Ciekawe, czy przyjadą jakieś "ufoki"?Rozpoczyna się drugi exodus krakowskich stozłomek na Śląsk i nie jest to wiadomość primaaprilisowa. W zajezdni Podgórze w dniu dzisiejszym na lawetę załadowano wagon 105Na numer 440, który w nocy uda się do Katowic. Jego kolega ze składu, wóz 441, przygotowany jest do załadunku. Nieoficjalnie mówi się, że w najbliższych dniach do GOP-u pojedzie 12 krakowskich stozłomek a potem dalsze 9.
Krakowskie stopiątki w GOPie
Kolega jurko444 dalej pisze:
Krakowski skład #440+#441 jest po takim samym (bądź podobnym) remoncie co będziński#756K. Ciekawe jakie jeszcze wagony przyjadą. Uważam ,że chociaż dwa składy powinny pojechać do RK-1 Będzin. Pozwoliłoby to skasować (lub oddać do NG) skład #636+#635 ,który jest w stanie TRAGICZNYM.
Moderusy, Bulwy i Krakusy. Powstań TŚ !!!!
W najlepszym wypadku to pójdzie do RK, bo inne remonty nic tu nie pomogą. Chociaż sądząc po jego stanie ogólnym i ilości rdzy (która jest uniewidaczniana) to raczej zostanie skasowany.tramfaj90 pisze:Krakowski skład #440+#441 jest po takim samym (bądź podobnym) remoncie co będziński#756K. Ciekawe jakie jeszcze wagony przyjadą. Uważam ,że chociaż dwa składy powinny pojechać do RK-1 Będzin. Pozwoliłoby to skasować (lub oddać do NG) skład #636+#635 ,który jest w stanie TRAGICZNYM.
Coraz głośniej mówi się o wagonach #891+892 z Podgórza. One nie miały NG ale są z roku 1987 lub 1988 także będą wyglądały podobnie jak #250+251 czy #262+263.
@Memphis: A czy skład #260+261 nie ma takiego samego układu siedzeń jak 756K? W moim wcześniejszym poście chodziło mi o ten właśnie skład a nie wypożyczone solówki. Przepraszam za brak dokładności.
@Memphis: A czy skład #260+261 nie ma takiego samego układu siedzeń jak 756K? W moim wcześniejszym poście chodziło mi o ten właśnie skład a nie wypożyczone solówki. Przepraszam za brak dokładności.
Gliwicki skład ma tylko 3 podwójne krzesła znajdujące się w przedniej części wagonu. Miejsce na wózki bez krzeseł zajmuje tyle samo miejsca co w będzińskim krakusku (szerokość 2 dużych okien). W drugiej części wagonu są już tylko pojedyncze siedzenia.JoHoNuS pisze:@Memphis: A czy skład #260+261 nie ma takiego samego układu siedzeń jak 756K? W moim wcześniejszym poście chodziło mi o ten właśnie skład a nie wypożyczone solówki. Przepraszam za brak dokładności.
Podsumowując wagony, poza rozmieszczeniem krzeseł, różnią się ilością miejsc siedzących - 21 w gliwickich krakuskach, 23 w #756K oraz rodzajem siedzeń - w gliwickich są plastikowe z miękkimi "poduszkami" pod pupę i placy, a w będzińskim są pokryte "wykładziną" (podobne do montowanych w zmodernizowanych wagonach w latach 2000/2001)
Dziś i jutro ma ponoć zjechać na Gliwice....Kol. jurko444 napisał na forum WPK, że ma przyjechać niebawem krakowski #441+440. Wagony są z 1982r.
Ponoć #440 zapakowany jest już na lawetę, ale czy taką informację traktować poważnie 1 kwietnia ?
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
To wiadomo już czemu #395+386 przeniesiono do Zawodzia. Tylko po co takie cyrki? Mogli już zostawić ten krakowski skład w Zawodziu, a inny skład, z późniejszych dostaw posłać do Gliwic...luki pisze:Dziś i jutro ma ponoć zjechać na Gliwice....Kol. jurko444 napisał na forum WPK, że ma przyjechać niebawem krakowski #441+440. Wagony są z 1982r.
Ponoć #440 zapakowany jest już na lawetę, ale czy taką informację traktować poważnie 1 kwietnia ?
Chociaż jakby tak w Będzinie zamienili #636+635 na krakowski skład to bym się nie obraził
Za szybko wyciagasz takie wnioski. Możliwe, że tak będzie, ale może po prostu przyjechał po to, by z nowym składem wrócić (na holu).DW pisze:To wiadomo już czemu #395+386 przeniesiono do Zawodzia. Tylko po co takie cyrki? Mogli już zostawić ten krakowski skład w Zawodziu, a inny skład, z późniejszych dostaw posłać do Gliwic...
Chyba rzeczywiście, bo na forum WPK memphis napisał, że #395+386 przyjechał na badania techniczne...ff pisze:Za szybko wyciagasz takie wnioski. Możliwe, że tak będzie, ale może po prostu przyjechał po to, by z nowym składem wrócić (na holu).DW pisze:To wiadomo już czemu #395+386 przeniesiono do Zawodzia. Tylko po co takie cyrki? Mogli już zostawić ten krakowski skład w Zawodziu, a inny skład, z późniejszych dostaw posłać do Gliwic...
Natomiast dzisiaj hanys76 widział jak jakiś skład w zakładowym ciągnął granatową solówkę z Zawodzia w kierunku Chorzowa, czyli możliwe, że gliwicki skład rzeczywiście przyjechał po krakuska.
Poniżej wklejam wypowiedź "D@nielsona" z forum WPK na temat tego jakie numery i do jakich zajezdni trafią składy z Krakowa:
Jeśli informacje są prawdziwe, to tak jak myślałem najwięcej składów trafi do Zawodzia. Nareszcie również Będzin otrzyma pierwszy krakowski składD@nielson z forum WPK pisze:264+265(701+702) Rk-2, 266+267(440+441) Rk-3 G-ce, 268+269 RK-2, 270+271 Rk-2, 272+273 Rk-3 B-m, 274+275 Rk-1
niestety nie znam wszystkich numerów z Krakowa, do Bytomia ma iść skład w którym jeden wagon to 888
Jedno i drugie jest dobrą informacją. Może na Zawodziu ograniczą się w końcu te cyrki z solówkami zamiast składów. No i trzeba czymś zasilić tabor, póki jeszcze dwie stodwójki zipiąDW pisze:Jeśli informacje są prawdziwe, to tak jak myślałem najwięcej składów trafi do Zawodzia. Nareszcie również Będzin otrzyma pierwszy krakowski skład
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Też sądzę, że jak dostanie przydział to na 15-stkę. Pewnie "wskoczy" na poc. 1508 w miejsce #576+575 (chociaż jest pewna nadzieja, że ten skład powróci - #576 jest naprawiany, a #575 ma rozbity przód, więc może dostanie z powrotem gniazda, ale tu już inny wątek).37 pisze:E tam, zaraz na 27. Trafi na 15 ;-P
Zresztą już jeden sklad krakowski na 15 ostatnio się pojawił
Nawet dwa.Boguś pisze:Kolega jurko444 dalej pisze:Ciekawe, czy przyjadą jakieś "ufoki"?Rozpoczyna się drugi exodus krakowskich stozłomek na Śląsk i nie jest to wiadomość primaaprilisowa. W zajezdni Podgórze w dniu dzisiejszym na lawetę załadowano wagon 105Na numer 440, który w nocy uda się do Katowic. Jego kolega ze składu, wóz 441, przygotowany jest do załadunku. Nieoficjalnie mówi się, że w najbliższych dniach do GOP-u pojedzie 12 krakowskich stozłomek a potem dalsze 9.
- Sebastian22
- Posty: 202
- Rejestracja: 24 lis 2006, 13:09
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Widać stare krzeselka - szkoda ze to nie woz po NG ale jeden juz jest także nie narzekam;) W sumie wygląd najmniej wazny.Witja pisze:Dzisiaj przed południem do Będzina przyjechał krakowski wagon #892.
[center][url=http://www.phototrans.eu/images/photos/ ... 234522.jpg]Obrazek[/URL][/center]
Witamy dioniz
W tym momencie znane są składy:
105Na #264+265 ex. #701+702, nr fabr. 583+582, rok prod. 1977 - RK-2 Katowice
105Na #266+267 ex. #441+440, nr fabr. 1512+1511, rok prod. 1982 - RK-3 Gliwice
105Na #268+269 ex. #732+733, nr fabr. 1587+1589, rok prod. 1983 - RK-2 Katowice
105Na #270+271 ex. #879+880, nr fabr. 2271+2272, rok prod. 1986 - RK-2 Katowice
105Na #272+273 ex. #887+888, nr fabr. 2484+2488, rok prod. 1987 - RK-3 Bytom
105Na #274+275 ex. #891+892, nr fabr. 2486+2493, rok prod. 1987 - RK-1 Będzin
Czyli znowu ułożyli rocznikami
Ponoć odstawione są #889+890, #905+903+904, #906+907+908 i #725 co akurat daje liczbę 9 kolejnych wagonów. :mruga:
W tym momencie znane są składy:
105Na #264+265 ex. #701+702, nr fabr. 583+582, rok prod. 1977 - RK-2 Katowice
105Na #266+267 ex. #441+440, nr fabr. 1512+1511, rok prod. 1982 - RK-3 Gliwice
105Na #268+269 ex. #732+733, nr fabr. 1587+1589, rok prod. 1983 - RK-2 Katowice
105Na #270+271 ex. #879+880, nr fabr. 2271+2272, rok prod. 1986 - RK-2 Katowice
105Na #272+273 ex. #887+888, nr fabr. 2484+2488, rok prod. 1987 - RK-3 Bytom
105Na #274+275 ex. #891+892, nr fabr. 2486+2493, rok prod. 1987 - RK-1 Będzin
Czyli znowu ułożyli rocznikami
Ponoć odstawione są #889+890, #905+903+904, #906+907+908 i #725 co akurat daje liczbę 9 kolejnych wagonów. :mruga:
*SDIP (U.N.O.)
Zapewne już nie długo go zobaczycie, dziś w nocy wyjechał jeden z nich. Nie jestem pewien który to dokładnie (obstawiam na 890) w związku z tym mam prośbę o potwierdzenie tej informacji jaki on ma nr fabryczny.JoHoNuS pisze:Co do 889+890 miałem okazję nim jechać w Krakowie (we wrześniu chyba) i bardzo dobrze sie prezentował (jak na skład bez modernizacji). Myślę, że jak go dostaniemy to TŚ powinny by zadowolone z niego.
Pozdrawiam.
Gliwickie krakowskie solowe stopiątki są pomalowane w piękne barwy zakładowe.
Numeracja się nie zmieniła. Numerki 459K i 470K już są jednak czarne i na żółtej folii.
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/14,236615,0.html
Numeracja się nie zmieniła. Numerki 459K i 470K już są jednak czarne i na żółtej folii.
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/14,236615,0.html
W chwili obecnej mogą mieć spięte najwięcej 15 składów, z czego potrzeba 11 na linię.adasiek pisze:A mnie dziwi tym bardziej, bo tym sposobem Gliwice są do tyłu o jeden skład. A ja myślałem że #266+267 będzie jeździł jako skład właśnie w zamian za #420+419.
Natomiast potrzeba 30 solówek, a jest ich dostępnych najwięcej w najlepszym przypadku 36.
Więc korzystniej będzie mieć dwa wagony solo więcej, niż jeden skład, za skład można posłać solówkę, a tych wiadomo najwięcej zawsze potrzeba.
Po za tym #381 ma iść do kasacji, no to trzeba myśleć żeby mieć coś na linię.
Owszem zgodzę się że ostatnio na Gliwicach bardziej stawia się na solówki niż składy, które też by się przydały, ale było nie było solówek trzeba więcej i tyle.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Wiadomo już kiedy wyjedzie ? I wogóle czy on (tzn. jako skład ) czy już odrazu oba wagony wyjadą jako solówki . Chodzi mi o to czy na początku pojawi się przynajmniej raz jako skład ?
Oczywiście chodzi mi o #266 + #267
Oczywiście chodzi mi o #266 + #267
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2008, 10:41 przez rafalurbino18, łącznie zmieniany 2 razy.
Pikselowe, czy może diodowe?Karol pisze:Ciekawostka: 268-269 jest już czerwony i ma wyświetlacze (także boczny w II wozie).
Skoro drugi wagon[gliwickiego składu] jest przerabiany na solówkę to myślę, że będzie kursował solo. Może pozostawią mu gniazda z przodu to wtedy, w razie potrzeby, wagony będą mogły zostać spięte.rafalurbino18 pisze:Wiadomo już kiedy wyjedzie ? I wogóle czy on (tzn. jako skład ) czy już odrazu oba wagony wyjadą jako solówki . Chodzi mi o to czy na początku pojawi się przynajmniej raz jako skład ?
Już dzisiaj kursuje, miałem okazje zobaczyć i się przejechać (dzięki Boguś, za sms )Peter pisze:Ja mam nadzieję, że #268+269 jednak pozostanie składem z dwoma bocznymi wyświetlaczami jak #574+573. :eye:
Jednak nie tak do końca skład ten ma wyświetlacze, gdyż żaden z wozów nie ma wewnętrznego. Widać nie zawracano sobie tym głowy. Wyświetlacze są bardzo czyste, ale to oczywiście nie znaczy że mieli po prostu brać zakurzone prosto z kasacji...
Fotki na strone.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości