Stan stopiątek
Nie sądzisz chyba, że zauważenie przez któregoś z forumowiczów działających gadaczek i wyświetlacza raz na parę miesięcy świadczy o "odbudowie systemu". Z tego co się orientuję, to żadnych starań w tym kierunku się nie prowadzi. Parę kart zostało sprawnych i być może jak ktoś ma do nich dostęp (np. dyspozytor) to ich sobie używa i nic ponadto niestety
Ruszył się #693.
Trafił do hali napraw, skąd już wyjechał #329 po podobnych pracach jak #328. Co do tego czy już kursuje to nie wiem.
Możliwe że teraz w końcu może się wezmą za #693.
A #694 dziś straszy na 14.
Trafił do hali napraw, skąd już wyjechał #329 po podobnych pracach jak #328. Co do tego czy już kursuje to nie wiem.
Możliwe że teraz w końcu może się wezmą za #693.
A #694 dziś straszy na 14.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Zastanawia mnie, co się dzieje z odstawionym od kilku dni #314. Mam osobista sympatię do tego składu, ponieważ są to najstarsze jeżdżące wagony 105N. Przeczuwam dwie rzeczy:
1. Wersja optymistyczna - wreszcie zdejmują tę paskudna reklamę i nakładają piękne czerwono - kremowe barwy TŚ
2. Wersja pesymistyczna - #314 i wkrótce #313 przejdą do historii...
Oczywiście są to moje domysły, niczym nie podparte. Może ktoś wie, co sie dzieje z #314 ?
Korzystając z okazji - jak się miewają prace przy #791? Na TWB widać, że został rozebrany i wszystko wskazuje, że zaczęli przy nim grzebać. Wie ktoś jaki jest postęp prac?
Pozdrawiam
1. Wersja optymistyczna - wreszcie zdejmują tę paskudna reklamę i nakładają piękne czerwono - kremowe barwy TŚ
2. Wersja pesymistyczna - #314 i wkrótce #313 przejdą do historii...
Oczywiście są to moje domysły, niczym nie podparte. Może ktoś wie, co sie dzieje z #314 ?
Korzystając z okazji - jak się miewają prace przy #791? Na TWB widać, że został rozebrany i wszystko wskazuje, że zaczęli przy nim grzebać. Wie ktoś jaki jest postęp prac?
Pozdrawiam
Obawiam się, że masz rację.Peter pisze:Miejmy nadzieję, że #314 powróci, chociaż wspominałem już że ma całą krzywą podłogę z przodu w środku co może oznaczać, że się zaczął rozpadać ze starości po prostu...
Akurat w tym przypadku jestem przeciwny zamontowaniu w #313 połówkowego pantografu.luki pisze:Ja bym preferował zdjęcie reklamy i odpicowanie. A potem to samo z #313 + OTK-2
marzenia
Nie wiem, gdzie można było wsadzić ten wątek, więc napiszę o tym tutaj.
Chodzi o zdjęcie autorstwa kol. Slavco: http://tram-silesia.pl/pub/slavco_Gliwi ... CF5844.JPG
Nic mi nie wiadomo, żeby #425 po przejściu do Gliwic był połączony w skład z innym wagonem - tak przynajmniej wnioskuję ze zdjęcia. Nie obserwuję wydarzeń z Gliwic, ale czy ten stan rzeczy trwa już długo? No i jaki numer ma drugi wagon?
Chodzi o zdjęcie autorstwa kol. Slavco: http://tram-silesia.pl/pub/slavco_Gliwi ... CF5844.JPG
Nic mi nie wiadomo, żeby #425 po przejściu do Gliwic był połączony w skład z innym wagonem - tak przynajmniej wnioskuję ze zdjęcia. Nie obserwuję wydarzeń z Gliwic, ale czy ten stan rzeczy trwa już długo? No i jaki numer ma drugi wagon?
#425 nie jeździ w składzie...rzelfix pisze:Nie wiem, gdzie można było wsadzić ten wątek, więc napiszę o tym tutaj.
Chodzi o zdjęcie autorstwa kol. Slavco: http://tram-silesia.pl/pub/slavco_Gliwi ... CF5844.JPG
Nic mi nie wiadomo, żeby #425 po przejściu do Gliwic był połączony w skład z innym wagonem - tak przynajmniej wnioskuję ze zdjęcia. Nie obserwuję wydarzeń z Gliwic, ale czy ten stan rzeczy trwa już długo? No i jaki numer ma drugi wagon?
Też się zastanawiałem, czy ten drugi wagon jest podpięty do #425, ale jesli nawet, to raczej nie jeżdżą w składzie.
Patrząc na moje zdjęcia z kwietnia br., to jeśli #589 jest nadal odstawiony, to na zdjęciu może być on.
Prawdopodobnie dlatego, że brał udział w wypadku.Boguś pisze:Stoją zbyt blisko siebie.DW pisze:Też się zastanawiałem, czy ten drugi wagon jest podpięty do #425, ale jesli nawet, to raczej nie jeżdżą w składzie.
A zauważyliście, że #425 ma zapląbowane wszystkie boczne klapy.
A co do 313-314, o ile jeszcze tego nikt nie zauważył: od wczoraj (lub dzisiaj) na linii - a barwy zakładowe
To bardzo dobra wiadomość . Z dwóch nawet względów:A co do 313-314, o ile jeszcze tego nikt nie zauważył: od wczoraj (lub dzisiaj) na linii - a barwy zakładowe
1. Najstarsze stopiątki świata jednak nie idą do kasacji - o co się obawialiśmy ( co prawda jest to zapewne nieuniknione w bliskiej przyszłości ze względu na ich zły stan techniczny i przyjazd składów z Krakowa - chyba, że za długim postojem tego składu kryje się nie tylko odmalowanie ale i jakieś inne prace )
2. Wreszcie zdjęli tą paskudną reklamę, nie dosć że ohydnie zaprojektowaną, to jeszcze zabrudzoną i odartą
Pozdrawiam
A będziński #424 jeszcze wozi Telegrosika i ja się z tego cieszę, bo dzięki reklamie można z daleka rozpoznać jaki to wagon (a reklam jest już coraz mniej) no i "telegrosikiem" jeździłem codziennie przez prawie rok (jakieś 2 lata temu )kar23 pisze:To bardzo dobra wiadomość . Z dwóch nawet względów:A co do 313-314, o ile jeszcze tego nikt nie zauważył: od wczoraj (lub dzisiaj) na linii - a barwy zakładowe
...
2. Wreszcie zdjęli tą paskudną reklamę, nie dosć że ohydnie zaprojektowaną, to jeszcze zabrudzoną i odartą
Większość reklam jest zabrudzonych i poobdzieranych, więc to akurat nic nadzwyczajnego. A ohydnych reklam to chyba jeszcze nie widziałeś...
Na Zawodziu wystawiony przed halami jest #693. Nadal przy nim nic nie jest robione, wygląda gorzej niż co ostatnio. Mam wrażenie że z tras znikł też #694 ale mogłem go nie widzieć.
Uszkodzone po stłuczkach są: #772 i #590.
Wagon #772 ma obtarty cały lewy bok na przodzie.
#590 został uderzony w lewy tylny bok. Podobno zderzyły się ze sobą, dziwnie to trochę wygląda...
Na torze alei kasacyjnej stoją dalej 102-jki takie jak #119, #163, czy spalony #168. Wśród nich także #597 i #696 nadal gniją.
Na przodzie zajezdni pojawiła się jakaś rozebrana stopiątka. Możliwe że to wyszabrowany #782 ale nie jestem pewny.... w tej chwili nie mam czasu się przyglądać, a i tak nie widać numerka.
Za fotki dzięki dla Marbesa.
Uszkodzone po stłuczkach są: #772 i #590.
Wagon #772 ma obtarty cały lewy bok na przodzie.
#590 został uderzony w lewy tylny bok. Podobno zderzyły się ze sobą, dziwnie to trochę wygląda...
Na torze alei kasacyjnej stoją dalej 102-jki takie jak #119, #163, czy spalony #168. Wśród nich także #597 i #696 nadal gniją.
Na przodzie zajezdni pojawiła się jakaś rozebrana stopiątka. Możliwe że to wyszabrowany #782 ale nie jestem pewny.... w tej chwili nie mam czasu się przyglądać, a i tak nie widać numerka.
Za fotki dzięki dla Marbesa.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
To raczej #693 idzie do kasacjiluki pisze:Na Zawodziu wystawiony przed halami jest #693. Nadal przy nim nic nie jest robione, wygląda gorzej niż co ostatnio. Mam wrażenie że z tras znikł też #694 ale mogłem go nie widzieć.
Wydawało mi się, że #772 widziałem dzisiaj na 132luki pisze:Uszkodzone po stłuczkach są: #772 i #590.
Wagon #772 ma obtarty cały lewy bok na przodzie.
Jest to ex. wagon doczepny, widać jedną cyfrę na tylnej ścianie:7. To jest #782, nic innego nie przychodzi mi do głowy.luki pisze:Na przodzie zajezdni pojawiła się jakaś rozebrana stopiątka. Możliwe że to wyszabrowany #782 ale nie jestem pewny.... w tej chwili nie mam czasu się przyglądać, a i tak nie widać numerka.
Za fotki dzięki dla Marbesa.
Oby nie Zarowno #693 jak i #694 są fajnymi wagonami i fajnie jakby w ZUR albo na Zawodziu odświezyli by je i by ponownie je spieli a to są chyba jedynie marzeniaBoguś pisze:To raczej #693 idzie do kasacji
Ostatnio zmieniony 31 gru 2007, 11:13 przez bumbus, łącznie zmieniany 1 raz.
Mnie również się tak dzisiaj wydawało, czyli wychodzi na to, że się nam jednak nie wydawało. :mryellow:Boguś pisze: Wydawało mi się, że #772 widziałem dzisiaj na 132.
Coś wagony #69x nie mają szczęścia... ale są w dość kiepskim stanie trzeba przyznać no może poza #691, #692 i #699.bumbus pisze:Zarowno #693 jak i #694 są fajnymi wagonami i fajnie jakby w ZUR albo na Zawodziu odświezyli by jes i by ponownie jes spieli a to są chyba jedynie marzenia
Ostatnio zmieniony 19 gru 2007, 21:19 przez Peter, łącznie zmieniany 1 raz.
*SDIP (U.N.O.)
Dokładnie, w trzy tygodnie mogli już je naprawić. Zwłaszcza że uszkodzenia były tylko powierzchowne.DW pisze:Z EXIF wynika, że zdjęcia są z 3 grudnia, a w tym czasie pewnie zdążyli go już połatać.Peter pisze:Mnie również się tak dzisiaj wydawało, czyli wychodzi na to, że się nam jednak nie wydawało. :mryellow:Boguś pisze: Wydawało mi się, że #772 widziałem dzisiaj na 132.
EDYCJA
Dnia 08 grudnia i 09 grudnia, ja i Bumbus odnotowaliśmy #772 na trasie, czyli musieli to zrobić.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
i cytuję dalej krzycha14:ff pisze:Na forum WPK zarejestrował się specjalnie krzychu14 i napisał, że wagon 492 spalił się w czerwcu na linii 6. 492 prawdopodobnie jest na warsztacie, a 493 szabrują na placu.Peter pisze:Czy ktoś wie co się dzieje ze składem #492+493 ?
Dawno tych kolesi nie widziałem. :alien:
Niestety, z #492+493 jest gorzej niż myślałemSpecjalnie dla Petera.Po rozmowie z kolegą z wozowni okazuje się,że jeszcze dlugo tego składu nie zobaczymy. Feralnego dnia bowiem nastąpiło zwarcie w obwodzie niskiego napięcia co spowodowało pożar. W efekcie pożar objął całą szafę bezpiecznikową a następnie zapaliły się kable biegnące pod podłogą.
Należą się podziękowania dla krzycha14. :brawa:
Kurcze, bardzo szkoda mi tego składu. To był jeden z moich ulubionych. Pamiętam jak jeszcze jeździł w reklamie Gullfiber.
Widać niestety jak bardzo zaniedbane są nasze wagony i jaki jest stan instalacji elektrycznej w wielu z nich...
#492+493 mimo, że to rocznik 1992 (podmiana pudeł poprzedników z 1977r.) był dość mocno eksploatowany.
Bardzo niedobrze również, że rozszabrowują #493. :/
Zły jest ogólnie stan wagonów z Będzina. Ostatnio jechałem 105N #536. Jest strasznie zapuszczony...
Ładne są wagony po ZUR takie jak np. #511
W Gliwicach dużo się poprawiło. Wagony są wewnątrz przynajmniej regularnie malowane i jak wiemy wiele z nich już przeszło naprawy w ZUR.
Kurcze, bardzo szkoda mi tego składu. To był jeden z moich ulubionych. Pamiętam jak jeszcze jeździł w reklamie Gullfiber.
Widać niestety jak bardzo zaniedbane są nasze wagony i jaki jest stan instalacji elektrycznej w wielu z nich...
#492+493 mimo, że to rocznik 1992 (podmiana pudeł poprzedników z 1977r.) był dość mocno eksploatowany.
Bardzo niedobrze również, że rozszabrowują #493. :/
Zły jest ogólnie stan wagonów z Będzina. Ostatnio jechałem 105N #536. Jest strasznie zapuszczony...
Ładne są wagony po ZUR takie jak np. #511
W Gliwicach dużo się poprawiło. Wagony są wewnątrz przynajmniej regularnie malowane i jak wiemy wiele z nich już przeszło naprawy w ZUR.
*SDIP (U.N.O.)
Nie jeździł w tej reklamie. Gulfibera miał 495+496 i to już po remoncie.Peter pisze:To był jeden z moich ulubionych. Pamiętam jak jeszcze jeździł w reklamie Gullfiber.
Dwie rzeczy w nim były nietypowe w porównaniu do innych bytomskich wagonów. Otwieranie drzwi na górze na obudowie mechanizmów drzwiowych (jak w Gliwicach). Do 1998 roku w wagonie 492 z tyłu była kaseta na podłużną tablicę.Peter pisze: #492+493 mimo, że to rocznik 1992 (podmiana pudeł poprzedników z 1977r.) był dość mocno eksploatowany.
Także nietypowo jak na Bytom, w wagonie #493 po lewej stronie druga i przedostatnia szyba nie były otwierane.ff pisze:Dwie rzeczy w nim były nietypowe w porównaniu do innych bytomskich wagonów. Otwieranie drzwi na górze na obudowie mechanizmów drzwiowych (jak w Gliwicach). Do 1998 roku w wagonie 492 z tyłu była kaseta na podłużną tablicę.Peter pisze: #492+493 mimo, że to rocznik 1992 (podmiana pudeł poprzedników z 1977r.) był dość mocno eksploatowany.
Wczoraj dość ciekawa przejażdżkę miałem składem #564+565 w Gliwicach. W pierwszym wagonie pierwsze drzwi były zdefektowane. Z tej uwagi podczas jazdy lubiły sie do połowy otwierać zapewniając wietrzenie całego wagony, a zwłaszcza pasażerów siedzących po prawej stronie na przodzie. Takie coś może by było praktyczne w lecie ale teraz :eye:
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Zdaje się chodzi Ci o te połówki rurek PCV na kołach będące w ramach chlapaczy i w gustownym kolorze niebieskim. Tak widziałem je, oraz to że przy składziku coś robiono, bo jak wsiadałem to zwróciłem uwagę na stan blacharki i malowania. Niestety z pierwszymi drzwiami to się nie postarali.Przemo pisze:W #316 pierwsze drzwi reagowały na zamknięcie dopiero po kilkunastu sekundach gdy motorniczy przełączył przełącznik. . Luki widziałeś że #564 miał mały remont :santa: . Dodano mu do kół te nakładki. Nie wiecie co sie dzieje z moim #379?
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Dzisiaj jechałem #313+314. Nie wiem jak oni ten skład zrobili, ale wyraźnie wywalało stycznik liniowy w #313. Jak się coś nie spali w tym wagonie to będzie dobrze... Z przetwornicą też coś nie jest w porządku.
Ostatni raz z takim "wywalaniem" spotkałem się w jakimś gliwickim składzie kilka lat temu i ponad dwa lata temu w Gdańsku w składzie #1279+1280. Wtedy pamiętam waliło ostro i można się było tym hukiem nieźle wystraszyć.
Ostatni raz z takim "wywalaniem" spotkałem się w jakimś gliwickim składzie kilka lat temu i ponad dwa lata temu w Gdańsku w składzie #1279+1280. Wtedy pamiętam waliło ostro i można się było tym hukiem nieźle wystraszyć.
*SDIP (U.N.O.)
Na Zawodziu ten skład tylko odmalowali i wymienili mu przednie i tylne migacze. Poza tym w fatalnym stanie jest blacharka w #726+727.Peter pisze:Dzisiaj jechałem #313+314. Nie wiem jak oni ten skład zrobili, ale wyraźnie wywalało stycznik liniowy w #313. Jak się coś nie spali w tym wagonie to będzie dobrze... Z przetwornicą też coś nie jest w porządku.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości