Wagony odstawione

Dyskusje o wagonach serii Konstal 105N i pochodnych.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
#530+540
Posty: 568
Rejestracja: 10 kwie 2019, 12:57
Lokalizacja: Sosnowiec--> przeprowadzka

Wagony odstawione

#1 Post autor: #530+540 » 13 paź 2007, 19:17

Lista obecnie odstawionych wozów typu 105N:
(w nawiasie data ostatniego zaobserwowania na trasie)

R-1 Będzin:
- #761(2019.07.27) - remont w ZUR
- #762 (2019.07.18) - remont w ZUR
R-2 Katowice:
BRAK
R-3 Bytom
- #283+285 (2019.07.27)- ?
- #456+457 (2019.07.27)- ?
- #+493 (2019.07.24)- ?
- #707 (2018.11.06) - kolizja z dźwigiem na Stroszku.- Dawca części zamiennych
- #713+(2019.07.03) - kolizja z ciężarówką
- #+721- kolizja z autobusem
R-4 Gliwice:
- #565 (2019.07.23)- ?
- #+686 (2019.07.12)

Lista wozów rozbitych, które również nie kursują znajduje się tutaj.


Post zmienił właściciela z użytkownika elot360 na użytkownika #530+540, który zajmie się utrzymaniem i aktualizowaniem listy.
Ostatnio zmieniony 17 sie 2019, 09:51 przez #530+540, łącznie zmieniany 1376 razy.

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5392
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Re: Gdzie jest #777?

#2 Post autor: luki » 13 paź 2007, 19:32

Filip_777 pisze:Gdzie sie podziewa #777? Już go od maja nie widziałem na trasie :( Ostatnio widziany 5 maja na 902.... :(
Może przechodzi jakieś prace na Stroszku, lub jest odstawiony z jakiegoś powodu. Przyczyny mogą być różne.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#3 Post autor: Peter » 14 paź 2007, 11:38

A może po prostu pojechał do MPK Łódź ? Przecież był wytypowany do remontu. :twisted:
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5392
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#4 Post autor: luki » 14 paź 2007, 16:57

Peter pisze:A może po prostu pojechał do MPK Łódź ? Przecież był wytypowany do remontu. :twisted:
Tak ale ostatni raz widziany był w maju, a przetarg odbył się znacznie później. Znaczy to że od tego czasu nie kursował z jakiejś technicznej przyczyny.
Z drugiej strony mogli go już faktycznie wysłać... :roll:
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#5 Post autor: Boguś » 14 paź 2007, 17:15

luki pisze:Tak ale ostatni raz widziany był w maju, a przetarg odbył się znacznie później. Znaczy to że od tego czasu nie kursował z jakiejś technicznej przyczyny.
Ostatni raz #777 widziałem 30 kwietnia w Zajezdni Stroszek, stał przed halą napraw razem z #684, #713+714, #766 i #954.

Skoro mówimy o odstawionych wagonach - co się dzieje ze składem #492+493 oraz z #501, #509, #602, #652, #666, #676, #684, #762?

DW
Posty: 8044
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#6 Post autor: DW » 14 paź 2007, 18:06

Boguś pisze:
luki pisze:Tak ale ostatni raz widziany był w maju, a przetarg odbył się znacznie później. Znaczy to że od tego czasu nie kursował z jakiejś technicznej przyczyny.
Ostatni raz #777 widziałem 30 kwietnia w Zajezdni Stroszek, stał przed halą napraw razem z #684, #713+714, #766 i #954.

Skoro mówimy o odstawionych wagonach - co się dzieje ze składem #492+493 oraz z #501, #509, #602, #652, #666, #676, #684, #762?
O #777 w DPD ostatni raz pisze 4 maja.

A co do odstawionych będzińskich wozów, to:
- #501 od 11 września przestał się pojawiać na poc. 2610. Poprzedniego dnia jeździł do końca dnia.
- #509 ostatni raz widziałem 20 sierpnia. Pewnie przechodzi jakieś większe prace naprawcze, bo wcześniej psuł się chyba najczęściej ze wszystkich wagonów. Widziałem go rzadko, a jak tak to często zjeżdżał lub był ściągany.
- #602 nie jeździ od niedawna. Ostatni raz widziałem go 21 września.
- #666 ostatni raz widziałem 8 września, ale poc. linii 22 widzę rzadko, więc pewnie jeszcze jeździł kilka dni. Mam nadzieję, że nie zostanie znowu odstawiony na długi czas.
- #762 ostatni raz widziałem 4 września.
Odstawiony jest też wagon #761, który w zajezdni stoi od lipca. Na początku sierpnia stał w hali napraw, ale nic przy nim nie robiono.

Od tej środy (10.09) powinien zostać odstawiony kolejny wagon, który miał stłuczkę z samochodem ciężarowym. Nie znam obrażeń jakie doznał tramwaj, ani jaki to był wagon. Podejrzewam, że to #627 lub 759, bo nie widziałem ich od tego czasu. Od środy nie widziałem też #567, #740 i #754, ale to pewnie z tego powodu, że nie widziałem poc. 2206, 2209 i 2210.

Tak poza tym to chyba można zmienić nazwę tematu na np. "Gdzie jest #777 i inne (odstawione) wagony?" (czy coś takiego :) )

Awatar użytkownika
Filip_777
Posty: 348
Rejestracja: 11 lis 2006, 11:50
Lokalizacja: Bytom

#7 Post autor: Filip_777 » 14 paź 2007, 19:23

Chyba stoi na zajezdni i coś poważniejszego mu dolega... :(

DW : Tak, pisze ostatni raz, że widziany był 4 maja ale 5 maja też go widziałem . Jeździł na 902.

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5392
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#8 Post autor: luki » 15 paź 2007, 12:20

Boguś pisze: Skoro mówimy o odstawionych wagonach - ... #684...
A temu przecież nic nie dolega. Ostatnio jeździł we wtorek gdy staranował puszkę. I myślę że te obrażenia w cale nie wypłyną na jego odstawkę. Zapewne wyjechał tego samego dnia z nowym migaczem....
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#9 Post autor: Peter » 15 paź 2007, 17:47

Boguś pisze:Skoro mówimy o odstawionych wagonach - co się dzieje ze składem #492+493
O tym składzie to już wspominałem minimum kilka tygodni temu. Nie wiem co się z nim stało. :(
Dziwną u nas politykę w sumie uprawia TŚ. Wydają miliony na modernizacje stopiątek a inne wagony stoją często miesiącami na torach odstawczych w oczekiwaniu na naprawę...
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Filip_777
Posty: 348
Rejestracja: 11 lis 2006, 11:50
Lokalizacja: Bytom

#10 Post autor: Filip_777 » 15 paź 2007, 19:47

#492+493 też tak nagle zniknął jak #777. Też chyba coś mu poważniejszego dolega :( Jakoś tak głupio bez #492+493 na 9 bo on tam dzien w dzień jeździł...

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#11 Post autor: Boguś » 18 paź 2007, 19:08

Odnalazł się #777. Obecnie przebywa w Łodzi, #779 też.

Awatar użytkownika
Filip_777
Posty: 348
Rejestracja: 11 lis 2006, 11:50
Lokalizacja: Bytom

#12 Post autor: Filip_777 » 18 paź 2007, 21:02

O kurcze :D Od kiedy tam są? Czyli pojechały na modernizację? Są gdzieś jakieś fotki?

A dzisiaj na 9 szaleje #375. Tego też super zrobili. Obrazek

DW
Posty: 8044
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#13 Post autor: DW » 18 paź 2007, 21:18

Filip_777 pisze:O kurcze :D Od kiedy tam są? Czyli pojechały na modernizację? Są gdzieś jakieś fotki?
O fotki trzeba by poprosić MKMów z Łodzi ;)
#779 jest tam zapewne od wczoraj (godzina nieznana :P ) a o #777 wcześniej nie pisano.

DW
Posty: 8044
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#14 Post autor: DW » 22 paź 2007, 19:50

W odpowiedzi na pytanie postawione w temacie zamieszczam link do zdjęcia w Łódzkiej Galerii Transportowej:
http://gtlodz.eu/i7962

Jak widać #777 postawiono pod ścianą przed jakąś łódzką osiemsetpiątką ;)

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#15 Post autor: Peter » 22 paź 2007, 21:25

Dzięki DW za namiary do fotek ;-)

Jednym słowem znalazł się poszukiwany ulubieniec Filipa. :P

No to teraz szukamy #492+493 (bo widzę, że ktoś zmienił trochę tytuł tematu). :wink:
*SDIP (U.N.O.)

DW
Posty: 8044
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#16 Post autor: DW » 22 paź 2007, 21:59

Peter pisze:Dzięki DW za namiary do fotek ;-)

Jednym słowem znalazł się poszukiwany ulubieniec Filipa. :P

No to teraz szukamy #492+493 (bo widzę, że ktoś zmienił trochę tytuł tematu). :wink:
Aha. Link do fotki był już wcześniej na forum WPK w temacie o modernizacjach wagonów :)

Zmieniłem tytuł tematu, żeby później nie tworzyć odrębnych tematów dla każdego z wozów ;) Poza tym w tym temacie też mówiło się już o innych wozach.

Awatar użytkownika
Filip_777
Posty: 348
Rejestracja: 11 lis 2006, 11:50
Lokalizacja: Bytom

#17 Post autor: Filip_777 » 27 paź 2007, 11:59

A no :) Znalazł się #777 :) Więc czekamy na jego powrót z Łodzi :)

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#18 Post autor: Boguś » 27 paź 2007, 15:19

Filip_777 pisze:A no :) Znalazł się #777 :) Więc czekamy na jego powrót z Łodzi :)
Możesz być pewny, że z Łodzi wróci wagon, który z #777 nie będzie miał nic wspólnego.

Awatar użytkownika
Filip_777
Posty: 348
Rejestracja: 11 lis 2006, 11:50
Lokalizacja: Bytom

#19 Post autor: Filip_777 » 27 paź 2007, 16:07

Domyślam się :/

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5392
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#20 Post autor: luki » 27 paź 2007, 18:33

Filip_777 pisze:Domyślam się :/
Ja jednak cały czas myślę że w Łodzi będą robić nasze pudła... ale zgodzę się że podmiana może być...
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#21 Post autor: Peter » 04 lis 2007, 13:53

A #492+493 jak nie ma tak nie ma. :| Nie widać go gdzieś rzelfix na zajezdni odstawionego ?
Ja go ostatni raz widziałem w akcji jak jeszcze Stroszek obsługiwał 11...
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#22 Post autor: Boguś » 14 lis 2007, 18:22

Od 7 listopada nie widuję składu #691+689, który kursował wtedy na 20. Akurat tego samego dnia był jakiś wypadek na Warszawskiej, w którym były osoby ranne i boję się, że mógł on uczestniczyć w tym wypadku.

rzelfix
Posty: 829
Rejestracja: 11 lis 2006, 23:18
Lokalizacja: GOP

#23 Post autor: rzelfix » 14 lis 2007, 21:13

Peter pisze:A #492+493 jak nie ma tak nie ma. :| Nie widać go gdzieś rzelfix na zajezdni odstawionego ?
Ja go ostatni raz widziałem w akcji jak jeszcze Stroszek obsługiwał 11...
Niestety, nie widuję go ani na placu zajezdni, ani na torach odstawczych.
Zapewne ukrywa się na hali, albo przed jej bramą, gdzie trudno dostrzec odstawione tramwaje zza płotu.
Miejmy nadzieję, że niedługo już się pojawi ;)

Z innej beczki... Na TWB pojawiło się zdjęcie wagonu #535 odstawionego w Poznaniu.
http://phototrans.eu/2-203781.html

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#24 Post autor: Boguś » 15 lis 2007, 19:35

Boguś pisze:Od 7 listopada nie widuję składu #691+689, który kursował wtedy na 20. Akurat tego samego dnia był jakiś wypadek na Warszawskiej, w którym były osoby ranne i boję się, że mógł on uczestniczyć w tym wypadku.
Dzisiaj go widziałem na poc.206 :D

R_G
Posty: 2709
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#25 Post autor: R_G » 15 kwie 2008, 20:18

Kto wie, co się dzieje z wagonami #534 (oprócz tego, że przechodzi naprawę w ZUR) i #602?
[scroll] :!: Pozdrawiam :!: [/scroll] [center]FTŚ REJON NUMER 1 / Będzin[/center]

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#26 Post autor: Boguś » 15 kwie 2008, 21:16

Widział ktoś #674?

DW
Posty: 8044
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#27 Post autor: DW » 15 kwie 2008, 21:21

Mika0005 pisze:Kto wie co się dzieje z wagonami #534 (oprócz tego że przechodzi naprawę w ZUR) i #602 ?
#534 właśnie przechodzi RB, ale szczegółów nie znam (choć sam chciałbym wiedzieć coś więcej), a #602 był dzisiaj widziany przez Witję na poc. 2601.
Natomiast od 29 marca nie kursuje wagon #553. A od początku nie były widziane też: #509, #513, a #524 ostatni raz był widziany 5.04, a przeze mnie chyba w marcu.
Boguś pisze:Widział ktoś #674?
Z tego co widzę to ostatni raz był widziany 4 marca.
Ostatnio zmieniony 15 kwie 2008, 21:31 przez DW, łącznie zmieniany 1 raz.

R_G
Posty: 2709
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#28 Post autor: R_G » 15 kwie 2008, 21:25

DW pisze:#602 był dzisiaj widziany przez Witję na poc. 2601.
Widziałem w DPD ale poniżej podpisałeś że rano był #450 a później #552 to aż dwie podmiany :?: Myślałem że Witja coś przeoczył, a Ty go poprawiłeś :)
[scroll] :!: Pozdrawiam :!: [/scroll] [center]FTŚ REJON NUMER 1 / Będzin[/center]

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#29 Post autor: Peter » 15 kwie 2008, 21:28

DW pisze:W kwietniu nikt też jeszcze nie widział wagonu #740, ale linia 22 raczej rzadko jest widywana, więc to o niczym nie świadczy.
#740 ja widziałem i o tym nawet pisałem. ;)
*SDIP (U.N.O.)

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#30 Post autor: ff » 15 kwie 2008, 21:52

DW pisze:Nie wyświetliło mi się poprzez opcję "szukaj" dlatego tak napisałem, ale w takim razie usunę ten wpis :)
No skoro wyświetla się, to najprawdopodobniej jednak nie napisał :)

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#31 Post autor: Peter » 15 kwie 2008, 21:56

Dnia 9 kwietnia napisałem:
Na 22/32 jeszcze z daleka widziane #450, #518 i #740.
*SDIP (U.N.O.)

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#32 Post autor: ff » 15 kwie 2008, 22:10

Peter pisze:Dnia 9 kwietnia napisałem:
Na 22/32 jeszcze z daleka widziane #450, #518 i #740.
:) Jak zatem tłumaczyć tę wybiórczość wyszukiwarki?

Dopisane: Już wiem. Jak się wpisze "740." to wyszuka :/ Ewenement, bo przecinek i inne znaki w niczym nie przeszkadzają.

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5392
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#33 Post autor: luki » 16 kwie 2008, 13:35

ff pisze:Dopisane: Już wiem. Jak się wpisze "740." to wyszuka :/ Ewenement, bo przecinek i inne znaki w niczym nie przeszkadzają.
Dzieję się tak chyba z uwagi, że wyszukiwarka kropki traktuje wraz ze słowem i liczbami jako jedno wyrażenie.
Dlatego wpisując 740, nie znajduje nam 740. połączonego z kropką.

By zapobiec takiemu przeoczeniu wpisujcie w wyszukiwarce np. "740" (przed i po ciągu znaków użyć cudzysłowie )
Wtedy już nie będzie problemu, i temat gdzie za 740 jest kropka już wyskoczy w wynikach :)
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#34 Post autor: Peter » 05 maja 2008, 21:31

No to po dzisiejszym wypadku #675+676 pójdzie do odstawki. Mam nadzieję, że nie na długo.

Ciekawe co się dzieje za to z #691+689...

Następnym znakiem zapytania jest skład #317+321. Widział ktoś go w ruchu w ogóle ostatnio :?:
*SDIP (U.N.O.)

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#35 Post autor: memphis » 06 maja 2008, 15:55

Z dniem 30 kwietnia 2008 r. skreślono ze stanu wagony 325 z Będzina i 764 ze Stroszka.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#36 Post autor: Boguś » 08 maja 2008, 19:57

Peter pisze:Następnym znakiem zapytania jest skład #317+321. Widział ktoś go w ruchu w ogóle ostatnio
Podobno stoi rozszabrowany.
memphis pisze:Z dniem 30 kwietnia 2008 r. skreślono ze stanu wagony 325 z Będzina i 764 ze Stroszka.
To może #576 powróci do ruchu.
Ostatnio zmieniony 08 maja 2008, 19:58 przez Boguś, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#37 Post autor: Peter » 08 maja 2008, 21:24

Boguś pisze:Podobno stoi rozszabrowany.
Tego się obawiałem. :(
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5392
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#38 Post autor: luki » 10 maja 2008, 00:12

Boguś pisze:
Peter pisze:Następnym znakiem zapytania jest skład #317+321. Widział ktoś go w ruchu w ogóle ostatnio
Podobno stoi rozszabrowany.
Stoi w towarzystwie #718 na tyłach. Solówka w stronę jazdy listwa czerwona, solówka tyłem z listwą kremową i bez reflektorów, następnie #718 i #321 w stronę jazdy, a kawałek za nimi #764 przy którym nadal nic nowego, tak jak rok temu.
Czy ktoś wie co to za tajemnicza solówka, bo ta pierwsza (od lewej) to bez zwątpienia będzie chyba #317.
#774 stoi zdaje się w towarzystwie #29 na tyłach przy hali.
Załączniki
Kopia HPIM5720.JPG
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

rzelfix
Posty: 829
Rejestracja: 11 lis 2006, 23:18
Lokalizacja: GOP

#39 Post autor: rzelfix » 10 maja 2008, 01:01

luki pisze:Czy ktoś wie co to za tajemnicza solówka, bo ta pierwsza (od lewej) to bez zwątpienia będzie chyba #317.
To chyba coś odmalowanego - farba wygląda na świeżą.
Zaryzykowałbym mimo wszystko stwierdzenie, że to odmalowany #470 (zaobserwowany ostatni raz 23. kwietnia przez Filipa_777). Tylko jego sobie przypominam z takimi odblaskami nad przednimi kierunkowskazami. Być może wrócił już na Stroszek... :eye:

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#40 Post autor: ff » 10 maja 2008, 01:07

Moim skromnym zdaniem jest to wagon 375.

rzelfix
Posty: 829
Rejestracja: 11 lis 2006, 23:18
Lokalizacja: GOP

#41 Post autor: rzelfix » 10 maja 2008, 10:22

Albo może któryś z rozbitków #743 lub #775? :D

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5392
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#42 Post autor: luki » 10 maja 2008, 19:53

rzelfix pisze:Albo może któryś z rozbitków #743 lub #775? :D
Oba raczej nie wyglądały by aż tak dobrze, po za tym #743 zdaje się nocuje w ZUR.
ff pisze:Moim skromnym zdaniem jest to wagon 375.
Chyba mnie przekonałeś ;)
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#43 Post autor: Boguś » 18 maja 2008, 23:07

Jak informuje krzychu14, na Stroszku odstawione są:
- #609+610 po uderzeniu w drzewo
- #682 najechany przez #347.

Rozpięto także #471+478, #471 kursuje w malowaniu zakładowym.

Zastanawia mnie, czemu jeszcze nie wyjechał #575? Może planują powrót składu #576+575?

Poza tym jaki będzie los #693, który jest odstawiony prawie rok po wykolejeniu? Czy planowany jest jego remont, czy może jednak kasacja?

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#44 Post autor: ff » 19 maja 2008, 09:36

Boguś pisze: - #682 najechany przez #347.
682 faktycznie zniknął w połowie kwietnia z naszych raportów ;) O 347 nie było natomiast wzmianki przez cały kwiecień i dopiero 2 maja się pojawił w DPD :)
Boguś pisze: Poza tym jaki będzie los #693, który jest odstawiony prawie rok po wykolejeniu? Czy planowany jest jego remont, czy może jednak kasacja?
Na WPK było napisane swego czasu, że prawdopodobnie będzie remontowany. Ale na pewno o tym wiesz ;)

Ps. Czekam z niecierpliwością na jakieś zdjęcie 471, mam nadzieję, że jest z piękną kremową listwą ;)

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5392
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#45 Post autor: luki » 19 maja 2008, 13:20

Boguś pisze:Rozpięto także #471+478, #471 kursuje w malowaniu zakładowym.
Z DPD wynika że 12.05 już skład spięto, chyba że ponownie go rozpięto...

Ponadto wynika na to że nie kursuje jednak #718...
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#46 Post autor: ff » 19 maja 2008, 13:51

luki pisze:Z DPD wynika że 12.05 już skład spięto, chyba że ponownie go rozpięto...
Ponadto wynika na to że nie kursuje jednak #718...
To teraz pomieszałeś. 471+478 miał wtedy jeszcze Gorący Kubek. 718 nie kursuje znacznie dłużej, a 347 mógł sobie puknąć w 682 i już wyjechać. 740 też szybko wyjechał po najechaniu.

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5392
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#47 Post autor: luki » 19 maja 2008, 14:22

ff pisze:
luki pisze:Ponadto wynika na to że nie kursuje jednak #718...
To teraz pomieszałeś. 471+478 miał wtedy jeszcze Gorący Kubek. 718 nie kursuje znacznie dłużej, a 347 mógł sobie puknąć w 682 i już wyjechać. 740 też szybko wyjechał po najechaniu.
Chodziło mi o to że Boguś w sobotę 10 maja mówił mi że #718 już kursuje, gdy mówiłem mu że jest odstawiony i wspominałem jeszcze że jest na zdjęciu z 4 maja w towarzystwie #317+321.
Natomiast o #347 nic nie pisałem :twisted:
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#48 Post autor: ff » 19 maja 2008, 14:28

Jak na forum będziemy sobie pisać komentarze do osobistych rozmów (bez żadnego dodatkowego wyjaśnienia) to się zrobi straszny bajzel.

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5392
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#49 Post autor: luki » 19 maja 2008, 14:39

ff pisze:Jak na forum będziemy sobie pisać komentarze do osobistych rozmów (bez żadnego dodatkowego wyjaśnienia) to się zrobi straszny bajzel.
Ale fakt że #718 nie kursuje pozostaje faktem więc to stwierdzenie przecież nie było w żaden sposób błędne ;)

Aha, jeszcze w DPD dnia 08.05 pojawiła sie o nim wzmianka że kursował, zdaje się rzeflix pisał że go poznał na zdjęciu z kamerki... ale jakoś nie przeczytałem do dziś tam Twojej późniejszej wypowiedzi że to nie on, więc po części przez to pewnie to moje wspomnienie dzisiaj o nim...
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

DW
Posty: 8044
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#50 Post autor: DW » 19 maja 2008, 22:26

Z tego co piszecie wnioskuję, że nie czytaliście wypowiedzi na forum WPK, więc pozwolę sobie ją zacytować.
krzychu14 z forum WPK pisze:Witam.Znowu jakiś kryzys dopadł stroszkową zajezdnię.Do rozbitków dopisujemy skład 609-610(nieciekawie wygląda po spotkaniu z drzewem) oraz wagon 682 najechany przez 347 w tym tygodniu.Skład 471-478 jest rozpięty z czego pierwszy wagon kursuje solo w malowaniu zakładowym.
Chociaż trochę to dziwne, bo #347 jeździ, a #682 nie kursuje od kwietnia (o czym już wcześniej pisaliście), więc może jednak "krzychu14" się pomylił :?:

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość