2008.09.15
2008.09.15
601# 808
602# 815
603# 809
604# 816
605# 810
606# 806
607# 814
608# w pierwszym kursie było brak obsady, po 6.48 wstawiono skład 578+577.
609# 812
610# 805
611# 661
612# 813 w nowej reklamie ( na boku pisze smyk i są naklejone głowy)
161# zakarlik 748
163# 695+593 ( ma jakieś problemy z drugimi drzwiami w pierwszym wagonie, możliwe że zjedzie)
164# zakarlik 672
165# 599+600
1901# żelazko
1902# 641+642
1903# skład weka
1904# 711+712
1905# drugi skład weka
1906# 495+496
1907# 252+253
1909# 719+720
1910# skład w zakładowym
1911# zelazko.
112# 783+784
113# 725+736
114# 675+676
115# 262+282 w reklamie selgorsa( oba wagony)
Na pociągu 508, śmiga wagon 111n. Napewno to nie jest 341 ani 342, bo ma czerwone krzesła.
1402# 416?
Na 132 śmiga 370.
DOPISANE 10.10
Info od Ikalusa: Skład 578+577 na 608 połamał pantograf, obecnie stoi na Metalowców.
Zapewne zjedzie na drugim do zajezdni.
Dopisane 10.25
Do składu 578+577 podpięto pociąg 115, celem zepchnięcia defekta w głab ulicy bo blokuje zawracające 11.
Zatem będzie czekał na odholowanie, motornicza stwierdziła że to będzie jej 2 podmiana na tym pociągu od rana.
Zatem rano coś wyjechało, ale zaraz zjechało do zajezdni. Potem wstawiono 578+577, który teraz stoi z połamanym biglem na Metalowców.
Dopisane 10.40
Na miejscu zjawił się nadzór ruchu, który zdecydował że uszkodzony skład trzeba wycofac z Metalowców. W tej chwili 578+577 został przestawiony, na łuk w kierunku Chebzia.
Samodzielnie nie jest w stanie zjechac na drugim biglu, podobno jest coś nie tak z nastawnikiem i motornicza bała się jechac.
Dopsiane 10.50
Do ściągnięcia składu na zajezdnię, zmierza z Katowic skład nauki jazdy. Tak twierdzi nadzór ruchu.
602# 815
603# 809
604# 816
605# 810
606# 806
607# 814
608# w pierwszym kursie było brak obsady, po 6.48 wstawiono skład 578+577.
609# 812
610# 805
611# 661
612# 813 w nowej reklamie ( na boku pisze smyk i są naklejone głowy)
161# zakarlik 748
163# 695+593 ( ma jakieś problemy z drugimi drzwiami w pierwszym wagonie, możliwe że zjedzie)
164# zakarlik 672
165# 599+600
1901# żelazko
1902# 641+642
1903# skład weka
1904# 711+712
1905# drugi skład weka
1906# 495+496
1907# 252+253
1909# 719+720
1910# skład w zakładowym
1911# zelazko.
112# 783+784
113# 725+736
114# 675+676
115# 262+282 w reklamie selgorsa( oba wagony)
Na pociągu 508, śmiga wagon 111n. Napewno to nie jest 341 ani 342, bo ma czerwone krzesła.
1402# 416?
Na 132 śmiga 370.
DOPISANE 10.10
Info od Ikalusa: Skład 578+577 na 608 połamał pantograf, obecnie stoi na Metalowców.
Zapewne zjedzie na drugim do zajezdni.
Dopisane 10.25
Do składu 578+577 podpięto pociąg 115, celem zepchnięcia defekta w głab ulicy bo blokuje zawracające 11.
Zatem będzie czekał na odholowanie, motornicza stwierdziła że to będzie jej 2 podmiana na tym pociągu od rana.
Zatem rano coś wyjechało, ale zaraz zjechało do zajezdni. Potem wstawiono 578+577, który teraz stoi z połamanym biglem na Metalowców.
Dopisane 10.40
Na miejscu zjawił się nadzór ruchu, który zdecydował że uszkodzony skład trzeba wycofac z Metalowców. W tej chwili 578+577 został przestawiony, na łuk w kierunku Chebzia.
Samodzielnie nie jest w stanie zjechac na drugim biglu, podobno jest coś nie tak z nastawnikiem i motornicza bała się jechac.
Dopsiane 10.50
Do ściągnięcia składu na zajezdnię, zmierza z Katowic skład nauki jazdy. Tak twierdzi nadzór ruchu.
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2008, 10:51 przez hanys76, łącznie zmieniany 8 razy.
Do Katowic jadą teraz pociągi 194 i 195 (pierwszy opóżniony 10 minut, drugi planowo), a następnie poc. 602 i 603 (z czego pierwszy też ma 10 minut spóźnienia).
Skład na poc. 192 (641+642) zjeżdża z Katowic do Stroszka bez pasażerów.
poc. 193 - 464+465
poc. 195 - 644+344
poc. 198 - 647+648
poc. 1910 - 482+483
poc. 1911 - 777
poc. 1912 - 713+714
Skład 262+282 jeździ nadal i bardzo ładnie się prezentuje
Przed składem 725+736 z poc. 113 jechał skład 659+660 z pasażerami. Być może jest to opóźniony poc. 608 (czasowo znajdował się między poc. 609 a 610), jego planowego kursu do Bytomia jeszcze nie obserwowałem. DOPISANE 14:15 Rzeczywiście, skład 659+660 jest na poc. 608, ale wraca z Bytomia z 10-minutowym opóźnieniem - jedzie za poc. 1911, a powinien być przed nim, kilka minut przed poc. 609. Wynika z tego, że wcześniej nie zawracał na Sikorskim by odczekać do planu, tylko jechał do Politechniki i niewiele podgonił, acz wyprzedził chociaż poc. 609.
poc. 231 - 770
poc. 232 - 771
poc. 233 - 607
poc. 234 - 340
Kursują wagony nauki jazdy. Przed 13:00 do Katowic jechała (prawdopodobnie ze Stadionu) nauka jazdy nr 3. Natomiast przed 14:00 jechał z Katowic do Bytomia skład 111+112 z rozłożonym tylnym sprzęgiem.
Skład na poc. 192 (641+642) zjeżdża z Katowic do Stroszka bez pasażerów.
poc. 191 - 779hanys76 pisze:1901# żelazko
1902# 641+642
1903# skład weka
1904# 711+712
1905# drugi skład weka
1906# 495+496
1907# 252+253
1909# 719+720
1910# skład w zakładowym
1911# zelazko
poc. 193 - 464+465
poc. 195 - 644+344
poc. 198 - 647+648
poc. 1910 - 482+483
poc. 1911 - 777
poc. 1912 - 713+714
poc. 111 - 662+617hanys76 pisze:112# 783+784
113# 725+736
114# 675+676
115# 262+282 w reklamie selgorsa( oba wagony)
Skład 262+282 jeździ nadal i bardzo ładnie się prezentuje
Przed składem 725+736 z poc. 113 jechał skład 659+660 z pasażerami. Być może jest to opóźniony poc. 608 (czasowo znajdował się między poc. 609 a 610), jego planowego kursu do Bytomia jeszcze nie obserwowałem. DOPISANE 14:15 Rzeczywiście, skład 659+660 jest na poc. 608, ale wraca z Bytomia z 10-minutowym opóźnieniem - jedzie za poc. 1911, a powinien być przed nim, kilka minut przed poc. 609. Wynika z tego, że wcześniej nie zawracał na Sikorskim by odczekać do planu, tylko jechał do Politechniki i niewiele podgonił, acz wyprzedził chociaż poc. 609.
poc. 231 - 770
poc. 232 - 771
poc. 233 - 607
poc. 234 - 340
Kursują wagony nauki jazdy. Przed 13:00 do Katowic jechała (prawdopodobnie ze Stadionu) nauka jazdy nr 3. Natomiast przed 14:00 jechał z Katowic do Bytomia skład 111+112 z rozłożonym tylnym sprzęgiem.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 7 razy.
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Poc. 31 - #556+557
Poc. 32 - #364+392 -> #588+589 √
Poc. 33 - #395+386
Poc. 34 - #651+652
Poc. 35 - #379+415
Edycja 17:54 - √
Poc. 32 - #364+392 -> #588+589 √
Poc. 33 - #395+386
Poc. 34 - #651+652
Poc. 35 - #379+415
Edycja 17:54 - √
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2008, 17:54 przez rafalurbino18, łącznie zmieniany 1 raz.
Zanim skład 111+112 dojechał kontrolerzy ruchu zadecydowali co zrobic z 578+577 i wyszło na jaw że 111+112 pojedzie na kierunek bytom wycofie się na łuk z 11 i regulator przełoży mu rozjazd na skręt w 3 maja.
Tak też się stało podjechała Nauka jazdy spięto skłąd 578+577 i 111+112 i przed pociągiem 115 to ruszyło i tak to jechało do stadionu śląskiego i wsiadłem do poc. 111 i od stadionu śląskie Nauka jazdy pociągła defekta do zajezdni to wszystko zjechało po 12 na zawodzie.
Tak też się stało podjechała Nauka jazdy spięto skłąd 578+577 i 111+112 i przed pociągiem 115 to ruszyło i tak to jechało do stadionu śląskiego i wsiadłem do poc. 111 i od stadionu śląskie Nauka jazdy pociągła defekta do zajezdni to wszystko zjechało po 12 na zawodzie.
Re: 2008.09.15
Ten zapis od początku wzbudził moje wątpliwości, gdyż 810 nie jeździ w ogóle od czwartku, a jednocześnie 801 nie wypisałeś, że jest na trasie, więc przypuszczałem, że to 801 jest na poc. 605. I to właśnie potwierdziłem. Na poc. 605 jest wagon 801. Możliwe, że 810 odstawiono już na stałe z powodu tego przeguba :/hanys76 pisze:605# 810
Obecnie na poc. 192 kursuje skład 467+489.ff pisze:Skład na poc. 192 (641+642) zjeżdża z Katowic do Stroszka bez pasażerów.
A jednak jeździ nadal, już z prawidłowym wyświetlaczem.ff pisze:Skład 783+784 na poc. 112 jedzie teraz planowo do Katowic z pasażerami, ale na wyświetlaczu ma tylko numer "111". Skład jedzie dość powoli jak na odcinek między petlami Stadionu. Może motorowy nieudolnie wpisał jakiś nowy kierunek np. zjazdowy.
Do Katowic jedzie chyba ze Stadionu L 131+132.
Awarie: (których dzisiaj raczej dość dużo)
- ok. 13:30 w Sosnowcu Milowicach zepsuł się wagon #424 (poc. 2602). Ok. 14:00, na pętli, podpięto go do poc. 213 (#553) i prawdop. parę minut po 14-stej wagony ruszyły do zajezdni.
Prawdop. ok. 14:20 na ul. Piłsudskiego (tuż przed skrzyżowaniem z ul. Sobieskiego) w ściąganym #424 zapaliła się któraś z części znajdujących się pośrodku wagonu (rozrusznik, przetwornica, przewody lub jeszcze coś innego). Na miejsce przybyła straż pożarna, która ugasiła ogień. Jednak uszkodzenia wagonu są niewielkie - brak widocznych śladów z zewnątrz, a wewnątrz wszystko na swoim miejscu (jedynie pokrywy były pozdejmowane, w tym zewnętrzna od przetwornicy). Dlatego sądzę, że albo ogień od razu ugaszono gaśnicą albo coś się tylko lekko przypaliło.
O 15:05 straż już dogaszała tylko wagon polewając środek wagonu wodą i o 15:14 skład #553+424 ruszył na Ostrogórską, gdzie pozostawiono zepsuty wagon.
Zdarzenie spowodowało zablokowanie poc. 2605, 2606, 214, 2607, 215+2604? i 2608.
Pozostałe poc. od Dworca PKP kierowano na Ostrogórską (21) oraz do Mysłowic (26).
Pierwsze do Milowic pojechały poc. 2601 i 217, które od 15:03 stały na przyst. przy Dworcu.
Natomiast zablokowane wcześniej poc. 2605 i 2607 pojechały zawrócić prawdop. na Będzińską, a następnie do Milowic, a poc. 2606 pojechał do Mysłowic.
- ok. godz. 14-stej w Sosnowcu Milowicach zepsuł się wagon #511 (poc. linii 26). Na pętli podpięto go do poc. 215 (#622), który ściągnął go w kierunku zajezdni.
- o 14:56 ul. Żeromskiego w Sosnowcu do zajezdni Będzin zjeżdżał wagon #539 (poc. 245). Wagon jechał z pasażerami, wszystkie tablice miał obrócone na zjazdowe.
Chwilę po nim jechał poc. 276 opóźniony ponad 10 min.
- po wznowieniu ruchu na ul. Piłsudskiego w Sosnowcu o 15:15 poc. 2608 (#601) ruszył z tablicą zjazdową i prawdop. zjechał do zajezdni, gdyż do godz. 17-stej ten poc. nie pojawił się powtórnie w Milowicach
-> ok. 16:45 z pętli w Milowicach odjechał wagon #667 (poc. 2606), który bez pasażerów pojechał na Ostorgórską zawrócić i włączyć się w planowy kurs do Milowic.
-> po 16:30* poc. linii 26 jechały do Milowic strasznie nieregularnie i nie po kolei:
- poc. 2601 - opóźniony 15 min.
- poc. 2603 - opóźniony 25 min.
- poc. 2606 - planowo, gdyż zawrócił na Ostrogórskiej
- poc. 2605 - [z wiadomym motorowym] opóźniony 25 min. (o 17:29 odjechał z przyst. Dębowa Góra Zakopiańska)
- poc. 2607 - opóźniony 20 min. (o 17:32 odjechał z przyst. Dańdówka Skrzyżowanie)
Poc. 2602, 2604 (i 2608) "zaginęły w akcji"
* - wcześniej też jeździły dziwnie, ale to z powodu wcześniejszego zatrzymania
- poc. pozostałych linii również były nieco poopóźniene, np. po 17-stej poc. 276 jechał opóźniony 15 min., a 277, 271 oraz 246 - 10 min.
Wyd. taborowe:
- Spięto skład #633+634, który był przez parę ostatnich dni rozpięty.
-> Wagon #755 ma zmieniony pantograf OTK-2. Wcześniej miał kwadratowy, szary z nowej serii, a teraz czarny z poprzedniej. Ciekawe czemu mu go zmienili i skąd wzięli ten ze starej dostawy (z #575? albo naprawili z #525?)
-> Wagon #751 został odmalowany poniżej listew (na pewno po str. drzwi) oraz odnowiono w nim stopnie wejściowe w drzwiach.
- Wagon #602 został lekko pomazany - ma spray na prawym boku za ost. drzwiami.
Obsady:
1504 - #633+634
1505 - #371
1506 - #670+669
1507 - #665 (nadal nie ma żelazka, czyżby znowu mocniej zdefektowało?)
211 - #595
212 - #535
213 - #553
214 - #737
215 - #622
-> 216 - #513
217 - #761
241 - #532
243 - #436
245 - #539 -> ?
-> 246 - #790
2601 - #501
-> 2602 - #424 -> BRAK OBSADY
-> 2603 - #762
-> 2604 - #511 (najprawdop.) -> BRAK OBSADY
2605 - #452
2606 - #667
2607 - #602
->2608 - #601 -> BRAK OBSADY
-> 2609 - #534
-> 2610 - #524
-> 271 - #631+632
-> 273 - #623+624
274 - #664+663
276 - #755+756
-> 277 - #751+752
AKTUALIZACJA (18:55) - Dopisane inf. zaznaczyłem znakiem "->"
Dopisałem/uzup. inf. o awarii #601, opóźnieniach na linii 26 i innych, innym pant. na #755, pracach przy #751, brakch obsad na 3 poc. linii 26 oraz obsady na poc. 216, 246, 2602, 2603, 2604, 2608, 2609, 2610, 271, 273, 277.
AKTUALIZACJA (19:10): Dodałem zdjęcia z awarii #424. Więcej i lepiej obrobione za tydzień.
- ok. 13:30 w Sosnowcu Milowicach zepsuł się wagon #424 (poc. 2602). Ok. 14:00, na pętli, podpięto go do poc. 213 (#553) i prawdop. parę minut po 14-stej wagony ruszyły do zajezdni.
Prawdop. ok. 14:20 na ul. Piłsudskiego (tuż przed skrzyżowaniem z ul. Sobieskiego) w ściąganym #424 zapaliła się któraś z części znajdujących się pośrodku wagonu (rozrusznik, przetwornica, przewody lub jeszcze coś innego). Na miejsce przybyła straż pożarna, która ugasiła ogień. Jednak uszkodzenia wagonu są niewielkie - brak widocznych śladów z zewnątrz, a wewnątrz wszystko na swoim miejscu (jedynie pokrywy były pozdejmowane, w tym zewnętrzna od przetwornicy). Dlatego sądzę, że albo ogień od razu ugaszono gaśnicą albo coś się tylko lekko przypaliło.
O 15:05 straż już dogaszała tylko wagon polewając środek wagonu wodą i o 15:14 skład #553+424 ruszył na Ostrogórską, gdzie pozostawiono zepsuty wagon.
Zdarzenie spowodowało zablokowanie poc. 2605, 2606, 214, 2607, 215+2604? i 2608.
Pozostałe poc. od Dworca PKP kierowano na Ostrogórską (21) oraz do Mysłowic (26).
Pierwsze do Milowic pojechały poc. 2601 i 217, które od 15:03 stały na przyst. przy Dworcu.
Natomiast zablokowane wcześniej poc. 2605 i 2607 pojechały zawrócić prawdop. na Będzińską, a następnie do Milowic, a poc. 2606 pojechał do Mysłowic.
- ok. godz. 14-stej w Sosnowcu Milowicach zepsuł się wagon #511 (poc. linii 26). Na pętli podpięto go do poc. 215 (#622), który ściągnął go w kierunku zajezdni.
- o 14:56 ul. Żeromskiego w Sosnowcu do zajezdni Będzin zjeżdżał wagon #539 (poc. 245). Wagon jechał z pasażerami, wszystkie tablice miał obrócone na zjazdowe.
Chwilę po nim jechał poc. 276 opóźniony ponad 10 min.
- po wznowieniu ruchu na ul. Piłsudskiego w Sosnowcu o 15:15 poc. 2608 (#601) ruszył z tablicą zjazdową i prawdop. zjechał do zajezdni, gdyż do godz. 17-stej ten poc. nie pojawił się powtórnie w Milowicach
-> ok. 16:45 z pętli w Milowicach odjechał wagon #667 (poc. 2606), który bez pasażerów pojechał na Ostorgórską zawrócić i włączyć się w planowy kurs do Milowic.
-> po 16:30* poc. linii 26 jechały do Milowic strasznie nieregularnie i nie po kolei:
- poc. 2601 - opóźniony 15 min.
- poc. 2603 - opóźniony 25 min.
- poc. 2606 - planowo, gdyż zawrócił na Ostrogórskiej
- poc. 2605 - [z wiadomym motorowym] opóźniony 25 min. (o 17:29 odjechał z przyst. Dębowa Góra Zakopiańska)
- poc. 2607 - opóźniony 20 min. (o 17:32 odjechał z przyst. Dańdówka Skrzyżowanie)
Poc. 2602, 2604 (i 2608) "zaginęły w akcji"
* - wcześniej też jeździły dziwnie, ale to z powodu wcześniejszego zatrzymania
- poc. pozostałych linii również były nieco poopóźniene, np. po 17-stej poc. 276 jechał opóźniony 15 min., a 277, 271 oraz 246 - 10 min.
Wyd. taborowe:
- Spięto skład #633+634, który był przez parę ostatnich dni rozpięty.
-> Wagon #755 ma zmieniony pantograf OTK-2. Wcześniej miał kwadratowy, szary z nowej serii, a teraz czarny z poprzedniej. Ciekawe czemu mu go zmienili i skąd wzięli ten ze starej dostawy (z #575? albo naprawili z #525?)
-> Wagon #751 został odmalowany poniżej listew (na pewno po str. drzwi) oraz odnowiono w nim stopnie wejściowe w drzwiach.
- Wagon #602 został lekko pomazany - ma spray na prawym boku za ost. drzwiami.
Obsady:
Marcin pisze:1503-#756K
1501 - #270+271 (zaobserwowany przed 8-mą)Marcin pisze:1501-#685+686
1508-#440+446
1504 - #633+634
1505 - #371
1506 - #670+669
1507 - #665 (nadal nie ma żelazka, czyżby znowu mocniej zdefektowało?)
211 - #595
212 - #535
213 - #553
214 - #737
215 - #622
-> 216 - #513
217 - #761
241 - #532
243 - #436
245 - #539 -> ?
-> 246 - #790
2601 - #501
-> 2602 - #424 -> BRAK OBSADY
-> 2603 - #762
-> 2604 - #511 (najprawdop.) -> BRAK OBSADY
2605 - #452
2606 - #667
2607 - #602
->2608 - #601 -> BRAK OBSADY
-> 2609 - #534
-> 2610 - #524
-> 271 - #631+632
-> 273 - #623+624
274 - #664+663
276 - #755+756
-> 277 - #751+752
AKTUALIZACJA (18:55) - Dopisane inf. zaznaczyłem znakiem "->"
Dopisałem/uzup. inf. o awarii #601, opóźnieniach na linii 26 i innych, innym pant. na #755, pracach przy #751, brakch obsad na 3 poc. linii 26 oraz obsady na poc. 216, 246, 2602, 2603, 2604, 2608, 2609, 2610, 271, 273, 277.
Wow Ciekawe zdjął ją któryś z pasażerówKuba pisze:W #518 nie ma już pajęczyny przy tylnej szybie :mruga:
AKTUALIZACJA (19:10): Dodałem zdjęcia z awarii #424. Więcej i lepiej obrobione za tydzień.
- Załączniki
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2008, 19:09 przez DW, łącznie zmieniany 2 razy.
Mam wrażenie, że #262 ma nadal przetwornicę statyczną, natomiast #282 ma na 100% wirową.hanys76 pisze:115# 262+282 w reklamie selgorsa( oba wagony)
Oczywiście jak zobaczyłem z przodu #262 z wagonem doczepnym to musiałem się przejechać w drugim wagonie. Wygląd wewnętrzny podobny do poprzednika #263 i ilość rdzy jest też porównywalna. Jaśniejszy jest odcień szarego malowania szafki WN.
*SDIP (U.N.O.)
Ten kurs po raz kolejny nie został wykonany przez poc. 2205.
2205 - #526
2206 - #567
2207 - #515
2208 - #518
2210 - #740
284 - #274+275
W #518 nie ma już pajęczyny przy tylnej szybie :mruga:
2205 - #526
2206 - #567
2207 - #515
2208 - #518
2210 - #740
284 - #274+275
W #518 nie ma już pajęczyny przy tylnej szybie :mruga:
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Chyba raczej z tego powodu po południu może fatalnie nie było ale niektóre pociągi jeździły jakby rozkład nie istniał :adasiek pisze:poc. 401 - #564+565
poc. 14 - #406
poc. 15 - #460
[quote="Użytkownik "slavco" na forum WPK"]Na Chorzowskiej w Gliwicach jakiś tir skasował zająca i wpadł na torowisko.
Stało się to ok. godziny 9.30. Zajączek biedaczysko stracił głowę (dosłownie i w przenośni), natomiast przerażony kierowca (prawdopodobnie) wykonał manewr nagłego skrętu kierownicą, uszkodził zawieszenie i zatrzymał się na torowisku na wysokości "Bravo" (Zameczek Leśny). Nieszczęśliwie, trzeba czekać na cięższy sprzęt a ciężarówka zablokowała ruch w obydwie strony. Pierwsze podjechały poc. 401 (do Gliwic - 564+565) i 404 (do Zabrza - 260+261). Potem podjechały kolejne pociągi.[/quote]
Obsady:
Poc. 14 i 15 - obsady są wyżej - Jak, że tego jestem pewny oba pociągi jechały za sobą z odstępem nie 20minut, a poniżej 10min. Z tego co widziałem to poc. 14 jechał spóźniony, poc. 15 ...przed czasem.
Poc. 402 - #401+402
Poc. 403 - #649+650
Poc. 405 - #558+559 (wyglądało to na poc. 405 opóźniony kilka minut ale oba wcześniejsze jechały również opóźnione kilka minut)
- Ponadto przed składem #558+559 z kier. Gliwic ulicą Wolności (koło skrzyż. z ulicą De Gaulle'a) jechał skład #588+589 (około 16.25) . Jak się później okazało jechał jechał podmienić skład #364+392 na poc. 32, który to prawdopodobnie zdefektowal.
1502 - #757+758DW pisze: Obsady:Marcin pisze:1503-#756K1501 - #270+271 (zaobserwowany przed 8-mą)Marcin pisze:1501-#685+686
1508-#440+446
1504 - #633+634
1505 - #371
1506 - #670+669
1507 - #665 (nadal nie ma żelazka, czyżby znowu mocniej zdefektowało?)
Po 13 1501 - #270+271 zdefektował po "będzińskiej" stronie "15". Przed 14 po defekta z Zawodzia został wyprawiony #701+702 (z przodu tabliczka-zjazd do zajezdni, z tyłu wyświetlacze wskazywały 11) Po 14 czteroskład #701+702+270+271 zjeżdżał przez Szopienice do zajezdni. Prawdopodobnie w związku z tymi wydarzeniami 1502 zawrócił na Zawodziu i skierował się (prawdopodobnie w swoim planie do Zagórza-pasażerów zabrała solówka w zakładowym z "15"-chyba #371
242 - #521DW pisze:
241 - #532
243 - #436
245 - #539 -> ?
-> 246 - #790
244 - #509
Na poc 2609 był inny wagon. Ok. 8 #534 oczekiwał na Ostrogórskiej na podmianę.DW pisze: 2601 - #501
-> 2602 - #424 -> BRAK OBSADY
-> 2603 - #762
-> 2604 - #511 (najprawdop.) -> BRAK OBSADY
2605 - #452
2606 - #667
2607 - #602
->2608 - #601 -> BRAK OBSADY
-> 2609 - #534
-> 2610 - #524
Przyczyną "przypalenia" się #424 może być deszcz i przyciskany do dechy pedał gazu przez co ośki i silniki mogły się nie wyrobić...
275 - #636+635DW pisze: -> 271 - #631+632
-> 273 - #623+624
274 - #664+663
276 - #755+756
-> 277 - #751+752
2717 - #511 (wcześniej poc.2604)
(potwierdzam )hanys76 pisze:1402# 416?
Boguś sorry, ale ten fiolet jakoś bije po oczach
1401 - #328
1402 - #416
1403 - #504
1404 - #329
1405 - #781
1406 - #687
1408 - #749
1409 - #694
Nie muszę chyba dodawać bo już było wspominane, że kursowały eLki. Ja wypatrzyłem #2, #3, #131+132
Poprawki odnośnie linii 14
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2008, 20:47 przez R_G, łącznie zmieniany 7 razy.
Pozdrawiam R1 :santa:
Dlaczego nie jest wskazane? Obwody niskiego napięcia w obu wagonach nie są zwarte, więc ja nie widzę przeciwwskazań. Co najwyżej może to być kwestia estetyczna, bo jeden wagon "huczy", a drugi nieMarcin pisze:Wydaje mi się że nie jest wskazane łączyć wagony z różnymi rodzajami przetwornic .Peter pisze:#262 ma nadal przetwornicę statyczną, natomiast #282 ma na 100% wirową.
Ma ktoś może fotkę tego składu?
O 7.05 na Brynów przyjechał poc.611, który był opóźniony 5 minut. Poc.611 jechał za poc.163, a powinien jechać przed nim.
O 7.18 z Zawodzia na Rynek, a następnie do Ronda jechała stodwójka #138R z włączonym kogutem.
O 7.30 z Zawodzia do Centrum jechały razem poc.205 i 206.
1403 #504 -> #745
1404 #329
Tradycyjnie już linia 20:
201 #691+689 -> #726+727
202 #699+700
203 #680+679
204 #264+265
205 #637+638
206 #250+251
O 7.18 z Zawodzia na Rynek, a następnie do Ronda jechała stodwójka #138R z włączonym kogutem.
O 7.30 z Zawodzia do Centrum jechały razem poc.205 i 206.
162 #268+269hanys76 pisze:161# zakarlik 748
163# 695+593 ( ma jakieś problemy z drugimi drzwiami w pierwszym wagonie, możliwe że zjedzie)
164# zakarlik 672
165# 599+600
131 #692hanys76 pisze:Na 132 śmiga 370
Kursowała także #2, która o 7.20 jechała z Ronda do Placu Wolności.ff pisze:Kursują wagony nauki jazdy. Przed 13:00 do Katowic jechała (prawdopodobnie ze Stadionu) nauka jazdy nr 3. Natomiast przed 14:00 jechał z Katowic do Bytomia skład 111+112 z rozłożonym tylnym sprzęgiem.
1402 #598 – widziany przed 17Mika0005 pisze:1401 - #328
1402 - # 416
1403/4-#329
1404/3-#781
1405 - #504
1406 - #687
1408 - #749
1409 - #694
1403 #504 -> #745
1404 #329
Ja tego nie napisałem.Mika0005 pisze:(potwierdzam )Boguś pisze:1402 #416?
Tradycyjnie już linia 20:
201 #691+689 -> #726+727
202 #699+700
203 #680+679
204 #264+265
205 #637+638
206 #250+251
A obydwie o 8:30 zaliczyły zajezdnię na Stroszku. Chwilę wcześniej pojawiła się tam także jedna ze stodwójkowych piaskarek!hanys76 pisze:rzed 10.00 po Bytomiu kręciły się elki #2 oraz #3 . Spotkały się na skrzyżowaniu Moniuszki i Jagielońskiej. Jedna z nich udała się w stronę Zamłynia, a druga na Plac Sikorskiego.
Ale to #534 miał coś podmienić czy na odwrót(i na jakim poc.)? Po 16-stej #534 jechał do i z Milowic dokładnie w planie poc. 2609. Podobnie jechał #524 w planie poc. 2610. Dlatego wydaje mi się, że najprawdop. #534 był na 2609, a #524 na 2610.Mika0005 pisze:Na poc 2609 był inny wagon. Ok. 8 #534 oczekiwał na Ostrogórskiej na podmianę.
Tylko, że #424 był ściągany w trakcie tego jak się zapalił...Mika0005 pisze:Przyczyną "przypalenia" się #424 może być deszcz i przyciskany do dechy pedał gazu przez co ośki i silniki mogły się nie wyrobić...
Liswy brakuje jedynie po prawej stronie pomiędzy pierwszymi a drugimi drzwiami. Z przodu lewego boku jest trochę poobdzierany. Wygląda tak już od paru dni.ff pisze:Coś poobcierany z obu stron, brakuje nawet z obu stron listew w przedniej części.DW pisze:AKTUALIZACJA (19:10): Dodałem zdjęcia z awarii #424. Więcej i lepiej obrobione za tydzień.
No to musiał być to 138R, przecież 136R idzie do kasacji...rzelfix pisze:Chwilę wcześniej pojawiła się tam także jedna ze stodwójkowych piaskarek!
*****
Mam już kilka informacji o wieczornych podmianach, które będę w tym poście uzupełniał:
Linia 11
poc. 1111 - 687
poc. 1112 - 416
poc. 1113 - 504
Linia 19 (tradycyjnie w kolejności pojawiania się)
poc. 1919 - skład 719+720 , czyli skład z poc. 199 (na oba kółka)
poc. 1913 - 791 (to jest nocka , ale może jeszcze później podmienią)
poc. 1915 - skład 644+344 , czyli skład z poc. 195
poc. 1917 - skład 252+253 , czyli skład z poc. 197 (do Katowic jedzie 2 minuty przed czasem)
W okolicach godziny 18/19 jechał z Chorzowa do Katowic skład 131+132.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 1 raz.
To #534 miał podmienić jakiś wagon na 2609.DW pisze:Ale to #534 miał coś podmienić czy na odwrót(i na jakim poc.)? Po 16-stej #534 jechał do i z Milowic dokładnie w planie poc. 2609. Podobnie jechał #524 w planie poc. 2610. Dlatego wydaje mi się, że najprawdop. #534 był na 2609, a #524 na 2610.Mika0005 pisze:Na poc 2609 był inny wagon. Ok. 8 #534 oczekiwał na Ostrogórskiej na podmianę.Tylko, że #424 był ściągany w trakcie tego jak się zapalił...Mika0005 pisze:Przyczyną "przypalenia" się #424 może być deszcz i przyciskany do dechy pedał gazu przez co ośki i silniki mogły się nie wyrobić...
To "przypalenie" w trakcie holowania mi gdzieś umknęło
Pozdrawiam R1 :santa:
Zdjęto żelazko z poc. 191 - często je zdejmują na ostatnie kółko, ale być może stało się to wcześniej. Kursuje tam wagon 704. Żelazko 777 na poc. 1911 jeździ do końca.
EDIT 1:50
poc. 611 (nocny) - 770 (tym razem oświecony i z pasażerami)
Przypominam, że poc. 611 wg komunikatów nie powinien w ogóle jeździć, ale skoro w sumie nie ma ku temu żadnych przeciwskazań, więc jeździ razem z autobusem (akurat dziś go nie widziałem, ale pewnie był jak w poprzednich dniach).
EDIT 2:55
O godzinie 2:50 koło Stadionu z dość dużą prędkością jechał z Chorzowa do Katowic wagon 771. Wagon ten był całkowicie ciemny.
EDIT 1:50
poc. 611 (nocny) - 770 (tym razem oświecony i z pasażerami)
Przypominam, że poc. 611 wg komunikatów nie powinien w ogóle jeździć, ale skoro w sumie nie ma ku temu żadnych przeciwskazań, więc jeździ razem z autobusem (akurat dziś go nie widziałem, ale pewnie był jak w poprzednich dniach).
EDIT 2:55
O godzinie 2:50 koło Stadionu z dość dużą prędkością jechał z Chorzowa do Katowic wagon 771. Wagon ten był całkowicie ciemny.
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Wczoraj w nocy zatramwaj nie jeździł (zarówno na 6, jak i na 11), bo roboty torowe odwołano z powodu deszczu.ff pisze:poc. 611 (nocny) - 770 (tym razem oświecony i z pasażerami)
Przypominam, że poc. 611 wg komunikatów nie powinien w ogóle jeździć, ale skoro w sumie nie ma ku temu żadnych przeciwskazań, więc jeździ razem z autobusem (akurat dziś go nie widziałem, ale pewnie był jak w poprzednich dniach).
133 - #768Boguś pisze:131 #692hanys76 pisze:Na 132 śmiga 370
#748 i #672 na Słonecznej stały ok. 12:30. Pierwsza nie miała przedniego kwadratu. Z boku oznakowanie 16 tek i w obu byli pasażerowie.hanys76 pisze:161# zakarlik 748
164# zakarlik 672
177 - #715
Ten wagon jechał z Chebzia :mryellow:ff pisze:O godzinie 2:50 koło Stadionu z dość dużą prędkością jechał z Chorzowa do Katowic wagon 771. Wagon ten był całkowicie ciemny.
- ok. 2:20-2:40 jechała jakaś solówka z Chebzia i pojechała trasą 11 do Chorzowa więc teraz jestem pewny że dobry mam słuch
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
A więc robili pewnie przejazd techniczny. Dobrze, bo na pewno szlak się nie nadawał do puszczenia na żywioł w stanie takim jakim był, ale o tym już pisałem.luki pisze:Ten wagon jechał z Chebzia :mryellow:ff pisze:O godzinie 2:50 koło Stadionu z dość dużą prędkością jechał z Chorzowa do Katowic wagon 771. Wagon ten był całkowicie ciemny.
- ok. 2:20-2:40 jechała jakaś solówka z Chebzia i pojechała trasą 11 do Chorzowa więc teraz jestem pewny że dobry mam słuch
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Mati i 27 gości