2008.08.29
2008.08.29
608# 578+577
609# 805
610# 808
611# 781
612# 810
161#zakarlik- 772
163# 783+784
164# zakarlik- 769
165# 250+251
609# 805
610# 808
611# 781
612# 810
161#zakarlik- 772
163# 783+784
164# zakarlik- 769
165# 250+251
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Zdarzenia:
- o 10:13 na ul. 1 Maja w Sosnowcu, na przyst. Sąd w pierwszym wagonie składu #664+663 (poc. 277) była konieczność wezwania karetki pogotowia z powodu złego samopoczucia jednego z pasażerów (starszego pana). Motorniczy zaczekał na przystanku na pogotowie, które przyjechało o 10:21 i pomogła mu przejść do karetki. O 10:22 poc. 277 i 2605 (który został na chwilę zatrzymany) ruszyły.
(przed zatrzymaniem się składu jechał on przyspieszony 3 minuty)
- o 11:25 poc. 2609 (#534) jechał ul. Piłsudskiego do Milowic opóźniony 15 min. Pozostałe poc. jechały w miarę punktualnie.
-Na Rondzie Ludwik robotnicy kopią na poboczu przy torach linii 24. Na miejscu jest koparka i wywrotka #118A.
- Natomiast przy skrzyżowaniu ul. 3 Maja z Piłsudskiego (S-c) o 10:30 ekipa pogotowia torowego spawała tory na skrzyżowaniu torów w kierunku Ostrogórskiej z torami w kier. Dworca PKP.
Obsady:
1503 - #451 (nie ma krakusa)
211 - #452
212 - #625
213 - #450
214 - #737
215 - #622
216 - #667
217 - #761
Dużo wagonów przydzielonych na 21 zdefektowało
2601 - #508
2602 - #424
2603 - #762
2604 - #448
2605 - #538
2606 - #527
2607 - #530
2608 - #532
2609 - #534
2610 - #501
273 - #623+624
274 - #274+275
277 - #664+663
- o 10:13 na ul. 1 Maja w Sosnowcu, na przyst. Sąd w pierwszym wagonie składu #664+663 (poc. 277) była konieczność wezwania karetki pogotowia z powodu złego samopoczucia jednego z pasażerów (starszego pana). Motorniczy zaczekał na przystanku na pogotowie, które przyjechało o 10:21 i pomogła mu przejść do karetki. O 10:22 poc. 277 i 2605 (który został na chwilę zatrzymany) ruszyły.
(przed zatrzymaniem się składu jechał on przyspieszony 3 minuty)
- o 11:25 poc. 2609 (#534) jechał ul. Piłsudskiego do Milowic opóźniony 15 min. Pozostałe poc. jechały w miarę punktualnie.
-Na Rondzie Ludwik robotnicy kopią na poboczu przy torach linii 24. Na miejscu jest koparka i wywrotka #118A.
- Natomiast przy skrzyżowaniu ul. 3 Maja z Piłsudskiego (S-c) o 10:30 ekipa pogotowia torowego spawała tory na skrzyżowaniu torów w kierunku Ostrogórskiej z torami w kier. Dworca PKP.
Obsady:
1503 - #451 (nie ma krakusa)
211 - #452
212 - #625
213 - #450
214 - #737
215 - #622
216 - #667
217 - #761
Dużo wagonów przydzielonych na 21 zdefektowało
2601 - #508
2602 - #424
2603 - #762
2604 - #448
2605 - #538
2606 - #527
2607 - #530
2608 - #532
2609 - #534
2610 - #501
273 - #623+624
274 - #274+275
277 - #664+663
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez DW, łącznie zmieniany 3 razy.
Info od Ikalus19: W Chorzowie zdefektował się skład 691+689 ,na pociągu 608. Do niego podpięto solówkę na 112 oraz skład na 1902. Defekt został odstawiony na Metalowców, co powoduje zamieszanie na linii 11. Rano na tym pociągu był 578+577, który musiał także się zdefektowac. Skład decyzją dyspozytora, ma byc odstawiony na stadion śląski.
Widziałem na 6 wagon #747. Mógł to być 606 lub 607 - ale z powodu awarii #691+689 mogło być coś pomieszane.hanys76 pisze:608# 578+577
609# 805
610# 808
611# 781
612# 810
95 - #778
96 - #645+646
111 - #313+314
112 - #748
113 - #695+593
114 - #680+679
115 - #688
Na 123 jest drugi krakus, czyli #277Witja pisze:121 - #281
122 - #746
124 - #262
1404 - #768Mika0005 pisze:1401 - #694
1407 - #340
174 - #582
175 - #703
176 - #470
1906 - #254+255
1907 - #495+496
1908 - #719+720
1909 - #456+457
1910 - #492+493
1911 - #779
1912 - #272+273
231 - #598
233 - #770
361 - #490
362 - #705
13:53 - skład w zakładowym z napisem "awaria" ciągnął z Stadionu skład #691+689. Na Pętli Wschodniej żeberko od strony chorzowa było lekko przetarte, więc pewnie tam stał defekt.hanys76 pisze:Info od Ikalus19: W Chorzowie zdefektował się skład 691+689 ,na pociągu 608. Do niego podpięto solówkę na 112 oraz skład na 1902. Defekt został odstawiony na Metalowców, co powoduje zamieszanie na linii 11. Rano na tym pociągu był 578+577, który musiał także się zdefektowac. Skład decyzją dyspozytora, ma byc odstawiony na stadion śląski.
112 - #748 ok. 13:55 przyjechał od Chorzowa i zawrócił na Zachodniej, zaraz po nim zrobił to samo 1902 - #641+642, który następnie pognał do Bytomia lub do Metalowców, albo do Zajezdni bo pusty i z kwadratem zjazdowym tylko. Przez Chorzów Rynek przemknął po 14:10.
następnie jechały do Katowic 114 - #680+679 i zaraz za nim 115 #688, tak samo prezentowały się te pociągi 20 minut później w kursie do Metalowców, czyli jeden za drugim.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Została nawet sfocona => http://s5.zapodaj.net/23609769.jpg.htmlPrzemo pisze:13- #342 :o:
Nie pasują te niebieskie krzesełka. :/
*SDIP (U.N.O.)
W piątek był dzień premier
Premiera nr 1: na poc. 604 wyjechał #814 odnowiony po kolizji z przegubowcem. Jak widać 2 tygodnie wystarczyły do odbudowy tego wagonu.
Premiera nr 2: na poc. 133 wyjechał #782 odbudowany po wypadku z #262+263.
Premiera nr 3 (najciekawsza): między 7:15 a 10:00 po mieście jako "jazda próbna" woził się Citek #815. To był chyba jego pierwszy wyjazd poza bramę zajezdni od przeszło 2 lat. Teraz jest to jedyny szarak na chodzie.
Po godz. 14 do Zawodzia od strony rynku dojeżdżał mega-ufok na jednym patyku #695+593+691+689. Taki miałem ciekawy widok na koniec mojego pobytu w GOPie
Premiera nr 1: na poc. 604 wyjechał #814 odnowiony po kolizji z przegubowcem. Jak widać 2 tygodnie wystarczyły do odbudowy tego wagonu.
Premiera nr 2: na poc. 133 wyjechał #782 odbudowany po wypadku z #262+263.
Premiera nr 3 (najciekawsza): między 7:15 a 10:00 po mieście jako "jazda próbna" woził się Citek #815. To był chyba jego pierwszy wyjazd poza bramę zajezdni od przeszło 2 lat. Teraz jest to jedyny szarak na chodzie.
Po godz. 14 do Zawodzia od strony rynku dojeżdżał mega-ufok na jednym patyku #695+593+691+689. Taki miałem ciekawy widok na koniec mojego pobytu w GOPie
Zgadza się. "Najnowsze" krakusy od środy królują na 12-tce. #277 generalnie jeździ bezawaryjnie, natomiast #281 już w środę i w czwartek miał zjazdy na regulację PSR. W środę wyjechał nawet na jedno kółko na 11-tce.ff pisze:Pewnie tam będą na stałe jeździć. Jest info, że tak było w środę, wczoraj zapewne też.luki pisze:Na 123 jest drugi krakus, czyli #277Witja pisze:121 - #281
Luki pisał o nim już w czwartek.Wiroos pisze:W piątek był dzień premier
Premiera nr 1: na poc. 604 wyjechał #814 odnowiony po kolizji z przegubowcem. Jak widać 2 tygodnie wystarczyły do odbudowy tego wagonu.
A co do 815 to będzie kolejny, że srebrnymi ramionami pantografu
Jeśli tak to w czwartek musiał wyjechać dopiero popołudniu, bo o 13:00 stał jeszcze bezczynnie na torze 11. W piątek jeździł już od rana.ff pisze:Luki pisał o nim już w czwartek.Wiroos pisze:W piątek był dzień premier
Premiera nr 1: na poc. 604 wyjechał #814 odnowiony po kolizji z przegubowcem. Jak widać 2 tygodnie wystarczyły do odbudowy tego wagonu.
Owszem. Luki pisał, że był na poc. 607 lub na poc. 608, na których rano wg hanysa76 były odpowiednio 806 i 691+689. Pisał też, że na poc. 608 po podmianie był 725+736. Więc chyba 814 był na poc. 607 jeździł zamiast 806.Wiroos pisze:Jeśli tak to w czwartek musiał wyjechać dopiero popołudniu, bo o 13:00 stał jeszcze bezczynnie na torze 11. W piątek jeździł już od rana.
Nie wiem czy uwierzysz, ale u nas już się nawet ośmioskład trafił :DD: LinkWiroos pisze:Po godz. 14 do Zawodzia od strony rynku dojeżdżał mega-ufok na jednym patyku #695+593+691+689. Taki miałem ciekawy widok na koniec mojego pobytu w GOPie
*SDIP (U.N.O.)
O 7.45 w rezerwie na Zawodziu stały:
- składy: 725+736, #675+676, #691+689 i coś w zakładowym
- solówki: #370, #607 i 5 innych solówek
1409 #745
20: 201 #583+584, 202 #264+265, 203 #702+701, 204 #599+600 -> ?, 205 #659+660
- składy: 725+736, #675+676, #691+689 i coś w zakładowym
- solówki: #370, #607 i 5 innych solówek
605 #812hanys76 pisze:608# 578+577
609# 805
610# 808
611# 781
612# 810
Po południu na poc.165 jeździł skład #599+600hanys76 pisze:161#zakarlik- 772
163# 783+784
164# zakarlik- 769
165# 250+251
1405 #687luki pisze:1404 - #768Mika0005 pisze:1401 - #694
1407 - #340
1409 #745
20: 201 #583+584, 202 #264+265, 203 #702+701, 204 #599+600 -> ?, 205 #659+660
No właśnie, a jako zakarliki jeździły solówki. Natomiast dzień wcześniej, o tej samej porze nie było żadnego składu.Wiroos pisze:Po godz. 10 oprócz tych 6-7 solówek i stodwójki doliczyłem się 6 składów. Zastanawiał mnie tak duży zapas...Boguś pisze:O 7.45 w rezerwie na Zawodziu stały:
- składy: 725+736, #675+676, #691+689 i coś w zakładowym
- solówki: #370, #607 i 5 innych solówek
Na pociągach karlikowych jeżdżą solówki z prostego powodu - KZK GOP płaci za solówkę tak samo jak za Citka (bo to jeden wagon). Skład już jest droższy, dlatego TŚ jak nie mają wystarczającej ilości karlików w ruchu to wysyłają zaledwie solówki (nie dotyczy poc. 608, za którego KZK GOP płaci stawkę jak za skład). Wiele razy spotkałem się z chorą sytuacją podmiany składu na solówkę, właśnie ze względu finansowych.
Nie masz racji - za 116Nd jest odrębna stawka, mniej więcej jakieś 1,5 stawki solówkowej.Wiroos pisze:Na pociągach karlikowych jeżdżą solówki z prostego powodu - KZK GOP płaci za solówkę tak samo jak za Citka (bo to jeden wagon).
Jak zamiast 116Nd jedzie 2x105N to TŚSA dostają tyle ile za citka, a jak jedzie solo - tyle co za solówkę. Poza tym zmniejszenie pojemności taboru bije po wskaźnikach wykonania, co skutkuje karami na koniec miesiąca.Skład już jest droższy, dlatego TŚ jak nie mają wystarczającej ilości karlików w ruchu to wysyłają zaledwie solówki (nie dotyczy poc. 608, za którego KZK GOP płaci stawkę jak za skład). Wiele razy spotkałem się z chorą sytuacją podmiany składu na solówkę, właśnie ze względu finansowych.
Z pewnością. Teraz już przynajmniej wiadomo dlaczego tak jest. Zmieniło się to jakieś dwa lata temu (pewnie jedna "mądra" głowa tak pogłówkowała) i odtąd myślą, że robią firmie czysty biznes, a to w końcu niedżwiedzia przysługa . Tym tokiem myślenia lepiej w ogóle nie wysyłać karlików, bo przecież KZK i tak za nie zapłaci. No chyba, że jest taki burdel i cwaniactwo, że TŚ wystawia na trasę solówki, wpisuje w tabelki, że były karliki, a w KZK to się zatwierdza, bo nie ma jak i kto tego zweryfikować. Publiczna kasa = niczyja.Wiroos pisze:Hmm... czyżby dyspozytorzy, z którymi rozmawiałem tego nie wiedzieli?
Co się zmieniło dwa lata temu? Osobna stawka za 116Nd jest od początku ich kursowania, czyli od maja 2001 roku.ff pisze:Z pewnością. Teraz już przynajmniej wiadomo dlaczego tak jest. Zmieniło się to jakieś dwa lata temu (pewnie jedna "mądra" głowa tak pogłówkowała)Wiroos pisze:Hmm... czyżby dyspozytorzy, z którymi rozmawiałem tego nie wiedzieli?
Nie no, bez przesady. Tramwajarze (w porównaniu z przewoźnikami autobusowymi) to mało kombinują w sprawozdawczościff pisze:No chyba, że jest taki burdel i cwaniactwo, że TŚ wystawia na trasę solówki, wpisuje w tabelki, że były karliki, a w KZK to się zatwierdza, bo nie ma jak i kto tego zweryfikować. Publiczna kasa = niczyja.
Tu akurat KZK doskonale wie co jedzie, bo przecież korzysta z monitoringu w Katowicach.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości