Stan stopiątek
O tym już wspomniałem w dziale "Dzień po dniu" . Siedzenia pochodzą z #782.rzelfix pisze:Jakiś czas temu informowałem o braku siedzeń w drugim wagonie składu #250+251. W ich miejsce pojawiły się czerwone z żółtymi poręczami.
Wydaje mi się, że brakuje jednego siedzenia po lewej stronie w #577. Brak ten zauważyłem w czasach kiedy #578+577 był na Stroszku.Peter pisze:Wydaje mi się, że takich braków jest więcej. Chyba jeszcze jednego krzesła brakowało w wagonie #593 jak ostatnio nim jechałem o ile dobrze pamiętam.
- observator
- Posty: 405
- Rejestracja: 20 wrz 2007, 18:50
- Lokalizacja: punkt_observacyjny
- Kontakt:
No właśnie, w conajmniej jednej solówce stopiątce on kilkunastu dni nie świeci jeden z reflektorów. Niedawno nawet jedna jechała zupełnie bez żadnych świateł z przodu, po zmroku i z pasażerami (właśnie mi się przypomniało :o: ).Peter pisze:Dziwię się bardzo jak oni szkolą motorniczych, skoro nie zwracają potem uwagi na takie rzeczy i jadą dalej...
Coś nie jest do końca w porządku właściwie od czasu odmalowania.
tramwaj najlepszym środkiem transportu na zakorkowane miasta
[1] pomiędzy przystankami 'Zawodzie Akademia Ekonomiczna-Zawodzie Ośrodek Sportowy' w kierunku pętli/zajezdni
[2] j.w. w kierunku Rynku
[1] pomiędzy przystankami 'Zawodzie Akademia Ekonomiczna-Zawodzie Ośrodek Sportowy' w kierunku pętli/zajezdni
[2] j.w. w kierunku Rynku
Wagon #727 ze składu #726+727 jest dzisiaj super nastrojowy. Wracając do domu jechałem prawie w ciemnościach, bo na 6 lamp świeciły się 2 szczęśliwie jednak po przekątnej wagonu.
Wlazły sobie dresy na jednym przystanku i skomentowali to ze śmiechem "k..wa, zaj..... świetlówki". :mruga:
Wlazły sobie dresy na jednym przystanku i skomentowali to ze śmiechem "k..wa, zaj..... świetlówki". :mruga:
*SDIP (U.N.O.)
Dziś nawinął mi się 748 i zauważyłem ma przepaloną lampę bocznego wyświetlacza. Podobnie jak 574.
W składach 317+321 i 609+610 żaden wyswietlacz nie jest podświetlony, ale może wkrótce się coś w tej kwestii zmieni. ;P 579+592 i 582+580 na pewno mają podświetlone przednie. Nie wiem jak boczne, pamiętam, że przed moim wyjazdem w zeszłym roku nie świeciły.
No i powtarzam też informację z DPD, że ostatni płat drzwi w wagonie 464 jest jasnego koloru.
Jakoś nie widuję składu 548+488.
W składach 317+321 i 609+610 żaden wyswietlacz nie jest podświetlony, ale może wkrótce się coś w tej kwestii zmieni. ;P 579+592 i 582+580 na pewno mają podświetlone przednie. Nie wiem jak boczne, pamiętam, że przed moim wyjazdem w zeszłym roku nie świeciły.
No i powtarzam też informację z DPD, że ostatni płat drzwi w wagonie 464 jest jasnego koloru.
Jakoś nie widuję składu 548+488.
Często jest tak, że jak się czegoś długo nie widzi i o tym napisze, to następnego dnia napotyka się go na trasie. I tak się teraz też stałoff pisze:Jakoś nie widuję składu 548+488.
EDIT
ff pisze:579+592 i 582+580 na pewno mają podświetlone przednie. Nie wiem jak boczne, pamiętam, że przed moim wyjazdem w zeszłym roku nie świeciły.
I potwierdzam, że boczne obu nadal nie świecą.
No to może motorowy wygasił albo i ta lampa ostatecznie padła. W każdym razie wczoraj widziałem ten skład na 9 i przedni świecił.Boguś pisze:Po 17 widziałem #579+592 i przedni wyświetlacz nie był podświetlony.
A tak w ogóle to kilka razy zdarzyło się, że widziałem 685+686 z wygaszonymi wyświetlaczami. W żadnym innym składzie nie spotykam takiego zjawiska, że raz świeci, a raz nie.
EDIT
Przedni wyświetlacz w 579 na pewno świeci.
Dzisiaj w tym samym wagonie świeciły się już 3/6, więc osiągnięto pewien kompromis.Peter 28.01.2008 pisze:Wagon #727 ze składu #726+727 jest dzisiaj super nastrojowy. Wracając do domu jechałem prawie w ciemnościach, bo na 6 lamp świeciły się 2 szczęśliwie jednak po przekątnej wagonu.
*SDIP (U.N.O.)
Potwierdzam, wczoraj jak go zobaczyłem to myślałem że to #694 ciągnie cośPeter pisze:Niepokoi również stan składu #699+700. Ma całe przerdzewiałe na wylot fartuchy pod środkowymi drzwiami i na boku za ostatnimi drzwiami #699 jest duża dziura. W #700 to samo tylko że dziury są mniejsze...
Było ciemnawo więc dlatego taka pomyłka ale stan faktycznie zaczyna przypominać stracha...
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Miałem okazję obejrzyć blacharkę #783+784. Otóż pomiędzy drugimi a trzecimi drzwiami zarówno w pierwszym jak i drugim wagonie są dziury wielkości piłki pingpongowej i pełno pęknięć. Poza tym jeden z wózków strasznie strzaska.Peter pisze:Niepokoi również stan składu #699+700. Ma całe przerdzewiałe na wylot fartuchy pod środkowymi drzwiami i na boku za ostatnimi drzwiami #699 jest duża dziura. W #700 to samo tylko że dziury są mniejsze...
W #416 brakuje piątego krzesła po stronie bez drzwi.
Mnie natomiast przeraża stan wagonu #588. Odkąd pamiętam był jakiś zaniedbany, ale to jak teraz wygląda, woła o pomstę do nieba! Poręcze latają na wszystkie strony, drzwi chodzą jakby chciały a nie mogłby, jedna z lamp nie świeciła.. A z sufitu zwisa sklejka( chyba pod wpływem wilgoci się tak odgięła). Na dodatek wagon okropnie szarpał przy ruszaniu jak nim dziś jechałem. Paranoja!
Ale #260+261 chyba nie jest aż taki zły. Co innego #459K i #470K - faktycznie jakieś takie zapuszczone były ( szczególnie #459K, któy chyba już 1-go dnia służby w GOP zjeżdżał awaryjnie z linii 30 ) . A co do innych to też się chyba lepiej prezentowały niż nasze "rdzenne" wagony. ( tak mi się wydawało, ale już widzę że chyba nie jest tak ) .
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Z tym #255 to coś jest. Pamiętam jak strasznie skrzypiało pod nim praktycznie zaraz jak ten skład zawitał na Śląsku. Następnie wagon zniknął na długo i pewnie przy nim grzebali, bo potem owego skrzypienia nie było. Skład #254+255 się rozlatuje niestety.
Bytom w ogóle nie miał szczęścia i dostał najgorsze krakusy w największej liczbie 6 wagonów.
Gliwice miały troszkę więcej szczęścia.
Bytom w ogóle nie miał szczęścia i dostał najgorsze krakusy w największej liczbie 6 wagonów.
Gliwice miały troszkę więcej szczęścia.
*SDIP (U.N.O.)
Tak ...już wielokrotnie wspominane. Zdaje się że te remonty zapewne zmniejszą potencjalną ilość używanych wozów z Krakowa. Wydaje mi się że rozsądnie było by kilka krakusów sprowadzić, zwłaszcza że 102Na już prawie znikły. Jednak jak już można było czytać od 2009 można czekać będzie na nowy tabor. Tak więc czy jest sens szukać złomków które dało by MPK, zamiast samemu swoje wyremontować i doczekać się czegoś nowego...Mika0005 pisze:Z tego co wyczytałem to do remontu ma iść 36 wagonów-chyba lepiej remontować niż ściągać z Krakowa złom którym trzeba się będzie zająć.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
W Będzinie na razie nie mają się pojawiać żadne nowe Krakusy. W pozostałych zajezdniach też nie wiadomo czy się pojawią, ponieważ teraz TŚ inwestują w remonty posiadanego taboru i raczej nie opłacało by im się kupować złomu z Krakowa. Jeśli sprowadzone zostaną jakieś wagony, to pewnie po remoncie, czyli takie jak #756K.
Zapewne właśnie przejęcie spółki przez KZK GOP w maju spowodowało zrezygnowanie z kupna ponad 20 Krakusów, o których mówiono na początku 2007 r.
PS Ta dyskusja zboczyła trochę z tematu, więc chyba lepiej byłoby przenieść te posty do tematu o Krakowskich wagonach w GOP (jak ktoś chce to może to zrobić, bo ja już nie zdążę)
Zapewne właśnie przejęcie spółki przez KZK GOP w maju spowodowało zrezygnowanie z kupna ponad 20 Krakusów, o których mówiono na początku 2007 r.
PS Ta dyskusja zboczyła trochę z tematu, więc chyba lepiej byłoby przenieść te posty do tematu o Krakowskich wagonach w GOP (jak ktoś chce to może to zrobić, bo ja już nie zdążę)
No właśnie bo nabyli złomki po cenie złomu, by nasze kilkanaście złomów wysłani do złomu (a i tak poszło więcej na złom niż przyszło z Krakowa).DW pisze:Zapewne właśnie przejęcie spółki przez KZK GOP w maju spowodowało zrezygnowanie z kupna ponad 20 Krakusów, o których mówiono na początku 2007 r.
Teraz jak są już remonty własnych złomów, to po co nam cudze złomki.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Wydaje mi się, że #680 jest coraz bardziej pochylony. Przerażający jest stan w ogóle tego składu.
"Najlepsze" są oczywiście będziniaki. W drugim wagonie składu #623+624 były otwarte drzwiczki tylnej szafki, nie mówiąc już o utrzymaniu czystości...
Ten skład pamiętam już w fioletowym malowaniu wnętrza z końcówki lat 90-tych, bo takie dostał po RK. Jeździ tak do dzisiaj.
Tych składów było zresztą 4: #553+437, #751+752, #757+758, #623+624.
"Najlepsze" są oczywiście będziniaki. W drugim wagonie składu #623+624 były otwarte drzwiczki tylnej szafki, nie mówiąc już o utrzymaniu czystości...
Ten skład pamiętam już w fioletowym malowaniu wnętrza z końcówki lat 90-tych, bo takie dostał po RK. Jeździ tak do dzisiaj.
Tych składów było zresztą 4: #553+437, #751+752, #757+758, #623+624.
*SDIP (U.N.O.)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości