2008.09.11
2008.09.11
161# zakarlik 688
162# 583+584
163# 702+701
164# zakarlik 694
165# 662+617>> 699+700 ( podmiana nastąpiła około 6.20)
601# 808
602# 805
604# 812
605# 806
606# 816
607# 801
608# 659+660
609# 814
610# 813
611# 746
612# 809
111# 313+314
112# 675+676
113# 685+686
114# 726+727
115# 250+251?
1503# 756k
1905# 641+642
1906# weka
1907# 495+496
1908# 467+489
1909# skład w zakładowym ,wyglada na krakusa.
Na 20: 725+736, 599+600, 637+638.
233# 370
131# 782 ?
133# 338
782 W kursie do Siemianowic po 7.30 , dojechał tylko do Słonecznej. Po czym zawrócił i zjechał do zajezdni.
Na trasie z Bytomia, musiało byc zatrzymanie. Pociąg 604 przyjechał o 8.01 opózniony 12 minut. Zaraz za nim pojawiła się weka na 1906, z 20 minutowym opoznieniem.
O 8.04 przyjechał skład 495+496 na 1907 ,z 9 minutowym opóznieniem. Obie 19 po zawróceniu prawie jedna, za drugą pognały do Bytomia. Prawie planowo przyjechał już 1908.
O 8.08 zjawił się pociąg 605, z 5 minutowym opóznieniem w kierunku Brynowa.
162# 583+584
163# 702+701
164# zakarlik 694
165# 662+617>> 699+700 ( podmiana nastąpiła około 6.20)
601# 808
602# 805
604# 812
605# 806
606# 816
607# 801
608# 659+660
609# 814
610# 813
611# 746
612# 809
111# 313+314
112# 675+676
113# 685+686
114# 726+727
115# 250+251?
1503# 756k
1905# 641+642
1906# weka
1907# 495+496
1908# 467+489
1909# skład w zakładowym ,wyglada na krakusa.
Na 20: 725+736, 599+600, 637+638.
233# 370
131# 782 ?
133# 338
782 W kursie do Siemianowic po 7.30 , dojechał tylko do Słonecznej. Po czym zawrócił i zjechał do zajezdni.
Na trasie z Bytomia, musiało byc zatrzymanie. Pociąg 604 przyjechał o 8.01 opózniony 12 minut. Zaraz za nim pojawiła się weka na 1906, z 20 minutowym opoznieniem.
O 8.04 przyjechał skład 495+496 na 1907 ,z 9 minutowym opóznieniem. Obie 19 po zawróceniu prawie jedna, za drugą pognały do Bytomia. Prawie planowo przyjechał już 1908.
O 8.08 zjawił się pociąg 605, z 5 minutowym opóznieniem w kierunku Brynowa.
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2008, 08:43 przez hanys76, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: 2008.09.11
603 - #815 - a ktoś się za nim już zdążył stęsknićhanys76 pisze: 606# 816
607# 801
608# 659+660
609# 814
610# 813
611# 746
605 - #806, jak się nie mylę
45 5F E1 04 22 CA 29 C4 93 3F 95 05 2B 79 2A B2
Re: 2008.09.11
Zgadza się.hanys76 pisze:115# 250+251?
poc. 191 - 681 (nie ma żelazka)hanys76 pisze:1905# 641+642
1906# weka
1907# 495+496
1908# 467+489
1909# skład w zakładowym ,wyglada na krakusa.
poc. 192 - 647+648
poc. 193 - 713+714
poc. 194 - 492+493
poc. 196 - 644+344
poc. 199 - 254+255
poc. 1910 - 711+712
poc. 1911 - żelazko 777
poc. 1912 - 579+610
poc. 231 - 772hanys76 pisze:233# 370
poc. 232 - 329
poc. 234 - 687
815 jeździł wczoraj cały dzień. Ale dziś już się zepsuł. O 9:10 widziałem go koło Stadionu. Jechał powolutku pusty do Katowic z napisem "AWARIA". Kilkanaście minut wcześniej normalnie wykonywał kurs w kierunku Bytomia. Musiał więc zawrócić na Metalowców. Poc. 603 jest w tej chwili nieobsadzony. Jedyny wolny dziś karlik to 810, może wyjedzie.Gall pisze:603 - #815 - a ktoś się za nim już zdążył stęsknić
Ok. 9:40 z Katowic do Chorzowa jechała pusta solówka 416. Coś mi się wydaje, że to będzie zakarlik na poc. 603. Po zawróceniu na Melalowców wpasowałby się idealnie w plan kursu do Katowic. EDIT: Potwierdzam, tak też się stało. Poc. 603 - zakarlik 416
Również o 9:40, ale z kierunku Chorzowa jechał do Katowic skład 313+314 z poc. 111. Pusty w środku, a na wyświetlaczu "Zawodzie Zajezdnia". Zamiast numeru linii była kropka. Kurs poc. 111 nie został zrealizowany. EDIT: Na nowe kółko od Katowic wystawiono solówkę Być może jest to wagon 504. Jest opóźniona jakieś 10 minut.
602 lub 603 jest solówka, chyba #728*hanys76 pisze:602# 805
607# 801
607 jest teraz solówka #749
* - poprawiłem opis, bo to chyba był 603 a 602 brałem wcześniej po uwagę bo po solówce widziałem #812, natomiast w poście hanysa cytowałem to co było linijkę wyżej od #812 więc stąd możliwy błąd.
Ta solówka na 111 to #371ff pisze:Również o 9:40, ale z kierunku Chorzowa jechał do Katowic skład 313+314 z poc. 111. Pusty w środku, a na wyświetlaczu "Zawodzie Zajezdnia". Zamiast numeru linii była kropka. Kurs poc. 111 nie został zrealizowany. EDIT: Na nowe kółko od Katowic wystawiono solówkę Być może jest to wagon 504. Jest opóźniona jakieś 10 minut.
pozostałe bez zmian.
131 - #782 więc zapewne wrócił - wyświetlacze działają :mryellow:hanys76 pisze:131# 782 ?
133# 338
782 W kursie do Siemianowic po 7.30 , dojechał tylko do Słonecznej. Po czym zawrócił i zjechał do zajezdni.
132 - #328
133 - bez zmian
134 - #781
1401 - #748
1402 - #607
1403 - 102Na #205
1404 - #768
1405 - #673
1406 - #504
1409 - #590
Na 162 nie ma #583+584. Jest solówka #771hanys76 pisze:161# zakarlik 688
162# 583+584
163# 702+701
164# zakarlik 694
165# 662+617>> 699+700 ( podmiana nastąpiła około 6.20)
pozostałe bez zmian
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2008, 17:19 przez luki, łącznie zmieniany 1 raz.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
- o 10:37 przez Sosnowiec Pogoń w str. Centrum jechał wagon #665, który prawdop. wyjeżdżał na linię 26.
1508 - #604+603
212 - #448
213 - #524 (widziany po 13-stej, wcześniej wydawało mi sie, że był #553, ale nie widziałem numerka, więc pewnie #524 jest tam od rana)
216 - #753
217 - #761
241 - #532
242 - #521
243 - #539
244 - prawdop. #509
245 - #667
246 - #790
2601 - #552
2602 - #501
2603 - #762
2604 - #601
2605 - #595
2606 - #424
2607 - #452
2608 - #511
2609 - #534
2610 - #621
273 - #664+663
275 - #670+669
276 - #755+756
277 - #279+280
#757+758 trzeci dzień z rzędu jest na 272. Może powróci na swój dawny przydział?
AKTUALIZACJA (17:40) Dopisałem obsady na linii 26 i poc. 241.
Marcin pisze:1507-#759hanys76 pisze:1503# 756k
1505 - solówka w zakładowymMika0005 pisze:Na '15' (chyba 06)#537+529 oraz (chyba 02)#274+275
1508 - #604+603
211 - #508Marcin pisze:214-#737
212 - #448
213 - #524 (widziany po 13-stej, wcześniej wydawało mi sie, że był #553, ale nie widziałem numerka, więc pewnie #524 jest tam od rana)
216 - #753
217 - #761
241 - #532
242 - #521
243 - #539
244 - prawdop. #509
245 - #667
246 - #790
2601 - #552
2602 - #501
2603 - #762
2604 - #601
2605 - #595
2606 - #424
2607 - #452
2608 - #511
2609 - #534
2610 - #621
271 - #631+632Kuba pisze:272 - #757+758
274 - #634+635
273 - #664+663
275 - #670+669
276 - #755+756
277 - #279+280
#757+758 trzeci dzień z rzędu jest na 272. Może powróci na swój dawny przydział?
AKTUALIZACJA (17:40) Dopisałem obsady na linii 26 i poc. 241.
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2008, 17:40 przez DW, łącznie zmieniany 3 razy.
O 7.40 z pętli Zawodzie 20tki odjechały w następującej kolejności: poc.202, 201 i 203. Poc.201 był opóźniony.
O 16.35 z zajezdni Zawodzie wyjechały:
- #801 jako linia 6, który pojechał do Centrum
- skład #599+600, który jako linia 11 pojechał do Centrum.
W rezerwie stały solówki: #416, #329, #692 i jakaś inna solówka
202 #268+269
203 #637+638 -> #578+577
204 #264+265
205 #662+617
206 #725+736
O 16.35 z zajezdni Zawodzie wyjechały:
- #801 jako linia 6, który pojechał do Centrum
- skład #599+600, który jako linia 11 pojechał do Centrum.
W rezerwie stały solówki: #416, #329, #692 i jakaś inna solówka
Teraz na poc.162 jest #313+314luki pisze:Na 162 nie ma #583+584. Jest solówka #771hanys76 pisze: 161# zakarlik 688
162# 583+584
163# 702+701
164# zakarlik 694
165# 662+617>> 699+700 ( podmiana nastąpiła około 6.20)
pozostałe bez zmian
1506 #537+529Marcin pisze:Marcin pisze:1507-#759hanys76 pisze: 1503# 756kMika0005 pisze: Na '15' (chyba 06)#537+529 oraz (chyba 02)#274+2751501-#270+271DW pisze:1505 - solówka w zakładowym
1508 - #604+603
1504-#571+618
201 #599+600 -> #695+593?hanys76 pisze:Na 20: 725+736, 599+600, 637+638.
202 #268+269
203 #637+638 -> #578+577
204 #264+265
205 #662+617
206 #725+736
Kursuje na poc. 111, a więc podmienił solówkę 371.Boguś pisze:O 16.35 z zajezdni Zawodzie wyjechały:
(...)
- skład #599+600, który jako linia 11 pojechał do Centrum.
luki pisze:602 lub 603 jest solówka, chyba #728*
607 jest teraz solówka #749
* - poprawiłem opis, bo to chyba był 603 a 602 brałem wcześniej po uwagę bo po solówce widziałem #812, natomiast w poście hanysa cytowałem to co było linijkę wyżej od #812 więc stąd możliwy błąd.
Jak widać 416 długo na 6 (poc. 603) nie pojeździł.Boguś pisze:W rezerwie stały solówki: #416, #329, #692 i jakaś inna solówka
749 na poc. 607 utrzymuje się nadal.
Nie wiem z jakiego powodu, ale kursują eSki. W godzinach 18:30-19:00 odjechały trzy składy. Za pociagiem 115 pojechały jeden za drugim 578+577 i 264+265, natomiast 14 minut później za pociągiem 111 pojechał 662+617. Jak widać ich ułożenie jest takie jak na 20, poza tym w tych godzinach powinny zjeżdżać do zajezdni. Wygląda na to, że swoch kursów zjazdowych nie robiły, tylko pojechały na Stadion jako S. 578+577 miał z boku tablicę (być może z 20-tki), 264+265 i 662+617 z boku kursowały bez tablic (w przypadku tego drugiego chodzi oczywiście tylko o wagon 617). Później (po 19:00) za pociągiem 112 jechała też chyba eSka, ale była to już solówka 692 (z tablicami 20-tki).Boguś pisze:203 #637+638 -> #578+577
204 #264+265
205 #662+617
EDIT 19:25
Skład 578+577 robi właśnie kolejne kółko na S (za pociagiem 113), ale z tego co głosi wyświetlacz już kurs do zajezdni. Tablicy w drugim wagonie nie było. Może mi się wcześniej przywidziało albo zdjęta została dopiero teraz.
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
poc. 11 - 786 (przed południem), 406 (po południu)Mika0005 pisze:12 - #316
oraz 111N - #613
poc. 13 - 506
poc. 14 - 658
poc. 15 - 733
poc. 16 - 342 (po 17:00 jechał z Zabrza z odwróconym kwadratem na zjazd)
poc. 17 - 620
poc. 18 - 788
Nie wiem w związku z tym gdzie mogła być 613
260+261 był na poc. 404. Reklama faktycznie odnowiona, jak odnowią na 691+689 i 719+720 to na pewno zauważymy. Poza tym:Mika0005 pisze:402 - #649+650
a także - #260+261
poc. 401 - 655+393
poc. 405 - 558+559
poc. 406 - 384+345
poc. 415 - 420
poc. 501 - 785
poc. 502 - 656
poc. 503 - 461
poc. 504 - 374
poc. 505 - 267 (chyba)
poc. 506 - 266 (chyba)
poc. 510 - 259
poc. 511 - 654
poc. 512 - 653?
poc. 181 - 608
poc. 183 - 419
poc. 184 - 476
poc. 185 - solówka z pomarańczową klapą na dachu nad motorniczym
poc. 351 - 360
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 1 raz.
Teraz trochę informacji co było na placu postojowym gliwickiej zajezdni w okolicach południa. Na torach stały (chyba każdy na innym i w dużych odstępach od siebie):
- 564+565 otablicowany na linię 4
- 613 otablicowany na linię 1 (a więc Mika go widział na pewno na linii przed południem)
- 556+557 otablicowany na linię 3
- 765 otablicowany na linię 35
- 256 otablicowany na linię 18.
W późniejszym czasie (15:00) przybyły na plac dwa wagony otablicowane na linię 5, które ustawiły się jeden za drugim. Były to 341 i 653 (tego drugiego wydaje mi się, że wcześniej widziałem na poc. 512).
O godzinie 15:55 na zajezdnię wjechała 111N ze zwykłą zdefektowaną 105Na na holu.
- 564+565 otablicowany na linię 4
- 613 otablicowany na linię 1 (a więc Mika go widział na pewno na linii przed południem)
- 556+557 otablicowany na linię 3
- 765 otablicowany na linię 35
- 256 otablicowany na linię 18.
W późniejszym czasie (15:00) przybyły na plac dwa wagony otablicowane na linię 5, które ustawiły się jeden za drugim. Były to 341 i 653 (tego drugiego wydaje mi się, że wcześniej widziałem na poc. 512).
O godzinie 15:55 na zajezdnię wjechała 111N ze zwykłą zdefektowaną 105Na na holu.
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Dzisiaj prawdopodobnie o około godziny 19:04 między przystankami Ruda Dworzec PKP a Ruda Wieniawskiego na wysokości ul. Powstańców miał miejsce wypadek-pasażer wypadł z jadącego tramwaju linii nr 18 (prawdopodobnie poc. 185) w kierunku Chebzia Pętli. W zdarzeniu brał udział wagon #477 (jeśli chodzi o poc. 185). Na miejsce przybyły: Straż Miejska (włączone żółte lampy błyskowe), Pogotowie Ratunkowe z gabarytami dostawczego auta oraz Policja oczywiście na kogutach z dźwiękami. Po chwili karetka odjechała w stronę Goduli bez włączonych kogutów. Nie wiem, czy radiowóz został jeszcze na miejscu. Prawdopodobną przyczyną wypadku było to, że motorniczy ruszył z przystanku Ruda Dworzec PKP w kierunku Chebzia z otwartymi drzwiami lub otwarł je w czasie jazdy pomiędzy w/w przystankami oraz to, że pasażer był pijany. Widać ten stracił równowagę i wypadł przez prawdopodobnie otwarte drzwi (wynika to z relacji świadków). Możliwe także, że mężczyzna był kolegą motorniczego i wypadł przez otwarte przednie skrzydło drzwi kabiny motorniczego. Został zatrzymany wspomniany wcześniej wagon #477 (poc. 185) oraz wagon #608 (poc. 181). Zatrzymanie trwało ok. 60-70 minut. Po odjeździe Nadzoru Ruchu około godziny 20:10-20:15 w kierunku pętli na Chebziu jechały jeden po drugim: wagon #477 z tablicą z tyłu (nie wiem czy z przodu) ZJAZD DO ZAJEZDNI GLIWICE opóźniony ok. 60-70 minut (planowo miał zjechać do zajezdni Gliwice o godz. 19:34 z Chebzia) oraz wagon #608 opóźniony ok. 40-50 minut. Nie wiadomo, ile minut poc. 181 jechał opóźniony do Bytomia i czy pasażer oraz jego pies przeżyli.
Ostatnio zmieniony 13 wrz 2008, 09:54 przez KZKGaPowicz, łącznie zmieniany 2 razy.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
Wagon 801 jeździ teraz na poc. 603. Zatem sytuacja dziś wyglądała tak:Boguś pisze:O 16.35 z zajezdni Zawodzie wyjechały:
- #801 jako linia 6, który pojechał do Centrum
poc. 603 - 815 416 728 801
poc. 607 - 801 749
poc. 124 - krakus 277 lub 281
Na poc. 195 popołudniu już nie jeździł skład 641+642, ale 272+273.
Pozostałe bytomskie pociągi:
poc. 705 - 778
poc. 93 - 721
poc. 96 - 548+488
poc. 171 - 362 (ewentualnie to był poc. 178)
poc. 172 - 716
poc. 173 - 707
poc. 174 - solówka z czerwoną listwą
poc. 176 lub poc. 177 - 791
poc. 363 - 582
Na rezerwie na Chebziu po południu stał 471 solo. Przed południem nie stało nic.
Dwie osoby zostały lekko ranne i trafiły na obserwację do szpitala, po wypadku do jakiego doszło w centrum Katowic. Jak poinformował Radio Katowice Marek Wręczycki z zespołu prasowego śląskiej policji, na ulicy 1 maja tramwaj zderzył się z samochodem osobowym. Ranne osoby, to pasażerowie auta. W miejscu wypadku, wstrzymano ruch tramwajowy. Kierowcy muszą liczyć się z utrudnieniami.
Może dlatego składy, do stadionu śmigały.
Może dlatego składy, do stadionu śmigały.
A ja na zakończenie mam tradycyjnie wieści z wieczornych podmian.
Linia 11
poc. 1111 - 590
poc. 1112 - 371
poc. 1113 - 770
Linia 19 (w kolejności pojawiania się)
poc. 1919 - 708
poc. 1913 - 682
poc. 1915 - skład 272+273 , czyli skład z poc. 195
poc. 1917 - skład 495+496 , czyli skład z poc. 197
Na pociągach 1911 i 191 nie doszło do żadnych zmian - do końca jeździły 777 i 681.
I jeszcze mi się przypomniało, że dwukrotnie widziałem dziś skład 111+112. O 11:30 stał na łuku wyjazdowym pętli zachodniej Stadionu w kierunku Katowic. Drugi raz, bodajże o 19:20 koło Stadionu, jak wracał z Bytomia do Katowic.
EDIT 2:13
poc. 611 (nocny) - 692
Linia 11
poc. 1111 - 590
poc. 1112 - 371
poc. 1113 - 770
Linia 19 (w kolejności pojawiania się)
poc. 1919 - 708
poc. 1913 - 682
poc. 1915 - skład 272+273 , czyli skład z poc. 195
poc. 1917 - skład 495+496 , czyli skład z poc. 197
Na pociągach 1911 i 191 nie doszło do żadnych zmian - do końca jeździły 777 i 681.
I jeszcze mi się przypomniało, że dwukrotnie widziałem dziś skład 111+112. O 11:30 stał na łuku wyjazdowym pętli zachodniej Stadionu w kierunku Katowic. Drugi raz, bodajże o 19:20 koło Stadionu, jak wracał z Bytomia do Katowic.
EDIT 2:13
poc. 611 (nocny) - 692
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Myślałem, że coś mu się poważniejszego stało, bo po tym ostatnim awaryjnymi zjeździe do zajezdni 3 linii 3 nie wyjeżdżał na trasę ale wszystko OK, bo dziś jest na trójce. Zjeżdżał prawdopodobnie dlatego, że w coś walnął na co wskazywała mocno wgnieciona blacha i zderzak o czym zapomniałem wtedy wspomnieć. Widać nie było to nic poważnego.ff pisze:- 556+557 otablicowany na linię 3
Co do tych innych wagonów też je widziałem, więc potwierdzam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 43 gości