2008.09.10
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
2008.09.10
Poc. ?31?- #364+392
Poc. 32 - #395+386 √
Poc. ?33? - #651+652 √
Poc. 34 - #588+589 √
Poc. 35 - #379+415
Edycja 19:50 [11 września] - √
Poc. 32 - #395+386 √
Poc. ?33? - #651+652 √
Poc. 34 - #588+589 √
Poc. 35 - #379+415
Edycja 19:50 [11 września] - √
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2008, 19:49 przez rafalurbino18, łącznie zmieniany 1 raz.
111# 578+577
112, 113, 114 oraz 115 # składy w zakładowym
131# 338
1904# 467+489
1905# 711+712
1906# 641+642
1907# 495+496
1912# 647+648
161# zakarlik- solówka w zakładowym
162# skład w zakładowym
163# 268+269 ?
164# zakarlik- solówka w zakładowym
165# solówka w zakładowym>> 599+600
1503# 756k
Na 20: 637+638, 659+660, 699+700, 726+727, 702+701, 675+676
601 oraz 602# 813 oraz 816 ( niwiem w jakiej kolejności)
603# 808
604# 805
610# 812
611# solówka w zakładowym
612# 814
O 10.16 z zajezdni za solówką na 165 pojechał skład 599+600. Na słonecznej dokonano podmiany. Solówka bez tablic zjechała do zajezdni, a 599+600 jako 165 na Brynów.
112, 113, 114 oraz 115 # składy w zakładowym
131# 338
1904# 467+489
1905# 711+712
1906# 641+642
1907# 495+496
1912# 647+648
161# zakarlik- solówka w zakładowym
162# skład w zakładowym
163# 268+269 ?
164# zakarlik- solówka w zakładowym
165# solówka w zakładowym>> 599+600
1503# 756k
Na 20: 637+638, 659+660, 699+700, 726+727, 702+701, 675+676
601 oraz 602# 813 oraz 816 ( niwiem w jakiej kolejności)
603# 808
604# 805
610# 812
611# solówka w zakładowym
612# 814
O 10.16 z zajezdni za solówką na 165 pojechał skład 599+600. Na słonecznej dokonano podmiany. Solówka bez tablic zjechała do zajezdni, a 599+600 jako 165 na Brynów.
poc. 112 - 250+251hanys76 pisze:111# 578+577
112, 113, 114 oraz 115 # składy w zakładowym
poc. 113 - 662+617
poc. 114 - 680+679
poc. 115 - 583+584
poc. 191 - 471 solo (nie ma żelazka )hanys76 pisze:1904# 467+489
1905# 711+712
1906# 641+642
1907# 495+496
1912# 647+648
poc. 192 - 713+714
poc. 193 - 492+493
poc. 198 - BRAK OBSADY
poc. 199 - 272+273
poc. 1910 - 579+610
poc. 1911 - żelazko 779 (na wyświetlaczu zmodyfikowano zapis na stary PL.K.MIARKI)
poc. 601 - 816hanys76 pisze:601 oraz 602# 813 oraz 816 ( niwiem w jakiej kolejności)
poc. 602 - 813
673hanys76 pisze:611# solówka w zakładowym
Poza tym:hanys76 pisze:603# 808
604# 805
610# 812
612# 814
poc. 605 - 810
poc. 606 - 809
poc. 607 - 806
poc. 608 - 659+660
poc. 609 - 815
poc. 231 - 745
poc. 232 - 590
poc. 233 - 370
poc. 234 - 687
Na Rynku w Katowicach tramwaje jadące z Dworca do Ronda (prawdopodobnie linii 13, bo widziałem żelazko i Militaria) regularnie stają na łuku przy Skarbku.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 2 razy.
Po godzinie 11:00 1504-#629+630 na pętli w Zagórzu połamał pantograf na miejsce przybyły nadzór ruchu,robocza N-ka niestety nie zanotowałem numeru i pogotowie sieciowe #122A.Poniżej zamieszczam zdjęcia:
Zbliżenie na uszkodzenia:
To co spadło na dół :
Po przybyciu Stara:
Obsady:
1504-#629+630 -> #???+???
1505-#768
1506-#274+275
Nauka jazdy #3 o 11:30 jechała na pętle Zagórzu i na odcinku Sielec Ośr Zdrowia - Osiedle Środula minęła się z roboczą N-ką.
Zbliżenie na uszkodzenia:
To co spadło na dół :
Po przybyciu Stara:
Obsady:
1504-#629+630 -> #???+???
1505-#768
1506-#274+275
Nauka jazdy #3 o 11:30 jechała na pętle Zagórzu i na odcinku Sielec Ośr Zdrowia - Osiedle Środula minęła się z roboczą N-ką.
Kilka minut po 12:00 od strony Katowic żelazko wjechało na Stadion Śląski. Planowo pasowałoby nawet na żelazko na poc. 1911, czyli 779. Z tego co kojarzę było puste w środku, w pewnym momencie myślałem, że to może jest 13 skierowana tam z Ronda, ale raczej nie, bo nie widziałem 1911. Prawdopodobnie defekt.
O 12:45 ze Stadionu do Katowic jechała nauka jazdy nr 2.
EDIT 13:35
Jest juz obsada na poc. 198 - to skład 254+255.
O 12:45 ze Stadionu do Katowic jechała nauka jazdy nr 2.
EDIT 13:35
Jest juz obsada na poc. 198 - to skład 254+255.
Ostatnio jakoś bardzo często pierwszy wagon tego składu ma problemy z pantografem, bo skład często kursował na drugim patyku. Może teraz dostanie OTK-2 (w co wątpie, bo jeden z gorszych składów)Marcin pisze:Po godzinie 11:00 1504-#629+630 na pętli w Zagórzu połamał pantograf(...)
Zapewne ta sama eNka jechała ul. Mariacką o 11:57 w str. Będzina, bo słyszałem jak jechał jakiś wóz, który stopiątką raczej nie był.Marcin pisze:Nauka jazdy #3 o 11:30 jechała na pętle Zagórzu i na odcinku Sielec Ośr Zdrowia - Osiedle Środula minęła się z roboczą N-ką.
Poza tym rozpięto skład 633+634 Jakoś dużo dzisiaj tych wydarzeń. Gdzie rano kursował #515?Mika0005 pisze:Spięto z powrotem w skład wagony #631 i #632
Ponadto po bardzo długiej przerwie pojawił się wagon #601.
Również na trasie pojawił się wagon 105N #515 jednak już rano zjechał do zajezdni.
211 - #760Marcin pisze:213-#513
212 - #448
214 - 737
215 - #622
216 - #753
217 - #761
241 - #532
242 - #521
244 - #436
245 - #633
2601 - #526Marcin pisze:2606-#452
2602 - #501
2603 - #621
2604 - #511
2605 - #424
2606 - #452
2607 - #539
2608 - #601
2609 - #534
2610 - #762
271 - #631+632Marcin pisze:273-#623+624
272 - #757+758
275 - #670+669
277 - #279+280 (chyba, podobnie jak #274+275 jednak nie dostał przydziału na żadnym poc.)
Na placu postojowym na torze ze składami stały sobie o 16:00 składy 604+603 (otablicowany na 15) oraz za nim bez tablic 664+663.Marcin pisze:Raczej na pewno nie utną gałęzi na której siedzą i nie skasują składu.Skoro nie mieli co w rezerwie na 1504 wysłać...DW pisze:Może teraz dostanie OTK-2
Wagon 515 przyjechał do zajezdni ok. 16:00 z otablicowaniem "To jazda hamowania". Za bramą ustawił się przed budynkiem administracyjnym, gdzie stała też solówka 553 z poc. 2209 (otablicowanie dla linii 32). Zanim przyjechał 515 to przed 553 stała inna solówka, a przynajmniej tak mi się wydaje, ale w międzyczasie odjechała.DW pisze:Gdzie rano kursował #515?Mika0005 pisze:Również na trasie pojawił się wagon 105N #515 jednak już rano zjechał do zajezdni.
Poza tym na dwóch torach stały rezerwy solówkowe. Na tym bliżej parkingu jako pierwsza stała solówka 508 otablicowana na linię 26. Na torze obok, bliżej hali stała solówka z kwadratowym OTK-2.
poc. 243 - 667DW pisze:241 - #532
242 - #521
244 - #436
245 - #633
poc. 246 - 530 solo
poc. 274 - 636+635DW pisze:271 - #631+632Marcin pisze:273-#623+624
272 - #757+758
275 - #670+669
277 - #279+280 (chyba, podobnie jak #274+275 jednak nie dostał przydziału na żadnym poc.)
poc. 276 - 755+756
Po godzinie 16:00 na tym pociągu widziałem wagon 524. Nie miał tabliczki z numerem pociagu, ale jechał 20 minut przed 513 (poc. 213), a wszystkie pozostałe pociągi były tak jak już podane.DW pisze:212 - #448
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 2 razy.
O 6.30 na Brynowie widziałem skład #691+689. Czasowo pasował pod poc.165. A zatem:hanys76 pisze:161# zakarlik- solówka w zakładowym
162# skład w zakładowym
163# 268+269 ?
164# zakarlik- solówka w zakładowym
165# solówka w zakładowym>> 599+600
165 #691+689 -> solówka -> #599+600
Od jakiegoś czasu drugi wagon ma ciemniejszy odcień niebieskiego. Wagonowi #132 groziła nawet kasacja.genz pisze:Dzisiaj jezdziła L skład 131-132.
132 jest w innym odcieniu (wygląda na świeżo odmalowany) niż 131.
Wagon 566 widziałem na poc. 2203 na pętli w Czeladzi. W tym wagonie był też chłopak z cienkim zeszytem i długopisem. Często do niego zerkał, ale nie wyglądało to na naukę. Intuicja mi mówi, że w tym zeszycie mogły być dzisiejsze obsady Może to ktoś z FTŚ?Peter pisze:Ja dzisiaj widziałem z daleka na 22/32 jeszcze #523 i #566.Kuba pisze:2206 - #552
2207 - #595
2208 - #518
2209 - #553
Poza tym:
poc. 2201 - 666
poc. 2204 - 517
poc. 2205 - brak obsady Ten kurs nie wykonano.
poc. 281 - 665 (Czy to nie stały przydział? Bo coś często wydaje mi się jest właśnie tu na 28).
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 2 razy.
ff pisze:Wagon 566 widziałem na poc. 2203 na pętli w Czeladzi. W tym wagonie był też chłopak z zeszytem i długopisem. Często do niego zerkał, ale nie wyglądało to na naukę. Intuicja mi mówi, że w tym zeszycie mogły być dzisiejsze obsady Może to ktoś z FTŚ?
To na pewno nie ja.
Ostatnio zmieniony 10 wrz 2008, 20:00 przez Peter, łącznie zmieniany 1 raz.
*SDIP (U.N.O.)
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Ani ja . Poza tym obsady notuję w telefonie jako SMS. Oto mój wzór:ff pisze:Wagon 566 widziałem na poc. 2203 na pętli w Czeladzi. W tym wagonie był też chłopak z cienkim zeszytem i długopisem. Często do niego zerkał, ale nie wyglądało to na naukę. Intuicja mi mówi, że w tym zeszycie mogły być dzisiejsze obsady Może to ktoś z FTŚ?
0:
6:
16:
11:
13:
15:
20:
14:
19:
23:
L:
Pod obsadami wypisuje różne zdarzenia typu: wyjazdy, zjazdy, drugie pantografy, defekty, rezerwy itp.
EDIT
Posty o sposobach spisywania pociągów mogą się nadawać do tego tematu.
Rzeczy przydatne:
- kartka
- długopis
- komórka
- o aparacie nawet nie wspominam :mryellow:
Ostatnio zmieniony 10 wrz 2008, 20:38 przez Boguś, łącznie zmieniany 2 razy.
Ja tez uzywam komórki Kod i system mam trochę inny i polega na dzwonieniu na fikcyjny numer. Potem przeglądam historię połaczeń. Np. 1504*629*2. Oznacza to, że jechał na drugim pantografie, bo dziś tak faktycznie było Czasami piszę kilka kodów na raz, ale nie za dużo, bo pojawi się komunikat "błędny numer" i nic się nie zapisze. Jeżeli po kodzie są dwie gwiazdki oznacza, ze mam o czymś szczególnie pamiętać. Tak w ogóle jeszcze nie przejrzałem wszystkiego z dzisiejszej wycieczkiBoguś pisze:Ani ja . Poza tym obsady notuję w telefonie jako SMS. Oto mój wzór:
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Co do mnie to mam podobny sposób jak ff. Kiedyś też dzwoniłem pod fikcyjny nr ale w taki sposób (np. poc. 31 - #401+402) - 31#401*402, choć jeśli miałem słabą baterię to mi się szybko rozładowywała komórka. Teraz zaś piszę niby SMSa ale zapisuje go w wiadomościach roboczych takim sposobem - 31 - #401+402 (Oczywiście pisząc tylko i wyłącznie liczbami -> + to oczywiście przyciśniecie dłuższe zera, a # wiadomo - jest z prawej strony na klawiaturze.ff pisze:Ja tez uzywam komórki Kod i system mam trochę inny i polega na dzwonieniu na fikcyjny numer. Potem przeglądam historię połaczeń. Np. 1504*629*2.Boguś pisze:Ani ja . Poza tym obsady notuję w telefonie jako SMS. Oto mój wzór:
U mnie jest podobnie jak u rafalurbino18, tylko, że nie używam myślnika ani krzyżyka ani plusa. poprostu dajmy na to 2208 518 bądź jeżeli jedzie skład 274 274 275 lekki offtopik ;P
Jeżeli chodzi o chłopaka w tataju to również nie ja gdyż nie zajeżdżam 'aż' na pętlę i nie wsiadam tam również. Jak już to bardzo rzadko.
Jeżeli chodzi o chłopaka w tataju to również nie ja gdyż nie zajeżdżam 'aż' na pętlę i nie wsiadam tam również. Jak już to bardzo rzadko.
Rano [tzn. ten] kurs został wykonany. Nie rozpoznałem wagonuff pisze:poc. 2205 - brak obsady Ten kurs nie wykonano.
Jeździł też 111+112. O 19:30 wracał z Bytomia do Katowic.genz pisze:Dzisiaj jezdziła L skład 131-132.
132 jest w innym odcieniu (wygląda na świeżo odmalowany) niż 131.
Twoja wiadomość jest z 17:45. Ja go widziałem w Sosnowcu o 17:15 jak gdyby nic jechał sobie do Katowic. Może widzieliśmy ten sam kurs. Śmiesznie wyglądały te kikutyMarcin pisze:1504-#629+630 jeździ na drugim pantografie bez górnych ramion i ślizgacza na pantografie w pierwszym wozie.
Ok. 17:15 ze Stawików do Sosnowca oba przyjechały jeden za drugim.Marcin pisze:1506-#274+275
1507-#759
Linia 12:
poc. 122 - 728
poc. 123 - 281
poc. 124 - 277
Coś nie tak, bo ja go widziałem przed 15:00 na poc. 132.hanys76 pisze:131# 338
poc. 133 - 688 (zamiast numeru linii była tylko kropka)luki pisze:134 - #781
Identyczna przypadłość jest też teraz w składzie 680+679 na poc. 114. Z tyłu w związku z tym czarno.
poc. 1405 - 504luki pisze:1403 - #329
1406 - #328
Obecnie Będzin dysponuje 16 składami, z czego 11 kursuje w dni robocze. Rozpięty jest tylko 1 (#633+634), a, od dzisiaj, niesprawy - #629+630, więc i tak 3 są w rezerwie. Zatem na razie nie powinno brakować składów.ff pisze:Na placu postojowym na torze ze składami stały sobie o 16:00 składy 604+603 (otablicowany na 15) oraz za nim bez tablic 664+663.Marcin pisze:Raczej na pewno nie utną gałęzi na której siedzą i nie skasują składu.Skoro nie mieli co w rezerwie na 1504 wysłać...DW pisze:Może teraz dostanie OTK-2
#448 widziałem o 18-stej, czyli #524 zdefektował.ff pisze:Po godzinie 16:00 na tym pociągu widziałem wagon 524. Nie miał tabliczki z numerem pociagu, ale jechał 20 minut przed 513 (poc. 213), a wszystkie pozostałe pociągi były tak jak już podane.DW pisze:212 - #448
Nie sądzę, bo aż tak często się tam nie pojawia (może parę razy przez kilka tygodni).ff pisze:poc. 281 - 665 (Czy to nie stały przydział? Bo coś często wydaje mi się jest właśnie tu na 28).
Przed 19:00 wagon ten ze Stadionu miał planowy zjazd do zajezdni. Jechał moim zdaniem nieprawidłowo oznakowany. Motornicza zdjęła wszystkie tablice. Odwrócony kwadrat był biały (widać było tylko ślad po odklejonej literze Z). Za szybą stawiła mały kwadrat "zjazd do zajezdni", który z drugiej strony miał pewnie numer linii. Jechała tuż za liniową jedenastką, więc pewnie w ogóle nie otwierała drzwi pasażerom.ff pisze:poc. 233 - 370
A propos wagonu 515... Co mu było, że nie jeździł? Fakt, że przechodził próby hamowania wydawało mi się czymś niecodziennym i go dokładniej zlustrowałem. Po lewej stronie wagonu "pod" motorniczym jest cały płat blachy w żywszym odcieniu czerwonego. Wydaje mi się jednak, że tak już było, bo tak całkiem świeżo to nie wyglądało, poza tym listwy by przy okazji ciachnęli na kremowo, a nadal ma szare (choć na tym fragmencie, o którym piszę, szary ma inny ciemniejszy odcień).
p.13- #613rafalurbino18 pisze:Poc. 11 - #506
Poc. 12 - #342
Poc. 18 - #788
Poc. 404 - #384+345
Poc. 406 - #260+261
Poc. 415 - #360
p.14- #420
p.15- #620
p.401- #561+382
p.402- #655+393
p.406- o 18:00 widziałem na dworcu #384+345
p.413- #614
Z tym zapisywaniem to róznie raz na kartce(z busami) raz w komórce prawie takim samym zapisem, tylko jak jedzie skład na 4 to coś takiego jest u mnie 379+#404
Ja tym wagonem jechałem dziś dwa razy ale to na pewno nie ja byłem z zeszytem xD Ja będzińskie obsady zapamiętuję, ewentualnie jak się tego robi trochę za dużo to używam magicznego przedmiotu jakim jest komórka, ale zapisuję w Notatkach. Chłopak może pisał usprawiedliwienie, albo jeszcze na FTŚ nie dotarł.ff pisze:Wagon 566 widziałem na poc. 2203 na pętli w Czeladzi. W tym wagonie był też chłopak z cienkim zeszytem i długopisem. Często do niego zerkał, ale nie wyglądało to na naukę. Intuicja mi mówi, że w tym zeszycie mogły być dzisiejsze obsady Może to ktoś z FTŚ?
No właśnie to jest wada w zapamiętywaniu że czasem się zapomina o niektórych rzeczach (czytaj rozpięcie #633+634 xD) #515 jeździł rano na 2602DW pisze:Poza tym rozpięto skład 633+634 Jakoś dużo dzisiaj tych wydarzeń. Gdzie rano kursował #515?
Czyli 2602 - #515 => #501 Zdefektował gdzieś na odcinku Dańdówka - Pawiak, bo do Mysłowic jechał już z tablicą zjazdową.
2711 - #754
2713 - #623+624
2715 - #790 (zdaje się że wczoraj zdefektował i dopiero w ciągu dnia został naprawiony i wyjechał pod wieczór-ewentualnie rano mógł jeździć na 246 i zdefektować)
2717 - #509
Pozdrawiam R1 :santa:
629+630 jest jak najbardziej sprawny No i rozpięty jest jeszcze 530+540 (po wypadku).DW pisze:Obecnie Będzin dysponuje 16 składami, z czego 11 kursuje w dni robocze. Rozpięty jest tylko 1 (#633+634), a, od dzisiaj, niesprawy - #629+630, więc i tak 3 są w rezerwie. Zatem na razie nie powinno brakować składów.
Podmiany wieczorne na linii 11:
poc. 1111 - 692
poc. 1112 - 748
poc. 1113 - 746
Natomiast zajezdnia Bytom się dziś kompletnie nie popisała. Nie podmieniła prawie niczego na linii 19. W kolejności pojawiania się:
poc. 1919 - 272+273 , czyli skład z poc. 199 (jako jedyny ten pociąg ma dwa kółka i skład był na obu)
poc. 1913 - tu jakaś solówka, ale to nie jest de facto podmiana, tylko wieczorny wyjazd nocki, więc pojeździ do rana
poc. 1915 - 711+712 , czyli skład z poc. 195
poc. 1917 - 495+496 , czyli skład z poc. 197
Nie wiem jak to wyglądało po południu, może ten zjazd to był tylko chwilowy problem np. z gapowiczem. Teraz jeździ tu nadal do samego końca żelazko 779, ale jest jedna zmiana - na wyświetlaczach w kierunku Katowic znowu jest ładnie napisane "19 Katowice Pl.Miarki" (tak jak na zdjęciu, które niedawno dodał Marcin do albumu).ff pisze:poc. 1911 - żelazko 779 (na wyświetlaczu zmodyfikowano zapis na stary PL.K.MIARKI)
(...)
Kilka minut po 12:00 od strony Katowic żelazko wjechało na Stadion Śląski. Planowo pasowałoby nawet na żelazko na poc. 1911, czyli 779. Z tego co kojarzę było puste w środku, w pewnym momencie myślałem, że to może jest 13 skierowana tam z Ronda, ale raczej nie, bo nie widziałem 1911. Prawdopodobnie defekt.
W ciągu dnia lub wieczorem nastąpiła też podmiana na poc. 191. Nie jeździł już 471, tylko 681.
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
#471ff pisze:poc. 1913 - tu jakaś solówka, ale to nie jest de facto podmiana, tylko wieczorny wyjazd nocki, więc pojeździ do rana
Kurs 19:23 ze Stroszka wykonało żelazko #777.ff pisze:W ciągu dnia lub wieczorem nastąpiła też podmiana na poc. 191. Nie jeździł już 471, tylko 681.
Dodam również, że w pełni sprawny jest wyświetlacz wewnętrzny, który pokazuje pokazuje charakterystycznie dla R&G: numer linii wraz z kierunkiem, imieniny, czas wraz z obowiązującą datą.ff pisze: (...) na wyświetlaczach w kierunku Katowic znowu jest ładnie napisane "19 Katowice Pl.Miarki" (tak jak na zdjęciu, które niedawno dodał Marcin do albumu).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości