: 15 lis 2015, 11:24
W dn.13/14.11.2015 powróciły do R-2 #250+251 z R-4,#270+271 z R-3. Dodatkowo zostały użyczone z R-3 #257+258, #492+493, #558+559, #579+610, związane jest to z czasowym przejęciem obsługi L.19.
Dyskusje o tramwajach na Śląsku i w Zagłębiu
http://www.forum.tramwaje.slask.pl/
Bardziej bym powiedział, że to zajezdnia Stroszek wypożyczyła u siebie jeden tor dla wagonów z R-4.tramwajarze z19 pisze:Od dnia 21.11.2015 wagon #460 jest wypożyczony na Stroszek w celu obsługi linii numer 1.
To zamiast wypożyczać #575 nie mogły powrócić #673 i #599+600? Strasznie mieszają z tymi wypożyczeniami.grillmaster pisze:Wagon #591 powrócił z wypożyczenia. Z R-1 także wypożyczony jest #575.
Wrócił w tamtym tygodniu do R-2.gg73 pisze:Czyżby powrócił także do R-2 #731+730 - widziany wczoraj na 19?
#673 jest odstawiony, więc może #575 trafił do Zawodzia w miejsce właśnie #673. Natomiast #599+600 musiał zostać w Będzinie, bo nie będzie #517+595 i #553+513. Co ciekawe odstawiony jest również drugi wagon ze składu #521+518. Pytanie czy #599+600 widnieje jako wypożyczenie czy może przeszedł na stan do Będzina.DW pisze:To zamiast wypożyczać #575 nie mogły powrócić #673 i #599+600? Strasznie mieszają z tymi wypożyczeniami.grillmaster pisze:Wagon #591 powrócił z wypożyczenia. Z R-1 także wypożyczony jest #575.
Ta informacja już tutaj została umieszczona 24.11.polaraxa pisze:Do R-2 wrócił #591 oraz użyczono #575
A wiadomo czy #583+584 też wrócił ?Boguś pisze:#370+371 wrócił do Zawodzia.
Wygląda na to, że #731+730 został wypożyczony na Stroszek, bo kursuje dziś na bytomskim pociągu.PatrykBe pisze:#257+258 wrócił na Bytom, #644+344 pojechał na Zawodzie.
Dziś kursuje na linii 11, więc raczej jest w Gliwicach.Boguś pisze:#370+371 wrócił do Zawodzia.
28.11.2015 jeszcze był na Zawodziu (27.11 nawet wypisany na 13). Przy tym tempie wypożyczeń nikt nie nadązy za aktualizacjami. Analizując na stan dzisiejszy to istne kuriozum:rifi pisze:Dziś kursuje na linii 11, więc raczej jest w Gliwicach.Boguś pisze:#370+371 wrócił do Zawodzia.
Zapomniałeś dodać, żegg73 pisze:28.11.2015 jeszcze był na Zawodziu (27.11 nawet wypisany na 13). Przy tym tempie wypożyczeń nikt nie nadązy za aktualizacjami. Analizując na stan dzisiejszy to istne kuriozum:rifi pisze:Dziś kursuje na linii 11, więc raczej jest w Gliwicach.Boguś pisze:#370+371 wrócił do Zawodzia.
1. Zawodzie ma ze Stroszka np. #644+344
2. Stroszek ma z Gliwic #561+382
3. Gliwice z Zawodzia tytułowy #370+371
A więc trzy zajezdnie wymieniły się wagonami pozostając przy tym samym stanie.
Oraz Stroszek ma z Będzina #575.mi4chal254 pisze:Zapomniałeś dodać, żegg73 pisze:28.11.2015 jeszcze był na Zawodziu (27.11 nawet wypisany na 13). Przy tym tempie wypożyczeń nikt nie nadązy za aktualizacjami. Analizując na stan dzisiejszy to istne kuriozum:rifi pisze:Dziś kursuje na linii 11, więc raczej jest w Gliwicach.Boguś pisze:#370+371 wrócił do Zawodzia.
1. Zawodzie ma ze Stroszka np. #644+344
2. Stroszek ma z Gliwic #561+382
3. Gliwice z Zawodzia tytułowy #370+371
A więc trzy zajezdnie wymieniły się wagonami pozostając przy tym samym stanie.
1. Gliwice ma z Zawodzia dwa składy, bo #583+584 i #370+371.
2. Gliwice ma z Stroszka skład #681+682 i solówke #678
Owszem. Ja tylko pokazuję, że w podanym przypadku każdy mógłby zostać przy swoim stanie - mamy tu zamknięte koło wymian. Będzin też ma wagony z innych zajezdni. Tu też mamy przykład: #673 i #575. Jaki tutaj jest sens? Przecież każdy mógłby być w macierzystej zajezdni.mi4chal254 pisze:Zapomniałeś dodać, żegg73 pisze:28.11.2015 jeszcze był na Zawodziu (27.11 nawet wypisany na 13). Przy tym tempie wypożyczeń nikt nie nadązy za aktualizacjami. Analizując na stan dzisiejszy to istne kuriozum:rifi pisze:Dziś kursuje na linii 11, więc raczej jest w Gliwicach.Boguś pisze:#370+371 wrócił do Zawodzia.
1. Zawodzie ma ze Stroszka np. #644+344
2. Stroszek ma z Gliwic #561+382
3. Gliwice z Zawodzia tytułowy #370+371
A więc trzy zajezdnie wymieniły się wagonami pozostając przy tym samym stanie.
1. Gliwice ma z Zawodzia dwa składy, bo #583+584 i #370+371.
2. Gliwice ma z Stroszka skład #681+682 i solówke #678
Chyba jednak jest na Zawodziu wg "Spis wagonów wg zajezdni"tramwajarze z19 pisze:Oraz Stroszek ma z Będzina #575.
Wg spisu tu na forum jest w Zawodziu, ale w rzeczywistości jest na Stroszku. Dziś stoi na rezerwie w zajezdni na Stroszku.gg73 pisze:Chyba jednak jest na Zawodziu wg "Spis wagonów wg zajezdni"tramwajarze z19 pisze:Oraz Stroszek ma z Będzina #575.
Jeżeli mam być szczery, to mi też. Pół życia jeździłem 11 i pewien sentyment pozostał. A teraz jest w Gliwicach - i pewnie tam zostanie.trajtek pisze:Mi akurat wypożyczenie do Gliwic pasuje, bo obecnie ma o jeden więcej skład po modernizacji jednak fakt, wszystko to wydaje się zbyteczne.
Teraz chyba każdy wagon wypożyczony lata po wszystkich zajezdniach. Na przykład taki #579+610. A tak w ogóle #575 dostał na zderzakach białe końcówki.tramwajarze z19 pisze:Wg spisu tu na forum jest w Zawodziu, ale w rzeczywistości jest na Stroszku. Dziś stoi na rezerwie w zajezdni na Stroszku.gg73 pisze:Chyba jednak jest na Zawodziu wg "Spis wagonów wg zajezdni"tramwajarze z19 pisze:Oraz Stroszek ma z Będzina #575.
Już dawno jest w Zawodziu.Trampesar6 pisze:Prawdopodobnie skład #644+344 został wczoraj wypożyczony do Zawodzia. Dzisiaj widziany na poc. 1912.
Wydaje mi się, że #579+610 przyjechał właśnie na kasację.hanys76 pisze:Skład #579+610 został dziś przyciągnięty na holu na Stroszek przez #599+600. Tak usłyszałem od Patryka. Widocznie w Będzinie nie dali rady tej padliny naprawić i został oddany w takim stanie. Może to już najwyższy czas na kasację, bo jego stan jest straszny.
Też tak sądzę, jeszcze myślę o #530+540 którym jeźdizłem w latach 90Boguś pisze:Wydaje mi się, że #579+610 przyjechał właśnie na kasację.hanys76 pisze:Skład #579+610 został dziś przyciągnięty na holu na Stroszek przez #599+600. Tak usłyszałem od Patryka. Widocznie w Będzinie nie dali rady tej padliny naprawić i został oddany w takim stanie. Może to już najwyższy czas na kasację, bo jego stan jest straszny.
Wczoraj #579+610 stał na Stroszku za halą koło #710 i #347 z pantografem u góry.Boguś pisze:Wydaje mi się, że #579+610 przyjechał właśnie na kasację.hanys76 pisze:Skład #579+610 został dziś przyciągnięty na holu na Stroszek przez #599+600. Tak usłyszałem od Patryka. Widocznie w Będzinie nie dali rady tej padliny naprawić i został oddany w takim stanie. Może to już najwyższy czas na kasację, bo jego stan jest straszny.
Składy są od dawna.Penny pisze:Do Zawodzia z Bytomia trafiły składy #492+493 i #644+344.
Z tego co wiem ostatnio śmigał na 17, więc zapewne w Gliwicach stoi.Tydzień temu z Chebzia do zajezdni, holował go E1 to na bank do Gliwic.tramwajarze z19 pisze:Ma ktoś pojęcie gdzie się znajduje #678, gdyż na Stroszku go nie znalazłem.
Z ponad miesiąc temu #678 był holowany.hanys76 pisze:Z tego co wiem ostatnio śmigał na 17, więc zapewne w Gliwicach stoi.Tydzień temu z Chebzia do zajezdni, holował go E1 to na bank do Gliwic.tramwajarze z19 pisze:Ma ktoś pojęcie gdzie się znajduje #678, gdyż na Stroszku go nie znalazłem.
foto
Ciekawe czy po tym remoncie #678 pójdzie do Gliwic, czy na Stroszek.666 pisze:#678 znajduje się w ZURze, planowany remont (ponoć) kapitalny.
Zgadza się. Ma być kapitalka. Wagon przeszedł na stan Gliwic.666 pisze:#678 znajduje się w ZURze, planowany remont (ponoć) kapitalny.
#678 przeszedł na stan do Gliwic, tak samo jak #561+382 stoją w Gliwicach?Boguś pisze:Zgadza się. Ma być kapitalka. Wagon przeszedł na stan Gliwic.666 pisze:#678 znajduje się w ZURze, planowany remont (ponoć) kapitalny.