2008.09.15

Tutaj piszemy o wszystkim co się działo danego dnia.
Wiadomość
Autor
hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

2008.09.15

#1 Post autor: hanys76 » 15 wrz 2008, 07:30

601# 808
602# 815
603# 809
604# 816
605# 810
606# 806
607# 814
608# w pierwszym kursie było brak obsady, po 6.48 wstawiono skład 578+577.
609# 812
610# 805
611# 661
612# 813 w nowej reklamie ( na boku pisze smyk i są naklejone głowy) :!:

161# zakarlik 748 :!:
163# 695+593 ( ma jakieś problemy z drugimi drzwiami w pierwszym wagonie, możliwe że zjedzie)
164# zakarlik 672 :!:
165# 599+600

1901# żelazko
1902# 641+642
1903# skład weka
1904# 711+712
1905# drugi skład weka
1906# 495+496
1907# 252+253
1909# 719+720
1910# skład w zakładowym
1911# zelazko.

112# 783+784
113# 725+736
114# 675+676
115# 262+282 w reklamie selgorsa( oba wagony) :!:

Na pociągu 508, śmiga wagon 111n. Napewno to nie jest 341 ani 342, bo ma czerwone krzesła.

1402# 416?

Na 132 śmiga 370.

DOPISANE 10.10

Info od Ikalusa: Skład 578+577 na 608 połamał pantograf, obecnie stoi na Metalowców.
Zapewne zjedzie na drugim do zajezdni.

Dopisane 10.25

Do składu 578+577 podpięto pociąg 115, celem zepchnięcia defekta w głab ulicy bo blokuje zawracające 11.
Zatem będzie czekał na odholowanie, motornicza stwierdziła że to będzie jej 2 podmiana na tym pociągu od rana.
Zatem rano coś wyjechało, ale zaraz zjechało do zajezdni. Potem wstawiono 578+577, który teraz stoi z połamanym biglem na Metalowców.

Dopisane 10.40

Na miejscu zjawił się nadzór ruchu, który zdecydował że uszkodzony skład trzeba wycofac z Metalowców. W tej chwili 578+577 został przestawiony, na łuk w kierunku Chebzia.
Samodzielnie nie jest w stanie zjechac na drugim biglu, podobno jest coś nie tak z nastawnikiem i motornicza bała się jechac.

Dopsiane 10.50

Do ściągnięcia składu na zajezdnię, zmierza z Katowic skład nauki jazdy. Tak twierdzi nadzór ruchu.
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2008, 10:51 przez hanys76, łącznie zmieniany 8 razy.

Marcin
Posty: 1860
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze

#2 Post autor: Marcin » 15 wrz 2008, 07:36

1503-#756K

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#3 Post autor: ff » 15 wrz 2008, 12:55

Do Katowic jadą teraz pociągi 194 i 195 (pierwszy opóżniony 10 minut, drugi planowo), a następnie poc. 602 i 603 (z czego pierwszy też ma 10 minut spóźnienia).

Skład na poc. 192 (641+642) zjeżdża z Katowic do Stroszka bez pasażerów.
hanys76 pisze:1901# żelazko
1902# 641+642
1903# skład weka
1904# 711+712
1905# drugi skład weka
1906# 495+496
1907# 252+253
1909# 719+720
1910# skład w zakładowym
1911# zelazko
poc. 191 - 779
poc. 193 - 464+465
poc. 195 - 644+344
poc. 198 - 647+648
poc. 1910 - 482+483
poc. 1911 - 777
poc. 1912 - 713+714
hanys76 pisze:112# 783+784
113# 725+736
114# 675+676
115# 262+282 w reklamie selgorsa( oba wagony) :!:
poc. 111 - 662+617
Skład 262+282 jeździ nadal i bardzo ładnie się prezentuje :)

Przed składem 725+736 z poc. 113 jechał skład 659+660 z pasażerami. Być może jest to opóźniony poc. 608 (czasowo znajdował się między poc. 609 a 610), jego planowego kursu do Bytomia jeszcze nie obserwowałem. DOPISANE 14:15 Rzeczywiście, skład 659+660 jest na poc. 608, ale wraca z Bytomia z 10-minutowym opóźnieniem - jedzie za poc. 1911, a powinien być przed nim, kilka minut przed poc. 609. Wynika z tego, że wcześniej nie zawracał na Sikorskim by odczekać do planu, tylko jechał do Politechniki i niewiele podgonił, acz wyprzedził chociaż poc. 609.

poc. 231 - 770
poc. 232 - 771
poc. 233 - 607
poc. 234 - 340

Kursują wagony nauki jazdy. Przed 13:00 do Katowic jechała (prawdopodobnie ze Stadionu) nauka jazdy nr 3. Natomiast przed 14:00 jechał z Katowic do Bytomia skład 111+112 z rozłożonym tylnym sprzęgiem.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 7 razy.

rafalurbino18
Posty: 6216
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#4 Post autor: rafalurbino18 » 15 wrz 2008, 13:12

Poc. 31 - #556+557
Poc. 32 - #364+392 -> #588+589 √
Poc. 33 - #395+386
Poc. 34 - #651+652
Poc. 35 - #379+415

Edycja 17:54 - √
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2008, 17:54 przez rafalurbino18, łącznie zmieniany 1 raz.

Marcin
Posty: 1860
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze

#5 Post autor: Marcin » 15 wrz 2008, 14:28

1508-#440+446
1501-#685+686

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#6 Post autor: ff » 15 wrz 2008, 14:30

Skład 783+784 na poc. 112 jedzie teraz planowo do Katowic z pasażerami, ale na wyświetlaczu ma tylko numer "111". Skład jedzie dość powoli jak na odcinek między petlami Stadionu. Może motorowy nieudolnie wpisał jakiś nowy kierunek np. zjazdowy.

lkalus19

#7 Post autor: lkalus19 » 15 wrz 2008, 15:06

Zanim skład 111+112 dojechał kontrolerzy ruchu zadecydowali co zrobic z 578+577 i wyszło na jaw że 111+112 pojedzie na kierunek bytom wycofie się na łuk z 11 i regulator przełoży mu rozjazd na skręt w 3 maja.
Tak też się stało podjechała Nauka jazdy spięto skłąd 578+577 i 111+112 i przed pociągiem 115 to ruszyło i tak to jechało do stadionu śląskiego i wsiadłem do poc. 111 i od stadionu śląskie Nauka jazdy pociągła defekta do zajezdni to wszystko zjechało po 12 na zawodzie.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

Re: 2008.09.15

#8 Post autor: ff » 15 wrz 2008, 15:13

hanys76 pisze:605# 810
Ten zapis od początku wzbudził moje wątpliwości, gdyż 810 nie jeździ w ogóle od czwartku, a jednocześnie 801 nie wypisałeś, że jest na trasie, więc przypuszczałem, że to 801 jest na poc. 605. I to właśnie potwierdziłem. Na poc. 605 jest wagon 801. Możliwe, że 810 odstawiono już na stałe z powodu tego przeguba :/
ff pisze:Skład na poc. 192 (641+642) zjeżdża z Katowic do Stroszka bez pasażerów.
Obecnie na poc. 192 kursuje skład 467+489.
ff pisze:Skład 783+784 na poc. 112 jedzie teraz planowo do Katowic z pasażerami, ale na wyświetlaczu ma tylko numer "111". Skład jedzie dość powoli jak na odcinek między petlami Stadionu. Może motorowy nieudolnie wpisał jakiś nowy kierunek np. zjazdowy.
A jednak jeździ nadal, już z prawidłowym wyświetlaczem.

Do Katowic jedzie chyba ze Stadionu L 131+132.

Awatar użytkownika
adasiek
Posty: 353
Rejestracja: 12 lis 2006, 14:01
Lokalizacja: Gliwice

#9 Post autor: adasiek » 15 wrz 2008, 16:02

poc. 401 - #564+565

poc. 14 - #406
poc. 15 - #460

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#10 Post autor: DW » 15 wrz 2008, 16:07

Awarie: (których dzisiaj raczej dość dużo)
- ok. 13:30 w Sosnowcu Milowicach zepsuł się wagon #424 (poc. 2602). Ok. 14:00, na pętli, podpięto go do poc. 213 (#553) i prawdop. parę minut po 14-stej wagony ruszyły do zajezdni.
Prawdop. ok. 14:20 na ul. Piłsudskiego (tuż przed skrzyżowaniem z ul. Sobieskiego) w ściąganym #424 zapaliła się któraś z części znajdujących się pośrodku wagonu (rozrusznik, przetwornica, przewody lub jeszcze coś innego). Na miejsce przybyła straż pożarna, która ugasiła ogień. Jednak uszkodzenia wagonu są niewielkie - brak widocznych śladów z zewnątrz, a wewnątrz wszystko na swoim miejscu (jedynie pokrywy były pozdejmowane, w tym zewnętrzna od przetwornicy). Dlatego sądzę, że albo ogień od razu ugaszono gaśnicą albo coś się tylko lekko przypaliło.
O 15:05 straż już dogaszała tylko wagon polewając środek wagonu wodą i o 15:14 skład #553+424 ruszył na Ostrogórską, gdzie pozostawiono zepsuty wagon.
Zdarzenie spowodowało zablokowanie poc. 2605, 2606, 214, 2607, 215+2604? i 2608.
Pozostałe poc. od Dworca PKP kierowano na Ostrogórską (21) oraz do Mysłowic (26).
Pierwsze do Milowic pojechały poc. 2601 i 217, które od 15:03 stały na przyst. przy Dworcu.
Natomiast zablokowane wcześniej poc. 2605 i 2607 pojechały zawrócić prawdop. na Będzińską, a następnie do Milowic, a poc. 2606 pojechał do Mysłowic.

- ok. godz. 14-stej w Sosnowcu Milowicach zepsuł się wagon #511 (poc. linii 26). Na pętli podpięto go do poc. 215 (#622), który ściągnął go w kierunku zajezdni.

- o 14:56 ul. Żeromskiego w Sosnowcu do zajezdni Będzin zjeżdżał wagon #539 (poc. 245). Wagon jechał z pasażerami, wszystkie tablice miał obrócone na zjazdowe.
Chwilę po nim jechał poc. 276 opóźniony ponad 10 min.

- po wznowieniu ruchu na ul. Piłsudskiego w Sosnowcu o 15:15 poc. 2608 (#601) ruszył z tablicą zjazdową i prawdop. zjechał do zajezdni, gdyż do godz. 17-stej ten poc. nie pojawił się powtórnie w Milowicach

-> ok. 16:45 z pętli w Milowicach odjechał wagon #667 (poc. 2606), który bez pasażerów pojechał na Ostorgórską zawrócić i włączyć się w planowy kurs do Milowic.

-> po 16:30* poc. linii 26 jechały do Milowic strasznie nieregularnie i nie po kolei:
- poc. 2601 - opóźniony 15 min.
- poc. 2603 - opóźniony 25 min.
- poc. 2606 - planowo, gdyż zawrócił na Ostrogórskiej
- poc. 2605 - [z wiadomym motorowym] opóźniony 25 min. (o 17:29 odjechał z przyst. Dębowa Góra Zakopiańska)
- poc. 2607 - opóźniony 20 min. (o 17:32 odjechał z przyst. Dańdówka Skrzyżowanie)
Poc. 2602, 2604 (i 2608) "zaginęły w akcji" ;)
* - wcześniej też jeździły dziwnie, ale to z powodu wcześniejszego zatrzymania

- poc. pozostałych linii również były nieco poopóźniene, np. po 17-stej poc. 276 jechał opóźniony 15 min., a 277, 271 oraz 246 - 10 min.


Wyd. taborowe:
- Spięto skład #633+634, który był przez parę ostatnich dni rozpięty.
-> Wagon #755 ma zmieniony pantograf OTK-2. Wcześniej miał kwadratowy, szary z nowej serii, a teraz czarny z poprzedniej. Ciekawe czemu mu go zmienili i skąd wzięli ten ze starej dostawy (z #575? albo naprawili z #525?)
-> Wagon #751 został odmalowany poniżej listew (na pewno po str. drzwi) oraz odnowiono w nim stopnie wejściowe w drzwiach.
- Wagon #602 został lekko pomazany - ma spray na prawym boku za ost. drzwiami.


Obsady:
Marcin pisze:1503-#756K
Marcin pisze:1501-#685+686
1508-#440+446
1501 - #270+271 (zaobserwowany przed 8-mą)
1504 - #633+634
1505 - #371
1506 - #670+669
1507 - #665 (nadal nie ma żelazka, czyżby znowu mocniej zdefektowało?)

211 - #595
212 - #535
213 - #553
214 - #737
215 - #622

-> 216 - #513
217 - #761

241 - #532
243 - #436
245 - #539 -> ?
-> 246 - #790

2601 - #501
-> 2602 - #424 -> BRAK OBSADY :!:
-> 2603 - #762
-> 2604 - #511 (najprawdop.) -> BRAK OBSADY :!:
2605 - #452
2606 - #667
2607 - #602
->2608 - #601 -> BRAK OBSADY :!:
-> 2609 - #534
-> 2610 - #524

-> 271 - #631+632
-> 273 - #623+624
274 - #664+663
276 - #755+756
-> 277 - #751+752

:!: AKTUALIZACJA (18:55) - Dopisane inf. zaznaczyłem znakiem "->"
Dopisałem/uzup. inf. o awarii #601, opóźnieniach na linii 26 i innych, innym pant. na #755, pracach przy #751, brakch obsad na 3 poc. linii 26 oraz obsady na poc. 216, 246, 2602, 2603, 2604, 2608, 2609, 2610, 271, 273, 277.
Kuba pisze:W #518 nie ma już pajęczyny przy tylnej szybie :mruga:
Wow :P Ciekawe zdjął ją któryś z pasażerów ;)

AKTUALIZACJA (19:10): Dodałem zdjęcia z awarii #424. Więcej i lepiej obrobione za tydzień.
Załączniki
Wewnątrz odsłonięte są klapy w podłodze (ale na zdjęciu słabo to widać)
Wewnątrz odsłonięte są klapy w podłodze (ale na zdjęciu słabo to widać)
Podczas dogaszania
Podczas dogaszania
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2008, 19:09 przez DW, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#11 Post autor: Peter » 15 wrz 2008, 17:15

hanys76 pisze:115# 262+282 w reklamie selgorsa( oba wagony) :!:
Mam wrażenie, że #262 ma nadal przetwornicę statyczną, natomiast #282 ma na 100% wirową. ;-)
Oczywiście jak zobaczyłem z przodu #262 z wagonem doczepnym to musiałem się przejechać w drugim wagonie. Wygląd wewnętrzny podobny do poprzednika #263 i ilość rdzy jest też porównywalna. Jaśniejszy jest odcień szarego malowania szafki WN. :-)
*SDIP (U.N.O.)

Marcin
Posty: 1860
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze

#12 Post autor: Marcin » 15 wrz 2008, 17:25

Peter pisze:#262 ma nadal przetwornicę statyczną, natomiast #282 ma na 100% wirową.
Wydaje mi się że nie jest wskazane łączyć wagony z różnymi rodzajami przetwornic ;).

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#13 Post autor: Peter » 15 wrz 2008, 17:26

Uważam podobnie, ale takowe już były. Przykładowo kiedyś #370+371. To był pierwszy skład jaki zanotowałem z różnymi rodzajami przetwornic. ;-)
Ostatnio takie podejrzenia były co do #564+565. Prawdopodobnie oba wagony mają teraz przetwornice statyczne, ale jeszcze tego nie sprawdziliśmy. :)
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Kuba
Posty: 743
Rejestracja: 22 kwie 2008, 10:52
Lokalizacja: Będzin/Mierzęcice

#14 Post autor: Kuba » 15 wrz 2008, 17:58

Ten kurs po raz kolejny nie został wykonany przez poc. 2205.

2205 - #526
2206 - #567

2207 - #515
2208 - #518
2210 - #740


284 - #274+275

W #518 nie ma już pajęczyny przy tylnej szybie :mruga:
"Idę do roboty na zajezdnię, będę zmieniał opony w tramwajach!"
http://mierzecice.myminicity.com/

rafalurbino18
Posty: 6216
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#15 Post autor: rafalurbino18 » 15 wrz 2008, 18:04

adasiek pisze:poc. 401 - #564+565

poc. 14 - #406
poc. 15 - #460
Chyba raczej z tego powodu po południu może fatalnie nie było ale niektóre pociągi jeździły jakby rozkład nie istniał :
[quote="Użytkownik "slavco" na forum WPK"]Na Chorzowskiej w Gliwicach jakiś tir skasował zająca i wpadł na torowisko.
Stało się to ok. godziny 9.30. Zajączek biedaczysko stracił głowę (dosłownie i w przenośni), natomiast przerażony kierowca (prawdopodobnie) wykonał manewr nagłego skrętu kierownicą, uszkodził zawieszenie i zatrzymał się na torowisku na wysokości "Bravo" (Zameczek Leśny). Nieszczęśliwie, trzeba czekać na cięższy sprzęt a ciężarówka zablokowała ruch w obydwie strony. Pierwsze podjechały poc. 401 (do Gliwic - 564+565) i 404 (do Zabrza - 260+261). Potem podjechały kolejne pociągi.[/quote]
Obsady:
Poc. 14 i 15 - obsady są wyżej - Jak, że tego jestem pewny oba pociągi jechały za sobą z odstępem nie 20minut, a poniżej 10min. Z tego co widziałem to poc. 14 jechał spóźniony, poc. 15 ...przed czasem.

Poc. 402 - #401+402
Poc. 403 - #649+650
Poc. 405 - #558+559 (wyglądało to na poc. 405 opóźniony kilka minut ale oba wcześniejsze jechały również opóźnione kilka minut)

- Ponadto przed składem #558+559 z kier. Gliwic ulicą Wolności (koło skrzyż. z ulicą De Gaulle'a) jechał skład #588+589 (około 16.25) . Jak się później okazało jechał jechał podmienić skład #364+392 na poc. 32, który to prawdopodobnie zdefektowal.

R_G
Posty: 2720
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#16 Post autor: R_G » 15 wrz 2008, 19:24

DW pisze: Obsady:
Marcin pisze:1503-#756K
Marcin pisze:1501-#685+686
1508-#440+446
1501 - #270+271 (zaobserwowany przed 8-mą)
1504 - #633+634
1505 - #371
1506 - #670+669
1507 - #665 (nadal nie ma żelazka, czyżby znowu mocniej zdefektowało?)
1502 - #757+758
Po 13 1501 - #270+271 zdefektował po "będzińskiej" stronie "15". Przed 14 po defekta z Zawodzia został wyprawiony #701+702 (z przodu tabliczka-zjazd do zajezdni, z tyłu wyświetlacze wskazywały 11) Po 14 czteroskład #701+702+270+271 zjeżdżał przez Szopienice do zajezdni. Prawdopodobnie w związku z tymi wydarzeniami 1502 zawrócił na Zawodziu i skierował się (prawdopodobnie w swoim planie do Zagórza-pasażerów zabrała solówka w zakładowym z "15"-chyba #371
DW pisze:

241 - #532
243 - #436
245 - #539 -> ?
-> 246 - #790
242 - #521
244 - #509
DW pisze: 2601 - #501
-> 2602 - #424 -> BRAK OBSADY :!:
-> 2603 - #762
-> 2604 - #511 (najprawdop.) -> BRAK OBSADY :!:
2605 - #452
2606 - #667
2607 - #602
->2608 - #601 -> BRAK OBSADY :!:
-> 2609 - #534
-> 2610 - #524
Na poc 2609 był inny wagon. Ok. 8 #534 oczekiwał na Ostrogórskiej na podmianę.
Przyczyną "przypalenia" się #424 może być deszcz i przyciskany do dechy pedał gazu przez co ośki i silniki mogły się nie wyrobić...
DW pisze: -> 271 - #631+632
-> 273 - #623+624
274 - #664+663
276 - #755+756
-> 277 - #751+752
275 - #636+635
2717 - #511 (wcześniej poc.2604)
hanys76 pisze:1402# 416?
(potwierdzam :))
Boguś sorry, ale ten fiolet jakoś bije po oczach :P
1401 - #328
1402 - #416
1403 - #504
1404 - #329
1405 - #781
1406 - #687
1408 - #749
1409 - #694

Nie muszę chyba dodawać bo już było wspominane, że kursowały eLki. Ja wypatrzyłem #2, #3, #131+132

Poprawki odnośnie linii 14
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2008, 20:47 przez R_G, łącznie zmieniany 7 razy.
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

Awatar użytkownika
Wiroos
Posty: 114
Rejestracja: 14 cze 2008, 10:02
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#17 Post autor: Wiroos » 15 wrz 2008, 19:25

Marcin pisze:
Peter pisze:#262 ma nadal przetwornicę statyczną, natomiast #282 ma na 100% wirową.
Wydaje mi się że nie jest wskazane łączyć wagony z różnymi rodzajami przetwornic ;).
Dlaczego nie jest wskazane? Obwody niskiego napięcia w obu wagonach nie są zwarte, więc ja nie widzę przeciwwskazań. Co najwyżej może to być kwestia estetyczna, bo jeden wagon "huczy", a drugi nie :)

Ma ktoś może fotkę tego składu?

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#18 Post autor: ff » 15 wrz 2008, 19:35

DW pisze:AKTUALIZACJA (19:10): Dodałem zdjęcia z awarii #424. Więcej i lepiej obrobione za tydzień.
Coś poobcierany z obu stron, brakuje nawet z obu stron listew w przedniej części.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#19 Post autor: Boguś » 15 wrz 2008, 20:40

O 7.05 na Brynów przyjechał poc.611, który był opóźniony 5 minut. Poc.611 jechał za poc.163, a powinien jechać przed nim.
O 7.18 z Zawodzia na Rynek, a następnie do Ronda jechała stodwójka #138R z włączonym kogutem.
O 7.30 z Zawodzia do Centrum jechały razem poc.205 i 206.
hanys76 pisze:161# zakarlik 748
163# 695+593 ( ma jakieś problemy z drugimi drzwiami w pierwszym wagonie, możliwe że zjedzie)
164# zakarlik 672
165# 599+600
162 #268+269
hanys76 pisze:Na 132 śmiga 370
131 #692
ff pisze:Kursują wagony nauki jazdy. Przed 13:00 do Katowic jechała (prawdopodobnie ze Stadionu) nauka jazdy nr 3. Natomiast przed 14:00 jechał z Katowic do Bytomia skład 111+112 z rozłożonym tylnym sprzęgiem.
Kursowała także #2, która o 7.20 jechała z Ronda do Placu Wolności.
Mika0005 pisze:1401 - #328
1402 - # 416
1403/4-#329
1404/3-#781
1405 - #504
1406 - #687
1408 - #749
1409 - #694
1402 #598 – widziany przed 17
1403 #504 -> #745
1404 #329
Mika0005 pisze:
Boguś pisze:1402 #416?
(potwierdzam )
Ja tego nie napisałem. :-P

Tradycyjnie już linia 20:
201 #691+689 -> #726+727
202 #699+700
203 #680+679
204 #264+265
205 #637+638
206 #250+251

hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#20 Post autor: hanys76 » 15 wrz 2008, 20:44

Przed 10.00 po Bytomiu kręciły się elki #2 oraz #3 . Spotkały się na skrzyżowaniu Moniuszki i Jagielońskiej. Jedna z nich udała się w stronę Zamłynia, a druga na Plac Sikorskiego.

rzelfix
Posty: 829
Rejestracja: 11 lis 2006, 23:18
Lokalizacja: GOP

#21 Post autor: rzelfix » 15 wrz 2008, 21:20

hanys76 pisze:rzed 10.00 po Bytomiu kręciły się elki #2 oraz #3 . Spotkały się na skrzyżowaniu Moniuszki i Jagielońskiej. Jedna z nich udała się w stronę Zamłynia, a druga na Plac Sikorskiego.
A obydwie o 8:30 zaliczyły zajezdnię na Stroszku. Chwilę wcześniej pojawiła się tam także jedna ze stodwójkowych piaskarek!

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#22 Post autor: DW » 15 wrz 2008, 21:23

Mika0005 pisze:Na poc 2609 był inny wagon. Ok. 8 #534 oczekiwał na Ostrogórskiej na podmianę.
Ale to #534 miał coś podmienić czy na odwrót(i na jakim poc.)? Po 16-stej #534 jechał do i z Milowic dokładnie w planie poc. 2609. Podobnie jechał #524 w planie poc. 2610. Dlatego wydaje mi się, że najprawdop. #534 był na 2609, a #524 na 2610.
Mika0005 pisze:Przyczyną "przypalenia" się #424 może być deszcz i przyciskany do dechy pedał gazu przez co ośki i silniki mogły się nie wyrobić...
Tylko, że #424 był ściągany w trakcie tego jak się zapalił...
ff pisze:
DW pisze:AKTUALIZACJA (19:10): Dodałem zdjęcia z awarii #424. Więcej i lepiej obrobione za tydzień.
Coś poobcierany z obu stron, brakuje nawet z obu stron listew w przedniej części.
Liswy brakuje jedynie po prawej stronie pomiędzy pierwszymi a drugimi drzwiami. Z przodu lewego boku jest trochę poobdzierany. Wygląda tak już od paru dni.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#23 Post autor: ff » 15 wrz 2008, 21:30

rzelfix pisze:Chwilę wcześniej pojawiła się tam także jedna ze stodwójkowych piaskarek!
No to musiał być to 138R, przecież 136R idzie do kasacji...

*****

Mam już kilka informacji o wieczornych podmianach, które będę w tym poście uzupełniał:

Linia 11
poc. 1111 - 687
poc. 1112 - 416
poc. 1113 - 504

Linia 19 (tradycyjnie w kolejności pojawiania się)
poc. 1919 - skład 719+720 :!: , czyli skład z poc. 199 (na oba kółka)
poc. 1913 - 791 :!: (to jest nocka :!:, ale może jeszcze później podmienią)
poc. 1915 - skład 644+344 :!: , czyli skład z poc. 195
poc. 1917 - skład 252+253 :!: , czyli skład z poc. 197 (do Katowic jedzie 2 minuty przed czasem)

W okolicach godziny 18/19 jechał z Chorzowa do Katowic skład 131+132.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 1 raz.

R_G
Posty: 2720
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#24 Post autor: R_G » 15 wrz 2008, 21:54

DW pisze:
Mika0005 pisze:Na poc 2609 był inny wagon. Ok. 8 #534 oczekiwał na Ostrogórskiej na podmianę.
Ale to #534 miał coś podmienić czy na odwrót(i na jakim poc.)? Po 16-stej #534 jechał do i z Milowic dokładnie w planie poc. 2609. Podobnie jechał #524 w planie poc. 2610. Dlatego wydaje mi się, że najprawdop. #534 był na 2609, a #524 na 2610.
Mika0005 pisze:Przyczyną "przypalenia" się #424 może być deszcz i przyciskany do dechy pedał gazu przez co ośki i silniki mogły się nie wyrobić...
Tylko, że #424 był ściągany w trakcie tego jak się zapalił...
To #534 miał podmienić jakiś wagon na 2609.
To "przypalenie" w trakcie holowania mi gdzieś umknęło ;)
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#25 Post autor: ff » 15 wrz 2008, 23:14

Zdjęto żelazko z poc. 191 - często je zdejmują na ostatnie kółko, ale być może stało się to wcześniej. Kursuje tam wagon 704. Żelazko 777 na poc. 1911 jeździ do końca.

EDIT 1:50

poc. 611 (nocny) - 770 (tym razem oświecony i z pasażerami)

Przypominam, że poc. 611 wg komunikatów nie powinien w ogóle jeździć, ale skoro w sumie nie ma ku temu żadnych przeciwskazań, więc jeździ razem z autobusem (akurat dziś go nie widziałem, ale pewnie był jak w poprzednich dniach).

EDIT 2:55

O godzinie 2:50 koło Stadionu z dość dużą prędkością jechał z Chorzowa do Katowic wagon 771. Wagon ten był całkowicie ciemny.

rafalurbino18
Posty: 6216
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#26 Post autor: rafalurbino18 » 16 wrz 2008, 07:43

Poc. 503 - #654
Poc. 507 - #613
Poc. 508 - #360

Poc. 302 - #656

Poc. 352 - #658
ff pisze:Natomiast przed 14:00 jechał z Katowic do Bytomia skład 111+112 z rozłożonym tylnym sprzęgiem.
Po 15.00 wczoraj zawitał do Zabrza. Jechał z Zaborza w stronę Biskupic.

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#27 Post autor: memphis » 16 wrz 2008, 09:42

ff pisze:poc. 611 (nocny) - 770 (tym razem oświecony i z pasażerami)

Przypominam, że poc. 611 wg komunikatów nie powinien w ogóle jeździć, ale skoro w sumie nie ma ku temu żadnych przeciwskazań, więc jeździ razem z autobusem (akurat dziś go nie widziałem, ale pewnie był jak w poprzednich dniach).
Wczoraj w nocy zatramwaj nie jeździł (zarówno na 6, jak i na 11), bo roboty torowe odwołano z powodu deszczu.

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#28 Post autor: luki » 16 wrz 2008, 13:36

Boguś pisze:
hanys76 pisze:Na 132 śmiga 370
131 #692
133 - #768
hanys76 pisze:161# zakarlik 748 :!:
164# zakarlik 672 :!:
#748 i #672 na Słonecznej stały ok. 12:30. Pierwsza nie miała przedniego kwadratu. Z boku oznakowanie 16 tek i w obu byli pasażerowie.

177 - #715
ff pisze:O godzinie 2:50 koło Stadionu z dość dużą prędkością jechał z Chorzowa do Katowic wagon 771. Wagon ten był całkowicie ciemny.
Ten wagon jechał z Chebzia :mryellow:
- ok. 2:20-2:40 jechała jakaś solówka z Chebzia i pojechała trasą 11 do Chorzowa więc teraz jestem pewny że dobry mam słuch :P
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#29 Post autor: ff » 16 wrz 2008, 16:17

luki pisze:
ff pisze:O godzinie 2:50 koło Stadionu z dość dużą prędkością jechał z Chorzowa do Katowic wagon 771. Wagon ten był całkowicie ciemny.
Ten wagon jechał z Chebzia :mryellow:
- ok. 2:20-2:40 jechała jakaś solówka z Chebzia i pojechała trasą 11 do Chorzowa więc teraz jestem pewny że dobry mam słuch :P
A więc robili pewnie przejazd techniczny. Dobrze, bo na pewno szlak się nie nadawał do puszczenia na żywioł w stanie takim jakim był, ale o tym już pisałem.

adam86
Posty: 928
Rejestracja: 31 maja 2008, 14:16
Lokalizacja: Chorzów

#30 Post autor: adam86 » 17 wrz 2008, 12:25

ff pisze:Zdjęto żelazko z poc. 191 - często je zdejmują na ostatnie kółko, ale być może stało się to wcześniej. Kursuje tam wagon 704.
Bo motorowy wypisany na 3 zmianę nie miał przeszkolenia na żelazko....
KZKGOP 1779

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 23 gości