Ma je nadal większość albo nawet wszystkie krakuski, które do nas przybyły (poza drugimi wagonami).JoHoNuS pisze:Widać także, że zostawili kasetki na krakowskie brygadówki na czołowych burtach.
Krakowskie stopiątki w GOPie
Udało nam się stworzyć spis wszystkich krakowskich 105N/Na. W tym miejscu miałbym prośbę do km`ów z gop-u o sprawdzenie wozów, które trafiły do Was z Krakowa. Link : http://www.kmk.krakow.prv.pl/konstal_105n_spis.html Dzięki z góry. Pozdrawiam
Niestety w 268+269 brakuje tabliczek znamionowych zarówno w 1. jak i w 2. wagonie
Oczywiście po modernizacji MPK wymieniło oryginalne konstalowskie tabliczki na "swoje" czarne prostokąty z białym napisem. Zastanawiam się tylko czy to TŚ przeszkadzało, że w pierwszej linii zostało napisane "MPK S.A. w Krakowie" i je zdjęli celem "zastąpienia", czy zajęli się nimi pseudomiłośnicy "pożyczając" je?
Oczywiście po modernizacji MPK wymieniło oryginalne konstalowskie tabliczki na "swoje" czarne prostokąty z białym napisem. Zastanawiam się tylko czy to TŚ przeszkadzało, że w pierwszej linii zostało napisane "MPK S.A. w Krakowie" i je zdjęli celem "zastąpienia", czy zajęli się nimi pseudomiłośnicy "pożyczając" je?
To myślę zrobiło TŚ. W #250+251 już stosunkowo dawno zniknęły tabliczki.
Dzisiaj mijając się z #254+255 widziałem przez szybę, że również nie ma tabliczki w #255. W #254 nie wiem.
Moim zdaniem raczej dobrze, że to robią, bo przecież wagony nie należą już do MPK Kraków, no chyba że mieliby odcinać tylko napis z nazwą poprzedniego właściciela.
Dzisiaj mijając się z #254+255 widziałem przez szybę, że również nie ma tabliczki w #255. W #254 nie wiem.
Moim zdaniem raczej dobrze, że to robią, bo przecież wagony nie należą już do MPK Kraków, no chyba że mieliby odcinać tylko napis z nazwą poprzedniego właściciela.
*SDIP (U.N.O.)
Prawie jak prosto z fabryki http://transport.asi.pwr.wroc.pl/14,239534,0.html
W sumie nowe stopiątki w 1989 roku na linii 0 wyglądały bardzo podobnie
W sumie nowe stopiątki w 1989 roku na linii 0 wyglądały bardzo podobnie
Na torowiska RK-1 wyjechał pierwszy krakowski skład w tym rejonie #274+275 - oczywiście przemalowany w piękne zakładowe barwy. nieDziewiczy rejs odbył na 272 :mryellow:
Ostatnio zmieniony 30 kwie 2008, 20:42 przez R_G, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam R1 :santa:
Pewnie tam dostanie stały przydział. Piękne białe końce zderzaków, numer taborowy z boku też tam gdzie Będzin zwyczajowo go umieszcza, usunięte mocowanie na krakowski nr brygady. Widać, że każda zajezdnia się postarała i nie ma fuszerek.Mika0005 pisze:Na torowiska RK-1 wyjechał pierwszy krakowski skład w tym rejonie #274+275 - oczywiście przemalowany w piękne zakładowe barwy. Dziewiczy rejs odbył na 272 :mryellow:
No trzeba przyznać że wygląda bardzo imponująco, z resztą jak większość krakowskich "przerobionych" składów. Zajezdnie wzięły się na poważnie za "nowości" No i raczej przydział będzie na 27-tylko jaki poc.-wychodzi na to że 2, ale to się jeszcze zobaczyff pisze:Pewnie tam dostanie stały przydział. Piękne białe końce zderzaków, numer taborowy z boku też tam gdzie Będzin zwyczajowo go umieszcza, usunięte mocowanie na krakowski nr brygady. Widać, że każda zajezdnia się postarała i nie ma fuszerek.Mika0005 pisze:Na torowiska RK-1 wyjechał pierwszy krakowski skład w tym rejonie #274+275 - oczywiście przemalowany w piękne zakładowe barwy. Dziewiczy rejs odbył na 272 :mryellow:
Czyli jednak nie dziewiczy-no trudnoDW pisze:Wczoraj był już widziany na linii 28 (inf. z forum WPK)
Pozdrawiam R1 :santa:
Z zewnątrz rzeczywiście wydaje się, że są mocno przyciemnione, ale wewnątrz już tego nie widać i w wagonie jest jasno (chociaż ciemne są prawie wszystkie szyby po obu stronach).Boguś pisze:I te przyciemniane szyby 8)Peter pisze:I fotka też już pierwsza jest #274+275
W składzie przemalowano również wnętrze w nasze barwy, więc nie ma chyba ani śladu koloru niebieskiego.
Ogólnie skład nie różni się zbytnio od naszych. Ma tylko odnowione wnętrze, ale szyby są porysowane (chociaż nie aż tak bardzo). Ładne jest też kable do łączenia wagonów.
- Sebastian22
- Posty: 202
- Rejestracja: 24 lis 2006, 13:09
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Dziś (chyba) mają swą premierę wagony 264+265 na poc. 206 oraz 270+271 na poc 1501
Prezentują się bardzo ładnie.
Wnętrze 264+265 przemalowane po TŚ-owemu. W 270 +271 lekkie poprawki malarskie głównie w okolicach stopni oraz układ siedzeń taki jak w #268+269 oraz niebieskie wnętrze. Oba składy posiadają programowalne IOD, oraz ręczne otwierania w 3 drzwiach wagonu. Oczywiści tabliczek znamionowych brak. Jak dobrze zobaczyłem to oba składy są wyłupkami.
Prezentują się bardzo ładnie.
Wnętrze 264+265 przemalowane po TŚ-owemu. W 270 +271 lekkie poprawki malarskie głównie w okolicach stopni oraz układ siedzeń taki jak w #268+269 oraz niebieskie wnętrze. Oba składy posiadają programowalne IOD, oraz ręczne otwierania w 3 drzwiach wagonu. Oczywiści tabliczek znamionowych brak. Jak dobrze zobaczyłem to oba składy są wyłupkami.
Widziałem #264+265 i wydaje mi się, że nie jest wyłupem. W każdym razie w styczniu jeszcze nie był Foto
*SDIP (U.N.O.)
Jak pisałem wcześniej odstawione są #889+890, #905+903+904, #906+907+908 i #725 co daje liczbę 9 kolejnych wagonów.
Ciekawe co z tych trojaków zrobią jak rzeczywiście dotrą.
Jechałem dzisiaj też w #264 i ma z tyłu taką śmiesznie wąską szafkę. W drugim wagonie już nie ma tylnej szafki.
Ciekawe co z tych trojaków zrobią jak rzeczywiście dotrą.
Jechałem dzisiaj też w #264 i ma z tyłu taką śmiesznie wąską szafkę. W drugim wagonie już nie ma tylnej szafki.
*SDIP (U.N.O.)
Do albumu dodałem fotki #270+271JoHoNuS pisze:Dziś (chyba) mają swą premierę wagony 264+265 na poc. 206 oraz 270+271 na poc 1501
Prezentują się bardzo ładnie.
Wnętrze 264+265 przemalowane po TŚ-owemu. W 270 +271 lekkie poprawki malarskie głównie w okolicach stopni oraz układ siedzeń taki jak w #268+269 oraz niebieskie wnętrze. Oba składy posiadają programowalne IOD, oraz ręczne otwierania w 3 drzwiach wagonu. Oczywiści tabliczek znamionowych brak. Jak dobrze zobaczyłem to oba składy są wyłupkami.
http://www.tramwaje.cp6.win.pl/forum/al ... pic_id=136
http://www.tramwaje.cp6.win.pl/forum/al ... pic_id=137
Poniżej zamieszczam też jeszcze parę innych ujęć, na których widać, że, poza pierwszym wagonem, wyłupkiem jest też drugi. Poza tym tylne światła (przynajmniej w 2 wagonie) są takie jakie montują w Chorzowie w czasie remontu.
Chociaż skład jest świeżo malowany, to nie wygląda za ładnie, bo jego malowanie poniżej okien wygląda bardziej na bordowe niż na czerwone. Kiedy oni wreszcie zaczną malować wagony tylko jednym odcieniem czerwonego...
Skład miał nowe tablice. Boczne, poza przyst. końcowymi, mają również wypisane miejsca przez, które przejeżdżają ("Katowice Zawodzie, Szopienice, Sosnowiec Dw. PKP, Środulę"). Zdjęcie takiej tablicy również dołączam do postu. Mam nadzieję, że w Będzinie też takie zrobią, chociaż te dla linii 22/32 mają wypisane tylko miasto, przez które przejeżdżają (Będzin) i nie jest to zbyt ładnie przedstawione.
O! I to jest moim zdaniem wzór, jak powinny wyglądać tablice dla wszystkich zajezdni TŚ! Brawo ZawodzieDW pisze:Skład miał nowe tablice. Boczne, poza przyst. końcowymi, mają również wypisane miejsca przez, które przejeżdżają ("Katowice Zawodzie, Szopienice, Sosnowiec Dw. PKP, Środulę"). Zdjęcie takiej tablicy również dołączam do postu. Mam nadzieję, że w Będzinie też takie zrobią, chociaż te dla linii 22/32 mają wypisane tylko miasto, przez które przejeżdżają (Będzin) i nie jest to zbyt ładnie przedstawione.
W wagonie 271 ktoś obsmarował szerokim flamastrem /pędzlem tag w rzeźni poniżej linii okien (na tej niebieskiej płycie poszycia wewnętrznego) normalnie jestem wk... to znaczy bardzo zdenerwowany!
Luki bardzo ładne zdjęcia szczególnie fajnie wygląda kierunek w 264 zaklejony tym czymś niebieskim
Luki bardzo ładne zdjęcia szczególnie fajnie wygląda kierunek w 264 zaklejony tym czymś niebieskim
Ostatnio zmieniony 08 maja 2008, 20:00 przez JoHoNuS, łącznie zmieniany 1 raz.
Skład #270+271 ma chyba wyciszone komory przetwornicy, bo ma wirowe, ale słychać je ciszej.
W składzie tym przy zamykaniu drzwi słychać sygnał podobny do dzwonka wewnętrznego w moderusach, czy żelazkach. Dzwonek wewnętrzny jest taki sam jak w zwykłych stopiątkach, więc musi mieć zamontowane dodatkowe dzwonki.
W składzie tym przy zamykaniu drzwi słychać sygnał podobny do dzwonka wewnętrznego w moderusach, czy żelazkach. Dzwonek wewnętrzny jest taki sam jak w zwykłych stopiątkach, więc musi mieć zamontowane dodatkowe dzwonki.
...a także u niektórych bytomiaków... a właśnie mi się przypomniało że #264+265 przy zamykani też miał taki sygnał :eye: ...DW pisze:W składzie tym przy zamykaniu drzwi słychać sygnał podobny do dzwonka wewnętrznego w moderusach, czy żelazkach.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
W składzie tym [270+271] przy zamykaniu drzwi słychać sygnał podobny do dzwonka wewnętrznego w moderusach, czy żelazkach. Dzwonek wewnętrzny jest taki sam jak w zwykłych stopiątkach, więc musi mieć zamontowane dodatkowe dzwonki.
Ten sygnał jest we wszystkich zmodernizowanych / odświeżonych wagonach w Krakowie. Ale moim zdaniem jest lepszy niż w żelazkach bo ten drugi piszczy strasznie. Poza tym jest najprawdopodobniej połączony z mechanizmem drzwiowym ponieważ rozbrzmiewa dokładnie w momencie zamykania drzwi. Oprócz tego zamontowane są normalne bzyczki ostrzegające przed zamiarem zamknięcia drzwi.
A drugi, czyli #267 był na poc. 413. Oto link do zdjęcia:
http://phototrans.eu/14,243608,0.html
http://phototrans.eu/14,243608,0.html
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
luki pisze:Dziś wyjechały krakusy w Gliwicach. Jeden był podobno na 501.
Na poc.413 oraz poc. 351 (rano, po południu)adasiek pisze:A drugi, czyli #267 był na poc. 413. Oto link do zdjęcia:
http://phototrans.eu/14,243608,0.html
Przy okazji pod zdjęciem #267 ff słusznie poruszył sprawę numeracji wagonów. Skład w Krakowie przecież był numerowany #441+440, więc #266 to ex. #441 i #267 to ex. #440.
Ja tak zresztą napisałem tutaj gdy te wagony do nas były transportowane => link. Na TWB i w bazie taboru WPK jest błąd. Widać to przykładowo po grzybkach. :mruga:
Ja tak zresztą napisałem tutaj gdy te wagony do nas były transportowane => link. Na TWB i w bazie taboru WPK jest błąd. Widać to przykładowo po grzybkach. :mruga:
*SDIP (U.N.O.)
Z tego wynika, że błąd jest przede wszystkim w ewidencji TŚSA. Trzeba wyjaśnićPeter pisze:Przy okazji pod zdjęciem #267 ff słusznie poruszył sprawę numeracji wagonów. Skład w Krakowie przecież był numerowany #441+440, więc #266 to ex. #441 i #267 to ex. #440.
Ja tak zresztą napisałem tutaj gdy te wagony do nas były transportowane => link. Na TWB i w bazie taboru WPK jest błąd. Widać to przykładowo po grzybkach. :mruga:
Wczoraj był na 11 cały składPeter pisze:Czyżby coś się stało z #269 poważniejszego albo chcą go jednak przerobić również na solówkę ?
Może przy #269 było coś do zrobienia, zdefektował się czy coś, i postanowiono puścić solo #268. Natomiast od wczoraj zamiast niego na 164 zadomowił się #805...
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 133 gości