Krakowskie stopiątki w GOPie

Dyskusje o wagonach serii Konstal 105N i pochodnych.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#301 Post autor: Boguś » 26 sie 2008, 21:08

Mika0005 pisze:Na forum WPK zostało napisane że w Krakowie wagonów 111N nie ma, więc może są już na Śląsku.
Pewnie je szykują do ruchu liniowego.

rzelfix
Posty: 829
Rejestracja: 11 lis 2006, 23:18
Lokalizacja: GOP

#302 Post autor: rzelfix » 26 sie 2008, 22:04

W ruchu jest już jeden z bytomskich ex. krakusów - #276.

Awatar użytkownika
Wiroos
Posty: 114
Rejestracja: 14 cze 2008, 10:02
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#303 Post autor: Wiroos » 27 sie 2008, 14:50

Dziś na stan weszły wagony #277 i #281. Służbę u Was rozpoczęły na pociągach 121 i 123. Jednak już przed 14:00 wagon #281 zjechał do zajezdni.

Ciekawostek ciąg dalszy:
Dziś zamontowane zostały kasowniki do wagonu #282 (ex MPK #867). Nie będzie za to wagonu nr #140. Uwzględniając to co już kiedyś pisałem, to resztę możecie sobie sami dopowiedzieć :)

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#304 Post autor: ff » 27 sie 2008, 15:02

Wiroos pisze:Dziś zamontowane zostały kasowniki do wagonu #282 (ex MPK #867). Nie będzie za to wagonu nr #140. Uwzględniając to co już kiedyś pisałem, to resztę możecie sobie sami dopowiedzieć :)
Hmm, ale 140L to miał być 869. Także trochę pokręcone. 282 to będzie doczepa do 262?

Awatar użytkownika
Wiroos
Posty: 114
Rejestracja: 14 cze 2008, 10:02
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#305 Post autor: Wiroos » 27 sie 2008, 15:52

ff pisze:Hmm, ale 140L to miał być 869.
Wygląda na to, że #139 to będzie ex. #869.
ff pisze:282 to będzie doczepa do 262?
Bingo :idea: Będzie składzik #262+282.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#306 Post autor: ff » 27 sie 2008, 20:21

Wiroos pisze:Bingo :idea: Będzie składzik #262+282.
A co z malowaniem? Dostanie od razu reklamę Selgrosa? A może na razie przynajmniej nie będzie przemalowywany w zakładowe?

Awatar użytkownika
Wiroos
Posty: 114
Rejestracja: 14 cze 2008, 10:02
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#307 Post autor: Wiroos » 27 sie 2008, 21:44

Ma dostać reklamę zanim wyjedzie. W końcu podkład jest już niebieski.

Awatar użytkownika
Wiroos
Posty: 114
Rejestracja: 14 cze 2008, 10:02
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#308 Post autor: Wiroos » 31 sie 2008, 10:04

Sprawa z #282 się nieco wyjaśniła. Będzie skład #262+282, ale będą to krakowskie numery #883+869 (a nie #883+867 jak sugerowałem wcześniej). Przyszły wagon nauki jazdy #139 to będzie ex. MPK #867, zgodnie z pierwotnymi planami.
Zresztą tak jest nawet logiczniej, bo nasz #867 ma w pełni wyposażoną kabinę, a #869 już nie (jeździł jako drugi w ufoku #867+869+868).

Marcin
Posty: 1860
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze

#309 Post autor: Marcin » 05 wrz 2008, 12:28

Ja z kolei mam pytanie,mianowicie jeśli planuje się dalsze zakupy 105-tek to w jaki sposób będzie się je numerować.Przedział wolnych numerów z tego co wiem jest do #300,a jeśli wyczerpie się ten limit będą numerowane od #818 w górę ?.Czy może odziedziczą numery po kasowanych wagonach ?.

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#310 Post autor: luki » 05 wrz 2008, 14:28

Marcin pisze:Ja z kolei mam pytanie,mianowicie jeśli planuje się dalsze zakupy 105-tek to w jaki sposób będzie się je numerować.
W tym roku już raczej nic nie będzie
Marcin pisze:Przedział wolnych numerów z tego co wiem jest do #300,a jeśli wyczerpie się ten limit będą numerowane od #818 w górę ?.Czy może odziedziczą numery po kasowanych wagonach ?.
Ja bardziej bym obstawał na obsadzanie ich w przedziale 200-249, lub począwszy od 300 po wolnych numerach. Wszystko oczywiście jako odpowiednio "kolejne" obsady danych numerów.
Ale spokojnie , mamy jeszcze wolne numerki dla 17 wozów.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Wiroos
Posty: 114
Rejestracja: 14 cze 2008, 10:02
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#311 Post autor: Wiroos » 05 wrz 2008, 14:50

luki pisze:W tym roku już raczej nic nie będzie
Prawdopodobnie będą 4 wagony, ale nie wiem czy one zdążą przyjść jeszcze w tym roku. Numerów ich nie znam, ale raczej to będą te, które stoją bezczynnie w Podgórzu. Musiałbym się przejść i zobaczyć co tam stoi.

Co do wolnych numerów - nie zapominajcie, że #756K nie ma swojego docelowego numerka z zakresu #2xx. Raczej wątpliwe jest, żeby ten wagon szedł z powrotem do nas.

Marcin
Posty: 1860
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze

#312 Post autor: Marcin » 05 wrz 2008, 14:52

Wiroos pisze:Co do wolnych numerów - nie zapominajcie, że #756K nie ma swojego docelowego numerka z zakresu #2xx. Raczej wątpliwe jest, żeby ten wagon szedł z powrotem do nas.
No wątpię żeby go chcieli w takim stanie ;].A ciekawi mnie czy #789 jednak do nas wróci czy nie.

Awatar użytkownika
Wiroos
Posty: 114
Rejestracja: 14 cze 2008, 10:02
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#313 Post autor: Wiroos » 05 wrz 2008, 14:56

Hmm... chyba póki co #789 zostaje u nas. Wszystkie bombardiery co prawda zmontowane, ale tyrystor pewnie przydaje się do przetaczania np. wiedeńców przygotowywanych do ruchu.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#314 Post autor: ff » 17 wrz 2008, 13:17

Stroszek uruchomił już skład 276+278. Jeździ dziś na 19 :)

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#315 Post autor: Boguś » 17 wrz 2008, 18:14

Dzisiaj jechałem składem #262+282 i zauważyłem, że podczas gwałtowniejszego hamowania włącza się sygnał zamykania drzwi i zapalają się dwie lampki ostrzegawcze.

#262 ma nadal przetwornicę statyczną.

Awatar użytkownika
Wiroos
Posty: 114
Rejestracja: 14 cze 2008, 10:02
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#316 Post autor: Wiroos » 17 wrz 2008, 19:38

Z tego co pamiętam w #282 coś jest powalone z elektryką. Kiedyś nie dało się włączyć oświetlenia wewnętrznego przy włączonej przetwornicy...

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#317 Post autor: Peter » 17 wrz 2008, 22:46

ff pisze:Stroszek uruchomił już skład 276+278. Jeździ dziś na 19 :)
Widziałem ten skład na Pl. Miarki około 16:20, więc pasuje poc. 1907. Nieco się zdziwiłem, bo myślałem, że zrobią jednak z nich solówki. ;)
*SDIP (U.N.O.)

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#318 Post autor: ff » 19 wrz 2008, 15:13

Jesli chodzi o dach wagonu 278 to wygląda jak środkowy wagon trójskładu. Kabel z "grzybkiem" poprowadzony jest więc również na koniec wozu.

Awatar użytkownika
Wiroos
Posty: 114
Rejestracja: 14 cze 2008, 10:02
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#319 Post autor: Wiroos » 19 wrz 2008, 20:47

ff pisze:Jesli chodzi o dach wagonu 278 to wygląda jak środkowy wagon trójskładu. Kabel z "grzybkiem" poprowadzony jest więc również na koniec wozu.
Jako środkowego to sobie #855 akurat nie przypominam, ale jeździł w wielu konfiguracjach jako pierwszy i trzeci.

#864+865+855
#855+903+904
#855+845+886
#855+865+866
A dawno dawno temu nawet zdarzył się taki skład: #1515+855

Za to Wasz obecny #282 jest środkowym wagonem byłego ufoka #867+869+868

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#320 Post autor: ff » 19 wrz 2008, 20:53

Wiroos pisze:Za to Wasz obecny #282 jest środkowym wagonem byłego ufoka #867+869+868
On akurat ma okablowanie pozdejmowane (podobnie jak 250+251 i 254+255), ale nasadki i bolce zostały.

Natomiast jeden z krakusów ma całkiem gładki dach, ale widać wyraźnie ciemne ślady, że istniała kiedyś instalacja do przeprowadzenia kabla do tyłu. Tak ma 279+280. Też jakaś ufokowa przeszłość?

Awatar użytkownika
Wiroos
Posty: 114
Rejestracja: 14 cze 2008, 10:02
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#321 Post autor: Wiroos » 19 wrz 2008, 22:33

ff pisze:Natomiast jeden z krakusów ma całkiem gładki dach, ale widać wyraźnie ciemne ślady, że istniała kiedyś instalacja do przeprowadzenia kabla do tyłu. Tak ma 279+280. Też jakaś ufokowa przeszłość?
Owszem, to byłe pierwsze wagony ufoka #856+857+858.

Marcin
Posty: 1860
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze

#322 Post autor: Marcin » 24 paź 2008, 13:24

Na Śląsk jadą kolejne Krakusy są to:903,904,905,906,907,908

Jak użytkownicy z Krakowa na forum WPK piszą wagon #904 już u nas jest a #903 niebawem wyjedzie z Krakowa.

Chociaż coś mi się nie zgadza bo #905 już jest u nas jako #281 więc może oni się pomylili dla pewności dam cytat:
Wagon #904 dzisiaj widziany był w okolicach godziny 11:30 na lawecie.
Czyżby jechał do Was???
mamy jeszcze odstawione 903,905,906,907,908

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#323 Post autor: Peter » 24 paź 2008, 20:44

W sumie to zaskakująca informacja, bo miało się skończyć na 20 wagonach w tym roku i wykupie 2 sztuk (#459K=>#256 i #470K=>#259). :o:
Równie dobrze mogli wieźć na lawecie #904 po prostu na złom...
Co do #905 to racja, on praktycznie cały czas pomyka na linii 12 jako #281.
Ostatnio zmieniony 24 paź 2008, 20:48 przez Peter, łącznie zmieniany 1 raz.
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#324 Post autor: luki » 24 paź 2008, 20:47

Może postanowili przyśpieszyć realizacje kolejnych dostaw bo jak widać taboru brakuje, teraz wozy idą na modernizacje, zbliża się zima, i tak już na Zawodziu dość rozbitków stoi.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#325 Post autor: Peter » 24 paź 2008, 20:57

Może tak dla naszego użytku zrobię podsumowanie zakupionych dotychczas 20 krakowskich wagonów 105Na w 2008r. (w nawiasach ostatnio noszone numery krakowskie):

Wagony liniowe:
#264+265 (#701+702) – nr fabr. 583+582, rok prod. 1977+1977 => RK-2 Katowice
#266 (#441) – nr fabr. 1512, rok prod. 1982 => RK-3 Gliwice
#267 (#440) – nr fabr. 1511, rok prod. 1982 => RK-3 Gliwice
#268+269 (#732+733) – nr fabr. 1587+1589, rok prod. 1983+1983 => RK-2 Katowice
#270+271 (#879+880) – nr fabr. 2271+2272, rok prod. 1986+1986 => RK-2 Katowice
#272+273 (#887+888) – nr fabr. 2484+2488, rok prod. 1987+1987 => RK-3 Bytom
#274+275 (#891+892) – nr fabr. 2486+2493, rok prod. 1987+1987 => RK-1 Będzin
#276+278 (#725+855) – nr fabr. 1092+2247, rok prod. 1980+1986 => RK-3 Bytom
#277 (#805) – nr fabr. 2021, rok prod. 1985 => RK-2 Katowice
#279+280 (#856+857) – nr fabr. 2248+2249, rok prod. 1986+1986 => RK-1 Będzin
#281 (#905) – nr fabr. 2501, rok prod. 1987 => RK-2 Katowice
#262*+282 (#883+869) – nr fabr. 2478+2261, rok prod. 1987+1986 => RK-2 Katowice

* - wagon zakupiony w 2006r.

Nauka jazdy:
#139 (#867) - nr fabr. 2259, rok prod. 1986 - tutaj jeszcze do końca nie wiadomo co się z tym wagonem dzieje obecnie
luki pisze:Może postanowili przyśpieszyć realizacje kolejnych dostaw bo jak widać taboru brakuje, teraz wozy idą na modernizacje, zbliża się zima, i tak już na Zawodziu dość rozbitków stoi.
Mam dokładnie te same przemyślenia (pisałem właśnie podobnie już na WPK), ale chyba trudno mieć inne patrząc na ciężką sytuację taborową, zresztą już tradycyjnie ciężką. :eye:

W #268+269 grzebano przy przetwornicach obu wagonów. Teraz pracują głośniej. Wcześniej miały jakieś sterowanie co było słychać po ograniczonych obrotach, ale coś się chyba to zepsuło i postanowiono z tego zrezygnować.
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Wiroos
Posty: 114
Rejestracja: 14 cze 2008, 10:02
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#326 Post autor: Wiroos » 25 paź 2008, 10:18

Marcin pisze:Jak użytkownicy z Krakowa na forum WPK piszą wagon #904 już u nas jest a #903 niebawem wyjedzie z Krakowa.
Jeśli to pisał niejaki Jurko444 to jeszcze nic nie znaczy. Nieraz już pisał "sensacyjne" wieści, które okazywały się tylko plotką.

Ale fakt faktem, mówiło się ostatnio w TŚ o kolejnych 4 wagonach z Krakowa, prawdopodobnie o #903 i #904 i jeszcze jakichś dwóch. Być może chodziło o #911+912, w których spaliła się instalacja elektryczna, ale póki co wygląda na to, że po naprawie ten skład zostaje u nas.
Peter pisze:#266 (#441) – nr fabr. 1512, rok prod. 1982 => RK-3 Gliwice
#267 (#440) – nr fabr. 1511, rok prod. 1982 => RK-3 Gliwice
#266 to jest #440, a #267 to #441. Tak tylko mi się rzuciło w oczy :)
Peter pisze:Nauka jazdy:
#139 (#867) - nr fabr. 2259, rok prod. 1986 - tutaj jeszcze do końca nie wiadomo co się z tym wagonem dzieje obecnie
Pewnie dalej stoi na Zawodziu i wyróżnia się niebieskim malowaniem. Jego tabliczka wydana przez nasze MPK leży u mnie na biurku, bo TŚ i tak jej nie chcą :)

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#327 Post autor: ff » 25 paź 2008, 12:46

Wiroos pisze:
Peter pisze:#266 (#441) – nr fabr. 1512, rok prod. 1982 => RK-3 Gliwice
#267 (#440) – nr fabr. 1511, rok prod. 1982 => RK-3 Gliwice
#266 to jest #440, a #267 to #441. Tak tylko mi się rzuciło w oczy :)
A patrzyłeś na te wagony czy to tylko korekta na podstawie listy TŚ? Bo oglądając te wagony doszliśmy do tego, że jest właśnie tak jak napisał Peter.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#328 Post autor: Peter » 25 paź 2008, 20:19

Wiroos pisze:#266 to jest #440, a #267 to #441. Tak tylko mi się rzuciło w oczy :)
Była już na ten temat dyskusja. :)
Ja nadal uważam, że #441+440 = #266+267.
Jak popatrzysz choćby na zdjęcia to wagon #267 ma grzybek z przodu razem z kablem. W #441 jest tylko podstawka pod grzybek i owszem ma ją również wagon #266 . Warto też zwrócić uwagę, że lewa rurka na flagę patrząc od przodu jest nieco skrzywiona zarówno w wagonie #441 jak i w #266. Grzejniki z przodu są tak samo przekrzywione w #441 jak w #266. Widać też, że rynienki chyba robili w #266. ;-)
Wiroos pisze:Jeśli to pisał niejaki Jurko444 to jeszcze nic nie znaczy. Nieraz już pisał "sensacyjne" wieści, które okazywały się tylko plotką.
Następne wieści to ponoć zdjęcie ze stanu składu #472+473 i przygotowywanie na załadunek na lawety po #904 i #903. :-P
Jeszcze odstawione są #906, #907 i #908 o czym już wcześniej było napisane.
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Wiroos
Posty: 114
Rejestracja: 14 cze 2008, 10:02
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#329 Post autor: Wiroos » 26 paź 2008, 11:46

ff pisze:
Wiroos pisze:
Peter pisze:#266 (#441) – nr fabr. 1512, rok prod. 1982 => RK-3 Gliwice
#267 (#440) – nr fabr. 1511, rok prod. 1982 => RK-3 Gliwice
#266 to jest #440, a #267 to #441. Tak tylko mi się rzuciło w oczy :)
A patrzyłeś na te wagony czy to tylko korekta na podstawie listy TŚ? Bo oglądając te wagony doszliśmy do tego, że jest właśnie tak jak napisał Peter.
Wzorowałem się tylko i wyłącznie na tej stronie. Ale rzeczywiście macie rację, przyjrzałem się zdjęciom, których linki zapodał Peter i wynika z nich, że na liście taboru i na TWB wozy są zamienione miejscami. Niestety nie miałem okazji ich oglądać osobiście w Gliwicach. Przepraszam za zamieszanie.

Jeśli jest możliwość to proszę o poprawienie listy taboru TŚ.
Peter pisze:Następne wieści to ponoć zdjęcie ze stanu składu #472+473 i przygotowywanie na załadunek na lawety po #904 i #903. :-P
Jeszcze odstawione są #906, #907 i #908 o czym już wcześniej było napisane.
To akurat prawda. Ponoć jednak #903 i #904 są w takim stanie, że jadą na złom, a nie do Was :P

105Na
Posty: 147
Rejestracja: 27 sty 2008, 14:34
Lokalizacja: Bytom

#330 Post autor: 105Na » 27 paź 2008, 07:57

Do nas przyjadą dwie 105Na #889 i 890 a 903 i 904 po oględzinach nie zechcieliśmy

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#331 Post autor: ff » 27 paź 2008, 08:10

Wiroos pisze:Jeśli jest możliwość to proszę o poprawienie listy taboru TŚ.
Niby możliwość jest, ale już na ten temat dyskutowaliśmy tu o tym fakcie i memphis stwierdził, że najpierw będzie chciał to wyjaśnić w firmie. Dlatego korygowanie (choć oczywiśtości) byłoby w tym momencie trochę na bezczelnego :)

Awatar użytkownika
Wiroos
Posty: 114
Rejestracja: 14 cze 2008, 10:02
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#332 Post autor: Wiroos » 30 paź 2008, 17:52

No i skład #472+473 rzeczywiście zszedł ze stanu zajezdni Nowa Huta... ale za to pojawił się na stanie zajezdni Podgórze z numerami #717+718. Poszukajcie sobie innych wagonów :P

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#333 Post autor: Peter » 02 lis 2008, 15:45

Wiroos pisze:Poszukajcie sobie innych wagonów :P
Chyba będzie dość trudno, bo o ile wiem liczebnie w Krakowie z taborem już nie jest w tej chwili tak wesoło, żeby sprzedać następne 20 stopiątek od ręki a tych które są odstawione jak widać nawet TŚ specjalnie nie chce. Widocznie muszą być rzeczywiście w złym stanie.
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Wiroos
Posty: 114
Rejestracja: 14 cze 2008, 10:02
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#334 Post autor: Wiroos » 03 lis 2008, 17:10

Owszem, po kilku ostatnich zderzeniach i wykolejeniach zajezdnie tramwajowe borykają się z problemami taborowymi. Chyba zbyt rozrzutnie rozdawaliśmy Wam wagony :P

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#335 Post autor: Peter » 10 gru 2008, 19:04

Dzisiaj jadąc w pierwszym wagonie składu #276+278 zauważyłem, że jego kabina została już przebudowana na dużą. Drzwi zdaje się pochodzą z jakiegoś ex zawodziańskiego wagonu. :) Kabina w #278 bez zmian. Poziomej i pionowej rurki na pierwszych schodach również nie ruszano.
*SDIP (U.N.O.)

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#336 Post autor: ff » 18 gru 2008, 20:58

Nie wiem czy już gdzieś było, ale dopiero dziś zauważyłem. Skład 272+273 ma takie małe nietypowe grzybki międzywagonowe na dachu. Nasadka jest normalnej wielkości, ale po stronie bliżej drzwi wystaje z niej bolec i na niego jest nasadzony miniaturowy brązowy grzybek, do i z którego oczywiście jest do/odprowadzany kabel.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#337 Post autor: ff » 20 gru 2008, 11:42

Mamy nową liniową stopiątkę :!: :!: :!: Wagon 283 kursuje dziś na linii 0. Jest to z pewnością drugi krakus przeznaczony pierwotnie na naukę jazdy (prowadzący do składu) :D Ex MPK Kraków 867, niedoszły szkoleniowy 139 :D

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#338 Post autor: luki » 20 gru 2008, 12:49

Szok. Myślałem, że najpierw mam halucynacje i to #263 :shock: Oczywiście to by oznaczało, że widzę ducha. Potem przez myśl w głowę zachodzę co to jest ?
Szybciutko po tym toku myśli zorientowałem się, że to jest nasz zagubiony #867.
:arrow: Obrazek
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#339 Post autor: Peter » 20 gru 2008, 20:36

Czyli jednak szkoleniowego #139 nie będzie. Trzeba to będzie odnotować jeszcze na kilku listach na forum. :eye:

Jak wiem z informacji krakowskich kolegów po raz pierwszy pojawił się wczoraj na 122 :arrow: Foto
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#340 Post autor: Peter » 21 sty 2009, 17:17

Dzisiaj dopiero zauważyłem, że #277 ma ogrzewanie nawiewowe. :P
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Jurko444
Posty: 8
Rejestracja: 08 lip 2008, 21:08
Lokalizacja: Kraków

#341 Post autor: Jurko444 » 22 sty 2009, 19:35

Którys z naszych byłych chyba #868 miał kolizje zastąpil go mający iść do Was na "Nauke Jazdy"#869 . Czy ten rozbitek został skasowany czy go remontujecie?
Nasza nowość to E8S-NF

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#342 Post autor: Peter » 22 sty 2009, 19:53

#869 jest u nas i nosi numer 282 w składzie #262+282, po kasacji #263 ex. krakowskiego #884. Drugi wagon #867, który również miał być nauką jazdy został jednak liniową solówką z numerkiem 283.

EDIT 07.02.2009r.
Poprawka - #867 chyba zostanie nauką jazdy, bo #283 to jest jednak #889. Ma powstać nauka jazdy #139+140 => ex. #867+890. ;)
Ostatnio zmieniony 07 lut 2009, 19:43 przez Peter, łącznie zmieniany 4 razy.
*SDIP (U.N.O.)

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#343 Post autor: ff » 22 sty 2009, 20:13

Na to pytanie już niedawno odpowiadałem w temacie "rozbite stopiątki".

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#344 Post autor: Peter » 22 sty 2009, 20:21

Cóż ja mogę na to poradzić. Staram się być uprzejmy ;-) Może jak Jurko444 przeczyta to dwa razy, to w końcu zapamięta. :)
*SDIP (U.N.O.)

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#345 Post autor: ff » 22 sty 2009, 20:33

Zawsze jeszcze może zapytać w temacie "wagony odstawione" :D

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#346 Post autor: Peter » 22 sty 2009, 20:34

ff pisze:Zawsze jeszcze może zapytać w temacie "wagony odstawione" :D
Posty już przenosiłem właśnie z tego tematu. :-)
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#347 Post autor: Boguś » 23 sty 2009, 11:56

A #281 ma przedni zderzak z kremowymi końcówkami.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#348 Post autor: ff » 23 sty 2009, 17:54

Boguś pisze:A #281 ma przedni zderzak z kremowymi końcówkami.
Zdobyczny :)

Awatar użytkownika
Jurko444
Posty: 8
Rejestracja: 08 lip 2008, 21:08
Lokalizacja: Kraków

#349 Post autor: Jurko444 » 24 sty 2009, 00:58

Pospisywałem już wszystkie "przerzuty" do Was więc pytac już nie będe.
Moze was zainteresuje dzis na lawecie wyjeżdżal do Was , albo na złom nasz #904
Nasza nowość to E8S-NF

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#350 Post autor: Peter » 24 sty 2009, 09:54

Dyskusja na ten temat była już w październiku zeszłego roku (podstrona 22).
*SDIP (U.N.O.)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości