Strona 15 z 21

: 05 mar 2011, 20:22
autor: Peter
W #257+258 strasznie hałasuje przetwornica w drugim wagonie. Poza tym widać dużo czerwonych zamalowań rdzewiejącej blacharki.

: 05 mar 2011, 22:00
autor: adam86
Ta przetwornica to już długo tak wyje.

: 06 mar 2011, 12:47
autor: Lxd2-352
A konkretnie to wagon #258 robi taki hałas. Wczoraj przy okazji przejazdu nim nagrałem krótki filmik. http://www.youtube.com/watch?v=mEBzcw5OnMA

: 06 mar 2011, 14:05
autor: Peter
Dlatego czym prędzej uciekałem do #257 jak nim jechałem. :mruga:

: 10 mar 2011, 16:08
autor: Kamil105Na
#756k został odmalowany od dołu do dolnej listwy na niebiesko :)

: 11 mar 2011, 19:11
autor: Mikulek
Jakaś fotka ?

: 11 mar 2011, 20:07
autor: KZKGaPowicz
Wagon #419 ma pomalowaną okładzinę drewnopodobną na ścianach bocznych wewnątrz wagonu.
Ponadto ZURkowi #458 popękała kremowa farba u góry tuż za trzecią parą drzwi oraz nie do końca domyka się druga para drzwi.

: 14 mar 2011, 21:50
autor: hanys76
Wagon 338 musiał miec jakąs kolizje, przednia osłona na sprzęg jest pogięta i nie wygląda to ciekawie.
http://www.phototrans.eu/14,476268,0,Ko ... N_338.html

: 31 mar 2011, 19:31
autor: DW
DW pisze:Zderzaki zaczęły też znikać z ZURków na Zawodziu. Najpóźniej od 4.11 #699 jeździ bez przedniego zderzaka (zniknęła tylko czerwona część służąca jako zderzak, pozostała plastikowa część będąca powyżej nadal została na wozie).
Od początku tygodnia #699 jeździ już w kompletnym przodem :) Jeszcze w zeszłym miał "wybrakowany".

: 20 maja 2011, 07:25
autor: hanys76
Ostatnia szyba po stronie drzwi w żelazku 775 musiała zostac wybita, obecnie w reklamie jest dziura.

: 05 cze 2011, 10:24
autor: KZKGaPowicz
Pierwsze drzwi ZURka #458 otwierają się tylko do połowy (przeważnie na przystankach z "górki") i ponadto nie domykają się do końca podobnie jak drugie drzwi.

: 05 cze 2011, 19:56
autor: Peter
Przeciekający dach i motorniczy z parasolką :arrow: kontakt24.tvn.pl

: 05 cze 2011, 21:50
autor: Kamil105Na
Ciekawa sytuacja :mryellow:

: 06 cze 2011, 15:01
autor: R_G
Czy dobrze widzę że to jakiś krakus?

: 06 cze 2011, 15:58
autor: rafalurbino18
R_G pisze:Czy dobrze widzę że to jakiś krakus?
Zgadza się ;)

: 10 cze 2011, 19:32
autor: KZKGaPowicz
KZKGaPowicz pisze:Pierwsze drzwi ZURka #458 otwierają się tylko do połowy (przeważnie na przystankach z "górki") i ponadto nie domykają się do końca podobnie jak drugie drzwi.
Pierwsze drzwi domykają się już, tylko przy otwieraniu na przystankach z "górki" otwierają się do ok. 7/8 szerokości skrzydła, ale jest znacznie lepiej niż poprzednim razem. Ponadto druga para drzwi dalej minimalnie nie domyka się.

Wagon #743 z lewej strony ma powyginane dolne fartuchy oraz porysowany bok i posiada inny odcień czerwonego koloru z lewej strony ściany czołowej. Wagon #677 również posiada na swojej ścianie czołowej podobny kolor, tylko z prawej strony.

"Żelazko" #742 za pierwszymi drzwiami ma małe wgniecenie i jest lekko porysowany, najwidoczniej miał jakąś kolizję.

Edycja, dnia 11.06.2011:
ZURek #458 w czasie jazdy strasznie trzaska jakby od wózków.

: 23 cze 2011, 21:58
autor: Boguś
W żelazku #779 nad drugimi drzwiami oderwał się fragment nadbudowy (nie wiem jak się fachowo nazywa) przy krawędzi dachu.

: 21 paź 2011, 14:21
autor: KZKGaPowicz
Przedni zderzak ZURka #658 jest źle zamontowany, tzn. nie przylega on do górnej części plastikowego przodu.

: 29 paź 2011, 14:15
autor: mark40
Boguś pisze:W żelazku #779 nad drugimi drzwiami oderwał się fragment nadbudowy (nie wiem jak się fachowo nazywa) przy krawędzi dachu.
Już tak kilka miesięcy jezdzi.
#775 nie na fragmentu tylnej obudowy sprzęgu też od dłuższego czasu.
#722 nie ma bocznego wyświetlacza. Jest zwykła tablica.

Szkoda dawać nowe wagony do stroszkowej zajezdni.

: 31 paź 2011, 17:59
autor: KZKGaPowicz
Wagon #266 stracił dzisiaj swoje prawe lusterko i miał powyginane ramiona, na których było ono zamontowane. Ponadto "żelazko" #742 ma zgniecioną z prawej strony osłonę na przedni sprzęg.

: 08 kwie 2012, 20:41
autor: hanys76
Ciekawe kiedy na Stroszku wezmą się za wagon 347. Wygląda strasznie, najwyższy czas go odswieżyc bo obecne malowanie woła o pomstę do nieba. To chyba najgorszy wagon w tej zajezdni, jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny.

: 08 kwie 2012, 21:30
autor: Patryk105
Co do #347 to racja, on nie był malowany od czasu remontu to już chyba 11 lat będzie. Nie wiem jak z jego stanem technicznym, ale z wyglądu to naprawdę wygląda strasznie.

: 08 kwie 2012, 22:08
autor: adam86
Wagon musi mieć blachę wymienioną.

: 08 kwie 2012, 23:22
autor: hanys76
Wagon jest dosyc wiekowy, chociaż w swej karierze przeszedł już trzy remonty kapitalne i jeden bieżący.
Ostatni remont kapitalny miał 16.07.2001 w Będzinie. Od tego czasu nie był malowany,czas zrobił swoje i wagon zdziadział strasznie.Od strony technicznej raczej jest dobry, bo prawie codziennie śmiga na 7.Powinien niezwłocznie zostac wysłany ,do zuru na remont bieżący.
Szkoda że nie pomyślano o wymianie blach w 2010 jak został wycofany przez kzk z ruchu i stał w zurze przez parę miesięcy była wtedy okazja się tym zająć.

: 08 kwie 2012, 23:28
autor: adam86
hanys76 pisze:Wagon jest dosyc wiekowy, chociaż w swej karierze przeszedł już trzy remonty kapitalne i jeden bieżący.
Wiek wagonu nie ma kompletnie żadnego znaczenia.
Szkoda że nie pomyślano o wymianie blach w 2010 jak został wycofany przez kzk z ruchu i stał w zurze przez parę miesięcy była wtedy okazja się tym zająć.
Bo blacharkę miała zrobić zajezdnia.

: 16 kwie 2012, 13:43
autor: hanys76
Ujęcie z kamery na pomalowany sprayem wagon 638. Grafitti jest dosyc pokaznych rozmiarów.

: 16 kwie 2012, 16:53
autor: mark40
Musieli chyba odwiedzić zajezdnie w Zawodziu w nocy. Inne składy też są pomazane

#370+371
Obrazek

Obrazek

W mniejszym stopniu po bazgrany jest także #599+600

Panom stróżom ze zajezdni powinno się dostać po głowie.

: 16 kwie 2012, 18:37
autor: hanys76
Zbliżenie na bok wagonu 638.

: 16 kwie 2012, 18:41
autor: Przemek
Pobazgrane są też 141+142, 270+271, 746+745

: 16 kwie 2012, 19:36
autor: hanys76
Widac mieli dużo czasu żeby pobazgrac tyle wagonów, a gdzie ochrona bo to dziwne. Pewnie siedzieli pod dachem bo lało całą noc. Powinien ktoś ponieśc konsekwencje, że bez problemu można się poruszac po zakładzie.

: 17 kwie 2012, 19:32
autor: mark40
Dziś zabazgrany jest także zurek #679. Wczoraj wydawało mi się, ze był czysty.

: 18 kwie 2012, 18:56
autor: KZKGaPowicz
ZURek #658 od dość dawna nie posiada z tyłu czerwonej plastikowej klapki (w ZURkach, które mogą jeździć w składzie ta klapka jest niedomknięta przy połączeniu wagonów).

: 19 kwie 2012, 11:51
autor: 102na#138R
638 już jako-tako doprowadzony do porządku- szyba wymyta, poniżej bazgroły zamalowane farbą. Jak przejedzie jeszcze raz, to cyknę fotkę i wrzucę.

: 19 kwie 2012, 12:40
autor: Boguś
W Katowicach na bieżąco usuwali graffiti z wagonów.

: 21 kwie 2012, 14:07
autor: luki
Ostatnio chyba jacyś artyści "pracują" na Brynowie albo Zawodziu. Skład #783+784 miał umalowane z boku ściany czołowe między wozami.

: 21 kwie 2012, 15:59
autor: adam86
Raczej na zajezdni.

: 17 maja 2012, 21:19
autor: Karix26
Te wagony posprayowali na pętli czy na zajezdni? Jeżeli to drugie to jak się tam dostali? Chyba jest ochrona, płot itp. TŚ Mogli by kiedyś w nocy postawić wagon ,,na przynętę" na pętli i policja mogłaby się zaczaić jakby przyszli malować to by ich zgarnęli i zapłaciliby za malowanie i czyszczenie. Ale to niestety nie w tym kraju :cry: Ciekawe jakby im ktoś tak auta pomalował czy by się cieszyli. Niektóre graffiti jest ładne ,,artystyczne" np. pod mostem było na Mikołowskiej w Katowicach, ale to na tramwajach to są zwyczajne bazgroły i tyle. Kiedyś kiedy przyszły ,,Elfy" dla KŚ to też się Graficiarze w necie zmówili na akcję, ale na szczęście nic nie zrobili bo ochrona czuwała. Dla takich powinny być takie wysokie kary żeby im się nieopłacało malować. We francji tez mają ten problem , ale w dzielnicach imigranckich, a u nas to zwykłe chuligaństwo

: 20 maja 2012, 21:21
autor: Boguś
Karix26 pisze:Te wagony posprayowali na pętli czy na zajezdni? Jeżeli to drugie to jak się tam dostali?
Przez płot.

: 30 maja 2012, 18:29
autor: KZKGaPowicz
Skład #379+415 ma z prawej strony tuż za pierwszymi drzwiami pierwszego wagonu zamontowane na dachu jakieś pudło (podobne do tych jak w warszawskich wagonach -> patrz załącznik).

: 30 maja 2012, 19:34
autor: adam86
Wyłącznik szybki to jest.

: 30 maja 2012, 20:37
autor: Boguś
KZKGaPowicz pisze:Skład #379+415 ma z prawej strony tuż za pierwszymi drzwiami pierwszego wagonu zamontowane na dachu jakieś pudło (podobne do tych jak w warszawskich wagonach -> patrz załącznik).
adam86 pisze:Wyłącznik szybki to jest.
Około 6-7 lat temu wyłącznik szybki posiadał #678.

: 31 maja 2012, 07:30
autor: KZKGaPowicz
adam86 pisze:Wyłącznik szybki to jest.
Dzięki za wytłumaczenie. Zawsze zastanawiałem się co to jest?

Edycja, dnia 22.06.2012:
W "żelazku" #782 nie działa wewnętrzny wyświetlacz.

: 23 cze 2012, 10:06
autor: DW
KZKGaPowicz pisze:W "żelazku" #782 nie działa wewnętrzny wyświetlacz.
W żelazkach z I dostawy wewnętrzne wyświetlacze nie działają do początku ich eksploatacji (wyjątkiem są jedynie bytomskie #777 i/lub #779, w których działają - w jednym lub obu).

: 23 cze 2012, 11:08
autor: KZKGaPowicz
DW pisze:
KZKGaPowicz pisze:W "żelazku" #782 nie działa wewnętrzny wyświetlacz.
W żelazkach z I dostawy wewnętrzne wyświetlacze nie działają do początku ich eksploatacji (wyjątkiem są jedynie bytomskie #777 i/lub #779, w których działają - w jednym lub obu).
To dlaczego nikt nie podjął trudu naprawy gwarancyjnej, kiedy istniała jeszcze taka możliwość?

: 23 cze 2012, 12:19
autor: DW
KZKGaPowicz pisze:
DW pisze:
KZKGaPowicz pisze:W "żelazku" #782 nie działa wewnętrzny wyświetlacz.
W żelazkach z I dostawy wewnętrzne wyświetlacze nie działają do początku ich eksploatacji (wyjątkiem są jedynie bytomskie #777 i/lub #779, w których działają - w jednym lub obu).
To dlaczego nikt nie podjął trudu naprawy gwarancyjnej, kiedy istniała jeszcze taka możliwość?
Gdyż nie chodzi tu o ich wadę, a o niekompatybilne autokomputery (w pierwszych pięciu sztukach MPK Łódź nie dostarczało nowych autokomputerów - TŚ montowały stare nieobsługujące nowych wyświetlaczy wewnętrznych).

: 04 lip 2012, 16:44
autor: Damian_1947
W wagonie #757 zostały wymienione wózki oraz w wagonie #758 pierwszy wózek.

: 21 lip 2012, 14:03
autor: hanys76
Wagon 548 za niedługo złamie się z przodu, cała kabina jest wygięta do dołu widac to szczególnie po dachu i po drzwiach :) Dziwne że jeszcze nie ociera przodem o torowisko.

: 21 lip 2012, 20:56
autor: Boguś
hanys76 pisze:Wagon 548 za niedługo złamie się z przodu, cała kabina jest wygięta do dołu widac to szczególnie po dachu i po drzwiach :) Dziwne że jeszcze nie ociera przodem o torowisko.
On już od kilku lat tak ma :mryellow: . Podobnie jest ze "słynnym" #471+, który ma wygiętą jak banan kratownicę.

: 15 sie 2012, 10:43
autor: Peter
Na czole pierwszego wagonu składu #279+280 pięknie pokazała się rdza na wysokości numeru taborowego.

: 14 lis 2012, 22:33
autor: R_G
2601 #552
219 #552
Nie sądzicie przypadkiem, że #552 wzorem #598 przeszedł jakiś remont i dlatego tak często jest wypuszczany na 'żelazkowe' plany?

Dobrze by było dopisać właśnie tego typu wozy do jakiejś listy lub stworzyć nową.