2008.09.18
2008.09.18
601# 816
602# 808
603# 815
604# 810
605# zakarlik 699+700
606 # 805
607# 814
608# 680+679
609# zakarlik 578+577
610# 801
611# 749
612# 809
161# zakarlik 726+727
162# 637+638
163# 599+600
164# zakarlik 725+736
165# 268+269( skład kursuje, z niesprawnym oświetleniem. Poza przednimi reflektorami, tylne światła w obu wagonach nie działają. Zapala się tylko stop, podczas hamowania. )
Na 15 widziałem:
603+604 jechał o 7.38 do Zawodzia
440+446 jechał o 7.45 do stadionu.
191# żelazko
1902# 719+720
1903# weka
1904# weka
1905# 647+648
1906# 482+483
1909# 252+253
Na 13 : 338 oraz 782.
114# 695+593
118# 702+701
EDIT 9.20
info od Ikalusa:
Z Chorzowa do zajezdni Zawodzie zmierza czteroskład 659+660+313+314 .
Defektem jest skład 313+314 z linii 11. Zdefektowany skład podpięty jest tyłem do kierunku jazdy. Za niedługo powinni się pojawic w kamerce na rynku.
EDIT 9.45
Czteroskład przed chwilą minął rynek i skierował sie do zajezdni.
EDIT 10.30
Na pociągu 611 o 10.22 ,na rynku dokonano podmiany.
Wagon 749 udał się do zajezdni, zastąpił go wagon 340 lub 607.
EDIT 11.25
Przed chwilą z zajezdni wyjechał 813, pomknął prawdopodobnie na Słoneczną , bo na rondzie się nie zatrzymał.
602# 808
603# 815
604# 810
605# zakarlik 699+700
606 # 805
607# 814
608# 680+679
609# zakarlik 578+577
610# 801
611# 749
612# 809
161# zakarlik 726+727
162# 637+638
163# 599+600
164# zakarlik 725+736
165# 268+269( skład kursuje, z niesprawnym oświetleniem. Poza przednimi reflektorami, tylne światła w obu wagonach nie działają. Zapala się tylko stop, podczas hamowania. )
Na 15 widziałem:
603+604 jechał o 7.38 do Zawodzia
440+446 jechał o 7.45 do stadionu.
191# żelazko
1902# 719+720
1903# weka
1904# weka
1905# 647+648
1906# 482+483
1909# 252+253
Na 13 : 338 oraz 782.
114# 695+593
118# 702+701
EDIT 9.20
info od Ikalusa:
Z Chorzowa do zajezdni Zawodzie zmierza czteroskład 659+660+313+314 .
Defektem jest skład 313+314 z linii 11. Zdefektowany skład podpięty jest tyłem do kierunku jazdy. Za niedługo powinni się pojawic w kamerce na rynku.
EDIT 9.45
Czteroskład przed chwilą minął rynek i skierował sie do zajezdni.
EDIT 10.30
Na pociągu 611 o 10.22 ,na rynku dokonano podmiany.
Wagon 749 udał się do zajezdni, zastąpił go wagon 340 lub 607.
EDIT 11.25
Przed chwilą z zajezdni wyjechał 813, pomknął prawdopodobnie na Słoneczną , bo na rondzie się nie zatrzymał.
Ostatnio zmieniony 18 wrz 2008, 11:28 przez hanys76, łącznie zmieniany 5 razy.
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Poc. 31 - #588+589 -> #556+557
Poc. 32 - #379+415
Poc. 33 - #395+386
Poc. 34 - #364+392
Poc. 35 - #384+345
- Poc. 31 w kursie do/z Makoszów ok. 13.00 wypadł.
Edycja 08:36 - Dopisałem poc. 32
Edycja 08:56 - Dopisałem poc. 33
Edycja 14:25 - Dopisałem poc. 34
Edycja 14:32 - Dopisałem informację nt. wypadnięcia kursu
Edycja 19:50 - Dopisałem podmianę na poc. 31
Poc. 32 - #379+415
Poc. 33 - #395+386
Poc. 34 - #364+392
Poc. 35 - #384+345
- Poc. 31 w kursie do/z Makoszów ok. 13.00 wypadł.
Edycja 08:36 - Dopisałem poc. 32
Edycja 08:56 - Dopisałem poc. 33
Edycja 14:25 - Dopisałem poc. 34
Edycja 14:32 - Dopisałem informację nt. wypadnięcia kursu
Edycja 19:50 - Dopisałem podmianę na poc. 31
Ostatnio zmieniony 18 wrz 2008, 19:50 przez rafalurbino18, łącznie zmieniany 3 razy.
2201 - #539 ~
2202 - #523 ~
2203 - #566 ~
2205 - #526
2206 - #567
2208 - #518
2210 - #595 ~
281 - #448 ? ~
284 - #334 ~
~
Wagon #666 dostał połówkowy kwadratowy pantograf, chociaż nie jestem 100% pewien czy to ten wagon.
2202 - #523 ~
2203 - #566 ~
2205 - #526
2206 - #567
2208 - #518
2210 - #595 ~
281 - #448 ? ~
284 - #334 ~
~
Wagon #666 dostał połówkowy kwadratowy pantograf, chociaż nie jestem 100% pewien czy to ten wagon.
Ostatnio zmieniony 18 wrz 2008, 18:53 przez Kuba, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: 2008.09.18
To wagon 340.hanys76 pisze:Na pociągu 611 o 10.22 ,na rynku dokonano podmiany.
Wagon 749 udał się do zajezdni, zastąpił go wagon 340 lub 607.
poc. 1501 - 770hanys76 pisze:Na 15 widziałem:
603+604 jechał o 7.38 do Zawodzia
440+446 jechał o 7.45 do stadionu.
poc. 1502 - 279+280
poc. 1503 - 688
poc. 1504 - 604+603
poc. 1505 - 505
poc. 1506 - 264+265
poc. 1507 - będzińska solówka (OTK-1, bez wyświetlaczy, po dachu ex doczepa, zamalowane szybki nad drzwiami) - to 452 (info: luki)
poc. 1508 - 440+446
poc. 1509 - 250+251
poc. 1510 - solówka będzińska (OTK-1, z wyświetlaczami, po dachu ex doczepa) - to 665 (info: luki)
poc. 1511 - 571+618
poc. 191 - 777hanys76 pisze:191# żelazko
1902# 719+720
1903# weka
1904# weka
1905# 647+648
1906# 482+483
1909# 252+253
poc. 193 - 464+465
poc. 194 - 644+344
poc. 197 - 276+278
poc. 198 - 713+714
poc. 1910 - 254+255
poc. 1911 - 779 (napis na wyśw. w starym stylu)
poc. 1912 - 354+355
O 13:00 poc. 192 (719+720) jechał pusty w planie poc. 193, a więc 14 minut opóźniony. Poc. 193 (464+465) z pasażerami jechał tuż za nim.
poc. 111 - 783+784hanys76 pisze:114# 695+593
118# 702+701
poc. 112 - 583+584
poc. 113 - 416
poc. 115 - 370
poc. 116 - 662+617
poc. 117 - 371
poc. 119 - 661
poc. 1110 - 659+660
Zauważyłem to już wczoraj. Wszystkie wagony 11 z wyświetlaczami, które jadą jak już pisałem do Katowic z napisem "11 Zawodzie Zajezdnia" mają odkryte wszystkie klapki przy krawędzi, co sprawia, że napis na wyświetlaczu jest w prostokątnej obwódce. Pierwszy raz to widzę. Tak jest na wszystkich wagonach 11-tki.
(13:45)
Na Brynowie musi być jakaś blokada. Nie przyjechały z Katowic pociągi 611 i 612 (i nie wiadomo czy dalej). Hanys76 w kamerce widział zjazd 637+638 z 16-tki na Zawodzie.
(13:52-14:00)
Poc. 611 i 612 przyjechały właśnie jeden za drugim na katowicki Rynek. Za nimi poc. 164 i 601. Wszystkie z bardzo dużym opóźnieniem, nawet 40 minut. Po nich poc. 165, poc. 602 i poc. 161. Wszystko stadami.
Przed 14:00 koło Stadionu z Katowic do Chorzowa jechała gliwicka robocza stopiątka 135R
O 14:10 przy Stadionie pojawiły się pierwsze szóstki. Poc. 611 - 340 wjechał na Stadion (opóźnienie 49 minut), poc. 612 - 809 pojechał wprost do Bytomia (opóźnienie 35 minut). Za nimi do Bytomia kolejne karliki - poc. 601 (opóźnienie 21 minut), poc. 602 - 808 (opóźnienie 7 minut). Między nimi (poc. 612 a poc. 601) jechała jeszcze eLka nr 3.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 10 razy.
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
hanys76 pisze:161# zakarlik 726+727
162# 637+638
163# 599+600
164# zakarlik 725+736
165# 268+269( skład kursuje, z niesprawnym oświetleniem. Poza przednimi reflektorami, tylne światła w obu wagonach nie działają. Zapala się tylko stop, podczas hamowania. )
163 - #599+600 też był na Zawodziu. Przed 14:30 przyjechał na Rondo gdzie zaczął planowy kurs do Słonecznej, potem na Brynów.ff pisze:Na Brynowie musi być jakaś blokada. Nie przyjechały z Katowic pociągi 611 i 612 (i nie wiadomo czy dalej). Hanys76 w kamerce widział zjazd 637+638 z 16-tki na Zawodzie.
A co ciekawe za 162 wyjechał #806
Też widziałem te gromadkę. 611 miał tablice zmiana trasy i na wyświetlaczu Chorzów Stadion Śląski.ff pisze:O 14:10 przy Stadionie pojawiły się pierwsze szóstki. Poc. 611 - 340 wjechał na Stadion (opóźnienie 49 minut), poc. 612 - 809 pojechał wprost do Bytomia (opóźnienie 35 minut). Za nimi do Bytomia kolejne karliki - poc. 601 (opóźnienie 21 minut), poc. 602 - 808 (opóźnienie 7 minut). Między nimi (poc. 612 a poc. 601) jechała jeszcze eLka nr 3.
131 - #781hanys76 pisze:Na 13 : 338 oraz 782.
132 - #338
#782 zdaje się na 134 jest.
136 - #673
1403 - #598
1405 - #769
1406 - #772
1407 - #728
1503 - #688ff pisze:poc. 1501 - 770
poc. 1502 - 279+280
poc. 1506 - 264+265
poc. 1507 - będzińska solówka (OTK-1, bez wyświetlaczy, po dachu ex doczepa, zamalowane szybki nad drzwiami)
poc. 1508 - 440+446
poc. 1509 - 250+251
poc. 1510 - solówka będzińska (OTK-1, z wyświetlaczami, po dachu ex doczepa)
poc. 1511 - 571+618
1507 - #452
1510 - #665
(widze że ff mnie uprzedził z 1503 - dodaj moje 07 i 10 do swojej listy to będzie fajny komplecik )
fotoff pisze:Przed 14:00 koło Stadionu z Katowic do Chorzowa jechała gliwicka robocza stopiątka 135R
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
- o 15:20 ul. Piłsudskiego w Sosnowcu do Milowic jechał wagon #552 (poc. 2603) opóźniony ponad 10 min. Z pętli wagon odjechał ok. 15:38 i z tablicą zjazdową oraz z pasażerami pojechał w str. Centrum. Przed przystankiem motorniczy opuszcza pantograf, aby zahamować, po czym podnosi go w celu odjazdu. Uchwyciłem nawet na zdjęciu, jak motorowy trzyma linkę od pantografu, ale nie mam na razie jak go zgrać.
- poc. 2605 i 2606 jechały do Milowic opóźnione 20 min. Teraz pozostałe poc. jadą opóźnione 10 min.
- o 16:45 poc. 2603 (#526) jechał do Milowic przyspieszony 5 min.
211 - #760
212 - #535
213 - #553
214 - #737
215 - #622
216 - #753
217 - #761
242 - #521
243 - #436
244 - prawdop. #509
245 - #532
246 - #790
2601 - #450
2602 - #602
2603 - #552 -> #526
2604 - #530
2605 - #667
2606 - #527
2607 - #666
2608 - #762
2609 - #534
272 - #664+663
274 - #636+635 lub #629+630 (ale raczej ten pierwszy)
276 - #755+756 (po poście Mika0005 przypomniała mi się jeszcze jedna obsada )
AKTUALIZACJA (19:00)Dopisałem obsady.
- poc. 2605 i 2606 jechały do Milowic opóźnione 20 min. Teraz pozostałe poc. jadą opóźnione 10 min.
- o 16:45 poc. 2603 (#526) jechał do Milowic przyspieszony 5 min.
211 - #760
212 - #535
213 - #553
214 - #737
215 - #622
216 - #753
217 - #761
242 - #521
243 - #436
244 - prawdop. #509
245 - #532
246 - #790
2601 - #450
2602 - #602
2603 - #552 -> #526
2604 - #530
2605 - #667
2606 - #527
2607 - #666
2608 - #762
2609 - #534
272 - #664+663
274 - #636+635 lub #629+630 (ale raczej ten pierwszy)
276 - #755+756 (po poście Mika0005 przypomniała mi się jeszcze jedna obsada )
AKTUALIZACJA (19:00)Dopisałem obsady.
Dzisiaj nie widziałem jedynie poc. 2610, więc skoro na 26 bł #508 to pewnie na poc. 2610.Mika0005 pisze:Na 26 znów #666 oraz #508, 762, #534
#666 jeździ dzisiaj na 26 i nadal ma stary OTK-1.Kuba pisze:Wagon #666 dostał połówkowy kwadratowy pantograf, chociaż nie jestem 100% pewien czy to ten wagon.
Ostatnio zmieniony 18 wrz 2008, 22:04 przez DW, łącznie zmieniany 4 razy.
Potwierdzam, że skład #313+314 kursuje na poc.111.ff pisze:Pojawił się na trasie znowu skład 313+314. Prawdopodobnie kursuje na poc. 111 zamiast składu 783+784.
#806 kursuje na poc.161, a na poc.162 jest skład #726+727, który kursuje na drugim pantografie.luki pisze:hanys76 pisze: 161# zakarlik 726+727
162# 637+638
163# 599+600
164# zakarlik 725+736
165# 268+269( skład kursuje, z niesprawnym oświetleniem. Poza przednimi reflektorami, tylne światła w obu wagonach nie działają. Zapala się tylko stop, podczas hamowania. )163 - #599+600 też był na Zawodziu. Przed 14:30 przyjechał na Rondo gdzie zaczął planowy kurs do Słonecznej, potem na Brynów.ff pisze: Na Brynowie musi być jakaś blokada. Nie przyjechały z Katowic pociągi 611 i 612 (i nie wiadomo czy dalej). Hanys76 w kamerce widział zjazd 637+638 z 16-tki na Zawodzie.
A co ciekawe za 162 wyjechał #806
133 #782luki pisze:131 - #781hanys76 pisze:Na 13 : 338 oraz 782.
132 - #338
#782 zdaje się na 134 jest.
136 - #673
135 #771
1402 #687luki pisze:1403 - #598
1405 - #769
1406 - #772
1407 - #728
1404 #694
Czy #278 ma reflektory z przodu?Peter pisze:Właśnie nim jechałem i oba wagony mają małe kabiny.ff pisze:
poc. 197 - 276+278
Drugi wagon ma złożone lusterka i fotel motorniczego
Znowu było jakieś zatrzymanie. Poc. 604 (699+700) oraz 605 (805) jadą z Bytomia do Katowic razem.
Co do wagonu 700 to boczna tablica jest już w nim oświetlona. Ale podświatlanie się tam odbywa nie poprzez świetlówkę (wcześniej pisałem, że ona nie świeci), tylko tradycyjną żarówką (świeci jedna sztuka).
Co do wagonu 700 to boczna tablica jest już w nim oświetlona. Ale podświatlanie się tam odbywa nie poprzez świetlówkę (wcześniej pisałem, że ona nie świeci), tylko tradycyjną żarówką (świeci jedna sztuka).
Tak ma, ale bez czarnych okrągłych pierścieni i widać śrubki, którymi są przykręcone. #276 ma normalne czarne atrapy. Sądząc po zamocowanych lusterkach i fotelu motorniczego #278 może bez większych przeróbek funkcjonować jako solówka. :mruga:Boguś pisze:Czy #278 ma reflektory z przodu?
Oba wagony się różnią, bo pierwszy jest z 1980r. i ma niebieskie krzesełka (podobnie jak niegdyś #250+251) a drugi ma je bordowe i jest 6 lat młodszy. W sumie ciekawy skład. Musisz sobie to obejrzeć
W pierwszym wagonie na białym tle są naklejone czarne cyferki na szafce WN i kasetce tylnej o ile pamiętam a w drugim tylko na kasetce tylnej. Przetwornice standardowo wirujące, chociaż ich komory są wyciszone.
Powtarzam, że jest to jedyny w tej chwili skład z dwoma małymi kabinami Przypominają się stare czasy. W pierwszym wagonie jest zdaje się zawieszona jakaś firanka na szybie drzwi od motorniczego, w drugim zaś pierwszy płat pierwszych drzwi jest zamykany i na schodach jest jedynie poprzeczna i pionowa rurka (to samo również występuje w pierwszym wagonie, ale drzwi motorniczego były uchylone).
Ciekawe czy te wagony będą długo jeździć tak w składzie, bo to prawdziwy składak jest. :mryellow:
*SDIP (U.N.O.)
Wiem, że jeździ na 26 bo go widziałem na tej lini. Właśnie pod Plazą widziałem wagon na tejże linii z połówkowym kwadratowym pantografem.DW pisze:#666 jeździ dzisiaj na 26 i nadal ma stary OTK-1.Kuba pisze:Wagon #666 dostał połówkowy kwadratowy pantograf, chociaż nie jestem 100% pewien czy to ten wagon.
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Poc. 13 - #360adasiek pisze:a na poc. 18 moderusa #788.
Poc. 14 - #460
Poc. 15 - #267
Poc. 16 - #374
Poc. 17 - #266
Poc. 402 - #649+650 na 100%rafalurbino18 pisze:Poc. 402 - ?#649+650adasiek pisze:Na 4-ce widziałem składzik #558+559
Poc. 404 - #401+402
Poc. 405 - #558+559
Poc. 403 - #? -> #401+402
Poc. 404 - #401+402 -> #561+382
Poc. 406 - #260+261
Poc. 413 - #614
- O godzinie 15.44 do przystanku Zabrze Pl. Wolności nie dojechał poc. 403. Zjawił się dopiero o 16.20 (nie wiem dlaczego). Na pętli w Zaborzu "przeskoczył" poc. 404, który jechał za nim i ok. 16.45 przyjechał na pl. Wolności (w kier. Gliwic) z opóźnieniem mniejszym już o około kilka minut.
- O godzinie 16.25 z Gliwic albo Biskupic (może też Mikulczyc ale wątpie ) w stronę Zaborza jechała eLka #3.
Machnąłęś się o jeden pociąg wstecz Skład #699+700 kursuje na poc.605, a #805 jest na 606.ff pisze:Znowu było jakieś zatrzymanie. Poc. 604 (699+700) oraz 605 (805) jadą z Bytomia do Katowic razem.
Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź . Nie ma zatem wątpliwości, że wagony #276 i #278 są solówkami. Dziwię się, że Stroszek zostawił im małe kabiny w przeciwieństwie do #254, któremu założyli kremowe drzwi do powiększonej kabiny.Peter pisze:Tak ma, ale bez czarnych okrągłych pierścieni i widać śrubki, którymi są przykręcone. #276 ma normalne czarne atrapy. Sądząc po zamocowanych lusterkach i fotelu motorniczego #278 może bez większych przeróbek funkcjonować jako solówka.Boguś pisze:
Czy #278 ma reflektory z przodu?
Oba wagony się różnią, bo pierwszy jest z 1980r. i ma niebieskie krzesełka (podobnie jak niegdyś #250+251) a drugi ma je bordowe i jest 6 lat młodszy. W sumie ciekawy skład. Musisz sobie to obejrzeć
W pierwszym wagonie na białym tle są naklejone czarne cyferki na szafce WN i kasetce tylnej o ile pamiętam a w drugim tylko na kasetce tylnej. Przetwornice standardowo wirujące, chociaż ich komory są wyciszone.
Powtarzam, że jest to jedyny w tej chwili skład z dwoma małymi kabinami Przypominają się stare czasy. W pierwszym wagonie jest zdaje się zawieszona jakaś firanka na szybie drzwi od motorniczego, w drugim zaś pierwszy płat pierwszych drzwi jest zamykany i na schodach jest jedynie poprzeczna i pionowa rurka (to samo również występuje w pierwszym wagonie, ale drzwi motorniczego były uchylone).
Ciekawe czy te wagony będą długo jeździć tak w składzie, bo to prawdziwy składak jest.
Poc. 611 (nadal wagon 340) jedzie do Katowic z opóźnieniem 28 minut. Za nim jedzie więc poc. 601, ale między nimi znalazło się jeszcze miejsce dla poc. 1503 i 1913 (ten drugi opóźniony 7-8 minut).
****
Podmiany wieczorne:
Linia 11
poc. 1111 - 728
Linia 15
poc. 1516 - 749
Linia 19
poc. 1919 - skład 252+253 z poc. 199 (oba kółka)
poc. 1913 - 705
poc. 1915 - skład 272+273 (w ciągu dnia na poc. 195 był 647+648, możliwe że nastąpiła podmiana lub wyjechał dopiero teraz)
poc. 1917 - skład 276+278 z poc. 197
Ewentualne podmiany żelazek:
poc. 1911 - nadal 779 (ale na wyświetlaczu już nowsza wersja kierunku)
poc. 1901 - jest podmiana, hanys76 w kamerce już widział solówkę, ja zaraz napiszę jaka DOP. 23:00 - to 703
DOP. 21:05
Na poc. 607 możemy spotkać teraz karlika 809, którego w ciągu dnia obserwowaliśmy na poc. 612. Oznacza to, że zjechał karlik 814.
****
Podmiany wieczorne:
Linia 11
poc. 1111 - 728
Linia 15
poc. 1516 - 749
Linia 19
poc. 1919 - skład 252+253 z poc. 199 (oba kółka)
poc. 1913 - 705
poc. 1915 - skład 272+273 (w ciągu dnia na poc. 195 był 647+648, możliwe że nastąpiła podmiana lub wyjechał dopiero teraz)
poc. 1917 - skład 276+278 z poc. 197
Ewentualne podmiany żelazek:
poc. 1911 - nadal 779 (ale na wyświetlaczu już nowsza wersja kierunku)
poc. 1901 - jest podmiana, hanys76 w kamerce już widział solówkę, ja zaraz napiszę jaka DOP. 23:00 - to 703
DOP. 21:05
Na poc. 607 możemy spotkać teraz karlika 809, którego w ciągu dnia obserwowaliśmy na poc. 612. Oznacza to, że zjechał karlik 814.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 3 razy.
273 - #623+624
275 - #757+758
2711 - #754
2716 - #755+756
2717 - #334 (wcześniej na 284)
Jeżeli #526 podmienił po 17 #552 na 2603 to na poc. 2205 musiało również dojść do podmiany ponieważ według Kuby #526 kursował właśnie na 2205
W takim razie ja definitywnie dementuję pogłoski o OTK-2 w wagonie #666.
Kuba prawdopodobnie widział #602 i później skojarzył z #666
Zapomniałem dodać że po podmianie na 217 jeździł #501
275 - #757+758
2711 - #754
2716 - #755+756
2717 - #334 (wcześniej na 284)
Tak, #508 kursował dziś na poc. 2610DW pisze:Dzisiaj nie widziałem jedynie poc. 2610, więc skoro na 26 bł #508 to pewnie na poc. 2610.
Jeżeli #526 podmienił po 17 #552 na 2603 to na poc. 2205 musiało również dojść do podmiany ponieważ według Kuby #526 kursował właśnie na 2205
W takim razie ja definitywnie dementuję pogłoski o OTK-2 w wagonie #666.
Kuba prawdopodobnie widział #602 i później skojarzył z #666
PotwierdzamDW pisze: 244 - prawdopodobnie #509
Zapomniałem dodać że po podmianie na 217 jeździł #501
Ostatnio zmieniony 19 wrz 2008, 22:18 przez R_G, łącznie zmieniany 5 razy.
Pozdrawiam R1 :santa:
p.11- #477rafalurbino18 pisze:adasiek napisał/a:
a na poc. 18 moderusa #788.
Poc. 13 - #360
Poc. 14 - #460
Poc. 15 - #267
Poc. 16 - #374
Poc. 17 - #266
rafalurbino18 napisał/a:
adasiek napisał/a:
Na 4-ce widziałem składzik #558+559
Poc. 402 - ?#649+650
Poc. 404 - #401+402
Poc. 405 - #558+559
Poc. 402 - #649+650 na 100%
Poc. 403 - #? -> #401+402
Poc. 404 - #401+402 -> #561+382
Poc. 406 - #260+261
Poc. 413 - #614
p.12- #342
poc.403 #401+402 był dopiero o 17:43 na Zwyciestwa czyli mial prawie 30 minut w plecy.
p.401- #655+393 z reklamą M1(nowsza wersja od co ma #379+).
p.411- #419
p.412- #259
p.415- #373
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
- observator
- Posty: 405
- Rejestracja: 20 wrz 2007, 18:50
- Lokalizacja: punkt_observacyjny
- Kontakt:
Godz. 20.10 trójskład solo [1]: skład w zakładowym na drugim pantografie (wysoka numeracja #5xx+5xx lub #6xx+6xx) holował zdefektowanego karlika (różowo-fioletowe barwy) (było dosć ciemno i galerie nie działaja wiec trzeba się domyślic o który wagon chodzi, zanotowałem '596' ale takiego niemamy).
tramwaj najlepszym środkiem transportu na zakorkowane miasta
[1] pomiędzy przystankami 'Zawodzie Akademia Ekonomiczna-Zawodzie Ośrodek Sportowy' w kierunku pętli/zajezdni
[2] j.w. w kierunku Rynku
[1] pomiędzy przystankami 'Zawodzie Akademia Ekonomiczna-Zawodzie Ośrodek Sportowy' w kierunku pętli/zajezdni
[2] j.w. w kierunku Rynku
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 32 gości