Stan stopiątek

Dyskusje o wagonach serii Konstal 105N i pochodnych.
Wiadomość
Autor
Karol
Posty: 305
Rejestracja: 29 lis 2006, 00:03

#101 Post autor: Karol » 01 lis 2007, 20:12

Nie sądzisz chyba, że zauważenie przez któregoś z forumowiczów działających gadaczek i wyświetlacza raz na parę miesięcy świadczy o "odbudowie systemu". Z tego co się orientuję, to żadnych starań w tym kierunku się nie prowadzi. Parę kart zostało sprawnych i być może jak ktoś ma do nich dostęp (np. dyspozytor) to ich sobie używa i nic ponadto niestety :-(

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#102 Post autor: Peter » 01 lis 2007, 20:22

W wagonie #251 ze składu #250+251 brakuje dwóch krzeseł po stronie bez drzwi. Nie ma krzesła ostatniego i trzeciego od końca. Prawdopodobnie zostały one wyrwane przez wandali...
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#103 Post autor: Peter » 04 lis 2007, 13:52

O ból głowy przyprawia mnie również stan składu #773+774. :wall:
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#104 Post autor: luki » 04 lis 2007, 14:52

Ja się dziś przestraszyłem jak zobaczyłem #491. Tak jak i #490 jest bardzo zaniedbany. Przydało by się im takie coś, co zrobili z #362.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

JoHoNuS
Posty: 121
Rejestracja: 11 gru 2006, 10:26

#105 Post autor: JoHoNuS » 05 lis 2007, 09:16

luki pisze:
A co do zapowiedzi głosowej... gada ten gościu co zawsze, czy babka z karlików ?
Głos faceta.

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#106 Post autor: luki » 05 lis 2007, 16:44

Ruszył się #693.
Trafił do hali napraw, skąd już wyjechał #329 po podobnych pracach jak #328. Co do tego czy już kursuje to nie wiem.
Możliwe że teraz w końcu może się wezmą za #693.

A #694 dziś straszy na 14.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

kar23
Posty: 33
Rejestracja: 18 cze 2007, 14:47

#107 Post autor: kar23 » 06 lis 2007, 00:03

Zastanawia mnie, co się dzieje z odstawionym od kilku dni #314. Mam osobista sympatię do tego składu, ponieważ są to najstarsze jeżdżące wagony 105N. Przeczuwam dwie rzeczy:
1. Wersja optymistyczna - wreszcie zdejmują tę paskudna reklamę i nakładają piękne czerwono - kremowe barwy TŚ
2. Wersja pesymistyczna - #314 i wkrótce #313 przejdą do historii...
Oczywiście są to moje domysły, niczym nie podparte. Może ktoś wie, co sie dzieje z #314 ?

Korzystając z okazji - jak się miewają prace przy #791? Na TWB widać, że został rozebrany i wszystko wskazuje, że zaczęli przy nim grzebać. Wie ktoś jaki jest postęp prac?

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#108 Post autor: Peter » 06 lis 2007, 07:14

Miejmy nadzieję, że #314 powróci, chociaż wspominałem już że ma całą krzywą podłogę z przodu w środku co może oznaczać, że się zaczął rozpadać ze starości po prostu...
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#109 Post autor: luki » 06 lis 2007, 12:11

Ja bym preferował zdjęcie reklamy i odpicowanie. A potem to samo z #313 + OTK-2 :P
marzenia 8)
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#110 Post autor: Peter » 06 lis 2007, 17:58

Tak i jeszcze stały przydział na jakiś pociąg najlepiej na 11. :mryellow:
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#111 Post autor: Boguś » 06 lis 2007, 19:21

Peter pisze:Miejmy nadzieję, że #314 powróci, chociaż wspominałem już że ma całą krzywą podłogę z przodu w środku co może oznaczać, że się zaczął rozpadać ze starości po prostu...
Obawiam się, że masz rację.
luki pisze:Ja bym preferował zdjęcie reklamy i odpicowanie. A potem to samo z #313 + OTK-2
marzenia
Akurat w tym przypadku jestem przeciwny zamontowaniu w #313 połówkowego pantografu.

JoHoNuS
Posty: 121
Rejestracja: 11 gru 2006, 10:26

#112 Post autor: JoHoNuS » 07 lis 2007, 16:33

Marzy mi się aby #313 przeszedł RK, ale w stylu, "w którym się narodził". Aby jeździł z tymi szybkami z przodu i na szafkach drzwiowych. A tak w ogóle mogliby go zostawic na muzealny :lol: :P (Chyba trochę przesadziłem.

BTW. nie widzę 313 w OTK-2. Nie ma to jak klasyk na dachu klasyka :)

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#113 Post autor: luki » 08 lis 2007, 12:31

No ale #313 klasykiem nie jest. Może i jest jakiś kultowy, w końcu najstarsza stopiątka. Co do szybek to wydaje mi się że już po #338 raczej nieprędko będą się fatygować na coś takiego.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

bumbus
Posty: 87
Rejestracja: 13 maja 2007, 20:42
Lokalizacja: Katowice

#114 Post autor: bumbus » 15 lis 2007, 22:12

Mnie bardzo nie pokoi stan blacharki #688 według mnie to jeden z największych złomków na Zawodziu zresztą jego brat #687 również nie wygląda dobrze przydało by im się jakaś wizyta w zur bo jak tak dalej pójdzie to z tymi wagonami nie będzie wesoło :|

rzelfix
Posty: 829
Rejestracja: 11 lis 2006, 23:18
Lokalizacja: GOP

#115 Post autor: rzelfix » 22 lis 2007, 22:23

Pierwszy wagon ze składu #711+712 miał lekką stłuczkę. Widać wyraźne wgniecenie przedniej ściany, mnóstwo zadrapań i rozbity lewy migacz. W takim stanie kursował dzisiaj właśnie na 41 (poc. 4105?).

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#116 Post autor: Boguś » 06 gru 2007, 18:51

Wagony #505 i #768 uczestniczyły w stłuczkach. #505 ma mocno porysowany lewy bok pod pierwszym oknem. #768 ma pogięty prawy, przedni fartuch. Natomiast w #416 pojawiła się dziura (z powodu rdzy) w tylnej ścianie obok loga TŚ.

hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#117 Post autor: hanys76 » 11 gru 2007, 20:31

Na Zawodziu rozpięto skład 685+686, 685 kursował dziś solo. Niema od dłuższego czasu składu 313+314. Coraz gorsza sytuacja, taborowa na Zawodziu. Sytuację mogą poprawic tylko wagony z Krakowa.

rzelfix
Posty: 829
Rejestracja: 11 lis 2006, 23:18
Lokalizacja: GOP

#118 Post autor: rzelfix » 12 gru 2007, 21:44

Nie wiem, gdzie można było wsadzić ten wątek, więc napiszę o tym tutaj.

Chodzi o zdjęcie autorstwa kol. Slavco: http://tram-silesia.pl/pub/slavco_Gliwi ... CF5844.JPG

Nic mi nie wiadomo, żeby #425 po przejściu do Gliwic był połączony w skład z innym wagonem - tak przynajmniej wnioskuję ze zdjęcia. Nie obserwuję wydarzeń z Gliwic, ale czy ten stan rzeczy trwa już długo? No i jaki numer ma drugi wagon? :roll:

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#119 Post autor: DW » 13 gru 2007, 15:05

rzelfix pisze:Nie wiem, gdzie można było wsadzić ten wątek, więc napiszę o tym tutaj.

Chodzi o zdjęcie autorstwa kol. Slavco: http://tram-silesia.pl/pub/slavco_Gliwi ... CF5844.JPG

Nic mi nie wiadomo, żeby #425 po przejściu do Gliwic był połączony w skład z innym wagonem - tak przynajmniej wnioskuję ze zdjęcia. Nie obserwuję wydarzeń z Gliwic, ale czy ten stan rzeczy trwa już długo? No i jaki numer ma drugi wagon? :roll:
#425 nie jeździ w składzie...
Też się zastanawiałem, czy ten drugi wagon jest podpięty do #425, ale jesli nawet, to raczej nie jeżdżą w składzie.
Patrząc na moje zdjęcia z kwietnia br., to jeśli #589 jest nadal odstawiony, to na zdjęciu może być on.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#120 Post autor: Boguś » 13 gru 2007, 20:42

DW pisze:Też się zastanawiałem, czy ten drugi wagon jest podpięty do #425, ale jesli nawet, to raczej nie jeżdżą w składzie.
Stoją zbyt blisko siebie.

A zauważyliście, że #425 ma zapląbowane wszystkie boczne klapy.

Karol
Posty: 305
Rejestracja: 29 lis 2006, 00:03

#121 Post autor: Karol » 13 gru 2007, 23:16

Boguś pisze:
DW pisze:Też się zastanawiałem, czy ten drugi wagon jest podpięty do #425, ale jesli nawet, to raczej nie jeżdżą w składzie.
Stoją zbyt blisko siebie.

A zauważyliście, że #425 ma zapląbowane wszystkie boczne klapy.
Prawdopodobnie dlatego, że brał udział w wypadku.

A co do 313-314, o ile jeszcze tego nikt nie zauważył: od wczoraj (lub dzisiaj) na linii - a barwy zakładowe ;-)

kar23
Posty: 33
Rejestracja: 18 cze 2007, 14:47

#122 Post autor: kar23 » 14 gru 2007, 01:30

A co do 313-314, o ile jeszcze tego nikt nie zauważył: od wczoraj (lub dzisiaj) na linii - a barwy zakładowe
To bardzo dobra wiadomość :) . Z dwóch nawet względów:
1. Najstarsze stopiątki świata jednak nie idą do kasacji - o co się obawialiśmy ( co prawda jest to zapewne nieuniknione w bliskiej przyszłości ze względu na ich zły stan techniczny i przyjazd składów z Krakowa - chyba, że za długim postojem tego składu kryje się nie tylko odmalowanie ale i jakieś inne prace )
2. Wreszcie zdjęli tą paskudną reklamę, nie dosć że ohydnie zaprojektowaną, to jeszcze zabrudzoną i odartą

Pozdrawiam

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#123 Post autor: DW » 14 gru 2007, 07:38

kar23 pisze:
A co do 313-314, o ile jeszcze tego nikt nie zauważył: od wczoraj (lub dzisiaj) na linii - a barwy zakładowe
To bardzo dobra wiadomość :) . Z dwóch nawet względów:
...
2. Wreszcie zdjęli tą paskudną reklamę, nie dosć że ohydnie zaprojektowaną, to jeszcze zabrudzoną i odartą
A będziński #424 jeszcze wozi Telegrosika :) i ja się z tego cieszę, bo dzięki reklamie można z daleka rozpoznać jaki to wagon (a reklam jest już coraz mniej) no i "telegrosikiem" jeździłem codziennie przez prawie rok (jakieś 2 lata temu ;) )
Większość reklam jest zabrudzonych i poobdzieranych, więc to akurat nic nadzwyczajnego. A ohydnych reklam to chyba jeszcze nie widziałeś...

hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#124 Post autor: hanys76 » 18 gru 2007, 20:39

Od momentu wykolejenia 12 grudnia nie kursuje skład 691+689. Możliwe że coś się wtedy, poważniej uszkodziło. Dzisiaj rozpięli kolejny skład 734+735. 734 kursuje solo. Coraz gorsza sytuacja na Zawodziu.

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#125 Post autor: luki » 19 gru 2007, 14:45

Na Zawodziu wystawiony przed halami jest #693. Nadal przy nim nic nie jest robione, wygląda gorzej niż co ostatnio. Mam wrażenie że z tras znikł też #694 ale mogłem go nie widzieć.

Uszkodzone po stłuczkach są: #772 i #590.
Wagon #772 ma obtarty cały lewy bok na przodzie.
#590 został uderzony w lewy tylny bok. Podobno zderzyły się ze sobą, dziwnie to trochę wygląda...

Na torze alei kasacyjnej stoją dalej 102-jki takie jak #119, #163, czy spalony #168. Wśród nich także #597 i #696 nadal gniją.

Na przodzie zajezdni pojawiła się jakaś rozebrana stopiątka. Możliwe że to wyszabrowany #782 ale nie jestem pewny.... w tej chwili nie mam czasu się przyglądać, a i tak nie widać numerka.
Za fotki dzięki dla Marbesa.

ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#126 Post autor: Boguś » 19 gru 2007, 20:52

luki pisze:Na Zawodziu wystawiony przed halami jest #693. Nadal przy nim nic nie jest robione, wygląda gorzej niż co ostatnio. Mam wrażenie że z tras znikł też #694 ale mogłem go nie widzieć.
To raczej #693 idzie do kasacji
luki pisze:Uszkodzone po stłuczkach są: #772 i #590.
Wagon #772 ma obtarty cały lewy bok na przodzie.
Wydawało mi się, że #772 widziałem dzisiaj na 132
luki pisze:Na przodzie zajezdni pojawiła się jakaś rozebrana stopiątka. Możliwe że to wyszabrowany #782 ale nie jestem pewny.... w tej chwili nie mam czasu się przyglądać, a i tak nie widać numerka.
Za fotki dzięki dla Marbesa.
Jest to ex. wagon doczepny, widać jedną cyfrę na tylnej ścianie:7. To jest #782, nic innego nie przychodzi mi do głowy.

bumbus
Posty: 87
Rejestracja: 13 maja 2007, 20:42
Lokalizacja: Katowice

#127 Post autor: bumbus » 19 gru 2007, 21:01

Boguś pisze:To raczej #693 idzie do kasacji
Oby nie :? Zarowno #693 jak i #694 są fajnymi wagonami i fajnie jakby w ZUR albo na Zawodziu odświezyli by je i by ponownie je spieli a to są chyba jedynie marzenia :roll:
Ostatnio zmieniony 31 gru 2007, 11:13 przez bumbus, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#128 Post autor: Peter » 19 gru 2007, 21:02

Boguś pisze: Wydawało mi się, że #772 widziałem dzisiaj na 132.
Mnie również się tak dzisiaj wydawało, czyli wychodzi na to, że się nam jednak nie wydawało. :mryellow:
bumbus pisze:Zarowno #693 jak i #694 są fajnymi wagonami i fajnie jakby w ZUR albo na Zawodziu odświezyli by jes i by ponownie jes spieli a to są chyba jedynie marzenia :roll:
Coś wagony #69x nie mają szczęścia... ale są w dość kiepskim stanie trzeba przyznać no może poza #691, #692 i #699.
Ostatnio zmieniony 19 gru 2007, 21:19 przez Peter, łącznie zmieniany 1 raz.
*SDIP (U.N.O.)

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#129 Post autor: DW » 19 gru 2007, 21:13

Peter pisze:
Boguś pisze: Wydawało mi się, że #772 widziałem dzisiaj na 132.
Mnie również się tak dzisiaj wydawało, czyli wychodzi na to, że się nam jednak nie wydawało. :mryellow:
Z EXIF wynika, że zdjęcia są z 3 grudnia, a w tym czasie pewnie zdążyli go już połatać.

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#130 Post autor: luki » 20 gru 2007, 13:16

DW pisze:
Peter pisze:
Boguś pisze: Wydawało mi się, że #772 widziałem dzisiaj na 132.
Mnie również się tak dzisiaj wydawało, czyli wychodzi na to, że się nam jednak nie wydawało. :mryellow:
Z EXIF wynika, że zdjęcia są z 3 grudnia, a w tym czasie pewnie zdążyli go już połatać.
Dokładnie, w trzy tygodnie mogli już je naprawić. Zwłaszcza że uszkodzenia były tylko powierzchowne.

EDYCJA
Dnia 08 grudnia i 09 grudnia, ja i Bumbus odnotowaliśmy #772 na trasie, czyli musieli to zrobić.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#131 Post autor: Peter » 21 gru 2007, 19:06

W okropnym stanie jest drugi wagon ze składu #467+489. Cały brudny, pordzewiały i z rozklekotanym pierwszym wózkiem...
*SDIP (U.N.O.)

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#132 Post autor: ff » 31 gru 2007, 01:00

Peter pisze:Czy ktoś wie co się dzieje ze składem #492+493 ?
Dawno tych kolesi nie widziałem. :alien:
Na forum WPK zarejestrował się specjalnie krzychu14 i napisał, że wagon 492 spalił się w czerwcu na linii 6. 492 prawdopodobnie jest na warsztacie, a 493 szabrują na placu.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#133 Post autor: Boguś » 31 gru 2007, 13:43

ff pisze:
Peter pisze:Czy ktoś wie co się dzieje ze składem #492+493 ?
Dawno tych kolesi nie widziałem. :alien:
Na forum WPK zarejestrował się specjalnie krzychu14 i napisał, że wagon 492 spalił się w czerwcu na linii 6. 492 prawdopodobnie jest na warsztacie, a 493 szabrują na placu.
i cytuję dalej krzycha14:
Specjalnie dla Petera.Po rozmowie z kolegą z wozowni okazuje się,że jeszcze dlugo tego składu nie zobaczymy. Feralnego dnia bowiem nastąpiło zwarcie w obwodzie niskiego napięcia co spowodowało pożar. W efekcie pożar objął całą szafę bezpiecznikową a następnie zapaliły się kable biegnące pod podłogą.
Niestety, z #492+493 jest gorzej niż myślałem :(

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#134 Post autor: Peter » 02 sty 2008, 10:07

Należą się podziękowania dla krzycha14. :brawa:

Kurcze, bardzo szkoda mi tego składu. To był jeden z moich ulubionych. Pamiętam jak jeszcze jeździł w reklamie Gullfiber. :(
Widać niestety jak bardzo zaniedbane są nasze wagony i jaki jest stan instalacji elektrycznej w wielu z nich...
#492+493 mimo, że to rocznik 1992 (podmiana pudeł poprzedników z 1977r.) był dość mocno eksploatowany.

Bardzo niedobrze również, że rozszabrowują #493. :/

Zły jest ogólnie stan wagonów z Będzina. Ostatnio jechałem 105N #536. Jest strasznie zapuszczony...
Ładne są wagony po ZUR takie jak np. :arrow: #511

W Gliwicach dużo się poprawiło. Wagony są wewnątrz przynajmniej regularnie malowane i jak wiemy wiele z nich już przeszło naprawy w ZUR.
*SDIP (U.N.O.)

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#135 Post autor: ff » 02 sty 2008, 15:40

Peter pisze:To był jeden z moich ulubionych. Pamiętam jak jeszcze jeździł w reklamie Gullfiber. :(
Nie jeździł w tej reklamie. Gulfibera miał 495+496 i to już po remoncie.
Peter pisze: #492+493 mimo, że to rocznik 1992 (podmiana pudeł poprzedników z 1977r.) był dość mocno eksploatowany.
Dwie rzeczy w nim były nietypowe w porównaniu do innych bytomskich wagonów. Otwieranie drzwi na górze na obudowie mechanizmów drzwiowych (jak w Gliwicach). Do 1998 roku w wagonie 492 :!: z tyłu była kaseta na podłużną tablicę.

rzelfix
Posty: 829
Rejestracja: 11 lis 2006, 23:18
Lokalizacja: GOP

#136 Post autor: rzelfix » 02 sty 2008, 16:04

ff pisze:
Peter pisze: #492+493 mimo, że to rocznik 1992 (podmiana pudeł poprzedników z 1977r.) był dość mocno eksploatowany.
Dwie rzeczy w nim były nietypowe w porównaniu do innych bytomskich wagonów. Otwieranie drzwi na górze na obudowie mechanizmów drzwiowych (jak w Gliwicach). Do 1998 roku w wagonie 492 :!: z tyłu była kaseta na podłużną tablicę.
Także nietypowo jak na Bytom, w wagonie #493 po lewej stronie druga i przedostatnia szyba nie były otwierane. :)

hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#137 Post autor: hanys76 » 02 sty 2008, 20:42

Dziś pojawił się na trasie skład 691+689 . Rano widziałem go na ciągu Zawodzie-Plac Wolności. Widac w końcu go naprawili.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#138 Post autor: Peter » 07 sty 2008, 17:30

Wydaje mi się, że #313+314 miał wymieniane drzwi, bo ma żółte rurki. Całkiem możliwe, że wykorzystano do tego celu drzwi z wozu #782. :mruga:
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#139 Post autor: luki » 09 sty 2008, 13:57

Wczoraj dość ciekawa przejażdżkę miałem składem #564+565 w Gliwicach. W pierwszym wagonie pierwsze drzwi były zdefektowane. Z tej uwagi podczas jazdy lubiły sie do połowy otwierać zapewniając wietrzenie całego wagony, a zwłaszcza pasażerów siedzących po prawej stronie na przodzie. Takie coś może by było praktyczne w lecie ale teraz :eye:
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Przemo
Posty: 688
Rejestracja: 22 sie 2007, 22:28
Lokalizacja: Knurów

#140 Post autor: Przemo » 09 sty 2008, 17:37

W #316 pierwsze drzwi reagowały na zamknięcie dopiero po kilkunastu sekundach gdy motorniczy przełączył przełącznik. :roll: . Luki widziałeś że #564 miał mały remont :santa: . Dodano mu do kół te nakładki. Nie wiecie co sie dzieje z moim #379?

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#141 Post autor: luki » 10 sty 2008, 12:34

Przemo pisze:W #316 pierwsze drzwi reagowały na zamknięcie dopiero po kilkunastu sekundach gdy motorniczy przełączył przełącznik. :roll: . Luki widziałeś że #564 miał mały remont :santa: . Dodano mu do kół te nakładki. Nie wiecie co sie dzieje z moim #379?
Zdaje się chodzi Ci o te połówki rurek PCV na kołach będące w ramach chlapaczy i w gustownym kolorze niebieskim. Tak widziałem je, oraz to że przy składziku coś robiono, bo jak wsiadałem to zwróciłem uwagę na stan blacharki i malowania. Niestety z pierwszymi drzwiami to się nie postarali.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Przemo
Posty: 688
Rejestracja: 22 sie 2007, 22:28
Lokalizacja: Knurów

#142 Post autor: Przemo » 10 sty 2008, 15:30

luki pisze:Zdaje się chodzi Ci o te połówki rurek PCV na kołach będące w ramach chlapaczy i w gustownym kolorze niebieskim
Tak właśnie oto. Trochę teraz bardziej kręcom mnie busy więc mogłem pozapominać o nie których rzeczach :eye:

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#143 Post autor: luki » 11 sty 2008, 16:40

To co jest w końcu z #492, bo z ostatnich postów wynika że jest odstawiony, a w dniu 02.01 hanys pisał że był widziany na 36... pogubiłem się trochę... :o:
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#144 Post autor: Peter » 11 sty 2008, 16:41

Możliwe, że jednak hanys76 pomylił go z #482. :mruga:
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#145 Post autor: Peter » 17 sty 2008, 20:06

Dzisiaj jechałem #313+314. Nie wiem jak oni ten skład zrobili, ale wyraźnie wywalało stycznik liniowy w #313. Jak się coś nie spali w tym wagonie to będzie dobrze... :roll: Z przetwornicą też coś nie jest w porządku.
Ostatni raz z takim "wywalaniem" spotkałem się w jakimś gliwickim składzie kilka lat temu i ponad dwa lata temu w Gdańsku w składzie #1279+1280. Wtedy pamiętam waliło ostro i można się było tym hukiem nieźle wystraszyć. :twisted:
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#146 Post autor: Boguś » 17 sty 2008, 20:09

Peter pisze:Dzisiaj jechałem #313+314. Nie wiem jak oni ten skład zrobili, ale wyraźnie wywalało stycznik liniowy w #313. Jak się coś nie spali w tym wagonie to będzie dobrze... Z przetwornicą też coś nie jest w porządku.
Na Zawodziu ten skład tylko odmalowali i wymienili mu przednie i tylne migacze. Poza tym w fatalnym stanie jest blacharka w #726+727.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#147 Post autor: Peter » 17 sty 2008, 20:11

Co z tego, że odmalują wagon jak są zwarcia w elektryce... :-|
Powinno się tego typu awarie usuwać a jak wywala liniowy to jest dość poważna sprawa.
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#148 Post autor: Boguś » 17 sty 2008, 20:22

Peter pisze:Co z tego, że odmalują wagon jak są zwarcia w elektryce...
Powinno się tego typu awarie usuwać a jak wywala liniowy to jest dość poważna sprawa.
Nie jechałem jeszcze tym składem, więc nie wiem od kiedy ma takie objawy. Możliwe, że dopiero teraz zaczęło mu wywalać.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#149 Post autor: Peter » 17 sty 2008, 20:24

Dziwię się bardzo jak oni szkolą motorniczych, skoro nie zwracają potem uwagi na takie rzeczy i jadą dalej... :shock:
Coś nie jest do końca w porządku właściwie od czasu odmalowania.
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Przemo
Posty: 688
Rejestracja: 22 sie 2007, 22:28
Lokalizacja: Knurów

#150 Post autor: Przemo » 17 sty 2008, 21:22

#652 mocno szarpie przy hamowaniu i rozpędzaniu.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości