2008.09.30

Tutaj piszemy o wszystkim co się działo danego dnia.
Wiadomość
Autor
rafalurbino18
Posty: 6216
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

2008.09.30

#1 Post autor: rafalurbino18 » 30 wrz 2008, 07:28

Poc. 31 - #588+589
Poc. 32 - #401+402 -> #556+557
Poc. 35 - #364+392 :?: ->#skład M1 :?:

Edycja 17:55 - Dopisałem obsady na poc. 31 i 33 oraz podmianę na poc. 32.
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2008, 17:55 przez rafalurbino18, łącznie zmieniany 2 razy.

hanys76
Posty: 9055
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#2 Post autor: hanys76 » 30 wrz 2008, 07:33

161# zakarlik 661
163# 695+593
164# zakarlik 770
165# 313+314

601# 812
602# 805
603# ?
604# 806
605# 814
606# 808
607# 809
608# 725+736
609# 815
610# 813
611# 340
612# 816

131# 607
132# 416
133# 782

111# 659+660
112# 250+251
113# 675+676
114# 583+584
115# 662+617
117# 262+282

1906# 579+610
1909# skład weka

1407# 691 solo :!:

1503# 756k

Na 20: 637+638, 685+686, 726+727 oraz 599+600 ,

DOPISANE 9.40

Po 8.00 z Chebzia do Placu Wolności, przyjechały razem pociągi 111 i 112. Po zawróceniu ruszyły, znowu razem do Chebzia.
O 8.46 oba składy jeden za drugim, przemknęły przez Piaśniki do Chebzia. Na Lipinach czekał już pociąg 118, wcześniej na Szarlocincu mineły się z pociągiem 117 który jechał planowo. Do Katowic 111 jechał już sam, ale znowu opózniony kilka minut.

Info od kolegi Ikalusa: pociag 272# 631+632 - stan z godziny 11.00

Gall
Posty: 230
Rejestracja: 07 mar 2007, 21:21
Lokalizacja: Bytom

#3 Post autor: Gall » 30 wrz 2008, 14:57

hanys76 pisze: 603# ?
rano widziałem na tym pociągu #801
45 5F E1 04 22 CA 29 C4 93 3F 95 05 2B 79 2A B2

Awatar użytkownika
Lohner
Posty: 3103
Rejestracja: 23 gru 2007, 13:00
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

#4 Post autor: Lohner » 30 wrz 2008, 16:19

15/07 #759
15/08 #670+669
21/01 #760
21/07 BRAK POCIĄGU :!: :!:
24/05 #524
26/10 #501
27/05 #571+618

O godzinie 15:50 w Sosnowcu na 3-go Maja jechał 105N #2 w kierunku Katowic, jednak wagon zawrócił na Ostrogórskiej i o 16:03 na 3-go Maja wracał w stronę Będzina.
Może zacznij używać znaku "->" jako podmiana niż cytować i pisać bez podmiany....
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/

Marcin
Posty: 1860
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze

#5 Post autor: Marcin » 30 wrz 2008, 16:57

pkttramwaje pisze:15/07 #759
15/08 #670+669
1501-#270+271
1502-#279+280
1503-#756K
1504-#636+635
1505-#604+603
1506-#264+265
1507-#759
1508-#670+669

Poc.277-#440+446 ściągał około 15:20 wagon #523,widziany na przystanku S-c Estakada
pkttramwaje pisze:O godzinie 15:50 w Sosnowcu na 3-go Maja jechał 105N #2 w kierunku Katowic, jednak wagon zawrócił na Ostrogórskiej i o 16:03 na 3-go Maja wracał w stronę Będzina.
O 16:38 ściągał on naukę jazdy #3 powstał więc skład #2+3.

Rozpięto skład #691+689 solo #691 jeździ na poc.202.

Skład #574+573 został odmalowany i jeździ na linii 20.

Skład #783+784 jeździł po warszawsku na dwóch patykach.

O 16:20 na pętli w Zawodziu brakło prądu ogólnie na linii 14 jest niezły bajzel.

Awatar użytkownika
Kuba
Posty: 743
Rejestracja: 22 kwie 2008, 10:52
Lokalizacja: Będzin/Mierzęcice

#6 Post autor: Kuba » 30 wrz 2008, 17:02

212 - #535

2201 - #666
2202 - #667
2203 - #566
2204 - #517
2206 - #567
2209 - #754
2210 - #740
?

284 - #751+752
"Idę do roboty na zajezdnię, będę zmieniał opony w tramwajach!"
http://mierzecice.myminicity.com/

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#7 Post autor: luki » 30 wrz 2008, 17:06

11 - #786
12 - #256
13 - #341
15 - #477
18 - #788

401 - #379+415
402 - #561+382
404 - #649+650

503 - #744
511 - #653

96 - #548+488
97 - #791
98 - #492+493
hanys76 pisze:111# 659+660
112# 250+251
113# 675+676
114# 583+584
115# 662+617
117# 262+282
- ok. 15:30 zauważyłem skład #675+676 na poc. 113 stojący na Chorzowskiej w Lipinach. Skład stał w kierunku Chebzia tuż przed rozjazdem, pierwsze drzwi otwarte. Oznakowanie prawidłowe, a w środku byli nawet pasażerowie.
Skład ponadto stał na drugim biglu :!:
- ok. 15:36 przybył 112 (nadal #250+251 chyba od rana) który pojechał w kierunku Chorzowa, za nim 173 nadal #709. Następnie skład ruszył do Chebzia, z oddali zauważyłem że od Chorzowa przybył 114 #583+584 który po chwili pojechał do Chebiza w towarzystwie poc. 175.
Wnioski: przypuszczam że pantograf uszkodził się po opuszczeniu przystanku Lipiny Kościół i z tego powodu skład utknął ma 14 minut w Lipinach, chyba że uszkodził go wcześniej, tylko dlaczego w takim razie stał aż na krańcu dwutoru ?

173 - #709
175 - #681

184 - #461

302 - #408

10:35 z Zajezdni Gliwice wyjechała eLka #3.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#8 Post autor: ff » 30 wrz 2008, 17:10

Marcin pisze:Skład #574+573 został odmalowany i jeździ na linii 20.
Jeździł juz wczoraj?
Marcin pisze:Skład #783+784 jeździł po warszawsku na dwóch patykach.
Jesteś pewien? Drugi patyk zawsze ma dość wysoko.

Marcin
Posty: 1860
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze

#9 Post autor: Marcin » 30 wrz 2008, 17:14

ff pisze:Jesteś pewien? Drugi patyk zawsze ma dość wysoko.
Jestem pewien widziałem jak oba dotykały sieci na rynku,później coś robili przy pierwszym na pętli w Zawodziu.

adam86
Posty: 928
Rejestracja: 31 maja 2008, 14:16
Lokalizacja: Chorzów

#10 Post autor: adam86 » 30 wrz 2008, 17:25

Marcin pisze: 1501-#270+271
1502-#279+280
1503-#756K
1504-#636+635
1505-#604+603
1506-#264+265
1507-#759
1508-#670+669
Zaraz, zaraz. Bedzien powinien jeździc na pociagach 2, 3, 4 i 7. Więc co na pociagach 5 i 8 robią wagony zn tej zajezdni.
KZKGOP 1779

rafalurbino18
Posty: 6216
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#11 Post autor: rafalurbino18 » 30 wrz 2008, 17:52

luki pisze:11 - #786
12 - #256
13 - #341
15 - #477
18 - #788

401 - #379+415
402 - #561+382
404 - #649+650
Skoro na poc. 13 jeździł #341 to na poc. 415 jeździ #342.
Poc. 406 - #260+261

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#12 Post autor: Peter » 30 wrz 2008, 18:56

poc. 1905 #711+712
poc. 1909 #644+344
poc. 1910 #645+646
Ponadto widziane na 19: #254+255, #641+642, #719+720

Około 17:30 jechał w kierunku Bytomia koło Media Markt pusty skład #548+488 z linii 9. Z rozkładówki TŚ wynika, że to był poc. 94.
*SDIP (U.N.O.)

R_G
Posty: 2720
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#13 Post autor: R_G » 30 wrz 2008, 20:23

Na 14: #673, 692, 329, 340

Co do obsługi piętnastki to się trochę pogubiłem ale prawdopodobnie Zawodzie wzbogaciło się o jaki-ś/eś sład/y.

2601 - #552
2602 - #515
2603 - #601
2604 - #527
2605 - #621
2606 - #523
2607 - #450
2608 - #762
2609 - #534
2610 - #501

273 - #274+275
275 - #757+758
276 - #629+630
277 - #440+446
2711 - #623+624 Skoro #754 na 2209 który zwykle obsługuje i ma przydział na 2711 połamał pantograf to zajezdnia nie miała co robić jak puścić skład
2716 - #629+630 (W kursie po 19 z Kazimierza na Kazimierzu doczepa wysiadła i motorniczy był zmuszony przesadzić pasażerów do I wagonu oraz pozamykać drzwi w #630 - ostatnie drzwi w #629 również nie działały)
2717 - #440+446

#513 po 13 jechał bez pasażerów przez Centrum Sosnowca po czym skierował się na Ostrogórską - z tyłu kwadrat linii 24 (prawdopodobnie jest to podmiana)
Po 13:30 ulicą Andersa w stronę Będzina jechał skład #274+275 z tablicą zjazdową oraz tablicami 27 i pociągu 03. Usterka była nieweilka ponieważ późnym popołudniem kursował również na 273
W radiotelefonie przed 14 było podawane info że wagon na 2209 połamał pantograf gdzieś w okolicy pętli przy KaSprzaka, oraz info o nieprzejezdnym odcinku między Zawodziem a Placem Rynkiem. "15" kursowała między Zagórzem a Zawodziem, "14" między Mysłowickim Dworcem PKP a Zawodziem, oraz Placem Wolności i Placem Alfreda.
Około 15tej był spychany wagon #727 przez skład z dwudziestki - przewody były pozrywane więc albo rozerwał się skład albo się wykoleił.
Wagon #673 jadąc z Mysłowic zawrócił na pętli na Zawodziu przesadzając pasażerów do składu na 1502.
Po 15 #599+600 jechał w kierunku zajezdni z wyświetlaczami "Awaria" oraz nr poc. 03. Później skład był widziany jako sprawny na poc. 2003
Po 16 #329 jadąc od strony Alfreda zjechał do Zajezdni Zawodzie.
Tak więc dzisiejszy dzień bynajmniej w Katowicach dał się odczuć pasażerom tramwajów, kilka zatrzymać i ogólnie niezły bajzel w związku ze wstawianiem się w swoje przydziały...
Ostatnio zmieniony 01 paź 2008, 23:01 przez R_G, łącznie zmieniany 1 raz.
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

Marcin
Posty: 1860
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze

#14 Post autor: Marcin » 30 wrz 2008, 21:38

1515-#672

Na nocnej 20stce jeździ #590

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#15 Post autor: Boguś » 30 wrz 2008, 21:41

O 16.51 do zajezdni Zawodzie zjechał poc.202 solo #691
O 16.55 z zajezdni Zawodzie wyjechał poc.202 #702+701. W rezerwie stały: #672, #745, #746, #728, #685+686 i kilka innych solówek. W hali napraw stał skład #268+269
O 16.55 do Sosnowca jechały razem poc.1506 #264+265 i 1507 #759.
O 17.35 do Katowic przyjechały razem poc.1502 #279+280 i 1503 #756K
O 18.25 z Zawodzia na Rynek przyjechały składy Nauki Jazdy: #131+132, który pojechał na Rondo oraz #111+112, który pojechał do Placu Wolności, gdzie zawrócił i pojechał na Rondo.
O 18.13 do Centrum Katowic przyjechał opóźniony o 10 minut zjazdowy poc.115 #662+617.
adam86 pisze:Zaraz, zaraz. Bedzien powinien jeździc na pociagach 2, 3, 4 i 7. Więc co na pociagach 5 i 8 robią wagony zn tej zajezdni.
Wypożyczenia. W składzie #670+669 były tablice z Zawodzia, natomiast w #604+603 będzińskie.
Peter pisze:poc. 1905 #711+712
poc. 1909 #644+344
poc. 1910 #645+646
Ponadto widziane na 19: #254+255, #641+642, #719+720
hanys76 pisze:1906# 579+610
1909# skład weka
191 #641+642
192 #467+489
193 ? -> #272+273
194 #272+273
1912 #719+720
hanys76 pisze:161# zakarlik 661
163# 695+593
164# zakarlik 770
165# 313+314
162 #734+735
163 #695+593 -> #637+638
hanys76 pisze:607# 809
Podmieniony na #688
hanys76 pisze:111# 659+660
112# 250+251
113# 675+676
114# 583+584
115# 662+617
117# 262+282
116 #599+600 -> #578+577
1115 #745
hanys76 pisze:131# 607
132# 416
133# 782
134 #749
hanys76 pisze:Na 20: 637+638, 685+686, 726+727 oraz 599+600 ,
201 #637+638 -> #574+573
202 #574+573 -> solo #691 :!: -> #702+701
203 #685+686 -> #680+679
204 #726+727 -> #599+600
205 #680+679 -> #781 :!:
206 #702+701 -> #783+784 - drugi wagon miał spięty pantograf linami :!:
hanys76 pisze:1407# 691 solo
Mika0005 pisze:Na 14: #673, 692, 329, 340
1401 #370
1402 #687
1403 #329
1404 #688 -> #673
1405 #692
1406 #328
1407 #505
1408 #598
1409 #768
Marcin pisze:O 16:38 ściągał on naukę jazdy #3 powstał więc skład #2+3.
Skład jechał na dwóch pantografach :!: .
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2008, 22:14 przez Boguś, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#16 Post autor: luki » 30 wrz 2008, 21:48

adam86 pisze:
Marcin pisze:1508-#670+669
Zaraz, zaraz. Bedzien powinien jeździc na pociagach 2, 3, 4 i 7. Więc co na pociągach 5 i 8 robią wagony zn tej zajezdni.
Najciekawsze jest to że z Będzina do modernizacji typowany był #670+669 :eye:
Nie wydaje wam się że może być też sytuacja w odwrotną stronę, Będzin wrócił na 1505 i 1508. Zresztą takie rzeczy się już kiedyś działy, zdaje się wtedy też właśnie pierwszy raz (nie licząc oczywiście wcześniejszych różnych sytuacji i epok) Będzin wkroczył na 15-tkę.
To było tego samego czasu co 30 zaczęła jeździć z Gliwic mimo że rozkłady były po staremu, a Bytom posyłał na 33. To był zdaje się rok 2004. Cyrk zaczął się na jesieni a finał miał zimą w postaci korekty rozkładów.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#17 Post autor: Boguś » 30 wrz 2008, 21:51

luki pisze:
adam86 pisze:
Marcin pisze:1508-#670+669
Zaraz, zaraz. Bedzien powinien jeździc na pociagach 2, 3, 4 i 7. Więc co na pociągach 5 i 8 robią wagony zn tej zajezdni.
Najciekawsze jest to że z Będzina do modernizacji typowany był #670+669 :eye:
Nie wydaje wam się że może być też sytuacja w odwrotną stronę, Będzin wrócił na 1505 i 1508. Zresztą takie rzeczy się już kiedyś działy, zdaje się wtedy też właśnie pierwszy raz (nie licząc oczywiście wcześniejszych różnych sytuacji i epok) Będzin wkroczył na 15-tkę.
To było tego samego czasu co 30 zaczęła jeździć z Gliwic mimo że rozkłady były po staremu, a Bytom posyłał na 33. To był zdaje się rok 2004. Cyrk zaczął się na jesieni a finał miał zimą w postaci korekty rozkładów.
Jeśli składy #670+669 i #604+604 pojawią się na innych liniach obsługiwanych przez Zawodzie, to mamy wypożyczenia. Jak już wspomniałem #670+669 miał tablice kierunkowe z Zawodzia. #604+603 widziałem w kursie zjazdowym z poc.1505. Niestety nie udało mi się go dogonić i sprawdzić, co miał wypisane na kwadracie zjazdowym.
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2008, 21:54 przez Boguś, łącznie zmieniany 1 raz.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#18 Post autor: ff » 30 wrz 2008, 21:54

luki pisze:To było tego samego czasu co 30 zaczęła jeździć z Gliwic mimo że rozkłady były po staremu, a Bytom posyłał na 33. To był zdaje się rok 2004. Cyrk zaczął się na jesieni a finał miał zimą w postaci korekty rozkładów.
Nie kojarzę czegoś takiego. Takie nieoficjalne zamiany bez zmian rozkładów to kojarze tylko z linii 33 (po otwarciu Ronda, ale z zamkniętym szlakiem na Brynów) oraz z linią 15 na katowickim odcinku, bo się remont wiaduktu przedłużył. Mi to wygląda na wypożyczenia.

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#19 Post autor: luki » 30 wrz 2008, 21:57

Boguś pisze:Wypożyczenia. W składzie #670+669 były tablice z Zawodzia, natomiast w #604+603 będzińskie.
Boguś pisze:Jeśli składy #670+669 i #604+604 pojawią się na innych liniach obsługiwanych przez Zawodzie, to mamy wypożyczenia.
No cóż, przekonamy się na dniach.
Jeśli natomiast masz rację i są to jednak wypożyczenia, zatem ciekawe jak rozwiążą fakt modernizacji #670+669, chyba że wytypują inne wozy na wypożyczenie/modernizację.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Karol
Posty: 305
Rejestracja: 29 lis 2006, 00:03

#20 Post autor: Karol » 30 wrz 2008, 21:57

Na 100% wypożyczenia - motorniczych tak z dnia na dzień nie wyrzucają do Będzina, a w 604+603 widziałem motorową z Bogucic ;-)

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#21 Post autor: Boguś » 30 wrz 2008, 21:59

luki pisze:
Boguś pisze:Wypożyczenia. W składzie #670+669 były tablice z Zawodzia, natomiast w #604+603 będzińskie.
Boguś pisze:Jeśli składy #670+669 i #604+604 pojawią się na innych liniach obsługiwanych przez Zawodzie, to mamy wypożyczenia.
No cóż, przekonamy się na dniach.
Jeśli natomiast masz rację i są to jednak wypożyczenia, zatem ciekawe jak rozwiążą fakt modernizacji #670+669, chyba że wytypują inne wozy na wypożyczenie/modernizację.
Pewnie #670+669 powróci do Będzina, gdy Zawodzie otrzyma #731+730. Strasznie mieszają z tymi wagonami. Czemu nie dali #571+618?

R_G
Posty: 2720
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#22 Post autor: R_G » 30 wrz 2008, 22:00

Boguś pisze:O 16.55 do Sosnowca jechały razem poc.1506 #264+265 i 1507 #759.
To jest spowodowane tym że krakus jadąc na Plac Wolności został zatrzymany parenaście metrów przez zawodziańską zajezdnią przez solówkę na 14 która jadąc z Alfreda trójkątowała i oczekiwała na włączenie się w swój plan przy zajezdni przez co motorman z #264+265 na ten czas nawet ściągnął pantograf - w wyniku tego opóźnienia i przytrzymania żelazko (#759) dogoniło wcześniejszy pociąg na 15 czyli #264+265.

Marcin pochwal się swoimi spostrzeżeniami co do motorniczych na '15' ;)
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#23 Post autor: ff » 30 wrz 2008, 22:02

luki pisze:Jeśli natomiast masz rację i są to jednak wypożyczenia, zatem ciekawe jak rozwiążą fakt modernizacji #670+669, chyba że wytypują inne wozy na wypożyczenie/modernizację.
Zawsze można podmienić wypożyczany skład, może pojedzie dopiero w ostatniej turze. Po otwarciu Gliwickiej chyba należy się spodziewać, że bilans składów będzie mizerny, więc może już nie będą potrzebne. Wg moich informacji Rosetex powinien wkrótce kończyć kampanię, bo zapowiadali trzymiesięczną. Zanosi się więc, że wagon 670 zostanie przemalowany na Zawodziu ;)

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#24 Post autor: luki » 30 wrz 2008, 22:05

ff pisze:Nie kojarzę czegoś takiego. Takie nieoficjalne zamiany bez zmian rozkładów to kojarze tylko z linii 33 (po otwarciu Ronda, ale z zamkniętym szlakiem na Brynów) oraz z linią 15 na katowickim odcinku, bo się remont wiaduktu przedłużył. Mi to wygląda na wypożyczenia.
Nie pamiętam jak długo ale na pewno przed wprowadzeniem poprawek rozkładów linii 5,7,15,19,30,33,34 w grudniu 2004 obowiązywały one w praktyce wcześniej.
W przypadku 33 zaś to krótko obowiązywało bo od stycznia było już coś pociachane, a w 2004 roku jeszcze trzymał się takt 14 minutowy do Metalowców. Zatem ZKT-3 na 33 był tylko w grudniu kiedy to i tak 33 nie miało za bardzo kiedy się popisać.
To z 33 co kojarzysz to zapewne gościny Zawodzia na 33 które zaczynały wyjazd trasą przez Załęże. Linia 15 także potwierdzam było to w czasie remonty w Sosnowcu Piłsudskiego i na 15 śmigał #639 :D
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Marcin
Posty: 1860
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze

#25 Post autor: Marcin » 30 wrz 2008, 22:40

Mika0005 pisze:Marcin pochwal się swoimi spostrzeżeniami co do motorniczych na '15' ;)
No cóż z tego co widziałem na poc.1505 widziałem faktycznie motorów z Zawodzia na 1504 którym Mika jechaliśmy był motor z Będzina.Więc wychodzi na to że #604+603 został wypożyczony do Zawodzia ;).W zasadzie nigdy nie zwracam uwagi na motorowych ;).

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#26 Post autor: memphis » 30 wrz 2008, 23:34

luki pisze:
ff pisze:Nie kojarzę czegoś takiego. Takie nieoficjalne zamiany bez zmian rozkładów to kojarze tylko z linii 33 (po otwarciu Ronda, ale z zamkniętym szlakiem na Brynów) oraz z linią 15 na katowickim odcinku, bo się remont wiaduktu przedłużył. Mi to wygląda na wypożyczenia.
Nie pamiętam jak długo ale na pewno przed wprowadzeniem poprawek rozkładów linii 5,7,15,19,30,33,34 w grudniu 2004 obowiązywały one w praktyce wcześniej.
W przypadku 33 zaś to krótko obowiązywało bo od stycznia było już coś pociachane, a w 2004 roku jeszcze trzymał się takt 14 minutowy do Metalowców. Zatem ZKT-3 na 33 był tylko w grudniu kiedy to i tak 33 nie miało za bardzo kiedy się popisać.
To z 33 co kojarzysz to zapewne gościny Zawodzia na 33 które zaczynały wyjazd trasą przez Załęże. Linia 15 także potwierdzam było to w czasie remonty w Sosnowcu Piłsudskiego i na 15 śmigał #639 :D
Ta zmiana związana z Zawodziem na 33 była od 15 listopada do 14 grudnia 2004 r. (pierwotnie: do 31 grudnia) i była jak najbardziej oficjalna (choć zdaje się nieuwidoczniona na przystankach - zresztą dlatego też te wyjazdy były przez Załęże, a nie prosto). Od 15 grudnia wprowadzone zostały zmiany na liniach 7, 15, 19 (likw. poc. 1921 - kursy wykona poc. 721 :P), 30 i 33 oraz zmiana taboru na 13 i 14.

37
Posty: 319
Rejestracja: 06 sty 2007, 20:50

#27 Post autor: 37 » 01 paź 2008, 08:24

memphis pisze: oraz zmiana taboru na 13 i 14.
A co to za zmiana wówczas była? Przesunięcie stodwójki z 13 na poc. 711? i stodwojki na 1408 i 1409?

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#28 Post autor: memphis » 01 paź 2008, 09:14

37 pisze:
memphis pisze: oraz zmiana taboru na 13 i 14.
A co to za zmiana wówczas była? Przesunięcie stodwójki z 13 na poc. 711? i stodwojki na 1408 i 1409?
Oj nie pamiętam :/

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#29 Post autor: DW » 01 paź 2008, 18:50

Awarie itp.:
- o 11:12 ul. Mariacką w Sosnowcu do Będzina jechała robocza enka #39R z dwoma lorkami. Na lorkach widziałem tylko jakiś żółto-czarny słup (czy coś takiego)

Wyd. taborowe (podsumowując wszystkie wydarzenia):
- Prawdopodobnie 2 będzińskie skład przeszły z Będzina do Zawodzia - #604+603 i #670+669 :!: Pierwszy z nich kursował na poc. 1505, a drugi na 1508.
Możliwe, że do zakończenia kampani reklamowej będą one kursować tylko na 15-stce, bo firmy je zamawiające dokonują wyboru konkretnej zajezdni, na wagonach której ma się pojawić dana reklama.
Ciekawe czy jest to tylko wypożyczenie, czy przejście na stałe, no i wogóle po co przenoszono poc. 1506 i 1508 do Zawodzia, skoro wraz z nimi posłano również składy do ich obsługi :| . Przecież podobno w Zawodziu jeszcze niedawno, wieczorem przed wozownią zjeżdżające wagony tamowały przejazd 20-stek...

Obsady:
pkttramwaje pisze:21/01 #760
21/07 BRAK POCIĄGU :!: :!:
Kuba pisze:212 - #535
213 - #553
214 - solówka w mal. zakł. z mocowaniami na dachu na kabel zasilający drugi wagon (wagon miał też chyba pant. OTK-2)
215 - #622
216 - #530
217 - #761
@pkttramwaje: O której zaobserwowałeś brak obsady na 217? Po 10-tej kursował tam #761.
pkttramwaje pisze:24/05 #524
241 - #452
242 - #521
243 - #513
246 - #790
R_G pisze:271 - #631+632
273 - #623+624
274 - #274+275
275 - #757+758
276 - #629+630
277 - #440+446
Ja w godz. 10:30 - 12:30 na prawie wszystkich poc. 27 zaobserwowałem inne skład :shock: :
271 - #755+756
272 - #631+632
273 - #274+275
274 - #664+663
275 - #571+618
276 - #629+630
#631+632 na poc. 272 widziałem też ok. 16-stej. A Ty której zaobserwowałeś wypisane poc.?
Marcin pisze:Poc.277-#440+446 ściągał około 15:20 wagon #523,widziany na przystanku S-c Estakada
R_G pisze:2606 - #523
Czyli #523 zdefektował na poc. 2606.

Wagon #621 kursujący na poc. 2605 miał ustawiony radiotelefon na poc. 2607.
R_G pisze:#513 po 13 jechał bez pasażerów przez Centrum Sosnowca po czym skierował się na Ostrogórską - z tyłu kwadrat linii 24 (prawdopodobnie jest to podmiana)
Akurat po 13-stej powinien tamtędy jechac poc. 243, na którym wczesniej kursował, więc może zpesuł się gdzieś na odcinku Będzińska - Dworzec i widziałeś go jak zjeżdżał.
R_G pisze:Po 13:30 ulicą Andersa w stronę Będzina jechał skład #274+275 z tablicą zjazdową oraz tablicami 27 i pociągu 03. Usterka była nieweilka ponieważ późnym popołudniem kursował również na 273
A w obsadach napisałeś, że kursował tam #623+624 :shock:

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#30 Post autor: ff » 01 paź 2008, 18:58

DW pisze:Ciekawe czy jest to tylko wypożyczenie, czy przejście na stałe, no i wogóle po co przenoszono poc. 1506 i 1508 do Zawodzia, skoro wraz z nimi posłano również składy do ich obsługi :| . Przecież podobno w Zawodziu jeszcze niedawno, wieczorem przed wozownią zjeżdżające wagony tamowały przejazd 20-stek...
Zawodzie wzięło poc. 1506 i 1508, bo coś musiało zrobić z motorowymi, którzy teoretycznie jeździliby na 23, gdyby nie nożyce KZK. To w końcu cztery pociągi, a wzięli i tak tylko dwa. Inna opcja to byłby przerzut motorowych z Zawodzia do Będzina, ale taka akcja (tyle że w drugą stronę) była dwa lata temu. Przeniesienie taboru to mniej zamieszania, statystyczni motorowi nawet tego nie zauważą, chyba że po prawdopodobnym syfie pożyczonych w wagonach.

R_G
Posty: 2720
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#31 Post autor: R_G » 01 paź 2008, 21:57

DW pisze:
R_G pisze:271 - #631+632
273 - #623+624
274 - #274+275
275 - #757+758
276 - #629+630
277 - #440+446
Ja w godz. 10:30 - 12:30 na prawie wszystkich poc. 27 zaobserwowałem inne skład :shock: :
271 - #755+756
272 - #631+632
273 - #274+275
274 - #664+663
275 - #571+618
276 - #629+630
#631+632 na poc. 272 widziałem też ok. 16-stej. A Ty której zaobserwowałeś wypisane poc.?
No czyli coś popierdzieliłem :/ Thx za uwagi ;) Poprawiłem posta
275,276, 277 są na pewno dobrze ustawione
275 się może nie zgadzać bo pkttramwaje też miał #571+618 ale to widziałeś rano-#757+758 był na piątym w przedostatnim kursie poc. 275
Zgadza się że 273 to krakus tak jak napisałem u dołu postu więc przy obsadzie się machłem o jeden numer.
#755+756 nie widziałem w ogóle wczoraj ale widziałem #631+632. Teraz sobie już nie przypomnę na jakich pociągach był #631+632 oraz #623+624. Ale jak dwa razy widziałeś na 272 #631+632 to mogłem też się walnąć no i #623+624 już nie pamiętam jak był ustawiony.

Co do #513 jeżeli go rano widziałeś na 24 to pewnie zdefektował i przygotowywał się do zjazdu na Zajezdnię.
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

Awatar użytkownika
observator
Posty: 405
Rejestracja: 20 wrz 2007, 18:50
Lokalizacja: punkt_observacyjny
Kontakt:

#32 Post autor: observator » 05 paź 2008, 21:26

Godz. 12.31 [2] skład w zakładowym z OTK1 z pasażerami, na łączeniu pantografu z dachem, na izolatorach, podczas poboru prądu (jazda, hamowanie), pojawiał się łuk elektryczny w bursztynowym kolorze, w czasie gdy nie pobierał prądu widać było dym. Najprawdopodobniej niedokręcili na wozowni styku lub się poluzował i z tego powodu kabel sie palił. Skład zatrzymał sie na 13 minut na przystanku "Akademia Ekonomiczna', w międzyczasie do kolejki załapały się skład w zakładowym, solówka w zakładowym, skład "antyradio', skład 'ardo' i będzińskie żelazko. Po 4-5 minutach od zatrzymania pierwszy w kolejce skład podjechał na przystanek ale nie rozpoczęto spinania i problematyczny skład ruszył, nie wiem tylko czy na drugim pantografie czy jakoś naprawił się bo sieciowców nie widziałem.
R_G pisze: W radiotelefonie przed 14 było podawane (...) info o nieprzejezdnym odcinku między Zawodziem a Placem Rynkiem. "15" kursowała między Zagórzem a Zawodziem, "14" między Mysłowickim Dworcem PKP a Zawodziem, oraz Placem Wolności i Placem Alfreda.
Około 15tej był spychany wagon #727 przez skład z dwudziestki - przewody były pozrywane więc albo rozerwał się skład albo się wykoleił.
Po godzinie 14. coś było za cicho i okazało się że nic nie jeździ a ludzie zbyt licznie przemieszczają się chodnikami.
Godz. 14.33 [2] #110R jechał solo ale w 'po angielsku' i z włączonym kogutem.
Okazało sie że jadący do Rynku skład 'antyradio' doznał defektu pomiędzy przystankami 'Zawodzie Akademia Ekonomiczna' i "Zawodzie Paderewskiego'. W pierwszym wagonie oderwała się część silnikowa, obudowa opadła na torowisko podnosząc pudło, i z tego powodu wagon nie mógł jechac do przodu. Ponieważ holowanie wstecz nie było możliwe na miejsce przyjechali sieciowcy żeby rozpiąć skład, pogot do przestawienia wagonu na tor w kierunku zajezdni i #110R do jego sholowania.
Obrazek

Godz. 15.05 jechał pierwszy pociąg po zatrzymaniu 1401 #370
Następnie nic, godz. 15.10 wspomniana przez R_G doczepa 'antyradia' przez skład 'dwudziestkowy' w towarzystwie NR. Doczepa nie była przestawiana tylko '20' podpięto do jej tyłu i trójskład pojechał do placu Wolności.
Obrazek

Za nim o godz. 15.20 również wyżej wspomniany przez R_G #599+600 a dopiero za nim pociągi przywrócone po zatrzymaniu.
Godz. 15.35 [2] wspominany wyżej skład w zakładowym 'po warszawsku'.
tramwaj najlepszym środkiem transportu na zakorkowane miasta

[1] pomiędzy przystankami 'Zawodzie Akademia Ekonomiczna-Zawodzie Ośrodek Sportowy' w kierunku pętli/zajezdni
[2] j.w. w kierunku Rynku

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#33 Post autor: ff » 12 paź 2008, 23:54

Tego dnia wczesnym rankiem kolizję z autobusem miał wagon 419 na linii nr 1. Autobus był linii 155 od Pawelca. Z raportów DPD wynika, że najdalej trzy dni później wagon 419 już jeździł.
Serwis prasowy KMP w Rudzie Śląskiej pisze:Zderzenie Autobusu z Tramwajem
Wtorek, 30-09-2008 Ruda Śląska

Do zdarzenia doszło krótko przed 05.00 rano w dzielnicy Ruda Południowa na rondzie DTŚ-ka ulica Zabrzańska. Robert G. lat 37 mieszkaniec naszego miasta kierując autobusem Man nie ustąpił pierwszeństwa przejazdu tramwajowi linii 1 jadącego w kierunku Zabrza i Gliwic. W groźnie wygladającym zdarzeniu drogowym ucierpiał jedynie kierowca autobusu linii 155 doznając lekkich obrażeń głowy. Na szczęście motorniczemu tramwaju oraz pasażerom obu środków masowej komunikacji nic się nie stało.
Zdjęcia:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Źródło: Komenda Miejska Policji w Rudzie Śląskiej

Niestety w trzecim przypadku jako duże zdjęcie została wgrana ponownie miniaturka.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 25 gości