 111 - 578+577
poc. 113 - 662+617
poc. 114 - 685+686 (lampa nad czwartymi drzwiami w 686 znowu świeci non-stop)
poc. 115 - 680+679
poc. 116 - 746+745
poc. 117 - 725+736
poc. 118 - 747
Wieczorne podmiany:
poc. 1111 - 328
poc. 1113 - 416
poc. 1115 - 281
poc. 1117 - 607
poc. 191 - 645+646 (wieczorem po odblokowaniu trasy nadal w planie poc. 191, ale z oznaczeniem poc. 1923 )
poc. 192 - 471+478
poc. 193 - 354+355 lub 548+488 (rano), 482+483 (po południu)
poc. 194 - 719+720
poc. 195 - 464+465 (najprawdopodobniej, bo ale widziany tylko wieczorem w planie poc. 1915)
poc. 197 - 276+278 (najprawdopodobniej, bo ale widziany tylko wieczorem w planie poc. 1917)
poc. 199 - 579+610 (również poc. 1919)
poc. 1910 - 467+489
poc. 1911 - 713+714
Jeszcze o 19:19 kursował skład 548+488 (nie wiem gdzie). Moja mama skasowała bilet w tym wagonie o 19:19 w Chorzowie Rynku kierunek Stadion.
Wieczorne podmiany:
poc. 1913 - 708
poc. 1915 - skład 464+465
poc. 1917 - skład 276+278
poc. 1919 - skład 579+610 z poc. 199 (oba kółka)
poc. 601 - 806hanys76 pisze:607# 814
609# 805
poc. 602 - zakarlik 748
poc. 603 - 808
poc. 604 - 815
poc. 605 - 809
poc. 610 - 810
poc. 611 - 598
poc. 612 - 812
Poc. 601, 603 i 605 kursowały w czasie wykolejenia na trasie Stadion - Politechnika, poc. 607, 609 i 611 na odcinku Brynów - Słoneczna.
poc. 111 - 578+577
poc. 113 - 662+617
poc. 114 - 685+686 (lampa nad czwartymi drzwiami w 686 znowu świeci non-stop)
poc. 115 - 680+679
poc. 116 - 746+745
poc. 117 - 725+736
poc. 118 - 747
Wieczorne podmiany:
poc. 1111 - 328
poc. 1113 - 416
poc. 1115 - 281
poc. 1117 - 607
hanys76 pisze:701# 777
702# 362
708# 711 solo
poc. 704 - żelazko, więc zapewne 779Fevon pisze:709 - #347
poc. 191 - 645+646 (wieczorem po odblokowaniu trasy nadal w planie poc. 191, ale z oznaczeniem poc. 1923 )
poc. 192 - 471+478
poc. 193 - 354+355 lub 548+488 (rano), 482+483 (po południu)
poc. 194 - 719+720
poc. 195 - 464+465 (najprawdopodobniej, bo ale widziany tylko wieczorem w planie poc. 1915)
poc. 197 - 276+278 (najprawdopodobniej, bo ale widziany tylko wieczorem w planie poc. 1917)
poc. 199 - 579+610 (również poc. 1919)
poc. 1910 - 467+489
poc. 1911 - 713+714
Jeszcze o 19:19 kursował skład 548+488 (nie wiem gdzie). Moja mama skasowała bilet w tym wagonie o 19:19 w Chorzowie Rynku kierunek Stadion.
Wieczorne podmiany:
poc. 1913 - 708
poc. 1915 - skład 464+465
poc. 1917 - skład 276+278
poc. 1919 - skład 579+610 z poc. 199 (oba kółka)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 5 razy.
Witam wszystkich po dłuższej nieobecności
Byłem na miejscu wykolejenia Karlika przy pętli wschodniej i po przysłuchaniu się rozmowie pracowników z nadzoru ruchu dowiedziałem się że o 19,50 około o wykolejeniu tramwaju nauki jazdy przy Zoo podczas cofania. :eye:
Byłem na miejscu wykolejenia Karlika przy pętli wschodniej i po przysłuchaniu się rozmowie pracowników z nadzoru ruchu dowiedziałem się że o 19,50 około o wykolejeniu tramwaju nauki jazdy przy Zoo podczas cofania. :eye:
Czemu Polacy na Górnym Śląsku niszczą to co pokolenia Ślązaków budowali z wielkim trudem??!!!
Fotka jest tendencyjna, bo się wyświetlacz spieprzył, ale za chwilę już się wyświetlało poprawnie T-9. To był pierwszy kurs popołudniu tego autobusu.hanys76 pisze:memphis pisze:
Dwa autobusy jeżdżą na 9/17 i dwa jeżdżą ze Stadionu do Katowic.
Oznakowanie zatramwajów, jak widac na fotce wręcz idealne.
http://www.tvs.pl/informacje/6774/foto/9372/
A to dlatego pierwszy tramwaj z Katowic jechał dopiero po godzinie od usunięcia zakały Były to poc. 607 i 609. Jechały razem, poc. 607 opóźniony 28 minut.ZYZOR pisze:Byłem na miejscu wykolejenia Karlika przy pętli wschodniej i po przysłuchaniu się rozmowie pracowników z nadzoru ruchu dowiedziałem się że o 19,50 około o wykolejeniu tramwaju nauki jazdy przy Zoo podczas cofania. :eye:
Doszło to wandalizmu na solówce linii 11 (poc. 1113, wagon 416). Ok. 21:40 solówka z wybitą boczną szybą (duża, lewa strona, naprzeciw 2 i 3 drzwi) skręciła od strony Katowic na Stadion. W szybie była dziura na wylot, reszta wokół jako mleczna pajęczynka. W wagonie podczas tej jazdy byli pasażerowie. Po 10 minutach (21:50) wagon ciemny udaje się ze Stadionu do zajezdni.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 1 raz.
606 #813ff pisze:poc. 601 - 806hanys76 pisze:607# 814
609# 805
poc. 602 - zakarlik 748
poc. 603 - 808
poc. 604 - 815
poc. 605 - 809
poc. 610 - 810
poc. 611 - 598
poc. 612 - 812
706 #678ff pisze:hanys76 pisze:701# 777
702# 362
708# 711poc. 704 - żelazko, więc zapewne 779Fevon pisze:709 - #347
1507 #759 - po 17R_G pisze:1506-#604+603Marcin pisze:1501 - #681 (o 14:40 jechał ul. 3 Maja w S-cu w jego planie do Katowic)DW pisze:Marcin pisze:
1501-#670+669
1502-#537+529
1503-#756KTś-ZKT1 pisze:1504 - #279+280#527 o 14:40 był na 26.Marcin pisze:1507-527
Skład ten o 17:22 wyjeżdzał z ul.Małachowskiego w kierunku Katowic bez pasażerów,ludzie wsiedli dopiero koło Dworca po czym skład udał się do Katowic.
JA widziałem #571+618 jadący do Katowic z tabliczką zjazdową po godzinie 13:20 koło Dworca PKP w S-cu.
1508 #313+314 -> #726+727
132? #370luki pisze:133 - #338
1403 #687luki pisze:1402 - #768
1405 - #590
1404 #505
1407 #591
161 zakarlik #673luki pisze:163 - #268+269hanys76 pisze:164# zakarlik 769
162 #504 -> #734+735
165 #693+694
201 #574+573hanys76 pisze:202# 695+593
203# 250+251
207# 583+584( w pierwszym wagonie podczas postoju, przetwornica bardzo huczy.)
208# 495+496
209 #659+660
O 7.28 z Zawodzia na Rynek przyjechał opóźniony o 7 minut wyjazdowy poc.162#504, który pojechał na Słoneczną po poc.163 #268+269.
O 7.30 z Zawodzia na Rynek jechały Nauki Jazdy #2 i #3.
O 16.50 do Zawodzia zjeżdżała solówka #504 z poc.162
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Boguś, łącznie zmieniany 3 razy.
Zajezdnia Zawodzie wystawiła nowy poc. 1113. jest to teraz wagon 370.
poc. 11 - 266 (chyba)
poc. 13 - 458
poc. 14 - 681
poc. 15 - 684
poc. 16 - 765 (po południu)
poc. 17 - 765 (rano), 259 (po południu, rozłożony tylny sprzęg)
poc. 18 - 788
poc. 401 - 417+418
poc. 402 - 384+345
poc. 403 - 260+261
poc. 404 - 588+589
poc. 405 - 655+393 (DOPISANE: błąd - patrz niżej)
poc. 406 - 556+557
poc. 413 - 587 (rozłożony tylny sprzęg)
W Zabrzu w centrum o 15:40 jechał do zajedni jakiś pusty skład w zakładowym. Na pewno nie z linii 4, może 3 albo spięte solówki.
poc. 507 (z poc. 353) - 785
poc. 508 - 472
poc. 509 - 419
poc. 510 - 374
poc. 511 - 460
poc. 181 - 506
poc. 182 - 744
Za poc. 181 (506) z Chebzia przed 17:00 podążał do zajezdni wagon 477, również otablicowany na 18. Myślałem, że to poc. 182, ale poc. 182 (744) stał na Chebziu. Zatem był to prawdopodobnie stary poc. 181 lub 182.
Rezerwa na Chebziu - 776.
poc. 11 - 266 (chyba)
poc. 13 - 458
poc. 14 - 681
poc. 15 - 684
poc. 16 - 765 (po południu)
poc. 17 - 765 (rano), 259 (po południu, rozłożony tylny sprzęg)
poc. 18 - 788
poc. 401 - 417+418
poc. 402 - 384+345
poc. 403 - 260+261
poc. 404 - 588+589
poc. 405 - 655+393 (DOPISANE: błąd - patrz niżej)
poc. 406 - 556+557
poc. 413 - 587 (rozłożony tylny sprzęg)
W Zabrzu w centrum o 15:40 jechał do zajedni jakiś pusty skład w zakładowym. Na pewno nie z linii 4, może 3 albo spięte solówki.
poc. 507 (z poc. 353) - 785
poc. 508 - 472
poc. 509 - 419
poc. 510 - 374
poc. 511 - 460
poc. 181 - 506
poc. 182 - 744
Za poc. 181 (506) z Chebzia przed 17:00 podążał do zajezdni wagon 477, również otablicowany na 18. Myślałem, że to poc. 182, ale poc. 182 (744) stał na Chebziu. Zatem był to prawdopodobnie stary poc. 181 lub 182.
Ja tu widziałem podczas zjazdu wagon 420.lkalus19 pisze:302 - #620
Rezerwa na Chebziu - 776.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
W ciągu dnia wagony widzę z pewnej odległości i nie widzę numerów taborowych. Skoro 384+345 był na innym pociągu, a 379+415 napisałeś na 3, to byłem pewien, że na poc. 405 był 655+393, ale jak widać się przeliczyłem.rafalurbino18 pisze:Hmm, kiedy widziałeś na poc. 405 skład #655+393? Ja tam po 13 widziałem #649+650, a po 15 skład #379+415.
Zapomniałem jeszcze napisać, że jakoś po 21:00 z Chorzowa do Katowic jechała nauka jazdy nr 2.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 46 gości