2008.09.17
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
2008.09.17
Poc. 31 - #588+589
Poc. 32 - #384+345
Poc. 33 - #395+386
Poc. 34 - #379+415
Poc. 35 - #556+557
Edycja 16:42 - Dopisałem obsady na poc. 31, 32 i 35.
Poc. 32 - #384+345
Poc. 33 - #395+386
Poc. 34 - #379+415
Poc. 35 - #556+557
Edycja 16:42 - Dopisałem obsady na poc. 31, 32 i 35.
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2008, 16:42 przez rafalurbino18, łącznie zmieniany 1 raz.
604# zakarlik 695+593
608# 726+727
611# skład 680+679
Oprócz tego podczas drogi do Bytomia, na 6 widziałem jeszcze: 805, 806, 808, 809, 813, 814, oraz 816 . Pociągi musicie sobie, sami dopasowac .
1109# 607 .
Oprócz tego na 11 kursują jeszcze 637+638 oraz 725+736.
1903# 482+483 .
1905 lub 1906# weka
1910# 354+355
121# 505
123# 598
124# 328
1402# 371
162# 662+617
163# 599+600
Od conajmniej 10.00 na zeberku na pętli Brynowskiej ,jest odstawiony skład 268+269.
Na wyświetlaczach linia 16, pantograf podniesiony. O 11.30 stał tam nadal.
Pomiędzy cynkownią a Pętlą na Wełnowcu ,na mijance pogotowie torowe coś dłubie przy torach. Wydawało mi się że prawa szyna, w kierunku Alfreda jest wygięta do góry.
Widziałem to z samochodu, także do końca nie jestem pewny.
Dopisane 13.10
Rano o 7.30 od ronda w kierunku Brynowa, jechały razem wagony 801 a za nim 815.
Z przeciwnego kierunku o 7.31 przyjechała solówka w zakładowym, czasowo pasowało na 611. Solówka stała na przystanku do 7.40. W tym kursie musiała byc podmiana, bo przed 8.00 widziałem na Chorzowskiej w Bytomiu na tym pociągu już skład 680+679.
W międzyczasie jak solówka stała na rynku, od Zawodzia pojechał skład w zakładowym, możliwe że 680+679.
608# 726+727
611# skład 680+679
Oprócz tego podczas drogi do Bytomia, na 6 widziałem jeszcze: 805, 806, 808, 809, 813, 814, oraz 816 . Pociągi musicie sobie, sami dopasowac .
1109# 607 .
Oprócz tego na 11 kursują jeszcze 637+638 oraz 725+736.
1903# 482+483 .
1905 lub 1906# weka
1910# 354+355
121# 505
123# 598
124# 328
1402# 371
162# 662+617
163# 599+600
Od conajmniej 10.00 na zeberku na pętli Brynowskiej ,jest odstawiony skład 268+269.
Na wyświetlaczach linia 16, pantograf podniesiony. O 11.30 stał tam nadal.
Pomiędzy cynkownią a Pętlą na Wełnowcu ,na mijance pogotowie torowe coś dłubie przy torach. Wydawało mi się że prawa szyna, w kierunku Alfreda jest wygięta do góry.
Widziałem to z samochodu, także do końca nie jestem pewny.
Dopisane 13.10
Rano o 7.30 od ronda w kierunku Brynowa, jechały razem wagony 801 a za nim 815.
Z przeciwnego kierunku o 7.31 przyjechała solówka w zakładowym, czasowo pasowało na 611. Solówka stała na przystanku do 7.40. W tym kursie musiała byc podmiana, bo przed 8.00 widziałem na Chorzowskiej w Bytomiu na tym pociągu już skład 680+679.
W międzyczasie jak solówka stała na rynku, od Zawodzia pojechał skład w zakładowym, możliwe że 680+679.
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2008, 13:14 przez hanys76, łącznie zmieniany 3 razy.
hanys76 pisze:604# zakarlik 695+593
608# 726+727
611# skład 680+679
Oprócz tego podczas drogi do Bytomia na 6 widziałem jeszcze: 801, 805, 806, 808, 809, 813, 814 oraz 816
poc. 602 - 801adam86 pisze:601 #250+251
poc. 603 - zakarlik - solówka 694
poc. 605 - zakarlik - skład 583+584 (jedzie teraz do Katowic, a na wyświetlaczu ma "41 Zawodzie Zajezdnia" , więc chyba zjedzie)
poc. 606 - 808
poc. 607 - 814
poc. 609 - 805
poc. 610 - 809
poc. 612 - 813
Nie ma więc już na linii karlików 806 i 816.
hanys76 pisze:Na 19 między innymi: 354+355, 257+258 oraz 482+483 . Widziałem jeszcze weke.
adam86 pisze:1906 #467+489
1907 skład w zakładowym, drugi wagon to #278
1911 #779
1912 #719+720
poc. 191 - 779hanys76 pisze:1905 lub 1906# weka
1910# 354+355
poc. 192 - 464+465
poc. 193 - 482+483
poc. 194 - 647+648
poc. 195 - 644+344
poc. 196 - w tej chwili już solówka 582
poc. 197 - faktycznie, to skład 276+278
poc. 198 - 252+253
poc. 199 - 254+255
poc. 1911 - 777 (a więc tu się adam86 pomylił)
Nie ma więc już nigdzie 257+258, o którym pisał hanys76.
adam86 pisze:119 #607
poc. 111 - 702+701hanys76 pisze:Oprócz tego na 11 kursują jeszcze 637+638 oraz 725+736.
poc. 112 - 685+686
poc. 113 - 746
poc. 114 - 675+676
poc. 115 - 768
poc. 116 - 725+736
poc. 117 - 281
poc. 118 - 699+700
poc. 1110 - 262+282
A więc składu 637+638 już nie ma na 11 (jeździ teraz na 15).
Linia 15 (po kolei jak jadą, ale nie znam żadnego numerka pociągu)
- 279+280
- 340
- 440+446
- 770
- 578+577
- solówka będzińska (OTK-1, wyświetlacz) - niestety nie widzę nisko nalepionych numerków po będzińsku
- 571+618
- 637+638
- solówka będzińska (srebrny kwadratowy OTK-2, mocowania na dachu jak do 1. wagonu) - chyba 621
- 604+603
- 590
Skoro wieczorem ma być podmiana składu z Zawodzia na solówkę (poc. 1516) to raczej tego, który jest przy innym składzie niż tego między solówkami, więc 637+638 to pewnie poc. 1506, a pozostałe odpowiednio w dół lub w górę. Ale czekam na czyjeś potwierdzenie.
Przed 13:00 z Chorzowa do Katowic zmierzały składy nauki jazdy - najpierw 111+112, kilkanaście minut później 131+132.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 8 razy.
-
- Posty: 274
- Rejestracja: 14 lis 2006, 15:22
Skromnie dodam, że na linii 15 (nie wiem jaki pociag, nie znam obecnej obsady)) nastąpiła podmiana przy zajezdni Zawodzie - jakiś skład na skład #637+#???
Jeśli ktoś zna obecny rozkląd pociagów to był to kurs z przystanku Szopiniec Dwór o 12:59 (kier. Katowice). Mototowy miał mega yntelygentny głos.
Ok 13:30 Chorozwską w Katowicach w kierunku zajezdni Zaowdzie jechał slad na linii 41
Jeśli ktoś zna obecny rozkląd pociagów to był to kurs z przystanku Szopiniec Dwór o 12:59 (kier. Katowice). Mototowy miał mega yntelygentny głos.
Ok 13:30 Chorozwską w Katowicach w kierunku zajezdni Zaowdzie jechał slad na linii 41
214 - #737
2201 - #539
2202 - #756k
2203 - #566
2205 - #511
2206 - #567
2208 - #518
2210 - #595, Nie ma tyrystora (#740)
281 - Prawdopodobnie 274+275, przyciemnione szyby, pantograf drugiego wagonu ma białe izolatory.
284 - #760
2201 - #539
2202 - #756k
2203 - #566
2205 - #511
2206 - #567
2208 - #518
2210 - #595, Nie ma tyrystora (#740)
281 - Prawdopodobnie 274+275, przyciemnione szyby, pantograf drugiego wagonu ma białe izolatory.
284 - #760
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2008, 15:39 przez Kuba, łącznie zmieniany 3 razy.
Wystarczy, że podałeś jeden i już wszystko jasne. A więc podmiana na solówkę jednak będzie za katowicki skład jeźdżący między solówkami.Marcin pisze:1504-#440+446ff pisze:- 440+446
Numery poc. dopiszę później jeśli mi się uda
poc. 1501 - 590
poc. 1502 - 279+280
poc. 1503 - 340
poc. 1504 - 440+446
poc. 1505 - 770
poc. 1506 - 578+577
poc. 1507 - 665
poc. 1508 - 571+618
poc. 1509 - 637+638
poc. 1510 - 621
poc. 1511 - 604+603
Dodam jeszcze, że 11-tki jeźdżą wg wyświetlaczy do Zawodzia Zajezdni. Nikt nie programował wyświetlaczy na tydzień
EDIT 15:50
Na poc. 196 po chwilowej obecności solówki 582 wrócił skład 467+489.
Nastąpiła podmiana na poc. 1506 (nie ma już 578+577). Jest tu teraz skład ex krakowski w zakładowym - zapewne 270+271.
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Wystawiono tu teraz karlika 815.ff pisze:poc. 605 - zakarlik - skład 583+584 (jedzie teraz do Katowic, a na wyświetlaczu ma "41 Zawodzie Zajezdnia" , więc chyba zjedzie)
EDIT 16:50
Pojawił się ponownie na trasie karlik 816. Ale nie zastąpił jednego z wielu dziś zakarlików, lecz karlika 814 na poc. 607.
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Poc. 11 - #408
Poc. 12 - #342
Poc. 14 - #316
Poc. 16 - #506
Poc. 17 - #614
Poc. 18 - #266
Poc. 402 - #401+402
Poc. 404 - #655+393
- Po godzinie 14 ulicą Wolności w kierunku Gliwic jechał skład #506+419. Pierwszy wagon jechał planowo na poc. 16, zaś 2-gi to defekt z jakiejś linii (nie było tablicy z nr linii) którego "jedynka" ściągnęła do zajezdni Gliwice i dalej prawdopodobnie pojechała do Wójtowej Wsi.
Poc. 12 - #342
Poc. 14 - #316
Poc. 16 - #506
Poc. 17 - #614
Poc. 18 - #266
Poc. 402 - #401+402
Poc. 404 - #655+393
- Po godzinie 14 ulicą Wolności w kierunku Gliwic jechał skład #506+419. Pierwszy wagon jechał planowo na poc. 16, zaś 2-gi to defekt z jakiejś linii (nie było tablicy z nr linii) którego "jedynka" ściągnęła do zajezdni Gliwice i dalej prawdopodobnie pojechała do Wójtowej Wsi.
- o 14:15 ul. 3 Maja w Sosnowcu w str. Będzina jechała L #2.
- o 17:15 ta sama solówka nauki jazdy jechała ul. Piłsudskiego (S-c) do Milowic.
212 - #535
213 - #553
215 - #622
216 - #753
217 - #761 (teraz jedzie do D.G. opóźniony 11 min.)
241 - #532
243 - #515
244 - #509 (z motorowym się do niego nienadającym; po 16-stej kurs do Dąbrowy opóźniony 4 min.)
246 - #790
2605 - #530
2607 - #527
2609 - #534
2610 - #501
274 - #664+663
275 - #274+275 (zaobserwowany po 14-stej, więc albo na 281 był inny skład albo był tam wcześniej, a później przeszedł na 27)
- o 17:15 ta sama solówka nauki jazdy jechała ul. Piłsudskiego (S-c) do Milowic.
211 - #508Kuba pisze:214 - #737
212 - #535
213 - #553
215 - #622
216 - #753
217 - #761 (teraz jedzie do D.G. opóźniony 11 min.)
241 - #532
243 - #515
244 - #509 (z motorowym się do niego nienadającym; po 16-stej kurs do Dąbrowy opóźniony 4 min.)
246 - #790
2604 - #666 (potwierdzam)Mika0005 pisze:2601 - #552
2602 - #601
2603 - #762
2604?- #666
2606 - #602
2608 - #667
2605 - #530
2607 - #527
2609 - #534
2610 - #501
271 - #631+632Mika0005 pisze:272 - #629+630
276 - #670+669
277 - #751+752
274 - #664+663
275 - #274+275 (zaobserwowany po 14-stej, więc albo na 281 był inny skład albo był tam wcześniej, a później przeszedł na 27)
Potwierdzam, to 270+271. W numerki oklejał go były pracownik z Chorzowa Batorego, bo są równo z górną krawędzią drzwi, a nie w połowieff pisze:Nastąpiła podmiana na poc. 1506 (nie ma już 578+577). Jest tu teraz skład ex krakowski w zakładowym - zapewne 270+271.
Na trasie Chorzów-Katowice widzę solówkę 370, której wczesniej nie było. Jest to albo poc. 611, na którym wcześniej był skład 680+679 albo poc. 115, na którym wcześniej był wagon 768. Może jeszcze uda się potwierdzić.
Zakarliki na poc. 601, 603 i 604 utrzymują się nadal, dla poc. 604 to już zresztą prawie koniec planowej służby.
Rano na poc.611 kursował wagon #694ff pisze:hanys76 pisze:604# zakarlik 695+593
608# 726+727
611# skład 680+679
Oprócz tego podczas drogi do Bytomia na 6 widziałem jeszcze: 801, 805, 806, 808, 809, 813, 814 oraz 816poc. 602 - 801adam86 pisze:601 #250+251
poc. 603 - zakarlik - solówka 694
poc. 605 - zakarlik - skład 583+584 (jedzie teraz do Katowic, a na wyświetlaczu ma "41 Zawodzie Zajezdnia" , więc chyba zjedzie)
poc. 606 - 808
poc. 607 - 814
poc. 609 - 805
poc. 610 - 809
poc. 612 – 813
161 #810hanys76 pisze:162# 662+617
163# 599+600
162 #268+269 - planowo włączał się na trasę
164 zakarlik #313+314
165 #659+660
O 7.25 z zajezdni Zawodzie wyjechał skład #680+679, który bez pasażerów pojechał do Centrum. Pewnie w kamerce to był #680+679.hanys76 pisze:Z przeciwnego kierunku o 7.31 przyjechała solówka w zakładowym, czasowo pasowało na 611. Solówka stała na przystanku do 7.40. W tym kursie musiała byc podmiana, bo przed 8.00 widziałem na Chorzowskiej w Bytomiu na tym pociągu już skład 680+679.
W międzyczasie jak solówka stała na rynku, od Zawodzia pojechał skład w zakładowym, możliwe że 680+679.
Rano na poc.1508 kursował skład #670+669ff pisze:poc. 1501 - 590
poc. 1502 - 279+280
poc. 1503 - 340
poc. 1504 - 440+446
poc. 1505 - 770
poc. 1506 - 578+577
poc. 1507 - 665
poc. 1508 - 571+618
poc. 1509 - 637+638
poc. 1510 - 621
poc. 1511 - 604+603
13:
132 #673
135 #782
136 #771
14:
1401 #749
1402 #371?
1404 #328
1406 #672
EDIT
Prawdopodobnie jakieś cuda się działy na 11. Od 7.30 do 7.40 jechałem do Zawodzia poc.1110 #262+282 i w kierunku Centrum nie jechała żadna 11. Po drodze mijałem dwie 13, 14 i 15.
Podziękowania dla Kuby za zwrócenie uwagi o literówce .
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2008, 20:12 przez Boguś, łącznie zmieniany 2 razy.
Bardziej inny skład, gdyż skład na 281 zaobserwowany w tym kursie. Więc do 14 nie wyrobił by się na zjazd do zajezdni i wyjazd na 27.DW pisze:275 - #274+275 (zaobserwowany po 14-stej, więc albo na 281 był inny skład albo był tam wcześniej, a później przeszedł na 27)
Wieczorne podmianki:
Linia 11 (w obecnym rozkładzie tylko jedna)
poc. 1111 - 728
Linia 15
poc. 1516 - 688
Linia 19 (w kolejności pojawiania się)
poc. 1919 - skład 254+255 z poc. 199 (na oba kółka)
poc. 1913 - 778 (tablica boczna włożona do góry nogami)
poc. 1915 - skład 644+344 z poc. 195
poc. 1917 - 721
poc. 1911 - nadal żelazko 777, ale padły mu wszystkie wyświetlacze, więc może jeszcze zjedzie DOP. 22:30 nie zjechał, w dodatku wrócił ze sprawnymi wyświetlaczami
EDIT 23:00
Na poc. 191 żelazko tradycyjnie późnym wieczorem podmieniono. Jeździ teraz wagon 682.
Linia 11 (w obecnym rozkładzie tylko jedna)
poc. 1111 - 728
Linia 15
poc. 1516 - 688
Linia 19 (w kolejności pojawiania się)
poc. 1919 - skład 254+255 z poc. 199 (na oba kółka)
poc. 1913 - 778 (tablica boczna włożona do góry nogami)
poc. 1915 - skład 644+344 z poc. 195
poc. 1917 - 721
poc. 1911 - nadal żelazko 777, ale padły mu wszystkie wyświetlacze, więc może jeszcze zjedzie DOP. 22:30 nie zjechał, w dodatku wrócił ze sprawnymi wyświetlaczami
EDIT 23:00
Na poc. 191 żelazko tradycyjnie późnym wieczorem podmieniono. Jeździ teraz wagon 682.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Poc. 504 - #458
Poc. 505 - #360
Poc. 506 - #639
Poc. 507 - #786
Poc. 508 - #259
Poc. 509 - #420
Poc. ?302 - #?613
Poc. 352 - #744
- Dowiedziałem się od znajomego, że ok. południa zablokowany został ruch na ul. Powstańców Śląskich przez źle zaparkowane auta. W zatrzymaniu brał udział skład na trójce oraz 2 lub 3 solówki z linii 5 jadące w kierunku Zaborza.
- Około 15.30 zaś ulicą Wolności (koło ul. Sienkiewicza) w stronę Zaborza jechała solówka #654 oznaczona jako linia 5 (bez nr pociągu) z tablicami 'Zjazd do Zajezdni'. Po zawróceniu na pętli w Zaborzu udała się bezpośrednio do gliwickiej zajezdni.
Poc. 505 - #360
Poc. 506 - #639
Poc. 507 - #786
Poc. 508 - #259
Poc. 509 - #420
Poc. ?302 - #?613
Poc. 352 - #744
- Dowiedziałem się od znajomego, że ok. południa zablokowany został ruch na ul. Powstańców Śląskich przez źle zaparkowane auta. W zatrzymaniu brał udział skład na trójce oraz 2 lub 3 solówki z linii 5 jadące w kierunku Zaborza.
- Około 15.30 zaś ulicą Wolności (koło ul. Sienkiewicza) w stronę Zaborza jechała solówka #654 oznaczona jako linia 5 (bez nr pociągu) z tablicami 'Zjazd do Zajezdni'. Po zawróceniu na pętli w Zaborzu udała się bezpośrednio do gliwickiej zajezdni.
- observator
- Posty: 405
- Rejestracja: 20 wrz 2007, 18:50
- Lokalizacja: punkt_observacyjny
- Kontakt:
Chyba najgorszy dzień.
Godz. 07.10 mial miejsce niezwiązany z komunikacją tramwajową wypadek. Z moich ustaleń wynika że ze skutkiem śmiertelnym dla samochodu, pasażera, kierowca ranny. Kierujący samochodem ford mondeo jadacy wzdłuż [1] stracił panowanie na mokrej nawierzchni i uderzył w słup - spadła oprawa oświetleniowa, kilka sąsiednich lamp nie swieci, mocowanie trakcji nienaruszone
Przyjechała karetka, straż pożarna, policja, koroner, laweta. Gdy konczono czynnosci związane z wypadkiem podczas wciągania wraku na lawete (ok. godz. 09.30) kierująca samochodem osobowym marki bmw [2] wpadła w poślizg zatrzymując sie na torowisku, po chwili dojechał #673 oraz za chwile #?70
Przebywający na miejscu policjanci i strażacy wspomagani przez wóz strażacki w kilka minut poradzili sobie z zepchnieciem samochodu i tramwaje ruszyły.
Ok. godz. 18.55 kierujący samochodem osobowym wzdłuż [2] stracił panowanie na mokrej nawierzchni i wpadł na torowisko. Po godzinie 19stej do miejsca zdarzenia dojechay kolejno dwie solówki wypuszczając pasazerów. Samochód usunięto z torowiska po kilkunastu minutach.
zdjęcia w negatywie gdyż jedynie w ten sposób coś widać
Godz. 07.10 mial miejsce niezwiązany z komunikacją tramwajową wypadek. Z moich ustaleń wynika że ze skutkiem śmiertelnym dla samochodu, pasażera, kierowca ranny. Kierujący samochodem ford mondeo jadacy wzdłuż [1] stracił panowanie na mokrej nawierzchni i uderzył w słup - spadła oprawa oświetleniowa, kilka sąsiednich lamp nie swieci, mocowanie trakcji nienaruszone
Przyjechała karetka, straż pożarna, policja, koroner, laweta. Gdy konczono czynnosci związane z wypadkiem podczas wciągania wraku na lawete (ok. godz. 09.30) kierująca samochodem osobowym marki bmw [2] wpadła w poślizg zatrzymując sie na torowisku, po chwili dojechał #673 oraz za chwile #?70
Przebywający na miejscu policjanci i strażacy wspomagani przez wóz strażacki w kilka minut poradzili sobie z zepchnieciem samochodu i tramwaje ruszyły.
Ok. godz. 18.55 kierujący samochodem osobowym wzdłuż [2] stracił panowanie na mokrej nawierzchni i wpadł na torowisko. Po godzinie 19stej do miejsca zdarzenia dojechay kolejno dwie solówki wypuszczając pasazerów. Samochód usunięto z torowiska po kilkunastu minutach.
zdjęcia w negatywie gdyż jedynie w ten sposób coś widać
tramwaj najlepszym środkiem transportu na zakorkowane miasta
[1] pomiędzy przystankami 'Zawodzie Akademia Ekonomiczna-Zawodzie Ośrodek Sportowy' w kierunku pętli/zajezdni
[2] j.w. w kierunku Rynku
[1] pomiędzy przystankami 'Zawodzie Akademia Ekonomiczna-Zawodzie Ośrodek Sportowy' w kierunku pętli/zajezdni
[2] j.w. w kierunku Rynku
To był Ford Scorpio. Dwadzieścia minut później jechałem tramwajem i mijałem ten samochód. Po stronie pasażera był dość mocno wgnieciony dach.observator pisze:Chyba najgorszy dzień.
Godz. 07.10 mial miejsce niezwiązany z komunikacją tramwajową wypadek. Z moich ustaleń wynika że ze skutkiem śmiertelnym dla samochodu, pasażera, kierowca ranny. Kierujący samochodem ford mondeo jadacy wzdłuż [1] stracił panowanie na mokrej nawierzchni i uderzył w słup - spadła oprawa oświetleniowa, kilka sąsiednich lamp nie swieci, mocowanie trakcji nienaruszone
- observator
- Posty: 405
- Rejestracja: 20 wrz 2007, 18:50
- Lokalizacja: punkt_observacyjny
- Kontakt:
tramwaj najlepszym środkiem transportu na zakorkowane miasta
[1] pomiędzy przystankami 'Zawodzie Akademia Ekonomiczna-Zawodzie Ośrodek Sportowy' w kierunku pętli/zajezdni
[2] j.w. w kierunku Rynku
[1] pomiędzy przystankami 'Zawodzie Akademia Ekonomiczna-Zawodzie Ośrodek Sportowy' w kierunku pętli/zajezdni
[2] j.w. w kierunku Rynku
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 36 gości