Krakowskie stopiątki w GOPie
- Sebastian22
- Posty: 202
- Rejestracja: 24 lis 2006, 13:09
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Oby nie - licze ze zobacze go w DG-GołonoguDW pisze:Zapewne na tych obsługiwanych przez zaj. BędzinMarcin pisze:Czy jest już wiadomo na jakich liniach będzie się pojawiał ten "Krakusek"?.Czy może dostanie stały przydział na jakąś linie.
A czy dostanie stały przydział to zobaczymy. Oby nie na 24, bo kolejny lepszy wagon będzie niszczony.
- Sebastian22
- Posty: 202
- Rejestracja: 24 lis 2006, 13:09
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Sebastian22
- Posty: 202
- Rejestracja: 24 lis 2006, 13:09
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Po zakończeniu ul. Pawiej postanowiono zrobić jeszcze jedną końcówkę, stąd tez chyba przenosiny 111N i N8S do Nowej Huty, no ale nie jestem na bieżąco z wieściami z Krakowa więc może ktoś inny coś więcej powiePeter pisze:Tak szczerze mówiąc to dziwne, że jeszcze 111N nie wróciły do nas.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
#451+452+453 z powodu problemów taborowych w Krakowie powrócił na razie do ruchu. Coffee na forum WPK również napisał, że istnieje możliwość pozostania składu 111N w Krakowie na zawsze.
Ja osobiście jestem temu przeciwny, bo ten skład nie był u nas od parady, tylko w celu wykorzystywania wraz z pozostałą czwórką 111N przy remontach w ruchu wahadłowym. Teraz można się spodziewać większej liczby remontów u nas niż kiedyś i dlatego uważam, że skład powinien powrócić. :mruga:
Ja osobiście jestem temu przeciwny, bo ten skład nie był u nas od parady, tylko w celu wykorzystywania wraz z pozostałą czwórką 111N przy remontach w ruchu wahadłowym. Teraz można się spodziewać większej liczby remontów u nas niż kiedyś i dlatego uważam, że skład powinien powrócić. :mruga:
*SDIP (U.N.O.)
Jakoś nie wyobrażam sobie N8S u nas i całego wypożyczenia...JoHoNuS pisze:Peter spokojnie.
Jak zaczną się remonty to się go od MPK pożyczy (gdyby rzeczywiście miał tam pozostać) a może uda się jeszcze wypożyczyc N8S w przypadku większego remontu... kto wie..
Co do 111N na razie go tam potrzebują. A problemy taborowe na pewno załatwią dostawy bombków.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
- Sebastian22
- Posty: 202
- Rejestracja: 24 lis 2006, 13:09
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
To czekamy i zapraszamyPeter pisze:Kontynuując temat zgodnie z informacją podaną przez beni (jeżeli ktoś nie czytał jeszcze ) możemy się spodziewać do połowy przyszłego roku kolejnych 44 stopiątek z MPK Kraków. Pierwsze stopiątki mają się pojawić w styczniu, ale możliwe że już coś przyjedzie w grudniu. :mruga:
Czyli od stycznia zacznie robic się coraz bardziej niebiesko w oczach. Bardzo się cieszę ze park taborowy TŚ wzbogaci się o "nowe" stozłomki. Brakuje ich teraz bardziej niż kiedykolwiek. Już nie mogę się doczekać. Ciekaw jestem, co będzie z krakusami nr 711+712+713 Mam nadzieje że tym razem TŚ nimi nie pogardzi.
Tych wagonów podobno ma byc 60 sztuk, albo jak kto woli 30 składów. Jeśli to prawda to już się można cieszyc z tego. Ciekawe jak by to podzielili, napewno sporo tego zostało by na Zawodziu, gdzie sytuacja jest nieciekawa. Będzin powinien też dostac wagony,bo tam też jest nieciekawie. Ale najpierw trzeba poczekac aż faktycznie te wagony przyjadą.
Mam nadzieję że mając tyle wozów, nie będzie oznaczać że przybliżona ilość naszych wagonów po prostu się skasuje.
Mam nadzieję że dzięki przybyciu krakusów zwiększy się ilość uruchamianych pociągów, i mam nadzieję że składy pojawią się zamiast solówek.
Mile widziane były by na:
13, 14, 15 (za bedzińskie solo), 16 (poc. solówki), 21, 41 (za bytomskie solo) i wiele innych
Mam nadzieję że dzięki przybyciu krakusów zwiększy się ilość uruchamianych pociągów, i mam nadzieję że składy pojawią się zamiast solówek.
Mile widziane były by na:
13, 14, 15 (za bedzińskie solo), 16 (poc. solówki), 21, 41 (za bytomskie solo) i wiele innych
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Ja mam obawy, że Będzin i może Bytom zechce pokasować swoje stare 105N. Przypuszczalnie pójdzie pod młotek jeszcze trochę starych 105Na.luki pisze:Mam nadzieję że mając tyle wozów, nie będzie oznaczać że przybliżona ilość naszych wagonów po prostu się skasuje.
Są sprzeczne na razie informacje co do liczby tych krakusów, ale jeżeli one przybędą bez przestojów, to w przyszłym roku powinno być około 360 liniowych stopiątek na stanie. :mruga:
*SDIP (U.N.O.)
Jeśli chodzi o Bytom, to do kasacji kwalifikuje się #471+478. #548+488 też nie lepszy - kratownica jak banan. #467+489, #464+465 nie wiem, pewnie złomy. Na pewno zostawią #362.Peter pisze:Ja mam obawy, że Będzin i może Bytom zechce pokasować swoje stare 105N. Przypuszczalnie pójdzie pod młotek jeszcze trochę starych 105Na.luki pisze:Mam nadzieję że mając tyle wozów, nie będzie oznaczać że przybliżona ilość naszych wagonów po prostu się skasuje.
Są sprzeczne na razie informacje co do liczby tych krakusów, ale jeżeli one przybędą bez przestojów, to w przyszłym roku powinno być około 360 liniowych stopiątek na stanie. :mruga:
Podobno do nas ma jechać #732+733 i być może #713.
Kilka informacji o #732+733:
- rok produkcji 1983
- NG w 2005
- skład ten wykoleił się na łuku przy ul. Stradom: http://www.phototrans.eu/2-162542.html, http://www.phototrans.eu/2-162543.html
Kilka informacji o #732+733:
- rok produkcji 1983
- NG w 2005
- skład ten wykoleił się na łuku przy ul. Stradom: http://www.phototrans.eu/2-162542.html, http://www.phototrans.eu/2-162543.html
- Sebastian22
- Posty: 202
- Rejestracja: 24 lis 2006, 13:09
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Jak dla mnie to #636+635 czeka raczej kasacja. Jest w nim tyle rdzy, że w każdej chwili może się rozlecieć...tramfaj90 pisze:No proszę nie dostaniemy jednak samych złomek (chociaż i tak są one w lepszym stanie niż nasze). Do Będzina przydałoby się co najmniej z 5 składów bo niektóre z naszych ja np. #636+#635 są w stanie opłakanym i wymagają remontów.
Krakowski #732+733 został przenumerowany na #702+703, więc raczej zostaje u nich. Osobiście uważam, że byłoby największą głupotą ze strony MPK pozbycie się takich wagonów. Do nas może przyjechać #701+702, który miał naprawę bieżącą w 1999 lub 2001 roku.Boguś pisze:Podobno do nas ma jechać #732+733 i być może #713.
Kilka informacji o #732+733:
- rok produkcji 1983
- NG w 2005
- skład ten wykoleił się na łuku przy ul. Stradom: http://www.phototrans.eu/2-162542.html, http://www.phototrans.eu/2-162543.html
Co do #713, jest to najstarsza krakowska stopiątka, numer fabryczny 31. A więc po najstarszych stopiątkach świata, będziemy mieć najstarszą krakowską.
Tutaj jest fotka tego #701+702 jeszcze jako #378+379 zresztą ex. 105N.
Co tu dużo mówić... jeżeli do nas trafią, to będą chyba największe ruiny jakie tylko można opchnąć zamiast kasacji. :mruga:
Co tu dużo mówić... jeżeli do nas trafią, to będą chyba największe ruiny jakie tylko można opchnąć zamiast kasacji. :mruga:
*SDIP (U.N.O.)
W tym tygodniu widziałem solówkę #257 na 41, więc połowa składu jeździ. :mruga:
Stosunkowo dawno już nie widziałem #254+255. Z krakusów do Bytomia w postaci trzech składów chyba dotarł jednak największy złom...
Tymczasem trochę ucichło w sprawie "nowych" tegorocznych nabytków w sporej liczbie. :mruga:
Stosunkowo dawno już nie widziałem #254+255. Z krakusów do Bytomia w postaci trzech składów chyba dotarł jednak największy złom...
Tymczasem trochę ucichło w sprawie "nowych" tegorocznych nabytków w sporej liczbie. :mruga:
*SDIP (U.N.O.)
No to nareszcie jakiś porządek w tej numeracji będzie.
Ciekawe jaki numer dostanie będziński #756K. Nie sądzę, żeby powrócił do Krakowa.
Jeżeli będzie teraz ta dostawa kolejnych stopiątek, to może znowu ułożą numerację chronologicznie według kolejnych roczników i dostanie on taki numer jaki mu przypadnie z ułożenia roczników, czyli raczej nie byłby to #264. :mruga:
Ciekawe jaki numer dostanie będziński #756K. Nie sądzę, żeby powrócił do Krakowa.
Jeżeli będzie teraz ta dostawa kolejnych stopiątek, to może znowu ułożą numerację chronologicznie według kolejnych roczników i dostanie on taki numer jaki mu przypadnie z ułożenia roczników, czyli raczej nie byłby to #264. :mruga:
*SDIP (U.N.O.)
Dość dawno nie widziałem #257+258 razem. :mruga:
Na torze odstawczym jest też #257
Za nim stoi być może #774. Tak mi przychodzi na myśl. :mruga:
Na torze odstawczym jest też #257
Za nim stoi być może #774. Tak mi przychodzi na myśl. :mruga:
*SDIP (U.N.O.)
Raczej jest to potwierdzona wiadomość. Jak pisze na swojej stronie Michał Wojtaszek istotnie wagony te zostały przygotowane do wywózki.
Inna sprawa, że będą to całkiem dobre stozłomki. Jedna z nich jest po Naprawie Głównej (RK) a druga po naprawie bieżącej. Obie mają odświeżone wnętrze oraz po 23 miejsca siedzące, zamontowane podobnie, jak te w #756K i gliwickim składzie Krakusów.
Znając życie będą rozładowywane jak zwykle na Zawodziu, ale to już mój prywatny domysł :mryellow:
Inna sprawa, że będą to całkiem dobre stozłomki. Jedna z nich jest po Naprawie Głównej (RK) a druga po naprawie bieżącej. Obie mają odświeżone wnętrze oraz po 23 miejsca siedzące, zamontowane podobnie, jak te w #756K i gliwickim składzie Krakusów.
Znając życie będą rozładowywane jak zwykle na Zawodziu, ale to już mój prywatny domysł :mryellow:
Pewnie tak będzie, bo pierwszych kilka składów powinno tam pozostać skoro w Zawodziu mają największe problemy z wysłaniem kompletu składów.JoHoNuS pisze:Znając życie będą rozładowywane jak zwykle na Zawodziu, ale to już mój prywatny domysł :mryellow:
Później pewnie dostanie też coś Bytom i może Gliwicom i Będzinowi też się coś trafi
Gliwickie i 756K mają przecież różne układy siedzeńJoHoNuS pisze:zamontowane podobnie, jak te w #756K i gliwickim składzie Krakusów.
Na pewno w Zawodziu, gdzie indziej nie ma za bardzo do tego warunków.Znając życie będą rozładowywane jak zwykle na Zawodziu, ale to już mój prywatny domysł :mryellow:
Ale chyba łatwiej jechać z Bytomia i Będzina do Łodzi niż startować w Katowicach Zawodziu.DW pisze:Wagony, które jechały do i z Łodzi były też ładowane/rozładowywane w Bytomiu i Będzinie...
Natomiast transport z Krakowa ma blisko do Zawodzia więc tam je zwykle rozładowują.
Inna sprawa była przy 111N i pierwszych Krakuskach, ale w przypadku już np. #789 i #756K już przysłużyło się Zawodzie
No chyba, że były jeszcze inne powody dla których transport wygląda tak, a nie inaczej, ale też jestem zdania, że Zawodzie chyba najlepsze...
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości