Krakowskie stopiątki w GOPie

Dyskusje o wagonach serii Konstal 105N i pochodnych.
Wiadomość
Autor
DW
Posty: 8047
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#201 Post autor: DW » 21 kwie 2008, 16:18

JoHoNuS pisze:Widać także, że zostawili kasetki na krakowskie brygadówki na czołowych burtach.
Ma je nadal większość albo nawet wszystkie krakuski, które do nas przybyły (poza drugimi wagonami).

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5407
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#202 Post autor: luki » 21 kwie 2008, 16:23

DW pisze:Ma je nadal większość albo nawet wszystkie krakuski, które do nas przybyły (poza drugimi wagonami).
Zdaje się w niektórych wozach je usunięto, dla przykładu #250+251 i #470K.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

dioniz
Posty: 10
Rejestracja: 08 kwie 2008, 15:33
Lokalizacja: Kraków - Niepołomice
Kontakt:

#203 Post autor: dioniz » 21 kwie 2008, 19:08

Udało nam się stworzyć spis wszystkich krakowskich 105N/Na. W tym miejscu miałbym prośbę do km`ów z gop-u o sprawdzenie wozów, które trafiły do Was z Krakowa. Link : http://www.kmk.krakow.prv.pl/konstal_105n_spis.html Dzięki z góry. Pozdrawiam

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#204 Post autor: memphis » 21 kwie 2008, 19:22


rzelfix
Posty: 829
Rejestracja: 11 lis 2006, 23:18
Lokalizacja: GOP

#205 Post autor: rzelfix » 23 kwie 2008, 16:19

#254+255 kursują w jedynie słusznych barwach. Śląskich. :D

JoHoNuS
Posty: 121
Rejestracja: 11 gru 2006, 10:26

#206 Post autor: JoHoNuS » 24 kwie 2008, 09:32

Niestety w 268+269 brakuje tabliczek znamionowych zarówno w 1. jak i w 2. wagonie :evil:
Oczywiście po modernizacji MPK wymieniło oryginalne konstalowskie tabliczki na "swoje" czarne prostokąty z białym napisem. Zastanawiam się tylko czy to TŚ przeszkadzało, że w pierwszej linii zostało napisane "MPK S.A. w Krakowie" i je zdjęli celem "zastąpienia", czy zajęli się nimi pseudomiłośnicy "pożyczając" je? :evil:

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#207 Post autor: Peter » 24 kwie 2008, 18:37

To myślę zrobiło TŚ. W #250+251 już stosunkowo dawno zniknęły tabliczki.
Dzisiaj mijając się z #254+255 widziałem przez szybę, że również nie ma tabliczki w #255. W #254 nie wiem.
Moim zdaniem raczej dobrze, że to robią, bo przecież wagony nie należą już do MPK Kraków, no chyba że mieliby odcinać tylko napis z nazwą poprzedniego właściciela. ;)
*SDIP (U.N.O.)

JoHoNuS
Posty: 121
Rejestracja: 11 gru 2006, 10:26

#208 Post autor: JoHoNuS » 24 kwie 2008, 22:50

Dla mnie to trochę bez sensu. Jak już zdjęli to mogliby chociaż pomyśleć o tym, żeby zrobić taką tabliczkę po swojemu.

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#209 Post autor: memphis » 24 kwie 2008, 22:51

JoHoNuS pisze:Dla mnie to trochę bez sensu. Jak już zdjęli to mogliby chociaż pomyśleć o tym, żeby zrobić taką tabliczkę po swojemu.
A po co? Przecież numery fabryczne nikomu (poza miłośnikami) nie są do szczęścia potrzebne ;)

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5407
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#210 Post autor: luki » 25 kwie 2008, 15:52

rzelfix pisze:#254+255 kursują w jedynie słusznych barwach. Śląskich.
No właśnie :)

FOTO :arrow: Obrazek
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#211 Post autor: ff » 29 kwie 2008, 11:34

Prawie jak prosto z fabryki :arrow: http://transport.asi.pwr.wroc.pl/14,239534,0.html

W sumie nowe stopiątki w 1989 roku na linii 0 wyglądały bardzo podobnie :)

R_G
Posty: 2718
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#212 Post autor: R_G » 30 kwie 2008, 16:47

Na torowiska RK-1 wyjechał pierwszy krakowski skład w tym rejonie #274+275 - oczywiście przemalowany w piękne zakładowe barwy. nieDziewiczy rejs odbył na 272 :mryellow:
Ostatnio zmieniony 30 kwie 2008, 20:42 przez R_G, łącznie zmieniany 1 raz.
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

DW
Posty: 8047
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#213 Post autor: DW » 30 kwie 2008, 17:22

Mika0005 pisze:Na torowiska RK-1 wyjechał pierwszy krakowski skład w tym rejonie #274+275 - oczywiście przemalowany w piękne zakładowe barwy. Dziewiczy rejs odbył na 272 :mryellow:
Wczoraj był już widziany na linii 28 (inf. z forum WPK) :)

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#214 Post autor: Peter » 30 kwie 2008, 20:12

I fotka też już pierwsza jest ;-) :arrow: #274+275
*SDIP (U.N.O.)

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#215 Post autor: ff » 30 kwie 2008, 20:15

Mika0005 pisze:Na torowiska RK-1 wyjechał pierwszy krakowski skład w tym rejonie #274+275 - oczywiście przemalowany w piękne zakładowe barwy. Dziewiczy rejs odbył na 272 :mryellow:
Pewnie tam dostanie stały przydział. Piękne białe końce zderzaków, numer taborowy z boku też tam gdzie Będzin zwyczajowo go umieszcza, usunięte mocowanie na krakowski nr brygady. Widać, że każda zajezdnia się postarała i nie ma fuszerek.

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#216 Post autor: memphis » 30 kwie 2008, 20:24

ff pisze:Piękne białe końce zderzaków,
A czemu nie kremowe? :/

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#217 Post autor: ff » 30 kwie 2008, 20:26

memphis pisze:A czemu nie kremowe? :/
Miejscowa tradycja. Są nawet na fotkach z głębokich lat 90. i tego się wiernie trzymają.

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#218 Post autor: memphis » 30 kwie 2008, 20:38

ff pisze:
memphis pisze:A czemu nie kremowe? :/
Miejscowa tradycja. Są nawet na fotkach z głębokich lat 90. i tego się wiernie trzymają.
No wiem, że tradycja. Ale tradycją jest też wtedy srebrna listwa ;) Natomiast dzisiaj to raczej należy ujednolicać standardy w tym zakresie.

R_G
Posty: 2718
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#219 Post autor: R_G » 30 kwie 2008, 20:41

ff pisze:
Mika0005 pisze:Na torowiska RK-1 wyjechał pierwszy krakowski skład w tym rejonie #274+275 - oczywiście przemalowany w piękne zakładowe barwy. Dziewiczy rejs odbył na 272 :mryellow:
Pewnie tam dostanie stały przydział. Piękne białe końce zderzaków, numer taborowy z boku też tam gdzie Będzin zwyczajowo go umieszcza, usunięte mocowanie na krakowski nr brygady. Widać, że każda zajezdnia się postarała i nie ma fuszerek.
No trzeba przyznać że wygląda bardzo imponująco, z resztą jak większość krakowskich "przerobionych" składów. Zajezdnie wzięły się na poważnie za "nowości" :D No i raczej przydział będzie na 27-tylko jaki poc.-wychodzi na to że 2, ale to się jeszcze zobaczy :)
DW pisze:Wczoraj był już widziany na linii 28 (inf. z forum WPK) :)
Czyli jednak nie dziewiczy-no trudno :)
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#220 Post autor: Boguś » 30 kwie 2008, 21:36

Peter pisze:I fotka też już pierwsza jest ;-) :arrow: #274+275
I te przyciemniane szyby 8)

DW
Posty: 8047
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#221 Post autor: DW » 02 maja 2008, 11:30

Boguś pisze:
Peter pisze:I fotka też już pierwsza jest ;-) :arrow: #274+275
I te przyciemniane szyby 8)
Z zewnątrz rzeczywiście wydaje się, że są mocno przyciemnione, ale wewnątrz już tego nie widać i w wagonie jest jasno (chociaż ciemne są prawie wszystkie szyby po obu stronach).
W składzie przemalowano również wnętrze w nasze barwy, więc nie ma chyba ani śladu koloru niebieskiego.
Ogólnie skład nie różni się zbytnio od naszych. Ma tylko odnowione wnętrze, ale szyby są porysowane (chociaż nie aż tak bardzo). Ładne jest też kable do łączenia wagonów.

Awatar użytkownika
Sebastian22
Posty: 202
Rejestracja: 24 lis 2006, 13:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#222 Post autor: Sebastian22 » 02 maja 2008, 12:57

ma ktoś fotkę wnętrza?

JoHoNuS
Posty: 121
Rejestracja: 11 gru 2006, 10:26

#223 Post autor: JoHoNuS » 06 maja 2008, 11:55

Dziś (chyba) mają swą premierę wagony 264+265 na poc. 206 oraz 270+271 na poc 1501
Prezentują się bardzo ładnie.
Wnętrze 264+265 przemalowane po TŚ-owemu. W 270 +271 lekkie poprawki malarskie głównie w okolicach stopni oraz układ siedzeń taki jak w #268+269 oraz niebieskie wnętrze. Oba składy posiadają programowalne IOD, oraz ręczne otwierania w 3 drzwiach wagonu. Oczywiści tabliczek znamionowych brak. Jak dobrze zobaczyłem to oba składy są wyłupkami.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#224 Post autor: Peter » 06 maja 2008, 18:20

Widziałem #264+265 i wydaje mi się, że nie jest wyłupem. W każdym razie w styczniu jeszcze nie był :arrow: Foto
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Fevon
Posty: 111
Rejestracja: 05 lut 2008, 13:58
Lokalizacja: Sosnowiec

#225 Post autor: Fevon » 06 maja 2008, 18:24

264+265 na poc. 206 - jechałem nim dzisiaj :)

wnętrze ładnie pomalowane, siedzenia nie czerwone ale bardziej bordowe, cicho działające drzwi (bez trzaskania i takich tam), fajny dzwonek :P , nowe tablice liniowe, więcej takich proszę :D

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#226 Post autor: Peter » 06 maja 2008, 18:36

Jak pisałem wcześniej odstawione są #889+890, #905+903+904, #906+907+908 i #725 co daje liczbę 9 kolejnych wagonów. ;)
Ciekawe co z tych trojaków zrobią jak rzeczywiście dotrą. :twisted:

Jechałem dzisiaj też w #264 i ma z tyłu taką śmiesznie wąską szafkę. W drugim wagonie już nie ma tylnej szafki.
*SDIP (U.N.O.)

JoHoNuS
Posty: 121
Rejestracja: 11 gru 2006, 10:26

#227 Post autor: JoHoNuS » 06 maja 2008, 19:09

Jak to co, 2 + 1. :lol:


W Krakowie skończył się montaż 24 NGT6. Czyli zakład remontowy na Brożka ma wolne moce i należy się spodziewać kolejnych RB i RK stopiątek. Do napraw przewidziano wagony z lat 1991 +. Stąd moje pytanie z którego roku są owe odstawki ??

DW
Posty: 8047
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#228 Post autor: DW » 06 maja 2008, 19:20

JoHoNuS pisze:Dziś (chyba) mają swą premierę wagony 264+265 na poc. 206 oraz 270+271 na poc 1501
Prezentują się bardzo ładnie.
Wnętrze 264+265 przemalowane po TŚ-owemu. W 270 +271 lekkie poprawki malarskie głównie w okolicach stopni oraz układ siedzeń taki jak w #268+269 oraz niebieskie wnętrze. Oba składy posiadają programowalne IOD, oraz ręczne otwierania w 3 drzwiach wagonu. Oczywiści tabliczek znamionowych brak. Jak dobrze zobaczyłem to oba składy są wyłupkami.
Do albumu dodałem fotki #270+271
:arrow: http://www.tramwaje.cp6.win.pl/forum/al ... pic_id=136
:arrow: http://www.tramwaje.cp6.win.pl/forum/al ... pic_id=137
Poniżej zamieszczam też jeszcze parę innych ujęć, na których widać, że, poza pierwszym wagonem, wyłupkiem jest też drugi. Poza tym tylne światła (przynajmniej w 2 wagonie) są takie jakie montują w Chorzowie w czasie remontu.
Chociaż skład jest świeżo malowany, to nie wygląda za ładnie, bo jego malowanie poniżej okien wygląda bardziej na bordowe niż na czerwone. Kiedy oni wreszcie zaczną malować wagony tylko jednym odcieniem czerwonego...
Skład miał nowe tablice. Boczne, poza przyst. końcowymi, mają również wypisane miejsca przez, które przejeżdżają ("Katowice Zawodzie, Szopienice, Sosnowiec Dw. PKP, Środulę"). Zdjęcie takiej tablicy również dołączam do postu. Mam nadzieję, że w Będzinie też takie zrobią, chociaż te dla linii 22/32 mają wypisane tylko miasto, przez które przejeżdżają (Będzin) i nie jest to zbyt ładnie przedstawione.
Załączniki
#270+271
#270+271
Łączenia wagonów składu #270+271
Łączenia wagonów składu #270+271
#271
#271
Nowa tablica linii 15 (oraz widok na wnętrze;)
Nowa tablica linii 15 (oraz widok na wnętrze;)

rzelfix
Posty: 829
Rejestracja: 11 lis 2006, 23:18
Lokalizacja: GOP

#229 Post autor: rzelfix » 06 maja 2008, 20:27

DW pisze:Skład miał nowe tablice. Boczne, poza przyst. końcowymi, mają również wypisane miejsca przez, które przejeżdżają ("Katowice Zawodzie, Szopienice, Sosnowiec Dw. PKP, Środulę"). Zdjęcie takiej tablicy również dołączam do postu. Mam nadzieję, że w Będzinie też takie zrobią, chociaż te dla linii 22/32 mają wypisane tylko miasto, przez które przejeżdżają (Będzin) i nie jest to zbyt ładnie przedstawione.
O! I to jest moim zdaniem wzór, jak powinny wyglądać tablice dla wszystkich zajezdni TŚ! Brawo Zawodzie :D

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#230 Post autor: Peter » 07 maja 2008, 00:33

JoHoNuS pisze:Stąd moje pytanie z którego roku są owe odstawki ??
105Na #725, nr fabr. 1092, rok prod. 1980
105Na #889+890, nr fabr. 2487+2491, rok prod. 1987
105Na #905+903+904, nr fabr. 2501+2467+2461, rok prod. 1987
105Na #906+907+908, nr fabr. 2503+2502+2495, rok prod. 1987
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5407
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#231 Post autor: luki » 08 maja 2008, 14:56

Fotki #264+265 i #272+273 w albumie:

FOTO 1 Obrazek

FOTO 2 Obrazek
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

JoHoNuS
Posty: 121
Rejestracja: 11 gru 2006, 10:26

#232 Post autor: JoHoNuS » 08 maja 2008, 19:59

W wagonie 271 ktoś obsmarował szerokim flamastrem /pędzlem tag w rzeźni poniżej linii okien (na tej niebieskiej płycie poszycia wewnętrznego) normalnie jestem wk... to znaczy bardzo zdenerwowany! :evil:

Luki bardzo ładne zdjęcia :) szczególnie fajnie wygląda kierunek w 264 zaklejony tym czymś niebieskim :)
Ostatnio zmieniony 08 maja 2008, 20:00 przez JoHoNuS, łącznie zmieniany 1 raz.

dioniz
Posty: 10
Rejestracja: 08 kwie 2008, 15:33
Lokalizacja: Kraków - Niepołomice
Kontakt:

#233 Post autor: dioniz » 08 maja 2008, 23:11

Witam, jestem pod wielkim wrażeniem oglądając zdjęcia ex. Krakusów (i nie tylko). Mam takie odczucie iż Tramwaje Śląskie zaczynają dbać o stan taboru. Oby tak dalej. :)

R_G
Posty: 2718
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#234 Post autor: R_G » 08 maja 2008, 23:17

To tylko takie odczucie, na początku się chucha i dmucha, a później...wiadomo jak jest :chytry: No ale przynajmniej na razie prezentują się świetnie :mryellow:
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#235 Post autor: Peter » 08 maja 2008, 23:49

W #272+273 wymieniono przy okazji wózki. ;)
*SDIP (U.N.O.)

DW
Posty: 8047
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#236 Post autor: DW » 09 maja 2008, 16:38

Skład #270+271 ma chyba wyciszone komory przetwornicy, bo ma wirowe, ale słychać je ciszej.
W składzie tym przy zamykaniu drzwi słychać sygnał podobny do dzwonka wewnętrznego w moderusach, czy żelazkach. Dzwonek wewnętrzny jest taki sam jak w zwykłych stopiątkach, więc musi mieć zamontowane dodatkowe dzwonki.

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5407
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#237 Post autor: luki » 09 maja 2008, 16:42

DW pisze:W składzie tym przy zamykaniu drzwi słychać sygnał podobny do dzwonka wewnętrznego w moderusach, czy żelazkach.
...a także u niektórych bytomiaków... a właśnie mi się przypomniało że #264+265 przy zamykani też miał taki sygnał :eye: ...
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

37
Posty: 309
Rejestracja: 06 sty 2007, 20:50

#238 Post autor: 37 » 09 maja 2008, 19:20

Peter pisze:Foto
A to nasze prawidłowo oznakowane 19-tki pod SCC :P:P:P
Ostatnio zmieniony 09 maja 2008, 19:20 przez 37, łącznie zmieniany 1 raz.

JoHoNuS
Posty: 121
Rejestracja: 11 gru 2006, 10:26

#239 Post autor: JoHoNuS » 09 maja 2008, 19:42

W składzie tym [270+271] przy zamykaniu drzwi słychać sygnał podobny do dzwonka wewnętrznego w moderusach, czy żelazkach. Dzwonek wewnętrzny jest taki sam jak w zwykłych stopiątkach, więc musi mieć zamontowane dodatkowe dzwonki.

Ten sygnał jest we wszystkich zmodernizowanych / odświeżonych wagonach w Krakowie. Ale moim zdaniem jest lepszy niż w żelazkach bo ten drugi piszczy strasznie. Poza tym jest najprawdopodobniej połączony z mechanizmem drzwiowym ponieważ rozbrzmiewa dokładnie w momencie zamykania drzwi. Oprócz tego zamontowane są normalne bzyczki ostrzegające przed zamiarem zamknięcia drzwi.

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5407
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#240 Post autor: luki » 16 maja 2008, 20:48

Dziś wyjechały krakusy w Gliwicach. Jeden był podobno na 501.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
adasiek
Posty: 353
Rejestracja: 12 lis 2006, 14:01
Lokalizacja: Gliwice

#241 Post autor: adasiek » 16 maja 2008, 21:12

A drugi, czyli #267 był na poc. 413. Oto link do zdjęcia:
http://phototrans.eu/14,243608,0.html

rafalurbino18
Posty: 6216
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#242 Post autor: rafalurbino18 » 16 maja 2008, 21:33

luki pisze:Dziś wyjechały krakusy w Gliwicach. Jeden był podobno na 501.
adasiek pisze:A drugi, czyli #267 był na poc. 413. Oto link do zdjęcia:
http://phototrans.eu/14,243608,0.html
Na poc.413 oraz poc. 351 (rano, po południu)

R_G
Posty: 2718
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#243 Post autor: R_G » 16 maja 2008, 22:25

No jak widać odpicowany pierwsza klasa, oby obył się bez problemów z jakimi boryka się skład #274+275
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#244 Post autor: Peter » 17 maja 2008, 21:28

Przy okazji pod zdjęciem #267 ff słusznie poruszył sprawę numeracji wagonów. Skład w Krakowie przecież był numerowany #441+440, więc #266 to ex. #441 i #267 to ex. #440.
Ja tak zresztą napisałem tutaj gdy te wagony do nas były transportowane => link. Na TWB i w bazie taboru WPK jest błąd. Widać to przykładowo po grzybkach. :mruga:
*SDIP (U.N.O.)

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#245 Post autor: memphis » 17 maja 2008, 21:50

Peter pisze:Przy okazji pod zdjęciem #267 ff słusznie poruszył sprawę numeracji wagonów. Skład w Krakowie przecież był numerowany #441+440, więc #266 to ex. #441 i #267 to ex. #440.
Ja tak zresztą napisałem tutaj gdy te wagony do nas były transportowane => link. Na TWB i w bazie taboru WPK jest błąd. Widać to przykładowo po grzybkach. :mruga:
Z tego wynika, że błąd jest przede wszystkim w ewidencji TŚSA. Trzeba wyjaśnić ;)

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#246 Post autor: Boguś » 27 maja 2008, 21:52

W Krakowie odstawionch jest 13 wagonów:
- dwa Ufoki: #903+904+905 i #907+908+906
- dwa składy: #869+867 (ex. Ufok) i #889+890
- trzy solówki: #725, #855 i #805

Ciekawe, czy któreś z nich trafią do nas.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#247 Post autor: Peter » 05 cze 2008, 17:02

Mnie ostatnio zastanawia fakt, że kilka razy pod rząd widziałem #268 jako solówkę. Czyżby coś się stało z #269 poważniejszego albo chcą go jednak przerobić również na solówkę ?
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#248 Post autor: Boguś » 05 cze 2008, 18:50

Peter pisze:Mnie ostatnio zastanawia fakt, że kilka razy pod rząd widziałem #268 jako solówkę. Czyżby coś się stało z #269 poważniejszego albo chcą go jednak przerobić również na solówkę ?
Nie wydaje mi się, mają za mało składów.

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5407
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#249 Post autor: luki » 06 cze 2008, 13:18

Peter pisze:Czyżby coś się stało z #269 poważniejszego albo chcą go jednak przerobić również na solówkę ?
Wczoraj był na 11 cały skład :)
Może przy #269 było coś do zrobienia, zdefektował się czy coś, i postanowiono puścić solo #268. Natomiast od wczoraj zamiast niego na 164 zadomowił się #805...
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#250 Post autor: Peter » 07 cze 2008, 08:36

To pewnie go przedysponowali z porannego 23. ;-)
*SDIP (U.N.O.)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość